Ananaksen palstaperse

Jottei palstapojilla pääse mielikuvitus laukalle ja tule liikaa vanutettua es.nahkaa profiilikuvaani tuijotellessa, niin laitan linkin alkuperäiseen kuvaan.

https://aijaa.com/Vs93uV

Wuwwuwille kiitokset vinkistä, en olisi itse huomannut että tuo aijaassa oleva kuva käy vallan hyvin todistukseksi profiilikuvani aitoudesta. Suomi24-profiiliin lisättäviä kuvia ei voi itse asetella haluamallaan tavalla, vaan kuvaohjelma tekee sen automaattisesti.

Tuo automaatti etsii kuvasta jonkun yksityiskohdan jonka se keskittää kehykseen ja muu osa kuvasta katoaa taustalle. Tuo sama ominaisuus tärveli minun kuvani "katseestani", siinähän kuvan keskellä oli nenäni eikä silmiäni juuri näkynyt.

78

1575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmmmmmmmmm

Et sä kyllä kauhean miehekkäältä näytä; karvaton, ruipelo olemus hennolla luustolla ja jotenkin pehmeällä kokonaisvaikutelmalla.

• 180 cm, 82 kg ja vyötärönympärys 88 cm. En minä mikään kehonrakentaja ole, mutta lihasmassaa mulla on vielä viiskybäsenäkin enemmän kuin keskiverto parikybäsellä. Nuorena moni nainen luuli minua aktiiviurheilijaksi vartaloni takia, vaikka oikeastihan minä en urheillut sanan varsinaisessa merkityksessä. Liikunta oli kyllä intohimoni.

Selässäni ja pakaroillani ei ole karvoitusta, mutta jaloissa, mahassa ja rinnalla on ihan normaali karvapeite. Mitä tulee luustoon, niin näille kiloille olen ihan riittävän leveä, en todellakaan rimpula.

• hmmmmmmmmmmm
        Palstis kirjoitti:

180 cm, 82 kg ja vyötärönympärys 88 cm. En minä mikään kehonrakentaja ole, mutta lihasmassaa mulla on vielä viiskybäsenäkin enemmän kuin keskiverto parikybäsellä. Nuorena moni nainen luuli minua aktiiviurheilijaksi vartaloni takia, vaikka oikeastihan minä en urheillut sanan varsinaisessa merkityksessä. Liikunta oli kyllä intohimoni.

Selässäni ja pakaroillani ei ole karvoitusta, mutta jaloissa, mahassa ja rinnalla on ihan normaali karvapeite. Mitä tulee luustoon, niin näille kiloille olen ihan riittävän leveä, en todellakaan rimpula.

Sulla on kyllä aika iso vyötärönympärys. Mun vyötärönympärys on ainoastaan 73 cm, vaikka olen 181 cm pitkä ja painan 75 kg.

• hmmmmmmmmmmm kirjoitti:

Sulla on kyllä aika iso vyötärönympärys. Mun vyötärönympärys on ainoastaan 73 cm, vaikka olen 181 cm pitkä ja painan 75 kg.

Mikä sun lantionympärys on?

• hmmmmmmmmmmm
        Palstis kirjoitti:

Se on 90 senttiä, ja rinta 93 senttiä.

Näytän Marilyn Monroelta, vähän pidempi versio.

• hmmmmmmmmmmmm
        Palstis kirjoitti:

89 cm, toi aiempi vastaus tuli feikiltä. Rintakehän ympärys on n. 103 cm.

• yks.aktiivi

Ei mitään vikaa, juuri tuollainen kroppa pitää miehellä ollakin. :)

• hmmmmmmmmmmmm kirjoitti:

Onneksi olkoon!

Jätkä on vetäissyt rasvaprosentin miinukselle. Elossahan sinun ei pitäisi enää olla.

• hmmmmmmmmmmm
        Palstis kirjoitti:

Onneksi olkoon!

Jätkä on vetäissyt rasvaprosentin miinukselle. Elossahan sinun ei pitäisi enää olla.

Mitä sä oikein höpiset? Ei mun rasvat millään miinuksella ole.

Mitä sä oikein höpiset? Ei mun rasvat millään miinuksella ole.

Mikä on sun kaulanympärys?

• hmmmmmmmmmm

38 cm näyttäis olevan.

• hmmmmmmmmmm kirjoitti:

38 cm näyttäis olevan.

Ilmoittamillasi mitoilla rasvaprosenttisi voisi olla luokkaa 5 prosenttia...

Olet kuitenkin pitkä kaveri suhteessa vyötärönympärysmittaan, olisi kiva nähdä vartalokuvasi. Sullahan on mittojen mukaan naisellinen vartalo.

• pönttiksen.pönttö
        Palstis kirjoitti:

Onneksi olkoon!

Taas nähtiin. Heti jos löytyy joku parempivartaloinen, ananas kilahtaa. Pönttiksen toivemies.. hahahahahahahahahha

Ananas on ruma läski, turha sitä on kieltää, siksi kuvia edestäpäin ei ole.

• pönttiksen.pönttö kirjoitti:

Taas nähtiin. Heti jos löytyy joku parempivartaloinen, ananas kilahtaa. Pönttiksen toivemies.. hahahahahahahahahha

Ananas on ruma läski, turha sitä on kieltää, siksi kuvia edestäpäin ei ole.

Onko ampiaisvartalo hyvä miesvartalo? Ei käsittääkseni.

• hmmmmmmmmmm
        Palstis kirjoitti:

Ilmoittamillasi mitoilla rasvaprosenttisi voisi olla luokkaa 5 prosenttia...

Olet kuitenkin pitkä kaveri suhteessa vyötärönympärysmittaan, olisi kiva nähdä vartalokuvasi. Sullahan on mittojen mukaan naisellinen vartalo.

Kun katoin netistä kuvia erilaisista rasvaprosenteista, niin sanoisin, että rasvat on mulla ehkä n. 10%:n luokkaa.

Eikä mun vartalo kyllä mitenkään naisellinen ole, vaan lähinnä V-mallinen. Eikös sitä pidetä yleisestiottaen miehekkäimpänä?

• hyvävartalo_mies_myös
        hmmmmmmmmmm kirjoitti:

Kun katoin netistä kuvia erilaisista rasvaprosenteista, niin sanoisin, että rasvat on mulla ehkä n. 10%:n luokkaa.

Eikä mun vartalo kyllä mitenkään naisellinen ole, vaan lähinnä V-mallinen. Eikös sitä pidetä yleisestiottaen miehekkäimpänä?

Anaa vaan vituttaa kun ei olekaan komein kaikista vaikka narsistina kuvitteleekin niin, läskihän tuo on.

• hmmmmmmmmmm kirjoitti:

Vyötärö-lantio-suhteesi on naisellinen, siksi kuvasi kiinnostaa.

Ylävartalon mitoista saa osviittaa lihasmassasta. Kaula 38 cm on periaatteessa ihan mahdollinen kun rinnanympäryksesi on 103 cm (mulla 40 cm ja 110).

Periaatteessa voisit olla mittojesi mukaan jäntevä, hoikka mies, mutta vyötärönympäryksesi (73 cm) viittaa lyhyempään mieheen.

• mazyeikirj

• hmmmmmmmmmmm

Eipä ne mittasuhteet nyt tosta linkistä selvinnyt.

No ei mutta luulet et aika samat on. 180cm ja 80 kg...

• mazy kirjoitti:

No ei mutta luulet et aika samat on. 180cm ja 80 kg...

Oikeesti toi ilmoitettu 80 kg ei varmaan pidä ees paikkaansa, jää alle noin hoikalla kropalla..

• läskimikäläski
        Palstis kirjoitti:

Vyötärö-lantio-suhteesi on naisellinen, siksi kuvasi kiinnostaa.

Ylävartalon mitoista saa osviittaa lihasmassasta. Kaula 38 cm on periaatteessa ihan mahdollinen kun rinnanympäryksesi on 103 cm (mulla 40 cm ja 110).

Periaatteessa voisit olla mittojesi mukaan jäntevä, hoikka mies, mutta vyötärönympäryksesi (73 cm) viittaa lyhyempään mieheen.

turha selittää ana, sun höperöjuttuja ei usko enää kukaan, läski oot, siksi vain takaa aina kuvattu.
        Toinen syy on se että haluat miellyttää miehiä.

• 34v
        mazy kirjoitti:

Oikeesti toi ilmoitettu 80 kg ei varmaan pidä ees paikkaansa, jää alle noin hoikalla kropalla..

Ei pidä pituuskaan aina paikkaansa, yleensä ei koskaan.

• Totta. Mut luulen, aika liki 180 cm...mitä vertailee muihin ihmisiin rinnalla.

Joku 176-181 cm välillä...

• vanhapalstalainenpalaa

Ei se palstamäkikään mikään jumala ole, joka pystyisi tietämään toisen anonyymikirjoittajan rasvaprosentin näkemättä edes minkäänlaista kuvaa tästä. Toisilla rasva jakaantuu kroppaan eri lailla kuin toisilla eikä "kylmät" numeeriset mitat kerro yhtään mitään.

• vanhapalstalainenpalaa kirjoitti:

Ei se palstamäkikään mikään jumala ole, joka pystyisi tietämään toisen anonyymikirjoittajan rasvaprosentin näkemättä edes minkäänlaista kuvaa tästä. Toisilla rasva jakaantuu kroppaan eri lailla kuin toisilla eikä "kylmät" numeeriset mitat kerro yhtään mitään.

.. Jeps.. Ja kun.. Eri KudosTyyppien Tiheyksissä on Eroa Jonkun Verran, niin.. ;P

Tässä kohtaa naisen logiikkaan on turha vedota, se ei toimi.

Ihmisen luumassa on luokkaa 6-8 kg, joten sen vaikutus kokonaispainoon on aika pieni. Rasvan ja lihaksen tiheysero on 10 prosentin luokkaa, joten senkään suhteen senttimetrimitat ei voi kauhean paljon heittää meitä harhaan.

Kaulanympärysmitta kertoo aika tarkkaan ylävartalon lihasmassasta, siellä kun ei ole noilla kiloilla läskiä. On selvää että noilla mitoilla rasvaprosentti olisi teoriassa tuon viiden prosentin luokkaa, mutta vyötärö-lantio-suhde kertoo naisellisesta vartalosta.

Jos alavartalossa olisi (pakara)lihasta joka selittäisi ison perseen, niin silloin lihasmassaa olisikin jo niin paljon että rasvaprosentti menisi reilusti miinuksille.

Mitoista voi päätellä että jotakin mittaa on kasvatettu/pienennetty.

• hmmmmmmmmmmmm
        Palstis kirjoitti:

Tässä kohtaa naisen logiikkaan on turha vedota, se ei toimi.

Ihmisen luumassa on luokkaa 6-8 kg, joten sen vaikutus kokonaispainoon on aika pieni. Rasvan ja lihaksen tiheysero on 10 prosentin luokkaa, joten senkään suhteen senttimetrimitat ei voi kauhean paljon heittää meitä harhaan.

Kaulanympärysmitta kertoo aika tarkkaan ylävartalon lihasmassasta, siellä kun ei ole noilla kiloilla läskiä. On selvää että noilla mitoilla rasvaprosentti olisi teoriassa tuon viiden prosentin luokkaa, mutta vyötärö-lantio-suhde kertoo naisellisesta vartalosta.

Jos alavartalossa olisi (pakara)lihasta joka selittäisi ison perseen, niin silloin lihasmassaa olisikin jo niin paljon että rasvaprosentti menisi reilusti miinuksille.

Mitoista voi päätellä että jotakin mittaa on kasvatettu/pienennetty.

Mutta eihän toi mun vyötärölantiosuhde mitenkään naisellinen ole. Aika tasainen pötkylä olisi sellainen nainen, jonka vyötärölantiosuhde olisi sama kuin mulla, ei siis mitenkään naisellisen muotoinen nainen.

Mutta eihän toi mun vyötärölantiosuhde mitenkään naisellinen ole. Aika tasainen pötkylä olisi sellainen nainen, jonka vyötärölantiosuhde olisi sama kuin mulla, ei siis mitenkään naisellisen muotoinen nainen.

Lopeta trollailu, mittasi eivät voi pitää paikkansa.

Miehillä pidetään nyrkkisääntönä mittasuhdetta jossa vyötärönympärys on puolet pituudesta. Se on aika optimaalinen suhdeluku.

Onpas samanlaisia mittoja kuin mullakin, mulla 88-73-103 näkyy tuossa pyöreässä profiilikuvassa josta ei saa mitään selvää.

Alla on kuva maaliskuulta 2018 jolloin vyötärö oli 75 cm. Pari senttiä tekee paljon koska nyt erottuu vatsalihakset, oon toki kuntoillut koko ajan ja sokeria en ole syönyt kesän jälkeen, ennen meni vähintään 1 kilo sokeria kuukaudessa.

https://aijaa.com/WMHmn7

• Jiimen kirjoitti:

Onpas samanlaisia mittoja kuin mullakin, mulla 88-73-103 näkyy tuossa pyöreässä profiilikuvassa josta ei saa mitään selvää.

Alla on kuva maaliskuulta 2018 jolloin vyötärö oli 75 cm. Pari senttiä tekee paljon koska nyt erottuu vatsalihakset, oon toki kuntoillut koko ajan ja sokeria en ole syönyt kesän jälkeen, ennen meni vähintään 1 kilo sokeria kuukaudessa.

https://aijaa.com/WMHmn7

Sinä olit kait lyhyempi mies?

• hmmmmmmmmm
        Palstis kirjoitti:

Mitä tuo pituus vaikuttaa siihen, onko vyötärölantiosuhde naismainen vai ei? Kieltämättä kuvan miehen ylävartalon mittasuhteet ovat aikalailla samanlaiset kuin mulla. Onko hänellä sinun mielestäsi sitten naismainen vartalo? Ihan samanlainen tasapaksupötkäle hän on minuun silmiini kuin minä itsekin ja muut oikeasti hoikassa kunnossa olevat miehet.

Toki mullakin on vyötärönympärys jonkun sentin suurempi tähän aikaan päivästä, kun olet syönyt kaksi tuhtia ateriaa, mutta ei se siltikään ole lähimainkaan puolia mun pituudestani, vaan yli 10 cm vähemmän.

• hmmmmmmmmm kirjoitti:

Mitä tuo pituus vaikuttaa siihen, onko vyötärölantiosuhde naismainen vai ei? Kieltämättä kuvan miehen ylävartalon mittasuhteet ovat aikalailla samanlaiset kuin mulla. Onko hänellä sinun mielestäsi sitten naismainen vartalo? Ihan samanlainen tasapaksupötkäle hän on minuun silmiini kuin minä itsekin ja muut oikeasti hoikassa kunnossa olevat miehet.

Toki mullakin on vyötärönympärys jonkun sentin suurempi tähän aikaan päivästä, kun olet syönyt kaksi tuhtia ateriaa, mutta ei se siltikään ole lähimainkaan puolia mun pituudestani, vaan yli 10 cm vähemmän.

Ihmisen pituusmitta vaikuttaa moniin muihinkin kehon mittoihin. Lyhyellä ihmisellä on koko luusto samassa suhteessa pienempi kuin isokokoisemmalla lajitoverillaan. Kaksimetrisellä miehellä ei vain voi olla yhtä ohut keskivartalo kuin puoli metriä lyhyemmällä lajitoverilla, iso mieshän menisi tuulessa poikki jos sillä olisi pienen miehen luusto sivusuunnassa.

Sellainen nyrkkisääntö on, että miehen vyötärön tulisi olla noin puolet vartalon kokonaismitasta, ja vyötärö-lantiosuhde 1,0 tai vähän alle.

Naisilla vyötärö-lantiosuhteen tulisi olla korkeintaan 0,8, mieluummin alle. Sinulla tuo vyötärö-lantiosuhde on ilmoittamillasi mitoilla 0,82, eli hyvin naisellinen vartalo mieheksi.

Kuvassa Jiimenillä keskivartalo on aikalailla pötkylä kuten miehillä kuuluukin. Hän vain on lyhyempi mies ja siksi vyötärö siis kapeampi.

• 12121212121212
        Palstis kirjoitti:

Lopeta trollailu, mittasi eivät voi pitää paikkansa.

Miehillä pidetään nyrkkisääntönä mittasuhdetta jossa vyötärönympärys on puolet pituudesta. Se on aika optimaalinen suhdeluku.

"Miehillä pidetään nyrkkisääntönä mittasuhdetta jossa vyötärönympärys on puolet pituudesta. Se on aika optimaalinen suhdeluku."

Jossain Espoon kaljapubissa näin voi ollakin.

• hobiteilla.omansa
        hmmmmmmmmm kirjoitti:

Miehen mittaisiin pätee eri säännöt.

• 12121212121212 kirjoitti:

"Miehillä pidetään nyrkkisääntönä mittasuhdetta jossa vyötärönympärys on puolet pituudesta. Se on aika optimaalinen suhdeluku."

Jossain Espoon kaljapubissa näin voi ollakin.

Ei ihan noinkaan.

Nykyään huippukehonrakentajat näyttävät enemmän tynnyreiltä kuin vanhan tyylin huiput kuten Frank Zane tai Arnold Schwartzenegger. Miehessä kuuluu olla massaa, se on nykytrendi ainakin kehonrakennuksessa.

• hmmmmmmmmmmm
        Palstis kirjoitti:

Ei ihan noinkaan.

Nykyään huippukehonrakentajat näyttävät enemmän tynnyreiltä kuin vanhan tyylin huiput kuten Frank Zane tai Arnold Schwartzenegger. Miehessä kuuluu olla massaa, se on nykytrendi ainakin kehonrakennuksessa.

No tossa on kuvaa mun synnyttäjänlantiosta ja vyötäröstä, eikös olekin naismainen vai mitä?

https://aijaa.com/dVNw6u

Ja nykybodarit on tynnyrimäisiä lähinnä insuliinin ja kasvuhormonin käytön takia, ei niiden rasvattomia pallomahoja kannata verrata normimiesten mahoihin, joissa tynnyrimäisyys johtuu pelkästä läskistä.

• 12121212121212
        Palstis kirjoitti:

Ei ihan noinkaan.

Kehonrakentajan roid gut on eri asia kuin keski-ikäisten lähiöisien kaljamahat.

• Palstis kirjoitti:

173cm, en kuitenkaan niin ohut ole että näyttäisin heinäseipäältä, penkistä nostin 100kg jo yläasteella.

No tossa on kuvaa mun synnyttäjänlantiosta ja vyötäröstä, eikös olekin naismainen vai mitä?

Ja nykybodarit on tynnyrimäisiä lähinnä insuliinin ja kasvuhormonin käytön takia, ei niiden rasvattomia pallomahoja kannata verrata normimiesten mahoihin, joissa tynnyrimäisyys johtuu pelkästä läskistä.

Miehillä vyötärönympärys mitataan suurinpiirtein navan korkeudelta.

Kuvasta voi päätellä että sinun vyötärö-lantiosuhteesi on 1,0 tai vähän alle, ei 0,82. Ihan normaali treenaamattoman miehen hoikka vartalo kun mahaa vetää sisäänpäin.

Kehonrakentajan roid gut on eri asia kuin keski-ikäisten lähiöisien kaljamahat.

Jos katsot vaikkapa tämän hetken Suomen ykköskehonrakentajan Kille "killeri" Kujalan kuvia, niin huomaat että ihanne on kaukana Frank Zanen ja Arnold Schwartzeneggerin ajoista.

Kun katson tuota kuvaasi niin huomaan että pituusero syntyy näköjään housunkauluksen ja navan välissä, ei mulla ole tuo väli noin pitkä.

• Jiimen kirjoitti:

173cm, en kuitenkaan niin ohut ole että näyttäisin heinäseipäältä, penkistä nostin 100kg jo yläasteella.

Penkkipunnerrus on aika yksipuolinen laji kertomaan voimasta tai voimantuotosta. Mullakin on frendi joka treenasi yläasteikäisenä isobroidinsa penkillä ja nosti kasiluokalla 105 kiloa.

Tyyppi on kieltämättä kova luu edelleen lähes viiskybäsenä, harrastaa maastopyöräilyä ja treenaa edelleen kovaa.

• 12121212121212
        Palstis kirjoitti:

Jos katsot vaikkapa tämän hetken Suomen ykköskehonrakentajan Kille "killeri" Kujalan kuvia, niin huomaat että ihanne on kaukana Frank Zanen ja Arnold Schwartzeneggerin ajoista.

Kun rasvaprosenttisi ja lihasmassasi ovat samalla tasolla kuin Kille Kujalalla, voin hyväksyä teoriasi miehen vyötärönympäryksestä.

Niin kauan kun vartalosi on lähempänä Homer Simpsonia kuin kehonrakentajaa, tyypin 2 diabeteksesta kärsiviä oluen kittaajia ei lasketa lihaksikkaiksi eikä ylipaino ole ylivoimaa.

• Palstis kirjoitti:

Penkkipunnerrus on aika yksipuolinen laji kertomaan voimasta tai voimantuotosta. Mullakin on frendi joka treenasi yläasteikäisenä isobroidinsa penkillä ja nosti kasiluokalla 105 kiloa.

Tyyppi on kieltämättä kova luu edelleen lähes viiskybäsenä, harrastaa maastopyöräilyä ja treenaa edelleen kovaa.

Vapaaottelun ammattilaisesta Makvar Amirkhanista oon aina tuumannut että en ihan heti olisi kanveesissa jos otettais pari erää. Ottelee alle 65kg sarjassa, siihen varmaan pääsisin myös.

Huomasin nyt että pituutensa oli muuttunut, oli ennen 180cm, nyt 178 joka ei ehkä vieläkään pidä paikkaansa kun ottaa huomioon sarjan alle 65kg.

https://www.google.com/search?q=makvar amirkhani&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-ab

Kun rasvaprosenttisi ja lihasmassasi ovat samalla tasolla kuin Kille Kujalalla, voin hyväksyä teoriasi miehen vyötärönympäryksestä.

Niin kauan kun vartalosi on lähempänä Homer Simpsonia kuin kehonrakentajaa, tyypin 2 diabeteksesta kärsiviä oluen kittaajia ei lasketa lihaksikkaiksi eikä ylipaino ole ylivoimaa.

Ihan turhaa läpätystä sulta.

Minun lajini ei ole koskaan ollut kehonrakennus, eikä ole tarkoitus sinne enää suunnatakaan. Mulla on ikäisekseni mieheksi hyvä vartalo, ja ylipaino-ongelmakin on selätetty. Sanoisin että olen ihan ok kondiksessa, se 2-3 kiloa pois niin rasvat olisi sillä tasolla että sixpack näkyisi.

En jaksa enää sitoutua treeniin vaan otan elämän vähän lunkimmin. Pyrin syömisellä säätelemään painoani, se on minun pääasiallinen treenini.

No sie oot just sen tyyppinen vartaloltasi kun mittojesi mukaan summailinkin. Bueno.👍☺️

• Jiimen kirjoitti:

Vapaaottelun ammattilaisesta Makvar Amirkhanista oon aina tuumannut että en ihan heti olisi kanveesissa jos otettais pari erää. Ottelee alle 65kg sarjassa, siihen varmaan pääsisin myös.

Huomasin nyt että pituutensa oli muuttunut, oli ennen 180cm, nyt 178 joka ei ehkä vieläkään pidä paikkaansa kun ottaa huomioon sarjan alle 65kg.

https://www.google.com/search?q=makvar amirkhani&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-ab

Noissa kamppailulajeissahan äijät (ja nykyään myös naiset) harjoittelevat ihan eri painoisina kuin ottelevat. Muutama viikko ennen matsia aletaan pudottamaan rasvaprosenttia, ja viimeiset pari kolme päivää ajetaan vielä neste kehosta pois.

Punnituksen jälkeen voi sitten tankata, ja ottelijat voivat painaa matsissa jo 2-4 kiloa enemmän kuin punnituksessa. Raskassarjalaiset enemmänkin.

Esim. Amin Asikainen nyrkkeili aikoinaan ylemmässä keskisarjassa (alle 76,2 kg), ja oli ainakin noin silmämääräisesti minun kokoluokkaani vaikka minulla oli elopainoa 83-84 kiloa. Olemme siis saman mittaiset, ja treenikaudella hänkin painoi varmaan saman mitä minun elopainoni oli.

• mazy kirjoitti:

No sie oot just sen tyyppinen vartaloltasi kun mittojesi mukaan summailinkin. Bueno.👍☺️

Muuten kyllä hyvä, mutta vyötärö-lantio-suhde on lähempänä yhtä kuin ilmoittamaansa 0,82.

Kuvassa on hoikka mies jonka vartalon kapein kohta on (jostain syystä) vähän kainaloiden alapuolelta mistä mitta kaiketi otettukin. Miehen vyötärö mitataan noin navan korkeudelta, jossa mitta onkin jo liki sama kuin lantio.

• vanhapalstalainenpalaa

Ei voisi pätkääkään kiinnostaa miesten tarkat mitat, silmämääräisesti aina näen mikä itseäni miellyttää. Yleensä se on hoikan miehen kroppa missä silmä parhaiten lepää, eivät ne ns. bodarit joilla on leveämmät kropat samalla lailla viehätä.

Ei voisi pätkääkään kiinnostaa miesten tarkat mitat, silmämääräisesti aina näen mikä itseäni miellyttää. Yleensä se on hoikan miehen kroppa missä silmä parhaiten lepää, eivät ne ns. bodarit joilla on leveämmät kropat samalla lailla viehätä.

Ei minuakaan mitat yleensä kiinnosta, mutta niistä voi kyllä aika varmasti huomata jos joku yrittää huijata muita.

Lähtökohtaisesti, mitä hoikempi mies, sen helpompi vedätys on huomata.

• Palstis kirjoitti:

Muuten kyllä hyvä, mutta vyötärö-lantio-suhde on lähempänä yhtä kuin ilmoittamaansa 0,82.

Kuvassa on hoikka mies jonka vartalon kapein kohta on (jostain syystä) vähän kainaloiden alapuolelta mistä mitta kaiketi otettukin. Miehen vyötärö mitataan noin navan korkeudelta, jossa mitta onkin jo liki sama kuin lantio.

Oukei. Mutaa mulle tuli solakka kroppainen mies mieleen..kuten Alan Walkerin kuvan linkitinkin...tyyppiä samankaltainen.

Täällä on varsin hyvärunkoisia miehiä kuvista päätellen.😃

Ei ainaskaan kropasta kiinni ole se sinkkuus...etteikö olis hyvännäköisiä.

• mazy kirjoitti:

Oukei. Mutaa mulle tuli solakka kroppainen mies mieleen..kuten Alan Walkerin kuvan linkitinkin...tyyppiä samankaltainen.

Täällä on varsin hyvärunkoisia miehiä kuvista päätellen.😃

Ei ainaskaan kropasta kiinni ole se sinkkuus...etteikö olis hyvännäköisiä.

Mutta, empä osu oikeille näppäimille taas...

• yövuorolainen
        mazy kirjoitti:

Mutta, empä osu oikeille näppäimille taas...

Mitä sä käikälehdät vielä tähän aikaan valveilla? Täh?

• yövuorolainen kirjoitti:

Mitä sä käikälehdät vielä tähän aikaan valveilla? Täh?

Oon sairaalassa ja ei tuu uni simmuun, ei täällä muutakaan voi tehdä kun kämppiks nukkuu.☺️

Nii kun näpytellä hissuksiin...

• kamukamunen
        mazy kirjoitti:

Oon sairaalassa ja ei tuu uni simmuun, ei täällä muutakaan voi tehdä kun kämppiks nukkuu.☺️

Nii kun näpytellä hissuksiin...

Olitko jo leikkauksessa?

No nyt on ainakin kamu sulla, ei tartte yksin valvoo...jos se unikin sieltä tulis. :o)

• kamukamunen kirjoitti:

Olitko jo leikkauksessa?

No nyt on ainakin kamu sulla, ei tartte yksin valvoo...jos se unikin sieltä tulis. :o)

Olin joo. Kiva!😃

Taitaa vaan luurista loppua virta ennen mun unittumista. Laturikin jäi kotio.🤣

No mä jätän sen verran virtaa, että saapi soitella kotio aamulla. Tulee laturi sieltä sitten.

• Ärsyttäväselaturinpuute
        mazy kirjoitti:

Olin joo. Kiva!😃

Taitaa vaan luurista loppua virta ennen mun unittumista. Laturikin jäi kotio.🤣

No mä jätän sen verran virtaa, että saapi soitella kotio aamulla. Tulee laturi sieltä sitten.

Voi pahnahinen... No hyvin tais mennä leikkaus ja koti-ikävä vaivaa? :o/

Pirskatti...kysy hoitsuilta, jos niillä olis laturia...kyllä ne tuo. :o)

Mutta viimeistään sitten saat laturin...se on kyllä tärkeä nykyään. :o)

• Ärsyttäväselaturinpuute kirjoitti:

Voi pahnahinen... No hyvin tais mennä leikkaus ja koti-ikävä vaivaa? :o/

Pirskatti...kysy hoitsuilta, jos niillä olis laturia...kyllä ne tuo. :o)

Mutta viimeistään sitten saat laturin...se on kyllä tärkeä nykyään. :o)

Juu, sektioihin verrattuna helppo. Ainakin mulle. ☺️

Emmä tiiä onko täällä laturille luvallista paikkaa...yksityisillä on kyllä pistorasioita ja näkyy olevan kaikki rasiat täynnä. 😃

Aamulla sitten. Onhan se, kun virtasyöpöt chätäilee...😊

• mcgyver
        mazy kirjoitti:

Juu, sektioihin verrattuna helppo. Ainakin mulle. ☺️

Emmä tiiä onko täällä laturille luvallista paikkaa...yksityisillä on kyllä pistorasioita ja näkyy olevan kaikki rasiat täynnä. 😃

Aamulla sitten. Onhan se, kun virtasyöpöt chätäilee...😊

No mä onneton pudotin kännykän lumihankeen ja työntelin koneella sen kasaan...tosin en tiennyt minne kasaan. Se oli yli vuorokauden hangessa, penkassa, kun sitten innostuin kuitenkin yrittämään etsiä se. Ja eka kasasta löytyi....nostin koneella lunta kauhalla asfaltille ja sit haravalla kävin lumen läpi. Tosi nopeesti löytyikin... melkein kuin neulaa heinäsuovasta ois ettinyt. :oD

Nyt on voittaja-olo. Saa nähdä sit miten sille kokonaisuudessaan kävi? Annoin olla sen ulkona vielä ja kävin hakemassa kaurahiutaleita ja puistelin enimmät lumet siitä, sekä survaisin sen kaurahiutaleitten sisään. Saa siinä lämmetä huoneenlämpöön, niin kosteus imeytyy siihen kaurahiutaleisiin...(mietin ainakin niin) ja sit toimii tai ei... Oli siinä siis vvirrat, mutta otin ne pois siitä.

Toivotaan parasta, pelätään pahinta.... Se on mulle kallis luuri. :o)

• mcgyver kirjoitti:

No mä onneton pudotin kännykän lumihankeen ja työntelin koneella sen kasaan...tosin en tiennyt minne kasaan. Se oli yli vuorokauden hangessa, penkassa, kun sitten innostuin kuitenkin yrittämään etsiä se. Ja eka kasasta löytyi....nostin koneella lunta kauhalla asfaltille ja sit haravalla kävin lumen läpi. Tosi nopeesti löytyikin... melkein kuin neulaa heinäsuovasta ois ettinyt. :oD

Nyt on voittaja-olo. Saa nähdä sit miten sille kokonaisuudessaan kävi? Annoin olla sen ulkona vielä ja kävin hakemassa kaurahiutaleita ja puistelin enimmät lumet siitä, sekä survaisin sen kaurahiutaleitten sisään. Saa siinä lämmetä huoneenlämpöön, niin kosteus imeytyy siihen kaurahiutaleisiin...(mietin ainakin niin) ja sit toimii tai ei... Oli siinä siis vvirrat, mutta otin ne pois siitä.

Toivotaan parasta, pelätään pahinta.... Se on mulle kallis luuri. :o)

No voi hiivatti! Onko teillä jo lunta niin paöjon siellä? Täällä ei ole pal mitään, vaikka tänään vähän sadellutkin.

Riisitkin imee vettä, toivotaan että lähtee käyntiin. Mä olen säilyttänyt niitä silikoonigeeli pusseja, mitä joskus tulee tuotteiden mukana...kuten laukku tms. Nekin on aika käteviä kosteuden poistajia.😛

Kännyt majsaa maltaita, jos on vähänkä laadukkaampi ja ne tiedostot kuten kuvat yms. on sitäkin arvokkaampia, jos muualle ei ole talletettu. Se kismittää...mulla meni edellisen läppärin mukana liuta valokuvia yms. mulle tärkeetä...🙁

• pilveepilvee
        mazy kirjoitti:

No voi hiivatti! Onko teillä jo lunta niin paöjon siellä? Täällä ei ole pal mitään, vaikka tänään vähän sadellutkin.

Riisitkin imee vettä, toivotaan että lähtee käyntiin. Mä olen säilyttänyt niitä silikoonigeeli pusseja, mitä joskus tulee tuotteiden mukana...kuten laukku tms. Nekin on aika käteviä kosteuden poistajia.😛

Kännyt majsaa maltaita, jos on vähänkä laadukkaampi ja ne tiedostot kuten kuvat yms. on sitäkin arvokkaampia, jos muualle ei ole talletettu. Se kismittää...mulla meni edellisen läppärin mukana liuta valokuvia yms. mulle tärkeetä...🙁

No ei ollut riisiä siihen hätään. Mutta saa kelvata toi.

No tuolla on kanssa vaikka mitä valokuvia, mutta kun, tai jos sen saan pelittämään, taidan laitella niitä jossain vaiheessa pilveen. Olkoot siellä sitten. :o)

• kassialmat

Ihailumme on suunnaton

• vanhapalstalainenpalaa

Mitään muuta tästä ei mieleen tule kuin se kuinka pari vuotta sitten joku mieskirjoittaja jossain lehdessä päivitteli ettei ymmärrä naisten osoittamaa kiinnostusta miesten perseitä kohtaan ja kiteytti ajatuksensa otsikkoon "Miesten perseestä ei tule kuin paskaa." Mitähän hän oikeasti luuli naisten takapäästä tulevan?

Minä en ole koskaan miesten perseitä katsellutkaan. Yläasteella en voinut käsittää luokkakaveriani, joka tuli kertomaan minulle yhdellä välitunnilla kommentoineensa yhden toisen tytön kanssa opettajien perseitä (ilmeisesti siis miespuolisten koska he olivat kaiketi heteroita).

• vanhapalstalainenpalaa

Ja siis jos on pakko katsella vastakkaisen sukupuolen perämystä, sitten ennemmin farkut/housut päällä... En halua nähdä kenenkään persreikää enkä edes persvakoa (ap:n on pakko, kun se hyökkää aina tällä palstalla silmille), jos haluaisin, googlaisin sellaista.

Ei tee mieli läpsiä sängyssäkään miestä perseelle (välillä ärsyttää sekin jos parneri läimäyttää omaani, koska jotkut ovat läimäyttäneet liian lujaa että on oikeasti sattunut, enkä ole masokisti), jo sekin tuntui vähän oudolta kun monivuotinen vakkarini viimeisen kerran nähdessämme siirsi käteni hänen pakaroilleen ollessamme sängyssä, aika yläosaan mutta kuitenkin - siinä meni mulla se ns. "ultimaattinen raja", muunlaista miehen persuksen kourimista tai koskettelua en voisi ajatellakaan.

Onneksi normaali mies ei yleensä pyydä ainakaan perseelle läpsimistä tai muutakaan perseelle koskettelua.

Ja siis jos on pakko katsella vastakkaisen sukupuolen perämystä, sitten ennemmin farkut/housut päällä... En halua nähdä kenenkään persreikää enkä edes persvakoa (ap:n on pakko, kun se hyökkää aina tällä palstalla silmille), jos haluaisin, googlaisin sellaista.

Ei tee mieli läpsiä sängyssäkään miestä perseelle (välillä ärsyttää sekin jos parneri läimäyttää omaani, koska jotkut ovat läimäyttäneet liian lujaa että on oikeasti sattunut, enkä ole masokisti), jo sekin tuntui vähän oudolta kun monivuotinen vakkarini viimeisen kerran nähdessämme siirsi käteni hänen pakaroilleen ollessamme sängyssä, aika yläosaan mutta kuitenkin - siinä meni mulla se ns. "ultimaattinen raja", muunlaista miehen persuksen kourimista tai koskettelua en voisi ajatellakaan.

Onneksi normaali mies ei yleensä pyydä ainakaan perseelle läpsimistä tai muutakaan perseelle koskettelua.

Kuvanottohetkellä satuin olemaan Aatamin asussa.

• vanhapalstalainenpalaa
        Palstis kirjoitti:

Kuvanottohetkellä satuin olemaan Aatamin asussa.

Minä en uskaltaisi lähettää aataminasussa otettua kuvaa palstalle. Pari sellaista olen laittanut, joissa olen ilman paitaa, mutta rintsikat päällä ja housut jalassa. Eikö sinua huolestuta että joku tuttu sattuisi syystä tai toisesta tunnistamaan (ei nyt välttämättä mistään persekuvasta, mutta ehkä kirjoitustyylistä tai muista antamistasi faktoista elämässäsi), ja sitten live-elämän tuttavapiirissä alkaisi äkkiä kiertää huhu että sinusta on netissä alaston persekuva?

Minä en uskaltaisi lähettää aataminasussa otettua kuvaa palstalle. Pari sellaista olen laittanut, joissa olen ilman paitaa, mutta rintsikat päällä ja housut jalassa. Eikö sinua huolestuta että joku tuttu sattuisi syystä tai toisesta tunnistamaan (ei nyt välttämättä mistään persekuvasta, mutta ehkä kirjoitustyylistä tai muista antamistasi faktoista elämässäsi), ja sitten live-elämän tuttavapiirissä alkaisi äkkiä kiertää huhu että sinusta on netissä alaston persekuva?

Tuo varmasti lähinnä huvittaisi tuttaviani, en usko että kukaan yllättyisi.

• jgfkglsödkl
        vanhapalstalainenpalaa kirjoitti:

Marko on tunnistettu. Susanna ja lapset ovat varmasti tyytyväisiä.

• vanhapalstalainenpalaa
        Palstis kirjoitti:

Tuo varmasti lähinnä huvittaisi tuttaviani, en usko että kukaan yllättyisi.

On se helppoa olla mies. Naisen tuttavat lähes poikkeuksetta järkyttyisivät. Ja tätä asetelmaa syötetään jo penskoille Simpsoneissa: kun Bart näyttää jatkuvasti persettään, se on vaan "hauskaa". Jos Lisa saati sitten Marge jossain jaksossa tekisi saman, varmaan seuraisi pöyristyksen kauhistus!

• 12121212121212
        vanhapalstalainenpalaa kirjoitti:

On se helppoa olla mies. Naisen tuttavat lähes poikkeuksetta järkyttyisivät. Ja tätä asetelmaa syötetään jo penskoille Simpsoneissa: kun Bart näyttää jatkuvasti persettään, se on vaan "hauskaa". Jos Lisa saati sitten Marge jossain jaksossa tekisi saman, varmaan seuraisi pöyristyksen kauhistus!

Kun nyt Maija tulit maininneeksi vakipanosi, niin kummankohan sukupuolen edustajan on helpompaa saada seksiseuraa laittamalla persekuva seuranhakupalstalle, tai tiukat housut baariin?

Sanoisin että naisella on tuhatkertaisesti helpompaa.

• öklöttäväperse

seksitreffisaiteilla naiset oikein levittävät revansa nähtäväksi

tuskinpa Paskamäen perse naisia kiinnostais

hintelä kroppakin vieläpä

outoa, ettei mode poista sitä järkyttävää perseenkuvaa

• vanhapalstalainenpalaa
        12121212121212 kirjoitti:

Kun nyt Maija tulit maininneeksi vakipanosi, niin kummankohan sukupuolen edustajan on helpompaa saada seksiseuraa laittamalla persekuva seuranhakupalstalle, tai tiukat housut baariin?

Sanoisin että naisella on tuhatkertaisesti helpompaa.

Jos haen seksiseuraa, en silloinkaan laita persekuvaa. Kaikkein vähiten seuranhakuprofiiliini, mutten myöskään jaa sitä yksityisviestillä deittiehdokkaan kanssa - ihan sama millainen hän vaikkapa ulkonäöltään on.

Käänteisesti ei myöskään kiinnosta seuranhakupalstalla vastaanottaa mulkun kuvia, sama se millä mielellä juuri sillä kertaa on seuraa hakemassa. Onneksi kaikki partnerit ovat ymmärtäneet tämän ja osin siksikin heistä on partnereita tullut.

Vakkarikaan ei olisi päätynyt vakkariksi vielä ensikohtaamisen perusteella (yökerhossa), koska hän käyttäytyi tuolloin törskysti ja yritti mm. kosketella intiimeistä paikoista. Lisäksi oli ällöttävästi kuolannut puolet kasvoistani nuolemalla (emme me sentään mitään koiria ole, enpä ollut ennen vastaavaan törmännyt). Sen illan jälkeen vannoin, etten ikinä alkaisi hänen kanssaan mihinkään. No seuraavalla kerralla tavattiin puistossa ja myös sitä seuraavalla, ja ne puistokeskustelut ennen sänkyyn menoa saivat minut muuttamaan mieleni. Siellä käyttäytyi paremmin kuin oli kännissä käyttäytynyt.

Aika isoon osaan seksikumppanivalinnoista on vaikuttanut nimenomaan ne seksiä edeltäneet keskustelut. Viimeisen partnerin kanssa oltiin samoilla linjoilla, vielä kaiken muun lisäksi siitäkin ettemme pahemmin perustaneet mustista, eikä minun niiden keskustelujen jälkeen tarvinnut kuin todeta että paitsi että hän oli asiallinen ja kohtelias, myös "ihan söpö" - komea eikä pitkäkään tarvinnut sillä kertaa olla, kun oli löytynyt yhteinen "aaltopituus".

Ei se minun kohdallani koskaan ole mennyt niin että pokataan se baarin parhaimman näköinen ja ilman mitään keskusteluja heitetään vaan pokkana "meille vai teille", ollaan tuppisuina koko matka kämpille ja mennään sänkyyn. Toki pari kertaa kyseessä on sattumoisin ollut mielestäni se komein kyseisessä baarissa näkemäni mies, mutta jos ei vaivatonta keskusteluyhteyttä olisi heidänkin kohdallaan syntynyt ja tyypistä olisi tullut reilua kuvaa, ei se sänkyyn asti olisi johtanut. Tästä syystä olen torjunut mielestäni äärimmäisen komeitakin miehiä, ja kuten vikassa tapauksessa, toisinaan antanut mahdollisuuden minua lyhyemmille ja korkeintaan jollain tasolla viehättäville/söpöille. Kun ottaa huomioon ns. "keskustelukriteerini", ei se seuran löytäminen naisenakaan helppoa ole. Helppoa se olisi vain, jos hyväksyisi kaikenlaiset lähestymistavat röyhkeistä ääliöistä lähtien, sekä sen että keskustelu saattaa olla vaivaannuttavaa.

Heh, en kans välitä läppäilyistä. Se on ärsyttävää, mutta kivat miehen kannikat on kyllä ihanat puristella...eikä meinaa saaha näppejä irti kun alkuun pääsee.

• Fotostoppausta

Hmm ... ettei olis jonkun naisen pyllykkä ja karvoitus sulla on vaaleata ollakses tosi tummahiuksinen mies 🤔

• Ananaksen pymppykin löytyi!

• Anonyymi

Onko tämä joku homopyllyjuttu vai mitä?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      58
      771
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      763
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      636
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      208
      558
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      516
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      50
      504
    7. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      72
      504
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      496
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      82
      473
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      460
    Aihe