Siepin kasvot ovat mielestäni kauniit. Mutta isäni heitti heti kovaa kommenttia Onnenpyörää katsellessaan että "Ei tuollakaan ainakaan enää mitään missin kroppaa ole." Minusta 63-vuotiaalla miehellä, jonka omat kasvot ovat huomattavasti Siepin kasvoja epäesteettisemmät, ei oikein ole varaa arvostella.
Minulla on ihan kiva kroppa, mutta silti kysymys siitä vaihtaisinko kroppani kauniisiin kasvoihin on "kova" eikä siihen ole helppo vastata.
Miehissä ainakin miellyttää ja huomaa ensimmäisiksi kasvot, vasta sitten katse siirtyy vatsan seudulle. En kyllä halua litistyäkään joten en lihavaa ottaisi, mutta se paino ei silti ole ensimmäinen asia jonka vastakkaisessa sukupuolessa panen merkille. Tällä hetkellä tiedän yhden lihavan jonka kasvot jostain syystä ovat alkaneet miellyttää (ei komea, mutta jostain syystä silti miellyttävän näköinen) siinä määrin että olen oikeasti alkanut miettiä että jos kyseinen mies lähestyisi voisi olla vaikea sanoa ei ja siitä voisi ihan oikeasti tulla ensimmäinen suhde lihavan kanssa.
Miehet eivät enää kelpuuta missejä, kropat kuulemma "rapistuneita"
61
930
Vastaukset
- helmiä_sioille
Heh...
Siepillä aika maalatun oloiset kulmakarvat, minusta sellaiset on kenellä tahansa naurettavan näköiset. Ja sitten huuliinkin pistelty täytettä enemmän ja vähemmän. Ilman niitä se olis kaunis kasvoiltaan. Nyt näyttää jotenkin liian tehdyltä. Ei jatkoon.
Kroppa on ok. Mutta järjenjuoksu sit taas vähän niin ja näin... :D - pitkätukka-68
Missikauneus ei ole koskaan miellyttänyt silmiäni.
- nirsoilua
Tyhjästä on huono nyhjästä ja sen takia palstan ätmit ja muut uikuttajat voivatkin "nirsoilla", on aivan sama vaikka olisi kuinka nirso jos ei ole mitään valinnanvaraa.
- Naisasialooser11
Isäsi on oikeassa, Saran huippuvuodet ovat takanapäin, naisen kukoistuskausi on todella lyhyt. Myöskään kasvot eivät ole kauniit kunhan huijausvarusteet riisutaan pois.
- Naisasialooser11
P.S. Millä perusteella isäsi kasvot ovat"epäesteettisemmät"kuin saralla?
- vanhapalstalainenpalaa
Naisasialooser11 kirjoitti:
P.S. Millä perusteella isäsi kasvot ovat"epäesteettisemmät"kuin saralla?
Sillä perusteella ettei hän ole koskaan ollut haluttu naisten keskuudessa, ja naisena sen tietää millaisia kasvoja keskivertonainen pitää viehättävinä. Kaikki naisensa äitini jälkeen isäni on hakenut joko Venäjältä tai Baltiasta (ja ne Balteistakin haetut käytännössä siellä asuvia venäläisiä). Kun isältäni kysyin miksei hänellä koskaan ole suomalaista naista, hän vastasi ettei suomalaisten naisten kanssa muka suhteet onnistu. Siihen tekisi nyt mieli vastata "No kyllähän sulla on nuo venakotkin viimeistään vuoden parin päästä vaihtuneet". Valitettavasti hän myös halveksuu oman ikäisiään naisia "mummoina". Viimeisin baltti oli vasta lähes yhtä nuori kuin minäkin, muutaman vuoden itseäni vanhempi. En halua äitipuolta joka voisi ikänsä puolesta olla siskoni. Tuota suhdetta kommentoi jopa hongkongilainen kaverini, joka on siis tottunut itseään reilusti vanhempiin miehiin ja harrastanut heitä monta kertaa, että isäni ja sen baltin välinen ikäero oli jo liian suuri.
- Naisasialooser11
Määrittele"viehättävät"kasvot ja perustele miksi ne ovat viehättävämmät kuin vaikkapa isäsi kasvot.
Ja mutta ne naisethan ovat itsekin rumia, sinäkin olet perinyt isäsi kasvot. Miksi siis isäsi ei ole ollut suosittu naisten keskuudessa? Ja ne venäläiset ja baltian naisethan ovat huomattavasti kauniimpia kuin suomalaiset. miksi isäsi ruman suomalaisnaisen ottaisi?
Ja edelleen, millä perusteella Saran kasvot ovat muka viehättävämmät? - Naisasialooser11
P.S. Myönnät siis, että naisilla on sama maku ja naiset ovat toistensa kopioita kun kerran sinä naisena tiedät kaikkien muidenkin naisten mielipiteen?
Määrittele"viehättävät"kasvot ja perustele miksi ne ovat viehättävämmät kuin vaikkapa isäsi kasvot.
Ja mutta ne naisethan ovat itsekin rumia, sinäkin olet perinyt isäsi kasvot. Miksi siis isäsi ei ole ollut suosittu naisten keskuudessa? Ja ne venäläiset ja baltian naisethan ovat huomattavasti kauniimpia kuin suomalaiset. miksi isäsi ruman suomalaisnaisen ottaisi?
Ja edelleen, millä perusteella Saran kasvot ovat muka viehättävämmät?Niin olenkin perinyt ja välillä harmittaakin miksei äitini valinnut komeampaa aviomiestä, niin olisin välttynyt näiltä kasvonpiirteiltä. Hän itse oli kaunis, joten jos olisin perinyt kauniit kasvonpiirteet sekä häneltä että mahdollisen isän puolelta olisi ollut suuremmat todennäköisyydet saada itsekin kauniit kasvot.
Ja tiedän että rumuuteni tulee juuri isän puolelta, koska niin moni ihminen on sanonut minun näyttävän isältäni.
- Pillujen--asiantuntija
Sieppi on ätmin tasoinen nainen- Roopekin petti koska sieppi kurppaantuu kovaa vauhtia.
- vanhapalstalainenpalaa
Roope on mielestäni kasvoiltaan atm, ollut aina. Sellaiset ns. "lapsenpyöreät" kasvot. Vasta julkisuus on hänelle niitä naisia tuonut. Typerää, että atm lähtee pettämään missiä. Mutta se nyt ei yllätä että atm pettää saadessaan tilaisuuden. Kokemusta lähipiiristä jossa atm petti kaunista vaimoa.
- Naisasialooser11
Oletko idiootti? Mies jolla on kaunis vaimo ei ole ATM(epäilen kyllä erittäin vahvasti, että nainen ei ollut oikeasti kaunis)eikä varsinkaan jos hänellä on vielä mahdollisuus pettääkkin.
Roope on myös YTM ja paremman näköinen kuin 99% nuorista naisista vaikka vielä toki ikänsä puolesta pojankloppi onkin. Lapsenpyöreys on tuon ikäisellä pojanklopilla ihan tyypillistä, mutta kyllä roopestakin kasvaa viisikymppinen maskuliininen komistus - vanhapalstalainenpalaa
Oletko idiootti? Mies jolla on kaunis vaimo ei ole ATM(epäilen kyllä erittäin vahvasti, että nainen ei ollut oikeasti kaunis)eikä varsinkaan jos hänellä on vielä mahdollisuus pettääkkin.
Roope on myös YTM ja paremman näköinen kuin 99% nuorista naisista vaikka vielä toki ikänsä puolesta pojankloppi onkin. Lapsenpyöreys on tuon ikäisellä pojanklopilla ihan tyypillistä, mutta kyllä roopestakin kasvaa viisikymppinen maskuliininen komistusAi on Roopekin sinusta paremman näköinen kuin lähes jokaikinen nainen? Ihmettelen vaan kun joskus aikaisemmin jo sanoit että mielestäsi pillu on ruma. Nyt on käynyt ilmi, että sinusta naiset ovat myös kasvoiltaan ja kropiltaan rumia, jopa ne nuoretkin. Mietin vain että millä perusteella pidät itseäsi heterona? Eikö heterouteen kuulu oleellisesti se, että pitää vastakkaista sukupuolta viehättävänä (suurin osa heteroistakaan ei pidä kaikkia vastakkaisen sukupuolen edustajia viehättävinä, mutta viehättyy silti nimenomaan vastakkaiseen sukupuoleen kuuluvista ihmisistä).
- Tämä-selvä
Sieppi somen avulla sai roopen, muuten sieppi olisi yksinäinen kuten palstan ätmit. Somelutkailu on naisten ainoa tapa sada miehiä.
Kulmat tosiaan pistää silmään, minusta Saralle sooisi ohuemmat kulmakarvat ja hivenen vaaleammat. Luonnollisemman väriset...
Nyt ne kulmat pomppaa ns. silmille, eikä mullakaan ole vara sanoa tällä naamalla mut sanon silti.- se.jokin.lolassa.on
sara sieppi on nätti ja kyllä häntä katselee mutta hänestä puuttuu se mikä lolalla on eli seksikäs vartalo niin saraa voi katsella mutta mutta lolaa haluaa tarrata hampailla peppuun vai mikä tiikeri lola onkaan
se.jokin.lolassa.on kirjoitti:
sara sieppi on nätti ja kyllä häntä katselee mutta hänestä puuttuu se mikä lolalla on eli seksikäs vartalo niin saraa voi katsella mutta mutta lolaa haluaa tarrata hampailla peppuun vai mikä tiikeri lola onkaan
Nättihän on...mutta jotenkin brunettena mun silmään aidompi ja nätimpi tuo Sara. Nyt vähän vanhahtava lookki...makuasia.
Hän on kyllä kaunis nainen naturellina...
Lola ei oikein puhuttele mitenkään minua.- uskon.sinua
mazy kirjoitti:
Nättihän on...mutta jotenkin brunettena mun silmään aidompi ja nätimpi tuo Sara. Nyt vähän vanhahtava lookki...makuasia.
Hän on kyllä kaunis nainen naturellina...
Lola ei oikein puhuttele mitenkään minua.ei varmaankaan kun sarasta ei ole harmia mutta lola vie äkkiä miehet eli on vaara ja uhka mutta joo sara on paremman näköinen tummana niin lola on kilpailija
uskon.sinua kirjoitti:
ei varmaankaan kun sarasta ei ole harmia mutta lola vie äkkiä miehet eli on vaara ja uhka mutta joo sara on paremman näköinen tummana niin lola on kilpailija
Heh, kelle se Lola on vaara? Itse en koe uhkaksi kumpaakaan naista, ylipäänsä ketään. Mä en jaksa pelätä ja maalata piruja seinille, on kivempaa luottaa siihen että rakkautta saa ja se kestää minkä se on kestääkseen.
Jos se ei ole ikuista, niin se oli silti olemassa.☺️
Olis kamalaa pelätä muita naisia, kukahan nyt vie ukon...emmä jaksa. Ei sitä kukaan vie jos se musta oikeesti tykkää ja jos ei oikeesti tykkää, niin sitten saakin viedä.🤣- lähteekin.lolan.matkaan
mazy kirjoitti:
Heh, kelle se Lola on vaara? Itse en koe uhkaksi kumpaakaan naista, ylipäänsä ketään. Mä en jaksa pelätä ja maalata piruja seinille, on kivempaa luottaa siihen että rakkautta saa ja se kestää minkä se on kestääkseen.
Jos se ei ole ikuista, niin se oli silti olemassa.☺️
Olis kamalaa pelätä muita naisia, kukahan nyt vie ukon...emmä jaksa. Ei sitä kukaan vie jos se musta oikeesti tykkää ja jos ei oikeesti tykkää, niin sitten saakin viedä.🤣toivotaan niin ja ettei lola vahingossa tule pihaanne ja kysy mieheltäsi missä päin on keskusta eksyin niin silloin toivot olisi ollut sara se kyselijä
lähteekin.lolan.matkaan kirjoitti:
toivotaan niin ja ettei lola vahingossa tule pihaanne ja kysy mieheltäsi missä päin on keskusta eksyin niin silloin toivot olisi ollut sara se kyselijä
Heh, ei lähde. Ei mun mies ole tuuliviiri ja noin helppo. Se on särmä jätkä. ☺️
- lola.ei.hassumpi.nainen
mazy kirjoitti:
Heh, ei lähde. Ei mun mies ole tuuliviiri ja noin helppo. Se on särmä jätkä. ☺️
onko se sitten kivaa kun miehesi jäisi luoksesi ja on sen jälkeen kuin tyhjä kuori ja tiedät lola vei miehesi sydämmen ja sielun ja onnettomana ja vankina kuihtuu pois etkö haluaisi että miiehesi olisi onnellinen
lola.ei.hassumpi.nainen kirjoitti:
onko se sitten kivaa kun miehesi jäisi luoksesi ja on sen jälkeen kuin tyhjä kuori ja tiedät lola vei miehesi sydämmen ja sielun ja onnettomana ja vankina kuihtuu pois etkö haluaisi että miiehesi olisi onnellinen
Ei kun mä nimenomaan tiedän, että sen sydän kuuluu mulle. :D
Siksi ei ole epäilystäkään mistään Lolasta tai sen uhkasta. ;)
Kyllä sen tietää ja tuntee, koska on jollekin oikeasti rakas...eikä leikisti.- vannomatta.paras
mazy kirjoitti:
Ei kun mä nimenomaan tiedän, että sen sydän kuuluu mulle. :D
Siksi ei ole epäilystäkään mistään Lolasta tai sen uhkasta. ;)
Kyllä sen tietää ja tuntee, koska on jollekin oikeasti rakas...eikä leikisti.lolan tavattuaan toteat miehestäsi niin niin taas mua höynäytettiin jaa jaa kylläpä vituttaa eli kuuntele lapin lahden lintujen vitutuslaulu ja kun miehesi lähtee lolan kyytiin niin kyllä se vituttaa mutta toivotaan ettei lola eksy ja tule pihaan
vannomatta.paras kirjoitti:
lolan tavattuaan toteat miehestäsi niin niin taas mua höynäytettiin jaa jaa kylläpä vituttaa eli kuuntele lapin lahden lintujen vitutuslaulu ja kun miehesi lähtee lolan kyytiin niin kyllä se vituttaa mutta toivotaan ettei lola eksy ja tule pihaan
Heh, jostakin syystä en horju tässä "uskossani". Eihän nyt miehetkään mitään tunteettomia kuoria ole..ei suikaan kaikki vallankaan.
https://youtu.be/hqg96jIP_do
Vaarallista? :D- menette.naimisiin
mazy kirjoitti:
Heh, jostakin syystä en horju tässä "uskossani". Eihän nyt miehetkään mitään tunteettomia kuoria ole..ei suikaan kaikki vallankaan.
https://youtu.be/hqg96jIP_do
Vaarallista? :Dno yksi pelastus sinulla on jos et halua menettää miestäsi lolalle on että liityt kirkon jäseneksi ja menet naimisiin miehesi kanssa ja teet hänestä aviomiehesi
menette.naimisiin kirjoitti:
no yksi pelastus sinulla on jos et halua menettää miestäsi lolalle on että liityt kirkon jäseneksi ja menet naimisiin miehesi kanssa ja teet hänestä aviomiehesi
Eeeääh, toiseen pitää voida luottaa ilman mitään paperinpaloja ja valoja. :)
Se ei ole sen aidonmpaa paperilla kun ilmankaan, jos ei ole ollakseen. Juridiikkahan siinä vaan on, mitä avioliitto takaa puolisoille. Muutenhan rakkautta joko on olemassa tai ei ole, ihminen joko sitoutuu tai ei sitoudu toiseen ihan oikeasti. Minusta se sitoutuminen pitää olla yhtä varmaa, ilman mitään juridiikkaa ja vastaavasti mikään juridiikkakaan ei kuulu pitää yhdessä niitä, jotka yhdessä ei halua olla. :)mazy kirjoitti:
Se ei ole sen aidonmpaa paperilla kun ilmankaan, jos ei ole ollakseen. Juridiikkahan siinä vaan on, mitä avioliitto takaa puolisoille. Muutenhan rakkautta joko on olemassa tai ei ole, ihminen joko sitoutuu tai ei sitoudu toiseen ihan oikeasti. Minusta se sitoutuminen pitää olla yhtä varmaa, ilman mitään juridiikkaa ja vastaavasti mikään juridiikkakaan ei kuulu pitää yhdessä niitä, jotka yhdessä ei halua olla. :)Jaaha, on aika mennä pötkölleen. rupee kipottamaan siihin malliin istuminen, että lepoa lepoa vaan :)
https://youtu.be/BTCfQ6Bb8QE
Stand by me... 1961 . Iltoja! :)mazy kirjoitti:
Jaaha, on aika mennä pötkölleen. rupee kipottamaan siihin malliin istuminen, että lepoa lepoa vaan :)
https://youtu.be/BTCfQ6Bb8QE
Stand by me... 1961 . Iltoja! :)Oikeestaan täähän se pitäs olla. :)
https://youtu.be/FSMrMb6c04Y
Sit ois nappiin... :)- susi.pari
mazy kirjoitti:
Se ei ole sen aidonmpaa paperilla kun ilmankaan, jos ei ole ollakseen. Juridiikkahan siinä vaan on, mitä avioliitto takaa puolisoille. Muutenhan rakkautta joko on olemassa tai ei ole, ihminen joko sitoutuu tai ei sitoudu toiseen ihan oikeasti. Minusta se sitoutuminen pitää olla yhtä varmaa, ilman mitään juridiikkaa ja vastaavasti mikään juridiikkakaan ei kuulu pitää yhdessä niitä, jotka yhdessä ei halua olla. :)varmasti miehesi miettii miksi et halua hänen kanssaan naimisiin ja etkä hänestä aviomiestäsi eli jokin sinua emmityttää mutta mene nyt pötköllesi ja hyvää yötä
susi.pari kirjoitti:
varmasti miehesi miettii miksi et halua hänen kanssaan naimisiin ja etkä hänestä aviomiestäsi eli jokin sinua emmityttää mutta mene nyt pötköllesi ja hyvää yötä
Ei mieti, kun meillä on asiasta samanlaiset käsitykset ja näkemykset. :)
Hyvää yötä.mazy kirjoitti:
Ei mieti, kun meillä on asiasta samanlaiset käsitykset ja näkemykset. :)
Hyvää yötä.Välimerkittömästä ei kannata välittää, se keksii tarkoituksella yliampuvia juttuja herättääkseen huomiota ja keskustelua.
palstalutka kirjoitti:
Välimerkittömästä ei kannata välittää, se keksii tarkoituksella yliampuvia juttuja herättääkseen huomiota ja keskustelua.
Juuh, lopettelen höpinät kanssaan kun alkaa kiertämään kehää. Tai ei jaksa jankata.☺️
- kukaan.ei.rakasta
palstalutka kirjoitti:
Välimerkittömästä ei kannata välittää, se keksii tarkoituksella yliampuvia juttuja herättääkseen huomiota ja keskustelua.
onko naimisiin meno sinusta yliampuvaa ja epänormaalia niin aika ikävää jos kaikki lapset olis äpäriä niin mitähän niistäkin lapsista tulee isona
kukaan.ei.rakasta kirjoitti:
onko naimisiin meno sinusta yliampuvaa ja epänormaalia niin aika ikävää jos kaikki lapset olis äpäriä niin mitähän niistäkin lapsista tulee isona
Yliampuvaa on keksiä päästään, että Lola ilmestyisi jonkun random-palstalaisen pihalle ja viettelisi tämän miehen.
- miksi.yliampuvaa
palstalutka kirjoitti:
Yliampuvaa on keksiä päästään, että Lola ilmestyisi jonkun random-palstalaisen pihalle ja viettelisi tämän miehen.
et vastannut kysymykseen miksi naimisiin meno on epänormaalia ja yliampuvaa
kukaan.ei.rakasta kirjoitti:
Eihän lapsi äpärä ole, kun sillä on isä joka on isyytensä tunnustanut. Avioliitto ei takaa, että lapsi on aviopuolison, pitäisi testata ja vaatia tunnustukset avioliitoissakin, jotta voisi olla varma ettei äpäristä kyse.
Jos noin ajattelee...avioliitto on ihmisen keksimä instituutio. Ei mikään taivaankannen kappale tai välttämätön osa elämää...
- ggggggl
Eihän ne kumpikaan mitään rumia ole ja molemmilla on ottajia varmasti pitkä jono.
- vanhapalstalainenpalaa
Ei atm:n näköinen automaattisesti rumaa tarkoita. Ruma on mielestäni poikkeuksellisen vastenmielinen eikä Roope nyt vastenmielisyyttä kuitenkaan herätä. Mainitsin jo yhdessä aiemmassa keskustelussa että en juuri koskaan törmää rumaan ihmiseen kaupungilla. Suurin osa vastaantulijoista ei herätä minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan eikä toiseen, mutta komeita/ pään kääntäviäkin tulee vastaan huomattavasti useammin kuin rumia.
Mutta Roopen näköinen nuori mies esimerkiksi yläasteella ilman minkäänlaisia julkkiskytköksiä (luulen että yläasteella on saattanut olla suosiossa apuna esimerkiksi kuuluisat vanhemmat ja isovanhemmat), niin kyllähän sitä yhdenlaisen atm:n näköisenä voisi pitää. Ei ole rumia, muttei ainakaan minua myöskään mitenkään viehätä. Ne on aika eri näköisiä mitkä viehättää...☺️
- Naisasialooser11
vanhapalstalainenpalaa kirjoitti:
Ei atm:n näköinen automaattisesti rumaa tarkoita. Ruma on mielestäni poikkeuksellisen vastenmielinen eikä Roope nyt vastenmielisyyttä kuitenkaan herätä. Mainitsin jo yhdessä aiemmassa keskustelussa että en juuri koskaan törmää rumaan ihmiseen kaupungilla. Suurin osa vastaantulijoista ei herätä minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan eikä toiseen, mutta komeita/ pään kääntäviäkin tulee vastaan huomattavasti useammin kuin rumia.
Mutta Roopen näköinen nuori mies esimerkiksi yläasteella ilman minkäänlaisia julkkiskytköksiä (luulen että yläasteella on saattanut olla suosiossa apuna esimerkiksi kuuluisat vanhemmat ja isovanhemmat), niin kyllähän sitä yhdenlaisen atm:n näköisenä voisi pitää.Kuten myös niitä sinun"komeita" ja "pään kääntäviä"miehiäkin voisi pitää yhdenlaisen atm: näköisenä.
Kuten myös niitä sinun"komeita" ja "pään kääntäviä"miehiäkin voisi pitää yhdenlaisen atm: näköisenä.
No se on vaan hyvä, että makuja on näin monia.
- Jguhtujfjjg
Siepillä ei ole kuin yksi ilme kun sitä kuvataan, sellainen "valot on päällä, mutta ei ketään kotona" ilme, ehkä privaatisti löytyy muitakin ilmeitä mutta näin hän kyllä antaa itsestään aika tyhjäpää vaikutelman.
- h567jh67
Kuinka monta vuotta naiset ovat jo valittaneet, kun ei löydy kelvollisia miehiä enää mistään? Kyllähän sitä tarjontaa olisi, vaan kun se ei kelpaa. Naiset vaativat enemmän kun mitä miehet kykenevät tarjoamaan.
Onko se nainenkaan, joka haluaa sen multitalentin miehen sitten omilta ominaisuuksiltaan vaatimansa miehen tasolla?- enolekuullut
Itse en ole tuota valitusta kuullut ikinä naiselta, en lue mitään hömppälehtiä joten en tiedä niistä.
Sieppi pitäisi meikata eri tavalla ja kulmille tekisin jotain.
Hänestä pitäisi saada lämpimämmän oloinen.Tässä kohtaa on ehkä paikallaan kehaista Sieppiä.
Minusta hänestä pursuaa lämpöä ja rakkautta lisäkilojen myötä.Palstis kirjoitti:
Tässä kohtaa on ehkä paikallaan kehaista Sieppiä.
Minusta hänestä pursuaa lämpöä ja rakkautta lisäkilojen myötä.Onko sille tullut lisäkiloja?
Takit vain hämäävät.
Lola on ihana ; ) Ihanampi kuin Sieppi, heh.misspönttöuuni kirjoitti:
Onko sille tullut lisäkiloja?
Takit vain hämäävät.
Lola on ihana ; ) Ihanampi kuin Sieppi, heh.Saralla on kivat tissit.
Saran ongelma on pelastusrengas vyötäröllä. Merihädässä siitä voi olle hyötyä, mutta miesmetsällä se voi vähän haitata kun vyötärö on hukassa.Palstis kirjoitti:
Saralla on kivat tissit.
Saran ongelma on pelastusrengas vyötäröllä. Merihädässä siitä voi olle hyötyä, mutta miesmetsällä se voi vähän haitata kun vyötärö on hukassa.Älä sinä niitä tiiraile. Ei ne oo sulle.
misspönttöuuni kirjoitti:
Älä sinä niitä tiiraile. Ei ne oo sulle.
Ei sitä tiedä mikä päätyy mulle.
- silikonitrulettaa
Palstis kirjoitti:
Ei sitä tiedä mikä päätyy mulle.
Arvostat siis silikonirintoja? Hyvä niin, niitähän on nykyään joka toisella.
- turhaa-täytettä
Muutama lisäkilo silikonit= rouvamainen, vanhentava look, etenkin kun löysää on kertynyt vyötärölle. Lisäksi huulitäytteet ja ihotäytteet tekevät muovisen näköiseksi.
- jhgfjhgffjhgfjgfj
Huvittavaa. Naisen status ei ole 100% kiinni siitä, miltä näyttää. Sieppi on Suomen tavoitelluin super-ytn tällä hetkellä julkkisstatuksensa ja suosionsa ansiosta.
- jhgfjhgffjhgfjgfj
Toivoisin kommentointia The Isä Laasaselta. Turhaa, koska hän ei alunnu tälläiselle paskapalstalle fiksuna miehenä kommentoimaan. Täällä ovat vaan häiriintyneet, ja omiin tarkoitusperiinsä Laasasen viisauksiä vääristelevät "oppipojat" joita Laasanen häpeää, ja jotka haittaaavat hänen bisneksiään.
"Sieppi on Suomen tavoitelluin super-ytn tällä hetkellä julkkisstatuksensa ja suosionsa ansiosta."
.. Lähde Unohtui.. Oliko Se Vahinko vai "Vahinko"?.. ;D- jhgfjhgffjhgfjgfj
NuuskaMuikkune kirjoitti:
"Sieppi on Suomen tavoitelluin super-ytn tällä hetkellä julkkisstatuksensa ja suosionsa ansiosta."
.. Lähde Unohtui.. Oliko Se Vahinko vai "Vahinko"?.. ;DKuka on suositumpi?
- jhgfjhgffjhgfjgfj
jhgfjhgffjhgfjgfj kirjoitti:
Kuka on suositumpi?
Jessica Edsröm lienee palstalla olevien miesten suosiossa. Kuka super-ytm haluaa liikkua hänen kanssaan julkisuudessa? Valinnanvaraa riittää. Kuka siis on tällä hetkellä tavoitellumpi kuin Sara? Voitte kai jonkun nimen heittää, jos Sara on muka läski ja kurppa. Odotan mielenkiinnolla vastauksia.
- Kurppa-nainen
Luulen että missit eivät kelpuuta teitä miehiä. Olette lihavia ja rumiluksia. Missi saa kyllä heti miehen kun haluaa.
- sieppisieppi
Näinpä, Sarallakin on varmasti 100 miestä jonossa!!!!!!!
- vartaloanalyysi
Sara on lihonut missiajoista kymmenisen kiloa eli noin 58 kiloisesta on tullut noin 68 kiloinen, ihan silmämääräisesti arveltuna, harvemmin olen mennyt näissä harhaan. Hänellä kilot kertyvät vyötärölle ja hämäykseksi onkin hankkinut silikonit, että vyötärö näyttäisi vartalossa hoikemmalta. Optinen kikka, jota moni nykyjulkkis yrittää. Siinä vain on se haitta, että koko vartalo muuttuu huomattavasti raskaammaksi ja rotevammaksi, kun massaa lisätään massan päälle. Oikeat tiimalasit eivät tätä konstia tarvitse. Esim. Marilyn Monroe oli tiimalasivartaloinen, vaikka hänen rintansa olivat nippanappa keskikokoa. Tämän näkee aidoista alastonkuvista. Mm. siitä, jossa hänellä on läpinäkyvä huivi alastoman yläruumiin edessä. Lihoessaan hän lihoi "oikeista kohdista", ei vyötäröltä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1003489Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3071880Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471707- 961567
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4111526Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4301417Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21410Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431180Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3561021MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar271008