Harmaaritarin profiilikuva on palstan kiihottavin

nainen.huutaa.puskista

Palstiksen/Ludwigin/Palstamäen/Ananaksen perse ei tälläistä heteroa perusnaista kiinnosta. Mutta harmiksen profiilikuva on miehekäs ja salaperäinen, herättää uteliaisuuden siitä mitä haarniskan alta löytyy! :) Ikävämpi puoli vain, ettei se ole hänen omakuvansa... Mutta saahan sitä aina leikitellä, että olisi?

18

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiljaa ätmi.

      • trollli

        Aijotkos sä pitkäänkin yksinäsi keskustella? Anteeksi nyt ett keskeytin sun yksinpuhelun, tulin vaan kiittämään viimeisestä. Siis siitä kun oijoit mun käsirystäni siitä Beethoven Silence sävellyksestä, jonka mä postasin Muikkuselle. Tarkistin asian... olit oikeassa, olin käsittänyt asian väärin, johtuen tuosta nimestä. Mutt sävellys on silti minusta aivan yhtä kaunis kuin on aina ollut!

        Ei mulla muuta asiaa... voit jatkaa Harmiksen haarniskan potkiskelua aikasi kuluksi, kai se vanha räyhääjä pian siihen kolinaan herää! Koitas kuiskata sille ett; "Lutkia näköpiirissä!" saattaa piankin herätä mielenkiinto, kuten olen huomannut usein, liian usein jopa, ett kiltin&kunnollisen haarniska säästyisi ruostumiselta.


      • trollli kirjoitti:

        Aijotkos sä pitkäänkin yksinäsi keskustella? Anteeksi nyt ett keskeytin sun yksinpuhelun, tulin vaan kiittämään viimeisestä. Siis siitä kun oijoit mun käsirystäni siitä Beethoven Silence sävellyksestä, jonka mä postasin Muikkuselle. Tarkistin asian... olit oikeassa, olin käsittänyt asian väärin, johtuen tuosta nimestä. Mutt sävellys on silti minusta aivan yhtä kaunis kuin on aina ollut!

        Ei mulla muuta asiaa... voit jatkaa Harmiksen haarniskan potkiskelua aikasi kuluksi, kai se vanha räyhääjä pian siihen kolinaan herää! Koitas kuiskata sille ett; "Lutkia näköpiirissä!" saattaa piankin herätä mielenkiinto, kuten olen huomannut usein, liian usein jopa, ett kiltin&kunnollisen haarniska säästyisi ruostumiselta.

        Tämä on vasta toinen kommentti, ja ensimmäiseenhän sinä vastasitkin. Ei olla yksinäisiä kumpikaan, tämähän on keskustelu kun meitä on kaksi.

        Hyvä ettet loukkaantunut, Nuuska vetäisi kommentistani jo herneen nenuun. Jatketaan yksinoloa..


    • Mut siis Harmiksella on ehkä kylän seksikkäin leuka ja suu...siis ehkä Jiimenillä silmät....Pujiksella vatta...hhmmmmmllä torso....siis apua.😬

      • Jiimenin kroppa onpi kiva.


      • palstalutka kirjoitti:

        Jiimenin kroppa onpi kiva.

        Miten tälle palstalle on eksyneet kaikki komeat miehet?😳


      • mazy kirjoitti:

        Miten tälle palstalle on eksyneet kaikki komeat miehet?😳

        Ja oma miehesikin oli Hunxi, löytyi trollipalstalta.


      • LudvigXIV kirjoitti:

        Ja oma miehesikin oli Hunxi, löytyi trollipalstalta.

        On on...komea. Ja ihanan tuntuinen rutistella, nyt vaan pysyn kauempana kun rykii räkätautisena ja kuumeessa.

        Ei tee mieli kiskoa pöpöjä henkeen. 🤣


      • mazy kirjoitti:

        On on...komea. Ja ihanan tuntuinen rutistella, nyt vaan pysyn kauempana kun rykii räkätautisena ja kuumeessa.

        Ei tee mieli kiskoa pöpöjä henkeen. 🤣

        Ja hei oma mies on aina oma mies, paras kaikista mutten mä sokeaksi ole tullut...vielä. ☺️


    • nihhhhhhhhhhh

      Ei kai miesten perseet nyt yleensäkään naisia mitenkään visuaalisesti kiihota. Miehen perse on kuitenkin aina lättänä, karvainen ja epäeroottisen näköinen paska-ja pierukone.

      Tästä syystä omia persekuviaan nettiin syytävät miehet leimaantuvat herkästi homoseksuaaleiksi.

      • nihhhhhhhhhhh

        Tai onhan sitä varmaan naisia, joilla on joku persefetissi, mutta näitä lienee kuitenkin vähemmistö. Naisen on suunnilleen yhtä luontevaa kiihottua miehen kyynärpäästä kuin takapuolesta.


      • En ole kokenut leimaantuvani homoseksuaaliksi, mutta olen kyllä paljastanut muutaman homoseksuaalin.


      • LudvigXIV kirjoitti:

        En ole kokenut leimaantuvani homoseksuaaliksi, mutta olen kyllä paljastanut muutaman homoseksuaalin.

        Ketkä esimerkiksi?


      • palstalutka kirjoitti:

        Ketkä esimerkiksi?

        Pidän omana tietonani, he ovat vielä kaapissa.


    • Välikommentti

      Kilven alle pitää kurkistaa...
      Eikö se sitten ala näkymään?

    • Kovasti kiitoksia "kehusta". Itsekin naisten vaatetuksen suhteen usein ajattelen että enemmän on parempi, jos katsotaan vaikka tuollaista naisasua elegantin seksikästä naisasua:

      https://i.pinimg.com/originals/0d/2b/35/0d2b3541c0a3b7ad9e9d90af0711d10f.jpg

      Vaikka asu on peittävä on se samalla myös äärettömän kaunis ja naisellinen, ei kenellekään jää epäilystä etteikö siinä olisi täyden kympin nainen.

      Jos verrataan vaikka tuohon:

      https://images.cdn.yle.fi/image/upload//w_1199,h_1856,f_auto,fl_lossy,q_auto/13-3-10542806.jpg

      Kyllä, tuossa kuvassa vasemmallakin on nainen, niin ainakin väitetään mutta ei sitä mistään kyllä voi päätellä.

      Noin muutenkin linnan juhlissa ei hirveästi sellaisia naisasuja ollut jotka olisivat todella kauniita. Jo ihan tuollaisella tavallisella naisellisella asulla nätti nainen olisi niissä pippaloissa päässyt juhlien kuningattareksi:

      https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/61PeGNjLcKL._SR500,500_.jpg

      • trollli

        Kuvan saa näkyviin kun kopsaat linkin... ja aukaiset sen uudelle sivulle.
        https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/61PeGNjLcKL._SR500,500_.jpg

        Ei kylläkään sellaisenaan ole juhla-asu, mutt sitä hieman parantamalla siitä sais ihan näyttävän näköisen, siis aivan toisilla väreillä leikkimällä ja kankailla kuten silkillä, kiiltävällä sekä mattavärisellä!


      • Sulla on silmää kauniille vaatteille, mitkä tekisi minustakin säkenöivän


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe