Mitä palstan jukuripäille näkemänne maisemamaalaus taulu osoittaa?

Mitäosoittaa

10 pistettä, sille joka kykenee vastaamaan oikein, ei pitäisi olla liian vaikea kysymys.

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Mitäosoittaa

        Eipä olisi uskonut, että aloitus oli näin vaikea vastauksille, tätä vähän pelkäsinkin, mutta ei voi mitään.
        Pitää jatkossa kysellä helpompia.
        Kristitty 5 lapsi olisi osannut vastata heti ja oikein.
        Taas tuli todistettua, että ateistisuus todella tyhmentää ihmistä!


      • Mietinpähänvain

        No mikäs se vastaus oli.


      • mitäosoittaa
        Mietinpähänvain kirjoitti:

        No mikäs se vastaus oli.

        Ettäs kehtaatkin kysyä, kysymykseen ei liity mitään kompaan vaan yksinkertainen järjellinen vastaus.
        Mikä mättää aivotoiminnassa??????


      • Houhouhou
        mitäosoittaa kirjoitti:

        Ettäs kehtaatkin kysyä, kysymykseen ei liity mitään kompaan vaan yksinkertainen järjellinen vastaus.
        Mikä mättää aivotoiminnassa??????

        Kysy aivotoiminnoistasi psykiatriltasi, turha sitä minulta on kysyä.


      • Mitäosoittaa
        Houhouhou kirjoitti:

        Kysy aivotoiminnoistasi psykiatriltasi, turha sitä minulta on kysyä.

        Sinun aivotoiminnassa joku mättää, kun et kykene vastaamaan yksinkertaiseen aloitus kysymykseen.
        Usko jo, ateistisuus tyhmentää!


    • Kaunistaulu

      Selvästi kookoo2 aiheista materiaalia. Ehkä hän kirjoittaa pienen kuvauksen meille tuon maalauksen kuvaamasta nautinnollisesta hetkestä.

      • Sinänsä aihe on aivan erinomainen, mutta toteutus ja ennen kaikkea kysymys on hyvin epämääräinen. Taulun upea aihe olisi ansainnut paremman liitetekstin ja kysymyksen.


      • Mitäosoittaa
        kookoo2 kirjoitti:

        Sinänsä aihe on aivan erinomainen, mutta toteutus ja ennen kaikkea kysymys on hyvin epämääräinen. Taulun upea aihe olisi ansainnut paremman liitetekstin ja kysymyksen.

        Liiteteksti:
        Kun sinulla on omistuksessasi maisemamaalaus taulu, mitä se sinulle osoittaa?


      • Eimitään
        Mitäosoittaa kirjoitti:

        Liiteteksti:
        Kun sinulla on omistuksessasi maisemamaalaus taulu, mitä se sinulle osoittaa?

        Ei se minulle mitään osoita, onhan noita maisematauluja seinät täynnä, mutta taiteella voi olla merkitystä.


      • Mitäosoittaa
        Eimitään kirjoitti:

        Ei se minulle mitään osoita, onhan noita maisematauluja seinät täynnä, mutta taiteella voi olla merkitystä.

        Maisemamaalaus ei osoita sinulle mitään?????????

        Voi hyvänen aikaa mitä vastauksia!!!!!!

        Taas korostuu kristillisyyden kannattavuus, se ei ainakaan tyhmennä!


      • Mitäosoittaa
        Mitäosoittaa kirjoitti:

        Maisemamaalaus ei osoita sinulle mitään?????????

        Voi hyvänen aikaa mitä vastauksia!!!!!!

        Taas korostuu kristillisyyden kannattavuus, se ei ainakaan tyhmennä!

        Ei minulle taulut mitään osoita. Mulla nyt ei ole aikaa mitään kompakysymyksiä miettiä, on tärkeämpääkin ajateltavaa. Kerro asiasi äläkä tuhlaa mun aikaani.


      • Mitäosoittaa
        Mitäosoittaa kirjoitti:

        Ei minulle taulut mitään osoita. Mulla nyt ei ole aikaa mitään kompakysymyksiä miettiä, on tärkeämpääkin ajateltavaa. Kerro asiasi äläkä tuhlaa mun aikaani.

        Asiani tuli selväksi jo aloituksessa!!!!

        Siis, mitä maisemamaalaus sinulle osoittaa?

        Mikä tässä kysymyksessä osoittautuu näin vaikeaksi, ihmetyttää suuresti.

        Soittakaa lastentarhaan, sieltä saatte oikean vastauksen, että päästään asiassa eteenpäin!


      • meikämasa2.0

        Taulu osoittaa osoituksten osoittamisen osoitteista. Se osoittaa, että osoituksen osoittaj on osoittanut osisittamansa asian osoittamalla osittooimaansa osoituskten ositusta.

        Ja mulle osoittaa jotain mitä toiselle ei ole osoittaa ja stoiselle ei osoittaakseen mitään.

        Mutta kyllä mää sen taulun kattoin.

        Melekee samanlaasia pilapiirroksia, mitä veeteeseura piirteli kirkon papeista aikoinaan....


      • Mitäosoittaa
        Mitäosoittaa kirjoitti:

        Asiani tuli selväksi jo aloituksessa!!!!

        Siis, mitä maisemamaalaus sinulle osoittaa?

        Mikä tässä kysymyksessä osoittautuu näin vaikeaksi, ihmetyttää suuresti.

        Soittakaa lastentarhaan, sieltä saatte oikean vastauksen, että päästään asiassa eteenpäin!

        Minä osoitan sinulle lastentarhaa. Mene sinne pierutauluinesi, jotka eivät edes kuulu tälle palstalle!


      • niinkerta
        Mitäosoittaa kirjoitti:

        Minä osoitan sinulle lastentarhaa. Mene sinne pierutauluinesi, jotka eivät edes kuulu tälle palstalle!

        Opettele ensin pieremään aakkoset, sitten vasta tule osoittelemaan muille.


      • Mitäosoittaa
        Mitäosoittaa kirjoitti:

        Minä osoitan sinulle lastentarhaa. Mene sinne pierutauluinesi, jotka eivät edes kuulu tälle palstalle!

        Vain ateisteilla on tällainen sanavarasto!


      • Mitäosoittaa
        niinkerta kirjoitti:

        Opettele ensin pieremään aakkoset, sitten vasta tule osoittelemaan muille.

        Toistan:
        Vain ateisteilla on tällainen sanavarasto!


    • Mitäosoittaa

      Kysyn viimeisen kerran:

      Mitä teille ateisteille osoittaa 100% valmiiksi maalattu maisemataulu?

      Jos ette kykene vastaamaan 2 - 3 sanalla, teidän pakko myöntää tyhmyytenne ja sen joka on aiheuttanut tämän syyn, ateistisuusuuden.

      • Osoittaa vastaanpanemattomasti, että kyselijä on melkoisen ding-dong.


      • hienohomma

        Kysyn viimeisen kerran:

        -Hieno homma. Nyt on kysymykset sitten kysytty. Oliko Sinulla muuta?


      • hienohomma kirjoitti:

        Kysyn viimeisen kerran:

        -Hieno homma. Nyt on kysymykset sitten kysytty. Oliko Sinulla muuta?

        On toki Minulla muuta. Muista laskea peräilmaa gloria in excelsis kookoo2.


      • Mitäosoittaa
        hienohomma kirjoitti:

        Kysyn viimeisen kerran:

        -Hieno homma. Nyt on kysymykset sitten kysytty. Oliko Sinulla muuta?

        Huono homma, et kyennyt vastaamaan yksinkertaiseen kysymykseen.
        Ala JT, niin kykenet vastaamaan kysymyksiin, joita sinulle esitetään, ateistisuus ei johda siihen, olet sen itse todistanut!


      • Mitäosoittaa
        kookoo2 kirjoitti:

        Osoittaa vastaanpanemattomasti, että kyselijä on melkoisen ding-dong.

        Kommentoimalla, osoitat vain tyhmyytesi.
        Tyhmän kannattaa pitää mölyt mahassaan!


      • Mitäosoittaa
        kookoo2 kirjoitti:

        On toki Minulla muuta. Muista laskea peräilmaa gloria in excelsis kookoo2.

        Selkis, et ymmärrä aloituksessa esitettyä kysymystä!


        Silloin vaihto-ehto on korvata se tyhjän puhumisella.


        Tämä aloitukseni jo osoittaa, että ei kannata on jumalaton, koska saatana tyhmentää ihmisen


      • Kaasua

        Lasketaanko yhdessä peräilmaa oikein kunnolla tasokkaan keskusteluketjun kunniaksi?


      • Mitäosoittaa
        Kaasua kirjoitti:

        Lasketaanko yhdessä peräilmaa oikein kunnolla tasokkaan keskusteluketjun kunniaksi?

        Jumala vihaa homoja, sinua!


      • Eineosaa
        Mitäosoittaa kirjoitti:

        Huono homma, et kyennyt vastaamaan yksinkertaiseen kysymykseen.
        Ala JT, niin kykenet vastaamaan kysymyksiin, joita sinulle esitetään, ateistisuus ei johda siihen, olet sen itse todistanut!

        Jehovat feikkaa. Ei ne osaa.Ne lukee vastaukset suoraan Vartiotorni lehdestä. Ota lehti pois ja kysy jotain, siihen loppuu vastaukset.


      • Mitäosoittaa kirjoitti:

        Selkis, et ymmärrä aloituksessa esitettyä kysymystä!


        Silloin vaihto-ehto on korvata se tyhjän puhumisella.


        Tämä aloitukseni jo osoittaa, että ei kannata on jumalaton, koska saatana tyhmentää ihmisen

        Ei kun sinä et ymmärrä "maisemamaalaus taulun" vitsiä. Katsos siinä engklantialainen herrasmies laskee suolikaasua kohti seinäjulistetta ja nainen katsoo vasemmalta. HOHOHOHOHO! Se on siinä niin hauskaa, että pyllykaasu on aina naurattanut ihmisiä. HOHOHOHOHOH! Ai nii ja aurinko nousee tai laskee taustalla. HOHOHOHHOH! Ja miehellä on hattu päässä ja paljas peppukin näkyy. Melkein kikkelikin, muttei ihan. HOHOHHOOHO! On nii mahrottoman hauska "maisemamaalaus taulu" että meinaa mennä pissa housuun. HOHOHOHOHO!


      • jhgtfrewert6y78i9o
        kookoo2 kirjoitti:

        Ei kun sinä et ymmärrä "maisemamaalaus taulun" vitsiä. Katsos siinä engklantialainen herrasmies laskee suolikaasua kohti seinäjulistetta ja nainen katsoo vasemmalta. HOHOHOHOHO! Se on siinä niin hauskaa, että pyllykaasu on aina naurattanut ihmisiä. HOHOHOHOHOH! Ai nii ja aurinko nousee tai laskee taustalla. HOHOHOHHOH! Ja miehellä on hattu päässä ja paljas peppukin näkyy. Melkein kikkelikin, muttei ihan. HOHOHHOOHO! On nii mahrottoman hauska "maisemamaalaus taulu" että meinaa mennä pissa housuun. HOHOHOHOHO!

        Lopeta se lonkeron vetäminen!


      • jhgfdertyui
        Eineosaa kirjoitti:

        Jehovat feikkaa. Ei ne osaa.Ne lukee vastaukset suoraan Vartiotorni lehdestä. Ota lehti pois ja kysy jotain, siihen loppuu vastaukset.

        Määääääääääää


      • meikämasa2.0

        Nää kaik keskustelija on lampai.

        Sano mu sanonee. Iha turhaa tyät se on tehny…

        mää ihmettele kauhiast… Kui lampai….


      • Osoittaapaljonkin

        Mitä teille ateisteille osoittaa 100% valmiiksi maalattu maisemataulu?

        Se osoittaa sen että työ tuli tehtyä loppuun asti. Jos taulu olisi 99 prosenttia valmiiksi maalattu, niin se olisi kesken .
        Tällä kertaa työ tuli valmiiksi. Katsoin avausviestin taulua ja mietin että mitä se sulle osoittaa jos pieraisee oikein kunnolla?


    • Mitäosoittaa

      Aloitus poistoon!
      Koska ette ymmärrä aloitus kysymystä.
      Siirryn astetta helpompiin avauksiin!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe