Naiset ovat kauneimmillaan alushepeneissä

vaakysyn

Oletteko samaa mieltä?

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkki-Leena

Olen samaa mieltä.
      Itseänikin tykkään katsella peilistä noissa hepenissä.

• Se vähän riippuu ja roikkuu. Vaatii hyvän vartalon.

Jotkut naiset ovat kauneimmillaan juhlamekkoonsa ahtautuneena, ja heidät tulisi antaakin olla siinä asusteessa.

• uuttatietoako

Asuste voi olla huivi, vyö, hanskat, käsilaukku, mutta ei mekko. Mekko on vaate.

• uuttatietoako kirjoitti:

Asuste voi olla huivi, vyö, hanskat, käsilaukku, mutta ei mekko. Mekko on vaate.

Uutta tietoa, mutta hyödyllistä.

Jotkut naiset ovat kauneimmillaan juhlamekkoonsa ahtautuneena, ja heidät tulisi antaakin olla siihen pukeutuneena.

• Väliinjättö
        3.14 kirjoitti:

Uutta tietoa, mutta hyödyllistä.

Jotkut naiset ovat kauneimmillaan juhlamekkoonsa ahtautuneena, ja heidät tulisi antaakin olla siihen pukeutuneena.

Jotkut naiset kokisivat kiusalliseksi riisuutua sun edessä. Seksikkäätkin naiset.

• Väliinjättö kirjoitti:

Jotkut naiset kokisivat kiusalliseksi riisuutua sun edessä. Seksikkäätkin naiset.

Onko kommentissa vähän kitkeryyden makua?

Mielestäni on ihan korrektia sanoa että ihmisten tulisi pitää vartalostaan paremmin huolta kuin mitä enemmistö tekee. Ei se ole pelkästään naisten ongelma, vaan se koskettaa meitä miehiäkin.

• Kriteeritmullakin
        3.14 kirjoitti:

Onko kommentissa vähän kitkeryyden makua?

Mielestäni on ihan korrektia sanoa että ihmisten tulisi pitää vartalostaan paremmin huolta kuin mitä enemmistö tekee. Ei se ole pelkästään naisten ongelma, vaan se koskettaa meitä miehiäkin.

Miksi olisi? Toit selkeästi esiin ajatuksesi naisvartaloihanteestasi, joka tällä hetkellä on pehmeämpi, mutta pienellä treenillä .....
        Taidat olla täydellisyyteen pyrkivä mies?
        Miltäköhän mahdat näyttää? Riisuutuisitko edessäni? 😄😉 (tätä ei pidä ottaa tosissaan)

• kerropa
        Kriteeritmullakin kirjoitti:

Miksi olisi? Toit selkeästi esiin ajatuksesi naisvartaloihanteestasi, joka tällä hetkellä on pehmeämpi, mutta pienellä treenillä .....
        Taidat olla täydellisyyteen pyrkivä mies?
        Miltäköhän mahdat näyttää? Riisuutuisitko edessäni? 😄😉 (tätä ei pidä ottaa tosissaan)

Missä se on väittänyt että pitää pehmeistä vartaloista?

• Seemenow

Pidän läskistä ja sen huumorintajusta. Kristalla on paras, kun vieraat yrittää tölviä.

• Etenkin mummotyylisissä

• kaanis

Kyllä. Pitkät villakalsarit on pirun seksikkäät. Ja pitkähihainen vaarinpaita.

• naiset.on.ihania

naiset on aina kauniita ja seksikkäitä niin niille sopii kaikki mutta kauneimmillaan nainen on alastomana ja seksikkäimmillään makaa alastomana sängyllä ja haarat auki niin sitä näkyä ei voita mikään ja pakko pussata naista ja sinne miljoona suukkoa ja haluaa tyydyttää naisen ja kaikkein kauniimmillaan nainen on orgasmin saaneena

• tarkentava.arvio

Oletko samaa mieltä kun joku toinen mies on tuottanut sun naisellesi sen orgasmin vai koskeeko kommenttisi vain hetkeä kun SINÄ olet tuottanut naisellesi sen orgasmin, tai jos nainen itse.

• itse.tehden
        tarkentava.arvio kirjoitti:

Oletko samaa mieltä kun joku toinen mies on tuottanut sun naisellesi sen orgasmin vai koskeeko kommenttisi vain hetkeä kun SINÄ olet tuottanut naisellesi sen orgasmin, tai jos nainen itse.

itse antamalla naiselle orgasmin se on parasta ja jos nainen itse niin siirtäisin sormet pois ja tekisin sen naiselle

• Onhan ne kauniita niissäkin mutta kun nainen kulkee alusvaatteisillaan niin aina on olemassa draaman ainekset. Jos katselet jääkiekkoa ja kolmas erä yli puolen välin niin enemmän on sääntö kuin poikkeus että olohuoneeseen rävähtää täysi valaistus ja nainen on jonkun matkan päästä siinä alusvaatteisillaan. Kyse ei ole siitä että mies olisi siinä sohvalla erityisen haluttava vaan sieltä alkaa tulla suusta lahjanarun kepeydellä miten pakarat roikkuu, jalat on lyhyet ja rinnatkaan eivät ole kuten ennen.
      Tilanne 4-2 ja omanpään aloitus telkkarissa ja samalla pitäisi sitten huomioida nainen joka ei kyllä muuttunut ole sillä edellinen kysely oli vain muutama päivä aikaisemmin. Siinä sitten taas vakuutellaan miten rakas hän on eikä kropassa ole mitään vikaa. Kyllähän tilanne siitä tilanne rauhoittuu ja kiekon lopputuloksen voi sitten katsoa teksti-tv:stä.

Vaikka naiset ei sitä oikein tahdo uskoa mutta nainen on kyllä erittäin kaunis aamuisin juuri herättyään. Varsinkin yhdistelmä jossa on pitkä, yli pakaroiden ylettyvä, valkoinen t-paita ja hiukset joko ponnarilla tai muuten niitattu päälakeen. Sellainen kun sipsuttaa tiskialtaalle niin pakko mennä taakse, hivuttaa käsiä pitkin lanteita ja suudella niskaa samalla kuiskaten että tiskaus on täällä miesten hommaa.

• lucyinsky

<3 <3 ihana

• Loppukiri

Krista oli ihan hikinen.

• Seseses

...ja alle kaksikymppisenä.

• Nainen on kauneimmillaan saunan jälkeen.

• ihanjeeskyllä

Hepeneitäkin on monenlaisia, mutta joo kyllä ihan jees, kauneimmiillaan olosta en mene sanomaan.

• eikäryysyjä

Hepeneitä päälle vaan naiset.

• eiolla

Ei olla

• NAinen on kauneimmillaan ilman mitään ylimääräistä.

• peggyolionkuuma

Itse aikoinaan tykkäsin Pulmusten Peggyn asuista, no tykkään vieläkin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3783
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      38
      2558
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      36
      2072
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      23
      1802
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1719
    6. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      100
      1652
    7. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1608
    8. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1486
    9. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1467
    10. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      22