menossa sovitukseen. Ja sitähän sinä et itse päätä, eikä lähipiirisi. Vaan ulkopuoliset päättävät siitä.
Joko sun syntis on
20
53
Vastaukset
- MissäMaassa
Kerro toki missä se tapahtuu?
- Lopunaika
Kyllä se on jumala joka niistä päättää.
- eivaan
kansa ja suomen laki. Kaikki muutkin joutuu kärsimään rangaistuksen rikoksistaan. Ei ole olemassa etuoikeuksia.
- Jumalaloi
Myöskin rikokset, jos Jumala on kaikessa ja Kaikkialla.
- Omaasiasi
Jokainen vastaa synneistään. Sulla on omituinen jumalsuhde.
- lfglgllx
Mikäköhän synti mahtaa olla kyseessä?
Murhaajatkin on arvoasteikolla korkeammalla kuten lehdistä voi lukea. Silloin täytyy olla tehnyt jotain vielä pahempaa koska koko elämä on tuhottu eikä sitä voi enää korjata mitenkään kuin ainoastaan muistin tyhjentämällä. - Kukakohanonkärsinyt
Niin, me saamme tehdä syntiä kunhan ulkopuoliset ei kärsi siitä
- hyi.sunjuttus
Kirjoitettu on. linnustajan ansasta
- Sorivaan
Se on paskaa,
Mut jos sinulla on kostomieli, niin minut se nieli:( - Tavallinentällainen
Hmm, tuli mieleen että enkö kelpaa sulle kun olen tälläinen tavallinen tien tallaaja?
Sielumme ovat ehkä tehneet sopparin mutta onko ympäristösi muuttanut sinua täällä maanelossa?
Monesti kun käy niin että ympäristö muokkaa.
- Doddii
Mikäs se tämmöinen linnustajan ansa on?
- Metsästäjillä
Semmoinen verkko. Tai professoreilla, jotka haluavat merkitä lintuja ja. päästää ne Afrikkaan, että nälkäiset lapsetkin saavat siellä ruokaa.
- anonyymi_hMh
Se on raamatusta, googlettamalla selviää.
- noniin.sensuroitiin
"jokainen ihminen on syntynyt sodankäyntiin"
- Eipäsole
Mutta Lauri Törni oli.
- Teletaappi
Hih, hih lainasit merkein mua, oi sua:)
- Eikäedes
Eipäsole kirjoitti:
Mutta Lauri Törni oli.
taputellut yhtään aseettomia ja syyttömiä pikku juutalaisia. Keskittyi sotaleikkeihin vain isoa ja vahvempaa vastaan. Sankari!
- attendon.asijakas
Eikäedes kirjoitti:
taputellut yhtään aseettomia ja syyttömiä pikku juutalaisia. Keskittyi sotaleikkeihin vain isoa ja vahvempaa vastaan. Sankari!
kirjoitettu on. nainen, mikä on kuolemaakin katkerampi. Jumalalle mieluinen välttää.
- Nainen_ff
En minä siitä tiedä. Tiedän vain että haluaisin suhteen jonkun tuommoisen turvallisen kanssa kuin Lauri Törni. Nykymiehillä on vain puhetta, mutta ei tekoja.
Minun syntejä, mikäli niitä ni ei ulkopuoliset määrittele. Ne tehnyt sovitetaan tavalla tai toisella itse, ja sillä viimeisellä reissulla, minne se sitten viekään, kun ei tiedetä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59778
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111763- 43636
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla212565- 40516
- 76513
- 51508
- 22496
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82473Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37470