Ei ole hyvä tehdä noin

pieniliekkivain

Sinä jätät minut yksin... ei tunnu hyvältä. Minä tarvitsen sen, että rakastat minua. Miksi sinä teet niin? No, tee sitten ikävä ihminen.

Tämä ei ole kenellekään, ei mihinkään, paitsi hän tietää kyllä, että tämä on hänelle.

50

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pieniliekkivain

      Ole hyvä, sinäkin saat lootus-kukan minulta tänään.

      Nousen pintaan jälleen vahingoittumattomana. Unohdan sinut aina kun sukellan. Unohdan. Minuun ei satu yhtään. En tarvitse sinua silloin. Se on minun sukellukseni unohduksiin.

      ”Tämä kaunis kukka saa alkunsa ja ravintonsa mudasta ja suoalueilta, ja kukkiessaan se kohoaa mudan yläpuolelle. Yöllä tämän kukan terälehdet sulkeutuvat ja kukka sukeltaa jälleen veden alle. Se sulkeutuu upottautuessaan jälleen veteen, mutta auringon noustessa se nousee jälleen likaisen veden yläpuolelle, vahingoittumattomana, ilman jälkeäkään liasta spiraalinmuotoisissa terälehdissään.

      Lootuskukalla on myös sellainen erityispiirre, että se on ainoa kukka joka on samanaikaisesti myös hedelmä: hedelmä on muodoltaan ylösalaisin käännetty kartio ja se on kukan sisällä. Kun kukka on suljettu, se ei tuoksu, mutta kun se aukeaa, sen tuoksu muistuttaa hyasinttia. Monet pitävät sen tuoksua hypnoottisena, kykeneväisenä vaikuttamaan mielentilaamme.”

      https://www.google.fi/amp/s/mielenihmeet.fi/ole-kuin-lootuskukka-synny-uudelleen-joka-paiva-ja-paase-yli-vastoinkaymisista/amp/

    • aitoriitta

      Me emme rakasta toisiamme mutta ystäviä jo varmaan olemme. Sinä tunnistat minun tunnetilani ja minäkin sinun. En jätä sinua yksin. Minusta saat lopulta, voin sanoa, maailman parhaimman ystävän. Tänäkin aamuna, kun on vähän yksinäinen olo, voi kirjoitella ystävälle. Se on lohdullista.

      • pieniliekkivain

        Hahhahhaa aitoriitta, sinä mukava ja aina ehta hyväntahtoinen trollimme! ❤️


    • Olenyrittänyt

      Kun en tiedä mitä haluat. Roikkuja en ole 😄

      • pieniliekkivain

        Minä haluan rakkauden sanoja, jospa vähän roikkuisit kuitenkin... 😘


      • tietenkin.tottakai
        pieniliekkivain kirjoitti:

        Minä haluan rakkauden sanoja, jospa vähän roikkuisit kuitenkin... 😘

        Roikkuisin jos tietäisin sen olevan tervetullutta.


      • Ujo-olen
        pieniliekkivain kirjoitti:

        Minä haluan rakkauden sanoja, jospa vähän roikkuisit kuitenkin... 😘

        Nokun, en oo oikein flirttailija ennenku tunnen ihmisen paremmin. Mut en mä oo ketään jättämässä yksin.


      • pieniliekkivain
        Ujo-olen kirjoitti:

        Nokun, en oo oikein flirttailija ennenku tunnen ihmisen paremmin. Mut en mä oo ketään jättämässä yksin.

        Teit varmasti parhaasi.


      • Kylläpystyn
        pieniliekkivain kirjoitti:

        Teit varmasti parhaasi.

        Mitäs tää nyt tarkoittaa? Varmasti pystyn parempaan!


      • pieniliekkivain
        Kylläpystyn kirjoitti:

        Mitäs tää nyt tarkoittaa? Varmasti pystyn parempaan!

        Yrittäisit vähän edes 😘


    • muttaentiedä

      En jättäisi jos todella tietäisin että tarvitsee.

      • pieniliekkivain

        Ehkä se selviää.


      • muttaentiedä
        pieniliekkivain kirjoitti:

        Ehkä se selviää.

        Toivon niin. Haluaisin kyllä häntä rakastaa, jos vain saisin siihen mahdollisuuden.


      • pieniliekkivain
        muttaentiedä kirjoitti:

        Toivon niin. Haluaisin kyllä häntä rakastaa, jos vain saisin siihen mahdollisuuden.

        Haluatko kertoa asiasta lisää vai jääkö tämä täällä arvoitukseksi eli se, että mistä tilanteessasi on kyse mm. näkemättömyys, puhumattomuus ym.


      • muttaentiedä
        pieniliekkivain kirjoitti:

        Haluatko kertoa asiasta lisää vai jääkö tämä täällä arvoitukseksi eli se, että mistä tilanteessasi on kyse mm. näkemättömyys, puhumattomuus ym.

        Eipä se mitään muuta, hän tietää tunteistani ja tänne kirjoittelu tarkemmin tunnistein ei auta, eikä tunnu oikealta. Välillä on vain hieman vaikeampaa, niin kuin esim. nyt.


      • pieniliekkivain
        muttaentiedä kirjoitti:

        Eipä se mitään muuta, hän tietää tunteistani ja tänne kirjoittelu tarkemmin tunnistein ei auta, eikä tunnu oikealta. Välillä on vain hieman vaikeampaa, niin kuin esim. nyt.

        Voimia.


    • pieniliekkivain

      Minä tarvitsen jokaisen pienenkin sanasen, näännyn olemattomiin muuten. Pakkanen ja pieni tyttönen. Päätin otan voimaksi lootus-kukkasen. Sen avulla kylmästä kärsi en ja tuoksustaan minä paranen.

    • aitoriitta

      En jätä sinua yksin mutta älä sinäkään jätä minua. Minulla on ystävän mentävä aukko sielussa. Meidän ystävyytemme ei ole väärin eikä ole keneltäkään poissa. Hyvää päivää sinulle ystävä. Tee tästä päivästä paras mahdollinen ja ajattele, että sinulla kuitenkin, niinkuin minulla, on asiat hyvin terveydestä alkaen. Kevät tulee, mikäs tässä ja siellä on ollessa😁

    • suihkugeeli

      Jännä, että laitoit tuon lootuksen kukan tänne. Se on minusta aina ollut omalla tavallaan kaunis ja mystinen...

    • LotusFlower
    • aikojentakaa

      Aikoinaan, melkein yhdeksän vuotta takaperin, kun sydämeni särkyi pahasti kuullessani silloisen rakkauden kohteeni olevan yhdessä erään kollegani kanssa, näin vision, jossa pitelin käsissäni lootuksenkukkaa. Se ilmestys tuli aivan tyhjästä ja kesti vain pari silmänräpäystä, mutta siitä tuli usko siihen, että vaikka miten vaikeat ajat tulisikaan olemaan edessäni, niin selviytyisin niistä. Niin tapahtuikin.

      Nyt kun näin hänen kuvansa pitkästä aikaa en tuntenut mitään. En iloa, en surua, en kiintymystä, en vihaa, en katkeruutta. Hän oli vain mies, jonka tunsin kerran, ja vaikka miten paljon silloin häntä rakastinkaan, niin olin myös epävarma hänen suhteensa. En nähnyt yhteistä tulevaisuutta, lähinnä vain hauskanpitoa. Hän olisi vain voinut kohdella minua hieman paremmin siinä elämänvaiheessa, jossa jouduin kannattelemaan myös sairasta isääni. Mutta sekin kivikkoinen polku vain johti lopulta johonkin parempaan.

      • pieniliekkivain

        Näinhän se on, että joskus se, mitä toivomme ei olisi kestävää tai hyväksi meille lopulta kuitenkaan, mutta eihän sitä siinä tilanteessa tajua, kun tunteet ovat vahvasti läsnä ja elämä on yhtä selviytymistä.
        Lootus-kukka kertoo selviytymisestä ja uudistumisesta, hieno ilmestys.


    • Hänkintekiniin

      Aina.

      • pieniliekkivain

        Ihmissuhteet ovat mutkikkaita.


      • simppelisti

        Ihmiset niistä tekevät itselleen ja samalla toisille myös hankalia.


      • pieniliekkivain

        Niin.


    • eivarmaamulle

      Suora yhteys, suora yhteys...

      • Eiksisenyt

        Niin sentään mene että toinen käskyttää nettipalstalla mitä toisen pitää tehdä irl.


      • eivarmaanmulle
        Eiksisenyt kirjoitti:

        Niin sentään mene että toinen käskyttää nettipalstalla mitä toisen pitää tehdä irl.

        Täälläkö se yhteys sitten toimii?


      • Joskusvoiolla
        eivarmaanmulle kirjoitti:

        Täälläkö se yhteys sitten toimii?

        Olisihan se toiminut niin halutessasi.


      • eivarmaanmulle
        Joskusvoiolla kirjoitti:

        Olisihan se toiminut niin halutessasi.

        Miksi täällä pitää kommunikoida?


      • Miksisinäolet
        eivarmaanmulle kirjoitti:

        Miksi täällä pitää kommunikoida?

        Täällä kommunikoimassa sitten ?? Miksi et ole irl kommunikoimassa ??


      • eivarmaanmulle
        Miksisinäolet kirjoitti:

        Täällä kommunikoimassa sitten ?? Miksi et ole irl kommunikoimassa ??

        Mistä päättelit että olen kommunikoimassa täällä? Ja miksi luulet etten kommunikoisi irl samaan aikaan kun kirjoitan tänne?


      • kjfkjfkjf
        eivarmaanmulle kirjoitti:

        Mistä päättelit että olen kommunikoimassa täällä? Ja miksi luulet etten kommunikoisi irl samaan aikaan kun kirjoitan tänne?

        jos kommunikoidaan ja ollaan oikeassa yhteydessä ja puheväleissä irl niin ei kai ole tarvetta silloin
        täällä vieraiden kanssa tehdä samaa minkä tekee irl oikean ihmisen kanssa ??!!


    • Joskusvoiolla

      Itse suurin syy ja este minkäänlaisen yhteyden ottamiselle.
      Kannattaa pohtia omaa käytöstä ja toimintaa ja miettiä millaisen kuvan antaa kaikesta .
      Tuleeko toisen käytöksen perusteella halu enempään yhteyteen vai saako se empimään ja miettimään syitä ehkä ikävällekin käytökselle.

      • pieniliekkivain

        Tunteiden tuuletusta tämä vain on. Kai jokainen ymmärtää, että ihmiset toimivat jos tahtovat ihan toisaalla kuin täällä. Aloituksessa on ollut sen hetkinen tunnetilani ja toive. Toive, joka on jokseenkin irrationaalinen...enemmänkin ajatustenvirtaa. En ehkä edes halua mitään, joten turha miettiä mitään.


      • Kunhantotean
        pieniliekkivain kirjoitti:

        Tunteiden tuuletusta tämä vain on. Kai jokainen ymmärtää, että ihmiset toimivat jos tahtovat ihan toisaalla kuin täällä. Aloituksessa on ollut sen hetkinen tunnetilani ja toive. Toive, joka on jokseenkin irrationaalinen...enemmänkin ajatustenvirtaa. En ehkä edes halua mitään, joten turha miettiä mitään.

        Minä ymmärsin niin että tämä - joskusvoiolla - ei ollut tarkoitettukaan sinulle vaan tälle nimimerkille eivarmaamulle. Niissähän käsiteltiin samaa asiaa.


      • Eikannataluullajoseitied
        Kunhantotean kirjoitti:

        Minä ymmärsin niin että tämä - joskusvoiolla - ei ollut tarkoitettukaan sinulle vaan tälle nimimerkille eivarmaamulle. Niissähän käsiteltiin samaa asiaa.

        Viesti ei ollut sen viestin perässä - kunhan totean


      • pieniliekkivain
        Kunhantotean kirjoitti:

        Minä ymmärsin niin että tämä - joskusvoiolla - ei ollut tarkoitettukaan sinulle vaan tälle nimimerkille eivarmaamulle. Niissähän käsiteltiin samaa asiaa.

        Voihan se olla mahdollista.


      • Eikaikkihei
        Eikannataluullajoseitied kirjoitti:

        Viesti ei ollut sen viestin perässä - kunhan totean

        Laitakkaan noin kuin sanot, pitää olla taitoa lukea ja ymmärtää eikä vain seurata mikä on missäkin, täällä monet toimivat juuri noin.


      • Eikannataluullajoseitied
        Eikaikkihei kirjoitti:

        Laitakkaan noin kuin sanot, pitää olla taitoa lukea ja ymmärtää eikä vain seurata mikä on missäkin, täällä monet toimivat juuri noin.

        Opettele lainaamaan oikean tekstin perään, koska sinähän tuon laitoit.


    • kaunis.sana

      Minusta pieniliekkivain oli niin osuvasti ilmaistu, että toivoisin kyllä että yksi ihminen olisi minuun muuta kautta yhteydessä. Kyllä minä sinua rakastaisin, jos olisit elämässäni. Jollain tavalla. Rakastan nytkin.

      • pieniliekkivain

        Minä olen ajatellut sinua kauan.Siitä tulee melko pitkä aika. Tahdon minäkin myös muuta yhteyttä.


      • Etsinähäntä
        pieniliekkivain kirjoitti:

        Minä olen ajatellut sinua kauan.Siitä tulee melko pitkä aika. Tahdon minäkin myös muuta yhteyttä.

        Ole ajatellut yhtään koska et edes tunne häntä.


      • vaikeauskoakun
        pieniliekkivain kirjoitti:

        Minä olen ajatellut sinua kauan.Siitä tulee melko pitkä aika. Tahdon minäkin myös muuta yhteyttä.

        Et ole osoittanut sitä mitenkään.


    • Ketään ei voi väkisin rakastaa, vaatia rakastamaan, kahlita, tai omistaa. Ei voi vaatia rakastamaan, vaan koska itse niin halusiaisi, toisen kunnioitus, halu toivoa toiselle parasta elämää, se irtipäästäminen tietyissä tilanteissa on sitä rakkautta <3

      Rakkaus ei ole itsekäs, vaan epäitsekäs, lojaali..




      enhän minä aiheesta paljoa tiedä, MUTTA ehkä vielä tässä elämässä, mikäli niin tarkoitettu =)

      • R-tarina_jatkuu-edelleen

        kyllä minua rakastettiin väkisin viitisen vuotta ja nyt vielä 35 vuoden jälkeenkin olen tyytyväinen että rakastettiin väkisin.


    • pieniliekkivain

      Ihana kevään tuntu. Pikkulinnut lauloivat täysin rinnoin, kun aamulenkillä kävin. Lootuskukan uusi päivä : )

    • kaunis.sana

      Ehkäpä se kevät saapuu pian. Sopii ainakin toivoa, että kiirehtii.

      • pieniliekkivain

        Niin, tiedät.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe