Niin onko sinkuilla mitään meneillään?
Mies ja nais viritykset
18
<50
Vastaukset
- tyhmäkysymys
Ei tietenkään.
Varovaisesti suunniteltiin tapaamista erään naisen kanssa
- AsianVierestä
Minulla on oikean käden etusormi kuumassa reiässä. Kahvikuppia kannattelee.
- Lamput.vinossa
Tällä hetkellä ei ole mitää menossa, mutta ei sitä tiedä mitä menevä vuosi tuo tullessaan. Toki löytyy mielitietty, mutta hän tällä hetkellä saavuttamattomissa. Kesä tuo toki tullessaan uusia tuttavia työharjoittelussa.
- Tokittajataasvauhdissa
Toki toki sitä ja toki tätä ja toki on säätöä mut totta toki ajatellen ei ole mitään että voi toki sentään.
- Tindermies30
Kyllähän sitä virityksiä on
Ei varsinaisesti, tunteita on kyllä yhteen naiseen mutta yhtälö on mahdoton.
Jotakin pientä. Yksi nainen lupaili soitella, silloin oli muistaakseni syys-lokakuun vaihde. Sitä tässä odottelen.
Jouluostoksilla törmäsin naiseen jonka kanssa oli useammat treffit. Käski soitella. Varasin siihen toimitukseen kalenterista ajan viikolle 10.
Pari Tinder matchiä joista nyt perinteisesti ei juuri mitään ole kyllä odotettavissa.
Niin ja ihastuin työkaveriini.Vihdoinkin. Onhan tässä notkuttu.
- Normimiess
Vonkaan pillua yhdeltä kauniilta naiselta. Oon huomannut mitä suoremmin vonkaa sitä helpommin saa.
- OLENPARASJAHYVÄPANIJA
Et saa. Älä jaksa valehdella.
Minä saan.
- NainenRuudunTakaa
Ei oo ja koko ajan vähemmän kiinnostaa pistää pilkettä silmäkulmaan. Vaikka on kevätkin.
Miten saisi taas sen kevyen ja kivan flirttivaihteen päälle?- muuttuvattarinat
Sinun tarinasi menee aina nimimerkkiesi mukaan. Et tiedä itsekään oletko lintu vai kala.
No minkäs sitä paranoidiselle sairaudelleen mahtaa. - NainenRuudunTakaa
muuttuvattarinat kirjoitti:
Sinun tarinasi menee aina nimimerkkiesi mukaan. Et tiedä itsekään oletko lintu vai kala.
No minkäs sitä paranoidiselle sairaudelleen mahtaa.Monenko eri nimimerkin taakse kuvittelet minut? Miksi? Mitä saat tuosta fantasiastasi, että olen kaikkialla? Mitä omaa ongelmaasi käsittelet luomalla minusta tällaisen kuvitelman? Selkiytyykö se siitä?
Kannattaa miettiä ihan vakavasti. - 67457647
Mulla oli samanlainen vaihe. Äkkiä se pilke taas löytyy, jos tarpeeksi mielenkiintoinen osuu kohdalle.
- vanha_äijä
Ei maar mull mittää virityksii ennää ol.
Eikä varmast ikin ennää mittää tul. Miten sitä miestä pitää virittää? Kuulostaa katiskan laitolta...
Välillä on, välillä ei.. Tällä hetkellä vapaa tutustumaan.
Katsotaan mitä kevät tuo tullessaan...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614288KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1352976Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452322Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?372164- 241863
- 901753
- 281576
- 221519
- 1471367
- 311188