Tesla sitä, Tesla tätä, Tesla, Tesla, Tesla ja Tesla

oiopff

Tuntuu, ettei muusta enää Suomessa puhutakaan: Tesla-kaistoista, Teslan tehopäivityksistä, Teslan myyntiennatyksistä Norjassa, Teslan hinnanlaskusta, Teslan hinnannostosta Teslan peräkoukuista, Teslan Y-mallista, julkkikset ja Tesla, Jussi-palkinnot ja Tesla, Brexit ja Tesla, Sipilän Tesla, Tesla, Tesla, Tesla...

Alkaako jo kyllästyttää TESLA!

No ei! Antaa tulla lisää Tesla-uutisia! Teslaa lisää!

15

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TeslaAntaaSynnitAnteeksi

      Tesla on saamassa oikuden kulkea pyöräteillä Hämiksellä ja Eirassa.
      Tesla saa parkata myös bussipysäkeille.
      Teslassa ei tarvitse käyttää talvirenkaita, kun ne ovat niin raskaita.
      Teslalaa saa ajaa ylinopeutta,.
      Teslalla saa harrastaa taxiliikennöintiä valtion piikkiin.
      Tesla on Jeesuksesta seuraava, virsikirja tehdään uusiksi.
      Tässä Rikkaiden Vihreitten uusi puolueohjelma.

    • kateellinenko

      Sähköautojen selvä edelläkävijä.
      Niinhän se menee että joilla Tesla on, kehuvat, ja joilla ei ole varaa sitä ostaa, haukkuvat.

    • oiusdaf

      Ei päivää ilman Tesla-uutista. Ihan kuin muita automerkkejä ei enää olisikaan.

    • Kokeilija_Koistinen

      Ilmari Jäämaan "Nuorten kokeilijain ja keksijäin kirja," käteen, ja rakentamaan teslanmuuntajaa.

      Kirja on niin vanha että nykyään kuparitangon hehkuttamisen ja venyttämisen kuparilangaksi voi jo ohittaa kun lankaa saa kaupasta.

      On siinä keksijää kohtalolla lätkäisty. Ensin elinaikanaan Westinghouse ja nyt hyväksikäyttää puolihullu rakettimies.

    • kaha53

      Teslahan ei ole pelkästään auto, vaan Tesla on uskonto. Käy lukemassa sähköautot nyt fb-palstaa.

      • niimpä-on

        Niin on ja tuntuu olevan samaa kuin Jenkkipalvojien Aple fanituksetkin. Vain Amerikkalainen tuote on paras(vaikka tehdään Kiinassa) Teslassakin Kiinan electroniikkaa 70% muuten.


    • Anonyymi

      Tesla luopuu määräaikaishuolloista tarpeettomana, Teslan robottitaksit tulevat ja tekevät Teslan omistajasta äärettömän rikkaan, Tesla myy ja myy ja myy, Tesla toimittaa, muut eivät, Tesla sitä ja Tesla tätä... Joko alkaisi riittää ...

      NO EI RIITÄ! Lisää Tesla-uutisia, LISÄÄ!

    • Anonyymi

      Tesloja on Suomessa rekisterissä tällä hetkellä kuitenkin vain 1207. Henkilöautoja kaikkiaan on noin 2,7 miljoonaa. Sihen nähden Teslasta pidetään kovin suurta melua

      • Anonyymi

        Se on aivan totta. Mutta suhteessa mainostuksen määrään, Teslojen lukumäärä Suomessa (ja muualla) kasvaa hyvää vauhtia. Auto, jota ei markkinoida, mutta joka kuitenkin myy hyvin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on aivan totta. Mutta suhteessa mainostuksen määrään, Teslojen lukumäärä Suomessa (ja muualla) kasvaa hyvää vauhtia. Auto, jota ei markkinoida, mutta joka kuitenkin myy hyvin.

        Teslaa markkinoidaan muuten kuin lehdessä mainostamalla.
        Netti on täynnä teslafaneja, jotka linkkaavat kaikkea positiivista Teslasta kaikkiin mahdollisiin keskusteluryhmiin, mm täällä on Teslan ylistäjiä ja on pilvin pimein blogeja, jotka ylistävät Teslaa ja jne...


      • Anonyymi
        kaha53 kirjoitti:

        Teslaa markkinoidaan muuten kuin lehdessä mainostamalla.
        Netti on täynnä teslafaneja, jotka linkkaavat kaikkea positiivista Teslasta kaikkiin mahdollisiin keskusteluryhmiin, mm täällä on Teslan ylistäjiä ja on pilvin pimein blogeja, jotka ylistävät Teslaa ja jne...

        Niin. Tesla ei laita rahaa markkinointiin ja auto myy silti hyvin. Kuinkahan monta vuotta tai vuosikymmentä menee ennen kuin näemme Suomessa jossain printtilehdessä Teslan mainoksen? Taitaa käydä niin että ennemmin printtilehdet loppuvat kuin että näemme Teslan mainoksen sellaisessa.

        Kurja juttu muiden autovalmistajien kannalta, jotka laittavat miljardeja automainontaan, eivätkä autot sittenkään myy.


    • Anonyymi

      Tuli käytyä katsomassa 400 metrin kiihdytyksiä ja olipa teslan 12.5 pettymys näihin huohotuksiin mitä on täällä huohotettu , -90 corvette zr1 ajoi saman ajan........ja kun katsoi miten lähti audi rs7 laatalta jatkuvia 10.7 aikoja alkoi saman hintaluokan käämikosla tuntua menneen talven jutuilta.......kyllä muutenkin näitä tesla kuskeja vituttaa kun juurikin täällä kaupungissa missä niillä ajellaan seisoo aina joku tavallinen kosla edessa , tehoista ei mitään iloa.
      Ja niiden kuskit seisottaa kun raukat kuulevat bensamuskelin ääniä ympäristössä.....
      Koskahan teslakuskit ampuu akkuraketteja , uutenavuonna....ja tietenkin ilman räjähdystä , pelkkä ininä ja siinä kaikki.

    • Anonyymi

      Yhdessäkään teslassa ei miestä ratissa , bulberry sukat jalassa oleva westendin bjöörni aina...miksi , likaantuuko tankatessa käsi , vaikka muuten tykätään pitää patukkaa käsissä....

    • Anonyymi

      Tesla robotaksi!

      • Anonyymi

        Ja Teslan arvosta ja osakkeen noususta...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe