Tuntuu, ettei muusta enää Suomessa puhutakaan: Tesla-kaistoista, Teslan tehopäivityksistä, Teslan myyntiennatyksistä Norjassa, Teslan hinnanlaskusta, Teslan hinnannostosta Teslan peräkoukuista, Teslan Y-mallista, julkkikset ja Tesla, Jussi-palkinnot ja Tesla, Brexit ja Tesla, Sipilän Tesla, Tesla, Tesla, Tesla...
Alkaako jo kyllästyttää TESLA!
No ei! Antaa tulla lisää Tesla-uutisia! Teslaa lisää!
Tesla sitä, Tesla tätä, Tesla, Tesla, Tesla ja Tesla
15
141
Vastaukset
- TeslaAntaaSynnitAnteeksi
Tesla on saamassa oikuden kulkea pyöräteillä Hämiksellä ja Eirassa.
Tesla saa parkata myös bussipysäkeille.
Teslassa ei tarvitse käyttää talvirenkaita, kun ne ovat niin raskaita.
Teslalaa saa ajaa ylinopeutta,.
Teslalla saa harrastaa taxiliikennöintiä valtion piikkiin.
Tesla on Jeesuksesta seuraava, virsikirja tehdään uusiksi.
Tässä Rikkaiden Vihreitten uusi puolueohjelma. - kateellinenko
Sähköautojen selvä edelläkävijä.
Niinhän se menee että joilla Tesla on, kehuvat, ja joilla ei ole varaa sitä ostaa, haukkuvat. - oiusdaf
Ei päivää ilman Tesla-uutista. Ihan kuin muita automerkkejä ei enää olisikaan.
- Kokeilija_Koistinen
Ilmari Jäämaan "Nuorten kokeilijain ja keksijäin kirja," käteen, ja rakentamaan teslanmuuntajaa.
Kirja on niin vanha että nykyään kuparitangon hehkuttamisen ja venyttämisen kuparilangaksi voi jo ohittaa kun lankaa saa kaupasta.
On siinä keksijää kohtalolla lätkäisty. Ensin elinaikanaan Westinghouse ja nyt hyväksikäyttää puolihullu rakettimies. - kaha53
Teslahan ei ole pelkästään auto, vaan Tesla on uskonto. Käy lukemassa sähköautot nyt fb-palstaa.
- niimpä-on
Niin on ja tuntuu olevan samaa kuin Jenkkipalvojien Aple fanituksetkin. Vain Amerikkalainen tuote on paras(vaikka tehdään Kiinassa) Teslassakin Kiinan electroniikkaa 70% muuten.
- Anonyymi
Tesla luopuu määräaikaishuolloista tarpeettomana, Teslan robottitaksit tulevat ja tekevät Teslan omistajasta äärettömän rikkaan, Tesla myy ja myy ja myy, Tesla toimittaa, muut eivät, Tesla sitä ja Tesla tätä... Joko alkaisi riittää ...
NO EI RIITÄ! Lisää Tesla-uutisia, LISÄÄ! - Anonyymi
Tesloja on Suomessa rekisterissä tällä hetkellä kuitenkin vain 1207. Henkilöautoja kaikkiaan on noin 2,7 miljoonaa. Sihen nähden Teslasta pidetään kovin suurta melua
- Anonyymi
Se on aivan totta. Mutta suhteessa mainostuksen määrään, Teslojen lukumäärä Suomessa (ja muualla) kasvaa hyvää vauhtia. Auto, jota ei markkinoida, mutta joka kuitenkin myy hyvin.
Anonyymi kirjoitti:
Se on aivan totta. Mutta suhteessa mainostuksen määrään, Teslojen lukumäärä Suomessa (ja muualla) kasvaa hyvää vauhtia. Auto, jota ei markkinoida, mutta joka kuitenkin myy hyvin.
Teslaa markkinoidaan muuten kuin lehdessä mainostamalla.
Netti on täynnä teslafaneja, jotka linkkaavat kaikkea positiivista Teslasta kaikkiin mahdollisiin keskusteluryhmiin, mm täällä on Teslan ylistäjiä ja on pilvin pimein blogeja, jotka ylistävät Teslaa ja jne...- Anonyymi
kaha53 kirjoitti:
Teslaa markkinoidaan muuten kuin lehdessä mainostamalla.
Netti on täynnä teslafaneja, jotka linkkaavat kaikkea positiivista Teslasta kaikkiin mahdollisiin keskusteluryhmiin, mm täällä on Teslan ylistäjiä ja on pilvin pimein blogeja, jotka ylistävät Teslaa ja jne...Niin. Tesla ei laita rahaa markkinointiin ja auto myy silti hyvin. Kuinkahan monta vuotta tai vuosikymmentä menee ennen kuin näemme Suomessa jossain printtilehdessä Teslan mainoksen? Taitaa käydä niin että ennemmin printtilehdet loppuvat kuin että näemme Teslan mainoksen sellaisessa.
Kurja juttu muiden autovalmistajien kannalta, jotka laittavat miljardeja automainontaan, eivätkä autot sittenkään myy.
- Anonyymi
Tuli käytyä katsomassa 400 metrin kiihdytyksiä ja olipa teslan 12.5 pettymys näihin huohotuksiin mitä on täällä huohotettu , -90 corvette zr1 ajoi saman ajan........ja kun katsoi miten lähti audi rs7 laatalta jatkuvia 10.7 aikoja alkoi saman hintaluokan käämikosla tuntua menneen talven jutuilta.......kyllä muutenkin näitä tesla kuskeja vituttaa kun juurikin täällä kaupungissa missä niillä ajellaan seisoo aina joku tavallinen kosla edessa , tehoista ei mitään iloa.
Ja niiden kuskit seisottaa kun raukat kuulevat bensamuskelin ääniä ympäristössä.....
Koskahan teslakuskit ampuu akkuraketteja , uutenavuonna....ja tietenkin ilman räjähdystä , pelkkä ininä ja siinä kaikki. - Anonyymi
Yhdessäkään teslassa ei miestä ratissa , bulberry sukat jalassa oleva westendin bjöörni aina...miksi , likaantuuko tankatessa käsi , vaikka muuten tykätään pitää patukkaa käsissä....
- Anonyymi
Tesla robotaksi!
- Anonyymi
Ja Teslan arvosta ja osakkeen noususta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602