Yksinäisyys

viinamies

Kun on paljon kavereita ei tarvitse olla yksinäinen. Viinamiehellä on aina ollut paljon kavereita koska hän on muiden mukana juomassa viinaa. Viinamies ei yksinäisyydestä kärsi.

Raitis mies on yksinäinen koska hänellä ei ole kavereita. Kun ei käy muun porukan mukana juomassa, jää yksin ja on yksinäinen.

14

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi viinamies, mitä sinun kanssasi tekisi. Auttaisiko thaimorsian?

    • Yksikinriittää

      Vaikka olisi kuinka paljon kavereita ympärillä niin jotkut voi silti tuntea itsensä yksinäiseksi joukossa.. Eli ei ole paljous mikään kriteeri yksinäisyyden poistamiseen. Siihen riittää hyvin yksikin kaveri, jos hänen kanssaan voi jutella asioista laidasta laitaan ja luottamus on terveellä pohjalla.

      • viinamies

        Yksi kaveri on naurettavan vähäinen määrä kavereita. Sitten kun se yksi ainoa kaveri tajuaa ettei toisella ole muita kavereita, jättää hänkin tuon onnettoman yksin.

        Kavereita on syytä olla iso määrä. Kaverit tulevat kavereiden luo. Kun juo viinaa voi löytää ison kaveripiirin.


      • viinamies kirjoitti:

        Yksi kaveri on naurettavan vähäinen määrä kavereita. Sitten kun se yksi ainoa kaveri tajuaa ettei toisella ole muita kavereita, jättää hänkin tuon onnettoman yksin.

        Kavereita on syytä olla iso määrä. Kaverit tulevat kavereiden luo. Kun juo viinaa voi löytää ison kaveripiirin.

        Viina tuhoaa terveyden, kuolo korjaa alle 50 vuotiaana, ei sitä krapulaista elämää enempää jaksaisikaan.


      • viinamies kirjoitti:

        Yksi kaveri on naurettavan vähäinen määrä kavereita. Sitten kun se yksi ainoa kaveri tajuaa ettei toisella ole muita kavereita, jättää hänkin tuon onnettoman yksin.

        Kavereita on syytä olla iso määrä. Kaverit tulevat kavereiden luo. Kun juo viinaa voi löytää ison kaveripiirin.

        Tuo kuulostaa joltain sosiaalisen statuksen esittämiselle. Vähän kuin ne sadat ja tuhannet facebook kaverit, joita ei edes tunne mut kun on hienoa että näyttää suositulle. Ehkä jollekin tuokin on tärkeetä sitten., että ihan sama onko mitenkään tuttu, kuhan vaan on kauheesti ihmisiä ympärillä.


      • viinamies

        Kaverien määrä on sosiaalisen statuksen mittari. Viinamiehellä on paljon kavereita koska hän osallistuu viinan juomiseen porukan mukana.


    • tätäkinonnähty

      Kavereita on tasan niin kauan kuin on viinaakin. Viinan loputtua loppuu kaveritkin.

      • viinamies

        Siksi pitääkin juoda viinaa. Kun juo viinaa, pysyy mukana porukoissa ja on kavereita.


      • viinamies kirjoitti:

        Siksi pitääkin juoda viinaa. Kun juo viinaa, pysyy mukana porukoissa ja on kavereita.

        Kummaa porukkaa, jos ei ilman viinaa voi tehdä mitään eikä olla kenenkään kanssa. :(


    • Absolutist

      Kyllä ryyppyremmissä voi olla selvinkinpäin!!!

    • Yksinäinen ja yksinäinen, onko yksinäisyys tekemisen puutetta vai ihmisen puutetta? Jos se on tekemisen puutetta, se ei ole yksinäisyyttä...se on vaan tylsistymistä tai mielikuvituksen puutetta.

      Ihmisen puute helpottuu menemällä ihmisiin.

      • viinamies

        Ihmisiin meneminen = viinan juominen.

        Vain viinaa juomalla pääsee mukaan porukoihin.


      • viinamies kirjoitti:

        Ihmisiin meneminen = viinan juominen.

        Vain viinaa juomalla pääsee mukaan porukoihin.

        Kumma, kun mä en ole koskaan tarvinut viinaa eikä mun tuttavat ihmisiin menemisessä...ehkä viinamiehet on oma lajinsa.


    • Ei mitään alkoholisteja. Viinamies joku sekopää ilmeisesti, juo rahansa ja sekoilee. Semmoset ei naisia ja kavereita saa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe