Kun on paljon kavereita ei tarvitse olla yksinäinen. Viinamiehellä on aina ollut paljon kavereita koska hän on muiden mukana juomassa viinaa. Viinamies ei yksinäisyydestä kärsi.
Raitis mies on yksinäinen koska hänellä ei ole kavereita. Kun ei käy muun porukan mukana juomassa, jää yksin ja on yksinäinen.
Yksinäisyys
14
<50
Vastaukset
Voi viinamies, mitä sinun kanssasi tekisi. Auttaisiko thaimorsian?
- Yksikinriittää
Vaikka olisi kuinka paljon kavereita ympärillä niin jotkut voi silti tuntea itsensä yksinäiseksi joukossa.. Eli ei ole paljous mikään kriteeri yksinäisyyden poistamiseen. Siihen riittää hyvin yksikin kaveri, jos hänen kanssaan voi jutella asioista laidasta laitaan ja luottamus on terveellä pohjalla.
- viinamies
Yksi kaveri on naurettavan vähäinen määrä kavereita. Sitten kun se yksi ainoa kaveri tajuaa ettei toisella ole muita kavereita, jättää hänkin tuon onnettoman yksin.
Kavereita on syytä olla iso määrä. Kaverit tulevat kavereiden luo. Kun juo viinaa voi löytää ison kaveripiirin. viinamies kirjoitti:
Yksi kaveri on naurettavan vähäinen määrä kavereita. Sitten kun se yksi ainoa kaveri tajuaa ettei toisella ole muita kavereita, jättää hänkin tuon onnettoman yksin.
Kavereita on syytä olla iso määrä. Kaverit tulevat kavereiden luo. Kun juo viinaa voi löytää ison kaveripiirin.Viina tuhoaa terveyden, kuolo korjaa alle 50 vuotiaana, ei sitä krapulaista elämää enempää jaksaisikaan.
viinamies kirjoitti:
Kavereita on syytä olla iso määrä. Kaverit tulevat kavereiden luo. Kun juo viinaa voi löytää ison kaveripiirin.Tuo kuulostaa joltain sosiaalisen statuksen esittämiselle. Vähän kuin ne sadat ja tuhannet facebook kaverit, joita ei edes tunne mut kun on hienoa että näyttää suositulle. Ehkä jollekin tuokin on tärkeetä sitten., että ihan sama onko mitenkään tuttu, kuhan vaan on kauheesti ihmisiä ympärillä.
- viinamies
Kaverien määrä on sosiaalisen statuksen mittari. Viinamiehellä on paljon kavereita koska hän osallistuu viinan juomiseen porukan mukana.
- tätäkinonnähty
Kavereita on tasan niin kauan kuin on viinaakin. Viinan loputtua loppuu kaveritkin.
- viinamies
Siksi pitääkin juoda viinaa. Kun juo viinaa, pysyy mukana porukoissa ja on kavereita.
viinamies kirjoitti:
Siksi pitääkin juoda viinaa. Kun juo viinaa, pysyy mukana porukoissa ja on kavereita.
Kummaa porukkaa, jos ei ilman viinaa voi tehdä mitään eikä olla kenenkään kanssa. :(
- Absolutist
Kyllä ryyppyremmissä voi olla selvinkinpäin!!!
Yksinäinen ja yksinäinen, onko yksinäisyys tekemisen puutetta vai ihmisen puutetta? Jos se on tekemisen puutetta, se ei ole yksinäisyyttä...se on vaan tylsistymistä tai mielikuvituksen puutetta.
Ihmisen puute helpottuu menemällä ihmisiin.- viinamies
Ihmisiin meneminen = viinan juominen.
Vain viinaa juomalla pääsee mukaan porukoihin. viinamies kirjoitti:
Ihmisiin meneminen = viinan juominen.
Vain viinaa juomalla pääsee mukaan porukoihin.Kumma, kun mä en ole koskaan tarvinut viinaa eikä mun tuttavat ihmisiin menemisessä...ehkä viinamiehet on oma lajinsa.
Ei mitään alkoholisteja. Viinamies joku sekopää ilmeisesti, juo rahansa ja sekoilee. Semmoset ei naisia ja kavereita saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3311805Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357511V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!823949Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1063839- 443462
Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6113237Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳523232- 913098
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul322033- 361970