Mitä ainetta tai millä vaalean

väriaineetsyöpä

punainen eli pinkki suklaa on värjätty pinkiksi. ?

3

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esim. Fazer Pure Ruby suklaa:

      "Värinsä ja makunsa tämä täysin uusi, uniikki suklaalaatu saa erityisistä ruby-kaakaopavuista ja ainutlaatuisesta valmistusmenetelmästä. Suklaaseen ei olla lisätty mitään väri- eikä makuaineita."
      (lähde: https://fi.fazer.com/products/fazer-pure-ruby-suklaa-95g )

    • pinkkionuusiruskea

      Kyse on todennäköisesti valkosuklaasta, joka on värjätty joko jollain marja/hedelmämehulla tai ihan synteettisillä väriaineilla.

      • ettolleen

        Kauniin vaaleanpunaisessa Fazer Pure Ruby -suklaassa yhdistyvät tumman suklaan, maitosuklaan ja valkoisen suklaan ominaisuudet sekä suussasulava marjaisa maku. Värinsä ja makunsa tämä täysin uusi, uniikki suklaalaatu saa erityisistä ruby-kaakaopavuista ja ainutlaatuisesta valmistusmenetelmästä. Suklaaseen ei olla lisätty mitään väri- eikä makuaineita. Ruby-suklaa, kuten kaikki muutkin Fazerin herkulliset suklaat valmistetaan 100 % vastuullisesti tuotetuista kaakaopavuista. Yllätä ystäväsi kauniilla Fazer Pure Ruby -levyllä tai taita itsellesi pala tai kaksi!

        https://fi.fazer.com/products/fazer-pure-ruby-suklaa-95g eli valkosuklaatia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3174
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      117
      1839
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      91
      1396
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      194
      1278
    5. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      28
      1040
    6. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1033
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      95
      995
    8. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      45
      975
    9. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      970
    10. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      952
    Aihe