Koko tää Suomi24-palsta on ollut ihan pilalla jo viimeiset 4-5 vuotta

Anonyymi

Varsinainen alamäki alkoi mun mielestä siitä, että ketjun aloittaneet nimimerkit ei enää näkyneet avaamatta viestiketjua, keskusteluketjuja näkyi yhdellä sivulla aiempaa vähemmän, myös hakutoiminto tuhottiin eikä esimerkiksi rekisteröimättömän nimimerkin perusteella voinut enää hakea vanhoja viestejä, viesteille ei voinut antaa enää alapeukkuja eikä yläpeukkujakaan ilman kirjautumista, sitten otettiin käyttöön joku typerä tekoälymoderaatio joka poistaa viestejä ilman päätä tai häntää. Uusimpana nyt tämä rekisteröimättömien nimimerkkien poisto...

Prk... Kyllä mä haluan ainakin identifioitua keskusteluissa ilman, että pitää joka kerta erikseen kirjautua.

Mutta niin, yleensä kaupalliset ja kilpailulliset palvelut pyrkivät tyydyttämään mahd. Suuressa määrin asiakastyytyväisyyttä, mutta kaikista näistä päättömistä uudistuksista päätellen tämä ei päde Suomi24-foorumiin. Mun mielestä tä palsta olisi ollut ihan hyvä, vaikka sen olis jättänyt v.2009 asuunsa. Sittemmin on tultu rytinällä alas.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totta turiset hyvä Anonyymi

      • Anonyymi

        Samoin yhdyn aloittajan mainitsemaan.
        Mielestäni myös vastausten "sisäistyminen" on tullut vaikeammaksi 10 vuoden aikana. Ennen näki selvästi, kuka vastasi kenelle, mutta nykyään "Vastaa"-teksti näkyy vain joissakin vastauksissa peukutusten alapuolella vastausruudussa, ei kaikissa vastausruuduissa. Tämän seurauksena vastaus ei näy halutun viestin alapuolella sisennyksenä, vaan uutena "vastausrivinä".

        Samoin "peukutus vain rekisteröityneille" heikensi Suomi24:n laatua.
        Nykyinen "Anonyymi"-nimimerkki ei meikäläistä haittaa, kun ennenkin käytin ensisijaisesti kirjoitukseni otsikkoa nimimerkkinä.


    • Anonyymi

      Parempi ettei näkys nimeä ollenkaan. Se aiheuttaa vaan joillekin huomionhakuisuutta ja toisille taas vänkäämistä henkilöä vastaan vain periaatteesta, molemmat asiat vievät itse keskustelusta huomiota. Eli parempi olisi että kaikki olisivat anonyymejä ja pitäisi oikeasti keksiä jotain kirjoitettavaa, ei kommentin merkityksen pitäisi olla sidottu sen kirjoittaneeseen henkilöön.

      • Anonyymi

        Mä pidän tästä palstasta nimenomaan siksi, että täällä on persoonia, joiden kanssa voi kirjoitella juurikin niihin ihmisiin liittyviä juttuja. Palstatuttuja :)

        Mua ei häiritse ollenkaan, jos joku on kovin huomionhakuinen, ohi sitten vaan. Tänne mahtuu kaikenlaista.

        Asiaa löytyy googlaamalla ja kirjastoista, ei täältä...

        xLiner


    • Anonyymi

      Samaa mieltä, kaikki uudistukset ovat vieneet huonompaan suuntaan. Palautettaisiin vanha takaisin , se oli hyvä!

      • Anonyymi

        Samaa mieltä Anonyymin kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä Anonyymin kanssa

        Minäkin olen sitä sama mieltä Anonnyymin kanssa


      • Anonyymi

        Olen myös samaa mieltä anonyymin kanssa.


    • Mulla ainakin tietokone kirjautuu automaattisesti nimimerkilläni jos niin haluan. En ole halunnut.

    • Mutta mikä on parempi keskustelupaikka?

    • Anonyymi

      Tämäkin palsta kuolee aikanaan.

    • Olen rekisteröitynyt eikä ufot ole vieläkään siepanneet minua.

      • Anonyymi

        Ei me uskota.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe