Tuo dunderfeltti on ihan sekaisin

Oliko se eilen vai toissapäivänä kun se väitti perinteisen miehen olevan shokissa? se oli se misspönttiksen ketju. Nyt se hourupää ratkoo riidat tuosta noin vaan:

https://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/psykologi-vinkkaa-tehokkaan-kikan-jolla-riita-taltutetaan-hetkessa-loppuilta

”Ja loppuilta meneekin yhteisen rakastelun parissa.”

Ihan varmasti joo, siinä avausoletuksessahan nainen (perinteisenä miehenä oletan sen olevan nainen) tulee rättiväsyneenä kotiin. Sitten se rättiväsymys muka ykskaks tunneraprtoidessa poistuu ja nainen tuleekin kiimaiseksi siinä kun tämä oletettu pari yhdessä siivoaa keittiötä ja sitten se supernainen haluaakin koko loppuillan rakastella. Ihan varmasti joo, on tainnut dunderfeltti jostain jenkkien hörhöoppaasta kopioida tekstejä, hieman muunnellut ja nyt sitten esittää niitä loistoratkaisuna kaikeen.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu, ihme höpötystä..

      Kyllä se on miehen homma keittiö puunata.

      • Anonyymi

        Sellaista se on pattipään eli batmanin toiminta, mutta niin uunin puhdistamiseen otapa Harpic-semmoinen musta pullo ja koko pullon ruiskutat uunin sisuksiin sitä ja odotat vaikutusta noin 2 viikkoa, sitten vain pyyhit puhtaaksi vaikka vanhalla mainoslehdelleä koko uunin.


      • Anonyymi

        Minäkään en luota Dunderfeltin teoriaan, mutta en tosin Steinerin ja Freudin teorioihinkaan. Erikson on ainoa luotettava nimi psykologiassa.


    • Anonyymi

      misspönttiksen ketju? no hahhah sentään hohhoijaa, mutta niin yleensä ottaen on aika hyväksi todettu tämä uudistus palstoilla, anomalius, tietysti rekkamiehet olisivat halunneet että kaikilla olisi oma kuva, ainoa erohan on se palstoilla.

      jollekin tyttöselle lupasin laittaa oman kuvan ja rekisteröityä, yritin laittaa kuvan anonyymiin palveluun jonkun kuvan itsestäni, mutta epäonnistui se linkki, mutta laitan uudestaan :)

    • Joo. Tätä kyllä piti hetki miettiä. Epäilen ettei se keittiön siivoaminen EDES yhdessä ole parhaita himon nostattajia. Miten ihm...

      Aika taikuri saa mies olla jos tuosta suotilanteesta itsensä nostaa kun kymppituntinen takana.

      Eri juttu jos kotona on jo kaikki tiptop.

      Mutta kyllä minä ainakin ärsyyntyisin vain lisää jos toinen on loikoillut päivän jo siellä ja vielä minua pyydetään luuttutalkoisiin osallistumaan. Ei helv.

    • Anonyymi

      Jos miehet kunnioittais naisia niin riitoja ei tulisi. Jos miehet kuuntelisi naisia niin ei riitoja tulisi. Miesten vika kaikki riidat.

    • Anonyymi

      Normi miehet ei saa naisia eikä seksiä. Taidatte olla rumia

    • Anonyymi

      No meillä ei ole tilannetta jossa töistä tullaan ja astiat tiskaamatta koska tiskataan heti kun ruuat on syöty ja tehty. Minä tiskaan jo siinä samalla kun ruoka valmistuu niitä astioita joita ei tarvii , olis tosi ärsyttävää jos niitä ei heti tiskata ja oonkin sanonut aina vaimolle että heti pitää tiskata.

    • Ja seuraavana päivänä sama toistuu, ja taas rakastellaan onnellisena loppuilta. Ja seuraavana päivänä, ja sitä seuraavana.
      Taas meni viikko ihanan seksin merkeissä eikä tarvinnut edes kotitöitä tehdä.

      Elämä on helppoa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      329
      4019
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      24
      2256
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      20
      1483
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      39
      1384
    5. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      33
      1336
    6. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      24
      1268
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      125
      1218
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      81
      1202
    9. Älkää käyttäkö tunnisteita

      Täällä pesii muutama mt-tapaus, joka alkaa esittää teitä ja pilaa välinne kaivattuun. Alat kuvitella että se kaivattusi
      Ikävä
      36
      1111
    10. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      49
      1100
    Aihe