Onko ätmi sellainen mies kuka ei saa naista

Anonyymi

Niin siis onko ätmi sellainen mies kuka ei saa naista vaikka kovasti yrittääkin, vai lasketaanko ätmiksi myös sellainen mies kuka ei yritä mutta ei myöskään saa naisilta aloitteita?

64

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu, ei ätmi saa naista, vaikka olisi kova yrityskin ja moni ätmi luovuttaakin lopulta, kun huomaa, ettei yritys tuota tulosta.
      Naisille ätmi tuntuu olevan niinkuin ilmaa, eikä naiset ota ätmin lähestymis yrityksiä vakavasti, vaan voivat pitää niitä vainoamisena ja ahdisteluna.

      Mies, joka ei yritä tehdä aloitteita, ei ole oikeastaan Real ätmi, koska naiset eivät tee aloitteita minkään tason miehille, vaan vaativat miestä tekemään aloitteen.
      Mies, joka ei tee aloitteita voi todeta, onko hän ätmi, kun kokeilee tehdä aloitteen ja jos ei saa naista yrittämisien jälkeen, niin voi luokitella itsensä ätmiksi, ei ennen testaamista.
      Jos nainen ei suostu tapaamaan miestä vapaa-ajallaan, niin mies on selvä ätmi, koska naisen biologinen kello hälyttää, että tuo on ätmi, älä siihen sekaannu, pakene.

      t. Ätmi toteaa

      • Anonyymi

        Kuitenkin tuntuu siltä että suurin osa "ätmeistä" ovat sellaisia ketkä eivät tosissaan edes yritä. Tännekin linkitetyissä jutuissa "ätmit" ovat yrittäneet viestitellä ehkä muutamalle kymmenelle naiselle, mitä ei voi sanoa kunnon yrittämiseksi. Tavismieskin voi joutua lähestymään kymmeniä, satojakin, naisia ennenkuin tärppää mitenkään.


      • Anonyymi

        Ytmi saa naisilta aloitteita, niin että joutuu potkimaan ylimääräiset pois kimpustaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ytmi saa naisilta aloitteita, niin että joutuu potkimaan ylimääräiset pois kimpustaan.

        Ja mitä sitten, tuollaisia ytmejä on varmastikin alle promille miehistä.


      • Anonyymi

        Alle 0,0001 promillea miehistä.


      • "naiset eivät tee aloitteita minkään tason miehille, vaan vaativat miestä tekemään aloitteen."

        Höpöhöpö. Kylla naiset useinkin on tehnyt aloitteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin tuntuu siltä että suurin osa "ätmeistä" ovat sellaisia ketkä eivät tosissaan edes yritä. Tännekin linkitetyissä jutuissa "ätmit" ovat yrittäneet viestitellä ehkä muutamalle kymmenelle naiselle, mitä ei voi sanoa kunnon yrittämiseksi. Tavismieskin voi joutua lähestymään kymmeniä, satojakin, naisia ennenkuin tärppää mitenkään.

        Mitä ketkäilyä taas? Se on "jotka" joka kuullostaa nyt paljon paremmalta pronominilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ketkäilyä taas? Se on "jotka" joka kuullostaa nyt paljon paremmalta pronominilta

        Kuka? Ätmi. Ketkä? Ätmit.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        "naiset eivät tee aloitteita minkään tason miehille, vaan vaativat miestä tekemään aloitteen."

        Höpöhöpö. Kylla naiset useinkin on tehnyt aloitteen.

        Ei se ole aloite, jos nainen hymyilee, juttelee, moikkaa tai kysyy kuulumisia.

        t. Ätmi toteaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole aloite, jos nainen hymyilee, juttelee, moikkaa tai kysyy kuulumisia.

        t. Ätmi toteaa

        En niin kuvitellutkaan.


    • Anonyymi

      On mielestäni ätmin ominaispiirre olla niin arka, ettei uskalla naista lähestyä. Eli myös ne jotka ei yritä ovat ätmejä. Voi liittyä myös testosteronin puutteeseen, mutta sekin on ongelma, joka tekee ätmiksi.

      • Anonyymi

        Ihan hyvin voi lähestyä. Saa vaan kerta toisensa jälkeen pakit.

        HC-atm = mies joka ei ole koskaan saanut naista. ikä yli 25
        atm = mies joka ei ole saanut(alle 25) tai on saanut 1-2 kertaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvin voi lähestyä. Saa vaan kerta toisensa jälkeen pakit.

        HC-atm = mies joka ei ole koskaan saanut naista. ikä yli 25
        atm = mies joka ei ole saanut(alle 25) tai on saanut 1-2 kertaa

        Missä ne todisteet ovat siitä saanut vai ei, kyllä ainakin elatusvelvollisuus pitää olla, heh heh.
        Mitäs hyötyä siitä saamisesta niin kuin on ollut? Käsi ajaa saman lopputuloksen jos tarkoituksena ei olisi perheen perustaminen.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä ne todisteet ovat siitä saanut vai ei, kyllä ainakin elatusvelvollisuus pitää olla, heh heh.
        Mitäs hyötyä siitä saamisesta niin kuin on ollut? Käsi ajaa saman lopputuloksen jos tarkoituksena ei olisi perheen perustaminen.

        AsianVierestä

        Kersa nyt ainakin on todiste (jos on dna testattu).
        Monesti juoksunsa juossut lutka laittaa rahaa keränneen miehen aisuriansaan ja siitä eka kersa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Kannattaa nauttia D-Asparagiinihappoa, joka on testoteronin luontainen nostaja.
        Testoteronia on myös saatavana lääkkeenä, mutta siihen tarvii lääkärin reseptin.
        Netistä saa tietenkin tilaamalla testoteronia ja muita hormooneja, mutta se ei ole laillista ja voi jäädä kiinni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa nauttia D-Asparagiinihappoa, joka on testoteronin luontainen nostaja.
        Testoteronia on myös saatavana lääkkeenä, mutta siihen tarvii lääkärin reseptin.
        Netistä saa tietenkin tilaamalla testoteronia ja muita hormooneja, mutta se ei ole laillista ja voi jäädä kiinni.

        En suosittele D-Asparagiinihappoa..Sen lisäks, että se on aivoille toxista, niin se myöskin nostaa prolaktiini tasoa..Testosteronivaikutukset ovat kyseenalaisia ja mitättömiä.


    • Anonyymi

      Ätmien yleisenä tunnuksena on lapsettomuus.

    • Anonyymi

      Itse saan keskimäärin muutaman aloitteen naisilta per vuosi, mutta pidän itseäni silti aika selkeästi ätminä. Esim. seurustellut en ole elämässäni kertaakaan, joskaan en välttämättä edes mitään varsinaista parisuhdetta kaipaakaan, jos vaan saisin seksiä riittävästi naisilta ilman sitoutumista. Lisäksi joudun kokemaan aina silloin tällöin erilaista pilkkaa, kiusaamista ja vähättelyä muiden ihmisten, lähinnä toisten miesten taholta.

      Kuitenkaan valtaosa naisista ei osoita minkäänlaista kiinnostusta, osa pitää suorastaan vastenmielisenä jne. Samoin aika harvoin kukaan nainen tulee esim. yökerhossa hakemaan edes tanssimaan jne.

      En tiedä, mitä yrittämisellä tässä yhteydessä oikein tarkoitetaan, mutta jos itse alkaisin jotain random naisia lähestymään ihan siltä pohjalta, kuka omaa silmää miellyttää, niin aika paljon saisi joutua kestämään torjuntoja, turhautumista kymmenistä ( tai sadoista? tuhansista?) epäonnistuneista aloitteista jne. mikä ei kyllä kauheasti motivoi olemaan aloitteellinen. Voisin tehdä aloitteita, jos omat henkiset puitteet sitä varten olisivat kunnossa.

      Eli ei se ihan niin yksinkertaista ole, että jos saat joskus naisilta aloitteita, niin olet siinä tapauksessa automaattisesti joku alfa. Ei se niin mene. Kyllä ätmikin voi harvakseltaan saada naisilta aloitteita, mutta ätmi ei voi hankkia itselleen naissuhteita silloin kun itse haluaisi, joten ätmin elämään kuuluu silloin myös verrattain pitkät selibaatti- ja sinkkuusjaksot.

      Itselläni ei ole ollut yhtäkään kaveria sitten yläasteiän, joten en osaa sanoa, millaista ns. keskitason miesten elämä tässä suhteessa on. Uskoisin heidän kuitenkin saavan naisilta selkeästi enemmän aloitteita kuin itse saan, erottuaan he pystyvät melko helposti saamaan uuden parisuhteen jne.

      • Anonyymi

        Missähän kuplassa sinä olet elänyt? Luuletko että kaikki ihmiset saavat itselleen seurustelusuhteita sormia napsauttamalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missähän kuplassa sinä olet elänyt? Luuletko että kaikki ihmiset saavat itselleen seurustelusuhteita sormia napsauttamalla?

        Enhän mä missään kohtaa sanonut, että kaikki saisivat. Onhan olemassa esim. me "ätmit", jotka emme saa. Kuten sanoin, niin enhän minä voi tietää, kuinka helposti "tavismies" saa naista, koska mitään vertailupohjaa ei täydellisen kavereiden puuttumisen vuoksi ole. Jotenkin vaan ne keskitason miehet on kaikki seurustelleet ja päässeet poikuudestaan alle 20-vuotiaita. Sitä en tosin sen tarkemmin tiedä, että miten he ovat siinä onnistuneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän mä missään kohtaa sanonut, että kaikki saisivat. Onhan olemassa esim. me "ätmit", jotka emme saa. Kuten sanoin, niin enhän minä voi tietää, kuinka helposti "tavismies" saa naista, koska mitään vertailupohjaa ei täydellisen kavereiden puuttumisen vuoksi ole. Jotenkin vaan ne keskitason miehet on kaikki seurustelleet ja päässeet poikuudestaan alle 20-vuotiaita. Sitä en tosin sen tarkemmin tiedä, että miten he ovat siinä onnistuneet.

        Tavismiehillä on enemmän annettavaa naisille. He yleensä tekevät naisten kanssa muutakin kuin harrastavat seksiä. Olisiko siinä yksi syy ongelmaasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavismiehillä on enemmän annettavaa naisille. He yleensä tekevät naisten kanssa muutakin kuin harrastavat seksiä. Olisiko siinä yksi syy ongelmaasi?

        "Olisiko siinä yksi syy ongelmaasi?"

        - Voi olla, en osaa sanoa, koska en tiedä varmuudella. Lähinnä nyt toivoisin saavani naisilta enemmän eroottista huomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olisiko siinä yksi syy ongelmaasi?"

        - Voi olla, en osaa sanoa, koska en tiedä varmuudella. Lähinnä nyt toivoisin saavani naisilta enemmän eroottista huomiota.

        Sinulla taitaa olla aika yksipuolinen kuva ihmissuhteista. Et taida olla edes kovin kiinnostunut toisen ihmisen toiveista. Koskeeko se myös seksisuhteita? Miten käyttäydyt sängyssä? Otatko siellä toisen toiveet huomioon? Olisiko jollain naisella hyvä syy sekstailla juuri sinun kanssasi, jos hänellä olisi valinnanvaraa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla taitaa olla aika yksipuolinen kuva ihmissuhteista. Et taida olla edes kovin kiinnostunut toisen ihmisen toiveista. Koskeeko se myös seksisuhteita? Miten käyttäydyt sängyssä? Otatko siellä toisen toiveet huomioon? Olisiko jollain naisella hyvä syy sekstailla juuri sinun kanssasi, jos hänellä olisi valinnanvaraa?

        No siis lähinnä nyt haluaisin olla naisten silmissä seksuaalisesti vetovoimaisempi, että lähestyisivät minua useammin, tekisivät useammin seksitarjouksia, kohdistaisivat minua kohtaan enemmän ihailua jne. Ennenkaikkea haluaisin tuntea, etten olisi tässä suhteessa muita miehiä mitenkään vähäarvoisempi. Jos naiset kohdistaisivat minua kohtaan nykyistä enemmän seksuaalista ihailua, niin miehinen itsetuntoni ja muutenkin minäkuvani olisivat nykyistä paremmassa hapessa.

        Nykyisellään kun kärsin heikosta itsetunnosta, kroonisesta masennuksesta, epäonnistuneisuuden tunteesta jne, mitkä kyllä heikentävät elämänlaatuani merkittävästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis lähinnä nyt haluaisin olla naisten silmissä seksuaalisesti vetovoimaisempi, että lähestyisivät minua useammin, tekisivät useammin seksitarjouksia, kohdistaisivat minua kohtaan enemmän ihailua jne. Ennenkaikkea haluaisin tuntea, etten olisi tässä suhteessa muita miehiä mitenkään vähäarvoisempi. Jos naiset kohdistaisivat minua kohtaan nykyistä enemmän seksuaalista ihailua, niin miehinen itsetuntoni ja muutenkin minäkuvani olisivat nykyistä paremmassa hapessa.

        Nykyisellään kun kärsin heikosta itsetunnosta, kroonisesta masennuksesta, epäonnistuneisuuden tunteesta jne, mitkä kyllä heikentävät elämänlaatuani merkittävästi.

        Toistan kysymykseni: olisiko jollain naisella hyvä syy mennä kanssasi sänkyyn?

        Btw, jos itsetuntosi perustuu pääasiassa seksuaaliseen vetovoimaasi, se on aika heikolla pohjalla. Ihan heittämällä arvaisin, että sinulla on ollut ongelmia suhteessa äitiisi. En nyt ala selittää, miksi tulin siihen johtopäätökseen, mutta kaikki kirjoittamasi puhuu sen puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistan kysymykseni: olisiko jollain naisella hyvä syy mennä kanssasi sänkyyn?

        Btw, jos itsetuntosi perustuu pääasiassa seksuaaliseen vetovoimaasi, se on aika heikolla pohjalla. Ihan heittämällä arvaisin, että sinulla on ollut ongelmia suhteessa äitiisi. En nyt ala selittää, miksi tulin siihen johtopäätökseen, mutta kaikki kirjoittamasi puhuu sen puolesta.

        Selvennän vielä että tämä ei ollut kritiikkiä tai mitään sellaista, joka tarvitsisi tulkita ilkeilyksi. Sinä vain kuulostat henkilöltä, jolla on hieman vastariippuvuuden oireita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistan kysymykseni: olisiko jollain naisella hyvä syy mennä kanssasi sänkyyn?

        Btw, jos itsetuntosi perustuu pääasiassa seksuaaliseen vetovoimaasi, se on aika heikolla pohjalla. Ihan heittämällä arvaisin, että sinulla on ollut ongelmia suhteessa äitiisi. En nyt ala selittää, miksi tulin siihen johtopäätökseen, mutta kaikki kirjoittamasi puhuu sen puolesta.

        En ymmärrä tuon kysymyksen pointtia, mutta vastataan nyt sitten: ei kai naisen näkökulmasta nyt tietenkään olekaan mitään syytä mennä sänkyyn kenenkään sellaisen kanssa, joka ei "sytytä" seksuaalisesti.

        Mutta mitä sitten? Millä tavoin tuon asian toteaminen poistaa sen perimmäisen ongelmani eli heikon seksuaalisen itsetunnon?

        Minulla on aina ollut hyvät välit äitini kanssa, joten en käsitä sitäkään, että mitrn huono äitisuhde olisi voinut aiheuttaa ongelmani. Isääni minulla on sensijaan ollut aina etäisempi suhde, enkä ole melkein ollenkaan hänen kanssaan tekemisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvennän vielä että tämä ei ollut kritiikkiä tai mitään sellaista, joka tarvitsisi tulkita ilkeilyksi. Sinä vain kuulostat henkilöltä, jolla on hieman vastariippuvuuden oireita.

        Joo, en ota mitä sanomaasi ilkeilynä. Mutta ajattelepa asiaa tältä kannalta: väitätkö ihan tosissasi, ettei sinulle ollut nuorena, sanotaan nyt vaikka 15-25-vuotiaana naisena mitään merkitystä sillä, että pitivätkö sinun komeina ja muutenkin haluttavina pitämäsi miehet sinua seksikkäänä? Eikö sinua olisi yhtään kirpaissut itsetunnosta, jos esim. ravintoloissa kaikki miehet olisivat aina lähestyneet parasta kaveriasi ja jättäneet sinut joka kerta huomiotta?

        Mikäli olit jo nuorena kovin vastenmielisen näköinen, niin todennäköisesti tiedät hyvin mistä puhun. Jos taas olit nuorena seksuaalisesti hyvin attraktiivinen, niin sinun täytyy kuvitella mielessäsi tilanne, jossa sinulta olisi riistetty nuoruuden kauneutesi ja seksuaalinen viehätysvoimasi. Se voi tosin olla vaikeaa.

        Mutta ihan samalla tavalla minä haluan miehenä olla seksuaalisesti viehättävä sellaisten naisten silmissä, joista itse olen kiinnostunut kuin naiset haluavat vastaavasti olla sitä haluttavina pitämiensä miesten silmissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä tuon kysymyksen pointtia, mutta vastataan nyt sitten: ei kai naisen näkökulmasta nyt tietenkään olekaan mitään syytä mennä sänkyyn kenenkään sellaisen kanssa, joka ei "sytytä" seksuaalisesti.

        Mutta mitä sitten? Millä tavoin tuon asian toteaminen poistaa sen perimmäisen ongelmani eli heikon seksuaalisen itsetunnon?

        Minulla on aina ollut hyvät välit äitini kanssa, joten en käsitä sitäkään, että mitrn huono äitisuhde olisi voinut aiheuttaa ongelmani. Isääni minulla on sensijaan ollut aina etäisempi suhde, enkä ole melkein ollenkaan hänen kanssaan tekemisissä.

        Kysymyksen pointti tulee siitä, mitä tuo "sytyttäminen" tarkoittaa.

        Toinen viestisi selitti ajatuksesi oikein hyvin. Ilmeisesti koet, että seksuaalinen vetovoima syntyy ulkonäöstä. Mainitset vastenmielisen ulkonäön, kauneuden ja sen, miltä joku näyttäytyy miesten ja naisten "silmissä". Minulla ei ole koskaan ollut suurta tarvetta olla seksuaalisesti viehättävä, koska en ole koskaan etsinyt suurta määrää seksikumppaneita. Riittää, että kumppanini pitää minua viehättävänä. Seksuaalinen itsetuntoni muodostuu enemmän sen perusteella, millaisia seksikokemuksia pystyn tarjoamaan toiselle kuin sen perusteella, millaisia oletuksia minusta tehdään ulkonäköni perusteella. Oikeastaan oma "syttymiseni" tapahtuu vasta tutustumisen jälkeen, harvoin kenenkään toisen ulkonäön perusteella.

        Saattaa olla, että ulkonäöllä on naisille seksissä vähemmän merkitystä kuin miehille. Minulle sillä on hyvin vähän merkitystä seksissä. Sinä näytät olettavan, että ulkonäkö olisi naisille yhtä tärkeä "syttymisen" kriteeri kuin miehille. Mutta jos ei se olekaan? Jos nainen etsii seksikumppaniltaan jotain muuta kuin komeutta tai viehättävyyttä? Mitä se muu voisi olla?

        Melkein tässä nyt sitten joutuu kysymään, että mitä hyvä seksi mielestäsi on. Tämä on tärkeä kysymys siksi, että siinä saattaa olla avain heikon seksuaalisen itsetunnon parantamiseen.

        Vanhemmat "aiheuttavat" ongelmia (eivät tietenkään tahallaan) sitä kautta, että heiltä tulee malli siitä, mikä on mahdollista miehen ja naisen välillä. Lapsen mieleen juurtunut "standardimalli" parisuhteesta/seksisuhteesta/whatever on yllättävän sitkeästi vielä aikuisenkin mielessä, ellei siitä pyri tietoisesti eroon. Minun on esimerkiksi täytynyt pyrkiä tietoisesti eroon siitä mallista, etten lapsuudenkodissani juuri nähnyt miesten ja naisten välisiä hellyydenosoituksia. Minulle taas on äärimmäisen tärkeää, että voin kosketella kumppaniani lukemattomia kertoja päivässä, istua kylki kyljessä ja nukahtaa lusikkahalaukseen. Toisaalta minulla on hyvä ja lämmin suhde isääni, joka on äärimmäisen hyväntahtoinen ja rauhallinen mies. Siitä syystä en koskaan olisi voinut kuvitella kumppanikseni mitään muuta kuin hyväntahtoista ja rauhallista miestä. Omat vanhemmat ja heidän suhteensa vaikuttavat siis aivan varmasti jollain tavalla jokaisen käsityksiin hyvästä ja huonosta ihmissuhteesta. Toki moni muukin asia vaikuttaa. Sinä taisit nyt hakea enemmän seksiä kuin parisuhdetta, mutta seksisuhdekin on ihmissuhde enkä usko, että sekään pysyy kasassa pelkän viehättävyyden perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymyksen pointti tulee siitä, mitä tuo "sytyttäminen" tarkoittaa.

        Toinen viestisi selitti ajatuksesi oikein hyvin. Ilmeisesti koet, että seksuaalinen vetovoima syntyy ulkonäöstä. Mainitset vastenmielisen ulkonäön, kauneuden ja sen, miltä joku näyttäytyy miesten ja naisten "silmissä". Minulla ei ole koskaan ollut suurta tarvetta olla seksuaalisesti viehättävä, koska en ole koskaan etsinyt suurta määrää seksikumppaneita. Riittää, että kumppanini pitää minua viehättävänä. Seksuaalinen itsetuntoni muodostuu enemmän sen perusteella, millaisia seksikokemuksia pystyn tarjoamaan toiselle kuin sen perusteella, millaisia oletuksia minusta tehdään ulkonäköni perusteella. Oikeastaan oma "syttymiseni" tapahtuu vasta tutustumisen jälkeen, harvoin kenenkään toisen ulkonäön perusteella.

        Saattaa olla, että ulkonäöllä on naisille seksissä vähemmän merkitystä kuin miehille. Minulle sillä on hyvin vähän merkitystä seksissä. Sinä näytät olettavan, että ulkonäkö olisi naisille yhtä tärkeä "syttymisen" kriteeri kuin miehille. Mutta jos ei se olekaan? Jos nainen etsii seksikumppaniltaan jotain muuta kuin komeutta tai viehättävyyttä? Mitä se muu voisi olla?

        Melkein tässä nyt sitten joutuu kysymään, että mitä hyvä seksi mielestäsi on. Tämä on tärkeä kysymys siksi, että siinä saattaa olla avain heikon seksuaalisen itsetunnon parantamiseen.

        Vanhemmat "aiheuttavat" ongelmia (eivät tietenkään tahallaan) sitä kautta, että heiltä tulee malli siitä, mikä on mahdollista miehen ja naisen välillä. Lapsen mieleen juurtunut "standardimalli" parisuhteesta/seksisuhteesta/whatever on yllättävän sitkeästi vielä aikuisenkin mielessä, ellei siitä pyri tietoisesti eroon. Minun on esimerkiksi täytynyt pyrkiä tietoisesti eroon siitä mallista, etten lapsuudenkodissani juuri nähnyt miesten ja naisten välisiä hellyydenosoituksia. Minulle taas on äärimmäisen tärkeää, että voin kosketella kumppaniani lukemattomia kertoja päivässä, istua kylki kyljessä ja nukahtaa lusikkahalaukseen. Toisaalta minulla on hyvä ja lämmin suhde isääni, joka on äärimmäisen hyväntahtoinen ja rauhallinen mies. Siitä syystä en koskaan olisi voinut kuvitella kumppanikseni mitään muuta kuin hyväntahtoista ja rauhallista miestä. Omat vanhemmat ja heidän suhteensa vaikuttavat siis aivan varmasti jollain tavalla jokaisen käsityksiin hyvästä ja huonosta ihmissuhteesta. Toki moni muukin asia vaikuttaa. Sinä taisit nyt hakea enemmän seksiä kuin parisuhdetta, mutta seksisuhdekin on ihmissuhde enkä usko, että sekään pysyy kasassa pelkän viehättävyyden perusteella.

        "Sinä näytät olettavan, että ulkonäkö olisi naisille yhtä tärkeä "syttymisen" kriteeri kuin miehille. Mutta jos ei se olekaan? Jos nainen etsii seksikumppaniltaan jotain muuta kuin komeutta tai viehättävyyttä? Mitä se muu voisi olla?"

        - No en kuule yhtään tiedä, mitä muuta se voisi olla. Jos tietäisin, niin tottakai pyrkisin muodostamaan sen pohjalta täydellisesti toimivan strategian ja noudattaisin sitä aivan pilkun tarkkaan. Kuitenkin asia on paljon monimutkaisempi, ja olen tässä vuosien varrella tullut siihen tulokseen, ettei yksikään ihminen pysty todellisuudessa omilla neuvoillaan auttamaan ketään toista pariutumisasioissa. Kaikki neuvot näihin asioihin liittyen, mitä olen tähän mennessä kuullut, ovat pelkkää epämääräistä mutuilua, mikä ei auta kyllä yhtään mihinkään.

        Otetaan nyt esimerkiksi vaikka tuo aloitteiden tekeminen naisille, jota tuossa aloituksessakin pohditaan. Jos nyt lähdetäänkin siitä perusajatuksesta, miehen on aina tai lähes aina tehtävä aloite, niin miten helvetissä se aloite kuuluu tehdä, että se ylipäätään johtaisi johonkin? Tai millaiselle naiselle ja millaisessa tilanteessa? Aivan varmasti tällaisilla asioilla on lopputuloksen kannalta merkitystä, ei vaan sillä, että menee ja tekee aloitteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinä näytät olettavan, että ulkonäkö olisi naisille yhtä tärkeä "syttymisen" kriteeri kuin miehille. Mutta jos ei se olekaan? Jos nainen etsii seksikumppaniltaan jotain muuta kuin komeutta tai viehättävyyttä? Mitä se muu voisi olla?"

        - No en kuule yhtään tiedä, mitä muuta se voisi olla. Jos tietäisin, niin tottakai pyrkisin muodostamaan sen pohjalta täydellisesti toimivan strategian ja noudattaisin sitä aivan pilkun tarkkaan. Kuitenkin asia on paljon monimutkaisempi, ja olen tässä vuosien varrella tullut siihen tulokseen, ettei yksikään ihminen pysty todellisuudessa omilla neuvoillaan auttamaan ketään toista pariutumisasioissa. Kaikki neuvot näihin asioihin liittyen, mitä olen tähän mennessä kuullut, ovat pelkkää epämääräistä mutuilua, mikä ei auta kyllä yhtään mihinkään.

        Otetaan nyt esimerkiksi vaikka tuo aloitteiden tekeminen naisille, jota tuossa aloituksessakin pohditaan. Jos nyt lähdetäänkin siitä perusajatuksesta, miehen on aina tai lähes aina tehtävä aloite, niin miten helvetissä se aloite kuuluu tehdä, että se ylipäätään johtaisi johonkin? Tai millaiselle naiselle ja millaisessa tilanteessa? Aivan varmasti tällaisilla asioilla on lopputuloksen kannalta merkitystä, ei vaan sillä, että menee ja tekee aloitteen.

        Ensin pitää selvittää itselleen onko hakemasa seksiä vai parisuhdetta. Toisessa aikeet tehdään heti selväksi ja jätetään jaarittelut pois. Hoidetaan hommat ja pois. Toisessa käytetään enemmän aikaa tutustumiseen, etc.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinä näytät olettavan, että ulkonäkö olisi naisille yhtä tärkeä "syttymisen" kriteeri kuin miehille. Mutta jos ei se olekaan? Jos nainen etsii seksikumppaniltaan jotain muuta kuin komeutta tai viehättävyyttä? Mitä se muu voisi olla?"

        - No en kuule yhtään tiedä, mitä muuta se voisi olla. Jos tietäisin, niin tottakai pyrkisin muodostamaan sen pohjalta täydellisesti toimivan strategian ja noudattaisin sitä aivan pilkun tarkkaan. Kuitenkin asia on paljon monimutkaisempi, ja olen tässä vuosien varrella tullut siihen tulokseen, ettei yksikään ihminen pysty todellisuudessa omilla neuvoillaan auttamaan ketään toista pariutumisasioissa. Kaikki neuvot näihin asioihin liittyen, mitä olen tähän mennessä kuullut, ovat pelkkää epämääräistä mutuilua, mikä ei auta kyllä yhtään mihinkään.

        Otetaan nyt esimerkiksi vaikka tuo aloitteiden tekeminen naisille, jota tuossa aloituksessakin pohditaan. Jos nyt lähdetäänkin siitä perusajatuksesta, miehen on aina tai lähes aina tehtävä aloite, niin miten helvetissä se aloite kuuluu tehdä, että se ylipäätään johtaisi johonkin? Tai millaiselle naiselle ja millaisessa tilanteessa? Aivan varmasti tällaisilla asioilla on lopputuloksen kannalta merkitystä, ei vaan sillä, että menee ja tekee aloitteen.

        Jokainen voi puhua vain omasta puolestaan. Minun tapauksessani aloitteen luonteella, ajoituksella tai muulla itse aloitteeseen liittyvällä ei ole noin suurta merkitystä. Minulle tärkeämpää on se, mitä tapahtuu aloitteen jälkeen. Miksi muuten pidät tärkeänä sitä, että mies tekee aloitteen?

        Enpä kyllä koskaan ole aktiivisesti etsinyt seksisuhdetta. Niitäkin on toki syntynyt joskus, ja niissä on minulla toiminut sama asia kuin parisuhteisiinkin johtaneissa aloitteissa: henkilö on ollut kiinnostunut ajatuksistani ja vaikuttanut siltä, että keskustelee kanssani mielellään. Olen joskus nuorempana aloittanut parisuhteita myös ilman, että ensin on syntynyt hyvä keskusteluyhteys. Ne ovat loppuneet lyhyeen.

        Ihan suoraan sanoen en kyllä ymmärrä, millä tavalla hyvä ulkonäkö tekee seksistä parempaa. 😂 Esimerkiksi kuuntelutaidot ja huomaavaisuus menevät heittämällä sen ohitse. Jos ulkonäkö on seksissä tärkeintä, eikö silloin ole aika siirtyä (sukupuolesta riippumatta) nukkesektorille? 😂 Saa juuri sellaisen kuin haluaa eikä jotain vähän sinne päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen voi puhua vain omasta puolestaan. Minun tapauksessani aloitteen luonteella, ajoituksella tai muulla itse aloitteeseen liittyvällä ei ole noin suurta merkitystä. Minulle tärkeämpää on se, mitä tapahtuu aloitteen jälkeen. Miksi muuten pidät tärkeänä sitä, että mies tekee aloitteen?

        Enpä kyllä koskaan ole aktiivisesti etsinyt seksisuhdetta. Niitäkin on toki syntynyt joskus, ja niissä on minulla toiminut sama asia kuin parisuhteisiinkin johtaneissa aloitteissa: henkilö on ollut kiinnostunut ajatuksistani ja vaikuttanut siltä, että keskustelee kanssani mielellään. Olen joskus nuorempana aloittanut parisuhteita myös ilman, että ensin on syntynyt hyvä keskusteluyhteys. Ne ovat loppuneet lyhyeen.

        Ihan suoraan sanoen en kyllä ymmärrä, millä tavalla hyvä ulkonäkö tekee seksistä parempaa. 😂 Esimerkiksi kuuntelutaidot ja huomaavaisuus menevät heittämällä sen ohitse. Jos ulkonäkö on seksissä tärkeintä, eikö silloin ole aika siirtyä (sukupuolesta riippumatta) nukkesektorille? 😂 Saa juuri sellaisen kuin haluaa eikä jotain vähän sinne päin.

        Et ymmärtänyt taaskaan. Eihän minulle itselleni ole tärkeää, että mies tekee aloitteen. Mieluummin niin päin, että naiset tekisivät aloitteita, mutta esimerkiksi itse en saa juurikaan naisilta aloitteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin pitää selvittää itselleen onko hakemasa seksiä vai parisuhdetta. Toisessa aikeet tehdään heti selväksi ja jätetään jaarittelut pois. Hoidetaan hommat ja pois. Toisessa käytetään enemmän aikaa tutustumiseen, etc.

        Ei siinä ainakaan omalla kohdalla ole mitään selvittämistä. Se, etteivät naiset juurikaan halua harrastaa kanssani seksiä, on se ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä ainakaan omalla kohdalla ole mitään selvittämistä. Se, etteivät naiset juurikaan halua harrastaa kanssani seksiä, on se ongelma.

        ATM=naiset ei tee aloitteita ku 0-2 kertaa korkeintaan, 30:ssä vuodessa. Kerran saanut säälistä. Ei saa naista suhteeseen
        KTM=naiset tekee joskus harvakselleen aloitteita. Olis saanu 3 kertaa 30 ikäseksi mennessä jos olis viittinyt panna
        YTM=panee ketä haluaa (ei ihan kaikkia kumminkaan)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä ainakaan omalla kohdalla ole mitään selvittämistä. Se, etteivät naiset juurikaan halua harrastaa kanssani seksiä, on se ongelma.

        Et ole vielä vastannut siihen, miksi naisten tulisi harrastaa seksiä juuri sinun kanssasi, jos valinnanvaraa on paljon. Entä miten pystyt tuomaan esille sen, että juuri sinun kanssasi kannattaa harrastaa seksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ymmärtänyt taaskaan. Eihän minulle itselleni ole tärkeää, että mies tekee aloitteen. Mieluummin niin päin, että naiset tekisivät aloitteita, mutta esimerkiksi itse en saa juurikaan naisilta aloitteita.

        Mitä tapahtuu, jos nainen tekee aloitteen? Johtaako se useimmiten seksiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole vielä vastannut siihen, miksi naisten tulisi harrastaa seksiä juuri sinun kanssasi, jos valinnanvaraa on paljon. Entä miten pystyt tuomaan esille sen, että juuri sinun kanssasi kannattaa harrastaa seksiä?

        Olen vastannut jo siihen. Mutta vastataanpa nyt uudelleen:

        A) haluaisin tottakai olla sellainen mies, jonka kanssa naiset haluaisivat harrastaa seksiä, vaikka valinnanvaraa on paljon.

        B) en välttämättä pysty tuomaan sitä esille mitenkään. En kai mä muuten täällä valittaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ATM=naiset ei tee aloitteita ku 0-2 kertaa korkeintaan, 30:ssä vuodessa. Kerran saanut säälistä. Ei saa naista suhteeseen
        KTM=naiset tekee joskus harvakselleen aloitteita. Olis saanu 3 kertaa 30 ikäseksi mennessä jos olis viittinyt panna
        YTM=panee ketä haluaa (ei ihan kaikkia kumminkaan)

        Ongelma näissä kategorisoinneissa on se, että on täysin subjektiivinen mielipide, että missä menee toisaalta atm:n ja ktm:n ja toisaalta ktm:n ja ytm:n raja.

        Noista määritelmistä kun ei koskaan voida päästä yksimielisyyteen, koska noiden termien alkuperäinen lanseeraaja ei ole missään vaiheessa vaivautunut niitä tarkemmin selittämään, kaikki määrittely-yritykset perustuvat vain yksittäisten internetkäyttäjien mutuiluun eikä taustalla taida olla riittävästi tutkittua tietoa.

        Sinällään noista atm-, ytm- jne. käsitteistä voisi luopua kokonaan, mutta menköön nyt paremman puutteessa.

        Syy, miksi itse kutsun nyt itseäni tässä yhteydessä ätmiksi on siinä, etten koe saavani riittävästi seksuaalista huomiota naisilta, minulla on suuria vaikeuksia saada seksiä naisilta, koen asian johdosta voimakasta alemmuudentunnetta ja lisäksi vihaan ja kadehdin muita miehiä, joita naiset suosivat seksuaalisesti enemn kuin minua itseäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tapahtuu, jos nainen tekee aloitteen? Johtaako se useimmiten seksiin?

        Ainakin se osoittaa varsin selkeästi, että nainen on jo lähtökohtaisesti jollain tasolla kiinnostunut, joten miehen ei tarvitse lähteä sitä erikseen arpomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vastannut jo siihen. Mutta vastataanpa nyt uudelleen:

        A) haluaisin tottakai olla sellainen mies, jonka kanssa naiset haluaisivat harrastaa seksiä, vaikka valinnanvaraa on paljon.

        B) en välttämättä pysty tuomaan sitä esille mitenkään. En kai mä muuten täällä valittaisi.

        Minusta tuntuu, että sinä et nyt ymmärrä.

        Ei nainen harrasta seksiä kanssasi siitä syystä, että sinä haluat harrastaa seksiä hänen kanssaan. Vastaat koko ajan ihan eri asiaan mitä kysyn. Muotoilen saman kysymyksen vielä vähän eri tavalla: miksi seksi juuri sinun kanssasi olisi hyvää? Minkä vuoksi nainen muistelisi sinun kanssasi vietettyjä intiimihetkiä mieluummin kuin jonkun muun kanssa vietettyjä? Vinkki: vastaus ei voi alkaa sanoilla "minä haluaisin", koska silloin se on sinun näkökulmasi seksiin, ei naisen.

        Et pysty vastaamaan B-kohtaan, koska et ole vielä ymmärtänyt A-kohdan kysymystä etkä vastannut siihen.

        Jos ajattelet että sinä olisit hyvä seksikumppani pelkän ulkonäkösi vuoksi, tätä keskustelua on varmaan turha jatkaa. Tai ehkä kannattaa, koska naisena voin jo suoralta kädeltä sanoa, että ulkonäkö ei ratkaise asiaa.


      • Anonyymi

        Enhän minä voi naisten puolesta tai naidten näkökulmasta sanoa, että miksi heidän pitäisi harrastaa seksiä minun kanssani. Ihan mieletön kysymys.

        Kysy mieluummin syytä niiltä naisilta, jotka eivät syystä tai toisesta suostu kanssani sänkyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän minä voi naisten puolesta tai naidten näkökulmasta sanoa, että miksi heidän pitäisi harrastaa seksiä minun kanssani. Ihan mieletön kysymys.

        Kysy mieluummin syytä niiltä naisilta, jotka eivät syystä tai toisesta suostu kanssani sänkyyn.

        "Enhän minä voi naisten puolesta tai naidten näkökulmasta sanoa, että miksi heidän pitäisi harrastaa seksiä minun kanssani. Ihan mieletön kysymys."

        Ei ole mieletön. Nainen voi useimmiten valita seksikumppaninsa. Jos et itsekään tiedä, miksi sinut täytyisi valita seksikumppaniksi, et voi viestittää sitä naisille mitenkään.

        Luulen ettet ole ihan tosissasi tässä keskustelussa. Mutta ellet ole vielä huomannut, koko maailma toimii sen ympärillä, mitä hyötyä (tai huvia/iloa/etua) jostakin asiasta on. Miksi valitaan toinen vaihtoehto eikä toista. Ainoa keino vaikuttaa muiden valintoihin on saada selville, mikä heille on tärkeää.

        Se, millä perustein nainen valitsee seksikumppaninsa, vaihtelee tietysti naisesta toiseen, vaikka periaate olisi samanlainen. Esimerkiksi minulle tärkein kriteeri on ollut, että kyseessä on keskimääräistä (mielellään reippaasti) herkempi mies. Seksi herkän miehen kanssa on aivan erilaista kuin ei-herkän kanssa. Jollakulla muulla voi olla ihan eri kriteerit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Enhän minä voi naisten puolesta tai naidten näkökulmasta sanoa, että miksi heidän pitäisi harrastaa seksiä minun kanssani. Ihan mieletön kysymys."

        Ei ole mieletön. Nainen voi useimmiten valita seksikumppaninsa. Jos et itsekään tiedä, miksi sinut täytyisi valita seksikumppaniksi, et voi viestittää sitä naisille mitenkään.

        Luulen ettet ole ihan tosissasi tässä keskustelussa. Mutta ellet ole vielä huomannut, koko maailma toimii sen ympärillä, mitä hyötyä (tai huvia/iloa/etua) jostakin asiasta on. Miksi valitaan toinen vaihtoehto eikä toista. Ainoa keino vaikuttaa muiden valintoihin on saada selville, mikä heille on tärkeää.

        Se, millä perustein nainen valitsee seksikumppaninsa, vaihtelee tietysti naisesta toiseen, vaikka periaate olisi samanlainen. Esimerkiksi minulle tärkein kriteeri on ollut, että kyseessä on keskimääräistä (mielellään reippaasti) herkempi mies. Seksi herkän miehen kanssa on aivan erilaista kuin ei-herkän kanssa. Jollakulla muulla voi olla ihan eri kriteerit.

        En jaksa käydä tätä keskustelua enempää. Tämä nyt vaan ei ole yhtään hedelmällistä tai mielekästä eikä näytä muuttuvan yhtään kiinnostavammaksi.

        Muutenkin latelet tässä nyt pelkkiä triviaaleja itsestäänselvyyksiä, jotka kyllä tiedostan, mutta jotka eivät lainkaan auta minua elämässäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa käydä tätä keskustelua enempää. Tämä nyt vaan ei ole yhtään hedelmällistä tai mielekästä eikä näytä muuttuvan yhtään kiinnostavammaksi.

        Muutenkin latelet tässä nyt pelkkiä triviaaleja itsestäänselvyyksiä, jotka kyllä tiedostan, mutta jotka eivät lainkaan auta minua elämässäni.

        Keskusteluun osallistuminen on toki vapaaehtoista.

        Jokainen tietää itse parhaiten, mikä auttaa omaan tilanteeseen.

        Minua on auttanut monessa asiassa ns. reframing:
        https://www.psychologytoday.com/us/blog/stronger-the-broken-places/201712/reframing

        Olen huomannut, että sinun kaltaisilta ihmisiltä puuttuu kyky vaihtaa näkökulmaa. En usko, että pystyt ratkaisemaan ongelmaasi ilman tuota kykyä. Toivottavasti olen väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, en ota mitä sanomaasi ilkeilynä. Mutta ajattelepa asiaa tältä kannalta: väitätkö ihan tosissasi, ettei sinulle ollut nuorena, sanotaan nyt vaikka 15-25-vuotiaana naisena mitään merkitystä sillä, että pitivätkö sinun komeina ja muutenkin haluttavina pitämäsi miehet sinua seksikkäänä? Eikö sinua olisi yhtään kirpaissut itsetunnosta, jos esim. ravintoloissa kaikki miehet olisivat aina lähestyneet parasta kaveriasi ja jättäneet sinut joka kerta huomiotta?

        Mikäli olit jo nuorena kovin vastenmielisen näköinen, niin todennäköisesti tiedät hyvin mistä puhun. Jos taas olit nuorena seksuaalisesti hyvin attraktiivinen, niin sinun täytyy kuvitella mielessäsi tilanne, jossa sinulta olisi riistetty nuoruuden kauneutesi ja seksuaalinen viehätysvoimasi. Se voi tosin olla vaikeaa.

        Mutta ihan samalla tavalla minä haluan miehenä olla seksuaalisesti viehättävä sellaisten naisten silmissä, joista itse olen kiinnostunut kuin naiset haluavat vastaavasti olla sitä haluttavina pitämiensä miesten silmissä.

        "Mutta ajattelepa asiaa tältä kannalta: väitätkö ihan tosissasi, ettei sinulle ollut nuorena, sanotaan nyt vaikka 15-25-vuotiaana naisena mitään merkitystä sillä, että pitivätkö sinun komeina ja muutenkin haluttavina pitämäsi miehet sinua seksikkäänä? Eikö sinua olisi yhtään kirpaissut itsetunnosta, jos esim. ravintoloissa kaikki miehet olisivat aina lähestyneet parasta kaveriasi ja jättäneet sinut joka kerta huomiotta?"

        Vastaan vielä tähän. Minua ei pidetty viehättävänä tuolloin. En ymmärrä, mistä olet saanut päähäsi, että minä en pystyisi auttamaan ketään tästä ongelmasta kärsivää. Olen kärsinyt viehätysvoimaan liittyvistä ongelmista paljonkin, enkä mielestäni ansaitse aivan niin ylimieliseltä vaikuttavaa kommentointia kuin jota nyt harrastat.

        Kaverini kanssa liikkuessani tilanne oli onneksi sen vuoksi edullinen, että meillä oli aivan erilainen miesmaku. En ollut kiinnostunut sen tyylisistä miehistä, jotka lähestyivät kaveriani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen vastannut jo siihen. Mutta vastataanpa nyt uudelleen:

        A) haluaisin tottakai olla sellainen mies, jonka kanssa naiset haluaisivat harrastaa seksiä, vaikka valinnanvaraa on paljon.

        B) en välttämättä pysty tuomaan sitä esille mitenkään. En kai mä muuten täällä valittaisi.

        Taidat olla se eräs nimimerkki "Joku vaan", joka muutama vuosi sitten valitteli täällä aina sitä naisettomuutta ja varsinkin sitä, kun ei ole kokenut olevansa tarpeeksi haluttava naisten silmissä.

        On vaikuttanut tämäkin keskustelu sun osalta hyvin samanlaiselta, kun hänen samojen asioiden toistelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelma näissä kategorisoinneissa on se, että on täysin subjektiivinen mielipide, että missä menee toisaalta atm:n ja ktm:n ja toisaalta ktm:n ja ytm:n raja.

        Noista määritelmistä kun ei koskaan voida päästä yksimielisyyteen, koska noiden termien alkuperäinen lanseeraaja ei ole missään vaiheessa vaivautunut niitä tarkemmin selittämään, kaikki määrittely-yritykset perustuvat vain yksittäisten internetkäyttäjien mutuiluun eikä taustalla taida olla riittävästi tutkittua tietoa.

        Sinällään noista atm-, ytm- jne. käsitteistä voisi luopua kokonaan, mutta menköön nyt paremman puutteessa.

        Syy, miksi itse kutsun nyt itseäni tässä yhteydessä ätmiksi on siinä, etten koe saavani riittävästi seksuaalista huomiota naisilta, minulla on suuria vaikeuksia saada seksiä naisilta, koen asian johdosta voimakasta alemmuudentunnetta ja lisäksi vihaan ja kadehdin muita miehiä, joita naiset suosivat seksuaalisesti enemn kuin minua itseäni.

        MA-teoria perustuu naisten tekemään valintaan, et voi itse määritellä mitä olet. Ne naiset ovat sinut määrittäneet. Markkina-arvosi on KTM ... ihan sinusta riippumatta. Arvosi kysytään naisilta ja he olisivat halunneet sinut riittävän usein, joten olet KTM. Luuseriksi voit tuntea itsesi silti ihan vapaasti, se on sinun oma tuntemuksesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ongelma näissä kategorisoinneissa on se, että on täysin subjektiivinen mielipide, että missä menee toisaalta atm:n ja ktm:n ja toisaalta ktm:n ja ytm:n raja.

        Noista määritelmistä kun ei koskaan voida päästä yksimielisyyteen, koska noiden termien alkuperäinen lanseeraaja ei ole missään vaiheessa vaivautunut niitä tarkemmin selittämään, kaikki määrittely-yritykset perustuvat vain yksittäisten internetkäyttäjien mutuiluun eikä taustalla taida olla riittävästi tutkittua tietoa.

        Sinällään noista atm-, ytm- jne. käsitteistä voisi luopua kokonaan, mutta menköön nyt paremman puutteessa.

        Syy, miksi itse kutsun nyt itseäni tässä yhteydessä ätmiksi on siinä, etten koe saavani riittävästi seksuaalista huomiota naisilta, minulla on suuria vaikeuksia saada seksiä naisilta, koen asian johdosta voimakasta alemmuudentunnetta ja lisäksi vihaan ja kadehdin muita miehiä, joita naiset suosivat seksuaalisesti enemn kuin minua itseäni.

        Sulla aivan selvästi on jonkinlaisia henkisiä ongelmia tämän asian suhteen, jos kerran noin kovasti kadehdit ja jopa vihaat niitä miehiä, jotka saavat sitä huomiota ja seksiä naisilta sua enemmän.

        Varmaan sun sosiaalisissa taidoissa on myös jotain vikaa, jos et ole osannut naisia oikein lähestyä ja toistelet vaan koko ajan tässäkin keskustelussa tätä samaa asiaa, että miksi just sun pitäisi sitä seksiä naisilta saada.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Sulla aivan selvästi on jonkinlaisia henkisiä ongelmia tämän asian suhteen, jos kerran noin kovasti kadehdit ja jopa vihaat niitä miehiä, jotka saavat sitä huomiota ja seksiä naisilta sua enemmän.

        Varmaan sun sosiaalisissa taidoissa on myös jotain vikaa, jos et ole osannut naisia oikein lähestyä ja toistelet vaan koko ajan tässäkin keskustelussa tätä samaa asiaa, että miksi just sun pitäisi sitä seksiä naisilta saada.

        Niin, vaikka kysymyksen kääntäminen toisin päin olisi avain ratkaisuun! (miksi naisten pitäisi saada sitä seksiä just sulta?)


    • Anonyymi

      Mikä kukailija siellä taas sönkkää. Opi sana "joka".

    • Turha miettiä. Nainen ottaa miehen.

      • Anonyymi

        Se edellyttäisi että sulla olisi joku tekokalu ja miehellä otsassaan aika huisin syvä monttu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se edellyttäisi että sulla olisi joku tekokalu ja miehellä otsassaan aika huisin syvä monttu

        ????????????


      • Anonyymi

        Takerduin tahallani lauseeseesi Nainen ottaa miehen ja ajattelin kotban vähän fingerporilaismaisesti. Tosin en kyllä ymmärrä mitä järkeä olisi naida miehen otsaa. Ei se tuota mitään kiihottavaa mielikuvaa edes, joten hyljättäköön koko ajaatus kurjana ja anhittomana


    • Anonyymi

      Ätmit on todella rumia naisten mielestä joten eivät saa naista. Naiset haluaa komeita top 10 miehiä päällensä ähkimään.

      • Anonyymi

        Ulkonäkö on syynä vain 5% tapauksista.
        Yleisin syy on munattomuus, nysväke joka epäonnistuu kaikessa mitä tekee elämässään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkonäkö on syynä vain 5% tapauksista.
        Yleisin syy on munattomuus, nysväke joka epäonnistuu kaikessa mitä tekee elämässään.

        Rumakin mies voi saada naista jos on tarpeeksi jännä mies. Kiltti ja epätoivoinen mies ahdistaa naista ja nainen haluaa nopeasti eroon tällaisesta miehestä.


      • Anonyymi

        Syy on ettei miehet juo viinaa ja käy yökerhoissa jossa naisia tapaa.
        T: Viinamies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rumakin mies voi saada naista jos on tarpeeksi jännä mies. Kiltti ja epätoivoinen mies ahdistaa naista ja nainen haluaa nopeasti eroon tällaisesta miehestä.

        On taas pelkkää typerää ätmien yleistystä nämä puheet. Ettekä te ätmit usein edes ole mitään "kilttejä ja kunnollisia", vaikka te aina sitä itsestänne niin kovasti hehkutattekin. Teillä kun ei oikeasti ole koskaan minkäänlaista myötätuntoa naisia tai ketään muitakaan ihmisiä kohtaan, kun pidätte vaan pelkästään sitä teidän omaa seksinpuutettanne muka maailman suurimpana ja ainoana ongelmana.

        Eikä niiden oikeasti "kilttien ja kunnollisten" miesten tarvitse edes mainostaa joka käänteessä sitä heidän kiltteyttä ja kunnollisuutta, kuten teidän ätmien aina tarvitsee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syy on ettei miehet juo viinaa ja käy yökerhoissa jossa naisia tapaa.
        T: Viinamies

        Vittuako säkin jankkaat tota samaa asiaa vuodesta toiseen, kun sitä voi ihan hyvin elää raitista elämää ja tavata naisia muualla ilman mitään viinan paskaakin.


    • Anonyymi

      Ätmi työntää naiset luotaan normaalissa keskustelutilanteessakin. Muiden kanssa nainen kyllä keskustelee. Ei siinä paljoa huvita aloitteitakaan silloin tehdä.

    • Anonyymi

      Ätmit ei saa edes rumilta naisilta. Monta sataa kertaa olen yrittänyt-

      T: Ruma ätmi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      64
      1887
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1267
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1204
    4. 45
      1115
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      982
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      969
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      910
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      853
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      848
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      39
      844
    Aihe