https://www.theseus.fi/handle/10024/179986
"Yksi suurimmista kysymyksistä Suomessa on se, ettei suko-pistorasia latausta suositella vakituiseksi koti- tai työpaikkalataukseksi. Kaikista autoista löytyy vakiona 10A tai 8A latauskaapeli. Varsinkin kun Suomessa olisi valmiina jo 1 000000 lämmitys tolppaa, joista pystyy lataamaan tietyin edellytyksin, vaikka kaikki autot olisivat ladattavia. Norjassa on 10 kertaa enemmän ladattavia autoja ja vain 3x enemmän julkisia latauspisteitä. Tästä voi päätellä, että Norjassa ladataan paljon enemmän myös suko-pistorasioista."
Sähköauton latauspalvelujen käytettävyys
2
63
Vastaukset
Täyttä höpöhöpöä oli koko opinnäytetyö.
"Suhteellisen korkea ostohinta, pitkät tilausajat, teknologian jatkuva kehittyminen sekä junttimaisuus ovat yleisimpiä hidasteita tällä hetkellä."
Korkea ostohinta on ok. Mitkä pitkät tilausajat? Teknologia kehittyy kaikilla autoilla, ei ainoastaan sähköautoilla. Junttimaisuus?
" Monet kyllä lukevat ja tietävät paljon sähköautoista, mutta esimerkiksi koeajolla ei vielä ole monikaan käynyt. "
Lähde tuohon, ettei monikaan ole koeajolla käynyt.
"Tähän osaltaan vaikuttaa myös se, ettei sähköautoja mainosteta, eikä koeajo teemapäiviä järjestetä."
Melkein joka päivä, jossain mediassa on joku juttu sähköautoista. Sähköautoja mainostetaan paljonkin esim. televisiossa.
"Moni automyyjä on myös haluton esittelemään sähköautoja koska niistä saa pienemmän bonuksen."
Lähde?
Kaikkia höpöhöpöjä ei jaksa tässä kommentoida, mutta vielä esimerkiksi;
" Vasta aika näyttää paljonko sähköautoilla tullaan ajamaan niiden ollessa 500 000km ajettuja."
Tähän loppui mun kiinnostukseni ko. opinnäytetyöstä, mutta jos ko. henkilön opinnäytetyö hyväksytään, niin eipä ole hääppönen koulu
Metropolia Ammattikorkeakoulu.
No sen ymmärtää, kun yksi tämän koulun opettaja väitti kommenteissaan, että 2100 W sisätilanlämmitin on yleisin polttomoottorien lämmittimen koko Suomessa.
Ei Defa, eikä Calix edes myy tuon tehoista lämmitintä Suomessa, Defalla suurin 1900 W ja Calixilla suurin 2000W.
Toivon hartaasti, että Metropolia Ammattikorkeakoulu ei saa kauheasti verorahojani tukena.- Anonyymi
Kyllä nyt pitäisi Metropolian yliopettajien kutsua Kaha53 luennoimaan.
Häneltä oikeaa ja varmaa tietoa saisivat eikä tarvitsisi jaaritella tyhjänpäiväisiä totuuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625