Norjan ENITEN MYYTY AUTO ON TESLA !
16
127
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi kiva tietää mitä Teslan subventoiminen on tullut Norjalle maksamaan. Sitten voidaan miettiä miksi Suomessa ei ole tehty samoin.
- Anonyymi
Summat on pieniä...
- Anonyymi
Kätettyjä autoja myydään norjassakin aika paljon suhteutettuna uusiin
Uusissa vw konsernin merkit uudet kyllä menee lukumäääräisesti heittämällä ohi. Pelkästään VW myynyt yli 8300kpl tesla 8845.
Skoda, seat, audi ym ? - Anonyymi
HUUTO-OTSIKKO!
"maniat"- Anonyymi
Norja on edelläkävijä. Muu maailma seuraa 100% varmuudella perässä.
Polttomoottori kokee kuvaputken ja lankapuhelimen kohtalon.
"markkinat" Anonyymi kirjoitti:
Norja on edelläkävijä. Muu maailma seuraa 100% varmuudella perässä.
Polttomoottori kokee kuvaputken ja lankapuhelimen kohtalon.
"markkinat"Sähköauto voitti höyryauton, polttomoottori voitti sähköauton.
Sinä siis väität, että kuvaputki tulee takaisin ja voittaa taulutvn ja lankapuhelin kännykän????
Mitä sellaista mullistavaa on tapahtunut sähköauton kehityksessä reilun sadan vuoden aikana, että se riittäisi sähköauton revanssiin?- Anonyymi
Polttomoottori on jo menoßa alas.
- Anonyymi
kaha53 kirjoitti:
Sähköauto voitti höyryauton, polttomoottori voitti sähköauton.
Sinä siis väität, että kuvaputki tulee takaisin ja voittaa taulutvn ja lankapuhelin kännykän????
Mitä sellaista mullistavaa on tapahtunut sähköauton kehityksessä reilun sadan vuoden aikana, että se riittäisi sähköauton revanssiin?"Mitä sellaista mullistavaa on tapahtunut sähköauton kehityksessä reilun sadan vuoden aikana, että se riittäisi sähköauton revanssiin? "
Akut ja elektroniikka.
- Anonyymi
No entäpä sitten jos jossain myydään paljon Tesloja valtion tukemana? Saatko orgasmin vai jopa osinkoa?
- Anonyymi
Maailma pelastuu se ei ole ihan pikku juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailma pelastuu se ei ole ihan pikku juttu
Ai noinko se pelastuu? No elät melkoisissa harhoissa ja utopioissa.
Kannattaisi hankkia hieman tietoa ilmaston saastumisesta ja sen syistä. - Anonyymi
Öljymiljoonäärit senkin porskutta suolasilli perseessä ja lohta menee kans markkinoille!
- Anonyymi
Ja juuri kortin saaneella kinkeliilä on varaa ostaa joko 15 vuotta vanha pimmeri lahoavalla korilla, ja tekniikalla, tai se uusi mopoauto, jonka senkin isukki kustantaa....
Pappa Betalar rules!
- Anonyymi
Muistupa vain mieleen kuinka joku itki kun Teslan arvo romahti 3vuotiaana reilut 60% uuden hinnasta, siinä sitä säätöä pääsee syntymään oikein reilusti.
Ei kun ostamaan. - Anonyymi
Käytettyjä saa kohtuuhinnalla.
https://www.tesla.com/no_NO/inventory/used/ms
"markkinat" - Anonyymi
Myös Euroopasta.
https://www.autoscout24.com/lst/tesla?sort=price&desc=0&ustate=N,U&atype=C
"markkinat"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664