Oletteko nähneet oikeaa kummitusta sinkut

Anonyymi

Tarkoitan kiistattomasti jotain hahmoa tai pilveä! Ei mitään unta tai kuvitelmaa!

Itse uskon parapsykologiaan mutta en ole koskaan nähnyt mitään yliluonnollista!

15

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minen näe harhoja edes pahimmissa kiljukrapuloissa.

    • Anonyymi

      Koska pidän kokoaikaisesti silmälaseja, joiden voimakkuus miinus -9,75, niin näen sen, mitä on oikeasti olemassa. Eli en näe mitään kummituksia. -Likinäkörillitäti

      • Anonyymi

        Hei likinäköisen rillipään elämä on varmaan ankeaa.


    • Anonyymi

      Eipä ole havaintoa.

      • Anonyymi

        Ei minullakaan.


    • Anonyymi

      En ole sinkku, eikä hän omien sanojensa mukaan ollut kummitus. Kuitenkin mietin miksi sanoisi niin jos ei ole kummitus. Näkivätkö muutkin hänet, vai kuvittelinko kaiken.

    • Anonyymi

      Mielellään kuulisin parapsykologisista havainnoista jotka eivät ole mielikuvitusta/unta?

    • Anonyymi

      Onko mörkö sama kuin kummitus? Mörköjä olen nähnyt, kuuluisin niistä taitaa olla mörkö- Marko.

    • Anonyymi

      Mielikuvitusolentoja on vaikeaa nähdä...

      • Anonyymi

        Jos kummituksen ajattelee energiaksi niin ei se ole ollenkaan mahdoton ilmiö. Tosin sitä ei silloin näe mutta tuntee.


    • Anonyymi

      olen monesti kaupungilla ja on niin pelottava näky että sydän pysähtyy niin pelottaa vieläkin eli kun tapaat tai näet korkeastikoulutetun kurpan tai kurppia niin veri hyytyy ja toivot miksi et ole sokea niin kurppiin verrattuna aaveet on kauniita ja kilttejä

    • Anonyymi

      Olen tavannut jonkin sortin paholaisen tai reptiliaanin. Aika hurjan näköinen otus oli.

    • Minä uskon, että ei mitään kummajaisia ole olemassa. Luultavasti oma pää on suurin kummajaisten näyttäjä. :oD

      Ufojutut kuuluu minusta samaan kategoriaan. Mutta kiva niitä kumpiakin on seurata, kun on todisteita hommattu. Ehkä toi ufo jotenkin vielä menis, mutta onpa jännä, että ei elollista mitään näy 13 miljardin valovuoden päässä ja täällä suikkis sitten ufoja. :oD Aika reteet vehkeet pitää olla uhvomiehillä, että karauttaa yli 13 miljardia valovuotta tuosta vaan. :oD

    • Anonyymi

      Luulin nähneeni, mutta se olikin vain kuunvalossa loistava darkkiksen sasikalju.

    • No joku ulisi yhtenä yönä eräässä rappukäytävässä, mutta voi olla venttiilikin. LTO-laitteita ei oo vielä tarkistettu.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2477
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      178
      1491
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1281
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      103
      1201
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1187
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1092
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1065
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1037
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      1020
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      941
    Aihe