Heissan, rauhaa!
Joskus osuin youtubessa katsomaan erään kristityn naisen videon jossa hän puhui uskonasioista muistaakseni Hesekieliä oli ja Googin sotaa.
Olen yrittänyt etsiä häntä youtubesta mutta ei löydy.
Tuli mieleeni että jos joku osaa laittaa jonkun kristityn ihmisen youtubelinkin joka puhuu rauhallisesti , hitaahkosti, jättää aikaa selalle, eli antaa aikaa kuuntelijalle miettiä kuulemaansa, arvostan tätä piirrettä Leossa!!!!!!!!!!!!
Toivoisin myös Leon puheita lisää youtubeen. Ne vähät mitä siellä on on tullut ajan saatossa kuultua ja joudun turvautumaan uudelleenkuunteluihin. Kun Leo oli nuori niin hänellä oli huutavampi ja kiireisempi äänenkäyttö, joten tarkoitan puheita, joita Leo on puhunut n. 2000Jkr. ja jälkeen.
Minä huutaviakin tykkään kuunnella mutta välillä on sellainen stressi että haluan kuulla rauhoittavaa puhetta.
Sellaisia linkkejä laittakaa joita kuunnellessa tulee hyvä ja kotoisa olo eikä ahdistava olo. Se nainen oli sellainen että olin mielihyvässä kun hän puhui ja tuntui kuin olisin kotonani uudessa maassa.
Mulla on tällaista asiaa
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi seurakunnassa ev.lut kirkossa, ei eroteta siellä laittomasti olevia henkilöitä?
Jokainen , joka ei tunnusta uskovansa Raamattuun kuten se on kirjoitettu ja Jeesukseen kuten Raamattu Hänet määrittää tulee erottaa papin virasta ja mahdollisesti kirkosta.
Mitäm tekemistä pyhille tarkoitetussa Jumalan huoneessa on saatanan oppeja opettavilla liberaaliteoleilla, ateisteilla ja agnostikoilla papin eli paimenen virassa?
Luin muutama viikko sitten arviolta jostakin kohtaa Raamattua sellaisen asian että oikeiden kristittyjen velvollisuus olisi erottaa joukosta jumalattomat ja jumalattomasti elävät. Ei ollut noilla sanoilla mutta jakeenpaikka selvästikin viestitti että tulisi toimia heidän erottamisekseen.
Se, että Jumalan lapset eivät ole toimineet jumalattomien ja peteollisten rienaajien erottamuisejksi kirkosta on ollut eksytykselle eduksi ja moni joutuu Helvettiin sen takia(?)
On huono peruste laistaa velvollisuus erottaa kelvottomat seurakunnasta/kirkosta sillä verukkeella että antaa myrkkyviljan ja aitoviljan kasvaa yhdessä. Herra heidät sitten erottaa lopulta.Mutta myrkkyvilja murhaa koko ajan ihmisiä Helvettiin?
Jumalalle uskolliset kristityt: Alkakaamme yhdessä toimimaan sen eteen että liberaaliteologia , joka on Raamatun opetuksen vihollinen, poistetaan ev.lut.kirkosta. Yhdessä olemme voimakkaita ja yhdessä Jumalaan luottaen saamme ev.lut kirkon puhdistettua jos alamme siihen määrätietoisesti ja Jumala auttaa meitä.
Johtavia hengellisiä johtajia tarvitaan laittamaan rattaat pyörimään esim. LeifNummela, Mauno Mattila, Markku Veilo, Tapani Suonto ja muut sadat tuhannet aitokristityt. Tarvitaan jokin aito avioliittoa vastaava yhdistys. Jos tämä ehdotukseni on Jumalasta niin laittakaa asiaa vireille. Viekää tämä asia rukouksessa Herralle.
Ei mulla muuta mutta tämä on unelmani että näin toimittaisiin. Virhe tehtiin kun naispaimenet päästettiin tuhoamaan hengellisesti ev.lut kirkko. Nyt olisi aika korjata virheet. Mikäli toimenpiteisiin ei ryhdytä niin teen siitä valituksen Jumalalle elllei minua vakuuteta että Jumalan tahto on se että Hänen omansa eivät tee mainitsemallani asialle, ev.lut kirkon puhdistukselle, yhtään mitään, koska tätä Jumala juuri haluaakin että liberaalit ovat tuholaisina ev.lut kirkossa.
Muistakaa tämä kirjoitukseni ja viekää asiaa Herralle. Minun sydämessä palaa tuli. Minä en nuku. Herätkää, Sulhanen palaa pian takaisin, laittakaa lamppunne kuntoon!
CommandoHauis52cm Tämä on oikein rauhoittavaa kuunneltavaa ja aikaakin jää mieltää asiat:
https://www.youtube.com/watch?v=hg3q2zelTkI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau363759Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433110Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4582685Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1831976Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431876Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat281488- 381365
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781202