Kysymys miehille

Anonyymi

ja naisilta odotan kommentointia.
Meillä naisilla on ainakin kaksi pinnallista puolta, on se kotinainen ja ulkoilmanainen, jotka voisi olla esim. sellaiset, että kotona on luonnollisimmillaan, ehkä ilman meikkiä ja ns. pieruverkkareissa. Joillekin se tarkoittaa jotain oloasua, kesällä nakuilua tai alusvaatteissa keikuttelua vieraiden katseiden ulottumattomissa. Meikitöntä tukka sekaisin oloa. Sitten on se toinen, laittautuneempi nainen. Ehkei kuitenkaan ylettömän laittautunut, mutta ns. kaupunkikelpoinen. Meikkiä, nätit kengät, mekko tai hame, siisit housut jne. Rintaliivit (yöks). Olo ei ole aina yhtä rento, kuin kotinaisella, syystäkin. Sosiaalista painetta, liikennettä, rahan kanssa pelaamista, muistettavaa, katsottava ehkä toistenkin vuoksi, minne menee. Nähtävä toinen sukupuoli, asetuttava naisen tai miksi itsensä kokee (pride!) rooliin.

Se kysymys. Onko miehillä tällaista? Tunnistatko nämä eri puolesi? En välitä, jos sudit meikkiä, laitat korot, tai ihan mitä tahansa, mutta tunnistatko yksityisen minäsi ja sosiaalisen minäsi erottuvan esimerkiksi näin? Jos ihminen tekee töitä kotoa käsin tai seurustelee netissä, miten nämä vaikuttavat/vaikuttavatko nämä? mielestäsi mihinkään? Mies ehkä kuitenkin kampaa hiuksensa, harjaa hampaansa, laittaa puhtaan paidan, puhtaat alushousut (hopefully, jos käyttää) ennenkuin karkaa kartsalle?

Pointti mulla varmaan oli se, että lomalla saa olla just niinkuin haluaa ja olo on great, vaikkei omasta mielestä kelpaisi nyt kaupunkiin ja kaupungissa kaipaisi taas takaisin omaan yksityiseen tilaan :)

100

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On joitain miehiä, joille tuo laittautuminen on näytös sinäänsä. Mutta en mä sitä pidä pikkumaisena. Se on heidän tapansa hoitaa itseään ja pitävät asioita tärkeinä, olipa mies tai nainen.

Ehkä tuollainen ärsyttäis, jos se haittais elämää. Ei voi mitään tehdä ilman meikkejä tms. tai elämä olisi pilalla. Sit saattais mennä johonkin liiallisuuden puolelle... se hallitsis elämää... ei hyvä.

Minusta elämänhallinta pitää olla itsellä, oli mies tai nainen. 😊👌

• Miehillä tuo nyt on kyllä aikas eri asia. Ei sua esim pidetä mielenvikaisena, jos jätät laittamatta rintsikat päälle kun menet ulos..Tosin jos sä niin tekisit, vois asia olle eri..🤔

• Mulle teki hyvää ja oli suorastaan avaruudellinen välähdys kun vietiin oikeus omiin tavaroihin, meikkeihin ja oikeus kävellä suihkuun silloin kun tuntui maailman likaisimmalta.
        Silmät aukeni. Sillon on ihminen maan matonen ja kurjimmillaan. Tuntui pelkältä roskalta ja kapiselta elukalta. Mutta pudotti roolitukset. Annapa elämä muiden käsiin ja mitä ne sillä tekee. Kahden päivän päästä ei ollut enää mitään väliä, miltä ihminen näyttää tai mihin sosiaaliluokkaan kuuluu.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Mulle teki hyvää ja oli suorastaan avaruudellinen välähdys kun vietiin oikeus omiin tavaroihin, meikkeihin ja oikeus kävellä suihkuun silloin kun tuntui maailman likaisimmalta.
        Silmät aukeni. Sillon on ihminen maan matonen ja kurjimmillaan. Tuntui pelkältä roskalta ja kapiselta elukalta. Mutta pudotti roolitukset. Annapa elämä muiden käsiin ja mitä ne sillä tekee. Kahden päivän päästä ei ollut enää mitään väliä, miltä ihminen näyttää tai mihin sosiaaliluokkaan kuuluu.

Luulen, että se oli tarkoituksella mua varten varattu. Kohtalo sanoo, että koulintaa tarvitaan ja sitä on myös tullut.

• Wwuwuw kirjoitti:

Miehillä tuo nyt on kyllä aikas eri asia. Ei sua esim pidetä mielenvikaisena, jos jätät laittamatta rintsikat päälle kun menet ulos..Tosin jos sä niin tekisit, vois asia olle eri..🤔

Miehiä ja naisia ei voi tässä asiassa verrata likimainkaan.

• Wwuwuw kirjoitti:

Miehillä tuo nyt on kyllä aikas eri asia. Ei sua esim pidetä mielenvikaisena, jos jätät laittamatta rintsikat päälle kun menet ulos..Tosin jos sä niin tekisit, vois asia olle eri..🤔

Kuka pitää naista mielenvikaisena jos menee vaikka halkometsäön ilman rintsikoita? Täh?

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Mulle teki hyvää ja oli suorastaan avaruudellinen välähdys kun vietiin oikeus omiin tavaroihin, meikkeihin ja oikeus kävellä suihkuun silloin kun tuntui maailman likaisimmalta.

Sairaalat on kyllä taitavia siinä liukuhihnalta laitettavassa potilaan roolissa ja
        -asussa. Arvotavarat eli ne omaa identiteettiä tukevat pikkujutut pussiin ja pussin suu kiinni. Tatuointeja ei niin vain saakaan pois.

Miehiä ja naisia ei voi tässä asiassa verrata likimainkaan.

Voi siinä kuinurheilussa tai töissä. On eroja, mutta ne vaan fyysisiä.

Naisilla voi itsellään olla omia vaatimuksia ulkonäön ja muun suhteen, mutta se onkin henkilökohtainen juttu.

Kyllä puleeraus lähtee onasta päässä tapahtuvasta aina.

• Anonyymi kirjoitti:

Sairaalat on kyllä taitavia siinä liukuhihnalta laitettavassa potilaan roolissa ja
        -asussa. Arvotavarat eli ne omaa identiteettiä tukevat pikkujutut pussiin ja pussin suu kiinni. Tatuointeja ei niin vain saakaan pois.

Sairaalassa jokainen on kuin hernekeittopurkki tuotantolinjalla. Paljaana, ei yksityisyyttä eikä juuri sanan sijaa. Ja aika matelee ja makaat p.skaisena ja kipeänä kuin rotta.

Luoja tietää, mikä kokemus on päästä kotiin.

Hyvä kokemus. Ihminen on ihminen ilman yhtään mitään. 😊👌

• Disse kirjoitti:

Kuka pitää naista mielenvikaisena jos menee vaikka halkometsäön ilman rintsikoita? Täh?

Ihmisten ilmoille, tarkoitti aloittaja. Oletan.
        Navettaa ja metikköä ei nyt lasketa lukuun.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ja minusta naiset saisi olla biitsilläkin ilman rintsikoita mun puolesta. Saattasin mä tsekata lollot luonnostaan, mutta ei ne mua haittais... voisin keskittyä ihan omiin juttuihin. On niitä nähty... 😬

• Disse kirjoitti:

Voi siinä kuinurheilussa tai töissä. On eroja, mutta ne vaan fyysisiä.

Naisilla voi itsellään olla omia vaatimuksia ulkonäön ja muun suhteen, mutta se onkin henkilökohtainen juttu.

Kyllä puleeraus lähtee onasta päässä tapahtuvasta aina.

Minulla on vahvasti päässä se, miltä minun kuuluu näyttää. Tai on ollut ennen kaikkea tapahtunutta. Ja auta armias jos siihen joku tulee sormeilemaan tai puuttumaan.

• Disse kirjoitti:

Hyvä kokemus. Ihminen on ihminen ilman yhtään mitään. 😊👌

Sinäpä sen tiivistit.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ihmisten ilmoille, tarkoitti aloittaja. Oletan.
        Navettaa ja metikköä ei nyt lasketa lukuun.

No jos on paita päällä, en mä ainakaan keskity niin paljoa, että näkisin onko rintsikoita tai ei... sit jos vilkkuu nännit paidan helman alta, saattais vähän pistää silmään. 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Mä kerran heräämössä kuulin, kun hoitajat kommentoi mun tatskoja..

Mut ai jessus ne ihanat vaaleanpunaiset sairaala-asut..

• Disse kirjoitti:

No jos on paita päällä, en mä ainakaan keskity niin paljoa, että näkisin onko rintsikoita tai ei... sit jos vilkkuu nännit paidan helman alta, saattais vähän pistää silmään. 😂

Seliseli..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Mä kerran heräämössä kuulin, kun hoitajat kommentoi mun tatskoja..

Mut ai jessus ne ihanat vaaleanpunaiset sairaala-asut..

Hieno kontrasti ne vaaleanpunaiset ja tatskat :D

• Anonyymi kirjoitti:

Hieno kontrasti ne vaaleanpunaiset ja tatskat :D

Leikkaussaliin laitetaan eri vermeet..

Sinäpä sen tiivistit.

No täällä ei porukka usko, kun sanon, että mulle jokainen ihminen on ihminen, sukupuolesta riippumati. Itse vaan olen seksuaalisesti kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta.

Tottakai laittautunut nainen on kaunis, mutta saunanraikkaana sängyssä rakastellessa, hän on aivan yhtä ihana.... tietysti se tietty nainen. 😁 Eikä noi eri tilanteet muuta häntä, vaan ulkonäköä. Ja miehessä se on sama homma varmasti....

• Wwuwuw kirjoitti:

Seliseli..

Höhlä mummo! 😂

• Wwuwuw kirjoitti:

Seliseli..

Sitä paitsi tässä yllä tää oli mun... minun mielipide, että ei tartte selitellä. 😬☝️

Mä lähen painelemaan etiäpäin. Lähin moottoripyöräilypäivää pitämään. Hyvä keli. Ei liian kuumaa. 😎

• Disse kirjoitti:

Höhlä mummo! 😂

Ja pappa :D

• Wwuwuw kirjoitti:

Vai laittettiinko... joku asu oli ainakin sellainen, että takaa oli auki..mutta muistan myös ne vaakeanpunaiset asut, johon kuului housut ja edestä napitettava paita.

• Wwuwuw kirjoitti:

Vai laittettiinko... joku asu oli ainakin sellainen, että takaa oli auki..mutta muistan myös ne vaakeanpunaiset asut, johon kuului housut ja edestä napitettava paita.

Ne housut oli kunnon pieruverkkarit.

• Wwuwuw kirjoitti:

Leikkaussalissa ollaan avaruusvaatteissa. Lisäksi on leipurinhattu.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Laitetaan ja takaa auki, kaulanauhalla kiinni ja rätti yltää varpaisiin asti.

Pönttis ulkona.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Ja kaksimetriset tukisukat nivusiin asti. Ne puetaan päälle, itse tee edes sitä..

Pönttis ulkona.

• Disse kirjoitti:

No täällä ei porukka usko, kun sanon, että mulle jokainen ihminen on ihminen, sukupuolesta riippumati. Itse vaan olen seksuaalisesti kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta.

Tottakai laittautunut nainen on kaunis, mutta saunanraikkaana sängyssä rakastellessa, hän on aivan yhtä ihana.... tietysti se tietty nainen. 😁 Eikä noi eri tilanteet muuta häntä, vaan ulkonäköä. Ja miehessä se on sama homma varmasti....

Samaa mieltä. Hyvä kun tuot realismia. Sanoit naisen olemisesta kauniisti. Ja se on naisille tärkeää. Kunpa moni mies ymmärtäisi sen samalla tavalla kuin sinä tuot ilmi.

Samaa mieltä. Hyvä kun tuot realismia. Sanoit naisen olemisesta kauniisti. Ja se on naisille tärkeää. Kunpa moni mies ymmärtäisi sen samalla tavalla kuin sinä tuot ilmi.

Mä luulen, että mitä enemmän tutksilen itseäni, sen enemmän näen kaunista ympärillä. Se tulee omasta hyvästä olosta. Sano mun sanoneen. 😊👌

Vitsi mikä keli. Käyn pyörähtää Savonlinnassa. Se on julmetun kaunis kesäkaupunki. 😍
        Niityillä heinähommat menossa. Tuoksuu kypärään hyvin. Arska paistaa, mutta ei oo tuhittomsn kuuma ajovermeissä. Nyt kelpaa. 😎💪

• Disse kirjoitti:

Mä luulen, että mitä enemmän tutksilen itseäni, sen enemmän näen kaunista ympärillä. Se tulee omasta hyvästä olosta. Sano mun sanoneen. 😊👌

Vitsi mikä keli. Käyn pyörähtää Savonlinnassa. Se on julmetun kaunis kesäkaupunki. 😍
        Niityillä heinähommat menossa. Tuoksuu kypärään hyvin. Arska paistaa, mutta ei oo tuhittomsn kuuma ajovermeissä. Nyt kelpaa. 😎💪

Oma hyvä olo saa loistamaan.

Mee Savonlinnaan, niin on! :) Varo Rantasalmen mutkapöpelikkötietä jos sieltä kautta pitää ajaa.

Heinähommat, ah...kaikki on käsissä, koko ihana kesä.
        Viiletä vapaudessa pyörällä ja pysähtele niille upeille maisemalevikkeille. Vähän kade..ihan vähän herneenpalon värisenä... :)

Ja pappa :D

Wuppis alko konahtelemaan! 😤😂

Oma hyvä olo saa loistamaan.

Mee Savonlinnaan, niin on! :) Varo Rantasalmen mutkapöpelikkötietä jos sieltä kautta pitää ajaa.

Heinähommat, ah...kaikki on käsissä, koko ihana kesä.
        Viiletä vapaudessa pyörällä ja pysähtele niille upeille maisemalevikkeille. Vähän kade..ihan vähän herneenpalon värisenä... :)

Mä tulin Oravin kautta. Vielä mutkasempaa! 😬
        Jumankeuta näkyy omat perävalot mutkissa, niin jurkkiä! Saa 80 km/h rajoituksellakin vetää korva maassa! 🤪

No et arkana ois kyydistä kade. Kiljuisit kauhuissas. 😝

• Disse kirjoitti:

Wuppis alko konahtelemaan! 😤😂

*naurua* mokomat marmelotit.

• Disse kirjoitti:

Mä tulin Oravin kautta. Vielä mutkasempaa! 😬
        Jumankeuta näkyy omat perävalot mutkissa, niin jurkkiä! Saa 80 km/h rajoituksellakin vetää korva maassa! 🤪

No et arkana ois kyydistä kade. Kiljuisit kauhuissas. 😝

Ouutss! Ouauauauaapppuva.
        Huimaa :/

Ouutss! Ouauauauaapppuva.
        Huimaa :/

Mä oon jo Kerimäellä. On tää kirkko vaan iso! 😳

Vielä pitäis tsillailla. Onkohan Savontannalla mitään? 🤔
        No kohtahan sen näkee! 😝

• Disse kirjoitti:

No kohtahan sen näkee! 😝

Eiks se oo puukirkko?

Hitto mikä roadtrippi ukkelilla ja ihminen ei pääse täältä edes peräkärryssä mukaan *ärinää*

Hahah :)

• Disse kirjoitti:

No kohtahan sen näkee! 😝

Koloveden kansallispuisto, Vuokalan mylly, öö..muitakin myllyjä, myllypitäjä..

Yksinkertaisesti siis maisemat. Raportoi palstalle, mitä näkyy :D

• Disse kirjoitti:

No kohtahan sen näkee! 😝

Äijä on keskellä kauneinta Suomea...*puuh*

Ite lähden kohta kriitikoimaan erään kesäteatterinäytöksen.
        Aion olla tiukkana.

Koloveden kansallispuisto, Vuokalan mylly, öö..muitakin myllyjä, myllypitäjä..

Yksinkertaisesti siis maisemat. Raportoi palstalle, mitä näkyy :D

No helkatinmoinen puukirkko!

https://aijaa.com/bqO5kv

Ja tapuli!

Kahvit vetäisin just tuossa kitusiin ja kävin jaloittelemassa tuolla kirkolla. Nyt sinne savorantaan.... taitaa olla siltaa ja lossia tiedossa. 🤔

Korviin kuulumaan vaikka tää!

https://youtu.be/GiNGsPKPZ08

😎 Kyllä kelpaa muuten....

• Disse kirjoitti:

No helkatinmoinen puukirkko!

https://aijaa.com/bqO5kv

Ja tapuli!

Kahvit vetäisin just tuossa kitusiin ja kävin jaloittelemassa tuolla kirkolla. Nyt sinne savorantaan.... taitaa olla siltaa ja lossia tiedossa. 🤔

Korviin kuulumaan vaikka tää!

https://youtu.be/GiNGsPKPZ08

😎 Kyllä kelpaa muuten....

No o! Vähän muistelinkin.

Kyllä se nyt kurvailee kuin onnellinen mehiläinen. Päästään mekin täällä fiilikseen :)

No o! Vähän muistelinkin.

Kyllä se nyt kurvailee kuin onnellinen mehiläinen. Päästään mekin täällä fiilikseen :)

Nauroin sille koloveden kansallipuistolle tuossa matkalla! 😂👉👌

Mistähän paikka on saanut nimensä? 👉👌😂😂😂

• Disse kirjoitti:

Nauroin sille koloveden kansallipuistolle tuossa matkalla! 😂👉👌

Mistähän paikka on saanut nimensä? 👉👌😂😂😂

Älä kurmistele yhtään... :D Kolovesi, vesikolo. Jotain udmurttien perimää vain :D

Ei sinuakaan pitäs ulos luontoon päästää,
        paikkakunnatkin vaihtuu heti käsimerkeiks, älä vaan huijo niitä ohiajaville *naur*

Älä kurmistele yhtään... :D Kolovesi, vesikolo. Jotain udmurttien perimää vain :D

Ei sinuakaan pitäs ulos luontoon päästää,
        paikkakunnatkin vaihtuu heti käsimerkeiks, älä vaan huijo niitä ohiajaville *naur*

Täällä on viikinkiravintola, missä on Sandelssia hanassa. 🤤

Kivannäköinen mesta. En oo ikinä käynyt ja taas oon täällä. 😂

Ja oli hulppee silta tuossa. Meniskö kuule ihan merilaivat tästä ohi Joensuuhun? Jotenkin veikkaan. En oo kattonut niin tarkkaan karttaa. Tää on sellainen poukama sen varrella. 😊

Ennen Kerimäkeä oli synkkiä pilviä ja meinas sataa, mutta vältimpähän sateet. 😁👌
        Niin kiero savolaane, etten ees kastu! Hah! 😂😂😂

• Disse kirjoitti:

Ja oli hulppee silta tuossa. Meniskö kuule ihan merilaivat tästä ohi Joensuuhun? Jotenkin veikkaan. En oo kattonut niin tarkkaan karttaa. Tää on sellainen poukama sen varrella. 😊

Ennen Kerimäkeä oli synkkiä pilviä ja meinas sataa, mutta vältimpähän sateet. 😁👌

Tarkasti ja oikeessa olin. Kyllähän se syväväylä rytkähtää tuosta ison sillan ali. Ilmankos oli korkea! 😬

Mä luulin, että täällä oli lossi? Mutta ei vissiin olekaan! No ei väkisin... 😁

• Disse kirjoitti:

Vai on mies prätkän kanssa loma-ajelulla? Ymmärsinkö oikein? Puhelimella kirjoittelet siinä sivussa? Kestääkö matka montakin päivää? Älä nauti liikaa olutta matkalla, jotta et ajele humalassa! :)

• kiva.nähdä kirjoitti:

Vai on mies prätkän kanssa loma-ajelulla? Ymmärsinkö oikein? Puhelimella kirjoittelet siinä sivussa? Kestääkö matka montakin päivää? Älä nauti liikaa olutta matkalla, jotta et ajele humalassa! :)

No pieni kierros tuossa... enkä mä nyt kännissä ajellut. Olut sinne toinen yli kahden tunnin päästä tänne, ei liiemmin vaikuta suorituskykyyn ja menee promillelskien mukaankin oikein. Norjassa ois kortti lähtenyt kyllä. Siellä se promilleraja on 0.

Puhelimellahan mä näitä rustaan vapaa-ajalla. Ei oo tietsikkaa, eikä tuu. Pein käpöttelytaukoja ja höhhäilin katsella mestoja. Tarkoitus ei ole kulkea pisteestä a pisteeseen b, vaan ajella sitä matkaa aistien. 😊

• Disse kirjoitti:

No pieni kierros tuossa... enkä mä nyt kännissä ajellut. Olut sinne toinen yli kahden tunnin päästä tänne, ei liiemmin vaikuta suorituskykyyn ja menee promillelskien mukaankin oikein. Norjassa ois kortti lähtenyt kyllä. Siellä se promilleraja on 0.

Puhelimellahan mä näitä rustaan vapaa-ajalla. Ei oo tietsikkaa, eikä tuu. Pein käpöttelytaukoja ja höhhäilin katsella mestoja. Tarkoitus ei ole kulkea pisteestä a pisteeseen b, vaan ajella sitä matkaa aistien. 😊

Hyvää cruisailua sitten pitkin Savonmaata Kerimäen pölyt jo pyörällä karistaen.

Itse katselin tuossa urheiluruudun kolmoselta ja vaihdoin sitten musiikkikanaville Tv:ssä. Kohta kyllä vaihdan nukkumattiosastoon, joten hyvää yötä sinne matkan päälle.

Roadrunner biisi Hurricanesilta ihan livenä. Anteeksi virittelevät biisiä vähän pitkään, mutta tuleehan se sieltä. Sopii hyvin moottoripyörä miehelle! :)

https://www.youtube.com/watch?v=AbVuGromaYk

• kiva.nähdä kirjoitti:

Hyvää cruisailua sitten pitkin Savonmaata Kerimäen pölyt jo pyörällä karistaen.

Itse katselin tuossa urheiluruudun kolmoselta ja vaihdoin sitten musiikkikanaville Tv:ssä. Kohta kyllä vaihdan nukkumattiosastoon, joten hyvää yötä sinne matkan päälle.

Roadrunner biisi Hurricanesilta ihan livenä. Anteeksi virittelevät biisiä vähän pitkään, mutta tuleehan se sieltä. Sopii hyvin moottoripyörä miehelle! :)

https://www.youtube.com/watch?v=AbVuGromaYk

Roadrunnerista tulee mieleen tämä:

https://youtu.be/GdKkI1vGsmE

Meokmeok! 😬

• Disse kirjoitti:

Roadrunnerista tulee mieleen tämä:

https://youtu.be/GdKkI1vGsmE

Meokmeok! 😬

Kyllä minäkin olen kuullut maantiekiitäjistä (Roadrunners), mutta lähinnä tuo musiikkibiisi oli se, mikä ensiksi mieleen Roadrunnerista tulee?

Muuten aloitin uuden Sinkut-palstan kesäbiisi-listan. Tarkoitettu sinkuille ja muille. Laita sinne joku biisi, jos tulee mieleen joku sopiva.

• kiva.nähdä kirjoitti:

Kyllä minäkin olen kuullut maantiekiitäjistä (Roadrunners), mutta lähinnä tuo musiikkibiisi oli se, mikä ensiksi mieleen Roadrunnerista tulee?

Muuten aloitin uuden Sinkut-palstan kesäbiisi-listan. Tarkoitettu sinkuille ja muille. Laita sinne joku biisi, jos tulee mieleen joku sopiva.

No mä voisin miettii.... kokonsiskuvan kannalta. Nyt on sellainen jekku olo. 😬

• Nyt on kyllä hyvä aloitus.

Kyllä ainakin itse tuon ilmiön tunnistan hyvin.

• Haaroväli roikkui polvissa, tai jos nostit ylös, niin vyötärönauhan sai vedettyä tissien yli..

Tolleen kun ulos lähtis, niin ei ainakaan Disse mitään huomais.. Siinä se Rouva Lehtonen vaan mennä kävelee, päivää.

• Wwuwuw kirjoitti:

Haaroväli roikkui polvissa, tai jos nostit ylös, niin vyötärönauhan sai vedettyä tissien yli..

Tolleen kun ulos lähtis, niin ei ainakaan Disse mitään huomais.. Siinä se Rouva Lehtonen vaan mennä kävelee, päivää.

Tän oli tarkoitus mennä siihen sairaalapöksyjuttuun..😞

• Täh? Pitääkö tuommosia miettiä? Eikö se ole turhaa? Tuossahan tulee niin nainen kuin mieskin neuroottiseksi. Mitä se ketään liikuttaa yksityisen ihmisen kulloinenkin ”rooli”? Ite opin sairaalassa, että siellä ihminen on kurja p.skainen rätti, melkein ihmisarvoton ja elämä koittaa taas kotona ja saat tehdä sitä, mitä persoona haluaa ja näyttää siltä, miltä mielestäsi kuuluu. Mutta elämä tarjoa hetkiä ja välähdyksiä siitä, että vaikka kuuluisi ympäristöpaineesta olla sitä jotain muuta ja parasta, sä voit hetkittäinen olla pelkkä p.ska rätti ja yllättäen siihen ei olekaan mitään sanomista vaikka mihin eliittiin olisit tottunut. Siinä on perspektiiviä.

• Kukas tärkeä herra se olikaan, kun huoneesta kärrättiin tilaa viemästä joku vähäpätöisempi ihmisoletettu sairaalan käytävälle?

• Wwuwuw kirjoitti:

Kukas tärkeä herra se olikaan, kun huoneesta kärrättiin tilaa viemästä joku vähäpätöisempi ihmisoletettu sairaalan käytävälle?

Pardon?

Pardon?

Tä?

• Wwuwuw kirjoitti:

Tä?

Aa..niin tarkoitan että joku kärrättiin käytävälle, että herralle saatin oma huone.

• Wwuwuw kirjoitti:

Tä?

Niin, että mitä? :D

• Wwuwuw kirjoitti:

Aa..niin tarkoitan että joku kärrättiin käytävälle, että herralle saatin oma huone.

Kuka herra ja mille herralle? Mie putosin kärryiltä :)

Niin, että mitä? :D

Haloo..

Kukkuu?

Kop,kop..

Hmmm..🤔

Kuka herra ja mille herralle? Mie putosin kärryiltä :)

Sitä mä just meinaan, että kuka se herra oli.

Juokse nyt vaan perässä.

• Anonyymi

Pitää miettiä mitä milloinkin tulee mieleen ja tuli tämmöinen asia. Ehkä turhaa, ehkä ei, 50/60. Kukin meistä lukee ja ymmärtää miten haluaa :)

• Wwuwuw kirjoitti:

Sitä mä just meinaan, että kuka se herra oli.

Juokse nyt vaan perässä.

Mä en .ttu juokse mihinkään. Sen verran sattuu. Jos tulen huoneeseen, olkoon vaikka ylimarsalkka, ni se poistuu.

Mä en .ttu juokse mihinkään. Sen verran sattuu. Jos tulen huoneeseen, olkoon vaikka ylimarsalkka, ni se poistuu.

Nyt oli siis tilanne se, että sut kärrättäis käytävälle petis kera, että herra ylimarsalkalle saadaan tilaa.

Lehdissä oli aikoinaan juttua, mutta en nyt vaan muista kuka se herra oli..Joku poliitikko tais olla.

• Wwuwuw kirjoitti:

Nyt oli siis tilanne se, että sut kärrättäis käytävälle petis kera, että herra ylimarsalkalle saadaan tilaa.

Lehdissä oli aikoinaan juttua, mutta en nyt vaan muista kuka se herra oli..Joku poliitikko tais olla.

No minä jo luulin, että sä olet kännissä...

No poliitikothan ovat ...stä. Senpä takia omia puoliaan on pidettävä. Katsokaa, että pedissänne on käsijarru.

No minä jo luulin, että sä olet kännissä...

No poliitikothan ovat ...stä. Senpä takia omia puoliaan on pidettävä. Katsokaa, että pedissänne on käsijarru.

Disse eilen luuli, että juon käsidesiä..Hullu!

Tämmönen mä ny vaan oon..

• Wwuwuw kirjoitti:

Disse eilen luuli, että juon käsidesiä..Hullu!

Tämmönen mä ny vaan oon..

Mä en tiedä, mitä te aina vedätte :D

Mulle on annettu varmaan Viagraa, en pysy pedissä millään pitkällään, aina pomppaan pystyyn.

Just sain nuhteita.

Mä en tiedä, mitä te aina vedätte :D

Mulle on annettu varmaan Viagraa, en pysy pedissä millään pitkällään, aina pomppaan pystyyn.

Just sain nuhteita.

Mikä sulla sitten on? Et mun kuullen ole kertonu.

Viagrahan taidettiin alunperin kehittää joihinkin selkävaivoihin, että ei ihme, jos sulle vetää välillä rankaa kireemmälle..Älä syö mitään sinistä

• Wwuwuw kirjoitti:

Viagrahan taidettiin alunperin kehittää joihinkin selkävaivoihin, että ei ihme, jos sulle vetää välillä rankaa kireemmälle..Älä syö mitään sinistä

En tiedä. Varmaan kirurgit harjoittaa elinkauppaa. No sisäelimiähän ne irrottelee. Kuhan eivät vaan grillaisi niitä...kesäaika ja kaikkea.

Vielä ois tarjolla maksaa ja munuaista.

En tiedä. Varmaan kirurgit harjoittaa elinkauppaa. No sisäelimiähän ne irrottelee. Kuhan eivät vaan grillaisi niitä...kesäaika ja kaikkea.

Vielä ois tarjolla maksaa ja munuaista.

Mykysoppaa..

Nam!

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei kun oikeasti ne antaa diapameja. Siihen asti, että vatsapaketti pysyy kasassa enkä ulise tällä tavalla. Tunnen itseni ihan säälittäväksi.

Suu ja mielipiteet toimivat, alaverkoston infraa laitetaan.

Toivon sullekin vaan tervettä kesää sinne..

• Wwuwuw kirjoitti:

Mykysoppaa..

Nam!

Hahahh :D

Ei kun oikeasti ne antaa diapameja. Siihen asti, että vatsapaketti pysyy kasassa enkä ulise tällä tavalla. Tunnen itseni ihan säälittäväksi.

Suu ja mielipiteet toimivat, alaverkoston infraa laitetaan.

Toivon sullekin vaan tervettä kesää sinne..

Jaa..a. Kaikkea sitä tuolla nahan alla tapahtuu, mitä ei välttämättä pitäisi. Mä oon sanonutkin, että olis hemmetin paljon kätevämpää, jos meillä olis läpinäkyvä iho.

Paranemisia sulle.

• Minulla on erikseen kotivaatteet ja vaatteet joita käytän maailmalla. That's it. Toki parta tulee aina kammattua kun jonnekkin lähtee. Ja tarkistettua ettei iho kuulla kovin rasvaisena.

• Laitatko putskua, jos kiiltää?

• Wwuwuw kirjoitti:

Laitatko putskua, jos kiiltää?

Pyyhin puhdistuliinalla. En tee sitä turhamaisuuttani. Minulla on rasvainen ihotyyppi. Hiotessa sitten rasva valuu silmiin ja kirvelee niin maan perkeleesti.

• Partakaveri kirjoitti:

Pyyhin puhdistuliinalla. En tee sitä turhamaisuuttani. Minulla on rasvainen ihotyyppi. Hiotessa sitten rasva valuu silmiin ja kirvelee niin maan perkeleesti.

Sama mulla, siis rasvainen iho. Vieläkin tulee finnejä. Hyvä puoli siinä on se, että ei tule ryppyjä niin herkästi.

• Anonyymi

Ulos mentäessä minulla on puhtaat ja siistit vaatteet. Ei ole mitään kahta puolta vaan se on ihan normaalia että ulkona näytän hyvältä ja siistiltä muiden silmissä. Kotona voin olla shortsit , verkkahousut jalassa tai vain pelkissä boxereissa kesällä. On lyhyt 10 mm tukka joten sitä ei tarvii kammata koskaan.

• Eli tämä kertoo sen, että jokainen on kotonaan huithapeli ja terve ihminen tietää, että kaupungille pukeudutaan.

Asia ratkaistu.
        Mitä tuota enempää tutkimaan.

Eli tämä kertoo sen, että jokainen on kotonaan huithapeli ja terve ihminen tietää, että kaupungille pukeudutaan.

Asia ratkaistu.

Sitä minäkin

Itse lontsailin eilen Cittarissa kumpparit jalassa, vaikka oli aivan persekuuma.

So what?

(Naurua)

Eli tämä kertoo sen, että jokainen on kotonaan huithapeli ja terve ihminen tietää, että kaupungille pukeudutaan.

Asia ratkaistu.

Olis hauskaa, jos vaikka kerran vuodessa kaikki menis ulos kotivaatteissaan. Mulla olis paituli päällä ja unisukat jalassa. Niin ja Hellokitty- tohvelit. Ei rintsikoita.

• Funeau kirjoitti:

Sitä minäkin

Itse lontsailin eilen Cittarissa kumpparit jalassa, vaikka oli aivan persekuuma.

So what?

(Naurua)

Lontsailet sä kumpparit jalassa myös himassa?

• Wwuwuw kirjoitti:

Lontsailet sä kumpparit jalassa myös himassa?

Ja se oli kuitenkin joku bönde-cittari.

• Wwuwuw kirjoitti:

Olis hauskaa, jos vaikka kerran vuodessa kaikki menis ulos kotivaatteissaan. Mulla olis paituli päällä ja unisukat jalassa. Niin ja Hellokitty- tohvelit. Ei rintsikoita.

Kannatetaan. :D

Se lisäis kaikkien henkistä terveyttä ja kanttia.
        Olematta silti mikään Padasjoen nakujuoksu.

• Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

Sitä minäkin

So what?

(Naurua)

Cittarissa voi olla miten päin tahansa, mutta menisitkö vaikka kahvilaan, jos lähdit hakemaan "kodintarviketta" juhlapyhien välissä yöpuvun pöksyissä (kukaan ei tiedä, että käytät niitä mustia/harmaita lökiä/leggingsejä/joogajuttuja just kylminä öinä? nimim. Takki ja kengät jalkaan, pipo rasvaletin päälle ja menoksi :D

• Funeau kirjoitti:

Sitä minäkin

So what?

(Naurua)

Äsken oli rouva kaupassa ja nyytti babysitterissa.
        Tissit vuosi maitoa tummansinisen kesämekon lävitse.

Ei hänkään välittänyt. Hän eli. Itselleen.

Me muut ostimme tölkeissä. Prkleen vauva.

• Anonyymi kirjoitti:

Cittarissa voi olla miten päin tahansa, mutta menisitkö vaikka kahvilaan, jos lähdit hakemaan "kodintarviketta" juhlapyhien välissä yöpuvun pöksyissä (kukaan ei tiedä, että käytät niitä mustia/harmaita lökiä/leggingsejä/joogajuttuja just kylminä öinä? nimim. Takki ja kengät jalkaan, pipo rasvaletin päälle ja menoksi :D

Mjoo

No totta kai. Musta on hienoa se että täällä kesäaikaan kahviloissa on vain turisteja. Kun löntsyttelee kumppareissa tilaamaan pottasumppia ja kinuaa eilistä alepullaa kylkeen ilmaiseksi, niin turisteilla on hauskaa.

Mä osaan markkinoida tätä tienoota, sen ihmisiä ja 'life stailia'.

(Hihitystä)

• Anonyymi

no minulla on samat vaatteet kotona ja ulkona jos vieraita tulee ja samanlaiset mutta kuluneet kotona ja työpaitoina housuina mutta yksin ollessa pelkät alkkarit kun on kuuma siis kotona ja talvella pitkät kalsarit

• Anonyymi

No en ole sosiaalinen. töissä ja kotona olen samanlainen ja samoissa vaatteissa.

Vaatteitakin oliis varaa ostaa uusia mutta se ei ole mun juttu. Aika samoissa pyörin eikä voisi vähempää kiinnostaa mitä muut ajattelevat.

Kartsalla en käy eli jos en ole töissä olen aina kotona.

• Anonyymi

Tarkennan vielä että vieraita mulla ei käy onneksi. Ystäviä ei ole enkä kaipaakkaan. Olen onnellinen yksin. Ei onnellisuuteen tarvi ystäviä tai suhdetta.

• Miehellä kuuluu olla kotona oloasu :)

• Anonyymi kirjoitti:

Tarkennan vielä että vieraita mulla ei käy onneksi. Ystäviä ei ole enkä kaipaakkaan. Olen onnellinen yksin. Ei onnellisuuteen tarvi ystäviä tai suhdetta.

Minäpä tulen kylään, niin pane eri vaatteet. Virkistyt kun värit vaihtuu :D

• Anonyymi kirjoitti:

Pelataan vaikka mölkkyä tai squashia. Ei kun tarkoitin pentanquetta. Aliaskin käy. On rennompaa jos sulla on oloasu.

Pelataan vaikka mölkkyä tai squashia. Ei kun tarkoitin pentanquetta. Aliaskin käy. On rennompaa jos sulla on oloasu.

Lisäksi täältä eteisestä löytyy sähköinen kärpäslätkä.
        Silläkin voidaan keksiä jotain.

Eikä kuulostakin hienolta!
        Pian et ole enää yksinäinen :)

• Anonyymi

Uusi hauska pölkkypeli oli sellainen, nimeä en muista, mutta ruotsalaisten tekemä peli vähän kuin mölkky: on kuningas ja kummallakin 5 sotilasta, 6 heittokapulaa yhteensä ja 4 rajakeppiä.

Siinä pitää heittopölkyllä heittämällä kaataa toisen sotilaita ja lopuksi kuningas. Kuningas on suurin pölkky(pää) tuossa pelissä.

Mutta itsepä taidan hakea nyt erilaisia pölkkyjä, halkopölkkyjä ja lämmittää saunan.

• Anonyymi

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/7f9db840-1fae-4e92-88fe-3577394cf7c8

Onks tossa nainen ilman meikkiä kotona ja toises kuvas meikkaamisen jälkeen eli ulkoilu kunnossa????

Kotona olen ihan verryttely asussa, t-paidassa ja kesällä shortseissa ja tennis sukat löytyy.
      Jos lähden kaupungille, niin pesen hiukset, kun mulla rasvoittuu hiukset, et tyynyliinakin on aina rasvainen, vaikken rasvaa syö, mut kaikki rasva poistuu hiuksien kautta ja en varmaan liho sen takia ollenkaan.
      Siksi mulla on lyhyet hiukset, kun helpompi pestä, ei tarvi kuivatella tuntitolkulla.
      Kaupungille meen shortseissa ja t-paidassa, jos on lämmin ilma.
      Verryttely housut ja huppari on yleinen asu, jossa esiinnyn kodin ulkopuolella.
      Kesällä farkut on aivan liian kuumat ja muutenkin en tykkää mistään kireistä vaatteista, vaan vaatteet pitää olla löysät, et veri kiertää, eikä mistään purista.

t. Ätmi Toteaa

• Ei..Minulla on vain yksi minä.
      Onhan niitä sellaisia ns. pukumiehiä kenellä on selkeästi kaksi roolia elämässä, jo pelkästään pukeutumiseen liittyvää. Itse en kuulu heihin. Vihaan pukuja, juhlia jne.

• Anonyymi

No kyllä kait jokainen on erilainen kotona ja ulkona. Se kuinka paljon puunaa itseään lähtiessään kylille on eri juttu.

Olisi hyvä jokaiselle välillä kokeilla erilaista tyyliä, vaikka vain huvikseen. Siinä huomaa miten ihmiset suhtautuvat eri tavalla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1083
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      847
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      783
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      728
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      529
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      294
      525
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      521
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      479
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Kalle irtisanoutui

Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin
      Orimattila
      53
      454
    Aihe