Lapset pitäisi saada Suomeen. He eivät ole vastuussa vanhempiensa teoista. Lapset ovat tämän uskonnon uhreja. Myös aikuiset ovat uhreja mutta heidän on vastattava teoistaan oikeuden edessä. Uskontoihin liittyvä väkivalta on tuomittava, olkoon sitten kysymys mistä uskonnosta tahansa.
ISIS -lapset Suomeen
134
58
Vastaukset
"Myös aikuiset ovat uhreja mutta heidän on vastattava teoistaan oikeuden edessä."
Ja vastaavatkin jos jotain lainvastaista on tapahtunut.
Osaatko sinä kertoa mikä on se Suomen lain mukainen rikos minkä aikuiset ovat tehneet?- Anonyymi
Eiköhän se terrorismiin osallistuminen ole melkoinen rikos ihmiskuntaa kohtaan. Suomi ei ole osapuoli Syyrian sisällisodassa. Mennä nyt toiseen maahan tappamaan ihmisiä, ja osallistumaan heidän julmuuksiinsa.
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se terrorismiin osallistuminen ole melkoinen rikos ihmiskuntaa kohtaan. Suomi ei ole osapuoli Syyrian sisällisodassa. Mennä nyt toiseen maahan tappamaan ihmisiä, ja osallistumaan heidän julmuuksiinsa.
Onko sinulla siis todisteita tästä terrorismiin osallistumisesta?
- Anonyymi
Minusta tällaisissa pitäisi rankaista kansainvälisissä tuomioistuimissa, eikä raahata heitä suomeen. Lapset tietenkin ovat syyttömiä vanhempien rikoksiin, mutta ei heitäkään voi väkisin riistää vanhemmiltaan. Hyvin alaikäiset orpolapset pitäisi palauttaa Suomeen.
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tällaisissa pitäisi rankaista kansainvälisissä tuomioistuimissa, eikä raahata heitä suomeen. Lapset tietenkin ovat syyttömiä vanhempien rikoksiin, mutta ei heitäkään voi väkisin riistää vanhemmiltaan. Hyvin alaikäiset orpolapset pitäisi palauttaa Suomeen.
NIin edelleen onko sinulla todisteita rikoksista?
- Anonyymi
YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:
Onhan sieltä materiaalia kantautunut tännekin asti. Eivät ne naisetkaan täysin viattomia ole, mutta kansainväliset tuomioistuimethan sen saa päättää yksilökohtaisesti kuka on rikollinen kuka ei. Rikolliset pitää tuomita, mutta syyttömät voi palauttaa Suomeen. Toisaalta määrätynlainen rikoshan se on jo se kun lähtee suomalaisena toiseen maahan sotimaan, mihin Suomi ei varsinaisesti itse ole osallisena. Onhan Suomen kansalaisilla omat oikeutensa mutta myös velvollisuutensakin.
Anonyymi kirjoitti:
Onhan sieltä materiaalia kantautunut tännekin asti. Eivät ne naisetkaan täysin viattomia ole, mutta kansainväliset tuomioistuimethan sen saa päättää yksilökohtaisesti kuka on rikollinen kuka ei. Rikolliset pitää tuomita, mutta syyttömät voi palauttaa Suomeen. Toisaalta määrätynlainen rikoshan se on jo se kun lähtee suomalaisena toiseen maahan sotimaan, mihin Suomi ei varsinaisesti itse ole osallisena. Onhan Suomen kansalaisilla omat oikeutensa mutta myös velvollisuutensakin.
NIin mitä todisteita tässä materiaalissa siis on siitä että joku näistä suomalaista naisista olisi syyllistynyt rikokseen?
Kerrohan nyt.
"Toisaalta määrätynlainen rikoshan se on jo se kun lähtee suomalaisena toiseen maahan sotimaan, mihin Suomi ei varsinaisesti itse ole osallisena. "
Minkä lain mukaan tämä on rikos?
Millaisia todisteita sinulla on siitä että joku näistä naisista olisi osallistunut sotimiseen?
Kerrohan nyt.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Toisaalta määrätynlainen rikoshan se on jo se kun lähtee suomalaisena toiseen maahan sotimaan, mihin Suomi ei varsinaisesti itse ole osallisena. "
Lauri Törni oli siis rikollinen? - Anonyymi
NIin mitä todisteita tässä materiaalissa siis on siitä että joku näistä suomalaista naisista olisi syyllistynyt rikokseen?
Kerrohan nyt.
Minkä lain mukaan tämä on rikos?
Millaisia todisteita sinulla on siitä että joku näistä naisista olisi osallistunut sotimiseen?
Kerrohan nyt.Antaa tuomio istuimen tutkia, vai onko sinulla sitten todisteita siitä, etteivät olisi osallistuneet. En minä ainakaan tutkimatta tänne päästäisi. Ihan vapaaehtoisestihan he ovat sinne menneet, vaikka on täälläkin uutisoitu vaikka kuinka usein Isis:in hirmuteoista.
Anonyymi kirjoitti:
Antaa tuomio istuimen tutkia, vai onko sinulla sitten todisteita siitä, etteivät olisi osallistuneet. En minä ainakaan tutkimatta tänne päästäisi. Ihan vapaaehtoisestihan he ovat sinne menneet, vaikka on täälläkin uutisoitu vaikka kuinka usein Isis:in hirmuteoista.
"Antaa tuomio istuimen tutkia, vai onko sinulla sitten todisteita siitä, etteivät olisi osallistuneet"
Todistustaakka on tietysti sillä joka syyttää.
"En minä ainakaan tutkimatta tänne päästäisi. Ihan vapaaehtoisestihan he ovat sinne menneet, vaikka on täälläkin uutisoitu vaikka kuinka usein Isis:in hirmuteoista. "
Kun kerran todisteita ei sinullakaan ole niin he voivat palata vapaasti eikös vain?
'"Toisaalta määrätynlainen rikoshan se on jo se kun lähtee suomalaisena toiseen maahan sotimaan, mihin Suomi ei varsinaisesti itse ole osallisena. "
Minkä lain mukaan tämä on rikos?- Anonyymi
"Antaa tuomio istuimen tutkia, vai onko sinulla sitten todisteita siitä, etteivät olisi osallistuneet"
Todistustaakka on tietysti sillä joka syyttää.
"En minä ainakaan tutkimatta tänne päästäisi. Ihan vapaaehtoisestihan he ovat sinne menneet, vaikka on täälläkin uutisoitu vaikka kuinka usein Isis:in hirmuteoista. "
Kun kerran todisteita ei sinullakaan ole niin he voivat palata vapaasti eikös vain?
'"Toisaalta määrätynlainen rikoshan se on jo se kun lähtee suomalaisena toiseen maahan sotimaan, mihin Suomi ei varsinaisesti itse ole osallisena. "
Minkä lain mukaan tämä on rikos?Sanopa itse mihin Suomi lähettää tällä hetkellä sotilaitaan muualle kuin rauhanturvatehtäviin. Muussa tapauksessahan he lähtevät tappamaan ja murhaamaan ihmisiä muuten vain sinne. Eikö tappo tai murha ole mielestäsi rikos.
Anonyymi kirjoitti:
Sanopa itse mihin Suomi lähettää tällä hetkellä sotilaitaan muualle kuin rauhanturvatehtäviin. Muussa tapauksessahan he lähtevät tappamaan ja murhaamaan ihmisiä muuten vain sinne. Eikö tappo tai murha ole mielestäsi rikos.
Minkä lain mukaan tämä on rikos jos ei tapa ketään?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanopa itse mihin Suomi lähettää tällä hetkellä sotilaitaan muualle kuin rauhanturvatehtäviin. Muussa tapauksessahan he lähtevät tappamaan ja murhaamaan ihmisiä muuten vain sinne. Eikö tappo tai murha ole mielestäsi rikos.
Pitäähän se ensin selvittää ovatko osallistuneet, eikä suin päin olla tänne päästämässä.
Tuossa ei ole kyse samasta asiasta:
'"Toisaalta määrätynlainen rikoshan se on jo se kun lähtee suomalaisena toiseen maahan sotimaan, mihin Suomi ei varsinaisesti itse ole osallisena. "Anonyymi kirjoitti:
Pitäähän se ensin selvittää ovatko osallistuneet, eikä suin päin olla tänne päästämässä.
"Pitäähän se ensin selvittää ovatko osallistuneet, eikä suin päin olla tänne päästämässä. "
Eli jos jossai päin maailmaa missä SuomalaIsia on tehdään rikoksia niin Suomelaisia ei saa päästää takaisin Suomeen ennen kun on selvitetty ovatko he syyllistyneet rikoksiin?"Eikö siellä terroristit juuri tapa ihmisiä. "
''Onko sinulla siis todisteita että he ovat terroristeja?
Millaisia ne todisteesi siis ovat?
Toistaiseksi et ole esittänyt yhtään todistetta.
"Tuskin heidän puolisonsa tuiki tietämättömiä ovat mitä siellä tapahtuu"
Minkä lain mukaan "tietäminen" on rikos?
Esim. jos sinä tiedät että terroristit tappavat oletko sinä siis rikollinen?Eli jos jossai päin maailmaa missä SuomalaIsia on tehdään rikoksia niin Suomelaisia ei saa päästää takaisin Suomeen ennen kun on selvitetty ovatko he syyllistyneet rikoksiin?
- Anonyymi
"Pitäähän se ensin selvittää ovatko osallistuneet, eikä suin päin olla tänne päästämässä. "
Eli jos jossai päin maailmaa missä SuomalaIsia on tehdään rikoksia niin Suomelaisia ei saa päästää takaisin Suomeen ennen kun on selvitetty ovatko he syyllistyneet rikoksiin?Et kai sinä tosissaan usko, että muut terroristit siellä vain ovat tehneet rikoksia, mutta suomalaiset eivät.
Kyllä ne suomalaisetkin on tutkittava, ovatko he osallistuneet siellä rikoksiin.
Ja juuri jokin aika sitten haastateltiin paikanpäällä siellä olevia avustushenkilöitä, jotka sanoivat, ettei sieltä noin vain voi mennä leireiltä hakemaan ihmisiä, jotka ovat toisen maan viranomaisten valvonnassa. Siellä olevat pakolaiset ovat sen maan viranomaisvalvonnassa, missä leiri sijaitsee. - Anonyymi
"Eikö siellä terroristit juuri tapa ihmisiä. "
''Onko sinulla siis todisteita että he ovat terroristeja?
Millaisia ne todisteesi siis ovat?
Toistaiseksi et ole esittänyt yhtään todistetta.
"Tuskin heidän puolisonsa tuiki tietämättömiä ovat mitä siellä tapahtuu"
Minkä lain mukaan "tietäminen" on rikos?
Esim. jos sinä tiedät että terroristit tappavat oletko sinä siis rikollinen?Mitä sinä sitä hoet, että onko minulla todisteita. Tarvitseeko minulla ollakaan kunhan heillä on, jotka asioista päättävät ja selvittävät rikoksia. Ja olen sanonut monta kertaa jo, että asia pitää tutkia ennenkuin tänne päästetään. Ei Suomi ole heitä kehoittanut sinne menemään. Itse ovat vapaaehtoisesti menneet, eikä lapsia voi väkisin mennä riistämään vanhemmiltaan. Orpolasten kohtalosta, pitää neuvotella paikallisten viranomaisten kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
>>>Toisaalta määrätynlainen rikoshan se on jo se kun lähtee suomalaisena toiseen maahan sotimaan, mihin Suomi ei ...<<<
Entä ne kymmenet suomalaiset (Israelin ystävät) jotka ovat käyneet auttamassa Israelin sotavoimia. He eivät kaiketi ole osallistuneet taistelutoimintaan.- Anonyymi
epikuros kirjoitti:
>>>Toisaalta määrätynlainen rikoshan se on jo se kun lähtee suomalaisena toiseen maahan sotimaan, mihin Suomi ei ...<<<
Entä ne kymmenet suomalaiset (Israelin ystävät) jotka ovat käyneet auttamassa Israelin sotavoimia. He eivät kaiketi ole osallistuneet taistelutoimintaan.ÄTuskin ne Israelin ystävät mihinkään terrorismiin tai sotatoimiin siellä osallistuvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ÄTuskin ne Israelin ystävät mihinkään terrorismiin tai sotatoimiin siellä osallistuvat.
Tietoa asiasta" Israelin Ystävät ry (ruots. Israels Vänner rf) on suomalainen vuonna 1908 perustettu yhteiskristillinen järjestö, jonka tavoitteena on toimia Israelin "kansan ja valtion hengellisen, henkisen ja aineellisen jälleenrakentamisen edistämiseksi Jumalan Sanan pohjalta"
Anonyymi kirjoitti:
ÄTuskin ne Israelin ystävät mihinkään terrorismiin tai sotatoimiin siellä osallistuvat.
Mutta eikö he ole vapauttaneet paikallisia sotitoimiin? Tavallaan on kyse "avunannosta" mm. miehitys toimenpiteisiin.
Anonyymi kirjoitti:
Et kai sinä tosissaan usko, että muut terroristit siellä vain ovat tehneet rikoksia, mutta suomalaiset eivät.
Kyllä ne suomalaisetkin on tutkittava, ovatko he osallistuneet siellä rikoksiin.
Ja juuri jokin aika sitten haastateltiin paikanpäällä siellä olevia avustushenkilöitä, jotka sanoivat, ettei sieltä noin vain voi mennä leireiltä hakemaan ihmisiä, jotka ovat toisen maan viranomaisten valvonnassa. Siellä olevat pakolaiset ovat sen maan viranomaisvalvonnassa, missä leiri sijaitsee."Et kai sinä tosissaan usko, että muut terroristit siellä vain ovat tehneet rikoksia, mutta suomalaiset eivät."
Kyse ei ole uskomisesta vaan siitä että asia todistetaan. Siis se että joku on tehnyt rikoksen.
" Tarvitseeko minulla ollakaan kunhan heillä on, jotka asioista päättävät ja selvittävät rikoksia"
Ja heillähän ei ole. Kuitenkin tunnut pitävän näitä ihmisiä rikollisina vaikka todisteita ei ole.Anonyymi kirjoitti:
"Tuskin ne Israelin ystävät mihinkään terrorismiin tai sotatoimiin siellä osallistuvat. "
Onko simulla todisteita että eivät ole osallistuneet?
Sitähän kysyit itse äsken minulta näiden naisten kohdalla. ( "vai onko sinulla sitten todisteita siitä, etteivät olisi osallistuneet")- Anonyymi
Kysy supolta asiaa.
Anonyymi kirjoitti:
Kysy supolta asiaa.
Kysy sinä, sinähän heitä rikollisina pidät.
"Tuskin ne Israelin ystävät mihinkään terrorismiin tai sotatoimiin siellä osallistuvat. "
Sitähän kysyit itse äsken minulta näiden naisten kohdalla. ( "vai onko sinulla sitten todisteita siitä, etteivät olisi osallistuneet")- Anonyymi
Kysy sinä, sinähän heitä rikollisina pidät.
Sitähän kysyit itse äsken minulta näiden naisten kohdalla. ( "vai onko sinulla sitten todisteita siitä, etteivät olisi osallistuneet")Minä eri henkilönä sanoin tuon. Jos isisiin kuulutaan, sellaista ihmistä ei saa päästää Suomeen. Jo järjen pitäisi sanoa tämän.
Anonyymi kirjoitti:
Minä eri henkilönä sanoin tuon. Jos isisiin kuulutaan, sellaista ihmistä ei saa päästää Suomeen. Jo järjen pitäisi sanoa tämän.
"Jos isisiin kuulutaan, sellaista ihmistä ei saa päästää Suomeen. "
Ja kuuluvatko nämä henkilöt? Onko siitä jotain todisteita?
Mikä laki estäisi heidän paluunsa Suomeen?- Anonyymi
"Jos isisiin kuulutaan, sellaista ihmistä ei saa päästää Suomeen. "
Ja kuuluvatko nämä henkilöt? Onko siitä jotain todisteita?
Mikä laki estäisi heidän paluunsa Suomeen?Minkä takia kaikki puhuvat sitten terroristeista, nimenomaan isis-terroristeista, paitsi punikit? Jopa jotkut valtamedian edustajat puhuvat terroristeista. Minkä takia punaiset puolustelevat tai vähättelevät tähän järjestöön kuulumista? Kaunistelevat sitä, vaikka järjestö on maailman vaarallisin. Minä tiedän vastauksen tähään. Te olette vääryyden vallassa.
Anonyymi kirjoitti:
Minkä takia kaikki puhuvat sitten terroristeista, nimenomaan isis-terroristeista, paitsi punikit? Jopa jotkut valtamedian edustajat puhuvat terroristeista. Minkä takia punaiset puolustelevat tai vähättelevät tähän järjestöön kuulumista? Kaunistelevat sitä, vaikka järjestö on maailman vaarallisin. Minä tiedän vastauksen tähään. Te olette vääryyden vallassa.
"Minkä takia kaikki puhuvat sitten terroristeista, nimenomaan isis-terroristeista,"
Puhua saa tietysti mitä vaan, eri asia on onko se puhe totta. Toistaiseksi ei kai ole todistettu että olisivat Iisis jäseniä.
" Minkä takia punaiset puolustelevat tai vähättelevät tähän järjestöön kuulumista?"
Niin onko sinulla siis todisteita että kuuluisivat järjestöön?
Jos niin kerro ne todisteet.- Anonyymi
epikuros kirjoitti:
Mutta eikö he ole vapauttaneet paikallisia sotitoimiin? Tavallaan on kyse "avunannosta" mm. miehitys toimenpiteisiin.
Israelit ystävät ry. on hengellinen järjestö, sen toiminta on yhteiskristillinen, eikä se osallistu sotilaalliseen toimintaan.
Toisaalta eikö Israelilla ole oikeus puolustaa omaa maataan hyökkääjiään vastaan.
Ovat ne provokaatiot ja terroriteot heitäkin kohtaan väärin ja rikollista toimintaa. Anonyymi kirjoitti:
Israelit ystävät ry. on hengellinen järjestö, sen toiminta on yhteiskristillinen, eikä se osallistu sotilaalliseen toimintaan.
Toisaalta eikö Israelilla ole oikeus puolustaa omaa maataan hyökkääjiään vastaan.
Ovat ne provokaatiot ja terroriteot heitäkin kohtaan väärin ja rikollista toimintaa."Tuskin ne Israelin ystävät mihinkään terrorismiin tai sotatoimiin siellä osallistuvat. "
Sitähän kysyit itse äsken minulta näiden naisten kohdalla. ( "vai onko sinulla sitten todisteita siitä, etteivät olisi osallistuneet")"Kyllä siellä suomalaisetkin vaimot ovat mahdollisesti osallistuneet julmuuksiin ja lapset osallistuneet manipulointiin ja teloituksiin."
Tai sitten eivät olet. Pelkästään luulo ei ole todiste.
"Minkä takia kaikki puhuvat sitten terroristeista, nimenomaan isis-terroristeista,"
Puhua saa tietysti mitä vaan, eri asia on onko se puhe totta. Toistaiseksi ei kai ole todistettu että olisivat Iisis jäseniä.
" Minkä takia punaiset puolustelevat tai vähättelevät tähän järjestöön kuulumista?"
Niin onko sinulla siis todisteita että kuuluisivat järjestöön?
Jos niin kerro ne todisteet.Miksi aina vähättelette terrorismiin liittyviä asioita? Mutta miksi ette kohkaa senkään suomalaisen miehen puolesta joka on kuolemansairas Thaimassa? Te olette puolenne valinneet, ja se on vääryys.
Vielä kymmenen vuotta sitten olosi ollut kauhistus suosia millään lailla teroirismiin yhteydessä olevia ihmisiä, nyt siitä on tullut hyväksyttävää. Lopunaikoina hyvä käännetään pahaksi, kuten te teette, ja paha käännetään hyväksi kuten te teette. Mikä on sekoittanut ihmisten mielet näin tehokkaasti? Ilmastonmuutosko? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi aina vähättelette terrorismiin liittyviä asioita? Mutta miksi ette kohkaa senkään suomalaisen miehen puolesta joka on kuolemansairas Thaimassa? Te olette puolenne valinneet, ja se on vääryys.
Vielä kymmenen vuotta sitten olosi ollut kauhistus suosia millään lailla teroirismiin yhteydessä olevia ihmisiä, nyt siitä on tullut hyväksyttävää. Lopunaikoina hyvä käännetään pahaksi, kuten te teette, ja paha käännetään hyväksi kuten te teette. Mikä on sekoittanut ihmisten mielet näin tehokkaasti? Ilmastonmuutosko?Ette mitään humaaneja ole. Humaani ihminen ei edesauta vaaran syntymistä omaan maahansa tai mihinkään. Te tiedätte varsin hyvin että näistä ihmisistä voi tulla vaara kansallemme. Ette välitä siitä. Miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heidät on kasvatettu terroristeiksi. He eivät ole mitään "lapsia", länsimaisella mittarilla, vaan pienikokoisia taistelijoita ja ajankulukseen eläinrääkkääjiä.
Valhemediamme salaavat todellisia kuvia ja videoita näiden uussuomalaisten lasten ja nuorten väkivallanteoista suomalaisia, nuoria ja vanhuksia vastaan ja jonka he ovat levittäneet suvakkien keskuuteen "hyvänä väkivaltana", kuten Li Anderssonkin jo vuosia sitten sanoi.
Britanniassa suvakkien on aivan laillista harjoittaa hyvää väkivaltaa "rasistista", brittiläistä alkuperäiskansaa vastaan, vastavuoroinen puolustusteko, jos sellaista tapahtuisi, tulkittaisiin "äärioikeiston väkivallaksi".
Vihavihervasemmiston maahanmuuttajien hyväksytty väkivalta valkoista kantaväestöä vastaan Euroopassa on tosiasia ja siihen heidät koulutetaan. Mm. Utöjan saarella oli taannoin tuollainen Norjan sos.dem.nuorten koulutustapahtuma, josta Breivik, vasem.aktivistien poika, oli saanut tiedon. Hänen, joskin tuomittava, väkivallantekonsa johtui hyökkäyksestä tuota terrorismikoulutusta vastaan. Edellisenä iltana islamistiprovokaattorit olivat huudattaneet norjalaisnuorilla nyrkit pystyssä "kuolemaa juutalaisille ja Israelille!" Tämä on koko totuus Utöjasta. Tätä ei kuitenkaan YLE kertonut. - Anonyymi
"Kyllä siellä suomalaisetkin vaimot ovat mahdollisesti osallistuneet julmuuksiin ja lapset osallistuneet manipulointiin ja teloituksiin."
Tai sitten eivät olet. Pelkästään luulo ei ole todiste.
Sitähän kysyit itse äsken minulta näiden naisten kohdalla. ( "vai onko sinulla sitten todisteita siitä, etteivät olisi osallistuneet")No sitähän viranomaiset siellä juuri selvittävät, että ketkä ovat osallistuneet ja ketkä eivät. Turhaan me täällä sitä asiaa pähkäillään antaa tuomiovallan selvittää ketkä ovat syyllistyneet rikoksiin. Mitäpä me täällä annetaan tuomioita tai synninpäästöjä.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi aina vähättelette terrorismiin liittyviä asioita? Mutta miksi ette kohkaa senkään suomalaisen miehen puolesta joka on kuolemansairas Thaimassa? Te olette puolenne valinneet, ja se on vääryys.
Vielä kymmenen vuotta sitten olosi ollut kauhistus suosia millään lailla teroirismiin yhteydessä olevia ihmisiä, nyt siitä on tullut hyväksyttävää. Lopunaikoina hyvä käännetään pahaksi, kuten te teette, ja paha käännetään hyväksi kuten te teette. Mikä on sekoittanut ihmisten mielet näin tehokkaasti? Ilmastonmuutosko?"Miksi aina vähättelette terrorismiin liittyviä asioita? "
Minä kannatan länsimaista oikeuskäytäntöä jossa ihminen on syytön kunnes hänet todetaan syyttömäksi.Anonyymi kirjoitti:
Heidät on kasvatettu terroristeiksi. He eivät ole mitään "lapsia", länsimaisella mittarilla, vaan pienikokoisia taistelijoita ja ajankulukseen eläinrääkkääjiä.
Valhemediamme salaavat todellisia kuvia ja videoita näiden uussuomalaisten lasten ja nuorten väkivallanteoista suomalaisia, nuoria ja vanhuksia vastaan ja jonka he ovat levittäneet suvakkien keskuuteen "hyvänä väkivaltana", kuten Li Anderssonkin jo vuosia sitten sanoi.
Britanniassa suvakkien on aivan laillista harjoittaa hyvää väkivaltaa "rasistista", brittiläistä alkuperäiskansaa vastaan, vastavuoroinen puolustusteko, jos sellaista tapahtuisi, tulkittaisiin "äärioikeiston väkivallaksi".
Vihavihervasemmiston maahanmuuttajien hyväksytty väkivalta valkoista kantaväestöä vastaan Euroopassa on tosiasia ja siihen heidät koulutetaan. Mm. Utöjan saarella oli taannoin tuollainen Norjan sos.dem.nuorten koulutustapahtuma, josta Breivik, vasem.aktivistien poika, oli saanut tiedon. Hänen, joskin tuomittava, väkivallantekonsa johtui hyökkäyksestä tuota terrorismikoulutusta vastaan. Edellisenä iltana islamistiprovokaattorit olivat huudattaneet norjalaisnuorilla nyrkit pystyssä "kuolemaa juutalaisille ja Israelille!" Tämä on koko totuus Utöjasta. Tätä ei kuitenkaan YLE kertonut."Heidät on kasvatettu terroristeiksi. He eivät ole mitään "lapsia", länsimaisella mittarilla, vaan pienikokoisia taistelijoita ja ajankulukseen eläinrääkkääjiä."
Todisteet vaan peliin tästä.Anonyymi kirjoitti:
Ovat ne provokaatiot ja terroriteot heitäkin kohtaan väärin ja rikollista toimintaa.Kun kirjoitin "Israelin ystävät" tarkoitin sillä kaikkia niitä ihmisiä jotka osallistuvat em. valtion sotatoimien tukemiseen.
Ylen linkki liitteenä. Missä määrin ISIS- vaimojen avustustyö poikkeaa siitä mitä esim. suomalaiset vapaaehtoiset toimivat avustaakseen sotilasoperaatioita.
https://yle.fi/uutiset/3-7809366Anonyymi kirjoitti:
Ette mitään humaaneja ole. Humaani ihminen ei edesauta vaaran syntymistä omaan maahansa tai mihinkään. Te tiedätte varsin hyvin että näistä ihmisistä voi tulla vaara kansallemme. Ette välitä siitä. Miksi?
"Te tiedätte varsin hyvin että näistä ihmisistä voi tulla vaara kansallemme. Ette välitä siitä. Miksi? "
Se että joku esittää tuon väitteen ei tarkoita että asia tiedttäisiin.- Anonyymi
"Miksi aina vähättelette terrorismiin liittyviä asioita? "
Minä kannatan länsimaista oikeuskäytäntöä jossa ihminen on syytön kunnes hänet todetaan syyttömäksi.Annetaan sitten viranomaisten todeta heidät syyttömäksi eikä palstasuvakkien.
- Anonyymi
NIin edelleen onko sinulla todisteita rikoksista?
Tuskin niillä tutkijoilla ja paikanpäällä olijoilla täysin tuulesta temmattuja tietoja on.
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin niillä tutkijoilla ja paikanpäällä olijoilla täysin tuulesta temmattuja tietoja on.
Sitten vaan heidän pitää esittää ne tiedot ja todisteet.
Toistaseksi on ollut vain heittoja ja mielipiteitä.Anonyymi kirjoitti:
Annetaan sitten viranomaisten todeta heidät syyttömäksi eikä palstasuvakkien.
Länsimaisen oikeuskäytännön mukaan he ovat tällä hetkellä syyttömiä eikä viranomaisten tarvitse sitä erikseen todeta.
Eihän sinunkaan kohdallasi viranomaiset totea sinua erikseen syyttömäksi.- Anonyymi
Sitten vaan heidän pitää esittää ne tiedot ja todisteet.
Toistaseksi on ollut vain heittoja ja mielipiteitä.Odotahan vain kun sieltä tulee virallista tietoa. Emme hättäile istutaan mättäälle ja keitetään potut.
Anonyymi kirjoitti:
Odotahan vain kun sieltä tulee virallista tietoa. Emme hättäile istutaan mättäälle ja keitetään potut.
Niin jos/kun sellaista tulee niin sitten katsotaan.
Mutta toistaiseksi he ovat syyttömiä. Heitä ei ole todettu syylliseksi mihinkään.Anonyymi kirjoitti:
Lauri Törni oli siis rikollinen?>>>Lauri Törni oli siis rikollinen?<<<
Käsittääkseni Lauri Törni käytti sotilasuransa aikana valtion virallista asepukua ja tunnuksia.
Hän ei kaiketi ollut anonyymi tai puskanikki.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotahan vain kun sieltä tulee virallista tietoa. Emme hättäile istutaan mättäälle ja keitetään potut.
Voisit muuten kommentoida noita heitä syyttäviä odottamaan virallisia tietoja ennen kun tuomitsevat heidät terroristeiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit muuten kommentoida noita heitä syyttäviä odottamaan virallisia tietoja ennen kun tuomitsevat heidät terroristeiksi.
Terrosrsti on se joka tukee ja edistää terroristeista toimintaa. Isis on terroristijärjestö jos mikä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitähän viranomaiset siellä juuri selvittävät, että ketkä ovat osallistuneet ja ketkä eivät. Turhaan me täällä sitä asiaa pähkäillään antaa tuomiovallan selvittää ketkä ovat syyllistyneet rikoksiin. Mitäpä me täällä annetaan tuomioita tai synninpäästöjä.
Vastahan yksi heistä iski nuorta vartijaa puukolla selkään.
Ai, eikö YLE kertonut?
Ulkomaiden uutisissa näkyi jopa kuva uhrista, puukko kahvaa myöten selässä. Anonyymi kirjoitti:
Terrosrsti on se joka tukee ja edistää terroristeista toimintaa. Isis on terroristijärjestö jos mikä.
"Terrosrsti on se joka tukee ja edistää terroristeista toimintaa."
Ei sitten muuta kun esität todisteet että kyseessä olevat ovat toimineet noin.Anonyymi kirjoitti:
Vastahan yksi heistä iski nuorta vartijaa puukolla selkään.
Ai, eikö YLE kertonut?
Ulkomaiden uutisissa näkyi jopa kuva uhrista, puukko kahvaa myöten selässä.No esitä todisteet tuostakin.
- Anonyymi
On ainakin ollut olemassa rikostermi "rikoksen suosiminen". Se ei tarkoita, että itse aktiivisti syyllistyisi rikokseen vaan myös tuen antamista rikokselle / rikoksille / näitä tekeville rikollisille.
Sen nämä naiset ovat tehneet. Terrosismin ja julmuuksien, kansanmurhien suosiminen, jo pelkästään avioliittonsa kautta tällaisille miehille tuen antamisella ja heille jopa lisää lapsia tehden. - Anonyymi
No esitä todisteet tuostakin.
Guuglehaku on sensuroinut kuvan. Etsin sitä. Kyllä se joltain netin "vihasivustolta" vielä löytyy.
Anonyymi kirjoitti:
On ainakin ollut olemassa rikostermi "rikoksen suosiminen". Se ei tarkoita, että itse aktiivisti syyllistyisi rikokseen vaan myös tuen antamista rikokselle / rikoksille / näitä tekeville rikollisille.
Sen nämä naiset ovat tehneet. Terrosismin ja julmuuksien, kansanmurhien suosiminen, jo pelkästään avioliittonsa kautta tällaisille miehille tuen antamisella ja heille jopa lisää lapsia tehden."On ainakin ollut olemassa rikostermi "rikoksen suosiminen". Se ei tarkoita, että itse aktiivisti syyllistyisi rikokseen vaan myös tuen antamista rikokselle / rikoksille / näitä tekeville rikollisille. "
Käsittääkseni mikään oikeusistuin ei ole todennut heidän tehneen tuollaista eikä mitään todisteita ole esitetty.
"Sen nämä naiset ovat tehneet. Terrosismin ja julmuuksien, kansanmurhien suosiminen, jo pelkästään avioliittonsa kautta tällaisille miehille tuen antamisella ja heille jopa lisää lapsia tehden. "
Esitätkö Suomen oikeuskäytänöstä esimerkin missä avioliitto katsotaan "rikoksen suosimiseksi".Anonyymi kirjoitti:
Guuglehaku on sensuroinut kuvan. Etsin sitä. Kyllä se joltain netin "vihasivustolta" vielä löytyy.
Eli ei todisteita.
Aivan unohdin että kaikki teikäläisten todisteet katoavat aina kun on näitä salaliittoja.
:-)- Anonyymi
"On ainakin ollut olemassa rikostermi "rikoksen suosiminen". Se ei tarkoita, että itse aktiivisti syyllistyisi rikokseen vaan myös tuen antamista rikokselle / rikoksille / näitä tekeville rikollisille. "
Käsittääkseni mikään oikeusistuin ei ole todennut heidän tehneen tuollaista eikä mitään todisteita ole esitetty.
"Sen nämä naiset ovat tehneet. Terrosismin ja julmuuksien, kansanmurhien suosiminen, jo pelkästään avioliittonsa kautta tällaisille miehille tuen antamisella ja heille jopa lisää lapsia tehden. "
Esitätkö Suomen oikeuskäytänöstä esimerkin missä avioliitto katsotaan "rikoksen suosimiseksi"."Sen nämä naiset ovat tehneet. Terrosismin ja julmuuksien, kansanmurhien suosiminen, jo pelkästään avioliittonsa kautta tällaisille miehille tuen antamisella ja heille jopa lisää lapsia tehden. "
~
"Esitätkö Suomen oikeuskäytänöstä esimerkin missä avioliitto katsotaan "rikoksen suosimiseksi".
~
Suomen oikeusKÄYTÄNTÖ on jo kauan kulkenut punikkien nk. kaksoistandardien mukaisesti: AitoAvioliitto isis-terroristin kanssa ja ihan paikanpäälle sille ja sen kaikille julmuuksille kannatusta antamaan, EI TIETENKÄÄN ole tuon terrorismin suosimista!
Eihän vaimo voinut mitenkään tietää, että isis-terroristi voisi tehdä mitään pahaa! Todistakaa, että tiesi!
Punikki-tuomioistuin: "Ei voinut tietää. Muuta väittävät fasistit ja rasistit linnaan! Pam."
Kaikkien Punikkien Isoäiti: "Niiv. Kyvvä kaikevve tävvaisevve ravistisevve pahanpuhumisevve pitää vaittaa täyvi novvatoveranssi! Suomi ei ove oikeusvavtio jossei eves isis-tevvovisteja voiva suvaita!" - Anonyymi
Aivan unohdin että kaikki teikäläisten todisteet katoavat aina kun on näitä salaliittoja.
:-)Heh. Kuten huomaat, todiste sensuroitiin juuri viestisi alusta, "sääntöjenvastaisena"!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minähän laitoin linkinkin noihin tutkijoiden lausuntoihin, mutta se on poistettu
- Anonyymi
He ovat ainakin passiivisesti tukeneet terroristia tekoja, he ovat hyväksyneet teloitukset ja kidutukset sharialain mukaan. He hyväksyvät lain, joka perustuu väkivaltaan. He ovat sitoutuneet uskontoon, jonka tarkoitus on maailmanvalloitus.
He ovat lähteneet rakentamaan yhteiskuntaa, joka hylkää länsimaiset arvot. He perustelevat tekonsa jumalansa määräyksillä, joten se on heidän puolustuksensa kaikkeen.
He ovat lähteneet kristitystä maasta, kääntyneet islamiin ja valinneet ankarimman fundamentalistisimman lahkon omakseen. He vetoavat jumalansa määräyksiin.
Miksi he nyt haluavat pois niistä koettelemuksista, joita jumala on heille määrännyt? Hylkäävätkö he nyt uskonsa ja paratiisinsa ja haluavat palata turvalliseen mutta yksitoikkoiseen elämään Suomessa.
Se ei heiltä enää edes onnistu. Traumat ovat liian suuret. - Anonyymi
"Osaatko sinä kertoa mikä on se Suomen lain mukainen rikos minkä aikuiset ovat tehneet?"
Suomen lain mukaan rikoksia ovat terroriteko ja sen valmistelu, terroristiryhmän johtaminen, sen toiminnan edistäminen tai varojen hankkiminen.
Em. rikoksia on erittäin vaikea todistaa etenkin näiden naisten kohdalla. Lähinnä kyseeseen tulisi toiminnan edistäminen niiden kohdalla, jotka osallistuivat värväykseen.
Suurin osa naisista oli kalifaatissa ääri-islamilaisen ihanteen mukaisesti kotirouvia. Eikä puolison seuraaminen kalifaattiin ole rikos.
Oikeusvaltiossa ei voi myöskään tuomita ketään ennakoivasti siksi, että hänen oletetaan radikalisoituneen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He ovat ainakin passiivisesti tukeneet terroristia tekoja, he ovat hyväksyneet teloitukset ja kidutukset sharialain mukaan. He hyväksyvät lain, joka perustuu väkivaltaan. He ovat sitoutuneet uskontoon, jonka tarkoitus on maailmanvalloitus.
He ovat lähteneet rakentamaan yhteiskuntaa, joka hylkää länsimaiset arvot. He perustelevat tekonsa jumalansa määräyksillä, joten se on heidän puolustuksensa kaikkeen.
He ovat lähteneet kristitystä maasta, kääntyneet islamiin ja valinneet ankarimman fundamentalistisimman lahkon omakseen. He vetoavat jumalansa määräyksiin.
Miksi he nyt haluavat pois niistä koettelemuksista, joita jumala on heille määrännyt? Hylkäävätkö he nyt uskonsa ja paratiisinsa ja haluavat palata turvalliseen mutta yksitoikkoiseen elämään Suomessa.
Se ei heiltä enää edes onnistu. Traumat ovat liian suuret.Rikoslaki ei tunne tuollaisia käsitteitä. Monet kalifaatista palanneet ovat tehneet täyskäännöksen ja tekevät aktiivisesti työtä kotimaissaan radikalisoitumista vastaan.
He ovat sitä mieltä, että ihmisiä pitäisi palauttaa vain muutama kerrallaan haastattelujen perusteella. Ja paluun ehtona olisi velvoite toimia yhteistyössä viranomaisten kanssa.
Näillä ihmisillä on nimittäin arvokasta tietoa, jota voidaan käyttää hyväksi terrorismin vastaisessa taistelussa ja radikalismin ehkäisyssä.
Aloitus on täyttä asiaa. Olen samaa mieltä.
usko.vainen kirjoitti:
Nyt sinulle sitten sopii lasten erottaminen vanhemmistaan 🤔❓
Ei sovi, mutta jos äidit ovat syyllistyneet rikoksiin niin viranomaiset ratkaiskoon heidän kohtalonsa, ei fundisuskovat.
sage8 kirjoitti:
Ei sovi, mutta jos äidit ovat syyllistyneet rikoksiin niin viranomaiset ratkaiskoon heidän kohtalonsa, ei fundisuskovat.
Terroristien ja Isisin toiminta on oikein hyvin maailman tiedossa. Jos olet unohtanut googlaa toki, tietos on saatavilla.
- Anonyymi
usko.vainen kirjoitti:
Terroristien ja Isisin toiminta on oikein hyvin maailman tiedossa. Jos olet unohtanut googlaa toki, tietos on saatavilla.
Ja mitä todisteita sinulla on siitä että he ovat terroristeja? Sinäkin olet näköjään tuominnut heidät ilman mitään todisteita.
usko.vainen kirjoitti:
Meillä länsimaissa nimittäin ihminen on syytön kunnes oikeusistuin toteaa hänet syyttömäksi.
Jostain syystä teikäläisille tämä meidän länsimainen oikeuskäytäntö ei kelpaa vaikka toisaalla suureen ääneen väitätte puolustavanne elämantapaamme.- Anonyymi
Meillä länsimaissa nimittäin ihminen on syytön kunnes oikeusistuin toteaa hänet syyttömäksi.
Jostain syystä teikäläisille tämä meidän länsimainen oikeuskäytäntö ei kelpaa vaikka toisaalla suureen ääneen väitätte puolustavanne elämantapaamme.Tästä syystä heidän tekosensa tulee selvittää pitkällisissä ja monipolvisissa kuulusteluissa. Kyllä sieltä joku alkaa puhumaan ennenpitkää mitä on tehty ja mitä on tapahtunut.
Anonyymi kirjoitti:
Tästä syystä heidän tekosensa tulee selvittää pitkällisissä ja monipolvisissa kuulusteluissa. Kyllä sieltä joku alkaa puhumaan ennenpitkää mitä on tehty ja mitä on tapahtunut.
Toistaiseksi ovat kuitenkin syyttömiä eikös vain.
- Anonyymi
Onhan sieltä löytynyt joukkohautoja Isisin jäljiltä joissa on ollut siviilien ruumiita.
Eikö tällaiset ole kansamuraa kuulu sotarikoslain alaisuuteen. Antaa nyt paikallisten viranomaisten tutkia ja saattaa syylliset sen oikeuden eteen mihin kuuluvatkin.
Sitä ovatko suomalaiset osallistuneet selviää tutkinnasta. Ei siitä meillä tarvitse olla mitään todisteita, mutta saa kai sitä asiasta keskustella. Tämä on keskustelupalsta, eikä mikään tuomioistuin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan sieltä löytynyt joukkohautoja Isisin jäljiltä joissa on ollut siviilien ruumiita.
Eikö tällaiset ole kansamuraa kuulu sotarikoslain alaisuuteen. Antaa nyt paikallisten viranomaisten tutkia ja saattaa syylliset sen oikeuden eteen mihin kuuluvatkin.
Sitä ovatko suomalaiset osallistuneet selviää tutkinnasta. Ei siitä meillä tarvitse olla mitään todisteita, mutta saa kai sitä asiasta keskustella. Tämä on keskustelupalsta, eikä mikään tuomioistuin.Piti olla kansanmurha..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piti olla kansanmurha..
Lapset tietenkin pitää saada turvaan, joko siellä oleviin lastenkoteihin tai vastaaviin tutkinnan ja mahdollisen rangaistuksen ajaksi.
- Anonyymi
Se mikä tässä nyt ihmetyttää on se, että miten ihmeessä yksitoista aseetonta naista voi olla vaaraksi Suomen turvallisuudelle? Kun siihen ei pysynyt miljoona Stalin aseistettua sotilasta talvisodassa.
Historiasta löytyy rinnaistapaus. Toisen maailmansodan lopussa, kun Suomi oli jo sodassa Saksan kanssa, tuhat suomalaista naista lähti natsi-Saksaan saksalaisten sotilaiden kanssa.
Nämä naiset siis syyllistyivät suoraan maanpetokseen. He lähes kaikki kuitenkin palasivat takaisin Suomeen 40-luvun lopulla karanteenileirin kautta. Osa heistä elää vieläkin Suomessa.
Miksi ei voida tunnustaa että kyseessä on populismin kukkanen? Pelätään että jos naiset otetaan Suomeen, persut lietsovat pelkoa "Suomen räjäyttämisestä" ja keräävät näin hölmöiltä ääniä.
Taas toisaalta jos lapset otetaan ja jätetään naiset, niin mitä tulee sellaisesta lapsesta, joka tietää että Suomen valtio on "vienyt" häneltä äidin? Kun tuo lapsi täyttää 18 vee niin saatte olla varma että hän lähtee etsimään äitiään maailmalta.
Lisäksi tässä lyödään korville länsimaista oikeusjärjestelmään oikein kunnolla. Sen mukaan ihminen on syytön ennenkuin oikeus on tehnyt päätöksen. Missä tämä päätös on?
Itse olen sitä mieltä, että ei muuta kuin Suomeen sekä äidit että lapset. Äitien toimet tutkitaan ja heidät asetetaan tämän jälkeen tarpeen vaatiessa oikeuteen.- Anonyymi
Tarkoittako, että terrorosmin tukeminen ei ole rikos?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittako, että terrorosmin tukeminen ei ole rikos?
Kotirouvana kalifaatissa eläminen ja lasten synnyttäminen ei ole terrorismin tukemista. Se oli siellä naisen rooli. Pitäisi olla konkreettisempia todistettuja tekoja, kuten vaikka netissä värvääminen. Muutama nainen sitäkin teki.
- Anonyymi
Tämä asia ei tule ainakaan lisäämään hallituksen kannatusta, vaan käy päinvastoin. Laitetaan merkille se.
Hallituksen kannatusta ei siis lisää se että heitä ei olla hakemassa valtion rahoilla Suomeen?
Vain 37% suomalaisista uskoo, että Rinteen hallitus hoitaa Suomen asioista hyvin tai erittäin hyvin 🤓 63% suomalaista EI siis ajattele niin,
TNS teki kyselynusko.vainen kirjoitti:
Vain 37% suomalaisista uskoo, että Rinteen hallitus hoitaa Suomen asioista hyvin tai erittäin hyvin 🤓 63% suomalaista EI siis ajattele niin,
TNS teki kyselynTarkennus tähän ettei synny vääriä mielikuvia mitä nimimerkki "usko.vainen" kommentillaan yrittää luoda:
"Noin neljännes (26 %) suhtautuu asiaan neutraalisti (ei hyvä eikä huono) ja reilu neljännes (27 %) epäilee maan hallituksen kyvykkyyttä jo lähtötilanteessa."
Eli niitä ketkä epäilevät on vain 27% ja niitä kekä uskovat että hoitaa hyvin tai erittäin hyvin on 37%.
:-)- Anonyymi
"Tämä asia ei tule ainakaan lisäämään hallituksen kannatusta, vaan käy päinvastoin. Laitetaan merkille se."
Onko kansa näin tyhmää. Mikään hallitus ei pysty estämään Suomen kansalaisen Suomeen palaamista. Poliisi voi toki hakea paluumuuttajan rajalta, mutta maahantuloa ei voi estää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tämä asia ei tule ainakaan lisäämään hallituksen kannatusta, vaan käy päinvastoin. Laitetaan merkille se."
Onko kansa näin tyhmää. Mikään hallitus ei pysty estämään Suomen kansalaisen Suomeen palaamista. Poliisi voi toki hakea paluumuuttajan rajalta, mutta maahantuloa ei voi estää.Eikä estetäkään mutta sekä naisten että lasten osuus hirmutekoihin tulee tarkoin tutkia. ISIS rekrytoi myös lapsia joukkoihinsa ja sitouttaa heidät pakottamalla lapsen tappamaan jonkun ihmisen puukolla.
Anonyymi kirjoitti:
Eikä estetäkään mutta sekä naisten että lasten osuus hirmutekoihin tulee tarkoin tutkia. ISIS rekrytoi myös lapsia joukkoihinsa ja sitouttaa heidät pakottamalla lapsen tappamaan jonkun ihmisen puukolla.
Suomessa on koko ajan vaikka mitä hirmutekoja tehnyttä.
Kuten kuuluisa Johansson.
- Anonyymi
ISIS on tyypillinen herätysliike. Ihmisiä on todella helppo manipuloida uskonnollisiin liikkeisiin, varsinkin kun on kysymys nuoresta henkilöstä joka on juureton ja etsii tarkoitusta elämälleen. Hän omaksuu aivopesun kautta yhteisön ajattelutavan, maailmankatsomuksen ja ideologian ja haluaa tehdä mitä Jumala tahtoo. Hän ei ajattele tekevänsä väärin vaan uskoo tekevänsä oikein vetäessään kurkut auki vääräuskoisilta.
- Anonyymi
Isis on lähinnä kommunismia.
- Anonyymi
Nämä naiset eivät ole vetäneet kenenkään kurkkuja auki. Mutta jos kurdit sulkevat leirin ja naiset jäävät lapsinen heitteille, niin takuuvarmasti tulee uusia terroristeja.
- Anonyymi
Jumala, olkoon minkä ismin liideri hyvänsä, ei ehkä kuitenkaan tahdo kenenkään kurkkuja viilleltävän auki vaan taustalla on aina ihmiset, jotka Herranpelkoa ylläpitämällä saavat edistettyä omaa asiaansa,,, kuten vaikkapa niinkin maallista asiaa kuin talouselämää. Vai montako kertaa olet törmännyt uskonnollisen kultin johtohahmoihin joilla olisi lompakko yhtä ohut kuin meikäläisellä?
Noista suomalaisista sen verran, että annetaan paikallisten oikeuslaitosten hoitaa tehtävänsä. Mahdolliset rötökset tutkittakoon tekopaikalla.
- Anonyymi
Sudenpennut lammastarhaan ei pikkuiset sudet mitään pahaa tee.
Perimä on sitä mitä ovat vanhempasi.- Anonyymi
"Perimä on sitä mitä ovat vanhempasi."
Ilmankos suomalaiset ovat onnetonta porukkaa.
- Anonyymi
Keitä niissä mustissa kaavuissa on, kun silmätkään eivät näy? Aika kamalaa naisten kohtelua tällainen, onko ne ukot tosiaan niin mustasukkaisia, että täytyy alistua tuollaiseen. Minkälaisen viestin he antavat tällä lapsilleen? Sitten puhutaan, että miehiä ja naisia tulee kohdella samalla tavalla. Mahtaa olla pitkä kotuttaminen.
Ahvenanmaa olisi hyvä paikka, kun nuo ruotsinkieliset on niin fiksuja ja suvaitsevaisia. - Anonyymi
Lapset ovat hyvinkin osallistuneet tiesmihin koska myös ISIS rekrytoi lapsisotilaita. Siksi heidän tekojaan tulee monenlaisin eri kuulusteluin perusteellisesti tutkia. Kyllä joku heistä menee ennenpitkää taitavien kuulustelijoiden ansaan ja lipsauttaa jotain jolloin saadaan langan päästä kiinni ja kuvio alkaa purkautumaan.
- Anonyymi
Lapset tulevat perheinee Suomeen, se on näköjään jo päätetty...
Tuovat isiksen ideologian mukanaan, se levitetään ja juurrutetaan tänne..."Tuovat isiksen ideologian mukanaan, se levitetään ja juurrutetaan tänne... "
Tännehän on aikaisemminkin tuota alueelta ideologioita, mm. kristinusko. Ei siis mitään uutta vaikak noin kävisikin.- Anonyymi
"Tuovat isiksen ideologian mukanaan, se levitetään ja juurrutetaan tänne... "
Tännehän on aikaisemminkin tuota alueelta ideologioita, mm. kristinusko. Ei siis mitään uutta vaikak noin kävisikin.Täällä on ollut kristinuskoa jo paljon ennen ristiretkiäkin. Tuotu ihan luonnollista tietä kauppiaiden ja muiden matkaaien toimesta. Kristinusko Suomesa on paljo vanhempaa perua kuin on luultu.
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on ollut kristinuskoa jo paljon ennen ristiretkiäkin. Tuotu ihan luonnollista tietä kauppiaiden ja muiden matkaaien toimesta. Kristinusko Suomesa on paljo vanhempaa perua kuin on luultu.
Nimenomaan tuotu. Ei siis alkuperäistä.
"Tuovat isiksen ideologian mukanaan, se levitetään ja juurrutetaan tänne... "
Tännehän on aikaisemminkin tuota alueelta ideologioita, mm. kristinusko. Ei siis mitään uutta vaikak noin kävisikin.Lieneekö minkään uskonnon piirissä nykyään niin paljon tutisevaa pelkoa kuin kristittyjen - tai kristityiksi itseään sanovien - keskuudessa? Tuota vastenmielistä nyyhkimistä sitten käyttää kaikenmaailman populismi hyväkseen.
Jos kristinuskon sanoma kerran perustuu henkilökohtaisen uskoon ja henkilökohtaisen pelastumiseen, niin miksi ihmeessä se ei kristitylle riitä, niin kauan kun maassa on uskonnonvapaus?jjeeves kirjoitti:
Lieneekö minkään uskonnon piirissä nykyään niin paljon tutisevaa pelkoa kuin kristittyjen - tai kristityiksi itseään sanovien - keskuudessa? Tuota vastenmielistä nyyhkimistä sitten käyttää kaikenmaailman populismi hyväkseen.
Jos kristinuskon sanoma kerran perustuu henkilökohtaisen uskoon ja henkilökohtaisen pelastumiseen, niin miksi ihmeessä se ei kristitylle riitä, niin kauan kun maassa on uskonnonvapaus?"...miksi ihmeessä se ei kristitylle riitä, niin kauan kun maassa on uskonnonvapaus? "
Ilman muuta se riittää suurimalle osalle kristittyjä. Erikseen sitten on tämä poliittisen kristinuskon joukko.- Anonyymi
jjeeves kirjoitti:
Lieneekö minkään uskonnon piirissä nykyään niin paljon tutisevaa pelkoa kuin kristittyjen - tai kristityiksi itseään sanovien - keskuudessa? Tuota vastenmielistä nyyhkimistä sitten käyttää kaikenmaailman populismi hyväkseen.
Jos kristinuskon sanoma kerran perustuu henkilökohtaisen uskoon ja henkilökohtaisen pelastumiseen, niin miksi ihmeessä se ei kristitylle riitä, niin kauan kun maassa on uskonnonvapaus?"Jos kristinuskon sanoma kerran perustuu henkilökohtaisen uskoon ja henkilökohtaisen pelastumiseen, niin miksi ihmeessä se ei kristitylle riitä, niin kauan kun maassa on uskonnonvapaus?"
Maalliselta puolelta emme tarvitse uskonnonvapauksia yhtään. Meille riittää vapaus Jeesuksessa Kristuksessa. Me otamme aina sen tilan minkä Jumala on katsonut meille parhaaksi. - Anonyymi
jjeeves kirjoitti:
Jos kristinuskon sanoma kerran perustuu henkilökohtaisen uskoon ja henkilökohtaisen pelastumiseen, niin miksi ihmeessä se ei kristitylle riitä, niin kauan kun maassa on uskonnonvapaus?Mitä ihmeen "tutisevaa pelkoa"? Miten se ilmenee?
- tutiseva kyssäri¿ - Anonyymi
Nimenomaan tuotu. Ei siis alkuperäistä.
Mitä sitten jos on tuotu, kai se maasta toiseen liikkuminen oli silloinkin sallittua, ja tuppisuunako heidän olisi pitänyt täällä olla.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten jos on tuotu, kai se maasta toiseen liikkuminen oli silloinkin sallittua, ja tuppisuunako heidän olisi pitänyt täällä olla.
Huvittavaa että nyt nämä tuontiuskonnon fanaattiset kannattajat sitten kritisoivat jos joku muu tuo tänne omaa uskontoaan.
" Uskontoihin liittyvä väkivalta on tuomittava, olkoon sitten kysymys mistä uskonnosta tahansa."
Tästä olen samaa mieltä moraalisesti. Kuitenkin jokainen yksilö tulee tuomita lakien mukaan, kuten oikeusvaltiossa tehdään.- Anonyymi
Mistä johtuu punaisten suvakkien into puolustaa juuri näitä naisia? Miksi nämä samaiset ihmiset pieraisevat kristityille?
- Anonyymi
Kristityt ova maailman vainotuin ryhmä, eikä suvakit eli punikit virka sanaakaan. Mistä johtuu tämä?
Oletteko oikeasti humanisteja? Pas..t sanon minä. - Anonyymi
Äkkiä YEV sanomaan ”kaikkitietävänä ihmisenä” oman kommenttinsa tähän. No, missä viipyy sutkautus?
Anonyymi kirjoitti:
Kristityt ova maailman vainotuin ryhmä, eikä suvakit eli punikit virka sanaakaan. Mistä johtuu tämä?
Oletteko oikeasti humanisteja? Pas..t sanon minä.Heh. Se saattaa näyttää siltä, koska maailmalla on suurin ryhmä nämä kristityt.
Esimerkiksi homoja on huomattavasti vähemmän, mutta heitäkin on vainottu vaikka kuinka paljon.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Heh. Se saattaa näyttää siltä, koska maailmalla on suurin ryhmä nämä kristityt.
Esimerkiksi homoja on huomattavasti vähemmän, mutta heitäkin on vainottu vaikka kuinka paljon.Kukas heitä vainoo?
Anonyymi kirjoitti:
Kukas heitä vainoo?
Kristittyjä vai homoja?
No homoja vainotaan esimerkiksi Afrikassa ja Aasiassa. Brasiliassa poliisit ampuvat homoja kaduilla.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Kristittyjä vai homoja?
No homoja vainotaan esimerkiksi Afrikassa ja Aasiassa. Brasiliassa poliisit ampuvat homoja kaduilla.No homoja. Se ei ole hyvä asia että noin tapahtuu. En kannata teidän juttua, mutta väkivallan tuomitsen ehdoitta.
Jos arvot ovat sellaiset, että kaikilla ihmisillä on ihmisarvo ja että kaikkia tulee kohdella yhdenvertaisesti etenkin lain edessä, niin mielestäni se on kristinuskon ydintä.
- Anonyymi
mummomuori kirjoitti:
Jos arvot ovat sellaiset, että kaikilla ihmisillä on ihmisarvo ja että kaikkia tulee kohdella yhdenvertaisesti etenkin lain edessä, niin mielestäni se on kristinuskon ydintä.
Ja siksi kaikki ISIS:ksen piirissä olleet tulee tutkia tarkoin ja panna heidät elämänmittaiseen valvontaan. Näin he saavat tasavertaisen kohtelun kuten kaikki potentiaaliset terroristit.
- Anonyymi
mummomuori kirjoitti:
Mutkun kansallismielisia ja näitä tulijoita ei kohdella tasa-arvoisesti maassamme lain edessä. Tulijat pääsevät kuin koira veräjästä, mutta kansallismieliset saavat aina syytteen. Tämä näkyy erityisesti siinä kuinka näitä ryhmiä on kohdeltu vihspuheen osalta esimerkiksi. Koskaan ei tulija, vihreä tai demari ole saanut törkeistäkään puheista syytettä. Vastaavissa tapauksissa kansallismielinen on saanut syytteen ja tuomion. Et mummo voi väittää tätä vastaan. Tai voit väittää, kutta sinulla ei ole näyttöä väitteesi taakse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutkun kansallismielisia ja näitä tulijoita ei kohdella tasa-arvoisesti maassamme lain edessä. Tulijat pääsevät kuin koira veräjästä, mutta kansallismieliset saavat aina syytteen. Tämä näkyy erityisesti siinä kuinka näitä ryhmiä on kohdeltu vihspuheen osalta esimerkiksi. Koskaan ei tulija, vihreä tai demari ole saanut törkeistäkään puheista syytettä. Vastaavissa tapauksissa kansallismielinen on saanut syytteen ja tuomion. Et mummo voi väittää tätä vastaan. Tai voit väittää, kutta sinulla ei ole näyttöä väitteesi taakse.
Anteeksi. Piti sanoa mutta, ei kutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo jakamaton ihmisarvo on huulten höpinää demareiltakin, ei mitään muuta. Tästä todistaa kansallismielisten huomattavasti kovempi kohtelu vasemmistolaisen demlan toimesta. Minkähän takia tuota demlaa ei voida hajottaa niin että siihen porukkaan saataisiin demokratia? Nythän on niin että nämä vasemmistolaiset demlan ihmiset tietysti kurmuttavat vastustajiaan huimasti enemmän, eli persuja. Pitäisi olla poliittisesti sitoutumaton tuo demla, niin se olisi sitten oikeudenmukainen.
Anonyymi kirjoitti:
Ja siksi kaikki ISIS:ksen piirissä olleet tulee tutkia tarkoin ja panna heidät elämänmittaiseen valvontaan. Näin he saavat tasavertaisen kohtelun kuten kaikki potentiaaliset terroristit.
"...saavat tasavertaisen kohtelun kuten kaikki potentiaaliset terroristit."
Ei ketään kohdella noin, etenkään jos on mahdollisesti joskus rikollinen.Anonyymi kirjoitti:
"...kansallismieliset saavat aina syytteen. "
Niin, aina kun he syyllistyvät rikoksiin. Aivan varmaan kohdellaan samojen lakien mukaan kuin muitakin.
- Anonyymi
Ensin tulee tarkoin tutkia kuka lapsista on jo rekrytoitu sotilaaksi ja näin osallistunut teloitukseen ja taiseluihin. On vähän arveluttavaa panna lapsi peruskouluun, jos on jo vetänyt jonkin länsimaisen ihmisen kurkun auki puukolla.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Ja koko ajan muslimit ja ISIS tappaa lähinnä muslimeja.
Mitä nyt vähän lännessä ja joskus myös lähi-idässä länsi-ihmisiä myös. ISIS:ksen piirissä on nyt paljon taistelu- ja tappamiskyvyn ja tahdon omaavia ihmisiä, jotka ensi alkuun käsketään "katuviksi" ja "sopuisiksi", että voivat intergoitua yhteiskuntiin ja sitten annetaan uudet toimintaohjeet.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nyt vähän lännessä ja joskus myös lähi-idässä länsi-ihmisiä myös. ISIS:ksen piirissä on nyt paljon taistelu- ja tappamiskyvyn ja tahdon omaavia ihmisiä, jotka ensi alkuun käsketään "katuviksi" ja "sopuisiksi", että voivat intergoitua yhteiskuntiin ja sitten annetaan uudet toimintaohjeet.
No joo. Eurooppalaiset tappavat eniten omiaan, mutta jotkut myös Euroopan ulkopuolella.
Ihmiset ovat samanlaisia kaikkialla.Anonyymi kirjoitti:
"...jotka ensi alkuun käsketään..."
Olet tainnut ymmärtää pahasti väärin.- Anonyymi
mummomuori kirjoitti:
"...jotka ensi alkuun käsketään..."
Olet tainnut ymmärtää pahasti väärin.Sinä et ymmärä islamista juurikaan, joten onko fiksua osallistua sellaiseen, mistä ei tiedä?
Mitään perusteluita et taaskaan kerro, vain ykstotinen mutu.
- Anonyymi
Ongelma on laajempi ja näin on käynyt ranskassa ja sama tilanne tulee taphtumaan muuallakin. https://keskustelu.suomi24.fi/t/15747015/valtauskonto-ranskassa-on-nyt-islam!
Viittaat johonkin kesksuteluun ja erilaisiin mielipitesiin. Joten, mitä oikeastaan tahdot kertoa?
Tarja Halonen kertoi MTV3:ssa aiheesta minusta hyvin ja olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Jos palaavat, niin jatkuuko kaavuissa pyöriminen Suomessa? Hehän paheksuvat muita suomalaisnaisia, joista osa paljastaa puolet rinnoistakin. Ja mitä he opettavat lapsilleen, suomalaisia tapojako? Miten nämä lapset soputuvat suomalaiseen kouluun, opetukseen, harrastuksiin?
Kertokaapa kuka tällaisia aikuisia ottaa töihin?
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152828
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo531947Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4671666Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1531523Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3671447Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641318Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen281310Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151269- 621113
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S23968