Pientä hässäkkää

Huomenta! Jaahas. Näyttää olleen palstalla pientä hässäkkää.

Tänään onkin sitten https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/beb0e332-f29a-40d7-a70b-f268b59dc19f

parempi aloittaa tällä, niin päivä alkais niin kuin hymyllä.

Nainen muuten sanoo tässä seuraavanlaista: "Mieheni ei ole koko avioliittomme aikana puhunut yhtä lempeästi minulle kuin sille” ja perään: "Usein hän ryömii pihalla leikkimässä."

Mjoo. Aika moni asia voi ajaa naisesta ohi tai hässäkkä kirjoittajasta :D

134

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pampula onkin suloinen ja viaton. 2000-luvun maailman kovettamat naiset harvemmin ovat niin ei niille oikein osaa lempeästi puhua, nostavat vielä syyttteen ahdistelusta.

• Miehet hässäköivät. Sitä se on. Lähtevät tuolleen ryömimään suloisten asioiden perässä.

Sovitaanko kaikki nyt yhdessä, että saa pukitella jos siltä tuntuu?
        Niinku Pampula tuossa :D

• misspönttöuuni kirjoitti:

Miehet hässäköivät. Sitä se on. Lähtevät tuolleen ryömimään suloisten asioiden perässä.

Sovitaanko kaikki nyt yhdessä, että saa pukitella jos siltä tuntuu?
        Niinku Pampula tuossa :D

Joo, sovitaan vaan :)

• On vähän paikat jäykkinä. Musiikki teki vetreämmäksi. Kuunnellaanpa toistamiseen.

Liikkeet tulevat sitten myöhemmin iltapäivällä (nuo samat).

• Tuommonen ruohonleikkuri kissan ja koiran seuraks..mitähän siitä tulis..

• Huomenta Wuu! Kyllä ne toimeen tulevat, koirat rakastavat tuollaisia. Ainakin saksanseisojat jopa suojelevat pikkuista, nähty.

Leikkuujälki on tasaista. :)

• Mitä? Joko siellä jalka nousee?

• Oispa aika veikeä kaveri, vaikka kyllä mun täytyy vaan sanoa, että pelkästä ajatuksestakin aivastuttaa. Tuollainen pikkuinenkin touho osaa oikein pöllytä hilseestä. Hui hirvitys...Ja atsiu! ;oD

Ehkä en muutenkaan vertais kaikkia suloisuuksia naiseen... Ehkä ei kovin romanttista tai seksikästä oliskaan jos lässyttäis ja kutkuttais leuan alta...puhumattakaan jos syöttäisi sokeripalasia ja porkkananpätkiä? Vai? :oD

• Eikö ookin :) Vaikka oon kärttynen aamulla, niin hymyilin väkisin.

Kyllähän tuommonen pikkusen pöllyää, mutta kymmenen minuutin jälkeen olisit sinäkin myytyä miestä. Astmapiippu vaan tohisis kun painisit nurmikolla ja lepertäisit :D

Eikö ookin :) Vaikka oon kärttynen aamulla, niin hymyilin väkisin.

Kyllähän tuommonen pikkusen pöllyää, mutta kymmenen minuutin jälkeen olisit sinäkin myytyä miestä. Astmapiippu vaan tohisis kun painisit nurmikolla ja lepertäisit :D

No siis kyllähän mä eläimistä tykkään kovasti ja tulen niitten kanssa muuten hyvin toimeen, jos ei ois allergiaa, niin varmaan tulis enemmänkin oltua eläinten kanssa yhdessä, mutta tällä allergialla mä ainakin pysyn hevosista kauempana... Tuollaisesta koikkelehtijasta varsinkin, kun tiedä vaikka lipaisee vielä naamasta tai jostain ja sit on jo kiire pesulle....aika reagtiot viskaa...:o)

• Disse kirjoitti:

No siis kyllähän mä eläimistä tykkään kovasti ja tulen niitten kanssa muuten hyvin toimeen, jos ei ois allergiaa, niin varmaan tulis enemmänkin oltua eläinten kanssa yhdessä, mutta tällä allergialla mä ainakin pysyn hevosista kauempana... Tuollaisesta koikkelehtijasta varsinkin, kun tiedä vaikka lipaisee vielä naamasta tai jostain ja sit on jo kiire pesulle....aika reagtiot viskaa...:o)

Joo eihän sille mitään mahda. Pitäs olla astronauttipuku :)

Muistan kun eräs rouva sai aikanaan jonkun lintusyyhyn, niin siitä oli leikki kaukana. Meni uimaan sellaseen paikkaan, missä oli paljon sorsia. Yritettiin tehdä vaikka mitä ja huuhdella vedellä niin ei, sairaalaanhan se joutu.

Joo eihän sille mitään mahda. Pitäs olla astronauttipuku :)

Muistan kun eräs rouva sai aikanaan jonkun lintusyyhyn, niin siitä oli leikki kaukana. Meni uimaan sellaseen paikkaan, missä oli paljon sorsia. Yritettiin tehdä vaikka mitä ja huuhdella vedellä niin ei, sairaalaanhan se joutu.

Joo, siis ei mulla ihan mahottomia ole tullut, mutta varmaan jos oikein joutuis johonkin suljettuun tilaan pitkäksi aikaa, missä sitä hevostomua on, niin vois joutua piikittää adrenaliinia, ettei henki lähde....:oO

• Disse kirjoitti:

Joo, siis ei mulla ihan mahottomia ole tullut, mutta varmaan jos oikein joutuis johonkin suljettuun tilaan pitkäksi aikaa, missä sitä hevostomua on, niin vois joutua piikittää adrenaliinia, ettei henki lähde....:oO

On se aika pahana sitten. Eipä kannata leikkiä ei..

On se aika pahana sitten. Eipä kannata leikkiä ei..

Siis ei mulla ole adrenaliinipiikkiä, mutta enpä mä menekään sellaisiin mestoihin, missä vois tulla niin pahat oireet. Joskus kävin kytkee kaverin tallissa sellaisessa huoltotilassa yhden lämminvesivaraajan...10 min olis sisällä ja kyllä meni nokka tukkoon, kurkkua kutitti ja silmät vuoti, mutta meni ohi jonkin ajan päästä ilman antihistamiiniakin... Vähän siedätystä. :oD

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Siis ei mulla ole adrenaliinipiikkiä, mutta enpä mä menekään sellaisiin mestoihin, missä vois tulla niin pahat oireet. Joskus kävin kytkee kaverin tallissa sellaisessa huoltotilassa yhden lämminvesivaraajan...10 min olis sisällä ja kyllä meni nokka tukkoon, kurkkua kutitti ja silmät vuoti, mutta meni ohi jonkin ajan päästä ilman antihistamiiniakin... Vähän siedätystä. :oD

Milloin sinä ehdit niitä töitä tekemään:)
        Helvetti, sinun työnantajana en maksaisi kyllä puoltakaan palkkaa...

• Anonyymi kirjoitti:

Hahhah... Keposasti kerkeen tekemään. Ja paljon... Tosin mä oon vähäruokainen työn suhteen, että vähempikin riittää. :oD

• Anonyymi kirjoitti:

Ja työnantaja on helkutin tyytyväinen mun työntekoon. Joka vuosi muistaa juottaa pari päivää jossain Tahkolla tai vst. Ja tulospalkkioita makselee. Ja sitten työhön kuuluu vielä helkatin hulppeat vapaat... Parista kuukaudesta kolmeen kuukauteen vuoteen lomaa ja vapaata, että ei se ihan huonoa tykkää mun työnteosta. :oD

• Disse kirjoitti:

Ja työnantaja on helkutin tyytyväinen mun työntekoon. Joka vuosi muistaa juottaa pari päivää jossain Tahkolla tai vst. Ja tulospalkkioita makselee. Ja sitten työhön kuuluu vielä helkatin hulppeat vapaat... Parista kuukaudesta kolmeen kuukauteen vuoteen lomaa ja vapaata, että ei se ihan huonoa tykkää mun työnteosta. :oD

Joku tarkkailee sun työtä :'D

Joku tarkkailee sun työtä :'D

Joku on vähän turhsnkin kiinnostunut mun elämästä. 🤣

• Disse kirjoitti:

Joku on vähän turhsnkin kiinnostunut mun elämästä. 🤣

Näyttää olevan jo minunkin...
        Ketju on nimensä veroinen ja hyvin osuva näköjään :D

Tätä minä tarkoitin kun luin palstaa.
        "Pientä hässäkkää".

Näyttää olevan jo minunkin...
        Ketju on nimensä veroinen ja hyvin osuva näköjään :D

Tätä minä tarkoitin kun luin palstaa.
        "Pientä hässäkkää".

Joo. Aika villi meno tuntuu välillä olevan. Jotkut tai joku on sloittanut vainon taas. Abriksenkin kimppuun käyty ja mä oon ksnssa osani saanut. Vuan eepä haettoo... tämä on osa palstaa.... ”heikot elontiellä sortuu, jätkä sen kun porskuttaa!” 😂💪

• Disse kirjoitti:

Joo. Aika villi meno tuntuu välillä olevan. Jotkut tai joku on sloittanut vainon taas. Abriksenkin kimppuun käyty ja mä oon ksnssa osani saanut. Vuan eepä haettoo... tämä on osa palstaa.... ”heikot elontiellä sortuu, jätkä sen kun porskuttaa!” 😂💪

No niin. Näin taitaa olla. Pysyis vaan tässä rattailla etteivät vallan ohituskaistaa paina ohi :D

• Disse kirjoitti:

No niin. Näin taitaa olla. Pysyis vaan tässä rattailla etteivät vallan ohituskaistaa paina ohi :D

No mitäs sulle ollaan sit tyrkitty tänään? 😬

• Disse kirjoitti:

No mitäs sulle ollaan sit tyrkitty tänään? 😬

Partaperttikaveria tarkoitan.

Partaperttikaveria tarkoitan.

AIniin tässä ketjussa? Niin, se varmaan vaan tarkoitti, että miten muka pertsan sanoista menetit itsetuntos... tai jotain sellaista... vilkas mielikuvitus ja intoa vähän liikaa. 😬
        Kaveri luulee tietävänsä muiden tunteet....😊 Yleistä...no hätä. Ota iisisti. Ihan sä oot kuin ennenkin. 😊👌

• Disse kirjoitti:

AIniin tässä ketjussa? Niin, se varmaan vaan tarkoitti, että miten muka pertsan sanoista menetit itsetuntos... tai jotain sellaista... vilkas mielikuvitus ja intoa vähän liikaa. 😬
        Kaveri luulee tietävänsä muiden tunteet....😊 Yleistä...no hätä. Ota iisisti. Ihan sä oot kuin ennenkin. 😊👌

No ihan niin kuin ennenkin, mutta pihalla :D

Saahan minuakin haukkua, ei ne "tunnot" siitä miksikään oo menny.
        Mutta että kun ei pystytä yhtään keskustelamaan ettei yritä kaataa soraan ja tyrkätä siitä vielä alamäkeen.

Mutta että kun ei pystytä yhtään keskustelamaan ettei yritä kaataa soraan ja tyrkätä siitä vielä alamäkeen.

No siitä pitäis tipauttaa kummankin joku ennakkoasenne pois... vähän kuin peli piip! Seis. Ja sit vaan jutella. Jos menee vähän liian pitkälle, pieni tauko. 😊👌

Mä oon opetellut välillä jättämään vastaamattakin, jos ei oo mitään sanomista. Pistää vaikka peukun. Sit jos ei oo kivaa, niin telkku suki ja sitä vähän aikaa... ei näitä kannata väkisten vääntää. 😊👌

• Disse kirjoitti:

No siitä pitäis tipauttaa kummankin joku ennakkoasenne pois... vähän kuin peli piip! Seis. Ja sit vaan jutella. Jos menee vähän liian pitkälle, pieni tauko. 😊👌

Mä oon opetellut välillä jättämään vastaamattakin, jos ei oo mitään sanomista. Pistää vaikka peukun. Sit jos ei oo kivaa, niin telkku suki ja sitä vähän aikaa... ei näitä kannata väkisten vääntää. 😊👌

Joo, mutta kun en saa pidettyä suuta/näppäimiä kiinni. Oot oikeessa miljoonannen kerran, että pitäs vaan nyökätä, ok ja antaa olla.

Mutta mulla on niin hirrweesti asiaa *naur*

Aina on opponoinnin mahdollisuus :D

Joo, mutta kun en saa pidettyä suuta/näppäimiä kiinni. Oot oikeessa miljoonannen kerran, että pitäs vaan nyökätä, ok ja antaa olla.

Mutta mulla on niin hirrweesti asiaa *naur*

Aina on opponoinnin mahdollisuus :D

Se on se karjalainen perusluonne.,😬👌

Vieläkö sinä täällä tätä juttua pyörität? Mikä sinulla meni tunteisiin? Mehän höpöteltiin niitä näitä 🤔

• Anonyymi
      • Aivan upee! :'D Se on niin aitoa näiden kanssa :'D

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Aivan upee! :'D Se on niin aitoa näiden kanssa :'D

Mun pyrkimyksenä on olla enemmän Pampulan ja Gunnelin kaltainen ja vähemmän ihmisen kaltainen.

-flowersreally-

• Anonyymi kirjoitti:

Mun pyrkimyksenä on olla enemmän Pampulan ja Gunnelin kaltainen ja vähemmän ihmisen kaltainen.

-flowersreally-

No se on hyvä pyrkimys se. Kattelin uudestaan Gunnelin.
        Ei siinä takapotkaa paljoa pakottanut, ollapa noin; tuolla vireellä maanantai-aamuisin töihin :D

Oikeesti oli niin hyvänmielen pätkä. Just tuolleen ei pitäs ihmisessä(kään) olla estoja!

• Anonyymi

Aika myöhään te heräätte. Itse heräsin jo neljältä.

• Oikeastaan siihen ei saisi puuttua. Jokainen tuiskahtaa herätä silloin kun haluaa :)

• Anonyymi

Jutun naisen mies on jännämies joka ei osaa hemmotella naista. Nainen on miehen kanssa vain miehen ulkonäön takia. Ei ole jutun naisen mies romanttinen ei kehu naista eikä varmaan vie koskaan ulos konserttiin.

• Onpas Pampulalla sähäkät liikkeet, uskomaton kiihtyvyys

• Joo, kamera ei pysyny perässä, aika kilihakka :)

• Mitäs hässäkkää täällä on ollut? Taas olen missannut kaikki mielenkiintoiset jutut.

• Olet saattanut hieman hässäköidä.

Olet saattanut hieman hässäköidä.

Minä olen viaton pulmunen.

• Partakaveri kirjoitti:

Minä olen viaton pulmunen.

Pulmunen olet kyllä. Alkuliite otetaan pois. Viaton on tuo poni.

Pulmunen olet kyllä. Alkuliite otetaan pois. Viaton on tuo poni.

Mikä on syyte?

• Partakaveri kirjoitti:

Mikä on syyte?

Pitää miettiä. Niitä on monta. Voi mennä viikko.

Pitää miettiä. Niitä on monta. Voi mennä viikko.

Viikossa olen jo unohtanut koko jutun, kannattaa olla nopea, siiliseni.

• Partakaveri kirjoitti:

Viikossa olen jo unohtanut koko jutun, kannattaa olla nopea, siiliseni.

Sitten se menee. Mihin Kurt katosi?

Sitten se menee. Mihin Kurt katosi?

Halusin kuulua Pertin ja Abran jengiin, mutta Abra otti hatkat.

• Partakaveri kirjoitti:

Halusin kuulua Pertin ja Abran jengiin, mutta Abra otti hatkat.

Joojoojoojoo. Onko mahdottomuus käyttäytyä edes yksi viikko kunnolla?

Joojoojoojoo. Onko mahdottomuus käyttäytyä edes yksi viikko kunnolla?

Sinähän se pelleilet. Minä olen pitänyt sopimuksesta kiinni.

• Partakaveri kirjoitti:

Sinähän se pelleilet. Minä olen pitänyt sopimuksesta kiinni.

Ihme kauppamies aina sopimus pöydällä. Tämä on poni-ketju. Katso video, niin rauhoitut.

Ihme kauppamies aina sopimus pöydällä. Tämä on poni-ketju. Katso video, niin rauhoitut.

Minä olen rauhallinen. Kaikki eivät ole samanlaisia pieniä kiukuttelijoita.

Oletko muuten koskaan miettinyt aikuiseksi kasvamista? Sinä olet kuin uhmaikäinen lapsi. Taidat valehdella ikäsi.

• Partakaveri kirjoitti:

Minä olen rauhallinen. Kaikki eivät ole samanlaisia pieniä kiukuttelijoita.

Oletko muuten koskaan miettinyt aikuiseksi kasvamista? Sinä olet kuin uhmaikäinen lapsi. Taidat valehdella ikäsi.

Hihihihi olen .tun päivänsäde, se on kuultu ennenkin. Ihanaa! Nyt lähti ikä alenemaan eikä menekään enää kurppa-suuntaan. On tätä päivää odotettukin.

Miksi tarvii kasvaa aikuiseksi kun voi olla tällainen prinsessa, isi kerropa se?

Entä oma ikäsi? Harmittaako, että olen tässä iässä sinua nuorekkaampi :D

Hihihihi olen .tun päivänsäde, se on kuultu ennenkin. Ihanaa! Nyt lähti ikä alenemaan eikä menekään enää kurppa-suuntaan. On tätä päivää odotettukin.

Miksi tarvii kasvaa aikuiseksi kun voi olla tällainen prinsessa, isi kerropa se?

Entä oma ikäsi? Harmittaako, että olen tässä iässä sinua nuorekkaampi :D

Ihmisenä kasvaminen vaatii työtä. Aina ei kannata mennä siitä mistä aita on matalin. Sinun kannattaisi vakasti miettiä miksi jonkun random ihmisen heitto netissä romutti hetkeksi itseluottamuksesi niin totaalisesti.

• Partakaveri kirjoitti:

Ihmisenä kasvaminen vaatii työtä. Aina ei kannata mennä siitä mistä aita on matalin. Sinun kannattaisi vakasti miettiä miksi jonkun random ihmisen heitto netissä romutti hetkeksi itseluottamuksesi niin totaalisesti.

Mikä heitto? Öh, nyt putosin kyllä kyydistä. Mistähän nyt puhut?

Romutti??? Tarkennus kiitos.

Mikä heitto? Öh, nyt putosin kyllä kyydistä. Mistähän nyt puhut?

Romutti??? Tarkennus kiitos.

Voi Pönttis...

• Partakaveri kirjoitti:

Ihan kuin sinä olisit odottanut siinä päivän minua härkittäväksi :D

Mihin minun pitäisi tästä kasvaa ja mistä ylipäätään puhut?
        Nyt olen ulapalla vapaassa aallossa ihan *rapsuttaa tukkaa*

Ihan kuin sinä olisit odottanut siinä päivän minua härkittäväksi :D

Mihin minun pitäisi tästä kasvaa ja mistä ylipäätään puhut?
        Nyt olen ulapalla vapaassa aallossa ihan *rapsuttaa tukkaa*

Minä luulin sinun olevan siellä lomalla. Miksi minä odottaisin sinua?

• Partakaveri kirjoitti:

Voi Pönttis...

Oikeasti, en ymmärrä yhtään mitään!

Haluatko sinä psykologisoida minua taas vai mikä nyt on?

Saat puhua suoraan. Esität niin kummia juttuja (pitkästä aikaa).

Ai sekö kun nimittelit minua? :D

• Partakaveri kirjoitti:

Minä luulin sinun olevan siellä lomalla. Miksi minä odottaisin sinua?

Minä olen lomalla. Mutta et vastannut väitteisiisi? Kerro nyt kun aloitit.
        Mutta sinä leikit taas minulla :(

Oikeasti, en ymmärrä yhtään mitään!

Haluatko sinä psykologisoida minua taas vai mikä nyt on?

Saat puhua suoraan. Esität niin kummia juttuja (pitkästä aikaa).

Ai sekö kun nimittelit minua? :D

Kunhan höpöttelen. Tyylini on vaan heittää diippiä settiä sekaan. Ei sinun tarvitse ajatuksiasi kertoa minulle. Minä vain herättelen sinua.

• Partakaveri kirjoitti:

"Sinun kannattaisi vakasti miettiä miksi jonkun random ihmisen heitto netissä romutti hetkeksi itseluottamuksesi niin totaalisesti."

Tämä kohta vaatii kyllä nyt perustelua.

• Partakaveri kirjoitti:

Kunhan höpöttelen. Tyylini on vaan heittää diippiä settiä sekaan. Ei sinun tarvitse ajatuksiasi kertoa minulle. Minä vain herättelen sinua.

Minua ei tarvitse valheille herätellä. Oletko sekaisin?

"Sinun kannattaisi vakasti miettiä miksi jonkun random ihmisen heitto netissä romutti hetkeksi itseluottamuksesi niin totaalisesti."

Katso sisimpääsi. Sinä tiedät vastauksen.

Minä olen lomalla. Mutta et vastannut väitteisiisi? Kerro nyt kun aloitit.
        Mutta sinä leikit taas minulla :(

Minä vain höpöttelen tässä nukkumaan menon ohessa :)

• Partakaveri kirjoitti:

Ihme juttuja. Katsoisin jos tietäisin, mitä! Kohta alan murista. Heität semmosia asioita, että tämmöset kyllä haluais tietää, mistä ne on peräisin ni vois miettiäkin!

• Partakaveri kirjoitti:

Minä vain höpöttelen tässä nukkumaan menon ohessa :)

Oot höpöttänyt illan niin kryptisiä lauseita etten aiemmin ole tämmöiseen täällä törmännyt.

• Partakaveri kirjoitti:

Ei se sika-heitto vienyt mua maanrakoon, siitäkö on puhe?? Kunhan sanoin tahalleni, että menin kippuralle peiton alle. :D

...

Lisäksi kohdan voisi linkittää tähän, niin saisi kiinni keskustelun.

Ihme juttuja. Katsoisin jos tietäisin, mitä! Kohta alan murista. Heität semmosia asioita, että tämmöset kyllä haluais tietää, mistä ne on peräisin ni vois miettiäkin!

Voi pientä, niin hämmentynyt. Ehkä voisit jutella jonkun luetetun kanssa ajatustesi selkiyttämiseksi.

• Partakaveri kirjoitti:

Sinä tunnut kertovan siinä minulle.

En keskustele enää kanssasi ellet selvitä, mitä sönkötät.

• Partakaveri

Sinä tunnut kertovan siinä minulle.

En keskustele enää kanssasi ellet selvitä, mitä sönkötät.

Nyt kauniita unia prinsessa.

• Partakaveri kirjoitti:

Voi pientä, niin hämmentynyt. Ehkä voisit jutella jonkun luetetun kanssa ajatustesi selkiyttämiseksi.

No kyllä tässä nyt vähemmästäkin hämmentyy ja haluaa jonkun muunkin tähän arvioimaan. *suhinaa*

Kenenkähän kanssa pitäisi jutella? Kuka on se "luotettu".

Ootko ottanu iltalääkkeet?!

Tosin joo, ei pitäs taas olla tyhmä. Haluat vaan huomiota ja huudatat minua...

• Partakaveri kirjoitti:

Nyt kauniita unia prinsessa.

Joopa joo ja huomenna uudet kujeet.

• Jos olen Pertin kauan kadoksissa ollut poika?

• Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

Jos olen Pertin kauan kadoksissa ollut poika?

Samat maneerit ja lauseet isällä ja pojalla. Kohta tulee vaarikin. Pönttiksestä ei vaan kaikille kolmelle riitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Samat maneerit ja lauseet isällä ja pojalla. Kohta tulee vaarikin. Pönttiksestä ei vaan kaikille kolmelle riitä.

Minä voin tuurata Perttiä nyt kun hän on uhannut hiljentyä. Kätevää, eikö 😁

• ADHD-poni!

Miniatyyrihevonen on kiehtova ajatus. Pitäisi olla myös miniatyyri-ihmiset. Kutistettaisiin joka ulottuvuus kymmenesosaa. Painettaisiin vähän alle 100g keskimäärin. Kun saisi yhden jäniksen metsästetyttyä, niin koko perhe söisi sitä vuoden. Jännitystäkin olisi elämässä kun pitäisi vähän katsoa ettei joku kanahaukka nappaa.

• Lapsen intoa vain...:)

Lapsen intoa vain...:)

Olen lenkkeillessäni tehnyt havainnon, että laitumilla on nykyään aika paljon seeproja. Ei ne tarkemmin katsoen ole ihan oikeita seeproja vaan hepoja, joilla on seepratakki päällä. Kysymyksessä ei kaiketi ole edes pelkästään muotiseikka vaan raitakuvion on tarkoitus olla houkuttelematta ikäviä mötiäisiä elikon kimppuun.

Voisihan sitä kokeilla itsekin. https://www.aprilli.fi/karnevaalikauppa/tuote/seepra-asu-paalla/43816/
        Tuollaisessa tuolla teutaroisi ja kirmaisi kuin Pampula. Jonkun diagnoosin siitä saisi, raskauttavamman kuin adhd.

• Katopa leffa Downsizing.

• Wwuwuw kirjoitti:

Katopa leffa Downsizing.

Ahaa. Mahdollisuus on siis huomioitu. Ehkä on syytä tutustua myös Lemuel Gulliverin fiktiivisiin retkiin, jotta kaikki miniatyyrielämän riskit tulee huomioitua.

• Kävin minäkin joskus koirani (collie) kanssa Inkoossa yhellä tallilla, jossa oli shettiksen varsa. Eihän se ollut mun koiraani isompi.

• Mitä tuumivat toisistaan? :)

Mitä tuumivat toisistaan? :)

Utelijaita olivat. Haistelivat lähinnä.
        Tää varsa (ei ollut montaa päivää vanha) oli vielä emon kans samassa karsinassa, mut ei sekään ihmeempiä sanonut.

• pitkätukka-68 kirjoitti:

Utelijaita olivat. Haistelivat lähinnä.
        Tää varsa (ei ollut montaa päivää vanha) oli vielä emon kans samassa karsinassa, mut ei sekään ihmeempiä sanonut.

Yleensä ne pitävät toisistaan jos koira on tervepäinen, hassua seurattavaa eri lajit keskenään & kommunikoinnissa. :)

Yleensä ne pitävät toisistaan jos koira on tervepäinen, hassua seurattavaa eri lajit keskenään & kommunikoinnissa. :)

Collie nyt ei muutenkaan ole metsästyskoira, vaan paimen. Aluksihan tuo pelkäs kaikkia normaalikokoisia hevosia, mikä on tietys ihan fiksua 20 kg painoiselta kun toinen painaa 700 kg. Sit hän alko tulee niiden kans tutuksi. Shelttivarsa nyt on aika pieni, mut painavanpi sekin ku collie.

Mua huvitti sekin, ku meilläpäin oli lampaitakin laitumella. Mun koirani ei oikein tienny miten niihin pitäisi suhtautua (vaikka lammaspaimen olevinaan olikin).
        Kissoja ja koiriahan mulla on tietenkin myös ollut sekaisin, ilman ongelmia.

• pitkätukka-68 kirjoitti:

Collie nyt ei muutenkaan ole metsästyskoira, vaan paimen. Aluksihan tuo pelkäs kaikkia normaalikokoisia hevosia, mikä on tietys ihan fiksua 20 kg painoiselta kun toinen painaa 700 kg. Sit hän alko tulee niiden kans tutuksi. Shelttivarsa nyt on aika pieni, mut painavanpi sekin ku collie.

Mua huvitti sekin, ku meilläpäin oli lampaitakin laitumella. Mun koirani ei oikein tienny miten niihin pitäisi suhtautua (vaikka lammaspaimen olevinaan olikin).
        Kissoja ja koiriahan mulla on tietenkin myös ollut sekaisin, ilman ongelmia.

Mielelläänhän colliet noita alkaa paimentamaan. Ja hurjinta on se kun hevonen on lammasaidassa katraan kanssa ja se alkaa kaitsemaan lampaita, pitää niitä niin kuin ominaan :)

Maalla käytetään näitä laumanvartijakoiria ihan työssä.

• Anonyymi

Niin upee koira valesilmineen.Ei ihme
        että puhutellaan meidän poika nimellä.

• Noh vasta tulin , mitä on täällä ollut?

• Noh kunhan lueskelet palstaa... Minäkin olin poissa, mutta heillä on ollut kissanhännän vetoa ja vehtuutusta :D

Noh kunhan lueskelet palstaa... Minäkin olin poissa, mutta heillä on ollut kissanhännän vetoa ja vehtuutusta :D

Oon näköään neljä päivää pois täältä.

Noh kunhan lueskelet palstaa... Minäkin olin poissa, mutta heillä on ollut kissanhännän vetoa ja vehtuutusta :D

Siis ollut😳
        Ei ole aikaa kun oon mennyt tulla putkella nii nyt on ollut päivä piiloutua peiton alle.😥

Viime yö oli pojan kanssa keskusteluja teenkö rangaistukset kostona ja käytiin asiaa läpitte monta tuntia ja halusin hänen tajuavan, eikä minun kertominen auta mitään jos ei muista sitä muutaman päivän päästä.

Ollut etten halu astua pihalle ovesta, todella ahdistavaa.

• valtakunta kirjoitti:

Oon näköään neljä päivää pois täältä.

Ainahan täällä mesotaan...

Kaikki on kääntynyt pää alaspäin kun tulee takaisin :)

Vähän niin kuin kesäinen trombi.

• valtakunta kirjoitti:

Ollut etten halu astua pihalle ovesta, todella ahdistavaa.

Höh. Harmi nyt sitten :( Kaipaat lepoa.
        Kun oikeen pitkään jotain hankalaa joutuu vanuttamaan, niin on henkisesti puhki, kyllä. Sitten ei halua kommunikoida, ei minnekään päin. Ei välttämättä edes puhelimessa. Oohan hetki rauhassa...Pötköttelet ja köllöttelet jos saat aikaa siihen.

Ainahan täällä mesotaan...

Kaikki on kääntynyt pää alaspäin kun tulee takaisin :)

Vähän niin kuin kesäinen trombi.

Noniin sit pitää siivota taas jäljet ja suoristaa kurtut.

Auto ongelma pahenee, päivät syksyyn vähenee ja tuskan ja piiloutumisen halu kasvaa. En tajua miten stressi taas tekee sen, että haluu piiloutua kaikkia ihmisiä pakoon.

• valtakunta kirjoitti:

Noniin sit pitää siivota taas jäljet ja suoristaa kurtut.

Auto ongelma pahenee, päivät syksyyn vähenee ja tuskan ja piiloutumisen halu kasvaa. En tajua miten stressi taas tekee sen, että haluu piiloutua kaikkia ihmisiä pakoon.

No kun se on, että ne muut ihmiset rasittaa niitä omia keskeneräisiä ajatuksia. Sitä se varmaan on. Ei ehkä jaksa vaan kuunnella jos omat hommat kasaantuu. Elä sie hättäile...oo semmosena kuin oot, ei vieraiden ihmisten kanssa tarvii jaksaa, ensin oma olo :)

Höh. Harmi nyt sitten :( Kaipaat lepoa.
        Kun oikeen pitkään jotain hankalaa joutuu vanuttamaan, niin on henkisesti puhki, kyllä. Sitten ei halua kommunikoida, ei minnekään päin. Ei välttämättä edes puhelimessa. Oohan hetki rauhassa...Pötköttelet ja köllöttelet jos saat aikaa siihen.

Totta puhumisesta, juuri niin ei halu puhua kenenkään kanssa ja kuinka se hemmetin rahan puutos väsyttää henkisesti. Ei pysty tarjoamaan mitä haluan lapselle , vielä nirsoan kaupan päälle vaikka jotain ilmaiseksi ja kun taas ei ole aikaa menettää asioita kun pitäisi tutkia, niin menee nopeasti ohi.

No kun se on, että ne muut ihmiset rasittaa niitä omia keskeneräisiä ajatuksia. Sitä se varmaan on. Ei ehkä jaksa vaan kuunnella jos omat hommat kasaantuu. Elä sie hättäile...oo semmosena kuin oot, ei vieraiden ihmisten kanssa tarvii jaksaa, ensin oma olo :)

Omat asiat hävettää joskus niin kirjaimellisesti. Kuin jäädä jumiin 10km päähän autolla ja kirjoitella harmi kun en sopinut tästä päivästä kun ajattelin kun ohi ajan niin hakisin samalla.

On siis todella vaikea eläää kun jotain joutuu kestämään kun ei pysty pysymään aikataulussa kun auto ei kestä.

Auto savuaa kesken matkaa ja pitää jäähdytellä.

Kyllä silloin ei halua olla yhteydessä ja siihen päälle kippuraksi edes pystynyt tänään hakemaan mitään kun olen hyvin uupunut henkisesti ja se vie voimat myös fyysisesti.

Parempi kun ei yritä sovittaa rahan puutosta kuin taas sit ostaa huijattua kuin rattaat jotka ei mahdu yleiseen kulkuneuvoon ja turhaa rahan menoa joka piti taas avittaa.

• valtakunta kirjoitti:

Auto savuaa kesken matkaa ja pitää jäähdytellä.

Ymmärrän nuo...turhauttaa kenet tahansa ja jos sitten vielä tosi tosi paljon haluaisi antaa lapselle, että hyvä ois olla, niin syöhän se vanhempaa :( Mutta sitten kun itsellä on hirmu huonosti joku juttu, niin ajattele sillä hetkellä, että jollakin voi olla vielä äärettömän paljon pahemmin. Oot äitinä puun ja kuoren välissä, mutta miettisin ite niin, että viimeistään aikuisena lapset ymmärtää ettei tilanne ollu helppo...Niin, ei pie niin kovasti sitten sunkaan itseäs syytellä.

Ja kysyi vielä sitä mahtuuko hyvin yleiseen kulkuneuvoon ja kehdattiin olla epärellisiä, ei se ulkonäkö olisi ollut se tärkeä juttu vaan kun on siedettävä vaan käyttöominaisuus.

• valtakunta kirjoitti:

Kyllä silloin ei halua olla yhteydessä ja siihen päälle kippuraksi edes pystynyt tänään hakemaan mitään kun olen hyvin uupunut henkisesti ja se vie voimat myös fyysisesti.

Parempi kun ei yritä sovittaa rahan puutosta kuin taas sit ostaa huijattua kuin rattaat jotka ei mahdu yleiseen kulkuneuvoon ja turhaa rahan menoa joka piti taas avittaa.

Joo, ei ole helppo rasti. Mutta katso suosiolla päiviä, joina on enemmän energiaa. Oikein huonona päivänä oo vaan armelias itselle ja anna isompien juttujen olla. Monesti me asetetaan itellekin pään sisälle kovat tavoitteet ja sitten kun niihin ei pääse, niin mielellään sitä alkaa itseään sättimään ja syyttämään ja sitten on vielä kurjempaa. Niin kuin joskus taisinkin sanoa, niin ei oo sitä valmista tapaa elää. Siltä pohjalta. Sie olet urhea. Hyvä kun saat kirjotettua sillon vaikka tännekin kun asiat on menny vähän vitelikkoon. Se auttaa. Muuten sitten muuta apua neuvolasta ja muista osoitteista jos tuntuu ettei omat kädet riitä lasten kanssa tms.

• valtakunta kirjoitti:

Ja kysyi vielä sitä mahtuuko hyvin yleiseen kulkuneuvoon ja kehdattiin olla epärellisiä, ei se ulkonäkö olisi ollut se tärkeä juttu vaan kun on siedettävä vaan käyttöominaisuus.

Mutta hei muista palautusoikeus! Onhan kuluttajalla suoja. 14 - 30 vrk:teen.
        Varsinkin jos oot saanu virheellistä tietoa myyntilanteessa. Pistä kuitit talteen.

Ymmärrän nuo...turhauttaa kenet tahansa ja jos sitten vielä tosi tosi paljon haluaisi antaa lapselle, että hyvä ois olla, niin syöhän se vanhempaa :( Mutta sitten kun itsellä on hirmu huonosti joku juttu, niin ajattele sillä hetkellä, että jollakin voi olla vielä äärettömän paljon pahemmin. Oot äitinä puun ja kuoren välissä, mutta miettisin ite niin, että viimeistään aikuisena lapset ymmärtää ettei tilanne ollu helppo...Niin, ei pie niin kovasti sitten sunkaan itseäs syytellä.

Koen asioita menetetään jos niillä ei ole mahdollista se että olen huono edes kerjään se saa minut kokemaan huonommuutta etten saavu paikalle.

Kyllä tekisi mieli repäistä jotain noloa kirjaimellisesti.

Näin untakin kun nirsoan lapselle ostettavia juttu että olen ahne erittäin ahneeksi koin unessa itseni.

Komppaan sua. Totta turiset.

Mutta hei muista palautusoikeus! Onhan kuluttajalla suoja. 14 - 30 vrk:teen.
        Varsinkin jos oot saanu virheellistä tietoa myyntilanteessa. Pistä kuitit talteen.

Noh mutta kyseinen asia oli ihan yksityisasia tavaran ostoa , missä ei kuitteja ole, ei ole varaa ostaa aina uutena.
        Se mikä siitä teki ikävän kun kysyin paikan päällä ja kyllä taas minun on vaikea myydä tavaraa mistä en tykkää kuin riesaksi eteenpäin.minun moraalini on siitä outo.

• Abrakadabra kirjoitti:

Komppaan sua. Totta turiset.

Parhaansa tekee, muuhun ei kukaan pysty. Ei pidä ruoskia itseään liikaa, se syö loputkin voimat.

Ei aina tarvi olla jaksava, hyvä, osaava ja täydellinen. ☺️

Joo, ei ole helppo rasti. Mutta katso suosiolla päiviä, joina on enemmän energiaa. Oikein huonona päivänä oo vaan armelias itselle ja anna isompien juttujen olla. Monesti me asetetaan itellekin pään sisälle kovat tavoitteet ja sitten kun niihin ei pääse, niin mielellään sitä alkaa itseään sättimään ja syyttämään ja sitten on vielä kurjempaa. Niin kuin joskus taisinkin sanoa, niin ei oo sitä valmista tapaa elää. Siltä pohjalta. Sie olet urhea. Hyvä kun saat kirjotettua sillon vaikka tännekin kun asiat on menny vähän vitelikkoon. Se auttaa. Muuten sitten muuta apua neuvolasta ja muista osoitteista jos tuntuu ettei omat kädet riitä lasten kanssa tms.

Lapsien kanssa kyllä riittää mutta ei muiden ihmisten kanssa halua olla tekemisessä.

• valtakunta kirjoitti:

Koen asioita menetetään jos niillä ei ole mahdollista se että olen huono edes kerjään se saa minut kokemaan huonommuutta etten saavu paikalle.

Kyllä tekisi mieli repäistä jotain noloa kirjaimellisesti.

Näin untakin kun nirsoan lapselle ostettavia juttu että olen ahne erittäin ahneeksi koin unessa itseni.

Päivän paineet ja syytökset tulee uniin. Tai jos elämässä todella on jotain liikaa, niin itekin näin unta bussista, joka meni ihan holtittomasti ja heittelehdin kyydissä ja ajattelin unessa etten koskaan pääse siitä ulos. -> työstressi.

• valtakunta kirjoitti:

Noh mutta kyseinen asia oli ihan yksityisasia tavaran ostoa , missä ei kuitteja ole, ei ole varaa ostaa aina uutena.
        Se mikä siitä teki ikävän kun kysyin paikan päällä ja kyllä taas minun on vaikea myydä tavaraa mistä en tykkää kuin riesaksi eteenpäin.minun moraalini on siitä outo.

Aijaa niin se on ollu sellanen kauppa. Noh tuota jos saisit ne myötyä jollekin jolle ne sopii. Pyydät maksettua hintaa kovemman hinnan? Jospa se silleen menis kuitenkin parhain päin? Aina kannattaa kokeilla. Ostaja voi tulla nopeaan. Sinä määrität hinnan.

• Abrakadabra kirjoitti:

Parhaansa tekee, muuhun ei kukaan pysty. Ei pidä ruoskia itseään liikaa, se syö loputkin voimat.

Ei aina tarvi olla jaksava, hyvä, osaava ja täydellinen. ☺️

Näin on. Liikaa verrataan itseämme toisiin. Sitä aina miettii, että kuka sanoi, että nyt pitää tehdä näin sillon kun just on ruoskimassa omia hommiaan. No ei kukaan, sitten höllätään ja seuraava viikko näyttääkin jo toiselta :)

Aijaa niin se on ollu sellanen kauppa. Noh tuota jos saisit ne myötyä jollekin jolle ne sopii. Pyydät maksettua hintaa kovemman hinnan? Jospa se silleen menis kuitenkin parhain päin? Aina kannattaa kokeilla. Ostaja voi tulla nopeaan. Sinä määrität hinnan.

En kyllä pysty kovempaa hintaa huutaa koska koen sen moraalisesti väärin varsinkin kun ostanut käyttötarkoituksen takia itseni käyttöön, silloin näkyy kulumaa erittäin pahasti mutta arvoa oli tunne puoleisesta enemmän.

Kun tunnepuolisesti ei se vastanut käyttöä rahanarvoisesti, koen enemmän huijatuksi tuloa.

Miksi ihmeessä luotan niin sokeasti muiden toimivan oikein?

Varsinkin kun kysyin suoraa asiaa. ”Ovatko ne tarpeeksi?” ”Kyllä ne ovat”

• valtakunta kirjoitti:

Kun tunnepuolisesti ei se vastanut käyttöä rahanarvoisesti, koen enemmän huijatuksi tuloa.

Joo on ollu harmillista, että ovat puhuneet sinulle puuta heinää. Se on petos ja pettymys :( Luulisi ihmisillä olevan omatunto, mutta ei.

• valtakunta kirjoitti:

Varsinkin kun kysyin suoraa asiaa. ”Ovatko ne tarpeeksi?” ”Kyllä ne ovat”

Etenkin tuossa..

Vilunkia ollut.

• valtakunta kirjoitti:

En kyllä pysty kovempaa hintaa huutaa koska koen sen moraalisesti väärin varsinkin kun ostanut käyttötarkoituksen takia itseni käyttöön, silloin näkyy kulumaa erittäin pahasti mutta arvoa oli tunne puoleisesta enemmän.

Voithan kysyä mahdolliselta ostajalta, että mitä maksaisit? Se olis reilua ja sitten jos tuntuis liian vähältä, voisit kysyä, miltä tuntuis tämä summa ja määrittää sitten siinä? Jäis semmonen lepposa kaupankäyntitilanne muistoks. Monesti silleen päästään hyviin ratkaisuihin :)

• valtakunta kirjoitti:

Lapsien kanssa kyllä riittää mutta ei muiden ihmisten kanssa halua olla tekemisessä.

Siinä on tarpeeksi jaksamista ja ihan oikea järjestyskin vielä. Älä ole liian vaativa itsellesi. Lapset ja perhe ensin, muut joutaa ootella sitä aikaa, kun taas jaksaa. :)

Ihan sama mitä muut ajattelee, sä itse tiedät mihin voimat kantaa ja mikä on tärkein järjestys.

• Abrakadabra kirjoitti:

Siinä on tarpeeksi jaksamista ja ihan oikea järjestyskin vielä. Älä ole liian vaativa itsellesi. Lapset ja perhe ensin, muut joutaa ootella sitä aikaa, kun taas jaksaa. :)

Ihan sama mitä muut ajattelee, sä itse tiedät mihin voimat kantaa ja mikä on tärkein järjestys.

Niinku ihminen ei ole ehtymätön kaivo ja on ihan oikein sanoa muulle ympäristölle etten kykene, en jaksa, en pysty enkä voi...

-Tuntematta itseään huonoksi. Se on kyllä tälleen helppo sanoa, kun se tunne tulee meillä jokaisella ehkä ensimmäisenä...Mutta turha tunne. Siitä eroon. Siitä huonommuudesta.

Voithan kysyä mahdolliselta ostajalta, että mitä maksaisit? Se olis reilua ja sitten jos tuntuis liian vähältä, voisit kysyä, miltä tuntuis tämä summa ja määrittää sitten siinä? Jäis semmonen lepposa kaupankäyntitilanne muistoks. Monesti silleen päästään hyviin ratkaisuihin :)

Niihän se on. Minä pistän niin alhaisen hinnan että ei harmita valmiiksi ja jätän vielä tinkaamisen varan😏 tykkään kun ihmiset ovat iloisia tingatessa😁

Niinku ihminen ei ole ehtymätön kaivo ja on ihan oikein sanoa muulle ympäristölle etten kykene, en jaksa, en pysty enkä voi...

-Tuntematta itseään huonoksi. Se on kyllä tälleen helppo sanoa, kun se tunne tulee meillä jokaisella ehkä ensimmäisenä...Mutta turha tunne. Siitä eroon. Siitä huonommuudesta.

Niinhän se on. Ja ulkopuolisina itse kunkin on helppoa arvostella toista, vaikka ketään se ei loppujen lopuksi palvele. Kumminkaan kun ei ole toisen housuissa tai saappaissa, on vaikee tietää ja voi vaan kuvitella.

Mut oleellista oliskin oppia tunnistamaan omat tarpeet ja rajat.

• valtakunta kirjoitti:

Niihän se on. Minä pistän niin alhaisen hinnan että ei harmita valmiiksi ja jätän vielä tinkaamisen varan😏 tykkään kun ihmiset ovat iloisia tingatessa😁

No nyt on jo oikeaa menoa Valtis! Tuolleen!Se homma ratkeaa yks kaks :)

• Abrakadabra kirjoitti:

Niinhän se on. Ja ulkopuolisina itse kunkin on helppoa arvostella toista, vaikka ketään se ei loppujen lopuksi palvele. Kumminkaan kun ei ole toisen housuissa tai saappaissa, on vaikee tietää ja voi vaan kuvitella.

Mut oleellista oliskin oppia tunnistamaan omat tarpeet ja rajat.

Joo ja kun on oppinu esimerkiksi suodattamaan vähän ystävien puheita, niin ne kerrotut jutut on yleensä paljon glamourisempia kuin itse elämä. Siellä ne muka tehomenijät/suorittajat valloittaa maailmaa, mutta katinkontit, moni onkin mätköttänyt sohvalla ja that's it. Sanoisin näin, että totuus on tarua ihmeellisempää! Ei tässä kukaan kenenkään jalkoihin jää tai ole sen huonompi.

Kuuntelin yksi päivä autoradioita, tuli hyvä ohjelma. Keskustelivat tavoitteista ja elämästä. Ja että ketä varten täällä eletään. Moni elää puolisoa, lapsia, sukua, vanhempia varten, mutta muistaako sitä, että tekee päätöksiä itseään varten. Elämä on oma.

Joo ja kun on oppinu esimerkiksi suodattamaan vähän ystävien puheita, niin ne kerrotut jutut on yleensä paljon glamourisempia kuin itse elämä. Siellä ne muka tehomenijät/suorittajat valloittaa maailmaa, mutta katinkontit, moni onkin mätköttänyt sohvalla ja that's it. Sanoisin näin, että totuus on tarua ihmeellisempää! Ei tässä kukaan kenenkään jalkoihin jää tai ole sen huonompi.

Kuuntelin yksi päivä autoradioita, tuli hyvä ohjelma. Keskustelivat tavoitteista ja elämästä. Ja että ketä varten täällä eletään. Moni elää puolisoa, lapsia, sukua, vanhempia varten, mutta muistaako sitä, että tekee päätöksiä itseään varten. Elämä on oma.

Juu, ystävien ja kaikkien muidenkin ulkopuolisten. Vinkit kannattaa aina poimia talteen, mut suodattaa turha pois. :)

Helposti sitä elää perheellisenä perheelle. Ja sinkkuna ystävilleen jne.

• Enpä ole huomannutkaan.

• Etpä et ole huomannut. Eikös sinun pitänyt mennä nukkumaan?

• Anonyymi

Etpä et ole huomannut. Eikös sinun pitänyt mennä nukkumaan?

Vastahan minä tulin palstalle.

Tosin en ajatellut viettää täällä koko yötä.

Turso_out

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2325
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      27
      1354
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      87
      1106
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      1062
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      174
      1026
    6. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      12
      941
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      88
      914
    8. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      903
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      843
    10. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      833
    Aihe