Miksi teillä naisilla on niin paljon vaatimuksia miehille?

Anonyymi

Vähentäkää niitä vaatimuksia että rumat miehet pääsee seurustelemaan kanssanne?
Ette varmaan ole itse mitään prinsessoja vaan ihan taviksia ja kroppanne on varmaan jo aika kulunut.

118

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi ei saisi olla vaatimuksia? Onko ainoa perusteesi, että siksi koska ö-luokankin miehet haluaa n**da?

Mieluummin sitä nainen kuule on ilman miestä kuin vehtaa jonkun peikon näköisen, sosiaalisesti kyvyttömän nysvän kanssa, joka ei kiihkeällä hetkellä löydä edes reikää, vaikka kartan piirtäisi.

• Anonyymi

Homeessa ne prinssinakit sillä pöksyissä on kuitenkin!

• Anonyymi

Toisin sanottuna myönnät, että et saa itseäsi tasokkaampaa ja sinulle ei kelpaa tasoisesi mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisin sanottuna myönnät, että et saa itseäsi tasokkaampaa ja sinulle ei kelpaa tasoisesi mies.

Miten sä tuosta jutusta tuollaisen luet? Ootko jotenkin yksinkertainen? Eihän tuo kirjoittaja tuonut mitenkään "omaa tasoaan" ilmi tai ettei kelpaisi "oman tasoinen" mies. Kannattaa opetella sellaista asiaa kuin "luetun ymmärtäminen".

• Anonyymi

Noinhan se on. Jokaien haluaa suhteelta jotain hyvää itselleen. ei ihmissuhteita luoda jotta toisilla olis hyvin,, vaan jotta itsellä olis paremmin kuin jo yksin on. Jos siis yksin on elämässä asiat jo varsin mallillaan, täytyy suhteen tuoda siihen jotain lisää. ja monella naisella on yksin paremmin asiat kuin miehen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noinhan se on. Jokaien haluaa suhteelta jotain hyvää itselleen. ei ihmissuhteita luoda jotta toisilla olis hyvin,, vaan jotta itsellä olis paremmin kuin jo yksin on. Jos siis yksin on elämässä asiat jo varsin mallillaan, täytyy suhteen tuoda siihen jotain lisää. ja monella naisella on yksin paremmin asiat kuin miehen kanssa.

Hienosti kiteytetty. Parisuhteen pitäisi myös vastata vain siihen parisuhteen ja läheisyyden kaipuuseen, ei muuhun. Jokainen joutuu periaatteessa itse omilla ponnisteluillaan hankkimaan itselleen koulutuksen, työn, toimeentulon, ystävät, harrastukset ns. perusasiat. Tosin parisuhde tarjoaa myös käytännöllisiä etuja; menojen jakaminen, henkinen tuki arjessa. Tietysti on niitä harvoja, jotka puoliso elättää täysin vuosia tai vuosikymmeniä eikä puhuta silloin edes menojen puolittamisesta vaan täyselätyksestä vaikka kotiäitiyttä tai ihan vaan oleilua vastaan.

• Anonyymi

Joo kyllä tässä iässä jo alkaa kulumia olla, ainakin niskoissa. Mut kyl mää silti kaikenlaista vaadin. . vaikka en miestä etsikään. (Paitsi ehkä muuttomiestä)

-pihallatipunen-

• Ootko pakenemassa jo maalle? :oD

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Ootko pakenemassa jo maalle? :oD

Olen jo täällä...tulin tunti sitten. Mutta en siis tänne ole muuttamassa vaan ihan kaupungissa tarvitsin muuttomiestä ku pitäis muuttaa evakosta takaisin omaan kotiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen jo täällä...tulin tunti sitten. Mutta en siis tänne ole muuttamassa vaan ihan kaupungissa tarvitsin muuttomiestä ku pitäis muuttaa evakosta takaisin omaan kotiin.

Tjaa? Lomailut käynnissä täyttä häkää? No onhan niitä muuttomiehiä vaikka kuinka.... joku Niemi muutti siskon tavarat, kun itse läsäytin sen eturistisiteen ja lusmusin sillä siitä hommasta. 😬

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Tjaa? Lomailut käynnissä täyttä häkää? No onhan niitä muuttomiehiä vaikka kuinka.... joku Niemi muutti siskon tavarat, kun itse läsäytin sen eturistisiteen ja lusmusin sillä siitä hommasta. 😬

Toivottavasti sulla on siellä joku sinua hoivaamassa? ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti sulla on siellä joku sinua hoivaamassa? ;)

Se pasahti jo lokakuussa viime vuonna. Ja leikattiin joulukuussa. On jo kovassa käytössä. Kävin pelaa katusäbäturnauksenkin. Hyvin antoi astua. 😉

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Se pasahti jo lokakuussa viime vuonna. Ja leikattiin joulukuussa. On jo kovassa käytössä. Kävin pelaa katusäbäturnauksenkin. Hyvin antoi astua. 😉

Ei kannata rehkiä liikaa - ainakaan töiden kanssa. ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata rehkiä liikaa - ainakaan töiden kanssa. ;)

Töissä nyt ei tuu kuin jännetupin tulehdus korkeintaan hiirikäteen. 😂

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Töissä nyt ei tuu kuin jännetupin tulehdus korkeintaan hiirikäteen. 😂

Fyysisten harjoitteiden kanssa kannattaa olla sitten varovainen tai luova. ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Fyysisten harjoitteiden kanssa kannattaa olla sitten varovainen tai luova. ;)

Niin, no mä tosiaan pelasin jo katusäbäturnauksen tällä koivella... Ei tässä polvessa ole enää mitään vikaa, helkatin hyvin leikattu ja pystyy käyttää ihan normisti. Vasen takareisi on vielä aika vajaa, että se ei tue ja jaksa sitä touhua ihan normaalisti, mitä ennen, mutta aika hyvin kuitenkin. Oli tuossa turnauksessakin sen 7-8 peliä, a 12 min ja hyvin kesti. En kaatunut tai muuta. :o)

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Niin, no mä tosiaan pelasin jo katusäbäturnauksen tällä koivella... Ei tässä polvessa ole enää mitään vikaa, helkatin hyvin leikattu ja pystyy käyttää ihan normisti. Vasen takareisi on vielä aika vajaa, että se ei tue ja jaksa sitä touhua ihan normaalisti, mitä ennen, mutta aika hyvin kuitenkin. Oli tuossa turnauksessakin sen 7-8 peliä, a 12 min ja hyvin kesti. En kaatunut tai muuta. :o)

Kannattaa antaa sille palautumiselle aikaa sitten. Minulla on ollut kerran rasitusmurtuma (ei operoitu) ja senkin kanssa vei toipuminen jonkin aikaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa antaa sille palautumiselle aikaa sitten. Minulla on ollut kerran rasitusmurtuma (ei operoitu) ja senkin kanssa vei toipuminen jonkin aikaa.

No siis onhan leikkuustakin yli puoli vuotta ja tää on lähinnä polven tuentaan liittyvä juttu, että kuormituskaan ei silleen ole haitaksi. Polvi vaan saattaisi "muljahtaa" helposti, jos polvea tukevat lihakset ei toimisi... mutta niitä onkin jumpattava ja liikuttava. Kyllä tää jo on ihan kelpo koipi. :o)

Tuossa moottoripyöräkorttia ajellessa hitaan ajoa harjoitellessa moottoripyörä sammui just vasemmalle käännyttäessä, niin sehän rämähti nurin, kun ei tässä jalassa ole voimaa pitää 228 kg pyörää pystyssä...pois piti vaan alta itse loikkia, mutta kyllä toi nytten on jo jaksanut sitäkin jaksanut pitää, jos on lähtenyt kaatumaan. Tosin oon osannut ennakoidakin paremmin... :o)

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No siis onhan leikkuustakin yli puoli vuotta ja tää on lähinnä polven tuentaan liittyvä juttu, että kuormituskaan ei silleen ole haitaksi. Polvi vaan saattaisi "muljahtaa" helposti, jos polvea tukevat lihakset ei toimisi... mutta niitä onkin jumpattava ja liikuttava. Kyllä tää jo on ihan kelpo koipi. :o)

Tuossa moottoripyöräkorttia ajellessa hitaan ajoa harjoitellessa moottoripyörä sammui just vasemmalle käännyttäessä, niin sehän rämähti nurin, kun ei tässä jalassa ole voimaa pitää 228 kg pyörää pystyssä...pois piti vaan alta itse loikkia, mutta kyllä toi nytten on jo jaksanut sitäkin jaksanut pitää, jos on lähtenyt kaatumaan. Tosin oon osannut ennakoidakin paremmin... :o)

Joskus toipumisajat on pitkiä. Kannattaa mielummin olla varovainen kuin ottaa riski uudesta vammasta. Toivottavasti jalkasi palautuu kokonaan. En tiennyt, että nuo menopelit on noin painavia. Minulla itselläni ei ole mitään kokemusta moottoripyöristä. Muutenkin istun mielummin auton kyydissä kuin ajan, vaikka kortti löytyy. ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Joskus toipumisajat on pitkiä. Kannattaa mielummin olla varovainen kuin ottaa riski uudesta vammasta. Toivottavasti jalkasi palautuu kokonaan. En tiennyt, että nuo menopelit on noin painavia. Minulla itselläni ei ole mitään kokemusta moottoripyöristä. Muutenkin istun mielummin auton kyydissä kuin ajan, vaikka kortti löytyy. ;)

No periaatteessa sen kyllä saa entisenveroiseks, mutta se vaatisi ahkeraa jumppaamista... Esimerkiksi takareisilihas on yllättävän vaikea saada takaisin entiseen massaan... Mutta mahdollista...pitäis monipuolisesti osata kuormittaa.

No on ne yllättävän painavia ja toi on oikeastaan aika kepeämmästä päästä. En mäkään moottoripyöristä vielä kovin paljoa tiedä, mutta oon kyllä aika innokas nyt ollut tuon kanssa...eilenkin kävin naapuripitäjässä pyörähtää töitten jälkeen...oli niin hyvä keli. Kaverin luona kävin moikkaamassa ja turisee hetken.

Siinä on jokin jännä fiilis, kun saa viilettää tuulen suhistessa ympärillä. Moottori reagoi heti kaasuun ja kiihtyvyys on mulle ainakin se juttu...se on huikea. Sitten tuolla maaseudulla kaikki tuoksut tulee kypärään nin suoraan...katkottu heinä, kukat jne. tulee tuoksuina kuin suihkeesta kertaheitolla ja lähtee poiskin yhtä nopeaan kun on tullutkin...

öö?? ootkos sä niinkuin toi pihallatipunen?

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No periaatteessa sen kyllä saa entisenveroiseks, mutta se vaatisi ahkeraa jumppaamista... Esimerkiksi takareisilihas on yllättävän vaikea saada takaisin entiseen massaan... Mutta mahdollista...pitäis monipuolisesti osata kuormittaa.

No on ne yllättävän painavia ja toi on oikeastaan aika kepeämmästä päästä. En mäkään moottoripyöristä vielä kovin paljoa tiedä, mutta oon kyllä aika innokas nyt ollut tuon kanssa...eilenkin kävin naapuripitäjässä pyörähtää töitten jälkeen...oli niin hyvä keli. Kaverin luona kävin moikkaamassa ja turisee hetken.

Siinä on jokin jännä fiilis, kun saa viilettää tuulen suhistessa ympärillä. Moottori reagoi heti kaasuun ja kiihtyvyys on mulle ainakin se juttu...se on huikea. Sitten tuolla maaseudulla kaikki tuoksut tulee kypärään nin suoraan...katkottu heinä, kukat jne. tulee tuoksuina kuin suihkeesta kertaheitolla ja lähtee poiskin yhtä nopeaan kun on tullutkin...

En kirjoita täällä millään nimimerkillä. Sinkkupalstalla olen kirjoittanut vasta nyt heinäkuussa n. viikon, pari. Enemmän asiapitoisia ovat kommenttini. Tosin pieni flirttikään ei ole aina poissuljettu. ;)

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Keskustelin sinun kanssa ensimmäisen kerran täällä:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15729494/tata-miesta-kunnioitan

• Anonyymi kirjoitti:

Okei, mun katsos vähän vaikea hahmottaa tosiaan, että kuka anonyymi on kukakin, enkä oikeastaan haluisi kovin paljoa edes miettiä kuka on kuka... ainakin jos asiasta vaan puhutaan. Siinä on omat hyvät puolensa, ettei ns. henkilöidy, mutta toisaalta taas siinä on aina aikamoinen tyhjä aukko, mikä pitäisi täyttää, kun ei tiedä mitä on jo toisen tiedossa mielipiteistä jne. :o)

Mäkin nyt vähän aattelin, että ootko pihallatipunen, kun sen kanssa tää jutustelu aloitettiin. Meillä on yhteinen lempibändi ja sekin käy maalla välillä...niin ja huumorikin kohtaa... Sille pystyy pistämään vaikka mitä, eikä se vejä poroja nokkaan. :oD

Kyllä täällä on huikeesti kaikenlaisia ihmisiä kirjoittelemassa. Ei voi ikinä tietää kuka toisessa päässä on ja mikä on tarina siellä takana. :o) Jää vain pieni mielikuvituksen kukkanen oletukseksi. :o) Jännää sinäällään. :oD

• Anonyymi kirjoitti:

No tuo oli mukava keskustelu kyllä. :o)

Muuten noi lapset on selkeästi mulle yks sellainen aihe, mistä mä tutkailen ihmisiä... Jos lapset voi hyvin, on aikuisillakin asiat hyvin. Mutta jos aikuinen on iloinen, hymyilevä ja avoin ihminen, mutta hänen lapsensa päinvastoin, mulla soi hälyytyskellot.... Jokin on silloin vialla... Ja kyllä senkin olen todennut... Lapsi tarvitsee vanhemman ja jos se ei sitä saa tuekseen, ei lapsi ole lapsi.....

• Anonyymi kirjoitti:

En kirjoita täällä millään nimimerkillä. Sinkkupalstalla olen kirjoittanut vasta nyt heinäkuussa n. viikon, pari. Enemmän asiapitoisia ovat kommenttini. Tosin pieni flirttikään ei ole aina poissuljettu. ;)

Ainiin.... olitkos sä sama siinä eilisessä kassienpuristelujutussakin muuten? Se oli joku ketju, missä aloittaja ei löytänyt tarpeeksi fiksua naista tms. :oD
        Koitan yhdistellä katsos naruja tässä väkisin. :oD

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Muuten noi lapset on selkeästi mulle yks sellainen aihe, mistä mä tutkailen ihmisiä... Jos lapset voi hyvin, on aikuisillakin asiat hyvin. Mutta jos aikuinen on iloinen, hymyilevä ja avoin ihminen, mutta hänen lapsensa päinvastoin, mulla soi hälyytyskellot.... Jokin on silloin vialla... Ja kyllä senkin olen todennut... Lapsi tarvitsee vanhemman ja jos se ei sitä saa tuekseen, ei lapsi ole lapsi.....

Ketään ei kiinnosta nää teidän väliset viestit eikä ne liity mitenkään aloitukseen joten miksi viette muiden aikaa laittamalla tänne niitä? Jos olisi yhtään järkeä päässä niin ehkä vois miettiä tuotakin asiaa, Disse erityisesti tekee tota monessa viestiketjussa ja sen takia pitää selata ikuisuuksia kun haluaisi lukea muiden AIHEESEEN LIITTYVIÄ viestejä. Olisko muiden miettiminen ja huomioon ottaminen ehkä joululahjalistalla tänä vuonna?

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Minua lähinnä tässä sinkkupalstalla on kiinnostanut miesten ja naisten vaatimukset toisiaan kohtaan ja keskustelu tasoteoriasta. Ne on niitä ikuisia aiheita eikä niihin oikein löydy lopullista ratkaisuakaan. Ihmiset on myös aika eri mieltä niistä. Kumppanin valintaprosessi ja parisuhteen muodostaminen on kiehtovia asioita.

• Anonyymi kirjoitti:

Minua lähinnä tässä sinkkupalstalla on kiinnostanut miesten ja naisten vaatimukset toisiaan kohtaan ja keskustelu tasoteoriasta. Ne on niitä ikuisia aiheita eikä niihin oikein löydy lopullista ratkaisuakaan. Ihmiset on myös aika eri mieltä niistä. Kumppanin valintaprosessi ja parisuhteen muodostaminen on kiehtovia asioita.

Sama hommahan se mulla...tietty oma lehmä siinä mielessä ojassa, että koittaa löytää itseään siinä samassa asiassa... Eli miettiä mitä haluan suhteesta, toisesta ihmisestä ja sen sellaista... Ei nää helppoja asioita ole... Mutta mielenkiintoisia, joskin joskus kivuliaitakin.. :o/

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Ainiin.... olitkos sä sama siinä eilisessä kassienpuristelujutussakin muuten? Se oli joku ketju, missä aloittaja ei löytänyt tarpeeksi fiksua naista tms. :oD
        Koitan yhdistellä katsos naruja tässä väkisin. :oD

Olin... Luulit minua ensin mieheksi... ;D

• Anonyymi kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta nää teidän väliset viestit eikä ne liity mitenkään aloitukseen joten miksi viette muiden aikaa laittamalla tänne niitä? Jos olisi yhtään järkeä päässä niin ehkä vois miettiä tuotakin asiaa, Disse erityisesti tekee tota monessa viestiketjussa ja sen takia pitää selata ikuisuuksia kun haluaisi lukea muiden AIHEESEEN LIITTYVIÄ viestejä. Olisko muiden miettiminen ja huomioon ottaminen ehkä joululahjalistalla tänä vuonna?

Laita vaan joulupukille lista jo menemään...eiköhän se saata sua huomioida...itsestä sun kohdalla en kyllä ole varma... Että se voi olla kuuluisa: VOI VOI!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen pahoillani. Sain hyvät naurut tästä kuitenkin. Kiitos. Usein olen erittäin asialinjalla enkä jää "jutustelemaan" ja vastaan otsikkoon esitettyyn kysymykseen niin kuin tämän aloituksen muissa kommenteissa olen tehnytkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Olin... Luulit minua ensin mieheksi... ;D

Heh... No anonyymi kuin anonyymi.. :oD Mua tosiaan on täällä palstasetä/t vainonneet ja sit jää moodi päälle. :oD

• Disse kirjoitti:

Heh... No anonyymi kuin anonyymi.. :oD Mua tosiaan on täällä palstasetä/t vainonneet ja sit jää moodi päälle. :oD

Tekaise joku säpo-osoite itselles ja laita mulle postia tuohon profiilista löytyvään säpoon... voi jutskailla tarkemmin kaikesta, ilman, että joku pahoittaa mielensä aiheesta eksymisestä. :oD

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Tekaise joku säpo-osoite itselles ja laita mulle postia tuohon profiilista löytyvään säpoon... voi jutskailla tarkemmin kaikesta, ilman, että joku pahoittaa mielensä aiheesta eksymisestä. :oD

Hei, en ole täältä etsimässä ketään enkä ole koskaan mailannut kenellekään palstalaiselle. Tosin kyllä palstoiltakin voi löytää mielenkiintoista seuraa. Minulla on kyllä pari spostiosoite; toista käytän lähinnä opintoihin ja toinen on enemmän henk.koht. yhteydenpitoon. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Hei, en ole täältä etsimässä ketään enkä ole koskaan mailannut kenellekään palstalaiselle. Tosin kyllä palstoiltakin voi löytää mielenkiintoista seuraa. Minulla on kyllä pari spostiosoite; toista käytän lähinnä opintoihin ja toinen on enemmän henk.koht. yhteydenpitoon. :)

En mäkään, mutta tulipahan mieleen vaan tuosta mielensäpahoittajasta, että eipähän haittais jos postilla jotain tuumailis...
        Mutta en mäkään mitään henkilökohtaista täällä halua kertoa... Kyllä kaikki siihen tarttuu...enkä mä noissa säpoissakaan oikeasti tiedä kuka on kuka...kyllä täällä oikeesti aika paranoidiksi tulee... :oO

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

"öö?? ootkos sä niinkuin toi pihallatipunen?"

Mä olen kirjoittanut viimeksi eilen klo 18.26 mutta en näemmä laittanut nimimerkkiä.. Sen jälkeen ketju onkin kasvanut mutta minä en ole ollut osallisena asiassa.

-pihallatipunen-

Ps Nyt mulle tulee kokoajan tälle sivulle muuttoliike Niemen mainoksia.. Mutta sitä en ota ku on sen verran pieni muutto...

• Anonyymi kirjoitti:

"öö?? ootkos sä niinkuin toi pihallatipunen?"

Mä olen kirjoittanut viimeksi eilen klo 18.26 mutta en näemmä laittanut nimimerkkiä.. Sen jälkeen ketju onkin kasvanut mutta minä en ole ollut osallisena asiassa.

-pihallatipunen-

Ps Nyt mulle tulee kokoajan tälle sivulle muuttoliike Niemen mainoksia.. Mutta sitä en ota ku on sen verran pieni muutto...

No teidän anomuumien kanssa on ihmeissään! :oD

Oli joku muu tipunen vissiin, mä kun en ollut ihan varma, niin heitin jerryä ninkuin aina...ja mikäs tossa oli heitellessä...tosin joku taas pahastu siitäkin! Ylläripylläri... :oD

No aika suolaistahan se on muuttofirman kautta.... joku tutun paku tai kuomukärri on jo iso apu ja eikös sulla omakin auto muistaakseni ole? :o)

• Anonyymi

Ettei ätmit pääse meihin käsiksi. Pitää olla vaatimuksia jotta laatu pysyy hyvänä.

• Anonyymi

Aamen. Ei ole väärin olla itselleen ja samalla myös muillle rehellinen. Minä en toimisi koskaan itseäni vastaan kumppanin valinnassa. Olen vaativa ja listani on todella pitkä. ;)

• Anonyymi

Ensin ajattelin, etten vastaa noin tasottomaan kommenttiin. Mistä sinä tiedät, mitä annettavaa minulla on? Sen verran hyvin tunnen itseni, että tiedän, että minulla on paljon annettavaa. Harmittaako sinua, kun minulla on todennäköisesti enemmän annettavaa kuin sinulla? Mistä sinä tiedät minun statukseni, siis oleko varattu vai en?

• Anonyymi

Mieluummin oon ilman kuin nu**in jonkun tietokoneella suurimman osan ajastaan viettävän luotaantyöntävän miehen kanssa. Kaikkein suurin turn off on miehet jotka huorittelee naisia tai muuten puhuu alistavasti naisista.

• Anonyymi

Ei me ätmit olla tietokoneella niin paljon kun naiset. Naiset katsellee myös kännykkää ainakin 5 tuntia päivässä. Tänäänkin olin 7 tuntia ulkona raittiissa ilmassa ja kävin 20 km pyörälenkillä. Naisia ei varmaan kiinnosta ulkoilla edes tuntia päivässä.

• Eikö itseään kunnioittavalla ihmisellä pidä olla vaatimuksia?

Ihan vaan seurustelemaan ihan kenen tahansa kanssa, niinkö?

• Anonyymi

Miksi aina tuo olkinukke?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi aina tuo olkinukke?

Kettu on maalaus, eikä mikään nukke.

• Anonyymi

EI, olemme päättäneet että se on nukke, ei ole mikään kettu, me päätämme että se on NUKKE, silloin se on NUKKE.

It's MY way, or no way at all :)

Kylläpä väsyttää, silmä ei edes jaksa pysyä kiinni, väsyttää niin paljon että ei jaksa edes levätä tai nukkua.

• Anonyymi kirjoitti:

EI, olemme päättäneet että se on nukke, ei ole mikään kettu, me päätämme että se on NUKKE, silloin se on NUKKE.

It's MY way, or no way at all :)

Kylläpä väsyttää, silmä ei edes jaksa pysyä kiinni, väsyttää niin paljon että ei jaksa edes levätä tai nukkua.

Kuules hani. Nukeilla leikitään. Nukeilla ei ole tunteita (edes sinua kohtaan), ajatuksia, luonnolista lämpöä tai aitoa kosketusta. Se ei koskaan silitä tai paijaa sinua, silmät loistaen kerro että ihanaa nähdä sinut, tai kuulla ääntäsi.

Jos meillä ei ole vaatimuksia kumppaniehdokasta kohtaan, silloin meidän on aivan sama ottaa tuo nukke rinnallemme. Koska ei ole niin väliä, mitä se päästelee suustaan (tai päästeleekö mitään), mitä ajattelee ja kuinka toimii. Se on vain lelu, jonka voi ottaa esile silloin, kun haluaa ja laittaa vaikka laatikkoon (tai komeroon) jemmaan, kun ei sitä tarvitse.'

Kysymys kuuluu, haluaisitko itse olla nukke?

• Anonyymi

Turha pullikoida vastaan se on nukke. Vastustus on turhaa.

Tuo kettu on nukke, se on fakta tästä lähtien :D

• Anonyymi kirjoitti:

Turha pullikoida vastaan se on nukke. Vastustus on turhaa.

Tuo kettu on nukke, se on fakta tästä lähtien :D

Tavallaan houkutteleva ajatus. Nukellehan ei voi asettaa reunaehtoja, tai muitakaan vaatimuksia.

Senkun vain latelisin tunteettomia totuuksia palstalaisista ja elämästä yleensäkin.

:)

Vaatimustasosta vielä: voidaan ajatella, että se toinen kunnioittaa toista juuri niiden ominaisuuksien vuoksi, mitä tältä toivoo, etsii. Tämä on kuitenkin parisuhteen kannalta reilumpaa kuin se, että suhteessa yritetään muuttaa toista, muokata ja vatkata. Vain nukke suostuu tälläiseen.

• Anonyymi

Ei kai kukaan ala seurustelemaan sen vuoksi, että joku toinen saisi seurustelukumppanin. En ymmärrä ollenkaan, että pitäisi ottaa säälistä joku. Siinähän tekee väärin itseään ja sitä toista vastaan. Voi johtaa inhoreaktioon, nopeaan eroon ja varmasti tyytymättömyyteen hyvin pian ellei välittömästi. Jotenkin ihan päätön ajatus!!!

• Anonyymi

Eihän kukaan ole säälistä ketään kehottanut ottamaan vaan vähentämään vaatimuksia. Ihan eri asia. Mutta olkinukke on ilmeisesti välttämätön nykyajan keskustelussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän kukaan ole säälistä ketään kehottanut ottamaan vaan vähentämään vaatimuksia. Ihan eri asia. Mutta olkinukke on ilmeisesti välttämätön nykyajan keskustelussa.

Se vaatimusten vähentäminen voi tarkoittaa myös sitä, että yksilö ei ole rehellinen itselleen (eikä muillle) ja toimii siten itseään vastaan. Toki on hyvä olla realistinen mutta rehellisesti realistinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se vaatimusten vähentäminen voi tarkoittaa myös sitä, että yksilö ei ole rehellinen itselleen (eikä muillle) ja toimii siten itseään vastaan. Toki on hyvä olla realistinen mutta rehellisesti realistinen.

Eli täydellinen nirsoilu on se ihannetila ja kaikki mikä poikkeaa siitä on aina askel huonompaan suuntaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli täydellinen nirsoilu on se ihannetila ja kaikki mikä poikkeaa siitä on aina askel huonompaan suuntaan?

Realistisesti ja rehellisesti asetetut vaatimukset ei ole nirsoilua. Jokainen toki saa nirsoillakin, kuuluu ihmisen vapauteen päättää omista asioistaan.

• Anonyymi

Mikäli vaatimuksiisi kuluu komea ulkonäkö niin kyseessä on pahimman luokan nirsoilu ellet sitten ole 19v huippumalli, joka on ikuisesti nuori.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäli vaatimuksiisi kuluu komea ulkonäkö niin kyseessä on pahimman luokan nirsoilu ellet sitten ole 19v huippumalli, joka on ikuisesti nuori.

Parinvalinnassa on painoarvoa paljon muullakin kuin ulkonäöllä. Siinä on merkitys kokonaisuudella. Ihminen fyysis-psyykkis-sosiaalinen olento ja sen kokonaisuuden kanssa myös ollaan parisuhteessa. Toki pinnallinen ihminen ei tätä ymmärrä tai halua ymmärtää. Kaunis/komea ulkonäkö on ehdottomasti plussaa ja kiinnostuksen herättäjä mutta se ei takaa parisuhteen toimivuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parinvalinnassa on painoarvoa paljon muullakin kuin ulkonäöllä. Siinä on merkitys kokonaisuudella. Ihminen fyysis-psyykkis-sosiaalinen olento ja sen kokonaisuuden kanssa myös ollaan parisuhteessa. Toki pinnallinen ihminen ei tätä ymmärrä tai halua ymmärtää. Kaunis/komea ulkonäkö on ehdottomasti plussaa ja kiinnostuksen herättäjä mutta se ei takaa parisuhteen toimivuutta.

Aika pinnallista on sekin jos kiinnostuksen herättäjänä toimii juuri ulkonäkö. Meille syvällisemmille ihmisille riittää se jos toisen ulkonäkö on ihan ok.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika pinnallista on sekin jos kiinnostuksen herättäjänä toimii juuri ulkonäkö. Meille syvällisemmille ihmisille riittää se jos toisen ulkonäkö on ihan ok.

Ei se ollenkaan pinnallista ole. Uskonpa, että kaikkien ihmisten silmä lepää kauniissa ja komeissa ihmisissä. Se on ihan luonnollista. Jos se kiinnostus jää vain siihen, sitten se on pinnallista. Niin kuin sanoin itseäni kiinnostaa ihminen fyysis-psyykkis-sosiaalisena kokonaisuutena. Suurin osa ihmisistä on "ihan tavallisen" näköinen, taviksiin lukeudun itsekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ollenkaan pinnallista ole. Uskonpa, että kaikkien ihmisten silmä lepää kauniissa ja komeissa ihmisissä. Se on ihan luonnollista. Jos se kiinnostus jää vain siihen, sitten se on pinnallista. Niin kuin sanoin itseäni kiinnostaa ihminen fyysis-psyykkis-sosiaalisena kokonaisuutena. Suurin osa ihmisistä on "ihan tavallisen" näköinen, taviksiin lukeudun itsekin.

Jos pitää jotakuta kauniina niin ei se tarkoita että automaattisesti olisi kiinnostunut hänestä. Ehkä teidän pinnallisten ihmisten tapauksessa näin on mutta toiset ajattelevat vähän enemmän ja syvällisemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos pitää jotakuta kauniina niin ei se tarkoita että automaattisesti olisi kiinnostunut hänestä. Ehkä teidän pinnallisten ihmisten tapauksessa näin on mutta toiset ajattelevat vähän enemmän ja syvällisemmin.

Erittäin totta. Kaunis/komea ulkomuoto voi silti olla kiinnostuksen herättäjä. Sen kokonaisuuden pitää silti viehättää ja se kokonaisuus on koettava mielenkiintoisena, että pystyy ajattelemaan parisuhdetta toisen kanssa.

• Anonyymi

Mies ei myös voi syyllistää naisia yleisesti omasta sinkkuudestaan. Jos ei löydä kumppania, oma sinkkuus täytyy vain hyväksyä ja elää sen kanssa. Siihen ei kuole.

• Väittäisin, et ihan sukupuolesta riippumatta itsetunto on se avaintekijä.

Kyllä ihan helkutin monesti näkee sikarumia miehiä kauniiden miesten seurassa.
      Ja vastaavasti komeita (tai no mä olen vähän huono arvioimaan miesten komeutta) miehiä mitäänsanomattomien ( ihan en käytä sanaa ruma, koska pidän lähinnä vain tyhmiä ja vittumaisia rumina) naisten seurassa.

Ai mut just käytin sanoja "sikaruma mies". Miehenä ei pidä naisia rumina, ellei ne ole tyhmiä.

• "sikarumia miehiä kauniiden miesten seurassa."

Eiku siis: kauniiden NAISTEN seurassa.

Minä kun en osaa pitää miestä kauniina.

• Anonyymi

Kysymys on siitä, että ei voi kollektiivisesti neuvoa kenellekään ottamaan sitä tai tätä. Jokaisella on oma vaatimustaso ja sille tasolle saa olla uskollinen. Parempi kaikkien kannalta, että ihminen ottaa sellaisen ihmisen kumppanikseen, josta aidosti pitää ja josta on ylpeä. Kumppaninvalinta ei ole mitään säälipeliä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kysymys on siitä, että ei voi kollektiivisesti neuvoa kenellekään ottamaan sitä tai tätä. Jokaisella on oma vaatimustaso ja sille tasolle saa olla uskollinen. Parempi kaikkien kannalta, että ihminen ottaa sellaisen ihmisen kumppanikseen, josta aidosti pitää ja josta on ylpeä. Kumppaninvalinta ei ole mitään säälipeliä.

No näin. Ei tulis mieleenkään seurustella jonkun kanssa vain siks et olis joku.

No, on tosin ollut pari lyhyttä laastarisuhdetta. Nykyään sellaisiin sortuis.

• Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

No näin. Ei tulis mieleenkään seurustella jonkun kanssa vain siks et olis joku.

No, on tosin ollut pari lyhyttä laastarisuhdetta. Nykyään sellaisiin sortuis.

Niinpä. Sen verran pitää kunnioittaa itseään, että tuntee itsensä ja tarpeensa ja etsii siltä pohjalta sen kumppanin.

• Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

"sikarumia miehiä kauniiden miesten seurassa."

Eiku siis: kauniiden NAISTEN seurassa.

Minä kun en osaa pitää miestä kauniina.

Kyllä jotkut miehetkin voivat olla kauniskasvoisia. Tiedän sellaisiakin.

• Anonyymi

Kunpa miehilläkin olisi. On paljon siistimpää jos täyttää jotkut tiukat kriteerit, kuin että miehelle kelpaa lähes kuka tahansa "mukava".

• Anonyymi

Kyllä osalla miehistä. Minua itseäni kiinnostaa vain ne miehet, jotka tietävät, mitä haluavat ja tuntevat itsensä ja tarpeensa.

• Anonyymi

Sä voisit täyttää mun kriteerit jos muistuttaisit Ursula Andressia ja olisit miljardööri joka antaisi jokainen päivä käyttööni miljoona euroa tuhlattavaksi :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä voisit täyttää mun kriteerit jos muistuttaisit Ursula Andressia ja olisit miljardööri joka antaisi jokainen päivä käyttööni miljoona euroa tuhlattavaksi :D

Sanotaanko etten haluaisi täyttää kriteerejäsi.

• Anonyymi

Älä pelkää, eiköhän miehilläkin ne kriteerit ja vaatimukset ala lisääntymään parisuhteen edetessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä pelkää, eiköhän miehilläkin ne kriteerit ja vaatimukset ala lisääntymään parisuhteen edetessä.

Kerran minusta oli kiinnostunut aika nirso mies, mutta sillä oli hyvin erikoiset kriteerit. Ei mitään yksinkertaista ja tylsää "isot tissit, kokkaa" blaa blaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin tuhlaisit joka päivä miljoona euroa?

• Anonyymi kirjoitti:

Tietysti siksi, kun hän haluaisi olla prinsessa.

• Anonyymi

Polttaisin vaikka takassa jos en parempaa keksisi :)
        - Mutta mulla on laaja mielikuvitus...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitääkin! Miehet saa vaatia yhtälailla kuin naisetkin. Minun toivomus on, että ihmiset parisuhteissaan kilpailisivat toistensa kunnioittamisesta ja palvelemisesta. NÄkisivät toinen toisensa arvostamisen arvoisena. Vaivannäön, ajan ja huomioimisen arvoisina. Parisuhteet voisi paremmin. Omat asenteet ja väärät toimintamalliin omaa puolisoa kohtaan on hyvä tunnistaa, tunnustaa ja muuttaa. Muutoksilla, asennemuutoksilla ja haitallisilla toimintamalleilla moni ero olisi peruttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitääkin! Miehet saa vaatia yhtälailla kuin naisetkin. Minun toivomus on, että ihmiset parisuhteissaan kilpailisivat toistensa kunnioittamisesta ja palvelemisesta. NÄkisivät toinen toisensa arvostamisen arvoisena. Vaivannäön, ajan ja huomioimisen arvoisina. Parisuhteet voisi paremmin. Omat asenteet ja väärät toimintamalliin omaa puolisoa kohtaan on hyvä tunnistaa, tunnustaa ja muuttaa. Muutoksilla, asennemuutoksilla ja haitallisilla toimintamalleilla moni ero olisi peruttu.

Tosin ne muutokset alkavat myös itsessä. Joskus on myös muutettava asenne itseään kohtaan arvostavammaksi, kunnioittavammaksi, rakastavammaksi, armahtavammaksi ennen kuin voi olla sitä muille.

• Anonyymi

Onko prinsessa olevinaan täällä joku synonyymi kaunottarelle? Itselle ei tule prinsessasta mieleen kaunis nainen, vaan pikemminkin sellanen hemmoteltu. Nainen, joka on tottunut saamaan kaiken minkä haluaa, jos ei muuten niin sitten isin rahoilla.

• Anonyymi

Prinsessa-käsitteen/sanan voi ymmärtää hyvin monella tavalla. Siihen saattaa liittyä positiivinen tai negatiivinen lataus.

• Anonyymi

Riippuu polariteetista, juu, vähän kuin sormipariston navatkin ja -.

• Anonyymi

No eihän prinsessa missään tilanteessa ole synonyymi kauniille :D

• Anonyymi

Eräs mielenkiintoinen tapaus historiasta, liittyen tuollaiseen että jos kettu määritetäänkin nukeksi, noin vain:

Rooman hirmuhallitsija Caligulalle syntyi tyttölapsi, vaikka piti olla poika, tytöt olivat niin ala-arvoisia, arvottomia lapsia.

Caligula päätti vaan että se tyttö on sitten poika, noin yksinkertaisesti vain. Sen vauvan on pakko olla poika oli sitten oikeasti tyttö tai poika. SE ON POIKA.

• Anonyymi

Caligula tapettiin alaistensa toimesta, betat tappavat alfan mikäli alfa ei järjestä betoille seksiä kauniiden naisten kanssa.

• Anonyymi

No nykyäänhän on tarkoitus, ettei vauvaa määriteltäisi ollenkaan tytöksi tai pojaksi. Riippumatta sukupuolielimistä, ihmisen pitäisi itse saada päättää onko hän mies, nainen vai jotain aivan muuta.

• Anonyymi

Eli saanko minäkin päättää vaikka olevani tuo em. Caligula ja olen oikessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nykyäänhän on tarkoitus, ettei vauvaa määriteltäisi ollenkaan tytöksi tai pojaksi. Riippumatta sukupuolielimistä, ihmisen pitäisi itse saada päättää onko hän mies, nainen vai jotain aivan muuta.

Aivan järkyttävään suuntaan ollaan menossa sukupuolineutraaliuden kanssa. Translakihan tätä ihmisen oikeutta määrittää itse oma sukupuolensa ajaa. Ollaan kajoamassa johonkin perustavanlaatuiseen ominaisuuteen ihmisessä, joka on jo valmiina/annettu. Järkyttävää.

• Niinno, jos olisin sinkku vaatimustasoni oli nolla. En huolisi ketään. 🤣

Seurustelisin itteni kanssa ehkäpä jopa loppuelämän. Ei lainkaan huono ajatus.🤔😊

Ja totuushan olis, en huolis siis ketään ( koska miehistä on vaivaa ja naisiinpäin en kallistu) ja mua ei huolisi kukaan, koska olen keski-ikäinen tai ehkäpä jo vanha, äiti eli lapsia on ja ulkonäkökin on jo lerpun larpun ja lallatellen liikkuen. Enkä ole edes kovin helppo ihminen. 😆

• Olis...oli..olisi...

• Anonyymi

lapsi = 0-12
        teini = 13-19
        nuori aikuinen = 20-24
        aikuinen >24

keski-ikä lasketaan keskimääräisestä eliniästä, eli jos se on 90 vuotta, niin keski-ikäinen on silloin 45-vuotias.

Eikö totta?

• Anonyymi kirjoitti:

lapsi = 0-12
        teini = 13-19
        nuori aikuinen = 20-24
        aikuinen >24

keski-ikä lasketaan keskimääräisestä eliniästä, eli jos se on 90 vuotta, niin keski-ikäinen on silloin 45-vuotias.

Eikö totta?

Eikö 43-vuotiaankin voi laskea keski-ikäiseksi jo?

Ja mistä tietää missä iässä olisin uusio sinkku, kun nyt en ole..ehkäpä 50 tai 70 iässä.☺️

• Piti lisätä, vaihdevuodet. Ne lähestyy...jos on hankala jo nyt, miten hankala onkaan sitten kun aallot kuohuu yli ja hiki virtaa, vituttaa kestona ja eikä unikaan ole enää samanlaista pumpulia, kun aiemmin. Sitten se huono unisuus rassaa lisää hermoja...huh huh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lapsi = 0-12
        teini = 13-19
        nuori aikuinen = 20-24
        aikuinen >24

Eikö totta?

Keski-ikäiseksi määritellään usein ihminen, joka on 40-65-vuotias. Aikuinen mutta ei vielä keski-ikäinen on 30-39-vuotias. Nuoreksi aikuiseksi usein luetaan 18-29-vuotiaat. Ikähaitari kussakin luokassa on siis suuri.

• Anonyymi

No niin naiset ei ymmärrä tasoaan ja sen takia miehet ei saa naisia.

• Mitä yksikään mies tekee hankalalla otuksella, jota naiseksi nimitetään?

Helpommalla pääsee, kun ihailee kauempaa.

• Anonyymi

Mitä ajattelit syödä ennen nukkumaan menoa?

Suosittelen: suolapähkinöitä, coca-cola zeroa, fazer jaffa vihreät kuulat -keksejä, sekä domino-keksejä.

Elokuva "21" TV%:llä on hyvä kasino-elokuva, parempi kuin samaan aikaan Nelosella tuleva vanha Casino Royale.

Ja nuku hyvin, yritä matkustella unessa lentävällä patjalla, jos onnistaisi, kokeile vaikka mennä Saturnukseen unessa :)

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä ajattelit syödä ennen nukkumaan menoa?

Suosittelen: suolapähkinöitä, coca-cola zeroa, fazer jaffa vihreät kuulat -keksejä, sekä domino-keksejä.

Elokuva "21" TV%:llä on hyvä kasino-elokuva, parempi kuin samaan aikaan Nelosella tuleva vanha Casino Royale.

Ja nuku hyvin, yritä matkustella unessa lentävällä patjalla, jos onnistaisi, kokeile vaikka mennä Saturnukseen unessa :)

Tuollaisella ruokavaliolla näkee vain painajaisia :)

• Anonyymi

Voisiko olla niin, että kaikki tämä vaikuttaa: osa naisista ei ymmärrä tasoaan ja etsii tasokkaampaan, osa naisista ymmärtää kyllä tasonsa ja silti etsii tasokkaampaa, myös osa miehistä ei ymmärrä tasoaan ja etsii tasokkaampaa, osa miehistä ymmärtää tasonsa ja silti etsii tasokkaampaa? Toki on aina myös niitä, toivottavasti valtaosa, jotka ymmärtävät tasonsa ja etsivät "samantasoista" kumppania. Voisiko olla myös niin, että naisten ja miesten määrät "eri tasoilla" on eri suuria? Nämä kaikki syyt sitten yhdessä vaikuttavat parisuhdemarkkinoilla.

• Anonyymi kirjoitti:

Voisiko olla niin, että kaikki tämä vaikuttaa: osa naisista ei ymmärrä tasoaan ja etsii tasokkaampaan, osa naisista ymmärtää kyllä tasonsa ja silti etsii tasokkaampaa, myös osa miehistä ei ymmärrä tasoaan ja etsii tasokkaampaa, osa miehistä ymmärtää tasonsa ja silti etsii tasokkaampaa? Toki on aina myös niitä, toivottavasti valtaosa, jotka ymmärtävät tasonsa ja etsivät "samantasoista" kumppania. Voisiko olla myös niin, että naisten ja miesten määrät "eri tasoilla" on eri suuria? Nämä kaikki syyt sitten yhdessä vaikuttavat parisuhdemarkkinoilla.

Tasoajattelu juuri estää pariutumista, eikä lisää sitä.

Eikä tasoajattelu takaa sitä, että löytää itselleen sopivan, mieluisan kumppanin. Jonka kanssa on hyvä olla.

• Anonyymi

"Tuollaisella ruokavaliolla näkee vain painajaisia :) "

Ei vaan näkee hyvien unien sijaan hyvän MAKUISIA unia.
        Hyvän makuisia painajaisunia.:)

Hyvin Makoisia Unia itse kullekin.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Tasoajattelu juuri estää pariutumista, eikä lisää sitä.

Eikä tasoajattelu takaa sitä, että löytää itselleen sopivan, mieluisan kumppanin. Jonka kanssa on hyvä olla.

Tasoteoriassa on pohjimmillaan ajatus siitä, että on olemassa ihailtuja, tavoiteltavia ominaisuuksia, jotka mielletään positiivisiksi. Sitten on olemassa ominaisuuksia, jotka mielletään ainakin vähemmän positiivisiksi, ellei jopa negatiivisiksi. Jokainen yksilö lähes poikkeuksetta haluaisi itselleen mahdollisimman paljon tavoiteltavia ominaisuuksia, siinä määrin kuin suinkin omista lähtökohdista mahdollista. Yksilö, jolla on mahdollisimman paljon näitä ihailtuja ominaisuuksia koetaan myös tavoiteltavan arvoisena, myös parisuhdemarkkinoilla. Parisuhdemarkkinoilla on siis ihmisiä, joilla on joko enemmän tai vähemmän yleisesti ihailtuja ominaisuuksia. Suosituimpia kumppaniehdokkaita ovat yksilöt, joilla on eniten näitä ihailtavia ominaisuuksia. Tässä on siis se teorian idea ja minun mielestäni tuo perusidea on hyvin selkeä ja ymmärrettävä.

Toki jokainen saa valita kumppaninsa, kuinka haluaa. Hyvin erilaiset ihmiset voivat myös pariutua keskenään. Ihmiset myös arvottavat eri asioita eri tavalla. Se on sitä vapautta, joka kuuluu kaikille. Väitän silti, että ihmisistä suurin osa tiedostamattaan tai tietoisesti toimivat tuon tasoajattelun pohjalta valitessaan kumppaniaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Tasoteoriassa on pohjimmillaan ajatus siitä, että on olemassa ihailtuja, tavoiteltavia ominaisuuksia, jotka mielletään positiivisiksi. Sitten on olemassa ominaisuuksia, jotka mielletään ainakin vähemmän positiivisiksi, ellei jopa negatiivisiksi. Jokainen yksilö lähes poikkeuksetta haluaisi itselleen mahdollisimman paljon tavoiteltavia ominaisuuksia, siinä määrin kuin suinkin omista lähtökohdista mahdollista. Yksilö, jolla on mahdollisimman paljon näitä ihailtuja ominaisuuksia koetaan myös tavoiteltavan arvoisena, myös parisuhdemarkkinoilla. Parisuhdemarkkinoilla on siis ihmisiä, joilla on joko enemmän tai vähemmän yleisesti ihailtuja ominaisuuksia. Suosituimpia kumppaniehdokkaita ovat yksilöt, joilla on eniten näitä ihailtavia ominaisuuksia. Tässä on siis se teorian idea ja minun mielestäni tuo perusidea on hyvin selkeä ja ymmärrettävä.

Toki jokainen saa valita kumppaninsa, kuinka haluaa. Hyvin erilaiset ihmiset voivat myös pariutua keskenään. Ihmiset myös arvottavat eri asioita eri tavalla. Se on sitä vapautta, joka kuuluu kaikille. Väitän silti, että ihmisistä suurin osa tiedostamattaan tai tietoisesti toimivat tuon tasoajattelun pohjalta valitessaan kumppaniaan.

Okei. Tämä oli asiallisin ja selkein tasoteoriakirjoitus mitä olen kertaakaan nähnyt.

Tuossa valossa en suinkaan väheksy tasoteoria-ajattelua, vaan nielen aiemmat puheeni mahdollisen sopivan kumppanin löytymisestä.

Jos asiasta tehtäisiin (tai jos on) tieteellsitä faktaa, niin minua kiinnostaisi tietää, näin valinneet parien onnellisuusaste tai suhteen kesto aikana?

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Okei. Tämä oli asiallisin ja selkein tasoteoriakirjoitus mitä olen kertaakaan nähnyt.

Tuossa valossa en suinkaan väheksy tasoteoria-ajattelua, vaan nielen aiemmat puheeni mahdollisen sopivan kumppanin löytymisestä.

Jos asiasta tehtäisiin (tai jos on) tieteellsitä faktaa, niin minua kiinnostaisi tietää, näin valinneet parien onnellisuusaste tai suhteen kesto aikana?

Kyllä tätä asiaa on tutkittu ja niitä ominaisuuksia, jotka ihmisiä kaikkein eniten viehättää. En osaa sanoa tuosta parien onnellisuusasteesta, parisuhteen kestosta tai erotilastoista tarkemmin. Mutu-tuntumalla voi vain sanoa sen, että jos huolella valitsee kumppanin, johon on tyytyväinen (ja josta on ylpeä), häneen varmasti myös sitoutuu mielellään ja helposti, jos omassa halussa ja kyvyssä sitoutua ei ole erityistä ongelmaa. Näin ollen tällainen toisiinsa tyytyväisen parin ennuste pysyä yhdessä on myös hyvä. (Toki elämässä on muuttuvia tekijöitä eikä niitä pysty ennustamaan etukäteen.)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tätä asiaa on tutkittu ja niitä ominaisuuksia, jotka ihmisiä kaikkein eniten viehättää. En osaa sanoa tuosta parien onnellisuusasteesta, parisuhteen kestosta tai erotilastoista tarkemmin. Mutu-tuntumalla voi vain sanoa sen, että jos huolella valitsee kumppanin, johon on tyytyväinen (ja josta on ylpeä), häneen varmasti myös sitoutuu mielellään ja helposti, jos omassa halussa ja kyvyssä sitoutua ei ole erityistä ongelmaa. Näin ollen tällainen toisiinsa tyytyväisen parin ennuste pysyä yhdessä on myös hyvä. (Toki elämässä on muuttuvia tekijöitä eikä niitä pysty ennustamaan etukäteen.)

Koska yli 50% avioliitoista päättyy eroon ja toinen mokoma ei halua erota lasten, suvun, häpeän ym. vuoksi, kukaan ei valitse oikein?
        Ei kun ihmiset muuttuu parisuhteen aikana plus deittailuaikana esitetään muuta kuin oikeasti on, miksi näin?
        Koska parisuhdetta ei synny ellet hieman väritä persoonaasi deittailuaikana.

Ne parit jotka olleet pisteestä A alkaen omana itsenään jatkavat todennäköisemmin onnellisesti yhdessä hamaan loppuun asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska yli 50% avioliitoista päättyy eroon ja toinen mokoma ei halua erota lasten, suvun, häpeän ym. vuoksi, kukaan ei valitse oikein?
        Ei kun ihmiset muuttuu parisuhteen aikana plus deittailuaikana esitetään muuta kuin oikeasti on, miksi näin?
        Koska parisuhdetta ei synny ellet hieman väritä persoonaasi deittailuaikana.

Ne parit jotka olleet pisteestä A alkaen omana itsenään jatkavat todennäköisemmin onnellisesti yhdessä hamaan loppuun asti.

Kyllä ihmiset varmaan pyrkivät valitsemaan oikein. Kuka valitsisi tietoisesti väärin? Ei avioerojen syyt ole yksioikoisia. Ymmärrys avioliiton syvästä merkityksestä ja mitä se vaatii menestyäkseen on kuitenkin hatara monilla ihmisillä. Valitettavasti.

Ihminen toivottavasti kasvaa parempaan suntaan koko elämänsä ajan. Kasvua parisuhteessa siis tapahtuu kahdella ihmisellä. Siinäkin voi parhaassa tapauksessa kasvaa yhdessä ja kulkea silti samaan suuntaan. Toki kannattaa ottaa tarpeeksi hyvin selvää, kenen kanssa on pariutumassa, ettei tule yllätyksiä.

• Anonyymi

Mullekki monesti sanottu välil oot ihan kivan näkönen plaaplaa. Okei kai sit oon, mut sitä oikeeta vaikeet löytää, ei enää jaksa ees ku osa on niin nirsoja, oon vähän lihonut ja sen huomaa nii ei hyvä, oishan se kiva jos olis säpinää, en mäkää kaikkia huoli,jotai tasoo pitää olla, ehkä joskus:)

• Anonyymi

Mutta onneks Allu olet sentään pitkä ja rumaksi ei ole sanottu...

• Anonyymi

Mä en ole Allu ja kuka se on.? Inhottaa tälläset paskanjauhajat jotka ei tiedä mistään mitää..

• Anonyymi

• Anonyymi

Ei ole paljoakaan vaatimuksia kumppanille. Miehen pitää olla savuton, kiva rauhallinen luonne. Ulkonäkö vaatimuksia ei juurikaan ole. Jos alle 100 kg on niin kelpaa, pituus on samantekevää, en minä pituuden kanssa seurustele vaan sen ajattelevan miehen kanssa. Vaatimukseni liittyy käyttäytymiseen enemmän ja ihmisten kohtelemiseen.

• Anonyymi

Jos mies on oikein pitkä ja lihaksikas jössikkä, painoa saattaa olla jopa 120kg. Ei se paino aina kaikkea kerro. Katsoin yksi päivä Gladiaattoreita ja siinä oli tuota painoluokkaa oleva erittäin lihaksikas mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mies on oikein pitkä ja lihaksikas jössikkä, painoa saattaa olla jopa 120kg. Ei se paino aina kaikkea kerro. Katsoin yksi päivä Gladiaattoreita ja siinä oli tuota painoluokkaa oleva erittäin lihaksikas mies.

Ota huomioon myös että pituus ja paino eivät aina pidä paikkaansa gladiaattoreissa. Osa vääristelee mittojaan reilusti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota huomioon myös että pituus ja paino eivät aina pidä paikkaansa gladiaattoreissa. Osa vääristelee mittojaan reilusti.

Ok. En ole siihen kiinnittänyt niin tarkasti huomiota. Ihan kivannäköisiä ne miesgladiaattorit siellä silti on. ;)

• Anonyymi

Naisilla on mistä valita koska kaikenlaiset uuvatit heitä pommittavat joka päivä. Miesten pitäisi oppia olemaan vähemmän epätoivoisia ja valikoivampia niin tasapaino voisi vähän palaantua. Tuotahan ei tietty ikinä tapahdu.

• Anonyymi

Naiset toisaalta haluaa, että miehet on aloitteellisia mutta vain naisten mielestä kiinnostavat miehet. Aloitteelliset ei-kiinnostavat miehet koetaan lähinnä rasittavina. Toisaalta jos nainen on itse aloitteellinen, miehet saattaa vierastaa sitä. Itse pidän miehistä, jotka pitävät myös aloitekykyisistä naisista. Miehillä on silti tarve nykypäivänäkin metsästää ja olla se aloitteellinen. Yritäpä sitten luovia sen asian kanssa!

• Anonyymi

Baarissa kun juo viinaa niin voi tutustua naisiin eikä kukaan esitä mitään vaatimuksia siellä. Baarissa ne ihastumiset alkaa ja sitten voi pyytää numeroa ja käydä treffeillä.

T: Viinamies

• Anonyymi

Naiset osaa paremmin ottaa vastuun omasta sosiaalisesta hyvinvoinnistaan. Ei haluta ketään joka huonontaisi sitä.

Ja jos on jälkeläisiä suunnitteilla, niin hyvä vaan että on joku roti kenen kanssa, kun se valmiiden hoitaminen on aika homma kuitenkin.

• Anonyymi

Moni ellei kaikki haluaa, että oma hyvinvointi kasvaa ihmissuhteiden kautta; näihin lukeutuu ystävyyssuhteet ja parisuhteet. Harva ihminen haluaa ketään taakakseen ottaa ellei koe kutsumuksena toisten auttamista. Ihmiset on myös erilaisia sen suhteen, kuinka paljon ovat valmiita näkemään vaivaa (ilman vastavuoroisuutta) toisia kohtaan. Toiset enemmän kuin toiset. Toiset haluaa vain ottaa eikä antaa. Ystävyyssuhteessa toisen auttaminen toki helpompaa kuin kumppanin parisuhteessa, sillä sen toisen kanssahan sinä jaat sitten kaiken. Omassa tai kumppanin elämässä voi kuitenkin tapahtua kaikenlaista. Jos ihminen on lähtökohtaisesti helpon ja vaivattoman elämän perässä, ei suurien muutosten, haasteiden ja kriisien edessä haluta venyä, kantaa toisten taakkoja ja kulkea rinnalla. Tällainen ihminen ei ole ihannekumppani eikä ihanneystävä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      52
      3355
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2796
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      148
      2600
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2301
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      357
      2023
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      151
      1644
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1485
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1308
    9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      38
      1283
    10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      24
      1164
    Aihe