Olen kuningatar!

https://www.youtube.com/watch?v=Cmk9pQlEsQU

Täytyyhän se nyt ilmoittautua kun muka-kuningaskin huutelee valtaansa.

Ei tänne kyllä mitää kuningasta mahdu.

Naisten valta ja naisten vuosi 2019. Tammikuussa ilmoitin siitä.

Onko tytöillä vallankahvat vielä käsissä?

106

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hui, pistit pahan laulun. Moni mies on saanut hellyyttä tuon takia.

      AsianVierestä

    • Anonyymi

      No, ei taida naisilla olla vallan kahvat käsissä. Jenkkakahvat vyötäröllä mieluummin.


    • On. Olen ollut täällä tossun alla.

      • Höh...ethän ole, sinuahan on rakastettu...ja rakastetaan


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Höh...ethän ole, sinuahan on rakastettu...ja rakastetaan

        Minusta on tullut pehmo :D


      • Partakaveri kirjoitti:

        Minusta on tullut pehmo :D

        Pehmo pitääkin olla, jos meinaa naisten kanssa pärjätä. Me tässä yritämme kouluttaa sinusta hyvän kumppanin jollekin onnekkaalle naiselle :)


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Pehmo pitääkin olla, jos meinaa naisten kanssa pärjätä. Me tässä yritämme kouluttaa sinusta hyvän kumppanin jollekin onnekkaalle naiselle :)

        Tuitun kesytys käynnissä.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Tuitun kesytys käynnissä.

        Juu. Minä olen niin tykästynyt sinuun :)........siirtyy fanijonon hännille------>


      • Partakaveri kirjoitti:

        Tuitun kesytys käynnissä.

        Juu. Minä olen niin tykästynyt sinuun :)........siirtyy fanijonon hännille------>


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Juu. Minä olen niin tykästynyt sinuun :)........siirtyy fanijonon hännille------>

        Se on lyhyt jono se 😂

        Tämä kappale tuli mieleen.
        https://youtu.be/i1XjN9k7aLw


      • Partakaveri kirjoitti:

        Se on lyhyt jono se 😂

        Tämä kappale tuli mieleen.
        https://youtu.be/i1XjN9k7aLw

        Aika hyvä valinta. Pidetään me naiset yhtä maailman loppuun saakka :D :D


      • Nuo anonyymien kommetit ovat aika hauskoja, kun ei yhtään tiedä mihin neliittyvät :)


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Aika hyvä valinta. Pidetään me naiset yhtä maailman loppuun saakka :D :D

        Me naiset. Salli mun nauraa :D :D

        Pidetään me Pertit yhtä :'D


      • Partakaveri
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Nuo anonyymien kommetit ovat aika hauskoja, kun ei yhtään tiedä mihin neliittyvät :)

        Jokseenkin häiriintynyttä. Mutta pitää varmaan lopettaa hälle vastaaminen. Eiköhän se tylsisty jossain vaiheessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Me naiset. Salli mun nauraa :D :D

        Pidetään me Pertit yhtä :'D

        Kulta, jos sinäkin haluat meidän porukkaan niin tule vaan :)


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kulta, jos sinäkin haluat meidän porukkaan niin tule vaan :)

        Kulta, lopettelisitko tältä päivältä? Kaapin maalaus jatkuu huomenna aikaisin :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta, lopettelisitko tältä päivältä? Kaapin maalaus jatkuu huomenna aikaisin :)

        Muru, en minä ihan vielä :) Ei se kaappi mihinkään sieltä karkaa, sinähän rakas pulttasit sen niin lujasti lattiaan


    • Anonyymi

      Kuningas-ketju pyrkii takasuoralla ohittamaan...

    • Tiesin jo avaamattakin kuka tehnyt tällaisen aloituksen.

      Suomes ei oo kuninkaallisia.

      • Anonyymi

        Onpas seksikästä nähdä sinut siinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onpas seksikästä nähdä sinut siinä.

        Oloni on kaikkea muuta kuin seksikäs.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Oloni on kaikkea muuta kuin seksikäs.

        Miksi?


      • Partakaveri kirjoitti:

        Miksi?

        Paska duunipäivä takana.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Paska duunipäivä takana.

        Paskapäivän jälkeen aina vituttaa. Vielä vituttaa seuraavanakin työpäivänä, mutta kun huomaa sen menneen putkeen, niin siitö se taas lähtee. Tai näin ainakin itselläni.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Oloni on kaikkea muuta kuin seksikäs.

        No ei sitten jos ei kelpaa.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Paskapäivän jälkeen aina vituttaa. Vielä vituttaa seuraavanakin työpäivänä, mutta kun huomaa sen menneen putkeen, niin siitö se taas lähtee. Tai näin ainakin itselläni.

        Ei minua vituta, työt meni sinänsä putkeen, mutta en ole ikinä tykännyt maalata noita v.tun vanhoihin asuntoihin muurattuja komeroita.

        Et yletä noihin oviaukosta, etkä mahdu niiden sisäänkään. Raskasta könytä noissa täysi työpäivä, koko kroppa on maitohapoilla.

        Tarttis saada olutta, mutta lapset on kylässä niin ei parane "rentouttaa" itseä.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Ei minua vituta, työt meni sinänsä putkeen, mutta en ole ikinä tykännyt maalata noita v.tun vanhoihin asuntoihin muurattuja komeroita.

        Et yletä noihin oviaukosta, etkä mahdu niiden sisäänkään. Raskasta könytä noissa täysi työpäivä, koko kroppa on maitohapoilla.

        Tarttis saada olutta, mutta lapset on kylässä niin ei parane "rentouttaa" itseä.

        Raskaat staattiset työasennot ovat pahimpia. Välillä mahdoton huolehtia ergonomiasta kun työ vaan pitää hoitaa.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Raskaat staattiset työasennot ovat pahimpia. Välillä mahdoton huolehtia ergonomiasta kun työ vaan pitää hoitaa.

        Hyvin sanottu.

        Jomottaa joka paikasta. Onneksi huomenna pääsee telaamaan pintamaalia huoneiden seinäpintoihin.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Raskaat staattiset työasennot ovat pahimpia. Välillä mahdoton huolehtia ergonomiasta kun työ vaan pitää hoitaa.

        Komerossa voisi olla nainen niin asento muuttuisi oikeaksi.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Hyvin sanottu.

        Jomottaa joka paikasta. Onneksi huomenna pääsee telaamaan pintamaalia huoneiden seinäpintoihin.

        Miten päin pidät telaa kädessä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Komerossa voisi olla nainen niin asento muuttuisi oikeaksi.

        Tuo ei käynyt mielessäkään, mutta pohdin päivällä että lapsityövoiman käyttö olisi joissain kohti perusteltua.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Tuo ei käynyt mielessäkään, mutta pohdin päivällä että lapsityövoiman käyttö olisi joissain kohti perusteltua.

        Outoa sinulta. Yleensä ainoa, jolla käy mielessä. Taidat kerrankin tehdä tosissasi töitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Outoa sinulta. Yleensä ainoa, jolla käy mielessä. Taidat kerrankin tehdä tosissasi töitä.

        Ainahan minä teen työni tosissani.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Ainahan minä teen työni tosissani.

        Pertillä on kuumetta. Työ maistuu.


    • Anonyymi

      Mitä ootko nainen 😅😆😂🤣😄😃😀😁😊 ei nyt ihan mene läpi. Ylläreitä tulee Pertsalta. 😙😛

      • Anonyymi

        Pertti-mummo älä viitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pertti-mummo älä viitsi.

        No välistä tuntuu että Pertillä on hame päällä. Sellaista kätkätystä kuin naisen suusta 🤣 ok 👍 ole vain mummeli jos ihan välttämättä haluat.


    • Oho. Luin vahingossa, että oluen kuningatar...

    • Pönttis se ottaa areenan kivasti haltuun. 😂👌

      No itseasiassa kyllähän täällä on ollut jämäkämpi edustus naisissa pitkään aikaan. 😊👌
      Ja ei täällä enää kauheaa jahtaistakaan ole ollut, mitä nyt joskus joku Abrista ja Ellua kovistelee, mutta nehän vaan hymeksivät niille. 😃

      Eiköhän laiteta samalla perään toinen vuosi, nautitaan siitä täysin rinnoin. (Niitäkinhän on kaksi) 😝🤟

      Mulle sama ketkä on kuninkaalliset palstalla, kun nyt on pyörä tikissään ja tankkilaukkukin sidottu kiinni.

      https://aijaa.com/P48ANr

      Tankille aamulla, öljypinnan tarkistus ja menox. LOMA!😎💪

      • Anonyymi

        Näkeekö tuon laukun yli vielä kovassa vauhdissa?

        Kysyy nimim. Huolestunut :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkeekö tuon laukun yli vielä kovassa vauhdissa?

        Kysyy nimim. Huolestunut :D

        Laukku voi nousta ylös niin kuin tissitkin kovassa vauhdissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laukku voi nousta ylös niin kuin tissitkin kovassa vauhdissa.

        Makaan päällä liimana! Kulukee kovempaa! 🤣


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Makaan päällä liimana! Kulukee kovempaa! 🤣

        Entä jos istuisi sen päällä? Ei siis sen vaan tuon?



      • Disse kirjoitti:

        Juu. Tuolla mennään hymy niin leveenä, että nippanappa ettei pää katkia. 😃👌

        https://youtu.be/ye5BuYf8q4o

        Tästä letkeetä matkamusaa korviin vaikka. 😎🤟

        Voin hyvin kuvitella.
        Mun veljellä on myös pyörä, ei ihan noin urheilumallinen, ja koira. Ja koira on tietysti mukana :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos istuisi sen päällä? Ei siis sen vaan tuon?

        ”Sen” päällä ei toinna istua! 😂
        Ja tuon laukun päältä ei yllä jarru ja vaihdepolkimille. Ja veikkaanpä että ”sekin” esittää eriävän mielipiteen. 😂

        Kyllä tuosta hyvin näki ja tukevasti on kiinni, ei läpätä. 😁👌


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        ”Sen” päällä ei toinna istua! 😂
        Ja tuon laukun päältä ei yllä jarru ja vaihdepolkimille. Ja veikkaanpä että ”sekin” esittää eriävän mielipiteen. 😂

        Kyllä tuosta hyvin näki ja tukevasti on kiinni, ei läpätä. 😁👌

        Oolsprait ja vettä kiukhaalle heh ; )

        Muista, että on tullu uudet tieliikennekamerat.
        Hampaat pittää reissussa pestä tai sitte ei hymyillä, net on tarkat :)

        Mullakii näkivät ovulaation vaikka kalenteri oli auton keskiössä :D


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Voin hyvin kuvitella.
        Mun veljellä on myös pyörä, ei ihan noin urheilumallinen, ja koira. Ja koira on tietysti mukana :)

        Mä näin kerran täällä koiran tankin päällä. 😃👌
        Sellainen olvikoira! 😝

        Elä sano varuilta kaupunkia. 😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oolsprait ja vettä kiukhaalle heh ; )

        Muista, että on tullu uudet tieliikennekamerat.
        Hampaat pittää reissussa pestä tai sitte ei hymyillä, net on tarkat :)

        Mullakii näkivät ovulaation vaikka kalenteri oli auton keskiössä :D

        No sitäkö pittää kaahata autolla? Ajappa kuvaukseen tuollasella, niin voit morjestaa. Tunnistetiedot vaan takana! 😎🤟


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Mä näin kerran täällä koiran tankin päällä. 😃👌
        Sellainen olvikoira! 😝

        Elä sano varuilta kaupunkia. 😃

        Siinä jossain se on ollut reissuilla. Ovat tainneet joskus olla kokoontumisajoissa tuolla pohjoisessa . Hän asuu täällä ei-savossa :)

        Hän on aina välillä sinkku ja tykkää tanssimisesta ja hänellä on myös asuntovaunu. Tanssireissut sujuvat mukavasti pidemmällekin. Olen joskus miettinyt sitä, että jos sinkkumiehellä kävis tuuri, niin mitähän nainen sanoo, kun hänet ohjataan parkkipaikalla asuntovaunuun, jossa odottaa koira :D :D
        -kaskenpolttaja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näkeekö tuon laukun yli vielä kovassa vauhdissa?

        Kysyy nimim. Huolestunut :D

        Hyys, ei se ihan niin lyhyt taida olla..🤣

        Koroke pepun alle ...😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä jossain se on ollut reissuilla. Ovat tainneet joskus olla kokoontumisajoissa tuolla pohjoisessa . Hän asuu täällä ei-savossa :)

        Hän on aina välillä sinkku ja tykkää tanssimisesta ja hänellä on myös asuntovaunu. Tanssireissut sujuvat mukavasti pidemmällekin. Olen joskus miettinyt sitä, että jos sinkkumiehellä kävis tuuri, niin mitähän nainen sanoo, kun hänet ohjataan parkkipaikalla asuntovaunuun, jossa odottaa koira :D :D
        -kaskenpolttaja

        No aika velikulta. Kummatkin siis. 😃👌


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Hyys, ei se ihan niin lyhyt taida olla..🤣

        Koroke pepun alle ...😉

        ”Sekö”? Mistä sä?....😂😂😂


      • Disse kirjoitti:

        ”Sekö”? Mistä sä?....😂😂😂

        Eikä ko koko äijää meinasin..sehän nyt tietysti on kieputettu kolme kertaa reiden ympärille ja lukitettu teipillä aloilleen.🤣😋


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Eikä ko koko äijää meinasin..sehän nyt tietysti on kieputettu kolme kertaa reiden ympärille ja lukitettu teipillä aloilleen.🤣😋

        Kah! Ab! Mulla kreisi countryaloitus... porukka sekos vissiin täysin? Inboxi ihan tukossa! 😂


      • Disse kirjoitti:

        Kah! Ab! Mulla kreisi countryaloitus... porukka sekos vissiin täysin? Inboxi ihan tukossa! 😂

        Sulla on ainakin meno päällä, duracell pupuna ukko nitkuttaa siellä ja aamulla makaa, kun märkärätti moottoripyörän päällä...onneks tuuli kuivaa.🤣


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Sulla on ainakin meno päällä, duracell pupuna ukko nitkuttaa siellä ja aamulla makaa, kun märkärätti moottoripyörän päällä...onneks tuuli kuivaa.🤣

        Heti ampasen kuule aamusta liikkeelle! Heti puoliltapäivin kuin tikkana! 😆🤟


      • Disse kirjoitti:

        Heti ampasen kuule aamusta liikkeelle! Heti puoliltapäivin kuin tikkana! 😆🤟

        Aamusta klo 13??? Ahha haa ja krooh krooh..nöh nöh..savolainen kello.🤣

        Tiiäkkö mun pitäs viel sul näpyttää, mutta ethän suutu jos meen kumminki maate ja näpytänki vasta aamusta siis ennen 12? 😅

        Joteki on niiiin älytön väsy päällä tänää..aivan caputs..


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Aamusta klo 13??? Ahha haa ja krooh krooh..nöh nöh..savolainen kello.🤣

        Tiiäkkö mun pitäs viel sul näpyttää, mutta ethän suutu jos meen kumminki maate ja näpytänki vasta aamusta siis ennen 12? 😅

        Joteki on niiiin älytön väsy päällä tänää..aivan caputs..

        Kuules. Sä voit mulle näpytellä ihan silloin kun sulle käy. Oon aina täällä... tai tuolla.

        Vähänkö hyvä biisi.... niin hyvän rikkinäisen seksy ääni...😆🤘

        https://youtu.be/MBZ_Pb2XYiU

        Kuuntele joskus... nyt on myöhä. 😊


      • Disse kirjoitti:

        Kuules. Sä voit mulle näpytellä ihan silloin kun sulle käy. Oon aina täällä... tai tuolla.

        Vähänkö hyvä biisi.... niin hyvän rikkinäisen seksy ääni...😆🤘

        https://youtu.be/MBZ_Pb2XYiU

        Kuuntele joskus... nyt on myöhä. 😊

        Thanks, sit meen nukkuu biisin tahdissa...🤸

        🌻


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Thanks, sit meen nukkuu biisin tahdissa...🤸

        🌻

        Öitä! 😴


      • Prkle! Män iha ohi...


      • Disse kirjoitti:

        Prkle! Män iha ohi...

        Tuollahan näkee hyvin sen tankkilaukun yli :D


      • Anonyymi

        Miksi lomalla pitää olla periskooppi pystyssä? Eikö tuo ole moottoripyörässä hankala? Siihenhän ottaa tuuli. Olen aina yhdistänyt nuo sukellusveneisiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi lomalla pitää olla periskooppi pystyssä? Eikö tuo ole moottoripyörässä hankala? Siihenhän ottaa tuuli. Olen aina yhdistänyt nuo sukellusveneisiin.

        Ei vain periskooppi! 🤘😂🤘


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Tuollahan näkee hyvin sen tankkilaukun yli :D

        Hätä keinot keksii sano mummo kun kissalla pöydän pyyhkäs! 😁👌


      • Disse kirjoitti:

        Hätä keinot keksii sano mummo kun kissalla pöydän pyyhkäs! 😁👌

        Eikö se tuo ajoasento ole raskas pitkällä matkalla, kysyy nim.epätietoinen


      • Disse kirjoitti:

        Hätä keinot keksii sano mummo kun kissalla pöydän pyyhkäs! 😁👌

        Eikö se tuo ajoasento ole raskas pitkällä matkalla, kysyy nim.epätietoinen


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Ei vain periskooppi! 🤘😂🤘

        Jaahas, ajosta tulee hankalaa. Mutta kai sillekin on moottoripyöräliikkeissä suojansa. Niinku sählyssä.

        Olehan nyt kiltisti ja kiitos ja anteeksi taas :D


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Eikö se tuo ajoasento ole raskas pitkällä matkalla, kysyy nim.epätietoinen

        Ei. Tossa on aika pysty asento. Ei tuossa maata tankin päällä. Selkä suorassa ja kädet. Mä voisin ajaa ties miten pitkään putkeen. Mut en aja kuin max tunnin ja sit jaloittelen. Ei oo pakko. 😬


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas, ajosta tulee hankalaa. Mutta kai sillekin on moottoripyöräliikkeissä suojansa. Niinku sählyssä.

        Olehan nyt kiltisti ja kiitos ja anteeksi taas :D

        No oikeastaan Ksisa on huomioinut sen penkillään. 😉
        Ei tartte valita lahjetta, lepää penkillä ja Kaisuli resonoi kivasti. 🤤

        Ja suotta anteeks pyytelet... ”siitä” kannattaa terveen naisen ollakin huolissaan, oli oma tai ei. 😂


      • Disse kirjoitti:

        Ei. Tossa on aika pysty asento. Ei tuossa maata tankin päällä. Selkä suorassa ja kädet. Mä voisin ajaa ties miten pitkään putkeen. Mut en aja kuin max tunnin ja sit jaloittelen. Ei oo pakko. 😬

        Näytti vähän siltä, että jos minä tälläisin istumalihakseni tuohon , ei satulaa löytyisi enää ikinä :D

        Minä niin rakastan moottoripyöriä, kyydissä olen ollut 16 vuotiaana satapiikkissessä, ei ihan voi puhua unelmien täyttymyksestä noin ajo mielessä, mutta oli siinä muita etuja :D


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Näytti vähän siltä, että jos minä tälläisin istumalihakseni tuohon , ei satulaa löytyisi enää ikinä :D

        Minä niin rakastan moottoripyöriä, kyydissä olen ollut 16 vuotiaana satapiikkissessä, ei ihan voi puhua unelmien täyttymyksestä noin ajo mielessä, mutta oli siinä muita etuja :D

        No sit vaan hulppeempaa peliä alle. 😎👌

        Näitähän vaikka minkälaisia. 😊👌 Jokaiselle löytyy ”kääpänen” kyllä.

        Tiesitkös, että toi Abriskin on motukkatyttö. Ja ihan töpinöissään vaikka mistä aparaatista. 😬👌
        Vaikka on nyt niin perheenäippä kun voikaan, niin ootahan kun muksut on isompia, niin mamma lähtee ja hommaa ”enskapyörän”. 😉


    • Anonyymi

      Naamahahmot ja rekisteröityneet kirjoittakaa lisää juttuja Anonyymien huviksi, aika käy tylsäksi kun ei ole hupia!

      Väitelkää vaikka jostain, sekin on hupia lueskella!

      • No viimeksi kun väiteltiin, tuli siitäkin sanomista. Onkos teita anonyymeja vähän vaikea miellyttää?
        Pistä sinä jotain alulle, eiköhän siihen sitten muut tule.


      • No viimeksi kun väiteltiin, tuli siitäkin sanomista. Onkos teita anonyymeja vähän vaikea miellyttää?
        Pistä sinä jotain alulle, eiköhän siihen sitten muut tule.


      • Ei hötsitä kirjoitella kun taso on tätä.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ei hötsitä kirjoitella kun taso on tätä.

        No mutta...mehän olemme niin korkeatasoisia keskustelijoita, pitää katsoa oikeaan kohtaan :)


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        No mutta...mehän olemme niin korkeatasoisia keskustelijoita, pitää katsoa oikeaan kohtaan :)

        Elä kerro sille, mutta tämä on psykologista peliä. Joku yrittää provosida minua kirjoittamaan paskaa, mutta minä teenkin juuri sen mitä hän ei haluaisi. Hiljenen.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Elä kerro sille, mutta tämä on psykologista peliä. Joku yrittää provosida minua kirjoittamaan paskaa, mutta minä teenkin juuri sen mitä hän ei haluaisi. Hiljenen.

        En kerro, kuiskaillaan tässä vain ihan hiljaa...


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        En kerro, kuiskaillaan tässä vain ihan hiljaa...

        Kuulikohan se meidät?


      • Partakaveri kirjoitti:

        Kuulikohan se meidät?

        En tiiä, tuskin. Tekis mieli.....mutta ei passaa...


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        En tiiä, tuskin. Tekis mieli.....mutta ei passaa...

        Joo ei.


      • Eikö ylläpito ole vieläkään vastannut?


      • Tuo muistoja. Ukkini oli alkoholisti. Katsoimme tv:tä ja Nassen sketsi sattui tulemaan. Nauroin ihan hulluna ja ukkini tajusi tasan mille nauroin. Hällä ei ollut yhtä hauskaa. Voi niitä aikoja :D


    • No mulleko taas jäi sitten vaan olla narri..?🤹

      • Anonyymi

        Ehäps, tässä on levvee jakkara kakkara, paina puuta ; )


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehäps, tässä on levvee jakkara kakkara, paina puuta ; )

        Jakkara halkiaa..😯

        Moon naatti..naurattaaki ko västäräkkiä. 😄🤣Uhhuh..pitää syyä karkkia.🤤


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Jakkara halkiaa..😯

        Moon naatti..naurattaaki ko västäräkkiä. 😄🤣Uhhuh..pitää syyä karkkia.🤤

        Toivottavasti sinun huumorintajusi kestää, en vielä oikein tunne sinua
        https://www.youtube.com/watch?v=iqxrijbzRjg


      • Anonyymi

      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Toivottavasti sinun huumorintajusi kestää, en vielä oikein tunne sinua
        https://www.youtube.com/watch?v=iqxrijbzRjg

        Kestää kestää...en herkäsi herkeä.😄

        Piti vaan tässä hoitaa välillä pesuettakin ja torkuttelen itekin tyttären vuoteen vieressä..unilaulut on niin raskaita.😌

        Tuu tuu tupakkirulla, metsälintu jne..

        Kusela on kyllä kännissä tuossa esityksessä.😬


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikeeta menoa, nauru ei saa loppua.

        Katos tätä öljynvaihtomiestä https://www.youtube.com/watch?v=8cl9yWdDaYQ

        ja sitten lisää https://www.youtube.com/watch?v=cjknSVCrgGU

        Tää on meille minkeille, tsih;)

        Maiskuta karkkia ja kuuntele :D

        Parkkosen Petskuhan se siinä, ihan itte..😃

        Olipas ne pikkasen erilaiset mitä muinoin noi biisit. Tyyli vähän muuttunu matkalla...tai vähän paljon.😃

        Karkkia ei enää pysty, ahmin aikasemmin suklaasieniä niin ja kermakolaa..ei yök. Ei uppoa enää yhtään melliä tähän napaan.😔


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Kestää kestää...en herkäsi herkeä.😄

        Piti vaan tässä hoitaa välillä pesuettakin ja torkuttelen itekin tyttären vuoteen vieressä..unilaulut on niin raskaita.😌

        Tuu tuu tupakkirulla, metsälintu jne..

        Kusela on kyllä kännissä tuossa esityksessä.😬

        Laita kylpyammeeseen pesue tuollaisia samanvärisiä keltaisia kylpyankkoja kylpemään yhtäaikaa, ja sitten voit "ampua" niitä suihkulla siinä ammeessa.

        Sen jälkeen muista pestä hampit ennen nukkumaan menoa, jotta peikot eivät hyökkää hampien kimppuun tekemään reikiä yöllä.

        Viimeiseksi vedä pehmeä satiinipeitto silmien päälle ja yritä nähdä yöllä hyviä kuvia kuin nauravia elokuvia.


      • Jestas millaiset kasvot tuolla Parkkosella on!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laita kylpyammeeseen pesue tuollaisia samanvärisiä keltaisia kylpyankkoja kylpemään yhtäaikaa, ja sitten voit "ampua" niitä suihkulla siinä ammeessa.

        Sen jälkeen muista pestä hampit ennen nukkumaan menoa, jotta peikot eivät hyökkää hampien kimppuun tekemään reikiä yöllä.

        Viimeiseksi vedä pehmeä satiinipeitto silmien päälle ja yritä nähdä yöllä hyviä kuvia kuin nauravia elokuvia.

        Mulla on vaan yksi kylpyankka eikä sekään ole mun..🙄

        Löytyy kyllä lisäksi, kylpy muumi, kilppari, virtahepo, sammakko ja miks se yks olikaan...en muista. Mutta jos istun vaan ite ankkamaisesti paljussa ja lorotan vettä niskaan, ajaako saman askan?

        Satiinipeitto liukuu päältä pois, niin puuvillaa..bomullia.😛

        Taian kuule nukkua kun tukki jahka laverille ihteni nykäsen oikeeks.😪😺


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Jestas millaiset kasvot tuolla Parkkosella on!!

        Mä tykkäsin joteki enempi Peten olemuksesta idolsien aikaan, kun hän oli vielä söpö.🤗

        Enempi arkinen nuori mies, nyt on jotenkin pakerretun olonen..🙂

        Tai ehkä vaan mulla makuaisti pilalla..🤣


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Mä tykkäsin joteki enempi Peten olemuksesta idolsien aikaan, kun hän oli vielä söpö.🤗

        Enempi arkinen nuori mies, nyt on jotenkin pakerretun olonen..🙂

        Tai ehkä vaan mulla makuaisti pilalla..🤣

        Joteki olis 👍

        https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770px_wide/s3/inline-images/2017/39/peteparkkonen2013.jpg?itok=6xvV9apP

        Ja joteki..🤙

        https://img.ilcdn.fi/fOKjUvDTnC3yXxrDXJ51_wl53Ic=/full-fit-in/612x/img-s3.ilcdn.fi/eca2e32b0311489b5a3880226c97200f1dca3ba7b232d6b365df91edb0d7ef71.jpg
        Jos nää ees toimii mun linkittäminä..


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Mä tykkäsin joteki enempi Peten olemuksesta idolsien aikaan, kun hän oli vielä söpö.🤗

        Enempi arkinen nuori mies, nyt on jotenkin pakerretun olonen..🙂

        Tai ehkä vaan mulla makuaisti pilalla..🤣

        Katselin noita kasvoja vähän kuin patsasta katsotaan. Ne ovat tuossa minusta juuri sellaiset kuin olisivat kiveen hakattuna tai kuvaan maalattuna. Vaikkakin hyvässä maalauksessa on henki, noissa ei niin ollut. Kuten sanoitkin, pakerrettu

        -kaskenpolttaja


    • Anonyymi

      Ehkä se kuningas tartteis vaan suukon. :)

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      64
      1907
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1277
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1214
    4. 45
      1115
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      982
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      979
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      910
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      858
    9. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      853
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      851
    Aihe