Onhan kostea ilma

Tällainen ilmanala ei sovellu puutarhasuunnitteluun kuin etätyönä. Sytytin juuri tulitikun ulkona, ja se leimahdettuaan samoin tein sammui.

Ilma on siis kuin morsian.

(Hihitystä)

43

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei hätää

      Mä kaivan Meganin esiin kaapista: Megsu saa koko tienoon liekkeihin jos sitä ei toppuuttele.

      (Hirn),

    • Näillä keleillä on joskus hyväkin, että sammuu heti leimahdettuaan :)

    • Anonyymi

      Olihan tuo vähän kostea ilta, sammua tupsahdin, ei kerenny lemmen liekki leimahtaa, ei vaikka mikä Megsu olisi ollu...krooh!

      AsianVierestä

    • Anonyymi

      Puutarhasuunnittelut mietitään talvipakkasilla vai ovatko nuo nyt nykyään talvivesisateita.

      Siemenet kylvetään Helmikuussa ja muhkeat taimet istutetaan Toukokuussa ulos neitseelliseen kesään. Tässä Heinäkuun lopulla ihastellaan sitten lurpahtaneita ja nuukahtaneita kasveja kun eihän niitä saa kastella sehän olisi veden haaskuuta ja ties mitä Jumalan pilkkaa.

      Tulitikku, mikä se on. En oikein usko noihin nykyajan humpuukeihin. Minä käytän tuluskiveä, kuten kansakoulun opettaja kiroten käski. Vallan oikein jotta moinen tulitikku sammui.

    • Stidi

      Olin eilen ottamassa aurinkoa tietääkseni Pielisjärven ainoalla hiekkarannalla, ja onnistuin levittämään pyyhkeeni sellaiseen kohtaan rantaa, jossa sai välittömästi seuraa helsinkiläisestä karavaanariporukasta, jonka kovaäänisin jäsen puhui taukoamatta ravintolahenkilökuntien huonosta palvelusta ja keittiöiden kelvottomasta tasosta, sekä kokemuksistaan gourmet-sektorilla ympäri maailmaa.

      Mies oli hyvin lihava.

      (Naurua)

      • Käytöstavat

        Mä olen hieman sitä mieltä että jonkinlainen tasapaino on oltava.

        Esimerkki

        Kun kaksi tuntia on kuunnellut valitusta ja henkilökohtaista mentaalista euforiaa, voi siirtää jo pyyhkeensä toiseen paikkaan.

        (Reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Käytöstavat

        Mä olen hieman sitä mieltä että jonkinlainen tasapaino on oltava.

        Esimerkki

        Kun kaksi tuntia on kuunnellut valitusta ja henkilökohtaista mentaalista euforiaa, voi siirtää jo pyyhkeensä toiseen paikkaan.

        (Reps)

        Mjoo

        Ainoa todella huono kokemus ravintolasta minulla itselläni on se että sain Valenciassa eteeni lautasen, jolla lojui jäätynyt kala.

        No, mulla ei koskaan mene pasmat sekaisin, joten jäähdyttelin kalalla otsaani niin kauan kunnes jokin tärkeämmän oloinen heppu ilmestyi pöytäni viereen esittämään ikään kuin kysymysmerkkiä.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Ainoa todella huono kokemus ravintolasta minulla itselläni on se että sain Valenciassa eteeni lautasen, jolla lojui jäätynyt kala.

        No, mulla ei koskaan mene pasmat sekaisin, joten jäähdyttelin kalalla otsaani niin kauan kunnes jokin tärkeämmän oloinen heppu ilmestyi pöytäni viereen esittämään ikään kuin kysymysmerkkiä.

        (Naurua)

        Niin ja unohtui mainita että fiktiivisellä Mekan Voksillani oli erinomaisesti istuvat räikeän oranssit bikinit ja paarmamainen katse siinä Ratian mustalla pyyhkeellä maatessaan ja taivastellessaan ihmisen muotoa.

        Kuka tuntisi tuon naisen sielunliikkeet, niin hän kertokoon niistä minulle.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Niin ja unohtui mainita että fiktiivisellä Mekan Voksillani oli erinomaisesti istuvat räikeän oranssit bikinit ja paarmamainen katse siinä Ratian mustalla pyyhkeellä maatessaan ja taivastellessaan ihmisen muotoa.

        Kuka tuntisi tuon naisen sielunliikkeet, niin hän kertokoon niistä minulle.

        (Naurua)

        Mekan Voks -problematiikka


        Äh

        Todella hankala luoda fiktiivistä kuvaa biitsille, sillä mulla on henkilökohtainen himo avata hänen hiuksensa, mutta en voi, koska sellainen on rannalla epämukavaa ja lisäksi mahdotonta, koska Mekan on fiktiivinen.

        Mutta jumalattoman kaunis hän kyllä on.

        (Reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Mekan Voks -problematiikka


        Äh

        Todella hankala luoda fiktiivistä kuvaa biitsille, sillä mulla on henkilökohtainen himo avata hänen hiuksensa, mutta en voi, koska sellainen on rannalla epämukavaa ja lisäksi mahdotonta, koska Mekan on fiktiivinen.

        Mutta jumalattoman kaunis hän kyllä on.

        (Reps)

        Miten tuo kirjoitetaan pohjoiskarjalaisittain?

        Proplematiikka?

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Miten tuo kirjoitetaan pohjoiskarjalaisittain?

        Proplematiikka?

        (Hihitystä)

        Pari sanaa Mekan Voksin vartalosta

        Vaikka Mekan ei ole enää mikään pissis, niin silti hänessä on jotain varsin terävää femiiniä esiteinillistä ivaa tai sarkasmia, lähes ylimielisyyttä, tai ehkä jopa kopeutta kontollaan. Aikuisuus ei ole koskettanut siinä kohtaa häntä, vaan jättänyt sen rauhaan kuin jotain tarkoitusta varten, josta ei ole sen suurempaa selkoa.

        Mekan on kuin yksi rannalla makaava rauhoitettu alue.


        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Pari sanaa Mekan Voksin vartalosta

        Vaikka Mekan ei ole enää mikään pissis, niin silti hänessä on jotain varsin terävää femiiniä esiteinillistä ivaa tai sarkasmia, lähes ylimielisyyttä, tai ehkä jopa kopeutta kontollaan. Aikuisuus ei ole koskettanut siinä kohtaa häntä, vaan jättänyt sen rauhaan kuin jotain tarkoitusta varten, josta ei ole sen suurempaa selkoa.

        Mekan on kuin yksi rannalla makaava rauhoitettu alue.


        (Hirn)

        Ihmiset

        Rannalla on yleensä kolmen tyypin ihmisiä.

        a) Harvinaiset Mekan Voksit

        b) monenkirjavat turistipariskunnat

        c) lapset


        Mekan Voks -figuurini kuuroutuu aina tietyssä vaiheessa ihmisen puhetta ja lipuu, tai jopa purjehtii toiselle puolelle todellisuutta.


        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Ihmiset

        Rannalla on yleensä kolmen tyypin ihmisiä.

        a) Harvinaiset Mekan Voksit

        b) monenkirjavat turistipariskunnat

        c) lapset


        Mekan Voks -figuurini kuuroutuu aina tietyssä vaiheessa ihmisen puhetta ja lipuu, tai jopa purjehtii toiselle puolelle todellisuutta.


        (Hirn)

        Kaunista vai rumaa, tiedä häntä.

        Siinä kahdenkymmenen vuoden iässä Mekan Voksini makasi pitkin lämmintä hiekkarantaa ja tunsi maan painon vasten vartaloaan. Oli äärimmäisen hyvä olla. Niin hyvä, että sen tunsi sillä, jonka nimeä ei saa mainita.

        Se oli kostea hetki.


        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Kaunista vai rumaa, tiedä häntä.

        Siinä kahdenkymmenen vuoden iässä Mekan Voksini makasi pitkin lämmintä hiekkarantaa ja tunsi maan painon vasten vartaloaan. Oli äärimmäisen hyvä olla. Niin hyvä, että sen tunsi sillä, jonka nimeä ei saa mainita.

        Se oli kostea hetki.


        (Naurua)

        Mekan Voksin kupikoko

        Naisessa on kaksi tärkeää aluetta, ja ne sijaitsevat eripuolilla kehoa asettuneena kolmiomaiseen muotoon.

        Kärjelleen asettunut kolmio symbolina on ikivanha.

        Ote vaimon ajatuksista.

        "Katsellessani helsinkiläisnaista puheliaaksi heittäytyneen mieheni vierellä, tunsin silkkaa pahaa ajelehtivan sisälläni. Olin kuin musta varjo itsessäni. Jokainen vähäpuheisen naisen nyökkäys miehelleni lietsoi liekkejä sisälläni, ja minä näin hänen kasvoiltaan kuinka hän sääli minua. Se oli julmaa. Hän pilkkasi minua tuolla kirotulla katseellaan."


      • Funeau kirjoitti:

        Mekan Voksin kupikoko

        Naisessa on kaksi tärkeää aluetta, ja ne sijaitsevat eripuolilla kehoa asettuneena kolmiomaiseen muotoon.

        Kärjelleen asettunut kolmio symbolina on ikivanha.

        Ote vaimon ajatuksista.

        "Katsellessani helsinkiläisnaista puheliaaksi heittäytyneen mieheni vierellä, tunsin silkkaa pahaa ajelehtivan sisälläni. Olin kuin musta varjo itsessäni. Jokainen vähäpuheisen naisen nyökkäys miehelleni lietsoi liekkejä sisälläni, ja minä näin hänen kasvoiltaan kuinka hän sääli minua. Se oli julmaa. Hän pilkkasi minua tuolla kirotulla katseellaan."

        Mjoo

        Yritin miettiä onko naisessa mitään muuta tärkeää, mutta en löytänyt mitään mainittavaa.

        Eli saldoksi jää kuppikoko ja tavaran tiukkuus.

        Loput ovat muotoseikkoja.


        (HIhitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Yritin miettiä onko naisessa mitään muuta tärkeää, mutta en löytänyt mitään mainittavaa.

        Eli saldoksi jää kuppikoko ja tavaran tiukkuus.

        Loput ovat muotoseikkoja.


        (HIhitystä)

        Lukijoiltani haluaisin kysyä että onko mahdollista nähdä Mekan Voksin kahlaavan pitkin matalaa rantaa syvemmälle?

        Joudun, piru vieköön, kääntämään hänet selkä katselijoihin päin, sillä ei Mekan nyt uimaan takaperin kävele. Ei hän nyt sentään idiootti ole, vaikka nainen onkin.

        Eli tissit jäävät tällä erää piiloon.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Lukijoiltani haluaisin kysyä että onko mahdollista nähdä Mekan Voksin kahlaavan pitkin matalaa rantaa syvemmälle?

        Joudun, piru vieköön, kääntämään hänet selkä katselijoihin päin, sillä ei Mekan nyt uimaan takaperin kävele. Ei hän nyt sentään idiootti ole, vaikka nainen onkin.

        Eli tissit jäävät tällä erää piiloon.

        (Naurua)

        Taas itseäni tämä asetelmallisuus ei haittaa lainkaan, sillä voin asettua siinä mihin itse haluan.
        Voin vaikka asettua Mekaniksi Mekanin tilalle, ja kohentaa yläosaa kaikessa voimani tunnossa.

        Kyllä nainen tietää ja lokki kaiken näkee.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Taas itseäni tämä asetelmallisuus ei haittaa lainkaan, sillä voin asettua siinä mihin itse haluan.
        Voin vaikka asettua Mekaniksi Mekanin tilalle, ja kohentaa yläosaa kaikessa voimani tunnossa.

        Kyllä nainen tietää ja lokki kaiken näkee.

        (Hihitystä)

        Syvänteen äärellä

        - Pauli! Mitä ihmettä sinä teet?

        - Öö. Olen snorklaamassa.

        - Jessus että pelästyin.

        - Anteeksi. Tämä uusi harrastukseni on imaissut minut sisäänsä ja tarkkaavaisuus on hieman rajoittunutta.

        - Täällä on lapsiakin uimassa. Et sinä voi tuolla tavalla pulpahdella pintaan missä tahansa. Aivan järkyttävää.

        - Ehkä olisi ollut parempi valita toinen paikka. Olet oikeassa.

        - No ehkä.

        - Sun bikinit on todella upeat. Loistava väri. Aivan ihana.

        - Lässyn lää.


        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Syvänteen äärellä

        - Pauli! Mitä ihmettä sinä teet?

        - Öö. Olen snorklaamassa.

        - Jessus että pelästyin.

        - Anteeksi. Tämä uusi harrastukseni on imaissut minut sisäänsä ja tarkkaavaisuus on hieman rajoittunutta.

        - Täällä on lapsiakin uimassa. Et sinä voi tuolla tavalla pulpahdella pintaan missä tahansa. Aivan järkyttävää.

        - Ehkä olisi ollut parempi valita toinen paikka. Olet oikeassa.

        - No ehkä.

        - Sun bikinit on todella upeat. Loistava väri. Aivan ihana.

        - Lässyn lää.


        (Hirn)

        Paulin atraimeen oli vahingossa tarttunut melkoinen vonkale, mutta hän ei ollut vielä tätä ymmärtänyt, sillä Mekan Voksin bikinit lumosivat hänet.

        - Sulla on jokin silli haarukassa, katso vaikka, Mekan sanoi.

        (Reps)


      • Anonyymi

        Kyllä repesin minäkin.....kiitos

        - kaskenpolttaja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä repesin minäkin.....kiitos

        - kaskenpolttaja

        Oma ilo on paras ilo

        Tuosta paarmasta tuli mieleen, että kun nainen noin yleisesti ottaen on luomakunnassa vain eräänlaista 'tavaraa', niin voisin katsella hetken fiktiivistä Mekaniani lihakimpaleena - siis paarmalle.

        Erityisen altis tällaisille hyökkäyksille on Mekanin peffa, josta nipsaisu aiheuttaa välittömän kaaoksen muuten suhteellisen säyseässä Mekan Voksissani. Vedessä kiroava aikuinen nainen ei ole kovinkaan hauskaa katseltavaa - tai sitten sitä on.

        Jollain tasolla lumous on vain lumousta, ja karisee helposti pois kuin lumi talvisilta oksilta.


      • Funeau kirjoitti:

        Oma ilo on paras ilo

        Tuosta paarmasta tuli mieleen, että kun nainen noin yleisesti ottaen on luomakunnassa vain eräänlaista 'tavaraa', niin voisin katsella hetken fiktiivistä Mekaniani lihakimpaleena - siis paarmalle.

        Erityisen altis tällaisille hyökkäyksille on Mekanin peffa, josta nipsaisu aiheuttaa välittömän kaaoksen muuten suhteellisen säyseässä Mekan Voksissani. Vedessä kiroava aikuinen nainen ei ole kovinkaan hauskaa katseltavaa - tai sitten sitä on.

        Jollain tasolla lumous on vain lumousta, ja karisee helposti pois kuin lumi talvisilta oksilta.

        - Mä en tajua naisten kuppikooista mitään.

        - En mäkään, mutta toi näyttää ihan Mekan Voksilta.

        - Mä otan siitä kuvan. Ei se tajua.

        - Mitä se raivoo tuolla?

        - Ihan hullu akka, mutta hyvä perse ja isot tissit.

        - Vähän sun äitis näkönen.

        - Vitun pervo. Ota toi videolle. Mulla on akku ihan finaalissa.


        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        - Mä en tajua naisten kuppikooista mitään.

        - En mäkään, mutta toi näyttää ihan Mekan Voksilta.

        - Mä otan siitä kuvan. Ei se tajua.

        - Mitä se raivoo tuolla?

        - Ihan hullu akka, mutta hyvä perse ja isot tissit.

        - Vähän sun äitis näkönen.

        - Vitun pervo. Ota toi videolle. Mulla on akku ihan finaalissa.


        (Naurua)

        Ja näin päätyi Mekan Voks puhelimen sirulle, tai johonkin tiedostoon, jossa on näkemyksiä naisista ja näiden ominaisuuksista. Mekanilta katosi näin tehdessä syvyys, ja hänestä tuli kaksiulotteinen illuusio itsestään. Ohut. Ehkä Mekan jopa päätyi nettiin, ja jäi sinne ikuisiksi ajoiksi kiroilemaan rantavedessä oransseissa bikineissään ja kaikessa muodollisessa kiukussaan.

        Hänen hiuksensa olivat päässeet irti kuin vahingossa, ja näyttivät erityisen tummilta vasten sinistä kimmeltävää järvenpintaa, jonka vain hän rikkoi.

        Pauli seisoskeli hieman sivummalla ja ihmetteli tätä kaikkea.


        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Ja näin päätyi Mekan Voks puhelimen sirulle, tai johonkin tiedostoon, jossa on näkemyksiä naisista ja näiden ominaisuuksista. Mekanilta katosi näin tehdessä syvyys, ja hänestä tuli kaksiulotteinen illuusio itsestään. Ohut. Ehkä Mekan jopa päätyi nettiin, ja jäi sinne ikuisiksi ajoiksi kiroilemaan rantavedessä oransseissa bikineissään ja kaikessa muodollisessa kiukussaan.

        Hänen hiuksensa olivat päässeet irti kuin vahingossa, ja näyttivät erityisen tummilta vasten sinistä kimmeltävää järvenpintaa, jonka vain hän rikkoi.

        Pauli seisoskeli hieman sivummalla ja ihmetteli tätä kaikkea.


        (Naurua)

        Kummallista

        Olen unohtanut kokonaan pukukoppiepisodin. Biitsillä näet on pieni pukukoppi, jonne mahtuu yksi ihminen kerrallaan. Toinen kopeista on vessa.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Kummallista

        Olen unohtanut kokonaan pukukoppiepisodin. Biitsillä näet on pieni pukukoppi, jonne mahtuu yksi ihminen kerrallaan. Toinen kopeista on vessa.

        (Naurua)

        MIelestäni fiktiivisessä Mekan Voksissa jonkinlaista humoristista syvyyttä - sen ohella, että hän on muutenkin seksikäs. Mekan on mielestäni hieman koominen hahmo, joka on jostain kumman syystä joutunut naisen vartaloon vangiksi, ja näkyy sieltä vaivatta kuin hahmona lasipullossa.

        Voi Mekan parka.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        MIelestäni fiktiivisessä Mekan Voksissa jonkinlaista humoristista syvyyttä - sen ohella, että hän on muutenkin seksikäs. Mekan on mielestäni hieman koominen hahmo, joka on jostain kumman syystä joutunut naisen vartaloon vangiksi, ja näkyy sieltä vaivatta kuin hahmona lasipullossa.

        Voi Mekan parka.

        (Hihitystä)

        Traagisia elementtejä edustaa Mekanin sisäisen ja ulkoisen todellisuuden valtava ero. Tämä ero johtuu siitä että oletusarvoinen nainen on standardimalli, jolla on häilyvät marginaalit, mutta tiukat.

        Mekan ei ole samalla sivulla naisen käyttöohjekirjassa.

        (Reps)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Kummallista

        Olen unohtanut kokonaan pukukoppiepisodin. Biitsillä näet on pieni pukukoppi, jonne mahtuu yksi ihminen kerrallaan. Toinen kopeista on vessa.

        (Naurua)

        Kävin tarkastamassa kuka on tämä ihailemasi Mekan Voks. En löytänyt mutta löysin hänen siskonsa. Aluksi ajattelin että taas joku jälkiherännäinen teini jolla tissitkin alkavat kasvaa vasta 25 - vuoden iässä. Mutta ei. Oliko se tässä seuraavassa se Meganin koko elämä, jatko-osaa ei nähdä koska ketään ei enää kiinnosta?

        https://www.youtube.com/watch?v=3uXh1uwYA68

        AsianVierestä


      • Funeau kirjoitti:

        Traagisia elementtejä edustaa Mekanin sisäisen ja ulkoisen todellisuuden valtava ero. Tämä ero johtuu siitä että oletusarvoinen nainen on standardimalli, jolla on häilyvät marginaalit, mutta tiukat.

        Mekan ei ole samalla sivulla naisen käyttöohjekirjassa.

        (Reps)

        Fiktiivisiä realiteetteja

        Ajatelkaapa itse miltä tuntuisi elämä, jossa teidät sekoitettaisiin toistuvasti johonkin toiseen.

        Miettikääpä ite.

        (Hirn)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kävin tarkastamassa kuka on tämä ihailemasi Mekan Voks. En löytänyt mutta löysin hänen siskonsa. Aluksi ajattelin että taas joku jälkiherännäinen teini jolla tissitkin alkavat kasvaa vasta 25 - vuoden iässä. Mutta ei. Oliko se tässä seuraavassa se Meganin koko elämä, jatko-osaa ei nähdä koska ketään ei enää kiinnosta?

        https://www.youtube.com/watch?v=3uXh1uwYA68

        AsianVierestä

        Mjaa

        Ihan tuntematon lyyli, eikä liity tähän keissiin tässä.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjaa

        Ihan tuntematon lyyli, eikä liity tähän keissiin tässä.

        (Hihitystä)

        Taas Mekan Voksin hahmotelma alkaa pikkuhiljaa avautua minulle, sillä ymmärsin hänen minuutensa kapinoivan ulkoista todellisuutta vastaan.

        Hieno asetelma.


        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Taas Mekan Voksin hahmotelma alkaa pikkuhiljaa avautua minulle, sillä ymmärsin hänen minuutensa kapinoivan ulkoista todellisuutta vastaan.

        Hieno asetelma.


        (Hihitystä)

        Tiivistettynä asetelman voisi ilmaista Mekanin sanoin:

        - En halua olla Mekan Voks.

        Pauli tutkii taustalla kuinka savustuspönttö toimii.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Tiivistettynä asetelman voisi ilmaista Mekanin sanoin:

        - En halua olla Mekan Voks.

        Pauli tutkii taustalla kuinka savustuspönttö toimii.

        (Naurua)

        Äärimmilleen kärjistettynä tämä tarkoittaa sitä että harrastettaessa seksiä vuoteessa ei ole Mekan Voks vaan hänen siskonsa.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Äärimmilleen kärjistettynä tämä tarkoittaa sitä että harrastettaessa seksiä vuoteessa ei ole Mekan Voks vaan hänen siskonsa.

        (Hihitystä)

        Kansanomaisesti tämän voisi ilmaista seuraavalla tavalla:

        Nainen jota naidaan silmät auki.

        (Hihitystä)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Äärimmilleen kärjistettynä tämä tarkoittaa sitä että harrastettaessa seksiä vuoteessa ei ole Mekan Voks vaan hänen siskonsa.

        (Hihitystä)

        Tuo voisi olla vaarallista, siitä hän voisi jopa nauttia.
        Roolileikit ja pelaaminen on nyt suosiossa, milloin nähdään Brianin naispuolinen versio joka rakastuu Mekaniin?

        AsianVierestä


      • Funeau kirjoitti:

        Kansanomaisesti tämän voisi ilmaista seuraavalla tavalla:

        Nainen jota naidaan silmät auki.

        (Hihitystä)

        Kalansavustamossa Pauli ihmettelee sitä, että laitteessa ei ole sähköjohtoa.

        Pauli raapii takaraivoaan ja tuijottaa aparaattia kuin se olisi jokin Odysseuksen monimutkaisista seikkailuista.

        (Reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Kalansavustamossa Pauli ihmettelee sitä, että laitteessa ei ole sähköjohtoa.

        Pauli raapii takaraivoaan ja tuijottaa aparaattia kuin se olisi jokin Odysseuksen monimutkaisista seikkailuista.

        (Reps)

        - Pauli.

        - Niin?

        - Oletko koskaan ajatellut minua sillä tavalla?

        - Ai millä tavalla?

        - No siten.

        - Ai niinkö?

        - Juuri niin.

        - Siis ammatillisessa mielessä?

        - Kävisikö se työstä?

        - Ai se?

        - Siihen sytytetään tuli.

        - Ai mihin?

        - Savustimeen.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        - Pauli.

        - Niin?

        - Oletko koskaan ajatellut minua sillä tavalla?

        - Ai millä tavalla?

        - No siten.

        - Ai niinkö?

        - Juuri niin.

        - Siis ammatillisessa mielessä?

        - Kävisikö se työstä?

        - Ai se?

        - Siihen sytytetään tuli.

        - Ai mihin?

        - Savustimeen.

        (Naurua)

        - Pauli.

        - No mitä nyt?

        - Olenko minä minä vai olenko minä sinulle joku muu?

        - Ihan itsesi olet.

        - Kala laitetaan sinne sisään.

        - Ai tästäkö?

        - Niin.

        - Onhan ällöttävän näköinen otus.

        - Sitten sytytetään.

        - Sytytä sinä, en minä osaa.

        - Näin vain. Katso.

        - Kyllä sinä olet sitten taitava, Mekan.

        - Ja sinä hyvä ihmistuntija, Pauli.


        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        - Pauli.

        - No mitä nyt?

        - Olenko minä minä vai olenko minä sinulle joku muu?

        - Ihan itsesi olet.

        - Kala laitetaan sinne sisään.

        - Ai tästäkö?

        - Niin.

        - Onhan ällöttävän näköinen otus.

        - Sitten sytytetään.

        - Sytytä sinä, en minä osaa.

        - Näin vain. Katso.

        - Kyllä sinä olet sitten taitava, Mekan.

        - Ja sinä hyvä ihmistuntija, Pauli.


        (hihitystä)

        Mekanin lojuessa terassilla kuin lahna, Pauli hieroo taitavin käsin aurinkorasvaa tämän selkään, hartioihin ja käsivarsiin.

        Pauli huomaa Mekanin rentoutuneen. Rentoja naisia oli kiva katsella. Rennosta naisesta tulee ensimmäiseksi mieleen maailmanrauha, Pauli tuumii.

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Mekanin lojuessa terassilla kuin lahna, Pauli hieroo taitavin käsin aurinkorasvaa tämän selkään, hartioihin ja käsivarsiin.

        Pauli huomaa Mekanin rentoutuneen. Rentoja naisia oli kiva katsella. Rennosta naisesta tulee ensimmäiseksi mieleen maailmanrauha, Pauli tuumii.

        (Hirn)

        - Pauli, Mekan mumisee.

        - Niin?

        - Avaisitko sen solmun?

        - Ai tämän yläsolmun vai nämä lantiosolmut?

        - Avaa vaikka kaikki kolme.

        - Huh huh, Pauli puhaltaa.


        (Naurua)


    • Anonyymi

      Mekan Foks ja Sarles Ronson, näyttelijöitä.

      Sarles Ronson on aina palkkamurhaaja ja alkuperäinen "The Mechanic", jota Jaakko Statham yritti matkia.

    • Mjoo

      Nyt on sekä kostea että kuuma ilma. Kyllä Suomen ilmasto on sitten lyksiä.

      (Hirn)

      • Paulilla on päivänvarjo päänsä päällä ja hän yrittää silputa salottisipulia juuresveitsellä.

        (Hihitystä)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Paulilla on päivänvarjo päänsä päällä ja hän yrittää silputa salottisipulia juuresveitsellä.

        (Hihitystä)

        Paulalla on puolestansa päivänvarjo "kulliponinhäntä"-lasissansa, kun nyt olen päättänyt olla käyttämättä sanaa cocktail.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      132
      1503
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1162
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1150
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      76
      1022
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      187
      839
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      789
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      742
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      77
      714
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      70
      657
    10. Palstalaisten

      Paino. Paljonko siis painat?
      Sinkut
      86
      626
    Aihe