Mistä saada seksiseuraa?

Anonyymi

Monesti miettiny mikä on kun ei enää saa seksiseuraa? Ennen sai alle 30 ja komeempana laihempana. Nykyää ei siis mitää. Ei pääse edes naisen kans nukkumaan. Itse tavallinen ätmi,käyn töis,en tienaa paljoo. En ole varakas, en omista autoa,omaisuutta ei ole. Tupakoimaton ja käyn toki baareis. Alkanu vituttaa tää jatkuva runkkaaminen ja sit vituttaa entistä enempi ku näkee kauniita tyttöjä mihin olisi kiva päästä tutustuun, mut Suominaiset on liian vaikeita.

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hae Thaimaasta.

      • Anonyymi

        No ei todellakaan kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei todellakaan kiinnosta.

        Näinhän se usein menee, vastaukset ovat vääriä :)


    • Anonyymi

      Seksiseura=tautien kirjo.
      Kuka semmoista kaipaa?

      • Anonyymi

        Shakkiseurat ovat olleet kunniallisia järjestöjä.


    • Anonyymi

      Alttarilta. Ensin vihkiraamattu käteen. Siitä se lähtee.

    • Anonyymi

      Alaosan lisäksi pitää haluta yläosa. Dilemma on siinä.

      • Anonyymi

        Kaikki lähtee ylhäältä alaspäin, sanonutkin sen miehelle. Heti ei pussailla navan alle.


      • Anonyymi

        Aivan mahtava huomio! Kompittelen.


    • Anonyymi

      Sseksit on yliarvostettua. Eihän linnanmäelläkään laite hinkkaa edestakaisin vaan mennään kovalla vauhdilla loppuun saakka. Kuka enää jaksaa kiinnostua seksistä kun mitään valloittavaa ei sillä saralla ole sataan vuoteen keksitty? Kaikki tietää jo mitä se on. Onko miehiin saatavilla laitepäivitystä?

      • Anonyymi

        Miehet kyllä aina päivittää jotaki laitetta, mutta itteään eivät vielä taida ymmärtää päivittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet kyllä aina päivittää jotaki laitetta, mutta itteään eivät vielä taida ymmärtää päivittää.

        Itsensä päivittäminen on työlästä ja tuskallista. Pitäisi muuttaa tapoja ja muuttua. Paljon helpompaa on jatkaa valittamista.


    • Anonyymi

      Kyl saa kun baareissa käy. Minä käyn baareissa ja sieltä olen saanut. Teen itse aloitteen naisille. Kyllä naisetkin haluaa seksiä, ei ne puutteessa halua elää.
      Ei se niin vaikeaa ole naisen iskeminen, pitää olla siisti ja osata käyhttäytä eikä saa olla liikaa kännissä.

      • Anonyymi

        Minä sain ennen, enää ei saa. Naiset on muuttunu nirsoimmaksi.


      • Anonyymi

        Ei baareista saa naista, pelkkiä pakkeja, vittuilua ja torjuntaa tulee. Jos yrittää mennä puhumaan jollekkin naiselle baarissa niin yleensä sieltä tulee vastaukseksi että "suksi vittuun" ja vihainen tai hapan ilme kaupan päälle.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei baareista saa naista, pelkkiä pakkeja, vittuilua ja torjuntaa tulee. Jos yrittää mennä puhumaan jollekkin naiselle baarissa niin yleensä sieltä tulee vastaukseksi että "suksi vittuun" ja vihainen tai hapan ilme kaupan päälle.

        KilttiMies89

        ei taija mahtua suksi vittuun, vai tekisikö mieli koetta tehdä se vittuunsuksituttajalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei baareista saa naista, pelkkiä pakkeja, vittuilua ja torjuntaa tulee. Jos yrittää mennä puhumaan jollekkin naiselle baarissa niin yleensä sieltä tulee vastaukseksi että "suksi vittuun" ja vihainen tai hapan ilme kaupan päälle.

        KilttiMies89

        Pitäskö sitten miettiä toisenlaista lähestymistapaa ja ehkä erilaista kohderyhmää? Vai ajatteletko, että "vika" on tuolla lähestyttävässä päässä?

        -kaskinauris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei taija mahtua suksi vittuun, vai tekisikö mieli koetta tehdä se vittuunsuksituttajalle?

        Mulle kyllä sanottu että "painu vittuun" vaikka mielellänihän mä sinne painuisin jos naiset sen antais tehdä.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei baareista saa naista, pelkkiä pakkeja, vittuilua ja torjuntaa tulee. Jos yrittää mennä puhumaan jollekkin naiselle baarissa niin yleensä sieltä tulee vastaukseksi että "suksi vittuun" ja vihainen tai hapan ilme kaupan päälle.

        KilttiMies89

        Sitähän se välillä on, naiset osaa olla julmia, ite oon vähä liian ujo ja siks oon kai sinkku.


    • Anonyymi

      Osta realdoll tai mene avioliittoon

    • Anonyymi

      Ei mistään, mene maksullisiin. Itsekkin menisin jos uskaltaisin.

      KilttiMies89

      • Anonyymi

        En tod mene kyllä sitä nyt jostain pitäs saada, niin epätoivonen en ole.


    • Anonyymi

      Edelleen ihmiset hakee seuraa baareista ja terasseilta. Siitä oli juttukin lehdessä että suosituin paikka hakea kumppania tai seksiseuraa on baarit. Selvänä suomalaiset ei tee alotteita ja sitä katsotaan vähän vinoon jos menet vaikka kaupassa pyytämään numeroo naiselta tai vaikka puistossa. mutta ne baarit, sielä ihmiset odottaa etenkin naiset että miehet tulee tekemään alotteita.

      • Anonyymi

        Juu ilmeisesti pitäs rohkeentua ja mennä naisille jutteleen.


    • Anonyymi

      Allu eli ap, oot pulskistunut ja vanhentunut, siinä suurin syy. Ikäisesi naiset vaativat myös muutakin kuin ainoastaan pituutta toisin kuin parikymppiset

      • Anonyymi

        Hohhoijaa, kuka toi Allu on ku siit jauhetaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoijaa, kuka toi Allu on ku siit jauhetaan?

        Se olet sinä, allu 85. Paljastat itsesi kun kysyt että kuka toi on kun siit jauhetaan, kaikkihan sen tietää näillä palstoilla.


    • Anonyymi

      Kai sitä pitää lähtee baariin vloppuna, tietäs vaa minne menee ku nuoret teinit ei nappaa..

    • Anonyymi

      Pitää ol rohkee ja mennä naisille juttelee. Erilaiset tapahtumat on hyvä keino jossa on anniskelu alue ja sinne vaan etsimään kiinnostavaa naista ja menet vaan kysymään saako istua pöytään ja alat juttelee jos saa. Ei se ole sen kummempaa, pitää mennä juttelee naisille eikä vaan katsella jossain nurkassa. Jos tulee pakit niin älä lannistu vaan menet seuraavan naisen luokse.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1628
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1200
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      85
      1083
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      892
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      819
    7. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      82
      802
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      788
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      714
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      682
    Aihe