Hyvää huomenta yksinäiset rumat

Anonyymi

Mitäs tänään puuhataan?

22

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitä samaa paskaa kuin aina muulloinkin, mutta se on ihan jees 😊

    • Anonyymi

      Aion istua peilin edessä säälimässä itseäni.
      Tarkastelen kasvojani (rumat, totta kai!) tarkasti joka puolelta. Teen tarkkoja havaintoja puutteistani ja epämuodostumistani. Ruoskin itseäni mahdollisimman rumin sanoin ja ajatuksin. Solvaan ja mollaan.
      Opettelen joka aamu uuden itseniruoskimis-mantran jota hoen lakkaamatta.
      Ruokin vihaani ja kaunaani ympäristöä kohtaan, niitä jotka uskaltautuvat ulos ja elämään. Heidän syynsä että olen tällainen!
      Miten ihanan makeaa onkaan haukkua ja solvata itsensä alimpaa h-vettiin! Nautiskelen kurassani kieriskelystä ja varjelkoon jos joku uskaltaa tulla yrittämäänkään minkäänlaista kontaktia! Täältä pesee ja nyrkki puhuu!
      Säälikää, oi säälikää!

      • Anonyymi

        Asenne on väärä, lal-lal-lei, lallati-lallati LALLI.

        Lalli ja kirves ral-lal-laa, järvenjää, Järvenpää, jäällä on kohta piispan pää. Siitä nimi Järvi ja Pää, Piispan pää, järven jää. Järvenpää ja Pääjärvi myös.

        Vaihda siis asenne, se on väärä.

        Käyttöjärjestelmä vaihda samalla, asenne ja ajuri kerralla
        hoituu. Huono olo helposti virkeänä aamuna rallattaen poistuu.


      • Olet oivaltanut jotain olennaista :)

        "Rupea nihilistiksi. Kun pidät ympäröivää maailmaa viallisena ja läpeensä korruptoituneena, sinun ei tarvitse ottaa vastuuta puutteistasi tai ongelmistasi. Ympäröivän maailman muuttaminen on paljon vaikeampaa kuin itsensä. Ole katkera maailmalle ja syytä sitä kaikista ongelmistasi. Syytä ihmiskuntaa siitä, että he eivät arvosta sinua. Syytä vastakkaista sukupuolta siitä, että he eivät hyväksy sinua."


        Lisää ohjeita ja vinkkejä...
        http://www.nauhalainen.fi/wp/vinkkeja-kurjuuden-maksimointiin/


    • Anonyymi

      Helpompi on muuttaa asenteensa kuin ulkonäkönsä. Jos itsetunto on huonosti, syntiä tunnolla ja elämää elämättä, niin asian korjaaminen kroppaansa trimmaamalla malla on kuin koettaisi meikkaamlla lähdettää aivosyövän tai tulla iloiseksi maalauttamalla itselleen sormiväreillä iloisen pellenaaman

    • Anonyymi

      Käyn kirjastossa ja kaupassa, luen kirjoja ja teen kotitöitä.

    • Anonyymi

      japh, täytyy laittaa halkoja kärryyn muutama mukillinen ja viejä asiakkaalle. Sitten ilakoidaan ulkona loppupäivä hiki silmässä töitä tehje. Helteestä kerkiää valittaa sisällä istuen sitten ku ulkona ei oo mitään tehtävissä käyttökelvottoman sään, eli pimeyden, tuulen, sateen, kylmyyden ja pilveilyn takia, eli yleensä marras-helmikuussa. Nyt riemuitaan eikä natista olemattomista

    • Huomenta, en nukkunut hyvin. Taidanpa tappaa itseni kesän jälkeen kun ei saa naista vaikka yrittää ja yrittää.

      • Onhan se yksi vaihtoehto muiden joukossa.


      • Join liikaa kahvia. Veikkaan että veän paniikkikohtaukset ja kuolen siihen 🙃


      • Anonyymi

        Palauduttu päivän seikkailuilta, olipa se raskasta taas kerran. Väsyttää tuo helteessä liikkuminen kivitalojen ympäröimänä.

        Ihmettelen että miksi jotkut eivät löydä naisia, kuin olisivat kadonneet kokonaan maailmasta, minä näin jo montakin joista vain kahden kanssa juttelin, hmm... 5-6 "kappaletta" tyttönaisia.

        Ja mansikkatytön näin myös tervehti hymy suin kovaan ääneen, tämän hajuvesi tuoksui kyllä paljon kaupan sisällä.


        Nyt pitää tarkastaa jousen hiilikuitunuolia, hirveät varoitukset: Ei saa käyttää jos huomaat että on vikoja, halkeamia tai muuta. Laita silloin heti roskiin on vaarallinen ampua. Hajoaa sirpaleiksi ja voi tehdä vammoja itselle tai lähellä olijalle.... suurinpiirtein niin että: kuolet jos ammut viallisella nuolella...

        TAI jos katsoisi joku elokuvan tässä välissä.
        Illemmalla viileämmällä lisää ulkoharrasteita.


    • Anonyymi

      Heräsin juuri ja pitäisi kauppaan mennä koska jääkaappi ihan tyhjä.
      Katoin myös peiliin ja totesin että olen yhtä ruma kuin eilen.

      • Anonyymi

        Pitäisköhän mennä ostamaan tupakkaa vaikka en ole koskaan polttanut ja alkaa vetään sauhuja aikansa kuluksi? Ehkä naisetkin sitte kiinnostuu enemmän kun polttelee.

        KilttiMies89


      • Anonyymi

        Kaljaa kannattaa ostaa. Kävin työkkärissäkin kännissä ja sanoin että juon paljon kaljaa joten en voi töihin mennä koska olen alkoholisti ja masentaa. Kumma kun ne joka kuukausi pyytää sinne saman asian takia vaikka olen sanonut että en ole töihin menossa ainakaan 10 vuoteen. Jotain paskaa työkokeilua se tyrkytti yksinäiselle masentuneelle rumalle miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisköhän mennä ostamaan tupakkaa vaikka en ole koskaan polttanut ja alkaa vetään sauhuja aikansa kuluksi? Ehkä naisetkin sitte kiinnostuu enemmän kun polttelee.

        KilttiMies89

        Tai no oon mä varmaan muutaman askin elämäni aikana polttanut ja sikareita mutta en koskaan säännöllisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaljaa kannattaa ostaa. Kävin työkkärissäkin kännissä ja sanoin että juon paljon kaljaa joten en voi töihin mennä koska olen alkoholisti ja masentaa. Kumma kun ne joka kuukausi pyytää sinne saman asian takia vaikka olen sanonut että en ole töihin menossa ainakaan 10 vuoteen. Jotain paskaa työkokeilua se tyrkytti yksinäiselle masentuneelle rumalle miehelle.

        Kaljaa kyllä on puolitoista korillista, sen lisäks 12 lonkeroa, valkkaria, punaviiniä, jägermaisteria, viinaa, marskin ryyppyä ja liköörejä. Lantrinkiakin löytyy.

        Oletko masentunut ja alkoholisti siksi kun et saa naista ja pillua? Itse olen sen takia.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaljaa kyllä on puolitoista korillista, sen lisäks 12 lonkeroa, valkkaria, punaviiniä, jägermaisteria, viinaa, marskin ryyppyä ja liköörejä. Lantrinkiakin löytyy.

        Oletko masentunut ja alkoholisti siksi kun et saa naista ja pillua? Itse olen sen takia.

        KilttiMies89

        Kyllä olis juomaa naisvieraitakin varten mutta ei kukaan halua tulla vaikka tekisin kunnon boolin, tarjoaisin ruoat, voisin hieroa naisen hartioita kun oon hyvä siinä. Tai vaikka maksaakkin seurasta vähän. Saunaa nyt ei näillä helteillä tarvi lämmittää vaikka sellainenkin mulla on kämpässä.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Ei kannata mitään puuhailla jos ei pillua ole saanut koskaan. Ei hirveesti ole motivaatiota tehdä mitään.

      • Anonyymi

        Mä olen saanut , mutta aika harvoin sitäkin saa..


    • Anonyymi

      Niinpä, olla vaan, hakea kaupasta kaljaa ja juoda. Lähibaarissakin voi käydä kun se on niin lähellä.

      KilttiMies89

      • Anonyymi

        KilttiMies89 älä osta tupakkaa.

        Näin tänään kaupassa jonkun aika nätin tytön farkku-shortseissaan osti karkkeja ja punaista Pall Mallia askin.

        Näytti tutulle, olen saattanut nähdä aiemminkin jossain, oli edessä jonossa.

        Tytöt voivat antaa näin huonoja esimerkkejä kuten tuo esim ;)
        Kauniit polttavat tupakkaa ;)


    • Anonyymi

      Rumuudesta ei pääse eroon huomennakaan

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1618
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1200
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      85
      1083
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      892
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      819
    7. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      82
      802
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      788
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      714
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      672
    Aihe