Yhteiskunnan romahduksen vauhdittaminen

Anonyymi

Mitä keinoja käytätte vauhdittamaan nykyisen pahoinvointiyhteiskunnan romahdusta? Ruma, erilainen, lyhyt tai köyhä mies ei ole nyky-yhteiskunnassa minkään arvoinen, ja tulee poikkeuksetta syrjityksi ja kiusatuksi joka paikassa. Hän ei voi saada tyttöystävää, ei kavereita eikä työpaikkaa, joten hänen ainoa pelastus on tietenkin kolmas maailmansota, mikä on pian edessä. Mitä kenoja käytätte aiheuttamaan mulle mahdollisimman paljon harmia laillisesti, ja mitkä ovat teidän mielestä parhaita tapoja tähän?

49

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aiheuttamaan harmia sinulle???

      Olipa outo kysymys.

      • Anonyymi

        Hups! Tarkotin muille. Mullehan ei lisäharmia varmaan pystykään enää aiheuttamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hups! Tarkotin muille. Mullehan ei lisäharmia varmaan pystykään enää aiheuttamaan.

        En siltikään ymmärrä kysymystä. En saa kiinni siitä mitä tarkoitat sen lisäksi, että heittelit muutaman yleistyksen, jotka eivät pidä paikaansa? :)


      • Anonyymi

        Mikä ei pidä paikkaansa? Yritätäkö kiistää minun kokemukset vai?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ei pidä paikkaansa? Yritätäkö kiistää minun kokemukset vai?

        Sinun kokemustasi en kiistä. Jos sanot, että kohdallasi on käynyt noin, uskon toki sinua.

        Kun sanoit ettei tuollainen kuvaamasi kaltainen mies ole minkään arvoinen tässä yhteiskunnassa, mistä näkökulmasta tarkoitat?


      • Anonyymi

        Yleinen suhtautuminen vähänkin erilaisiin ihmisiin on aina ollut niin nihkeää, ainakin täällä junttien luvatussa maassa. Ja koska sellaisella ihmisillä ei ole oikein mahdollisuuksia olla omana itsenään tässä maassa, voidaan hyvin sanoa, että heillä ei sitten ole sitä ihmisarvoakaan samalla tavalla. Massa taas saa kaiken niin paljon helpommalla, jolloin heidä arvokin on kiistattomasti suurempi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yleinen suhtautuminen vähänkin erilaisiin ihmisiin on aina ollut niin nihkeää, ainakin täällä junttien luvatussa maassa. Ja koska sellaisella ihmisillä ei ole oikein mahdollisuuksia olla omana itsenään tässä maassa, voidaan hyvin sanoa, että heillä ei sitten ole sitä ihmisarvoakaan samalla tavalla. Massa taas saa kaiken niin paljon helpommalla, jolloin heidä arvokin on kiistattomasti suurempi.

        Onkos noilla junteilla ihmisarvo?


      • Anonyymi

        Perus Suomalaisen arvo on kaiken yläpuolella.


    • Anonyymi

      Voihan sitä vain olla työttömänä, riittääkö se?

      • Anonyymi

        Tukien käyttäminen nyt on vähintä, mitä voi tehdä, mutta jotakin muutakin harmia olisi kiva aiheuttaa. Netissä tulee tietysti myös rällästettyä.


    • Anonyymi

      Mielestäni yhteiskunta ei syrji rumaa tai tavallista miestä. Naiset toki syrjivät joten protesti kannattaa kohdistaa heihin.

      • Anonyymi

        No olet puoliksi oikeassa, ei yhteiskunta, vaan ihmiset. Mutta käytännössä kapuloiden heittäminen yhteiskunnan rattaisiin haittaa myöskin sen ihmisiä.


      • Anonyymi

        Minusta miehet suhtautuvat rumiin miehiin asiallisesti. Ulkonäkökeskeiset naiset eivät todellakaan niin tee vaan olettavat automaattisesti että ruma mies on myös henkisesti vajavainen.


      • Anonyymi

        Omien kokemusten mukaan toisin päin. Yleisesti suhtautuminen toisin aina ollut huonoa.


    • Millä elät kun tuet ei juokse?

      • Anonyymi

        Tukia saa niin helpolla, ettei ole tarvinnut sitä miettiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tukia saa niin helpolla, ettei ole tarvinnut sitä miettiä.

        Mutta jos yhteiskunta romahtaa, kuka maksaa tukesi?


      • Anonyymi

        No sitten kun ydinlaskeuma on haihtunut muutamien kuukausien päästä pommituksesta (tässä pitää tietää, että 0,13 % ydinaseista tekee koko maanpinnan elinkelvottomaksi), niin tulen ulos maanalaisesta gammasäteilyn vaimentavasta bunkkerista, jos säteilytaso sen sallii, ja keräilen resursseja ja rakentelen kaikkea Post Apocalyptic Inventorin YouTube kanavan tyyliin, ja katson, miten kauan sitä jaksaa elää. Kun muita ei ole tiellä, luonnon antimilla elää aivan hyvin, ja ensimmäisen talven yli pääsee varastoilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sitten kun ydinlaskeuma on haihtunut muutamien kuukausien päästä pommituksesta (tässä pitää tietää, että 0,13 % ydinaseista tekee koko maanpinnan elinkelvottomaksi), niin tulen ulos maanalaisesta gammasäteilyn vaimentavasta bunkkerista, jos säteilytaso sen sallii, ja keräilen resursseja ja rakentelen kaikkea Post Apocalyptic Inventorin YouTube kanavan tyyliin, ja katson, miten kauan sitä jaksaa elää. Kun muita ei ole tiellä, luonnon antimilla elää aivan hyvin, ja ensimmäisen talven yli pääsee varastoilla.

        Jos se on unelmasi, metsässä on tilaa ja luonnonvaroja tälläkin hetkellä.


      • Anonyymi

        No kyllä tuo on osa elämääni nytkin. Ihmettelen vain, miksi muut vieroksuvat vähän erilaisia harrastuksia, epäsosiaalisuuttaa yms.. Sitten ei olisi muita valittamassa. En ymmärrä, miksi sellaistakin pitää vieroksua, mikä ei muiden elämään vaikuta minkään vertaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä tuo on osa elämääni nytkin. Ihmettelen vain, miksi muut vieroksuvat vähän erilaisia harrastuksia, epäsosiaalisuuttaa yms.. Sitten ei olisi muita valittamassa. En ymmärrä, miksi sellaistakin pitää vieroksua, mikä ei muiden elämään vaikuta minkään vertaa...

        Ymmärrän. Olen elämäntapaintiaani. Vapaaehtoisesti eristänyt itseni muusta maailmasta. Työni on yksinäistä puurtamista. Yhteyttä pidän vain läheisiin ihmisiin.

        Mutta mitäpä sitä muiden valittamisesta välittämään? Elän oman näköistä elämääni ja olen tyytyväinen.


      • Anonyymi

        Tässäkin on se ongelma, että suurin osa ihmisistä kuitenkin kaipaa mudeinkin seuraa, ja joskus vain on pakko olla muiden kanssa tekemisissä. Ihmettelen sitä, miksi yhteiskuntamme normeihin kuuluu vieroksua erilaisuutta niin voimakkasti, vaikka nykyään siitä paasataan niin paljon. Taitaa koskea pelkästään nasia tuo tasa-arvo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässäkin on se ongelma, että suurin osa ihmisistä kuitenkin kaipaa mudeinkin seuraa, ja joskus vain on pakko olla muiden kanssa tekemisissä. Ihmettelen sitä, miksi yhteiskuntamme normeihin kuuluu vieroksua erilaisuutta niin voimakkasti, vaikka nykyään siitä paasataan niin paljon. Taitaa koskea pelkästään nasia tuo tasa-arvo.

        En usko naisilla olevan sen helpompaa. Töissä on hiljaisia naisia, jotka ovat muille ilmaa.

        Kääk akku loppuu.


      • Anonyymi

        On varmaankin, mutta suurin osa syrjäytyneistä nyt vaan sattuu jostakin syystä olemaan miehiä.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Jos se on unelmasi, metsässä on tilaa ja luonnonvaroja tälläkin hetkellä.

        Se vaan että jos vaikka lähtee omaa mökkiään jonnekin ilman kaiken maailman paskalupia rakentamaan niin on kaikenlaiset mankuajat ja virkavalta perässä.


    • Anonyymi

      Rassaan viranomaisten päätä valehtelemalla niille usein. Teen myös valituksia turhista ja oikeistakin asioista ja jos valitus ei mene läpi niin teen valituksen siitä joka päätti ettei valitus mennyt läpi syyttämällä epäpäteväksi ja esim virkavirheestä.

      • Anonyymi

        Hyvää työtä!


    • Anonyymi

      Jos olosuhteet on suuremmat kuin sinä, on ajan ja energian hukkaa muuttaa niitä. Silloin täytyy mukautua niihin.

      Jos taas olosuhteet on pienemmät kuin sinä, silloin ne täytyy muuttaa. Edellyttää tosin sitä, että sinusta on niiden muuttajaksi...

      • Anonyymi

        Ja silti meille valehdellaan päin naamaa, että saamattomuus on oma vika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja silti meille valehdellaan päin naamaa, että saamattomuus on oma vika.

        Kyllähän jokainen, lähes jokainen, joltakin saisi. Jokainen ei vaan halua jokaiselta. Siinä se se ongelma... :)


      • Anonyymi

        Vaikea uskoa, kun ei ole koskaan kokenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea uskoa, kun ei ole koskaan kokenut.

        Joka haluaa sinulta, et sinä halua. Jota taas sinä haluat, ei halua sinua.

        Se ikuinen pariutumis- yms ongelma... :)


      • Anonyymi

        Voi pitää paikkansakin, mutta tämähän on käytännössä vain aloituksessa mainitsemani asia toisin päin, ja ei siten ratkaise ongelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi pitää paikkansakin, mutta tämähän on käytännössä vain aloituksessa mainitsemani asia toisin päin, ja ei siten ratkaise ongelmaa.

        Ongelman ratkaisee se, että jos olet mies, alat miettimään omia heikkouksiasi enemmän kuin naisten. Kun ne selviää, teet jotain niille. Ja turha sanoa, ettei niille mitään voi. Lähes kaikelle voi. Aina on mahdollista kääntää joku heikkous vahvuudeksi. Mutta se vaatii vitun paljon enemmän kuin ne monotoniset ja laiskat 3000 toistoa.

        Eäh... En minä jaksa luennoida. Hyvä alku on se, kun tulee ymmärrys, että kaikki totena pitämäsi on ollut valhetta. Silloin saat hyvän pohjan rakentaa uutta ja se uusi tulee olemaan sun oma uusi... :)


      • Anonyymi

        Eli siis kerroit kapulakielellä, että yleinen sanonta "ole oma itsesi" on jälleen valetta, niin kuin aloituksessa vihjasin. Mitä minä nyt sitten alan parantamaan? Eikä minua kiinnosta esittää muita vain sen takia, että kelpaisin heille seuraksi! Se on rasittavaa. Minun mielestä pitäisi pikemminkin purkaa sosiaaliset normit, kun niistä on pelkkää haittaa. Esimerkkeinä nyt olkoon vaikka machoilu ja se, että miehellä pitää olla tehokas auto.


      • Anonyymi

        Eli kun toimin käytännönläheisesti ja toisia kunnioittaen, siten kuin itsestä tuntuu oikealta, niin se on väärin. Miksi? Miksi pienestä erilaisuudesta pitää paisuttaa valtava uhka tavalliselle pulliaselle, joka kerta? Tämä toimii joskus myös ilman minkäänlaista sosiaalista vuorovaikutusta minun puolelta! Toki omaakin käytöstä muokkaa yhteiskunta, puhunhan jopa tätä suomalaisten yhteistä kieltäkin toistaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kun toimin käytännönläheisesti ja toisia kunnioittaen, siten kuin itsestä tuntuu oikealta, niin se on väärin. Miksi? Miksi pienestä erilaisuudesta pitää paisuttaa valtava uhka tavalliselle pulliaselle, joka kerta? Tämä toimii joskus myös ilman minkäänlaista sosiaalista vuorovaikutusta minun puolelta! Toki omaakin käytöstä muokkaa yhteiskunta, puhunhan jopa tätä suomalaisten yhteistä kieltäkin toistaiseksi.

        Suurin osa ihmisistä toimii aina väärin. Jos haluat heidän nopean hyväksynnän, mukaudut heidän toimintatapoihin. Jos taas haluat todellisen hyväksynnän, pidät pääsi vaikka mitä olisi ja teet itsestä heille tarpeellisemman kuin mitä he ovat sinulle. Se taas vaatii kurinalaisuutta ja omistautumista. Ja tosiaan enemmän kuin ne laiskat 3000 toistoa. 30 tuhattakin on tässä tapauksessa aika vähän. Jopa lahjakkailta yksilöiltä... :) Se kestää läpi elämän... :)


      • Anonyymi

        Esittäminen vaan on niin rasittavaa, kun joku pikkuasia, millä ei oikeasti ole minkään valtakunnan merkitystä, on mukamas niin tärkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esittäminen vaan on niin rasittavaa, kun joku pikkuasia, millä ei oikeasti ole minkään valtakunnan merkitystä, on mukamas niin tärkeä.

        Sellaiset pikkuasiat voi ohittaa hyvin sujuvasti... :)

        Niin minäkin teen. Vaikkapa esimerkiksi täällä palstalla. Ohitan hyvin sujuvasti skrollaamalla kaikkien nimimerkkien viestit, joiden jutut ei kiinnosta. Minä Tiedän olevani heille paljon tarpeellisempi täällä kuin he ovat minulle... :D Ja tällä kertaa olen niin mulkku, että "sanon" sen "ääneenkin"

        Fuck the poliittinen korrektius! :D


      • Anonyymi

        No se on viime aikoina ollut myös minulla tapana. Tuntuu että jotkut vaan vetävät sen herneen nenään aivan kaikesta. Isommalla porukalla juttu usein kääntyykin sitten kiusaamiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on viime aikoina ollut myös minulla tapana. Tuntuu että jotkut vaan vetävät sen herneen nenään aivan kaikesta. Isommalla porukalla juttu usein kääntyykin sitten kiusaamiseksi.

        Elämme mielensäpahoittajien ja pöyristyjien luvatussa maailmassa... :D

        Mut nyt pakko käydä koisiin. Yks duunipäivä vielä tälle viikolle huomenna lusittavana... :)

        Öitä... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=NuYS54c42XY


    • Anonyymi

      Minä ryhdyin kotiaskeetikoksi.

      Siinä eletään yksinäistä, sulkeutunutta elämää erilaisin ehdoin.

      Yksinkertaista elämää minimi budjetilla.

      • Anonyymi

        Tämä elämäntapa taas ei minua liiemmin innosta, joten ei kelpaa ratkaisuksi.


    • Anonyymi

      Itse olen elämäni aikana ottanut kaikenlaisia tukia reilusti enemmän kuin mitä olen maksanut veroina, niitäkin joskus erehtynyt maksamaan, jos äkkiä laskee niin helposti menee sata tonnia rikki.

      • Anonyymi

        Veronmaksua pitää kyllä varoa, iljettää ajatuskin tehdä työtä, jotta pahoinvointiyhteiskunta sinnittelisi vielä muutaman vuoden.


    • Anonyymi

      Ehdotan, että tasa-arvon ja diversiteetin kunniaksi, suomen pitää laillistaa naisten ympärileikkaus. Tai siis tehdä siitä pakollista.
      Ai eikö?
      :D :D :D

    • Anonyymi

      En ainakaan töitä tee enkä maksa veroja. Töitä en ole tehnyt 14 vuoteen. Kelastaa saa ilmaista rahaa. Jos naista en saa niin töitä ei pidä tehdä. Sotken myös luontoa usein heittämällä roskia maahan ja vääriin jäteastioihin. Siellä ne kaatiksella katsoo että öljypurkki heitetty paperinkeräys astiaan. Juuri pyysin sossusta rahaa uuteen fillariin vaikka itsellä on kaksi ja minulla on rahaa kuin roskaa mutta eivät ne sitä tiedä.

    • Mjaa, jonkun mielestä lasten tekeminen tuohoaa maapallon ja romahduttaa elämän täällä. Väestönpaljous...joten olen tehnyt lapsia. Ihan vittuuksissani tietysti. :)

    • Minä en romuta vaan yritän korjata koska se on kaikille parhaaksi koska ihmiset pitää olla pätevämpiä.

      Suosin heti alkuun pyrkiä korjaamaan ihmisten epäpätevyys , siten kaikki voitamme.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1745
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1365
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1222
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1167
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      193
      961
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      84
      941
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      903
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      839
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      798
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      138
      722
    Aihe