Eli palstamoderaattorista. Asian voi viedä eteenpäin.
Automaattisen poiston lisäksi myös ihminen poistaa viestejä.
Mikäli koet keskusteluissa vääryyttä tms., vie tieto suoraan ylläpidolle.
Ilmoita ylläpitoon epäasiallisesta luotsista
211
50
Vastaukset
- Anonyymi
Useamman viestin avulla epäkohtiin voidaan tarttua, asia on uskottava, huomio kiinnittyy ja rikkomukset tulevat ilmi.
https://www.suomi24.fi/palaute
Tuolta kautta, eri kanavia pitkin, yhteydet ylläpitoon.- Anonyymi
Tuolta voi myös pyytää vastausta itselleen jos haluaa (ei pakollinen).
- Anonyymi
Lisäksi tätä kannattaa lukea https://keskustelu.suomi24.fi/suomi24-blogi-
ja osallistua ja tuoda ilmi luotsin toiminta.
Mitä enemmän puhetta rikkeistä, sitä enemmän tietoa, mihin puuttua ja korjata.
- Anonyymi
On totta, että yksin ei monesti pysty mihinkään, mutta isommassa porukassa on voimaa ja silloin kuunnellaan.
- Anonyymi
Asiallinen ja ajankohtainen aloitus, hyvä.
Ei siitä mitään apua ole, jos vastausta ei uskota. Jos ylläpito sanoo, ettei täällä ole palstakohtaista modea , mutta se tarina edelleen elää, mikä merkitys sillä ylläpitoon osoitetulla palautteella on.
Ylläpito on ilmoittanut tiedottavansa tästä modeasiasta blogissaan lähiaikoina.
Jos halutaan ylläpitää tarinaa siitä, että joku meistä kirjoittajista on ilkeä mode, joka poistaa sellaisia asiallisia kommentteja joista ei pidä, ei mikään määrä ylläpidon tiedotteita tai vastauksia poista sitä epäilyä.- Anonyymi
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Totta kai päättää.
Poista vain, mutta ohjeet ovat kyllä kaikkien nähtäville.
- Anonyymi
Totta kai päättää.
Jokainen päättää palautteen antonsa itse, on turha lannistaa ketään etukäteen.
Palstoilla toimivat palstaluotsit. - Anonyymi
Kysymys kuuluu, onko Sinkut-palstalla "taattu keskustelurauha ja suojeltu käyttäjiä"?
Vastaus: Ei. Täältä voi lueskella lisää
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15500786/pallihikea-ja-salaliittoteorioita-tallaista-on-tyo-suomi24-yllapidossa-ja--kehityksessa
Löytyy tuolta s-24 blogista
Mitäänhän ei ole pakko uskoa...
Linkki olisi kiva tuohon ohjeeseen- Anonyymi
Täältä voi lueskella lisää
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15500786/pallihikea-ja-salaliittoteorioita-tallaista-on-tyo-suomi24-yllapidossa-ja--kehityksessa
Linkki olisi kiva tuohon ohjeeseenJokaisen on hyvä lukea tuo kohta "Luotsien ja moderaattoireiden toiminta"
Osa tekee työnsä asiallisesti, mutta blogia lukiessa keskustelijat näkevät, että usealla palstalla hämmentäjä ja kaaoksen luoja on ollut mode.
Rikkeistä kuuluu raportoida.
Jokainen osaa päätellä omilla aivoillaan. Etenkin tällä palstalla nähdyn.
https://www.suomi24.fi/opastus/turvallisuus
Muutenkin kannattaa perehtyä tuohon kohtaan "Turvallisuus" Voitteko ystävällisesti laittaa niitä palautteita sinne ylläpitoon. Kiitos
Lopetan keskustelun osaltani tähän.- Anonyymi
Voitteko ystävällisesti laittaa niitä palautteita sinne ylläpitoon. Kiitos
Lopetan keskustelun osaltani tähän.Kuinkas se jotain "randomia Kaskenpolttajaa" närkästyttää, että puhumme tässä asiaa? Ei kukaan ole pyytänyt tai pakottanut juuri sinua osallistumaan mihinkään. Ei edes tähän ketjuun. Iltaa voi jatkaa muualla jos aihe tuntuu hankalalta.
- Anonyymi
Voitteko ystävällisesti laittaa niitä palautteita sinne ylläpitoon. Kiitos
Lopetan keskustelun osaltani tähän.Kolmannen poiston jälkeen, on selvää, että luotsi on paikalla.
Faktaa kuitenkin saitin omilta sivuilta:
"Luotsien ja moderaattoreiden toiminta
Moderoinnin perusteena ovat Suomi24:n säännöt ja Suomen laki. Lisäksi moderaattorit ja luotsit voivat poistaa viestejä oman harkintansa mukaan.
Moderaattorit tarkastavat uusia ja asiattomaksi ilmoitettuja profiileja Treffeissä ja yhteisössä. Moderaattorit tarkastavat kaikki ilmoitukset asiattomista viesteistä ja poistavat asiattomia viestejä käydessään keskusteluketjuja läpi. Moderointi on jatkuvaa.
Lisäksi keskustelupalstoilla on luotseja, jotka vastaavat tietyn palstan moderoinnista. Luotseja ei velvoiteta kommentoimaan toimiaan tai viestien poistoa palstoilla. Luotsit ovat vapaaehtoisia aktiivisia keskustelijoita. Luotsiksi voi hakea kuka vaan.
Moderaattoreiden ja luotsien työtä on taata keskustelurauha ja suojella käyttäjiä. Epäasiallisesti käyttäytyvistä luotsista voi ilmoittaa palautelomakkeen kautta. Kerro tässä yhteydessä nimimerkkisi, luotsin nimimerkki, huone, päiväys ja kellonaika sekä lyhyt kuvaus tapahtuneesta. Palautteet käsitellään luottamuksellisesti eli palautteiden lähettäjien tietoja ei kerrota eteenpäin. Emme ehdi vastaamaan kaikkiin palautteisiin. Kaikki palautteet luetaan ja mahdolliset väärinkäytökset tutkitaan, mikäli palautteessa on riittävän tarkat tiedot.
Vakavat ja todistettavat väärinkäytökset johtavat luotsin oikeuksien menetykseen. Jos olet itse kirjoittanut sääntöjen vastaisia viestejä palstoille ja luotsi on tähän puuttunut, on asiasta turha ilmoittaa ylläpidolle."
Luotsi voi todella menettää oikeutensa. Lukekaa, hyvin tärkeää tietoa tässä.
(poistettu n. kolme kertaa tästä keskustelusta) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmannen poiston jälkeen, on selvää, että luotsi on paikalla.
Moderoinnin perusteena ovat Suomi24:n säännöt ja Suomen laki. Lisäksi moderaattorit ja luotsit voivat poistaa viestejä oman harkintansa mukaan.
Moderaattorit tarkastavat uusia ja asiattomaksi ilmoitettuja profiileja Treffeissä ja yhteisössä. Moderaattorit tarkastavat kaikki ilmoitukset asiattomista viesteistä ja poistavat asiattomia viestejä käydessään keskusteluketjuja läpi. Moderointi on jatkuvaa.
Lisäksi keskustelupalstoilla on luotseja, jotka vastaavat tietyn palstan moderoinnista. Luotseja ei velvoiteta kommentoimaan toimiaan tai viestien poistoa palstoilla. Luotsit ovat vapaaehtoisia aktiivisia keskustelijoita. Luotsiksi voi hakea kuka vaan.
Moderaattoreiden ja luotsien työtä on taata keskustelurauha ja suojella käyttäjiä. Epäasiallisesti käyttäytyvistä luotsista voi ilmoittaa palautelomakkeen kautta. Kerro tässä yhteydessä nimimerkkisi, luotsin nimimerkki, huone, päiväys ja kellonaika sekä lyhyt kuvaus tapahtuneesta. Palautteet käsitellään luottamuksellisesti eli palautteiden lähettäjien tietoja ei kerrota eteenpäin. Emme ehdi vastaamaan kaikkiin palautteisiin. Kaikki palautteet luetaan ja mahdolliset väärinkäytökset tutkitaan, mikäli palautteessa on riittävän tarkat tiedot.
Vakavat ja todistettavat väärinkäytökset johtavat luotsin oikeuksien menetykseen. Jos olet itse kirjoittanut sääntöjen vastaisia viestejä palstoille ja luotsi on tähän puuttunut, on asiasta turha ilmoittaa ylläpidolle."
(poistettu n. kolme kertaa tästä keskustelusta)Tämäkin keskustelu on hyvä kuvata ja ottaa talteen, kellonajat ja poistot.
Poistot ovat koskeneet palautteita luotsi-toiminnasta. Palautteen anto ohjeet poistuvat aina muutaman minuutin sisään.
Mutta kyllä ne ovat tehty kaikkien nähtäviksi. Kaskenpolttaja kirjoitti:
Täältä voi lueskella lisää
Linkki olisi kiva tuohon ohjeeseenRäkänokkien pallihikeä...hyi helv,.😄
Anonyymi kirjoitti:
Kolmannen poiston jälkeen, on selvää, että luotsi on paikalla.
(poistettu n. kolme kertaa tästä keskustelusta)Tää oli mulle uutta..
"Luotsit ovat vapaaehtoisia aktiivisia keskustelijoita. Luotsiksi voi hakea kuka vaan."Wwuwuw kirjoitti:
Tää oli mulle uutta..
"Luotsit ovat vapaaehtoisia aktiivisia keskustelijoita. Luotsiksi voi hakea kuka vaan."Kun aiemmin kirjoitin pienipalkkaisista räkänokista, niin näähän onkin siis palkattomia..työttömiä ja eläkeläisiä enimmäkseen.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Räkänokkien pallihikeä...hyi helv,.😄
Sovittiin ettei kirjoitella.
CLcleanerXLMESEdOnNaDisComplication En ymmärrä miksi jauhatte pa.skaa, miksi ette tee jotain? Onko se pa.skan jauhanta ainoa mihin kykenette?
En ymmärrä miksi jauhatte pa.skaa, miksi ette tee jotain? Onko se pa.skan jauhanta ainoa mihin kykenette?
Nytko alkoi hermo repeilemään? Mistä päättelit ettei kukaan tee mitään?
Wwuwuw kirjoitti:
Nytko alkoi hermo repeilemään? Mistä päättelit ettei kukaan tee mitään?
Laitoin nyt minäkin palautetta.
- Anonyymi
Itse epäilen seonnutta automaattia, viestejä poistuu kaikkina aikoina, ei ihmismode voi jatkuvasti valvoa ja poistaa välittömästi viestejä. Lisäksi sama ongelma on ilmeisesti monella muullakin palstalla. Jos viestejä poistuu paljon kerkeääkö ihmismode niitä jokaista käydä läpi ja palauttaa asialliset. Noinhan ylläpito sanoi ketjussa että menetellään. Itse lähetin palautelomakkeen kautta aiheesta viestiä jo kuukausia sitten.
Anonyymi kirjoitti:
Itse epäilen seonnutta automaattia, viestejä poistuu kaikkina aikoina, ei ihmismode voi jatkuvasti valvoa ja poistaa välittömästi viestejä. Lisäksi sama ongelma on ilmeisesti monella muullakin palstalla. Jos viestejä poistuu paljon kerkeääkö ihmismode niitä jokaista käydä läpi ja palauttaa asialliset. Noinhan ylläpito sanoi ketjussa että menetellään. Itse lähetin palautelomakkeen kautta aiheesta viestiä jo kuukausia sitten.
Siinä tapauksessa tuollaiset botit pitää ottaa pois.
- Anonyymi
Katsokaa tuota keskustelun etusivuja siellä voi olla aina joskus 10 viestiä joissa on ehdotus www. sivuille ja ovat seksiin ohjaavia joita esiintyy kaikissa, siis KAIKISSA keskusteluryhmissä, noista kannattaa ilmoittaa aina. En suosittele klikkaamaan www osoitetta.
- Anonyymi
Tässä puhutaan pääasiallisesti LUOTSIN toiminnasta. Toki nuokin kannattaa ilmoittaa, mutta sitä ennen vääränlainen toiminta.
- Anonyymi
Huomioitavaa! "Luotsiksi voi hakea kuka vaan."
SIIS kuka vaan.- Anonyymi
"Vakavat ja todistettavat väärinkäytökset johtavat luotsin oikeuksien menetykseen."
Tämä on tärkeä kohta. - Anonyymi
Et voi hakea sinä ainakaan.. Oot pilkunnusuttaja
- Anonyymi
No sitähän minäkin, että kaikille on lakinsa kun vain tietää, mistä kautta pystyy tarttumaan....Hyvä, kiitos tästä.
- Anonyymi
Tästä pitää tehdä vielä hieman tarkempi aloitus.
Turvallisuutta käsitellään ihan liian vähän. - Anonyymi
Aihetta joutu nostamaan, että ohjeet näkyvät.
jos tällä palstalla onkin joku luotsi, niin ei se ainakaan puolueettomalta vaikuta. jonkun harakan raakkumiset saa olla kaikessa rauhassa ihan sama miten paljon raakottaa jonninjoutavia ja jonkun asiallisetkin kommentit lähtee kun pieru saharaan sekunnin sadasosalla...
ja jos botti on niin tyhmä laite ettei se osaa erotella mikä joutaa pois ja mikä ei, työntäkää se botti suohon sillä ei tee mitään.- Anonyymi
Kolmesti poistettiin nuo luotsista ilmoittamisen ohjeetkin...
Että joo.o.... Anonyymi kirjoitti:
Kolmesti poistettiin nuo luotsista ilmoittamisen ohjeetkin...
Että joo.o....juu, kehitä siinä sitten palstan tasoa kun ohjeitakaan ei saa esillä pitää.
Hakeutuuko joku puolueeton hlö luotsiksi? Vai kiinnostaako tuo luotsiminen enemmän henkilöä, jolla on kiihkeitä mielipiteitä jonkin asian puolesta ja aikaa ruotia niitä.
- Anonyymi
Nostamme tämän muistin virkistykseksi.
Mikäli tunnet tarvetta ilmoittaa epäasiallisesta toiminnasta, tee se palstaa tyrannisoivan henkilön ohi ja selkeällä palautteella. - Anonyymi
Eikö kenelläkään ole mitään positiivista sanottavaa palstan henkilökunnasta?
Minä ainakin olen pitänyt siitä, että esimerkiksi törkeyksiä ja väkivaltauhkauksia sisältävät viestit poistetaan. Väkivaltauhkauksia ei ole yhtään mukava saada. Olen ollut hyvin, hyvin iloinen siitä että palstan henkilökunta on ollut samaa mieltä asiasta.
Ja kokeilkaapa itse ensin opiskella lakitekstiä ja sitten yrittää soveltaa sitä käytännössä. Ei onnistu pahimmilta lahopäiltä.
Lisäksi täällä palstalla on sen verran runsaasti lahopäitä, minä itse mukaan lukien, ettei näitä viestejä lukemalla hankittu leipä ole helpolla hankittua. Ja auta armias jos ei siitä edes makseta! Siinä tapauksessa ihailisin "henkilökuntaa" vielä enemmän!- Anonyymi
Totta, mielisairaalasta ei saa tavallista sairaalaa vaikka mielisairaat haluaisi.
Arvostan kyllä ylöäpitoa. Ei ole ihan helppo pitää yllä tällaista alustaa. Bottihyökkäyksiä on tosi paljon, ilmiantoja, oikeita ja vääriä, valtava määrä keskustelijoita, ei se helppoa ole. Ja siihen sitten päälle kaikki salaliittoteoriat. Toki he varmasti ovat tottuneet kaikenlaiseen, ei se silti oikeuta törkeilemään heillekään.
- Anonyymi
Arvostan kyllä ylöäpitoa. Ei ole ihan helppo pitää yllä tällaista alustaa. Bottihyökkäyksiä on tosi paljon, ilmiantoja, oikeita ja vääriä, valtava määrä keskustelijoita, ei se helppoa ole. Ja siihen sitten päälle kaikki salaliittoteoriat. Toki he varmasti ovat tottuneet kaikenlaiseen, ei se silti oikeuta törkeilemään heillekään.
Luotsien on toimittava lain oikealla puolella. Jos seassa on rikkuri, se karsitaan. Ei hän missään erikoissuojelussa ole.
Vain luotsi itse puolustaa itseään. Anonyymi kirjoitti:
Luotsien on toimittava lain oikealla puolella. Jos seassa on rikkuri, se karsitaan. Ei hän missään erikoissuojelussa ole.
Vain luotsi itse puolustaa itseään.Selvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain luotsi itse puolustaa itseään.Mitäs lakia se luotsi on nyt rikkonut? Voitko laittaa esimerkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain luotsi itse puolustaa itseään."Vain luotsi itse puolustaa itseään. "
Ja me muut jotka vielä olemme järjissämme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Vain luotsi itse puolustaa itseään. "
Ja me muut jotka vielä olemme järjissämme.Sinä olet yksin se "muu". Tämä taitaa olla sinulle nyt tiukka juttu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja me muut jotka vielä olemme järjissämme.Valheella on lyhyet jäljet, kuuluu vanha sanonta. Vilungista palaa näpit aina, myös kippareilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja me muut jotka vielä olemme järjissämme.Tämä palsta on täysin seonnut. Joko olet perttiä ja luotsia vastaan tai olet pertti tai luotsi. Jos siis haluaa kommentoida kyseistä aihetta eli kuuminta keskusteluaihetta tällä hetkellä. Ihan täysin pilalla tämä palsta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet yksin se "muu". Tämä taitaa olla sinulle nyt tiukka juttu?
On meitä muitakin, oletko yksin joka hämmentää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä palsta on täysin seonnut. Joko olet perttiä ja luotsia vastaan tai olet pertti tai luotsi. Jos siis haluaa kommentoida kyseistä aihetta eli kuuminta keskusteluaihetta tällä hetkellä. Ihan täysin pilalla tämä palsta.
Juuri näin! Mielisairaala?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule täällä on muitakin jotka ymmrätää olla syyttelemättä ilman kunnon todisteita. Ne fiksut jotka ei lähde tunteiden pohjalta vetämään johtopäätöksiä kirjoittajista niin kuin suurin osa nähtävästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä palsta on täysin seonnut. Joko olet perttiä ja luotsia vastaan tai olet pertti tai luotsi. Jos siis haluaa kommentoida kyseistä aihetta eli kuuminta keskusteluaihetta tällä hetkellä. Ihan täysin pilalla tämä palsta.
Yksinäinen miesmode hämmentää palstaa. Kiusaa jokaista, koska hänellä "ylhäältä" isku mahdollisuus. Moni on sen nyt tajunnut. Kipeää katsottavaa siltä puolelta. Katsotaan miten pitkään hän ilkeää,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinäinen miesmode hämmentää palstaa. Kiusaa jokaista, koska hänellä "ylhäältä" isku mahdollisuus. Moni on sen nyt tajunnut. Kipeää katsottavaa siltä puolelta. Katsotaan miten pitkään hän ilkeää,
Missä ovat todisteet tuosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ovat todisteet tuosta?
Ihmisten kokemuksessa, keskusteluissa ja parissa tallenteessa, jotka nyt hiljattain itsensä kiireellä poistanut nikki on viesteissään sanonut. Ovatko ihmiset luottavaisin mielin? No eivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisten kokemuksessa, keskusteluissa ja parissa tallenteessa, jotka nyt hiljattain itsensä kiireellä poistanut nikki on viesteissään sanonut. Ovatko ihmiset luottavaisin mielin? No eivät.
Eli eivät missään järkevästi tuotetussa tai tallennetussa muodossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäh?? Ihan oikeesti, nyt vähän valoja päälle yläkertaasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli eivät missään järkevästi tuotetussa tai tallennetussa muodossa.
Lue vastaus uudelleen. Kiitos ja illanjatkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hiljattain itsensä poistanut nikki sitten on sanonut?
Anonyymi kirjoitti:
Saattaapi olla. Täällä syytetään samasta asiasta myös minua, enkä ole yksinäinen miesmode. En myöskään ole naismode.
Epäluuloja ja uhkailuita voi vapaasti heitellä. Voi myös oikeasti tehdä jotain rakentavampaakin, kuten olla sinne ylläpitoon yhteydessä. Ja jos tuntuu, että ylläpito on epäluotettava, eikö suunta silloin ole polliisi sen sijaan, että hämmentää täällä?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi hämmentää palstaa joka jo itsessään on täynnä sekopäitä? Pelkkiä feikkejä ja vanhoja "chat"tuttuja koko paikka täynnä. Otatte vähän liian vakavasti tämän farssin.
- Anonyymi
Lue moderointiohjeet. Ovatko ne useamman mielestä toteutuneet täällä? Niin. Ei.
Käy ohje kohta kohdalta läpi. Ohje on niin arkaa, että se poistettiin eilen neljästi, koska poistaja itsekään ei kärsi lukea, miten hommassa olisi kuulunut toimia.- Anonyymi
Ahaa, onhan se mode poistanut useita viestejäni. Sen vuoksi hän on palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, onhan se mode poistanut useita viestejäni. Sen vuoksi hän on palstalla.
Väärinkäytöksistä voidaan oikeudet ottaa pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärinkäytöksistä voidaan oikeudet ottaa pois.
Hänen oikeuksiin kuuluu poistaa viestejä. Mitä väärää hän on tehnyt poistaessaan viestejäni. Mistä voin häntä syyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen oikeuksiin kuuluu poistaa viestejä. Mitä väärää hän on tehnyt poistaessaan viestejäni. Mistä voin häntä syyttää.
Jos et ole kokenut tai huomannut vääryyttä, sinun ei tarvitse huomioida silloin koko ketjua. Hyvin yksinkertaista. Voit poistua. Mutta koska olet se, joka olet, on tapanasi inttää sekasorron toivossa. Keskustelu on osaltani päättynyt tähän. Ohjeet ketjussa niitä tarvitseville.
- Anonyymi
Minultakin on poistettu aivan normiviestejä. En enää viitsi kirjoittaa useinkaan, koska kaikki viestini jostain syystä poistetaan. En todella tiedä miksi. Hyvä aloitus. Toivottavasti tyyppi saadaan pois täätä. Törkyviestien nykyinen poisto on tietysti hyvä juttu.
- Anonyymi
Sama kokemus, täysin neutraaleja viestejä poistetaan. Mode on kohtuu... no sanotaanko että sivistymättömän omaehtoinen logiikassaan.
- Anonyymi
Kannattaako syytellä jokaista kirjoittajaa, eiköhän jokaisella palstalla ole vain yksi moderoija!-Ihmettelijä-
- Anonyymi
Eli joku pettynyt trolli ulisee kun joku ilkeä ränttäys toisista ihmisistä ei ole mennyt läpi ja suuruudenhulluus pistää luomaan joukkokampanjaa, 'auttakaa minua kiusaamaan muita ihmisiä paremmin', on se, miten minä aloituksen luin
- Anonyymi
Tukiverkot kuuman, Suomeen tarvitaan 5G.
Se onkin tämä Kippari, joka tänne kirjoitteli Dissen avauksessa ja sitten poisti koko ketjun, ihan uunituore luotsi..
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15806577/kesaterveisia-suomi24n-kippariltaWwuwuw kirjoitti:
Hetkinen, kukas se tekikään avauksen, jossa mainitsi hakevansa moden hommiin..? Hah.
Kas tässä..
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15778872/kuka-suosittelee-moderaattoriksi- Anonyymi
Ah, mitäs niile tapahtu jotka jo teloititte syyttöminä.
Ylpee olo, varmaan. Anonyymi kirjoitti:
Ah, mitäs niile tapahtu jotka jo teloititte syyttöminä.
Ylpee olo, varmaan.Mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Hah joo Abris-tyyny jossa on se keltainen emoji-kuva tai joku, sitten halailee sitä aina kun menee nukkumaan, tulee hyvät yöunet-
Anonyymi kirjoitti:
Hah joo Abris-tyyny jossa on se keltainen emoji-kuva tai joku, sitten halailee sitä aina kun menee nukkumaan, tulee hyvät yöunet-
Mjaaha...😄
Tervehdys. Hyvä. Ehditkin jo linkittää. Nyt vain katsomaan ja osallistumaan ja kertomaan asioista rehellisesti. Luotsin oma aloitus on nyt aitiopaikalla ja hyvin näkyvänä. Siinä meillä on hyvä sauma perata mikä on oikein ja mikä on väärin.
Sillä kirjoittajilla on paljon tietoa siitä, miten Sinkut-palstan valvonnassa on huseerattu.
Oikeudet luotsi-toimintaan voi anoa kuka vaan. Siellä ei oikeuksien haltijan rehellisyyttä punnita kun ne luovutetaan ja ilkivalta on palstoilla mahdollista.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mjaaha...😄
Eli joku pettynyt trolli ulisee kun joku ilkeä ränttäys toisista ihmisistä ei ole mennyt läpi ja suuruudenhulluus pistää luomaan joukkokampanjaa, 'auttakaa minua kiusaamaan muita ihmisiä paremmin', on se, miten minä aloituksen luin.
-hyvä kommentti- Anonyymi kirjoitti:
Eli joku pettynyt trolli ulisee kun joku ilkeä ränttäys toisista ihmisistä ei ole mennyt läpi ja suuruudenhulluus pistää luomaan joukkokampanjaa, 'auttakaa minua kiusaamaan muita ihmisiä paremmin', on se, miten minä aloituksen luin.
-hyvä kommentti-Eipä taida olla ihan siitä kysymys. Seuraa keskustelua.
- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Eipä taida olla ihan siitä kysymys. Seuraa keskustelua.
Syyttömien haukkuminen ja sanallinen alistaminen ei ole terveen mielestä hauskaa.
-hyvä kommentti- Anonyymi kirjoitti:
Syyttömien haukkuminen ja sanallinen alistaminen ei ole terveen mielestä hauskaa.
-hyvä kommentti-Kuka haukkuu syyttömiä. Luotsi-toiminta tulee tarkastelun alle silloin kun epäasiallista käyttäymistä ja toimintaa havaitaan. Miksi yrität voimakkaasti suitsia sitä keskustelua? Kova vastaanpano kertoo vain sen, että piiiloteltavaa on ja paljon.
Lopetan tähän. Jään seuraamaan, mitä asialle tehdään.- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Kuka haukkuu syyttömiä. Luotsi-toiminta tulee tarkastelun alle silloin kun epäasiallista käyttäymistä ja toimintaa havaitaan. Miksi yrität voimakkaasti suitsia sitä keskustelua? Kova vastaanpano kertoo vain sen, että piiiloteltavaa on ja paljon.
Lopetan tähän. Jään seuraamaan, mitä asialle tehdään.Ikävää, ihmisillä on valikoiva lukutaito.
-hyvä kommentti- - Anonyymi
Täällä ei ole luotseja ja jos ei usko, asian voi tarkistaa ylläpidosta.
Ylläpito on luotsi, me kaikki tiedämme sen :D
Varsinkin joskus rekrytyt :D - Anonyymi
Täällä ei ole luotseja ja jos ei usko, asian voi tarkistaa ylläpidosta.
Kaskiksella kuumat paikat.
- Anonyymi
Väärän tiedon levittäminen ei ole kovin kaunista käytöstä .
Yritäpä muistaa se.
Anonyymi kirjoitti:
Yritäpä muistaa se.
Toivon myös niiden muistavan, jotka sitä nyt harrastavat.
- Anonyymi
Väärän tiedon levittäminen ei ole kovin kaunista käytöstä .
Toivon Suomi 24 palstan ja myös sinun nostavan kohta poliisitutkinnan tällaisista syytöksistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon Suomi 24 palstan ja myös sinun nostavan kohta poliisitutkinnan tällaisista syytöksistä.
Samat trollit ajaneet pois kymmeniä.
Anonyymi kirjoitti:
Syytökset ovat kurjia ja kun ne eivät perustu mihinkään, ne ovat vain vallankäytön välinä ja kiusaamisväline, kuten täällä hyvin näkeekin.
En itse näe tarpeellisena poliisin kutsumista tässä vaiheessa, koska heillä on paljon muutakin työtä ja prosessi olisi joka tapauksessa hidas.
Sen sijaan toivon toki Suomi24 tekevän asialle jotain. Vaikkakin vahvat salaliittoteoriat saavat näkemään vain salaliiton ja silloin mikään määrä oikeaa tietoa ei sitä poista. Ja heille jotka haluavat ihan vaan kiusata, ei millään mulla ole väliä.
Väärän tiedon levittäjien ja kiusaajien esto palstalta taitaa olla ainoa keino, eikä sekään ole mikään varma keino, koska aina voi tulla uudella nikillä, anona...
Tuulimyllyjä vastaan voi taistella monella tavalla.Kaskenpolttaja kirjoitti:
Syytökset ovat kurjia ja kun ne eivät perustu mihinkään, ne ovat vain vallankäytön välinä ja kiusaamisväline, kuten täällä hyvin näkeekin.
En itse näe tarpeellisena poliisin kutsumista tässä vaiheessa, koska heillä on paljon muutakin työtä ja prosessi olisi joka tapauksessa hidas.
Sen sijaan toivon toki Suomi24 tekevän asialle jotain. Vaikkakin vahvat salaliittoteoriat saavat näkemään vain salaliiton ja silloin mikään määrä oikeaa tietoa ei sitä poista. Ja heille jotka haluavat ihan vaan kiusata, ei millään mulla ole väliä.
Väärän tiedon levittäjien ja kiusaajien esto palstalta taitaa olla ainoa keino, eikä sekään ole mikään varma keino, koska aina voi tulla uudella nikillä, anona...
Tuulimyllyjä vastaan voi taistella monella tavalla.Toki minua suututtaa tosi paljon muiden kiusaamisen kohteeksi joutuneiden vuoksi. Ja kaikkien niiden vuoksi, jotka ovat lähteneet siksi, että täällä on tämä järjetön nikkien arvailu ja yhteenniputtaminen.
- Anonyymi
Tuulimyllyjä vastaan voi taistella monella tavalla.Minulla on teoria tuosta kiusaamisesta.
Palstalla on henkilöitä jotka ovat olleet palstalla jo niin pitkään että pitävät tätä enemmän kotina mitä fyysistä asuinpaikkaansa.
Tänne ei saa tulla kylään, ei ainakaan viipyä liian kauan.
Suomi24 palstan tulisi nyt katsoa heiluttaako oikeasti häntä koiraa vai miten päin juttu menisi. Anonyymi kirjoitti:
Minulla on teoria tuosta kiusaamisesta.
Palstalla on henkilöitä jotka ovat olleet palstalla jo niin pitkään että pitävät tätä enemmän kotina mitä fyysistä asuinpaikkaansa.
Suomi24 palstan tulisi nyt katsoa heiluttaako oikeasti häntä koiraa vai miten päin juttu menisi.Luulen että olet oikeilla jäljillä. Jotkut taitavat todella pitää tätä paikkaa omana hiekkalaatikkona ja muilla ei ole sinne asiaa tai jos uskaltaa tulla, lentää hiekkaa silmille. Niinhän lapsoset joskus mittailevat sitä , kuka on kukkulan kuningas ja ketkä alamaisia ja ketkä niitä, joita ei huolita leikkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on teoria tuosta kiusaamisesta.
Suomi24 palstan tulisi nyt katsoa heiluttaako oikeasti häntä koiraa vai miten päin juttu menisi.Kaskenpolttajan nimimerkki on nyt tägätty useampaan paikkaan, koska hänellä tuntuu olevan eniten asiaa.
Anonyymi kirjoitti:
Kaskenpolttajan nimimerkki on nyt tägätty useampaan paikkaan, koska hänellä tuntuu olevan eniten asiaa.
Minulla onkin paljon asiaa. Yllättävää kyllä ajattelin, että asiaa voisi kertoilla keskustelupalstalla...niin sitä ihminen on tyhmä :)
Minulla onkin paljon asiaa. Yllättävää kyllä ajattelin, että asiaa voisi kertoilla keskustelupalstalla...niin sitä ihminen on tyhmä :)
Olen huomannut, että kysymyksiä sulla on paljon enemmän..
Mutta silleenhän sitä saadaan enemmän keskustelua, vaikka sitten itsensä kanssa..vai mitä.Wwuwuw kirjoitti:
Olen huomannut, että kysymyksiä sulla on paljon enemmän..
Mutta silleenhän sitä saadaan enemmän keskustelua, vaikka sitten itsensä kanssa..vai mitä.On minulla paljon kysymyksiä, koska mielestäni on parempi kysyä kuin arvailla ja olettaa.
Varmasti saa paljon keskustelua aikaan, jos kysyy ja vastaa itse. Sinäkö harrastat sellaista? Eikö se kuitenkin käy aika raskaaksi?Kaskenpolttaja kirjoitti:
On minulla paljon kysymyksiä, koska mielestäni on parempi kysyä kuin arvailla ja olettaa.
Varmasti saa paljon keskustelua aikaan, jos kysyy ja vastaa itse. Sinäkö harrastat sellaista? Eikö se kuitenkin käy aika raskaaksi?Loistavaa, kiitos. 😂
- Anonyymi
Se keskustelu siellä linkin blogissa onkin hyvin kuvaava.
Ihmisillä on oikeus tietää, miten asiat makaavat.
- Anonyymi
Nosto. Näkyy useammalle.
- Anonyymi
Digitaaliisiin palveluihin on myös puhelinnumero ja asiakaspalvelu.
- Anonyymi
Moderoinnilla pilattiin hyvät asiat.
Vihdoinkin johonkin puututaan näkyvästi. "Kehitystiimin" kaverit voidaan kyseenalaistaa.- Anonyymi
Varmasti noin, nyt puututaan siihen mihin ei ole vuosiin puututtu.
- Anonyymi
Omasta mielestäni palsta ei ole ollut koskaan näin pilalla kuin nyt näiden salaliittoteorioiden ja syytösten takia. Omia viestejäni poistui kevään mittaan useita, edes se ei haitannut näin paljon. Nyt täällä hyökkäillään keskustelijoiden kimppuun ja epäillään kaikkea.
- Anonyymi
Ei kehitystiimiinkään voi ketä tahaan laskea.
- Anonyymi
Onneksi ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi ei.
Heillä on kyllä rekrytointi-nappi hyvällä hollilla.
- Anonyymi
Nosto.
- Anonyymi
Noston nosto.
- Anonyymi
Luotsista kertova ohjeteksti ei suinkaan ole vanhentunutta vaikka väliin yritetään muuta väittää. Asia seisoo oikeanlaisena ja painettuna.
Siellä tuo teksti edelleen seisoo..
Lisäksi keskustelupalstoilla on luotseja, jotka vastaavat tietyn palstan moderoinnista. Luotseja ei velvoiteta kommentoimaan toimiaan tai viestien poistoa palstoilla. Luotsit ovat vapaaehtoisia aktiivisia keskustelijoita. Luotsiksi voi hakea kuka vaan."
Katsotaan muuttuuko se nyt, kun se kuulemma on vanhaa tietoa..- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Siellä tuo teksti edelleen seisoo..
Lisäksi keskustelupalstoilla on luotseja, jotka vastaavat tietyn palstan moderoinnista. Luotseja ei velvoiteta kommentoimaan toimiaan tai viestien poistoa palstoilla. Luotsit ovat vapaaehtoisia aktiivisia keskustelijoita. Luotsiksi voi hakea kuka vaan."
Katsotaan muuttuuko se nyt, kun se kuulemma on vanhaa tietoa..Ei se ole vanhaa tietoa. Hätäpäinen harhautus aiemmalta kirjoittajalta...
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole vanhaa tietoa. Hätäpäinen harhautus aiemmalta kirjoittajalta...
Kyllä joku kehitystiimin hlö näin ilmoitti..
"Suomi24 keskusteluissa ei ole nykyään enää luotseja, vaikka ohjesivuille on tällainen väärä, vanhentunut tieto jäänyt (tieto tullaan poistamaan pikimmiten). "
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15806577/kesaterveisia-suomi24n-kipparilta- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
"Suomi24 keskusteluissa ei ole nykyään enää luotseja, vaikka ohjesivuille on tällainen väärä, vanhentunut tieto jäänyt (tieto tullaan poistamaan pikimmiten). "
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15806577/kesaterveisia-suomi24n-kippariltaKukahan olisi ollut. Niin. Kehitystiimissähän he ovat.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15806577/kesaterveisia-suomi24n-kippariltaPitää seurata poistuuko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukahan olisi ollut. Niin. Kehitystiimissähän he ovat.
Heh.. vai oikein kehitystiimi... Suomi24:n modelauma 😁
xL - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLJoo. Kehitys on karannut käsistä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLNiinhän ne on hienoja nimiä. Niin kuin firmojen managerit. Manager of toilets jne.
- Anonyymi
Iku-Turson aloitus hävinnyt, pettymysten pettymys.
- Anonyymi
oi voi sentään, epäasialliset tyypit riehu palstalla. Oon katsonut että palsta hiljenee siinä kymmenen jälkeen illalla.
- Anonyymi
Onneksi palstalla on vielä normaaliakin keskustelua.
Oletetuilla tyttärillä oli ilmeisesti ne pahat päivät.
- Anonyymi
Kolme päivää yhtä syyttelyy monen eri palstalaisen osalle, rajuja syytöksiä että joku on viestien poistaja mode pera. Mitäs siiten tuli vastaukseksi Suomi24. Eivät menneet syyttelyt putkeen.
Kuten tässäkin blogissa on kerrottu, moderointia hoitavat meillä töissä olevat ammattimaiset ja koulutetut moderaattorit tekoälyn avustuksella. Yhdelläkään keskustelupalstalla ei ole keskustelijoiden joukosta nimettyjä luotseja, joilla olisi erityisiä oikeuksia esim. poistaa viestejä tai estää muita keskustelijoita.- Anonyymi
Sivun oma tiedote:
Luotsit ja moderointi on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivun oma tiedote:
Luotsit ja moderointi on.Tänään teille vastattiin huolenaiheisiinne ylläpidosta kuitenkin nimenomaan sinkkupalstan osalta näin.
Kuten tässäkin blogissa on kerrottu, moderointia hoitavat meillä töissä olevat ammattimaiset ja koulutetut moderaattorit tekoälyn avustuksella. Yhdelläkään keskustelupalstalla ei ole keskustelijoiden joukosta nimettyjä luotseja, joilla olisi erityisiä oikeuksia esim. poistaa viestejä tai estää muita keskustelijoita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään teille vastattiin huolenaiheisiinne ylläpidosta kuitenkin nimenomaan sinkkupalstan osalta näin.
Kuten tässäkin blogissa on kerrottu, moderointia hoitavat meillä töissä olevat ammattimaiset ja koulutetut moderaattorit tekoälyn avustuksella. Yhdelläkään keskustelupalstalla ei ole keskustelijoiden joukosta nimettyjä luotseja, joilla olisi erityisiä oikeuksia esim. poistaa viestejä tai estää muita keskustelijoita.Viralliset ohjeet kertovat aivan muuta. "Meillä", ollaankos siellä taas ylläpidon raameissa puhumassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään teille vastattiin huolenaiheisiinne ylläpidosta kuitenkin nimenomaan sinkkupalstan osalta näin.
Kuten tässäkin blogissa on kerrottu, moderointia hoitavat meillä töissä olevat ammattimaiset ja koulutetut moderaattorit tekoälyn avustuksella. Yhdelläkään keskustelupalstalla ei ole keskustelijoiden joukosta nimettyjä luotseja, joilla olisi erityisiä oikeuksia esim. poistaa viestejä tai estää muita keskustelijoita.Tuolla sanotaan "Luotsiksi voi hakea kuka vaan."
Vastatakin voi kuka vaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten tässäkin blogissa on kerrottu, moderointia hoitavat meillä töissä olevat ammattimaiset ja koulutetut moderaattorit tekoälyn avustuksella. Yhdelläkään keskustelupalstalla ei ole keskustelijoiden joukosta nimettyjä luotseja, joilla olisi erityisiä oikeuksia esim. poistaa viestejä tai estää muita keskustelijoita.Olihan täällä viesteissä modena jo Kaskenkärventäjä, Asiavieriukko, Pera, Iki-Turjake, Partakaveri, Valttis kruunuineen ja vaikka ketä. Yhdelle palstalle tarpeeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten tässäkin blogissa on kerrottu, moderointia hoitavat meillä töissä olevat ammattimaiset ja koulutetut moderaattorit tekoälyn avustuksella. Yhdelläkään keskustelupalstalla ei ole keskustelijoiden joukosta nimettyjä luotseja, joilla olisi erityisiä oikeuksia esim. poistaa viestejä tai estää muita keskustelijoita."Yhdelläkään keskustelupalstalla ei ole keskustelijoiden joukosta nimettyjä luotseja, joilla olisi erityisiä oikeuksia esim. poistaa viestejä tai estää muita keskustelijoita."
Mutta modederointia hoitava henkilö voi olla aktiivisena keskustelijana keskustelupalstalla. Älä saivartele. Jos moderaattorilla on oikeus poistaa viestejä, sehän voi silloin poistaa niitä palstalta jossa keskustelee.
"..ammattimaiset ja koulutetut moderaattorit.."
Perehdytys työhän on suoritettu? Oliko nettikurssi, monivalintatehtävillä? Vai riittikö "olen lukenut perehdytysojeet, allekirjoitus..." Ammattimaiset? Siitä siis saa jonkun rahallisen korvauksen, palkan? 40 tuntia viikossa? Vai 2 tuntia päivässä? Vai jotain muuta?
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Yhdelläkään keskustelupalstalla ei ole keskustelijoiden joukosta nimettyjä luotseja, joilla olisi erityisiä oikeuksia esim. poistaa viestejä tai estää muita keskustelijoita."
Mutta modederointia hoitava henkilö voi olla aktiivisena keskustelijana keskustelupalstalla. Älä saivartele. Jos moderaattorilla on oikeus poistaa viestejä, sehän voi silloin poistaa niitä palstalta jossa keskustelee.
Perehdytys työhän on suoritettu? Oliko nettikurssi, monivalintatehtävillä? Vai riittikö "olen lukenut perehdytysojeet, allekirjoitus..." Ammattimaiset? Siitä siis saa jonkun rahallisen korvauksen, palkan? 40 tuntia viikossa? Vai 2 tuntia päivässä? Vai jotain muuta?
xLinerJuu, ei ole ihan aukoton juttu tämä. Tai sitten perehdytys on mennyt todella todella vinhaan eli vikaan eli lepikkoon.
Anonyymi kirjoitti:
Sivun oma tiedote:
Luotsit ja moderointi on.Hah. Siinäkö se muutos nyt oli, kun aihemmin tämä teksti..
"Lisäksi keskustelupalstoilla on luotseja, jotka vastaavat tietyn palstan moderoinnista. Luotseja ei velvoiteta kommentoimaan toimiaan tai viestien poistoa palstoilla. Luotsit ovat vapaaehtoisia aktiivisia keskustelijoita. Luotsiksi voi hakea kuka vaan."
..oli kohdassa "Turvallisuus", ja nyt koko otsakekin on poistunut..😄- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Hah. Siinäkö se muutos nyt oli, kun aihemmin tämä teksti..
"Lisäksi keskustelupalstoilla on luotseja, jotka vastaavat tietyn palstan moderoinnista. Luotseja ei velvoiteta kommentoimaan toimiaan tai viestien poistoa palstoilla. Luotsit ovat vapaaehtoisia aktiivisia keskustelijoita. Luotsiksi voi hakea kuka vaan."
..oli kohdassa "Turvallisuus", ja nyt koko otsakekin on poistunut..😄https://www.suomi24.fi/opastus/turvallisuus
Siis tämä löytyy vielä sivuilta ainakin. Wwuwuw kirjoitti:
Hah. Siinäkö se muutos nyt oli, kun aihemmin tämä teksti..
..oli kohdassa "Turvallisuus", ja nyt koko otsakekin on poistunut..😄Mun moka, ei siellä mikään ole muuttunut..
Anonyymi kirjoitti:
"Yhdelläkään keskustelupalstalla ei ole keskustelijoiden joukosta nimettyjä luotseja, joilla olisi erityisiä oikeuksia esim. poistaa viestejä tai estää muita keskustelijoita."
xLinerSiellähän lukee, että "vapaaehtoinen," mitä se sitten tarkoittaakaan,.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mun moka, ei siellä mikään ole muuttunut..
Ei ole. Kaikki entinen löytyy ja on tallessa. "Kehitystiimiläisen" omia kikkailuja ja harhautuksia...
Ei ole muuttunut.
Harmikseen tyyppi ei pääse näpelöimään ihan kaikkea kun nuo on pääsivun ohjeita kaikille... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, ei ole ihan aukoton juttu tämä. Tai sitten perehdytys on mennyt todella todella vinhaan eli vikaan eli lepikkoon.
Kehitystiimi huomaa jossain vaiheessa olevansa täydellisessä kusessa narsisti-Pertin touhuillessa itsensä moderaattoreiden kuninkaaksi. Jokaisessa säännössä ja ohjeessa on Pertin nimikirjoitus ja koko tiimi tanssii tiputanssia kun Pertti puhaltaa pilliin. Kyllä ne kohta huomaa...
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerTe olette jo syytelleet kuutta, eikö viisi ole syyttömiä. Miltä heistä nyt tuntuu ja miltä teistä nyt tuntuu.
On se tietenkin niinkin, ettei ole pakko uskoa mitä ylläpito sanoo. Voi vapaasti jatkaa herjaamista ja väärän tiedon levittämistä, kun se näyttää joillekin olevan elämää suurempi tarve. Kiusaaminen ja herjaaminen taitaa olla joidenkin käsitys hauskasta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, ei ole ihan aukoton juttu tämä. Tai sitten perehdytys on mennyt todella todella vinhaan eli vikaan eli lepikkoon.
Tämä ketju poistuu kohta. Pertti uhriutuu Suomi24-blogissa. Kannattaa käydä lukemassa niin tietää mistä jatkossa puhutaan.
xL - Anonyymi
On se tietenkin niinkin, ettei ole pakko uskoa mitä ylläpito sanoo. Voi vapaasti jatkaa herjaamista ja väärän tiedon levittämistä, kun se näyttää joillekin olevan elämää suurempi tarve. Kiusaaminen ja herjaaminen taitaa olla joidenkin käsitys hauskasta ?
Se voi olla myös syy miksi jotkut ovat sinkkuna ikuisesti.
Ei olisi helppo elämänkumppani jos ei luota, ei usko kuultua eikä kirjoitettua. Ainut tie olisi erota heti kun voi. - Anonyymi
Olen uusi palstalla ja huomioni kiinnittyy ainoastaan Kaskenpolttajan merkkiin, joka on eniten äänessä? Näin ulkopuolisena sanoisin, pitäisikö sinun rauhoittua, koska kaikki muu vaikuttaa tasaiselta. Ottaudut hyvin hanakasti moneen keskusteluun ja lähdet helposti syyttelemään. Uuden kirjoittajan silmään se on huomiota herättävää.
Anonyymi kirjoitti:
Olen uusi palstalla ja huomioni kiinnittyy ainoastaan Kaskenpolttajan merkkiin, joka on eniten äänessä? Näin ulkopuolisena sanoisin, pitäisikö sinun rauhoittua, koska kaikki muu vaikuttaa tasaiselta. Ottaudut hyvin hanakasti moneen keskusteluun ja lähdet helposti syyttelemään. Uuden kirjoittajan silmään se on huomiota herättävää.
Kiitos palautteesta :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ketju poistuu kohta. Pertti uhriutuu Suomi24-blogissa. Kannattaa käydä lukemassa niin tietää mistä jatkossa puhutaan.
xLPainoitko taas poistonappia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLOnko Pertti sama kuin tämä Kaskenpolttaja, joka puuttuu täällä palstalla kaikkeen? Olen uusi kirjoittaja. Pitää käydä katsomassa mainitsemasi blogi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Pertti sama kuin tämä Kaskenpolttaja, joka puuttuu täällä palstalla kaikkeen? Olen uusi kirjoittaja. Pitää käydä katsomassa mainitsemasi blogi.
Kannattaa vielä mainita tuo uusi kirjoittaja kolmannen kerran kolmannessa viestissä niin kaikki voivat jopa uskoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Pertti sama kuin tämä Kaskenpolttaja, joka puuttuu täällä palstalla kaikkeen? Olen uusi kirjoittaja. Pitää käydä katsomassa mainitsemasi blogi.
Mäkin olen aivan uusi. Ei aavistustakaan.
xL - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa vielä mainita tuo uusi kirjoittaja kolmannen kerran kolmannessa viestissä niin kaikki voivat jopa uskoa.
Eikö tänne saisi tulla? Miksi syyttelet? Vihamielinen vastaanotto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin olen aivan uusi. Ei aavistustakaan.
xLHänestä jää vihamielinen kuva. Yritetään uusina pärjätä. Tunnut mukavalta ihmiseltä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tänne saisi tulla? Miksi syyttelet? Vihamielinen vastaanotto.
Tällä palstalla syyttely ei kuulu sanavarastoon.
Anonyymi kirjoitti:
Se voi olla myös syy miksi jotkut ovat sinkkuna ikuisesti.
Ei olisi helppo elämänkumppani jos ei luota, ei usko kuultua eikä kirjoitettua. Ainut tie olisi erota heti kun voi.Kyllä se niinkin on.Jos ei kykene luottamaan, kyllä siinä pohja silloin puuttuu.
Anonyymi kirjoitti:
xLMun mielestä on erikoista sekin, että tämä Kippari, joka aloitti hommansa siis heinäkuussa ja teki aloituksen 30.7. sinne blogiin, lähtikin samantien ansaitulle kesälomalle..Ja tuosta ansaitusta kesälomasta siis ilmoittaakin joku kehitystiimiläinen..
Anonyymi kirjoitti:
Sivun oma tiedote:
Luotsit ja moderointi on.Nyt se teksti siellä on muuttunut..Eli että vain chateissä toimii luotsi, ja täällä poistattelee viestejä moderaattori.
Anonyymi kirjoitti:
No tämä Kaskenpolttaja on sanojensa mukaan aivan uusi palstalainen..
Wwuwuw kirjoitti:
No tämä Kaskenpolttaja on sanojensa mukaan aivan uusi palstalainen..
Oikeastihan uudelta tulokkaalta menee viikkoja, kuukausiakin, että pääsee noin jyvälle palstan tapahtumista.
Vinkki.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mun mielestä on erikoista sekin, että tämä Kippari, joka aloitti hommansa siis heinäkuussa ja teki aloituksen 30.7. sinne blogiin, lähtikin samantien ansaitulle kesälomalle..Ja tuosta ansaitusta kesälomasta siis ilmoittaakin joku kehitystiimiläinen..
Eikös se sanonu että kippari on toinen henkilö. Hän itse aloitti heinäkusa.
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se sanonu että kippari on toinen henkilö. Hän itse aloitti heinäkusa.
Että mitä?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15806577/kesaterveisia-suomi24n-kipparilta#comment-98480533Wwuwuw kirjoitti:
Oikeastihan uudelta tulokkaalta menee viikkoja, kuukausiakin, että pääsee noin jyvälle palstan tapahtumista.
Vinkki.Haluat jatkaa pa.skan jauhantaa? Mitä sinulla on minua vastaan? Olisi mielenkiintoista lukea siitä. Vai oletko vain perusilkeä?
Haluat jatkaa pa.skan jauhantaa? Mitä sinulla on minua vastaan? Olisi mielenkiintoista lukea siitä. Vai oletko vain perusilkeä?
Älä ala mulle lässyttämään. Eiköhän vanhat vakkarit tajua jo pelin nimen..
Wwuwuw kirjoitti:
Asian vierestä on nimimerkki Kaskenpolttaja/ tasa-arvoradikaali..se on selvä nyt ainakin. Mieskirjoittaja, luultavasti pyrtti-setä itse.
Wwuwuw kirjoitti:
Asian vierestä on nimimerkki Kaskenpolttaja/ tasa-arvoradikaali..se on selvä nyt ainakin. Mieskirjoittaja, luultavasti pyrtti-setä itse.
Pyrtti kirjoittelee muuten tuolla blogissa nimellään, siis Tursona, jos ketä kiinnostaa..ja miksei kiinnostaisi.
Wwuwuw kirjoitti:
Olet joku palstapomo, joka voi komennella?
Ihminen, joka levittelee arvailujaan, ei saa kovin korkeita pisteitä. Miten todistat sen, etten ole sinä?
Jos sinun tarkoituksesi on saada palstasta oma pikku leikkikenttäsi, jossa voit vapaasti vi.ttuilla kelle haluat, olet jo hyvässä vauhdissa kohti sitä. Etkö voisi rakennella sinne omalle pihallesi hiekkalaatikkoa ja huudella siellä?Wwuwuw kirjoitti:
Sinä käyttäydyt äärettömän typerästi. Mistä se mahtaa johtua? Haluatko kertoa mikä sinua oikein kalvaa?
Olet joku palstapomo, joka voi komennella?
Ihminen, joka levittelee arvailujaan, ei saa kovin korkeita pisteitä. Miten todistat sen, etten ole sinä?
Jos sinun tarkoituksesi on saada palstasta oma pikku leikkikenttäsi, jossa voit vapaasti vi.ttuilla kelle haluat, olet jo hyvässä vauhdissa kohti sitä. Etkö voisi rakennella sinne omalle pihallesi hiekkalaatikkoa ja huudella siellä?Mjoo..
Mä tarkoitin, että ei sun tota showta tartte mulle vetää..ei kysymysmerkeillä, eikä ilman..Wwuwuw kirjoitti:
Mjoo..
Mä tarkoitin, että ei sun tota showta tartte mulle vetää..ei kysymysmerkeillä, eikä ilman..Niin että sinulle sopii käydä hyvää keskustelua "Pertin" kanssa kun se sinun interesseihisi sopii ja sitten kun et enää keskustelua tarvitse, voitkin siirtyä vi.ttuilemaan?
Annoin sinulle mahdollisuuden kertoa mikä mättää, olen valmis keskustelemaan siitä. Jos et halua käyttää tilaisuutta hyväkseni, vaan jatkaa matalamielistä kiusaamista, se on tietenkin sinun asiasi.Kaskenpolttaja kirjoitti:
Niin että sinulle sopii käydä hyvää keskustelua "Pertin" kanssa kun se sinun interesseihisi sopii ja sitten kun et enää keskustelua tarvitse, voitkin siirtyä vi.ttuilemaan?
Annoin sinulle mahdollisuuden kertoa mikä mättää, olen valmis keskustelemaan siitä. Jos et halua käyttää tilaisuutta hyväkseni, vaan jatkaa matalamielistä kiusaamista, se on tietenkin sinun asiasi.Show must go on..
On se vaan jännää..
Haukotus.Wwuwuw kirjoitti:
Show must go on..
On se vaan jännää..
Haukotus.Olet oikeassa, joillekin se kiusaaminen on niin verissä, ettei siitä irti pääse. Miten sinun kohdallasi on, onko sinulla edes halua lopettaa kiusaaminen, vai ajatteletko , että sinulla on siihen oikeus?
Olet oikeassa, joillekin se kiusaaminen on niin verissä, ettei siitä irti pääse. Miten sinun kohdallasi on, onko sinulla edes halua lopettaa kiusaaminen, vai ajatteletko , että sinulla on siihen oikeus?
Kiusaajaksi nimittely on myös kiusaamista, muistapa se.
Wwuwuw kirjoitti:
Kiusaajaksi nimittely on myös kiusaamista, muistapa se.
Ei ole, silloin kun asia on niin. Silloin se on vain tosiasian toteamista.
Sinä olet loistava sanailija, osaat hauskuttaa sanailemalla, huumorisi on mukavaa ja sellaisia ketjuja on hieno seurata , miksi alennut vi.ttuiluun? Miksi et käytä lahjaasi niin, että pastailijat voisivat saada hyvän mielen lueskelemalla ja osallistumalla siihen hyvään antiin, jonka osaat kyllä?Kaskenpolttaja kirjoitti:
Sinä olet loistava sanailija, osaat hauskuttaa sanailemalla, huumorisi on mukavaa ja sellaisia ketjuja on hieno seurata , miksi alennut vi.ttuiluun? Miksi et käytä lahjaasi niin, että pastailijat voisivat saada hyvän mielen lueskelemalla ja osallistumalla siihen hyvään antiin, jonka osaat kyllä?....palstailijat...
Sinä olet loistava sanailija, osaat hauskuttaa sanailemalla, huumorisi on mukavaa ja sellaisia ketjuja on hieno seurata , miksi alennut vi.ttuiluun? Miksi et käytä lahjaasi niin, että pastailijat voisivat saada hyvän mielen lueskelemalla ja osallistumalla siihen hyvään antiin, jonka osaat kyllä?Aha, no kiitos vain..
Mä tarkoitin etten mä lähde sun leikkeihin mukaan, vaikka sua kuinka kiihottais riitelevät naisnimimerkit..mmh.Wwuwuw kirjoitti:
Aha, no kiitos vain..
Mä tarkoitin etten mä lähde sun leikkeihin mukaan, vaikka sua kuinka kiihottais riitelevät naisnimimerkit..mmh.Ole hyvä, ja olen tosissani, en halua makeilla.
Mistä leikeistä mahdat puhua, onko mitenkään mahdollista, että sanoisit ihan suoraan mistä kenkä puristaa?
Ymmärrän, että ajattelet minun olevan Pertti ja siten tietoinen tästä "Pertti.jutusta" Mutta kun en ole, en siis myöskään yhtään tiedä miten tämä "Perttiys" liittyy minuun ja muutamaan muuhun nikkiin?- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Aha, no kiitos vain..
Mä tarkoitin etten mä lähde sun leikkeihin mukaan, vaikka sua kuinka kiihottais riitelevät naisnimimerkit..mmh.Sinä olet täysin oikeassa. Toiminta on paljastunut, kaikki näkevät tuon pelin, anna olla...
Härkkii vaan sinua ja välillä yrittää kehua, että pääsee pinteestä. Kaikki konstit käytössä.
No naiset ovat ainakin nähneet yksinpelailijan juonen, varmasti muutama mieskin. - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Aha, no kiitos vain..
Mä tarkoitin etten mä lähde sun leikkeihin mukaan, vaikka sua kuinka kiihottais riitelevät naisnimimerkit..mmh.Narsisteille on paha panna vastaan. Heiltä löytyy aina uusi selityksen kanava kuin vesisuoni, joka puhkaisee uuden kulkureitin.
Palstanarsistin pelit on pelattu. Kukaan ei enää usko. Harmi vain, että on päässyt moderointipuolelle. Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet täysin oikeassa. Toiminta on paljastunut, kaikki näkevät tuon pelin, anna olla...
Härkkii vaan sinua ja välillä yrittää kehua, että pääsee pinteestä. Kaikki konstit käytössä.
No naiset ovat ainakin nähneet yksinpelailijan juonen, varmasti muutama mieskin.Juuh.....Pyrtti samaan aikaan aktiivisena blogissa..
No, palaillaan.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Aha, no kiitos vain..
Mä tarkoitin etten mä lähde sun leikkeihin mukaan, vaikka sua kuinka kiihottais riitelevät naisnimimerkit..mmh.Häh, sinähän olet jo leikissä mukana kun ylipäätään kommentoit. Jos et haluaisi leikkiin mukaan, olisit vaiennut ajat sitten etkä hyökkäillyt kaskenpolttajan ja muiden kimppuun.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Juuh.....Pyrtti samaan aikaan aktiivisena blogissa..
No, palaillaan.Se on pääasia ettei sen valheita usko. Moni on jo viisastunut, mikä on hyvä. Lisäksi edes tämä tieto tästä tuo turvaa keskusteluihin ettei kuljeta silmät ummessa. Palataan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsisteille on paha panna vastaan. Heiltä löytyy aina uusi selityksen kanava kuin vesisuoni, joka puhkaisee uuden kulkureitin.
Palstanarsistin pelit on pelattu. Kukaan ei enää usko. Harmi vain, että on päässyt moderointipuolelle.Narsistiksi kutsuminen on kunnianloukkaus, jollei se pidä oikeasti paikkaansa, on saatu diagnoosi yms., ja sitähän ei voi kukaan täällä toisesta tietää. Pertti sietää ihmeen hyvin kyllä, moni olisi varmasti lähtenyt ilmiantamaan kiusaamisesta ja herjaamisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häh, sinähän olet jo leikissä mukana kun ylipäätään kommentoit. Jos et haluaisi leikkiin mukaan, olisit vaiennut ajat sitten etkä hyökkäillyt kaskenpolttajan ja muiden kimppuun.
Wuppikselta riittää pari napakkaa kommenttia. Näetpähän ettei kirjoittajat ole idiootteja vaikka sellaisina heitä pidät. Kovasti se näyttää sulla luonnolle ottavan kun asiat paljastui. Siten ymmärrän vihan, muuten en.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsistiksi kutsuminen on kunnianloukkaus, jollei se pidä oikeasti paikkaansa, on saatu diagnoosi yms., ja sitähän ei voi kukaan täällä toisesta tietää. Pertti sietää ihmeen hyvin kyllä, moni olisi varmasti lähtenyt ilmiantamaan kiusaamisesta ja herjaamisesta.
Kai hänen on pakko sietää, koska myös 'v.tun ämmä' ja 'v.tun apina' ja muu luettelematon loputon lista on tullut hänen näppäimistöltään naiskirjoittajaa kohtaan. Kunnianloukausta on sieltä niin paljon ettei kärsi lukea. Kyllä, synnitön hän ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wuppikselta riittää pari napakkaa kommenttia. Näetpähän ettei kirjoittajat ole idiootteja vaikka sellaisina heitä pidät. Kovasti se näyttää sulla luonnolle ottavan kun asiat paljastui. Siten ymmärrän vihan, muuten en.
Ei minua ota luonnolle se, vaan se että aikuiset ihmiset ovat kuin haaskat yhden palstalaisen kimpussa syyttäen myös viattomia anonyymejä ja muita kirjottajia kyseiseksi henkilöksi. Teillä ei ole mitään todisteita perteistä, joten naurettavaa harhaluuloisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai hänen on pakko sietää, koska myös 'v.tun ämmä' ja 'v.tun apina' ja muu luettelematon loputon lista on tullut hänen näppäimistöltään naiskirjoittajaa kohtaan. Kunnianloukausta on sieltä niin paljon ettei kärsi lukea. Kyllä, synnitön hän ei ole.
Mies elää palstasta, joten lopetan osaltani nyt tähän ja keskityn niihin, jotka oikeasti seuraani tarvitsevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim. täällä on yhdistetty tiettyjä nimierkkejä perteiksi täysin ilman todisteita... Miten?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tajuaa. Moni tajuaa.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tiedätkö mikä itselleni tulee mieleen? Että vanhat vakkarit ovat erehtyneet pahemman kerran, ihan vain siitä syystä että täällä on syytetty mm. minuakin pertiksi. Joten luultavasti erehdytte muidenkin kohdalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö mikä itselleni tulee mieleen? Että vanhat vakkarit ovat erehtyneet pahemman kerran, ihan vain siitä syystä että täällä on syytetty mm. minuakin pertiksi. Joten luultavasti erehdytte muidenkin kohdalla.
Vastauksestasi tulee mieleen "hukkuva tarttuu oljenkorteen." Ehkäpä juuri sinun ei kannata spekuloida jos olet vain tavallinen kirjoittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastauksestasi tulee mieleen "hukkuva tarttuu oljenkorteen." Ehkäpä juuri sinun ei kannata spekuloida jos olet vain tavallinen kirjoittaja.
Ihan yhtä lailla minä saan osallistua keskusteluun ja puuttua tuohon muiden kiusaamiseen. Etkö sinäkin ole vain tavallinen kirjoittaja ja siinä spekuloit?
- Anonyymi
Voisitte jo vähän laitta jäitä hattuun. Ei kestä kukaan enää lukea noita syyttelyjä.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Pakottaako joku?
Jotakuta taitaa pelottaa.
xL
- Anonyymi
Naisilla joku raivotauti?
- Anonyymi
Kutittaako omaa pyllyäsi?
Anonyymi kirjoitti:
Kutittaako omaa pyllyäsi?
Kohta on taas "ne päivät", tai hiekkaa ties missä..
- Anonyymi
Tämä on suomi24 vastaan te, menkää suoraan sinne linkitetylle ja jättäkää nyt tämä palsta jo rauhaan.
- Anonyymi
Mitä te muita lukijoita kiusaatte?
- Anonyymi
Noniin hahhah joo, katsoin kun oli tuollainen tähti keskusteluissa, suomi24-blogi, oli misspöntön ja koskenlaskijan kirjoituksia aika paljon :D
Oikeasti joku palstakirjoittelu, kuin ihan oikea elämäkin riippuu paljon siitä minkälainen ihminen olet jollekin toiselle ihmiselle, oletko kohtelias ja ystävällinen vai vihamielinen aina.
Ehkä silloin voi löytää hyvän elämänkumppaninkin jos pystyy luopumaan joistain omista asioistaan kertomalla niistä toiselle, jos pystyy luottamaan toiseen sen verran, on aina riski tietysti silloin, mutta yleensä jos on rehellinen, tulee takaisin vain enemmän silloin.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Turso yrittää päästä nyt Koskenlaskijana Pönttikseen kiinni?
Mustasukkaisuusdraama näyttäisi pahentuneen siinä kohtaa kun misspönttis osoitti kiinnostusta Harmaaritaria kohtaan. Turson oli kokeiltava ja tehtävä kaikkensa yli sääntöjenkin. Oli luotava tuhat kirjoittelumerkkiä, joilla oli päästävä kiireesti jäljille, mitä oli meneillään. Uusilla merkeillä oli tarkoituksena ujuttautua palstakavereiksi mahdollisimman monta eri reittiä ja eri kirjoittajien sydämiin. Ja onkia tiedot esiin. Tekniikkaa osaavana työn alla oli paljonkin.
Wwuwuw kirjoitti:
Turso yrittää päästä nyt Koskenlaskijana Pönttikseen kiinni?
Jos Koskenlaskijalla tarkoitat minua, levität väärää tietoa.
Jos Koskenlaskijalla tarkoitat minua, levität väärää tietoa.
Plaaplaa ja yhhyhyy..
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5742975Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu892562Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211631Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771552Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101480Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔451436- 691414
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3141312- 271308
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901193