Nyt alkaa tapahtua.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tama-kulkupeli-ei-melua-nyi-eika-nypyta-suomen-sahkobussien-maara-on-yli-kaksinkertaistumassa-viikon-kuluttua/5723e34a-a03a-4546-9602-53e154d5e1b8
"markkinat"
Suomeen laadukkaat Yutong sähköbussit !
18
1184
Vastaukset
- Anonyymi
Yutong valmistaa 400 bussia päivässä !
https://www.busnews.com.au/bus-reviews/1902/video-review-yutong-e12-electric-bus
"markkinat" - Anonyymi
Yutong panostaa suuria summia tuotekehitykseen ja laatuun.
Kuten Huawei ja CATL.
https://www.pirkanblogit.fi/2019/albanus/helsingin-seudulle-sahkobusseja/
"markkinat" - Anonyymi
Ooh uuber upeaa, ettei vaan käämit alkaisi sulaa kuitenkin?
- Anonyymi
Nyt loppuu ongelmat.
https://www.talouselama.fi/uutiset/sahkobussit-jo-vuosien-riesa-hsl-jatkaa-testaamista-ongelmana-akut-ja-varsinkin-lataaminen/90a77c74-d89c-3069-b7ef-9308b3b05c0c
HYVÄ!
"markkinat" - Anonyymi
Erinomaisen kuljettaja ja matkustajaystävällisiä. Vaimennukset ja jousitus toimii erinomaisesti. Ei nyi.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/bussit-sahkoistyvat-paakaupunkiseudulla-kuljettaja-ihastui-uuteen-tyokaluunsa-kun-vahan-antaa-kaasua-se-kulkee-kuin-itsestaan/7505840#gs.uv89nk
"markkinat" - Anonyymi
Kannattaa pukea tulenkestävää päälle varmuuden vuoksi.
- Anonyymi
Bensiini ja dieselautot palaa TILASTOLLISESTI suhteutettuna 8 kertaa sähköautoja useammin.
"markkinat"- Anonyymi
Palaneet bensat ja dieselit ovat yleensä hyvin vanhoja, odotellaan nyt sähköautoja ensin samaan ikään.
Polttomoottoriautoja Suomessa n 1000 kertainen määrä verrattuna sähköautoihin. Jos polttiksia palaa vain 8 kertainen määrä, niin tilastollisesti sähköauto palaa 1000 kertaa yleisemmin.
- Anonyymi
Sähköauto on jo nyt korvaamaton.
Samalla niiden turvallisuusylivoimaetu paranee.
"markkinat" - Anonyymi
Odottakaa nyt ihan rauhassa talvea ja -30 asteen pakkasia.
Sähkö usein akut tyhjenee nopeasti kun autoa yritetään pitää lämpimänä. Sitten matkanteko loppuu ja ihmiset jäätyy bussiin.- Anonyymi
Harbinissa testattu Siperian hyytävässä viimassa.
https://www.lansivayla.fi/paikalliset/1343776
"markkinat" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harbinissa testattu Siperian hyytävässä viimassa.
https://www.lansivayla.fi/paikalliset/1343776
"markkinat"Linkki vanhaan juttuun. Olikohan viimeinen Yutong vielä ajossa linjalla 57 ennen kuin linjan liikennöinti siirtyi uudelle toimijalle (ajavat nyt BYD'in sähköbusseilla). Tuo Yutong oli matkustajan kannalta vielä vanhanakin ihan mukavan tuntuinen, kiihtyvyys ja jarrutukset pehmeämpiä.
- Anonyymi
"Odottakaa nyt ihan rauhassa talvea ja -30 asteen pakkasia.
Sähkö usein akut tyhjenee nopeasti kun autoa yritetään pitää lämpimänä. Sitten matkanteko loppuu ja ihmiset jäätyy bussiin."
Pohjolan Liikenne on jo neljä vuotta liikennöinyt Yutong täyssähköbusseilla, joissa on diesel webasto (spheros). Ei ole ihmiset jäätyneet busseihin eikä jäänyt linjoja pakkasten takia ajamatta. Lisälatausta (yhden kerran) saatetaan tarvita kyllä enemmän mutta sekin on huomioitu ajosuunnittelussa.
- Anonyymi
Yutong on menestystarina Suomessa.
"markkinat"- Anonyymi
https://www.freightwaves.com/news/ev-battery-maker-proterra-files-for-chapter-11-bankruptcy-protection
Kiinassa valmistetut bussit ovat ylivoimaisia.
"markkinat"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683