Hussein Al-Taee sai anteeksi

Anonyymi

Hän tunnusti että oli tehnyt väärin ja katui tekojaan. Harvinaista uskovilta.

178

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pusuhuuli ei diggaa beduiineistä, vaikka ei sano sitä ääneen enää!

      • Anonyymi

        Eikä ole katunut mitään. Valehtelu kuuluu islamiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole katunut mitään. Valehtelu kuuluu islamiin.

        Mihin uskontoon kuulut, kun valehtelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin uskontoon kuulut, kun valehtelet?

        Puhun totta.


      • Anonyymi

        Poliisilla on nyt tutkimista.


      • Anonyymi

        Tämä oli siis blogini oikeassamediassa. Pahoittelen, että unohdin nimen alta.

        Mikko Paunio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin uskontoon kuulut, kun valehtelet?

        Islamiin ............ ? =)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli siis blogini oikeassamediassa. Pahoittelen, että unohdin nimen alta.

        Mikko Paunio

        Kiitos, hyvä kirjoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli siis blogini oikeassamediassa. Pahoittelen, että unohdin nimen alta.

        Mikko Paunio

        Hyvä kirjoitus!


    • Hän ei olekaan kristinuskova, joten ehkä tunnustaminen ja katuminen on silloin helpompaa ja itsensä muita paremmaksi kuvittelu vähäisempää.

    • Harvinaista? Käsittääkseni sellaista ei ole tapahtunut ollenkaan.

      • Anonyymi

        Kyseessä demareiden bluffi. He antavat aina anteeksi omiensa rikokset. Jo Husseinin saapuessa saliin, ennen mitään "katumuksia", demarinaiset, silmät loistaen syöksyivät häntä halailemaan.

        Demarit ovat rikollisia, tukevat epädemokraattista islamia, heissä ja heidän puheissaan ei ole koskaan ollut mitään uskottavaa. Nyt veljeilevät jälleen Suomen ainoan natsi-puolueen, Rkp:n kanssa. Syrjäyttivät suomalaiset, ottivat ruotsalaiset ja arabit rinnalleen, Suomen omaa kansaa vastaan.

        Koska suomalaiset eivät demareita enää äänestä, keräävät kannattajia maahantunkeutujista.

        Vasemmisto on aina veljeillyt, milloin minkäkin, Suomen kansan vihollisten kanssa.


      • Päivi tai kumppanit eivät siis sinunkaan mielestään koskaan ole tunnustaneet tehneensä väärin ja katuneet tekojaan.


      • Anonyymi
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Päivi tai kumppanit eivät siis sinunkaan mielestään koskaan ole tunnustaneet tehneensä väärin ja katuneet tekojaan.

        Missä niin väitettiin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä niin väitettiin?

        Kas haluat taas "keskustella" sinä "anonyymi" palstatrolli.

        No, tiedätkin miten toimia jos haluat keskustella, se on sinulle kerrottu jo lukuisia kertoja.


      • Anonyymi
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Päivi tai kumppanit eivät siis sinunkaan mielestään koskaan ole tunnustaneet tehneensä väärin ja katuneet tekojaan.

        Onko joku väittänyt niin?


      • Anonyymi
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Päivi tai kumppanit eivät siis sinunkaan mielestään koskaan ole tunnustaneet tehneensä väärin ja katuneet tekojaan.

        Olet vuosia temmeltänyt täällä muiden "ilona", joten on aivan oikein, että saat siitä jotakin palkinnoksi. Haluat ja janoat huomiota ja saat sitä.

        Kyse on siitä, että kaltaisesi kirjoittaja vain ei tarvitse minkäänlaista huomiota. Sinä olet vuosia ilkeillyt ja käytännössä ajanut täältä ihmisiä pois. Ylläpito ei mitään Sinun toiminnallesi halua tehdä, mutta minä voin - elle nyt sitten minua bannata. Sitäkään en ihmettelisi.

        Koeta nyt siis vain elää tilanteen kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet vuosia temmeltänyt täällä muiden "ilona", joten on aivan oikein, että saat siitä jotakin palkinnoksi. Haluat ja janoat huomiota ja saat sitä.

        Kyse on siitä, että kaltaisesi kirjoittaja vain ei tarvitse minkäänlaista huomiota. Sinä olet vuosia ilkeillyt ja käytännössä ajanut täältä ihmisiä pois. Ylläpito ei mitään Sinun toiminnallesi halua tehdä, mutta minä voin - elle nyt sitten minua bannata. Sitäkään en ihmettelisi.

        Koeta nyt siis vain elää tilanteen kanssa.

        Kas tulit sitten taas antamaan huomiota vaikka juuri sanot että en ansaitse sitä.

        Minulle sopii hyvin että kaltaisesi "anonyymi" nimimerkin takaa kirjoittelevat trollit lopettavat tämän "huomion antamise".

        Voinen luottaa että et tule enää kirjoittelemaan törkyäviestejäsi jatkossa minulle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet vuosia temmeltänyt täällä muiden "ilona", joten on aivan oikein, että saat siitä jotakin palkinnoksi. Haluat ja janoat huomiota ja saat sitä.

        Kyse on siitä, että kaltaisesi kirjoittaja vain ei tarvitse minkäänlaista huomiota. Sinä olet vuosia ilkeillyt ja käytännössä ajanut täältä ihmisiä pois. Ylläpito ei mitään Sinun toiminnallesi halua tehdä, mutta minä voin - elle nyt sitten minua bannata. Sitäkään en ihmettelisi.

        Koeta nyt siis vain elää tilanteen kanssa.

        Olisi se kauheaa jo Anonyymi bannattaisiin. Silloinhan täältä häviäisi 80 % kommenteista. Painajainen jos mikä!


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Olisi se kauheaa jo Anonyymi bannattaisiin. Silloinhan täältä häviäisi 80 % kommenteista. Painajainen jos mikä!

        Näimpä, mutta tietysti palsta olisi huomattavasti miellyttävämpi.


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Näimpä, mutta tietysti palsta olisi huomattavasti miellyttävämpi.

        Ehkäpä silloin Daavidintähti, älyn.väläys, fundis.mä.oon, Kotikisu, RepeRuutikallo3.0, tartu.toimeen ja kymmenet muut horrostavat nimimerkit tekisivät näyttävän paluun.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Ehkäpä silloin Daavidintähti, älyn.väläys, fundis.mä.oon, Kotikisu, RepeRuutikallo3.0, tartu.toimeen ja kymmenet muut horrostavat nimimerkit tekisivät näyttävän paluun.

        Unohtamatta unohtumatonta "lettas" nimimerkkiä mikä taidettiin oikein "varastaa". :-)


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Unohtamatta unohtumatonta "lettas" nimimerkkiä mikä taidettiin oikein "varastaa". :-)

        Totuudenpuhujia kiusataan pahuuden voimien taholta kaikin tavoin!


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Ehkäpä silloin Daavidintähti, älyn.väläys, fundis.mä.oon, Kotikisu, RepeRuutikallo3.0, tartu.toimeen ja kymmenet muut horrostavat nimimerkit tekisivät näyttävän paluun.

        Puhumattakaan pvv:stä, joka nyt kirjoittelee anonymiteetin ja parin rekatun attenimimerkin suojista.


      • Anonyymi
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Kas tulit sitten taas antamaan huomiota vaikka juuri sanot että en ansaitse sitä.

        Minulle sopii hyvin että kaltaisesi "anonyymi" nimimerkin takaa kirjoittelevat trollit lopettavat tämän "huomion antamise".

        Voinen luottaa että et tule enää kirjoittelemaan törkyäviestejäsi jatkossa minulle?

        Sinä olit se, joka Anonyymille vastasit. Joten voinemmeko luottaa että et tule enää kirjoittelemaan törkyäviestejäsi jatkossa Anonyymeille? Mitäs kitiset kun itse olet syypää?

        toinen anonyymi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olit se, joka Anonyymille vastasit. Joten voinemmeko luottaa että et tule enää kirjoittelemaan törkyäviestejäsi jatkossa Anonyymeille? Mitäs kitiset kun itse olet syypää?

        toinen anonyymi

        Mutta minä en ole se joka valitti asiasta. Lue mitä kommenteissa lukee.

        :-)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olit se, joka Anonyymille vastasit. Joten voinemmeko luottaa että et tule enää kirjoittelemaan törkyäviestejäsi jatkossa Anonyymeille? Mitäs kitiset kun itse olet syypää?

        toinen anonyymi

        Ps. et pystynyt taaskaan olemaan kiinnittämättä huomiota minuun.


      • Anonyymi
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Mutta minä en ole se joka valitti asiasta. Lue mitä kommenteissa lukee.

        :-)

        Syyllinen olet sinä, joka vastasit Anonyymille ensimmäisenä, älä kiemurtele, trolli.

        PS. Et pystynyt taaskaan olemaan kiinnittämättä huomiota Anonyymiin.

        toinen anonyymi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syyllinen olet sinä, joka vastasit Anonyymille ensimmäisenä, älä kiemurtele, trolli.

        PS. Et pystynyt taaskaan olemaan kiinnittämättä huomiota Anonyymiin.

        toinen anonyymi

        Olenko väittänyt edes että en kiinnittäisi huomiota "anonyymiin" ? En. Toisin kun teikäläiset minulle on ihan ok kirjoitella kommentteja teidän älyttömyyksiinne.

        Mutta te vain ette pysty olemaan kommentoimatta minua vaikka tuolla yllä toteatte että minuun ei pitäisi kiinnittää huomiota.

        :-)


      • Anonyymi
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Olenko väittänyt edes että en kiinnittäisi huomiota "anonyymiin" ? En. Toisin kun teikäläiset minulle on ihan ok kirjoitella kommentteja teidän älyttömyyksiinne.

        Mutta te vain ette pysty olemaan kommentoimatta minua vaikka tuolla yllä toteatte että minuun ei pitäisi kiinnittää huomiota.

        :-)

        YEV: “Päivi tai kumppanit eivät siis sinunkaan mielestään koskaan ole tunnustaneet tehneensä väärin ja katuneet tekojaan. “

        Anonyymi kysyi vain, että missä niin väitettiin. Johon letkauttelit:

        YEV: > Kas haluat taas "keskustella" sinä "anonyymi" palstatrolli.
        No, tiedätkin miten toimia jos haluat keskustella, se on sinulle kerrottu jo lukuisia kertoja. <

        Palstan sääntöjen mukaan on täysin oikein keskustella anonyymisti, sinä et siitä määrää. Jos sinä esität typeriä heittoja, muilla on täysi oikeus niistä huomautella. Mutta sinä typeränä trollina käännät asian aina vastapuoleen, kun et näe omaa typeryyttäsi. Anonyymin mainitseman tosiasian: “kaltaisesi kirjoittaja vain ei tarvitse minkäänlaista huomiota“ käännät, että tulit antamaan huomiota. Joo-o kyllä sitä ‘huomiota’ täytyy antaa, jos haluaa sanoa oman käytöksesi olevan ala-arvoista trollailua! Mutta tosiasia on, että kaltaisesi kirjoittaja ei ansaitse huomiota. Itse olen välttänyt typeryyksiäsi enää kommentoimasta, nyt tein poikkeuksen.

        On se kumma, että ateisteille et häröile näitä typeryyksiäsi, joita uskoville suollat.

        toinen anonyymi


      • Anonyymi kirjoitti:

        YEV: “Päivi tai kumppanit eivät siis sinunkaan mielestään koskaan ole tunnustaneet tehneensä väärin ja katuneet tekojaan. “

        Anonyymi kysyi vain, että missä niin väitettiin. Johon letkauttelit:

        YEV: > Kas haluat taas "keskustella" sinä "anonyymi" palstatrolli.
        No, tiedätkin miten toimia jos haluat keskustella, se on sinulle kerrottu jo lukuisia kertoja. <

        Palstan sääntöjen mukaan on täysin oikein keskustella anonyymisti, sinä et siitä määrää. Jos sinä esität typeriä heittoja, muilla on täysi oikeus niistä huomautella. Mutta sinä typeränä trollina käännät asian aina vastapuoleen, kun et näe omaa typeryyttäsi. Anonyymin mainitseman tosiasian: “kaltaisesi kirjoittaja vain ei tarvitse minkäänlaista huomiota“ käännät, että tulit antamaan huomiota. Joo-o kyllä sitä ‘huomiota’ täytyy antaa, jos haluaa sanoa oman käytöksesi olevan ala-arvoista trollailua! Mutta tosiasia on, että kaltaisesi kirjoittaja ei ansaitse huomiota. Itse olen välttänyt typeryyksiäsi enää kommentoimasta, nyt tein poikkeuksen.

        On se kumma, että ateisteille et häröile näitä typeryyksiäsi, joita uskoville suollat.

        toinen anonyymi

        NIin tosiaan kuten olen sanonut jo aikaisemmin olen täysin tyytyväinen jos teikäläiset "anonyymit" lopeettavat kommentointinsa, mutta kuten sinunkin viestisi osoittaa ette siihen pysty.

        "Palstan sääntöjen mukaan on täysin oikein keskustella anonyymisti, sinä et siitä määrää. "

        Toki minä määrään siitä kenen kanssa minä itse keskustelen. Ne ketkä tunkevat keskustelemaan minun kanssani, jos haluavat keskustella, keskustevat minun ehdoillani. Jos ehdot eivät sovi niin ei ole minun ongelmani.

        "Jos sinä esität typeriä heittoja, muilla on täysi oikeus niistä huomautella. "

        "Anonyymin mainitseman tosiasian: “kaltaisesi kirjoittaja vain ei tarvitse minkäänlaista huomiota“ käännät, että tulit antamaan huomiota. "

        No esimerkkinä sinä, tulit juuri sitä huomioa antamaan.

        En minä ketään kiellä huomattelemasta yhtään mistään,

        "Mutta tosiasia on, että kaltaisesi kirjoittaja ei ansaitse huomiota. Itse olen välttänyt typeryyksiäsi enää kommentoimasta, nyt tein poikkeuksen."

        Niin et pystynyt pitämään päätöstäsi tälläkään kertaa ja kuten huomaat käyt taas kiinni henkilööni kuten teillä "anonyymi" nimimerkin takaa kirjoittavilla on tapana täällä (yksi syy miksi en "keskustele" teikäläisten kanssa on juuri nuo anonyymit törkyviestit).

        "On se kumma, että ateisteille et häröile näitä typeryyksiäsi, joita uskoville suollat."

        Kirjoittelen niille ketkä sen ansaitsevat omilla kommenteillaan.

        Ps. kuinka monta kertaa olet todennut kommentissasi että kirjoittelen typeryyksiä? Sekö on mielestäsi asiallista keskustelua? Sen sijaan että siis keskustelisit aiheesta reilusti rekatulla nimimerkillä suollat itse halventavia kommentteja "anonyymi" nimimerkillä.

        Jokainen voi miettiä kumpi meitä toimii palstalla reilummin ja rehdimmin.

        :-)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä demareiden bluffi. He antavat aina anteeksi omiensa rikokset. Jo Husseinin saapuessa saliin, ennen mitään "katumuksia", demarinaiset, silmät loistaen syöksyivät häntä halailemaan.

        Demarit ovat rikollisia, tukevat epädemokraattista islamia, heissä ja heidän puheissaan ei ole koskaan ollut mitään uskottavaa. Nyt veljeilevät jälleen Suomen ainoan natsi-puolueen, Rkp:n kanssa. Syrjäyttivät suomalaiset, ottivat ruotsalaiset ja arabit rinnalleen, Suomen omaa kansaa vastaan.

        Koska suomalaiset eivät demareita enää äänestä, keräävät kannattajia maahantunkeutujista.

        Vasemmisto on aina veljeillyt, milloin minkäkin, Suomen kansan vihollisten kanssa.

        Onhan hän sorea poika, tummat silmät, ruskea tukka, niitähän ei unhoittaa voi.
        Kun noilla silmillä katsoo ja sanoo katuvansa menneitä, jokainen on sulaa vahaa, niin miehet kuin naisetkin.
        Itämainen kulttuuri on vanha ja hienostunut. Tunteellinen puhe onnistuu, toisin kuin jonkun suomalaisen hapanimelän harjastukan jaaritelmat.

        Ja jokaisella on oikeus muuttaa katsantokantansa, älkäämme unohtako sitä. Maailma avartuu iän ja kokemusten myötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhumattakaan pvv:stä, joka nyt kirjoittelee anonymiteetin ja parin rekatun attenimimerkin suojista.

        Milläs nimellä se nyt kirjoitta? Joku palsta asiapitoisimmista teksteistä jos joku on varmaan hänen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milläs nimellä se nyt kirjoitta? Joku palsta asiapitoisimmista teksteistä jos joku on varmaan hänen.

        Se käänty islamiin ja kirjoittaa nimimerkilla Pismillah.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä demareiden bluffi. He antavat aina anteeksi omiensa rikokset. Jo Husseinin saapuessa saliin, ennen mitään "katumuksia", demarinaiset, silmät loistaen syöksyivät häntä halailemaan.

        Demarit ovat rikollisia, tukevat epädemokraattista islamia, heissä ja heidän puheissaan ei ole koskaan ollut mitään uskottavaa. Nyt veljeilevät jälleen Suomen ainoan natsi-puolueen, Rkp:n kanssa. Syrjäyttivät suomalaiset, ottivat ruotsalaiset ja arabit rinnalleen, Suomen omaa kansaa vastaan.

        Koska suomalaiset eivät demareita enää äänestä, keräävät kannattajia maahantunkeutujista.

        Vasemmisto on aina veljeillyt, milloin minkäkin, Suomen kansan vihollisten kanssa.

        Jäljet johtavat sylttytehtaalle..sanoi Mikki Hiiri.


    • Anonyymi

      Kysyttiinkö lainkaan mikä on hänen nykyinen suhteensa Koraaniin.
      Sen ohjeisiin ja määräyksiin!

      • Kysymys on absurdi, sillä muslimilla – jihadisteja lukuun ottamatta – on suhde islamiin eikä Koraaniin. Islamin taas määrittelevät luotetut uskonoppineet.


    • Anonyymi

      Vääräuskoiselle saa valehdella. Voi vaikka "kääntyä" kristityksi, jos se viime kädessä palvelee Islamia.

      • >Vääräuskoiselle saa valehdella.

        Mitäs tuo nyt on. Kristityt lahkosaarnaajat valehtelevat omilleenkin.


    • Anonyymi

      Hussein Al-Taee on esimerkki siitä kuinka vaikeaa on päästä kulttuuristaan ja vanhoista käsityksistään ja uskomuksistaan eroon, mutta onneksi hän teki parannuksen. Hän on myönteinen esimerkki todellisesta parannuksesta myös uskoviksi kristityiksi itseään väittäville. Tehkää niin kuin Hussein!

      • Anonyymi

        Mistä tiedät että hänen katumus on aitoa? Oletko aivan varma siitä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät että hänen katumus on aitoa? Oletko aivan varma siitä?

        Turha kysellä asioita, jota ei voi kukaan varmentaa.

        Mistä tiedät, että kukaan lahkosi saarnaajista on oikeasti uskossa? Jokaisella voi olla vain narsistinen persoonallisuushäiriö, jota he toteuttavat ympäristössä jossa puuha helposti onnistuu.


      • Anonyymi

        En ole kuullut koskaanm että hän katusi puheitaan tai olisi nyt eri mieltä. Hän on pahoitellut vaan kiinnijäämistään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole kuullut koskaanm että hän katusi puheitaan tai olisi nyt eri mieltä. Hän on pahoitellut vaan kiinnijäämistään.

        Se että sinä et ole kuullut tai ymmärtänyt asiaa ei tietenkään tarkoita että hän ei olisi katunut.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        > Hän on myönteinen esimerkki todellisesta parannuksesta myös uskoviksi kristityiksi itseään väittäville. Tehkää niin kuin Hussein! <

        Millähän hän ajattelee päästä eroon siitä, että on auttanut jihadisteja pääsemään Suomeen? Päästetäänkö hänet siitäkin pelkällä anteeksipyynnöllä vai laitetaanko hänet vihdoinkin vastuuseen valehtelulla eduskuntaan pyrkimisestä?

        https://www.anteryasa.fi/video-haastattelu-irakilaisten-toisinajattelijoiden-kanssa-hussein-al-taeesta/

        Ja millähän palstan atet selittää tämän viimeisimmän paljastuksen? Nyt ainakin on vältetty kantaa ottamasta, minkä olen huomannut, että totuus pelottaa heitä mutta kyllä kaikkea muuta mutussa ja tajunnanvirrassa löytyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole kuullut koskaanm että hän katusi puheitaan tai olisi nyt eri mieltä. Hän on pahoitellut vaan kiinnijäämistään.

        Olet kuullut huonosti. Remo-wax auttaa.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Turha kysellä asioita, jota ei voi kukaan varmentaa.

        Mistä tiedät, että kukaan lahkosi saarnaajista on oikeasti uskossa? Jokaisella voi olla vain narsistinen persoonallisuushäiriö, jota he toteuttavat ympäristössä jossa puuha helposti onnistuu.

        MItä se teille ylipäänsä kuuluu, onko jonkun katumus aitoa? Hän pyysi jo anteeksi, ja se on katumusta. Oliko sormet ristissäkin jopa selän takana, niin se on vielä hauskempi riitti...


    • Anonyymi

      Vaikka persu tai kristitty katuisi kuinka ja ryömisi demlan edessä, hän ei taatusti säästyisi tuomiolta. Punainen demla on armoton näille ihmisille mutta ei suojavärin omaaville. Tällaisessa pahuuden yhteiskunnassa elämme, valitettavasti. Näin on.

      • Kannattaisi kokeilla ihan anteeksi pyytämistä ja katumista aluksi. Sitähän persut tai kristityt eivät ole koskaan harrastaneet.


      • Anonyymi

      • Ja jopa ihan normaalila kielenkäytöllä pääsee pitkälle, siis sellaisella mihin persut ja jotkut krstityt eivät pysty.


      • Anonyymi
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Kannattaisi kokeilla ihan anteeksi pyytämistä ja katumista aluksi. Sitähän persut tai kristityt eivät ole koskaan harrastaneet.

        Olotko aivan varma käsityksestäsi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olotko aivan varma käsityksestäsi?

        Eikös teidän "anonyymien" pitänyt lopettaa huomion antaminen minulle?



      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuunnelkaa pahuuden ja vääryyden puolustajat tuo:
        https://www.youtube.com/watch?v=eLkYRXz_7T0

        Kiinnittäkää huomiota myös peukutuksiin. Noin 450 on Lauran kannalla, muuta vain 9 vastustaa. Tästä näemme että te mädättäjät olette valtavassa vähemmistössä. Te olette pahuuden puolella. Ei minulla muuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnittäkää huomiota myös peukutuksiin. Noin 450 on Lauran kannalla, muuta vain 9 vastustaa. Tästä näemme että te mädättäjät olette valtavassa vähemmistössä. Te olette pahuuden puolella. Ei minulla muuta.

        Peukutukset ovatkin mitä parhain todistusaineisto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnittäkää huomiota myös peukutuksiin. Noin 450 on Lauran kannalla, muuta vain 9 vastustaa. Tästä näemme että te mädättäjät olette valtavassa vähemmistössä. Te olette pahuuden puolella. Ei minulla muuta.

        Jos puhut meppi-Loorasta, tuoreessa Alo Valtereen Kaikki meni -teoksessa on hauska keskustelunpätkä:

        – Laura Huhtasaari, gradunne on häpeäksi koko tieteelliselle yhteisölle!
        – Vittuako te siitä mulle itkette! En oo tehny siitä kuin korkeintaan 20%.

        🤣


      • Anonyymi
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Eikös teidän "anonyymien" pitänyt lopettaa huomion antaminen minulle?

        Jospa aloittaist sen huomion osoittamisen Anonyymeille itse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jospa aloittaist sen huomion osoittamisen Anonyymeille itse.

        "aloittaist "

        Hyvin menee "usko.vainen".


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Jos puhut meppi-Loorasta, tuoreessa Alo Valtereen Kaikki meni -teoksessa on hauska keskustelunpätkä:

        – Laura Huhtasaari, gradunne on häpeäksi koko tieteelliselle yhteisölle!
        – Vittuako te siitä mulle itkette! En oo tehny siitä kuin korkeintaan 20%.

        🤣

        "Laura Huhtasaari, gradunne on häpeäksi koko tieteelliselle yhteisölle!"

        Lauran työ on virallisesti hyväksyttyä tiedettä. Miksi et enää luotan tieteeseen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Laura Huhtasaari, gradunne on häpeäksi koko tieteelliselle yhteisölle!"

        Lauran työ on virallisesti hyväksyttyä tiedettä. Miksi et enää luotan tieteeseen?

        >Miksi et enää luotan tieteeseen?

        Täh? Samma på finska?

        Looran työ on "virallisesti" todettu suurelta osalta plagiaatiksi, eikä graduja muutenkaan pidetä tieteellisenä työnä vaan opinnäytteenä jolla osoitetaan perusvalmiudet tieteen tekoon. Arvosanallaan Loora ei edes olisi päässyt tieteellisen työn edellyttämiin jatko-opintoihin.


      • Anonyymi

        Onko se hylätty?


      • Anonyymi
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Eikös teidän "anonyymien" pitänyt lopettaa huomion antaminen minulle?

        Suotavaa olisi ettet itsekkään antaisi huomiota anonyymeille. Se olisi reilumpaa molempien kannalta, että kommentosit vain rekisteröityjä kirjoittajia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suotavaa olisi ettet itsekkään antaisi huomiota anonyymeille. Se olisi reilumpaa molempien kannalta, että kommentosit vain rekisteröityjä kirjoittajia.

        Huvittavaa että reiluudesta kirjoittelee palstan anonyymi törkytrolli.

        Ps. minä en edelleenkään valittanut siitä huomion antamisesta vaan nimenomaan "anonyymi" valitti että minulle annetaan huomiota.

        Ja minulle sopii edelleen mitä parhaiten että "anonyymit" lopettavat sen huomion antamisen, mutta kuten sinunkin kommenttisi osoittaa ette pysty siihen. Teillä on pakottava tarve trollailla törkyviestejänne "anonyymi" nimimerkin suojista.

        :-)


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Miksi et enää luotan tieteeseen?

        Täh? Samma på finska?

        Looran työ on "virallisesti" todettu suurelta osalta plagiaatiksi, eikä graduja muutenkaan pidetä tieteellisenä työnä vaan opinnäytteenä jolla osoitetaan perusvalmiudet tieteen tekoon. Arvosanallaan Loora ei edes olisi päässyt tieteellisen työn edellyttämiin jatko-opintoihin.

        Et varmaan oikein nyt tiedosta, että Lauran pro gradu on kolmeen kertaan hyväksytty tieteelliseksi tutkimustyöksi. Itse tuloksen suhteenhan ei ole ollut valittamista. Myös gradu sisältää tieteellistä tulosta, vaikka onkin vain harjoittelua. Pieni huolimattomuus vain siinä mielessä, että unohti mainita lähdeviitteen, kun siteerasi samaa lähdettä kuin Simpanen. Näin siinä kävi! Et näköjään oikein ymmärrä tieteen tekemisen perusteita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et varmaan oikein nyt tiedosta, että Lauran pro gradu on kolmeen kertaan hyväksytty tieteelliseksi tutkimustyöksi. Itse tuloksen suhteenhan ei ole ollut valittamista. Myös gradu sisältää tieteellistä tulosta, vaikka onkin vain harjoittelua. Pieni huolimattomuus vain siinä mielessä, että unohti mainita lähdeviitteen, kun siteerasi samaa lähdettä kuin Simpanen. Näin siinä kävi! Et näköjään oikein ymmärrä tieteen tekemisen perusteita.

        Heh. Muistan oikein hyvin aiheesta käydyt pitkän pitkät keskustelut.

        Tiivistys tuosta "kolmeen kertaan hyväksymisestä" on se, että gradu on surkea plagiaatti, jota valitettavasti ei voitu enää näin pitkän ajan kuluttua hylätä.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Heh. Muistan oikein hyvin aiheesta käydyt pitkän pitkät keskustelut.

        Tiivistys tuosta "kolmeen kertaan hyväksymisestä" on se, että gradu on surkea plagiaatti, jota valitettavasti ei voitu enää näin pitkän ajan kuluttua hylätä.

        Lauran gradu on kolmeen kertaan tarkistettu ja hyväksytty tieteelliseksi tutkimukseksi, jonka tuloksiin ei ole puututtu ollenkaan. Ainut ongelma oli puutteet lähdiviitteissä kun siteerasi samoja lähteitä kuin Simpanen.

        Et varmaan ole älynnyt tuotakaan, että Lauran siteeraukset oli sanasta sanaan, jopa virheitä myöten, samanlaisia kuin Simpasen ja tähän täällä kirjoittaneet liberaalit puuttuivat useaan otteeseen ollenkaan älyämättä, että koska siteeraukset olivat jopa siteerauksia myöten samanalaisia, niin se todistaa että Lauralla ja SImpasella oli samat lähteet. Laura vaan unohti lähdeviitteet, mitä graduissa tapahtuu joka kerta. Yleensä kehoitetaan korjaamaan, mutta Laura tyytyi arvosanan laskemiseen, koska halusi valmistua ja päästä töihin. Graduihin ei sen koommin koskaan puututa muuta kuin poliittisista syistä.

        Sä et selvästikään tiedä miten homma yliopistoissa pelaa :))


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Miksi et enää luotan tieteeseen?

        Täh? Samma på finska?

        Looran työ on "virallisesti" todettu suurelta osalta plagiaatiksi, eikä graduja muutenkaan pidetä tieteellisenä työnä vaan opinnäytteenä jolla osoitetaan perusvalmiudet tieteen tekoon. Arvosanallaan Loora ei edes olisi päässyt tieteellisen työn edellyttämiin jatko-opintoihin.

        Kuka kaikesta päättää, kuka kaiken maksaa, ja kuka tulee surullisena sutena santamaan satikutia, vaikkapa kendo-kepillään - tai hepillään...


    • Anonyymi

      Ei oikeus ole vielä tehnyt päätöstään, asiaa tutkitaan edelleen.
      Vain toverituomioistuin antoi anteeksi mutta vasta nöyryyttävän puhuttelun jälkeen.

      • Anonyymi

        Ei taida oikeuslaitos tuntea armoa. Tuomiot annetaan tekojen mukaan niin kuin laissa on määrätty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida oikeuslaitos tuntea armoa. Tuomiot annetaan tekojen mukaan niin kuin laissa on määrätty.

        Niin oikeus ei antanut armoa persuillekkaan, Hakkaraiselle eikä Halla-aholle.


        Tosin Halla-aho välittömästi KHO:n tuomion jälkeen väheksyi oikeuslaitosta.

        Hyvä että sinä et väheksy ja myönnät persujenkin tuomioiden olevan lain mukaisesti annettuja.


    • Anonyymi

      On hirveä paikka tämä ketju kalman hajuineen.

    • Anonyymi

      Rinne ei ole muuten missään vaiheessa sanoutunut selvästi irti Al-Taeen mielipiteisät. Miksi ei?

      • Ei ole, eikä pyytänyt anteeksi. Analla on ollut niin kova kiire tuhlata rahoja joita ei edes ole olemassa🤓


      • Anonyymi
        usko.vainen kirjoitti:

        Ei ole, eikä pyytänyt anteeksi. Analla on ollut niin kova kiire tuhlata rahoja joita ei edes ole olemassa🤓

        Kyllä Antti rahat ottaa pois lapsilta ja nuorilta polvilta tuosta vaan ja tuhlaa ne jotta voitaisiin aivan varmasti kaikella liikkumisella ja krääsällä tuhota ilmasto ja maapallo.


    • Kansanedustajisuus on aika suojeltu noin laillisesta näkökulmasta. Kyllähän kaikenlaisia kommentteja on ollut vuosikaudet ja silti vaan jatkavat nuo samat naamat, vähintään kansanedustajina.

      Tuohon soppaanhan mahtuu niin vihreitä, kd-porukkaa ja persuja.

    • Anonyymi

      Mitä kyseinen henkikö oli tehnyt? "Joka tuo tekonsa valoon, saa antteeksi, koska paljastuu että ne teot olivat Jumalassa tehdyt"(Messias Jeesus vuonna 33). Riittääkö kertoa mitä teki vai konkreettisesti näyttää video rikoksestaan?
      Tuosta ei ole aikaa kauaakaan, alle 2000 vuotta, kun tuo henkilö eli, mutta muistammeko muitakin sanojaan, ilman lunttia tai originaalia. Mikä oli kyseisen henkilö opetuksien tärkein sisältö"...

    • Anonyymi

      Jos demarit aikovat mainettaan jakamattoman ihmisarvon "esitaistelijoina" kohentaa, he oitis potkaisisivat tuon tyyypin puolueesta ulos. Tämä ei tapahdu milloinkaan. Se on tavallaan hyvä sillä demarit joutaa hävitä maailmankartalta tuhoamasta Suomea yhdessä vihreiden kanssa.

    • Anonyymi

      Hussein Al-Taee sai anteeksi sosiaalidemokraattiselta puolueelta Mutta ei suinkaan Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin Jahve Jumalalta, eikä Jeesukselta Kristukselta ja jos hän nyt kuolisi niin Taivaan valtakunnan ovet eivät hänelle avautuisi, ellei hän kääntyisi Jeesuksen pelastettavaksi. vaikka kuinka huutaisi Jeesus avaa armon ovesi, Niin Jeesus vain sanoisi mene pois sillä en tunne sinua.

      https://www.youtube.com/watch?v=fVOiQHHmvZA

      • Sinä tosin et ole asemassa jossa voisit päättää kenelle se jumalasi antaa anteeksi ja kenelle ei. Edelleenkään.

        Etkä myöskään ole asemassa joka määrittelee kenelle taivaan valtakkuntasi ovet avautuvat ja kenelle eivät. Edelleenkään.


      • Anonyymi
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Sinä tosin et ole asemassa jossa voisit päättää kenelle se jumalasi antaa anteeksi ja kenelle ei. Edelleenkään.

        Etkä myöskään ole asemassa joka määrittelee kenelle taivaan valtakkuntasi ovet avautuvat ja kenelle eivät. Edelleenkään.

        Mutta Jeesuksella on se valta ja Hän on kriteerit julkaissut selvin sanoin. Amen


    • Anonyymi
    • Saihan Paavalikin anteeksi vaikka oli osallistunut kristittyjen murhiin jopa perhekunnittain. Miksei sitten valheen päästämisestä saisi anteeksi?

      • Anonyymi

        Onko muuten Al-Taee pyytänyt kirjoituksiaan anteeksi Israelin valtiolta tai juutalaisilta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko muuten Al-Taee pyytänyt kirjoituksiaan anteeksi Israelin valtiolta tai juutalaisilta?

        Eipä tainnut Paavalikaan pyytää anteeksi juutalaisilta jotka kääntyivät kristityiksi ja elivät vainojen jälkeen.


      • Anonyymi
        sage8 kirjoitti:

        Eipä tainnut Paavalikaan pyytää anteeksi juutalaisilta jotka kääntyivät kristityiksi ja elivät vainojen jälkeen.

        Eli Al-Taee ei ole pyytänyt anteeksi kirjoituksiaan Israelilta eikä juutalaisilta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko muuten Al-Taee pyytänyt kirjoituksiaan anteeksi Israelin valtiolta tai juutalaisilta?

        Anteeksipyyntö koski tietysti myös heitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli Al-Taee ei ole pyytänyt anteeksi kirjoituksiaan Israelilta eikä juutalaisilta?

        Al-Taee ei ole syyllistynyt murhiin kuten Paavali.


      • Anonyymi
        sage8 kirjoitti:

        Al-Taee ei ole syyllistynyt murhiin kuten Paavali.

        Sun kannattaisi lukea Ylen artikkelin Al-Taeesta ja hänen taustoistaan!


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksipyyntö koski tietysti myös heitä.

        Miten se on tavoittanut heidät 🤔❓


    • Anonyymi

      Mihin hän uskoi ?
      Ihminen, jonka katse pälyilee ei ole uskottava.
      Lapsikin voi pyytää anteeksi pakon edessä, mutta ei tarkoita sit sydämestään.

      • Hitler oli siis uskottavuuden ruumillistuma. Katse ei todellakaan pälyillyt. Sama juttu useimpien muidenkin natsijohtajien kanssa.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Hitler oli siis uskottavuuden ruumillistuma. Katse ei todellakaan pälyillyt. Sama juttu useimpien muidenkin natsijohtajien kanssa.

        Stalin myös.


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Stalin myös.

        Ja A.I.V. Lenin, kuten Bisquit nimen muotoili.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Hitler oli siis uskottavuuden ruumillistuma. Katse ei todellakaan pälyillyt. Sama juttu useimpien muidenkin natsijohtajien kanssa.

        Olet oikeassa, sillä lähes koko Saksan kansakunta ja monta muuta kansakuntaa päälle piti Hitleriä uskottavana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa, sillä lähes koko Saksan kansakunta ja monta muuta kansakuntaa päälle piti Hitleriä uskottavana.

        "Monen muun kansakunnan" usko tosin romahti, kun AH alkoi rikkoa tekemiään valtiosopimuksia 1938. Niin uskottava hän oli siihen saakka ollut, että Chamberlainkin meni halpaan kurttuista kivespussiaan myöten.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        "Monen muun kansakunnan" usko tosin romahti, kun AH alkoi rikkoa tekemiään valtiosopimuksia 1938. Niin uskottava hän oli siihen saakka ollut, että Chamberlainkin meni halpaan kurttuista kivespussiaan myöten.

        Totesinhan jo että olet oikeassa siinä, että moni kansakunta ja poliitikko piti Hitleriä uskottavana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totesinhan jo että olet oikeassa siinä, että moni kansakunta ja poliitikko piti Hitleriä uskottavana.

        Münchenin sopimukseen saakka lähes kaikki.


    • Anonyymi

      Puolueen sosiaalitantat suorastaan roikkuivat uuden kauniin pojan kaulassa tämän ensimmäisenä työpäivänä. Äidilliset ja isälliset torut riittävät. Sossutädit saavat mitä ihaninta eksoottista silmänruokaa aikaisempien tylsien ukkojen sijaan neljäksi vuodeksi ainakin ja kaikenlaista tärkeää ryhmätyötä kokouksiin. Kuka saakaan istua miellyttävän ja älykkään komistuksen viereisessä aina seuraavassa istunnossa ja kuka pääistuntosalissa. Oh! 🤗

      • Eipä tainnut olla Teukan viereen tunkua, eikä taida olla nyt senkään vertaa.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Eipä tainnut olla Teukan viereen tunkua, eikä taida olla nyt senkään vertaa.

        Komeus ja älykkyys voi olla sisäistä tai ulkoista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Komeus ja älykkyys voi olla sisäistä tai ulkoista.

        Herra Hakkaraisella komeus on ulkoista ja älykkyys sisäistä. Tämä nyt on selvää jokaiselle.

        Hesarin muutaman vuoden takaisessa jutuissa Teukan äidiltä kysyttiin, miksi poika sai kotikunnastaan Viitasaarelta vähemmän ääniä kuin muualta vaalipiiristä.
        – Ne täällä tuntee Teuvon, arveli äippä.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Herra Hakkaraisella komeus on ulkoista ja älykkyys sisäistä. Tämä nyt on selvää jokaiselle.

        Hesarin muutaman vuoden takaisessa jutuissa Teukan äidiltä kysyttiin, miksi poika sai kotikunnastaan Viitasaarelta vähemmän ääniä kuin muualta vaalipiiristä.
        – Ne täällä tuntee Teuvon, arveli äippä.

        Hakkarainen ei taida kuitenkaan liittyä SDP:n anteeksiantoon al Taeelle millään lailla, vai liittyykö?


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Herra Hakkaraisella komeus on ulkoista ja älykkyys sisäistä. Tämä nyt on selvää jokaiselle.

        Hesarin muutaman vuoden takaisessa jutuissa Teukan äidiltä kysyttiin, miksi poika sai kotikunnastaan Viitasaarelta vähemmän ääniä kuin muualta vaalipiiristä.
        – Ne täällä tuntee Teuvon, arveli äippä.

        Teuvon äiti siis tiedosti, että niitä muita kuntia oli enemmän kuin Viitasaaria ja siksi osasi vastata vitsikkäästi tyhmälle toimittajalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teuvon äiti siis tiedosti, että niitä muita kuntia oli enemmän kuin Viitasaaria ja siksi osasi vastata vitsikkäästi tyhmälle toimittajalle.

        Heh. Kyse oli äänten prosenttiosuuksista per kunta.

        Oletko ihan varmasti tohtori? 🤔


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Heh. Kyse oli äänten prosenttiosuuksista per kunta.

        Oletko ihan varmasti tohtori? 🤔

        Ei auta enää selittely! Kyse oli äänistä ja Teuvon äiti tiesi, että toimittajalta lipsahti kun oletti että Viitasaarelta saadaan enemmän ääniä kuin kaikilta muilta Keski-Suomen kunnilta ja kaupungeilta yhteensä. Teuvon äidin vastaus oli nokkeluudessaan vertaansa vailla :))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei auta enää selittely! Kyse oli äänistä ja Teuvon äiti tiesi, että toimittajalta lipsahti kun oletti että Viitasaarelta saadaan enemmän ääniä kuin kaikilta muilta Keski-Suomen kunnilta ja kaupungeilta yhteensä. Teuvon äidin vastaus oli nokkeluudessaan vertaansa vailla :))

        Tarkka lainaus jutusta:

        "Viitasaari leimautui Hakkaraisesta, vaikka itse asiassa siellä häntä ei juuri äänestetä. Ylivoimaisen enemmistön äänistään Hakkarainen keräsi sekä vuoden 2011 että 2015 vaaleissa Jyväskylän lähiöistä ja lähiseuduilta.

        Osaisikohan äiti kertoa, mikseivät viitasaarelaiset äänestä Teuvoa?

        ”Koska hänet tunnetaan täällä”, Hilja-Kyllikki sanoo."

        Edes äiti ei äänestä poikaansa.

        "”Yksi siskoistani väitti, että minä olen kääntänyt takkini. Että olen äänestänyt Teuvoa. Sanoin, etten ole."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hakkarainen ei taida kuitenkaan liittyä SDP:n anteeksiantoon al Taeelle millään lailla, vai liittyykö?

        Ei, mutta koska tässä ketjussa on hurjasti perussuomalaisia Anoja, niin keskusteluun itseensä liittyy.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Tarkka lainaus jutusta:

        "Viitasaari leimautui Hakkaraisesta, vaikka itse asiassa siellä häntä ei juuri äänestetä. Ylivoimaisen enemmistön äänistään Hakkarainen keräsi sekä vuoden 2011 että 2015 vaaleissa Jyväskylän lähiöistä ja lähiseuduilta.

        Osaisikohan äiti kertoa, mikseivät viitasaarelaiset äänestä Teuvoa?

        ”Koska hänet tunnetaan täällä”, Hilja-Kyllikki sanoo."

        Edes äiti ei äänestä poikaansa.

        "”Yksi siskoistani väitti, että minä olen kääntänyt takkini. Että olen äänestänyt Teuvoa. Sanoin, etten ole."

        ""Viitasaari leimautui Hakkaraisesta, vaikka itse asiassa siellä häntä ei juuri äänestetä. Ylivoimaisen enemmistön äänistään Hakkarainen keräsi sekä vuoden 2011 että 2015 vaaleissa Jyväskylän lähiöistä ja lähiseuduilta."

        Eikös ollutkin näppärä vastaus äidiltä, koska ymmärsi, että ääniä tulee muualta Keski-Suomesta enemmän kuin Viitasaarelta? Toimittaja ei selvästikään ymmärtänyt yskää. Yleensäkin kansan syvät rivit ovat nokkelampia kuin ahtaassa viherkuplassa elävät toimittajat. Lisäksi Teuvon äiti selvästi leikki toimittajan kanssa kissaa hiirtä pilke silmäkulmassaan, koska tiesi, että toimittaja uskoo kaiken jos sen voi kääntää Teuvoa vastaan. Näppärää kissa ja hiiri-leikkiä toimittajan kanssa. Eikö totta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        ""Viitasaari leimautui Hakkaraisesta, vaikka itse asiassa siellä häntä ei juuri äänestetä. Ylivoimaisen enemmistön äänistään Hakkarainen keräsi sekä vuoden 2011 että 2015 vaaleissa Jyväskylän lähiöistä ja lähiseuduilta."

        Eikös ollutkin näppärä vastaus äidiltä, koska ymmärsi, että ääniä tulee muualta Keski-Suomesta enemmän kuin Viitasaarelta? Toimittaja ei selvästikään ymmärtänyt yskää. Yleensäkin kansan syvät rivit ovat nokkelampia kuin ahtaassa viherkuplassa elävät toimittajat. Lisäksi Teuvon äiti selvästi leikki toimittajan kanssa kissaa hiirtä pilke silmäkulmassaan, koska tiesi, että toimittaja uskoo kaiken jos sen voi kääntää Teuvoa vastaan. Näppärää kissa ja hiiri-leikkiä toimittajan kanssa. Eikö totta?

        Erinomaista Korkkiruuvi-vääristelyä! 😃

        Luuletko sinä muoriparka tosissasi, että kuka tahansa ei voi käydä katsomassa Teukan äänten kunnittaista prosentuaalista jakautumista parin minuutin vaivannäöllä?

        No miltäs näytti? 😁


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Erinomaista Korkkiruuvi-vääristelyä! 😃

        Luuletko sinä muoriparka tosissasi, että kuka tahansa ei voi käydä katsomassa Teukan äänten kunnittaista prosentuaalista jakautumista parin minuutin vaivannäöllä?

        No miltäs näytti? 😁

        Älä nyt ole hassu. Teuvon äiti vain leikki kissaa ja hiirtä toimittajan kanssa, joka kuitenkin elää vain jossain ahtaassa viherkuplassa. Täytyy aina tiedostaa, että kansan miehet ja naiset ovat älykkäämpiä ja nokkelampia kuin vihervassut, jotka ovat kuitenkin vain pakotetut elämään ahtaissa rajoissa tuntematta reaalimaailmaa ollenkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt ole hassu. Teuvon äiti vain leikki kissaa ja hiirtä toimittajan kanssa, joka kuitenkin elää vain jossain ahtaassa viherkuplassa. Täytyy aina tiedostaa, että kansan miehet ja naiset ovat älykkäämpiä ja nokkelampia kuin vihervassut, jotka ovat kuitenkin vain pakotetut elämään ahtaissa rajoissa tuntematta reaalimaailmaa ollenkaan.

        Mitä kautta tunsitkaan Teukan äidin? Selvästi tiedät asioita, jotka edellyttävät henkilökohtaista suhdetta. Kaiken lisäksi hän on vapaakirkkolainen ja sinä helluntailainen.


    • Anonyymi

      Al-Taee voisi jättää eropyynnön kansanedustajan tehtävistä.

      • Miksi? Eihän häntä ole edes tuomittu yhtään mistään.

        Toisin kun persuja joilta tuomioita löytyy jopa puheenjohtajalta.


      • Anonyymi
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Miksi? Eihän häntä ole edes tuomittu yhtään mistään.

        Toisin kun persuja joilta tuomioita löytyy jopa puheenjohtajalta.

        Persut varmaan myös pakottivat al Taeen kirjoittamaan sen mistä nyt on kohistu. Kaikkeen ne pahukset ehtivätkin....


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Miksi? Eihän häntä ole edes tuomittu yhtään mistään.

        Toisin kun persuja joilta tuomioita löytyy jopa puheenjohtajalta.

        Selvästikään KKO:nkaan tuomio ei ole mikään syy erota mistään vaan peräti meriitti, jos palstan Anonyymien ylivoimaisesti eniten kannattamaa puoluetta katsotaan.

        Lopultahan kaikki oikeuden tuomiot ovat vain muutaman ihmisen mielipiteitä, ja jos vaikka Alkon kassajonoista otettaisiin arpomalla saman verran ihmisiä ratkaisemaan asia, tuomio voisi olla aivan toinen.


    • Oliko hän jotenkin loukannut demareita ja nämä nyt antoivat hänelle anteeksi?

      • Ainakin SDP:n periaatteita hän loukkasi pahan kerran. Tuskin ketään demaria silti henkilökohtaisesti.


      • Anonyymi

        Tuskin koska Antti Rinne ei ole sanoutunut irti selvin sanoin Al-Taeen kirjoituksista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin koska Antti Rinne ei ole sanoutunut irti selvin sanoin Al-Taeen kirjoituksista?

        Rinne on keväämmällä sanonut muistaakseni jotenkin niin, että Al-Taeen kirjoitukset eivät millään lailla edusta SDP:n käsityksiä ja ovat väärin. Saattoi sanoa kovemminkin, en tosiaan tarkkaan muista.

        Haluat selvästi jotain muuta. Mitä, Ano?

        Tunnetko itsesi jotenkin petetyksi demareitten ja Al-Taeen äänestäjänä?


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Rinne on keväämmällä sanonut muistaakseni jotenkin niin, että Al-Taeen kirjoitukset eivät millään lailla edusta SDP:n käsityksiä ja ovat väärin. Saattoi sanoa kovemminkin, en tosiaan tarkkaan muista.

        Haluat selvästi jotain muuta. Mitä, Ano?

        Tunnetko itsesi jotenkin petetyksi demareitten ja Al-Taeen äänestäjänä?

        (Taitaapi tämä Ano olla usko.vainen, joka toivoo pölyn laskeutuvan hänen hirmuisen nimimerkkimokansa päälle. Mutta ei se laskeudu.)


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Rinne on keväämmällä sanonut muistaakseni jotenkin niin, että Al-Taeen kirjoitukset eivät millään lailla edusta SDP:n käsityksiä ja ovat väärin. Saattoi sanoa kovemminkin, en tosiaan tarkkaan muista.

        Haluat selvästi jotain muuta. Mitä, Ano?

        Tunnetko itsesi jotenkin petetyksi demareitten ja Al-Taeen äänestäjänä?

        "Rinne on keväämmällä sanonut muistaakseni jotenkin niin, että Al-Taeen kirjoitukset eivät millään lailla edusta SDP:n käsityksiä ja ovat väärin. "

        Antti Rinne ei ole selvin sanoin sanoutunut irti Al-Taeen kirjoituksista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Rinne on keväämmällä sanonut muistaakseni jotenkin niin, että Al-Taeen kirjoitukset eivät millään lailla edusta SDP:n käsityksiä ja ovat väärin. "

        Antti Rinne ei ole selvin sanoin sanoutunut irti Al-Taeen kirjoituksista.

        Kuten millaisin sanoin, usko.vainen? Ehkä miesparka ei edes tiedä, mitä haluat.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Kuten millaisin sanoin, usko.vainen? Ehkä miesparka ei edes tiedä, mitä haluat.

        No ehkä samanlaisin sanoin mitä Timo Soinilta aikoinaan tivattiin irtisanoutumista Immosen kirjoituksista.

        Antti Rinne ei ole irtisanoutunut selvin sanoin Al-Taeen kirjoitukista eikä Al-Taee ole pyytänyt anteeksi kirjoituksiaan Israelilta eikä juutalaisilta julkisesti.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        (Taitaapi tämä Ano olla usko.vainen, joka toivoo pölyn laskeutuvan hänen hirmuisen nimimerkkimokansa päälle. Mutta ei se laskeudu.)

        "(Taitaapi tämä Ano olla usko.vainen, joka toivoo pölyn laskeutuvan hänen hirmuisen nimimerkkimokansa päälle. Mutta ei se laskeudu.)"

        Eihän kiusaajatkaan kouluissa koskaan lopeta kuten Tuure Borelius mediassa on viime päivinä selvin sanoin esiintuonut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "(Taitaapi tämä Ano olla usko.vainen, joka toivoo pölyn laskeutuvan hänen hirmuisen nimimerkkimokansa päälle. Mutta ei se laskeudu.)"

        Eihän kiusaajatkaan kouluissa koskaan lopeta kuten Tuure Borelius mediassa on viime päivinä selvin sanoin esiintuonut.

        Ilmeisesti kuitenkin tiedät mitä usko.vaiselle kuuluu. Kerrohan.

        Häntä ei varmasti kukaan "kiusaa", jos hän itse lopettaa anoilun, itsensä ylistämisen, torren ja mummomuorin vainoamisen sekä syyttömien anoilusta syyttelyn. Mutta mitäpä selkärankaa ihmisellä olisi, jos ei puolen vuoden inttiäkään pönttö kestä.

        Homopoika Tuure on tietääkseni Boelius eikä Borelius tai Borrelioosi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä samanlaisin sanoin mitä Timo Soinilta aikoinaan tivattiin irtisanoutumista Immosen kirjoituksista.

        Antti Rinne ei ole irtisanoutunut selvin sanoin Al-Taeen kirjoitukista eikä Al-Taee ole pyytänyt anteeksi kirjoituksiaan Israelilta eikä juutalaisilta julkisesti.

        ”En todellakaan hyväksy tällaista kirjoittelua”, sanoi Antti Rinne HS:n 30.4. mukaan.

        Jos "en todellakaan hyväksy" ei ole irtisanoutumista, sitten ei varmaan voi mittään.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        ”En todellakaan hyväksy tällaista kirjoittelua”, sanoi Antti Rinne HS:n 30.4. mukaan.

        Jos "en todellakaan hyväksy" ei ole irtisanoutumista, sitten ei varmaan voi mittään.

        Eli et löytänyt viestiä, jossa Rinne olisi selvin sanoin irtisanoutunut Al-Taeen viesteistä? Eikös Rinteen olisi nyt fiksua myös pyytää anteeksi juutalaisilta siitä mitä demari Al-Taee on kirjoittanut? Edustaahan Rinne myös Suomea nyt joten anteeksipyyntö vaan Israelin suurlähetystöön ja jako medialle.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Ilmeisesti kuitenkin tiedät mitä usko.vaiselle kuuluu. Kerrohan.

        Häntä ei varmasti kukaan "kiusaa", jos hän itse lopettaa anoilun, itsensä ylistämisen, torren ja mummomuorin vainoamisen sekä syyttömien anoilusta syyttelyn. Mutta mitäpä selkärankaa ihmisellä olisi, jos ei puolen vuoden inttiäkään pönttö kestä.

        Homopoika Tuure on tietääkseni Boelius eikä Borelius tai Borrelioosi.

        "Homopoika Tuure on tietääkseni Boelius eikä Borelius tai Borrelioosi."

        Mutta kivasti Tuure-poika vahvisti kuinka homoseksuaaleja kiusataan, kiitos Setan ja vastaavien, kouluissa ja se alkaa tosiaankin siinä 11v iässä, kun epäilys homoudesta putkahtaa jonkun mieleen. Ja jatkuu sitten loputtomiin ja sama sääntöhän pätee myös täällä somessa kuten itsekin vahvistit. Ennenvanhaan homoseksuaalit saivat olla ihan rauhassa kouluissa ja myös armeijassa. Homoinvaasion alkamisen jälkeen homoseksuaalit eivät ole saaneet silmänkään rauhaa kouluissa, koska opet ovat pakotetut katsomaan muualle ettei koulun maine tahraannu.


    • Anonyymi

      Olikohan katumus aitoa vai asiaankuuluvaa näyttelemistä, joka kuuluu islamiin?

      Herra itse lähtee sotaan viholliskansoja vastaan, niin kuin hän on lähtenyt ennenkin vihollisen hyökätessä.Sak 14:3

      • Anonyymi

        Jos katumus voisi näyttää aidolta, niin Al-Taeen tulisi julkisesti pyytää mielipiteitään ja kirjoituksiaan anteeksi Israelin valtiolta ja juutalaisilta yleensä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos katumus voisi näyttää aidolta, niin Al-Taeen tulisi julkisesti pyytää mielipiteitään ja kirjoituksiaan anteeksi Israelin valtiolta ja juutalaisilta yleensä.

        Mahtaako Israelin valtio olla juuri pannut merkille koko kaveria. Siellä päin on vähän oikeaakin mietittävää nääs.

        Olen kyllä melko varma, että ainoa Al-Taeen teko joka sinulle kelpaisi olisi itsemurha. Sanoo hän tai kuka tahansa demari mitä tahansa, aina se on jotenkin väärin, koska he nyt vain ovat iljettäviä demareita.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Mahtaako Israelin valtio olla juuri pannut merkille koko kaveria. Siellä päin on vähän oikeaakin mietittävää nääs.

        Olen kyllä melko varma, että ainoa Al-Taeen teko joka sinulle kelpaisi olisi itsemurha. Sanoo hän tai kuka tahansa demari mitä tahansa, aina se on jotenkin väärin, koska he nyt vain ovat iljettäviä demareita.

        "Mahtaako Israelin valtio olla juuri pannut merkille koko kaveria."

        Uskon, että on pantu merkille, vaikka eihän tuollainen vihamielisyys juutalaisiin ole mitenkään yllättävää muslimin taholta.


        "Olen kyllä melko varma, että ainoa Al-Taeen teko joka sinulle kelpaisi olisi itsemurha."

        Mikä sattuma!!!

        Mulla tuli ihan sama mieleen kun täällä ja muualla somessa punavihreät ja liberaalit tivasivat Soinilta irtisanoutumista viikkojen ajan tiesminkä asian suhteen :))

        Eikös maailma olekin pieni :))


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Mahtaako Israelin valtio olla juuri pannut merkille koko kaveria. Siellä päin on vähän oikeaakin mietittävää nääs.

        Olen kyllä melko varma, että ainoa Al-Taeen teko joka sinulle kelpaisi olisi itsemurha. Sanoo hän tai kuka tahansa demari mitä tahansa, aina se on jotenkin väärin, koska he nyt vain ovat iljettäviä demareita.

        Ainakin Aamulehden (30.4.2019) mukaan Hussein al-Taee pyysi anteeksi heiltä, joita kirjoitukset olivat loukanneet. Jos asia on Israelissa herättänyt huomiota, niin heidän Helsingissä toimivansa suurlähetystö on tietenkin välittänyt tämän tiedon.

        Samaisessa jutussa Rinne ilmoitti, että ettei todellakaan hyväksy tällaista kirjoittelua ja että vähintä, mitä tässä tilanteessa voi tehdä, on irtisanoutua näistä kirjoituksista ja niiden sisällöstä ja pyytää anteeksi.


      • Anonyymi
        Siirtolapuutarha kirjoitti:

        Ainakin Aamulehden (30.4.2019) mukaan Hussein al-Taee pyysi anteeksi heiltä, joita kirjoitukset olivat loukanneet. Jos asia on Israelissa herättänyt huomiota, niin heidän Helsingissä toimivansa suurlähetystö on tietenkin välittänyt tämän tiedon.

        Samaisessa jutussa Rinne ilmoitti, että ettei todellakaan hyväksy tällaista kirjoittelua ja että vähintä, mitä tässä tilanteessa voi tehdä, on irtisanoutua näistä kirjoituksista ja niiden sisällöstä ja pyytää anteeksi.

        "Ainakin Aamulehden (30.4.2019) mukaan Hussein al-Taee pyysi anteeksi heiltä, joita kirjoitukset olivat loukanneet. "

        Mutta ei tietääkseni ole pyytänyt anteeksi Israelin valtiolta eikä juutalaisilta julkisesti arabian kielellä?

        Täytyy aina tiedostaa, että muslimit kun puhuu ei-arabian kielellä jotain, niin hän voi silloin toteuttaa Koraanin ohjetta, että vääräuskoisille voi valehdella tarpeen vaatiessa? Mutta jos hän puhuu julkisesti arabian kielellä niin tämä on aivan eri juttu.

        Eikä Antti Rinnekään ole selvästi irtisanoutunut Al-Taeen puheista juutalaisia ja homoseksuaaleja vastaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ainakin Aamulehden (30.4.2019) mukaan Hussein al-Taee pyysi anteeksi heiltä, joita kirjoitukset olivat loukanneet. "

        Mutta ei tietääkseni ole pyytänyt anteeksi Israelin valtiolta eikä juutalaisilta julkisesti arabian kielellä?

        Täytyy aina tiedostaa, että muslimit kun puhuu ei-arabian kielellä jotain, niin hän voi silloin toteuttaa Koraanin ohjetta, että vääräuskoisille voi valehdella tarpeen vaatiessa? Mutta jos hän puhuu julkisesti arabian kielellä niin tämä on aivan eri juttu.

        Eikä Antti Rinnekään ole selvästi irtisanoutunut Al-Taeen puheista juutalaisia ja homoseksuaaleja vastaan.

        Korjataan nyt ainakin se virheesi etteivät läheskään kaikki muslimit osaa arabiaa kuin muutaman rukouksen verran.


    • Anonyymi

      No ainakin al-Taee otti syyn ryhdikkäästi ja miehekkäästi itselleen eikä esittänyt vertauksia tai syytöksiä perussuomalaisiin, kuten muutama älykkö tässä ketjussa tekee.
      Al Taeesta saamme vielä fiksun ja aikaansaavan kansanedustajan kunhan pölyt ns laskeutuvat, sekä silmänruokaa eduskunnan pönäköiden ukkojen joukkoon.

      • Anonyymi

        Aika vaikeaahan hänen olisikin ollut panna syy jonkun persun niskoille, kun oli ihan omista kirjoituksista kyse.


    • Anonyymi

      👍 hienoa!

    • Anonyymi

      Oliko se se turun tori puukottaja
      Vai mitä se on tehnyt sellaista mitä sen pitäisi anteeksi pyydellä / saada.

    • Anonyymi

      Eihän Husukaan saanut syytteitä ja hän sentään mollasi👎 suomalaisia!

      • Anonyymi

        Eikö se ole afriikkalainen? Suomen lainsäädännössä usein jätetään kehitysvammaiset ja muut Vammaiset rangaisematta vaikka normaaliälyisiä teosta tuomittaisiinkin... Muistan lukeneeni tutkimuksesta jossa eri kansojen älykkyys vaihtelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se ole afriikkalainen? Suomen lainsäädännössä usein jätetään kehitysvammaiset ja muut Vammaiset rangaisematta vaikka normaaliälyisiä teosta tuomittaisiinkin... Muistan lukeneeni tutkimuksesta jossa eri kansojen älykkyys vaihtelee.

        Monesko kirjain on ASCII koodissa A, jos sen aloittaa heksassa, kissanhännällä @ vaikkapa 40H tai 32D -10J:llä? Monesko bitti se on oktaalijärjestelmässä?


      • Anonyymi

        Jos halutaan tutkia Al-Taeen kirjoituksia ja sen jälkeisiä pahoitteluita, niin tulee myös tarkata miten hurskaan shia-muslimin tulee käyttäytyä vääräuskoisten edessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos halutaan tutkia Al-Taeen kirjoituksia ja sen jälkeisiä pahoitteluita, niin tulee myös tarkata miten hurskaan shia-muslimin tulee käyttäytyä vääräuskoisten edessä.

        Hän on mallioppilas siinä, kuten Ahvio toteaan 🤓


    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen huomio Ahviolta, että El Pason ampujalla olikin ilmastohysteriamotiivi eikä ollenkaan äärioikeistolainen motiivi, mitä valemedia toitottaa. Miksi valemedia valehtelee, niin se johtuu siitä, että ei voida puhua totta, koska otsikot pitäisi kirkua, että "Ilmastohysteria syypää El Pason ampumiseen". Ja mitä VIhreät tähän sanoisivat?

      • Anonyymi

        Mitä enemmän tuota Vihreiden lanseeraamaa ilmastohysteriaa setvitään, niiin sitä enemmän sieltä alkaa löytyä suoranaista törkyä. Ja karmeita tässä on se, että tuon törkyn avulla tuhotaan lastemme motivaatio elää ja opiskella kuten monet lapset jo Suomessakin reagoivat. Eräs seuraus on ilkivallan nopea kasvu asutuskeskuksissa, kun nuoret systemaattisesti alkavat tuhota paikkoja kostoksi että aikuiset ovat tuhonneet heidän maapallonsa ja vasemmisto vielä syö suihinsa lastemme rahavarat ja näin elintasollaan varmistavat, että maapallo tuhoutuu aivan varmasti.


    • Anonyymi

      Antakee armova, laki ei minnuu pelasta. Saap lyätyy vaan uuden naulan. Noway. GiG is supernatural.

      • Anonyymi

        Laki sanoo, jos armahdat, sinut armahdetaan. Silmä silmästä, hammas hampaasta . hahahaha,, vaiko nyyh? Nyyh mieluummin, jos et ymmärrä.


    • Anonyymi

      Tietääköhän demarit ollenkaan, että shia-muslimit saavat ohjeensa ja oppinsa suoraan Iranista?

      • Anonyymi

        Eivät tiedä.


    • Anonyymi

      Suoraan Iranista? Persiasta? Saddamiltaan, näkyhornassa? Homeen jääneeltä Inisiälään Imaamimiltaan? Jahveltaan; Jeesukseltakin, Allahinsa esitaistelu järjen lisäämiseksi allah-maissa on alkanut... Muhammed voi menna ite Mekkaan pieremään, jos haluaa taas maailmanpolittisen rauhan aikanakin mennä sotimaan...

      • Anonyymi

        Taisi tulla muutakin mekkon kuin butaania....


    • Anonyymi

      Nuorena sitä on kiihkeä. tunnustan,että olin kommari nuorena , mutta niin oli Nalle Wahlrooskin,joten ikä tasoittaa. Tosin jonkun imaamin pitäisi selittää Koraanin opetuksia,jossa vääräuskoisille pitää valehdella ,jos tilanne vaatii. Myös pitää vaania tilaisuuksia heidän tappamiseen,kaveria teeskennellen. Onko näin tehtävä,vai onko koraani puppua?

      • Anonyymi

        Raamattukin vaatii tappamaan epäuskoiset, kiukuttelevat kakarat ja monet, monet muut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattukin vaatii tappamaan epäuskoiset, kiukuttelevat kakarat ja monet, monet muut.

        Missä Jeesus niin käski?


    • Anonyymi

      Saatteko te mitään anteeksi? Antti antaa anteeksi joskus liian helpostikin, jos uskotte vain... Jos olette edes tehneet mitää pahaa tai hyvää virhettänne tai syntienne useinkaan anteeksi. Oli se mikä hyvänsä liian täydellisen tavoittelu, tai vammanne korjaamattomuuden tavoittelu?!

    • Anonyymi

      Ahtisaari on saanut Nobelinsa tämän ketkun avustuksella.

      • Anonyymi

        Sietää tutkia...


    • Anonyymi

      Hussein Al-Taeen elämän atomit on tutkittava
      Anter Yasa on henkilö, joka toi esille ns. lelusalakuljettajan islamistikytkökset sekä Hussein Al-Taeen vihapuheet. Nyt hän on tuonut esille irakilaiset toisinajattelijat, jotka syyttävät Hussein al-Taeeta Irakin tiedustelupalvelun mieheksi, jonka tehtävänä on sekaantua Suomen politiikkaan ja edesauttaa shia-militian jäseniä Suomeen turvapaikkajärjestelmän kautta.

      Olen eilisestä alkaen seuraillut maamme valtamedioita, mutta yksikään niistä ei ole tarttunut Yasan esille tuomaan väitteeseen. Syitä siihen voimme tietenkin vain arvailla, mutta on toivottava, että ainakin poliisi kiinnostuisi niistä. Väitetyt teot ovat siksi vakavia, että oman näkemykseni mukaan kyse saattaa olla jopa maanpetoksesta.

      Tässä vaiheessa kyse on kuitenkin pelkistä väitteistä, joiden todisteena on vain anynyymejä puheita ja valokuvia. Siksi lopullinen totuus on selvitettävä paitsi väitteiden totuusarvon, niin myös A-Taeen oman maineen takia.

      Selvää on kuitenkin, että Al-Taeen vihapuheisiin liittyvä muotoilu oli kysymyksiä herättävä: "jos kenen tahansa elämä pilkotaan atomeiksi, niin kaikki on mahdollista". Oman kokemukseni mukaan ihmiset käyttävät tämäntyyppisiä ilmauksia silloin, kun he haluavat salata jotain, mutta eivät kuitenkaan tahdo valehdella suoraan.

      Jääkäämme siis seuraamaan, millä tavoin demareiden uussuomalainen nouseva tähti selviää nyt esille tulleista syytöksistä. Mikäli ne osoittautuvat oikeiksi, on Husseinin poliittinen ura lopussa - ja on syytäkin olla. Mikäli vääriksi, saattaa miehen suosio hyvinkin nousta uuteen lentoon, jonka polttoaineena toimivat perusteettomat syytökset, jollaiset herättävät usein sympatiaa suomalaisissa ihmisissä.

      • Anonyymi

        Seurataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seurataan.

        Näin tehdään.


    • Anonyymi

      Suoraan otsikkoon: ei ollut vieras sika.

      • Anonyymi

        Tuontisika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuontisika.

        Muhamettilainen ei syö sikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muhamettilainen ei syö sikaa.

        KR 1933/-38 sanotaan asia näin. KR 1933/-38
        Ap.t. 10:15 Ja taas ääni sanoi hänelle toistamiseen:
        "Minkä Jumala on puhdistanut,
        sitä älä sinä sano epäpyhäksi."

        Room. 14:14 Minä tiedän
        ja olen varma Herrassa Jeesuksessa,
        ettei mikään ole epäpyhää itsessään;
        vaan ainoastaan sille,
        joka pitää jotakin epäpyhänä,
        sille se on epäpyhää.

        1Tim. 4:4 Sillä kaikki,
        minkä Jumala on luonut,
        on hyvää,
        eikä mikään ole hyljättävää,
        kun se kiitoksella vastaanotetaan;


    • Anonyymi

      Iranin laisäädäntö sallii valehtelemisen vääräuskoisille niin kotimaassa kuin muuallakin Eli ihan voimassaolevien lakien mukaan kaveri pelaa.
      Kyllä suomessakin saa vapaasti valehdella jos pyrkii kansanedustajaksi taikka peräti pääministeriksi

      • Anonyymi

        Onkohan Al-Taee tulkinnut väärin islmin ns taqiyya-oppia, jossa sallitaan valehtelu silloin, kun muslimin henki on vaarassa:

        "Valehtelu on luvallista, jos muslimi pelkää henkensä puolesta tai on muuten ahdingossa. Valehtelua vääräuskoisille pidetään myös sunnalaisen oppisuunnan piirissä sallittavana, jos muslimin henki on uhattuna."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan Al-Taee tulkinnut väärin islmin ns taqiyya-oppia, jossa sallitaan valehtelu silloin, kun muslimin henki on vaarassa:

        "Valehtelu on luvallista, jos muslimi pelkää henkensä puolesta tai on muuten ahdingossa. Valehtelua vääräuskoisille pidetään myös sunnalaisen oppisuunnan piirissä sallittavana, jos muslimin henki on uhattuna."

        ... tai jos islamin kannalta on hyötyä


    • Anonyymi

      Muslimi Hussein Al-Taee tunnusti syntinsä ja katui. Antakaa anteeksi niin teillekin anteeksi annetaan.

      • Anonyymi

        Tunnusti mutta ei ole osoittanut riittävää katumusta.


      • Anonyymi

        Tunnusti vain, ettei olisi pitänyt valehdella (kun jäi kiinni).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnusti vain, ettei olisi pitänyt valehdella (kun jäi kiinni).

        Pakko laittoi tunnustamaan.


    • Anonyymi

      Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
      niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
      jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.

    • Anonyymi

      Kukaan ei ole täydellinen. Tämä poliitikko on syntynyt toiseen kulttuuriin ja uskontoon. Hän on saanut kasvatuksen, johon on liittynyt sellaisia asenteita, joita ei Suomessa hyväksytä.
      Tultuaan tänne, hän halusi miellyttää uutta kotimaataan., ja olihan se helpoin tapa tuomita ja väheksyä juuri niitä, joita ei vanha kotimaakaan hyväksy. Sai huomata, että se olikin väärin.
      Oppia ikä kaikki.
      Hän sai tuta, ettei kotimaan perinteet olekaan kumoamattomat.

      Ettekö voi hyväksyä sitä, että hän otti opikseen, ymmärsi uuden näkemyksen, tajusi aikaisempien mielipiteiden jyrkkyyden ja epäoikeudenmukaisuuden. Hän ei varmastikaan enää halua pitää kiinni lapsuutensa kulttuurista, vaan omaksuu uuden kotimaansa asenteet. Ja kovan koulutuksen kautta!

      Anteeksianto on kristillinen hyve. Eikö sitä nyt siis ole syytä toteuttaa?
      Takapenkkiläinen

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      420
      2430
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      79
      2192
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      224
      1645
    4. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      163
      1422
    5. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      89
      1255
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      82
      1244
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      60
      1189
    8. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      77
      1113
    9. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      59
      1059
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      285
      1022
    Aihe