Parasta mitä sinulle on tapahtunut?

Kysytään nyt tätäkin, ettei mene liian synkäksi.

76

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Usko Herraan Jeesukseen.
      Armosta olen saanut uudenelämän.

      • Se on hienoa se.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Se on hienoa se.

        Kiitos aloittajalle hyvästä aiheesta, sillä tarkemmin ajateltuna parasta minulle tapahtuneet ovat ehkä mielikuvistusta ja unta. Pikkuveli kuoli, kun olin 3-vuotias. Hautajaisissa puhuttiin Jumalasta, jonka puoleen käännyin, sillä otin hänet lapsen naiviuudella todesta. Mahtava olento selitti minulle mielikuvin - mitä on kuolema - joka oli osa elämää. "Jumala" selvitti minulle pikkuveljen kuoleman ja sain hänet kuulema ikuisesti leikkitoveriksi. Lapsuuden ilmeinen mielikuvituskeskustelukumppani, Jumala, on parasta minulle tapahtunutta sittenkin tarkemmin ajateltua.


    • Kyllä se oli noi muksut. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.

      Toinen.... tai niitä on kaks... on että olen ollut rakastettu ulkopuolisen toimesta. Se on kyllä ollut huikeaa.

      Ehkä kolmas kerta toden sanoo? 😃👌

      • Mikä kolmas kerta?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mikä kolmas kerta?

        Jos kolmannen kerran kokis rakkautta sit lopun ikäänsä.... 😬

        Joko kuume hellittää?


      • Disse kirjoitti:

        Jos kolmannen kerran kokis rakkautta sit lopun ikäänsä.... 😬

        Joko kuume hellittää?

        En ole mitannu, mut jäin kotiin..aamulla satoikin kaatamalla..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        En ole mitannu, mut jäin kotiin..aamulla satoikin kaatamalla..

        No mä kävin kastelee hanurin, kun käytiin kaverin kaa naapruripitäjässä kahvilla moottoripyörillä. Jotenkin jännästi kaikki vesi valui p.tseeseen! 😤

        No nyt jo kotona ja vaihdoin kuivaa päälle. Kiva pikkureissu tuossa. 😊👌


      • Disse kirjoitti:

        No mä kävin kastelee hanurin, kun käytiin kaverin kaa naapruripitäjässä kahvilla moottoripyörillä. Jotenkin jännästi kaikki vesi valui p.tseeseen! 😤

        No nyt jo kotona ja vaihdoin kuivaa päälle. Kiva pikkureissu tuossa. 😊👌

        Ei kyllä nyt onnaa kirjoittaminen....😁
        Petse märkänä! 😂


      • Disse kirjoitti:

        Ei kyllä nyt onnaa kirjoittaminen....😁
        Petse märkänä! 😂

        Hehee.. senkin📯..Ei löytyny hanurin kuvaa..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Hehee.. senkin📯..Ei löytyny hanurin kuvaa..

        Torvikos toi on? 🤔

        Eikös siellä ole parempikin torvi?

        🎺 <—— toikin näyttää enempi torvelta! 😄


      • Disse kirjoitti:

        Torvikos toi on? 🤔

        Eikös siellä ole parempikin torvi?

        🎺 <—— toikin näyttää enempi torvelta! 😄

        Sä kun oot savolainen, niin toi on käyrätorvi..

        Miksköhän petsettä sanotaan hanuriksi?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sä kun oot savolainen, niin toi on käyrätorvi..

        Miksköhän petsettä sanotaan hanuriksi?

        On muuten jo paljon parempi olo. Pikkasen särkee enää päätä ja kurkkua aristaa niellessä, mut energiaa löytyy taas. Jeeeee.. hyppii ja pomppii.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sä kun oot savolainen, niin toi on käyrätorvi..

        Miksköhän petsettä sanotaan hanuriksi?

        Jaa a? En tiedä? Molemmat soi ja nitä voi levitellä? 😂


      • Minä uskon, että sinulle tulee vielä se kolmas kerta joskus 20 vuoden sisällä. Kolmannekin kerran voi rakastua ja kokea rakkauden. Tsemppiä elämään, työhön ja moottoripyöräilyyn.

        Oletko nyt töissä? Itse leikkasin tänään ruohon Faijan pihasssa "Lappeenrannassa", Joten tavallaan olen tämän päivän Joensuusta poissa lomalla. Onko sinulla vielä lomaa tänä vuonna?


      • Disse kirjoitti:

        Jaa a? En tiedä? Molemmat soi ja nitä voi levitellä? 😂

        Soiva petse? Ehkä välillä pärisee ja haisee..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Soiva petse? Ehkä välillä pärisee ja haisee..

        Niin.... en tiedä sit mille hanuri haisee? 😂


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        Minä uskon, että sinulle tulee vielä se kolmas kerta joskus 20 vuoden sisällä. Kolmannekin kerran voi rakastua ja kokea rakkauden. Tsemppiä elämään, työhön ja moottoripyöräilyyn.

        Oletko nyt töissä? Itse leikkasin tänään ruohon Faijan pihasssa "Lappeenrannassa", Joten tavallaan olen tämän päivän Joensuusta poissa lomalla. Onko sinulla vielä lomaa tänä vuonna?

        En vielä oo töissä. Illalla sit... parit yövuorot pitäis vetäistä, sit pääsee vapaille...


      • Disse kirjoitti:

        En vielä oo töissä. Illalla sit... parit yövuorot pitäis vetäistä, sit pääsee vapaille...

        Hyvää iltavuoroa. Kyllä sinä sen vuosien saatossa sen kolmannen suuren rakkauden löydät! Uskon siihen, vaikka kenties siinä menee vuosia ennen kuin löytää juuri sen oikean?


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        Hyvää iltavuoroa. Kyllä sinä sen vuosien saatossa sen kolmannen suuren rakkauden löydät! Uskon siihen, vaikka kenties siinä menee vuosia ennen kuin löytää juuri sen oikean?

        No kunhan se on se, joka sopii kuin suutarin näppi sian per.iiseen! 😂

        On tuokin sanonta! Kukahan tuon on todennut? 😂


      • Anonyymi

        Ihan vaan sivuhuomautan että aika erikoista se, että kaveri jonka agendana on vähätellä ätmien naisenkaipuuta ikäänkuin merkityksettömänä asiana kuitenkin itse sitten nimeää elämänsä parhaiden tapahtumien listaan pelkästään naisten elämäänsä tuottamia asioita.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vaan sivuhuomautan että aika erikoista se, että kaveri jonka agendana on vähätellä ätmien naisenkaipuuta ikäänkuin merkityksettömänä asiana kuitenkin itse sitten nimeää elämänsä parhaiden tapahtumien listaan pelkästään naisten elämäänsä tuottamia asioita.

        -harmiseikirj-

        Onpa jännä miten jollain voi olla vaikeuksia kirjautua....


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Onpa jännä miten jollain voi olla vaikeuksia kirjautua....

        On ihan oikea oikea tässä, ny ei vaan onnistu kirjautuminen ympäristösyistä. On se kummma kun joutuu vakuuttamaan ettei tässä trollailla vaan ihan ite ollaan. Mulla kun ei oo tapana puskista huudella niin olis ikävää jos tulis väärinkäsityksiä :D Mutta siis oikeasti, kai itekin huomaat noista parhauksista ettei ne ätmit turhasta valita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On ihan oikea oikea tässä, ny ei vaan onnistu kirjautuminen ympäristösyistä. On se kummma kun joutuu vakuuttamaan ettei tässä trollailla vaan ihan ite ollaan. Mulla kun ei oo tapana puskista huudella niin olis ikävää jos tulis väärinkäsityksiä :D Mutta siis oikeasti, kai itekin huomaat noista parhauksista ettei ne ätmit turhasta valita.

        No enhän mä sellaista ole väittänytkään missään, että turhasta valittasivat. Sä itse oot vaan saanut jostain päähän, että niin tekisin. 😬

        Ja tiedät itsekin, että joku vois käyttää sua ja sun palstatunnettavuutta hyväks.... mutta mä nyt voin vastata näin kelle vaan...😊


    • Anonyymi

      Parasta on ollut avioero ja mitä siitä sitten seurasi. Kolmanteen valmis... täälläkin:)

      • Anonyymi

        Kauan sitten tuli minullakin ero ruikuttavasta, tuhlailevasta vaimosta. Elämä on uus-poikamiehenä paljon helpompaa.


    • Parasta, no eiköhän kaikki mun höpinöitä lukeneet arvaa mitä se olis. 😃

      Mut ei kumminkaa tää poskiontelotulehdus. Tää on mälsä.

      • Minä olen lukenut sinun juttujasi, mutta en tiedä mitä tarkoitat? Onko ne lapset parasta, mitä sinulle on sattunut?

        Parasta? tselläni ensimmäiseksi mieleen tuli 18-vuotiaan lukiolaisen minuun ihastuminen dösässä marraskuussa 2016. Oli kiva tuijotella molemmin puolin silmiin. Sitten se lukiolainen tuli tarjoamaan puhelinnumerooaan maaliskuussa 2017 vähän ennen ylioppilaskirjoituksiaan, kun seuraavan kerran minut näki. Jotenkin se oli kiva hetki, vaikka olen joskus aikaisemminkin tuijotellut naista silmiin, mutta jostain syystä teinin ihastuminen yli 40-vuotiaaseen oli jotain kivaa. Oli kiva vanhoilla päivillä olla vielä jonkun nuoren tunteitten kohde. Sitä paitsi lukiolaisteini oli tosi söpönnäköinen. Jostain syystä se oli onnellinen hetki elämässäni, kun vaistomaisesti tuijoitimme pupillit laajana toistemme silmiin, toisiimme ihastuneina.


      • Ai pazka. Mä just mietin että pääsitköhän sä töihin..

        Meillä tais kevätflunssakin olla samaan aikaan..Mä oon jo hyvää vauhtia paranemassa.

        Niin lapset tietysti. Toivottavaa olisi että se olis noin kaikilla vanhemmilla..


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        Minä olen lukenut sinun juttujasi, mutta en tiedä mitä tarkoitat? Onko ne lapset parasta, mitä sinulle on sattunut?

        Parasta? tselläni ensimmäiseksi mieleen tuli 18-vuotiaan lukiolaisen minuun ihastuminen dösässä marraskuussa 2016. Oli kiva tuijotella molemmin puolin silmiin. Sitten se lukiolainen tuli tarjoamaan puhelinnumerooaan maaliskuussa 2017 vähän ennen ylioppilaskirjoituksiaan, kun seuraavan kerran minut näki. Jotenkin se oli kiva hetki, vaikka olen joskus aikaisemminkin tuijotellut naista silmiin, mutta jostain syystä teinin ihastuminen yli 40-vuotiaaseen oli jotain kivaa. Oli kiva vanhoilla päivillä olla vielä jonkun nuoren tunteitten kohde. Sitä paitsi lukiolaisteini oli tosi söpönnäköinen. Jostain syystä se oli onnellinen hetki elämässäni, kun vaistomaisesti tuijoitimme pupillit laajana toistemme silmiin, toisiimme ihastuneina.

        "Onko ne lapset parasta, mitä sinulle on sattunut?"

        - No ennen lapsia heidän iskä, ilman häntä ei olis noit muksujakaan. Tuskin mitään muksuja. Mutta joo sanoisin, että rakkaus ja perhe on parasta mitä mulle on koskaan tapahtunut.

        Ihan ekana parasta on ollut syntyä minua rakastaville vanhemmille. Vois olla moni asia toisin, jos he ei olis rakastaneet mua ja näyttäneet rakkauttaan mulle.

        Siinä on tärkeä pohja elämään.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        "Onko ne lapset parasta, mitä sinulle on sattunut?"

        - No ennen lapsia heidän iskä, ilman häntä ei olis noit muksujakaan. Tuskin mitään muksuja. Mutta joo sanoisin, että rakkaus ja perhe on parasta mitä mulle on koskaan tapahtunut.

        Ihan ekana parasta on ollut syntyä minua rakastaville vanhemmille. Vois olla moni asia toisin, jos he ei olis rakastaneet mua ja näyttäneet rakkauttaan mulle.

        Siinä on tärkeä pohja elämään.

        No, oikeastaan tarkemmin ajateltua niin minä vähän epäilinkin sinun parasta olevan, mutta ensin piti kysyä. Onko muuten teillä vielä kuumetta?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ai pazka. Mä just mietin että pääsitköhän sä töihin..

        Meillä tais kevätflunssakin olla samaan aikaan..Mä oon jo hyvää vauhtia paranemassa.

        Niin lapset tietysti. Toivottavaa olisi että se olis noin kaikilla vanhemmilla..

        Mä käväsin terkkarilla, kun rupes lämpö vaan nousee ja pää särkee. Oon kotona viel huomisen...saan lääkekuurin iltapäivällä, sitten pääsen aloittamaan sen jos rupeis helppaa oloa.😸

        Joo lapset on tärkeimmät, mutta ei välttis ainoa paras mitä tapahtunut. Oikeestaan viimesimmät parhaat mitä on tapahtunut.


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        No, oikeastaan tarkemmin ajateltua niin minä vähän epäilinkin sinun parasta olevan, mutta ensin piti kysyä. Onko muuten teillä vielä kuumetta?

        Mulla on lämpöä, toisella tyttärellä lämpöä. Penskat jo riehuu kun pikku apinat, juoksee pitkin kämppää...😌


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Mulla on lämpöä, toisella tyttärellä lämpöä. Penskat jo riehuu kun pikku apinat, juoksee pitkin kämppää...😌

        Lepää sinä, sillä levolla kuume menee ohi. Itse en pitkään nyt enää tällä hetkellä kirjoitella, sillä kohta pitäisi syödä, kun alkaa tulla nälkä. Ruuan valmistamiseen menee aikaa. Teen kinkkumunakasta. Mitä te tänään syötte?


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        Lepää sinä, sillä levolla kuume menee ohi. Itse en pitkään nyt enää tällä hetkellä kirjoitella, sillä kohta pitäisi syödä, kun alkaa tulla nälkä. Ruuan valmistamiseen menee aikaa. Teen kinkkumunakasta. Mitä te tänään syötte?

        Juu nytkin loikoilen sängyllä silmät lupsaten. Oispa aina mahdollista köllötellä, kun köllötyttää. Tähän vois tottua.

        Makoisaa munakasta ja ruokailua. Katsellaan mitä iskä kokkaa...eilistä ruokaa vielä olis ☺️


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Juu nytkin loikoilen sängyllä silmät lupsaten. Oispa aina mahdollista köllötellä, kun köllötyttää. Tähän vois tottua.

        Makoisaa munakasta ja ruokailua. Katsellaan mitä iskä kokkaa...eilistä ruokaa vielä olis ☺️

        Hyvää loikoilua sängyssä! Itse menen kohta tekemään ruokaa, joten olen noin tunnin poissa täältä!


    • Aikajärjestyksessä: lapsuus, etenkin ennen koulun alkamista, oli hyvää aikaa:)
      Lukioaika, jolloin tavallaan "löysin" itseni ja kiinnostuksenkohteeni erään opettajan avustuksella oli mahtavaa aikaa.
      Opettajan ohjeistamana pyrin erääseen kouluun ja pääsin! Se oli hienoa, samoin koko opiskeluaika (vaikka sitä varjostikin poikaystävän sairaus) Tämä 80-luvun lopulla ja 90-luvun alussa.
      Vuodesta -94-2000 asuessani Turussa oli huippumahtavaa ja huoletonta aikaa. Tein mielenkiintoisia töitä ja tutustuin upeisiin tyyppeihin, jotka ovat monet elämässäni vieläkin. Yksi niistä puolisoni.
      2000-luvun alussa sain molemmat lapseni. Vauva-aika ja etenkin taaperoaika olivat tosi antoisaa aikaa. En olisi ikinä uskonut, että nautin niin paljon äitiydestä.
      2015-tähän päivään on ollut hienoja vuosia, vaikka myös vaikeita. Ne ovat ennakoineet ensi vuotta, jolloin pitäisi toteutua ehkäpä elämäni suurin unelma:) *kop kop*
      Eli plussan puolella mennään, ehdottomasti:)

    • Minulle moni asia nautin kun näen pikku maailmani huolettomana ja nautin pienistä onnellisuuden hetkistä arjen keskellä.

      tänään katselin kun poika oli reteesti se teki minulle hyvän olon. Hieno pikku mies siitä tulee piti olla kuvakin siitä. Fiksu komea relax
      Pikku vauva vain koko ajan juttelee koko ajan puhuu se kuulostaa kivalta mutta taas sitte koen velvollisuudeksi jutella sille olla seurana ettei lle yksin poikakin on vain 3kk nautin kovin ja toivon että saan kaikki energiani käyttöön joten arki rullaamaan
      ”Kaikilla on niin nastaa”
      https://m.youtube.com/watch?v=ncpkMUDdLUY
      https://m.youtube.com/watch?v=ncpkMUDdLUY

    • Anonyymi

      1. Poikuuden menettäminen 14 vuotiaana 19 vuotiaan naisenalun kanssa(wow)
      2. Pitkä suhde ensimmäisen puolison kanssa, hyvä nainen vaikka lopussa oli kyllä täysi sekopää(tykkään vieläkin)
      3. Samasta suhteesta tulleet lapset, fiksuja vaikka vanhemmat eivät välttämättä ole fiksuimmasta päästä
      4. Uusi nainen ja elämänkumppani
      5. Lapsi uudesta suhteesta, fiksu kuin mikä, ei ole selvästi tullut isäänsä
      6. Monta mahtavaa työpaikkaa ja hyvät työkaverit
      7. Ihanat ihmiset ja heidän tapaaminen kaduilla, kaupoissa, työpaikoilla, harrastuksissa ovat jokainen pieni lisä hyvän kierteeseen, silloin kun oma olo on alakuloinen
      8. Maailman näkeminen, mahdollisuus seikkailla


      AsianVierestä

    • Anonyymi

      Hmmm.... Klishee, mutta tytär. Olen tehnyt jotain tässä maailmassa oikeinkin... :)

      • Anonyymi

        Jos tyttäresi kuolisi, onnettomuudessa, sairauteen tms. miten se vaikuttaisi loppuelämääsi? Luuletko, että alkoholisoituisit, vai päättäisitkö hankkia lisää lapsia, sekoaisitko? Vai jatkuisiko elämäsi muuten samanlaisena, mutta tyhjempänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tyttäresi kuolisi, onnettomuudessa, sairauteen tms. miten se vaikuttaisi loppuelämääsi? Luuletko, että alkoholisoituisit, vai päättäisitkö hankkia lisää lapsia, sekoaisitko? Vai jatkuisiko elämäsi muuten samanlaisena, mutta tyhjempänä?

        Sitä vaan, et miksi minun pitäisi nyt täyttää päätäni sellaisilla pohdinnoilla?


    • Anonyymi

      Aikaisemmat viestini olivat feikkejä, parasta mitä minulle on tapahtunut on se ensimmäinen urheilukilpailu siittiönä. Pääsin vasta "viidentenä perille" mutta kovan pään ansiosta voitin koko kilpailun ja synnyin. Se on oikeasti parasta mitä minulle on tapahtunut, niille muille 5 miljoonalle kävi kalpaten. Olen ollut voittajana tuosta hetkestä saakka, mennyt pidemmälle mitä miljoonat toiset eli jotain erityistä minussa ja teissä lukijoissa varmasti on?

      AsianVierestä

      • Minä taas olin voittaja jo ollessani munasolu..😌


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Minä taas olin voittaja jo ollessani munasolu..😌

        Se oli sinun toinen puolikas, et ollut kokonainen joten kai minäkin olin puolikas kunnes tapasin sen munasolun:)
        https://www.youtube.com/watch?v=elUMPcUex60


        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se oli sinun toinen puolikas, et ollut kokonainen joten kai minäkin olin puolikas kunnes tapasin sen munasolun:)
        https://www.youtube.com/watch?v=elUMPcUex60


        AsianVierestä

        Se munasolu on ollut olemassa jo silloin kun äitimme syntyivät..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Se munasolu on ollut olemassa jo silloin kun äitimme syntyivät..

        Eikös munasolut huuhtoudu vessasta ales tai onko sinulla elämäsi aikana vain yksi? No joo. Mutta siittiöltä vaaditaan enemmän mitä munasolulta. Jos ajatellaan miehen olevan siittiö ja naisen munasolu niin yhtä onnistunutta hedelmöitystä vasten tulee olla 200 000 siittiötä yhtä munasolua kohden? Helppoa olla nainen:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös munasolut huuhtoudu vessasta ales tai onko sinulla elämäsi aikana vain yksi? No joo. Mutta siittiöltä vaaditaan enemmän mitä munasolulta. Jos ajatellaan miehen olevan siittiö ja naisen munasolu niin yhtä onnistunutta hedelmöitystä vasten tulee olla 200 000 siittiötä yhtä munasolua kohden? Helppoa olla nainen:)

        AsianVierestä

        Ne tietyt munasolut, joista me kaikki ollaan kehitytty on olleet olemassa äitimme munasarjoissa jo silloin kun äitimme syntyi.. Siittiösoluja nyt tukee ja menee miljoonia joka päivä..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ne tietyt munasolut, joista me kaikki ollaan kehitytty on olleet olemassa äitimme munasarjoissa jo silloin kun äitimme syntyi.. Siittiösoluja nyt tukee ja menee miljoonia joka päivä..

        Siittiösolut ikäänkuin täydentävät munasoluja, vähän kuin ripottelisi suolaa ranskalaisten päälle..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Siittiösolut ikäänkuin täydentävät munasoluja, vähän kuin ripottelisi suolaa ranskalaisten päälle..

        Kokoerokin saattaa olla samanlainen..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kokoerokin saattaa olla samanlainen..

        Ai, nyt mentiin sitten mäkkärille, minulle chicken nuggets ilman sooseja.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, nyt mentiin sitten mäkkärille, minulle chicken nuggets ilman sooseja.

        AsianVierestä

        Heh heh, tuosta tuli hyvä vitsi mieleen. Johtuukohan tuosta munasolujutusta että jotkut naiset vain löhöävät alla koska luulevat vielä olevansa munasoluja:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh, tuosta tuli hyvä vitsi mieleen. Johtuukohan tuosta munasolujutusta että jotkut naiset vain löhöävät alla koska luulevat vielä olevansa munasoluja:)

        AsianVierestä

        No jopas! 😃

        Teillä on Wuhwelin kanssa jutut. Munasolu AV kumminkin tekee kaikki pisimmän ja haastavimman työn. Nappaa kopin ja muodostaa yksilön. 😛

        Ilman munasolua siittiöt olis vaan ikuisia seikkailijoita, jokainen...poikkeuksetta.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        No jopas! 😃

        Teillä on Wuhwelin kanssa jutut. Munasolu AV kumminkin tekee kaikki pisimmän ja haastavimman työn. Nappaa kopin ja muodostaa yksilön. 😛

        Ilman munasolua siittiöt olis vaan ikuisia seikkailijoita, jokainen...poikkeuksetta.

        Tuosta tuli mieleeni se että pesin tänään pyykinpesukoneen sitruunahapolla. Siellä on varmaan elänyt muutama munasolu ja siittiö...ei sitä koskaan tiedä...

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta tuli mieleeni se että pesin tänään pyykinpesukoneen sitruunahapolla. Siellä on varmaan elänyt muutama munasolu ja siittiö...ei sitä koskaan tiedä...

        AsianVierestä

        Etikkakin sopii siihin hommaan. :)

        Voihan ollakin...ei voi tietää.


    • Anonyymi

      Parasta maailmassa olisi mielestäni se että en olisi itse ikinä syntynytkään.

      • Tää ei ole jossitteluketju.


      • Anonyymi

        Miten voit ajatella edes noin? Isänä en hyväksy tuollaista asennetta yhdeltäkään ihmiseltä. Jokainen meistä on yhtä tärkeitä tai merkitsemättömiä. Harva meistä jää maailman historiaan mutta moni meistä liittyy siihen mitä maailmasta ja sen historiasta kirjoitetaan.

        AsianVierestä


      • Anonyymi

        Oli vain kuvitelma, ja itse oikeasti pelkäsin että miten jotkut valtakunta ja abris suuttuvat jos sotkeudun heidän asioihinsa.... ehkä pystyin jotenkin ainakin :D


      • Mutta sitten et olisi meidän kaverina täällä :(


      • Anonyymi

        Mullekin tämä olis ollut parasta. Itsekkäät vanhemmat eivät vaan olleet samaa mieltä ja nyt sitten joudun kärsimään siitä. Tulispa jo loppu tälle turhalle elämälle.


    • En kerro tänne :D

      • Kerro muumina.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kerro muumina.

        Joku kuitenkin aina tunnistaa.


      • Anonyymi

        Menen nukkumaan jaa haaveilen että joku abris tai Zombi olisi nukuttamassa Xl myös ja jotkut muutkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menen nukkumaan jaa haaveilen että joku abris tai Zombi olisi nukuttamassa Xl myös ja jotkut muutkin.

        Moi, missäs sinä olet ollut? En tiedä huomasitko, mutta minä olen siis Partakaveri. Olin yhden kesän hoitokodissa töissä ja saattelin mummuja ja pappoja höyhensaarille päivittäin. Olen siis hyvä nukuttamaan. Ja netin kauttahan me kaikki ollaan yhteydessä toisiimme. Kun suljet silmäsi, minä olen ajatuksissa mukana jotta näet kauniita unia. Hyviä lepohetkiä :)


    • Ottamatta sen tarkemmin kantaa kyseisen naisen käytökseen tai siihen menikö tilanne niinkuin Strömsössä, niin eiköhän se ole se poikuuden menetys viime syksynä. Sen jälkeen on ollut ihan erilainen minäkuva ja lähestymistapa asioihin.

      Olin eri tavalla onnellinen myös siinä tilanteessa kun sain ajokortin kymmenisen vuotta sitten. Ehkä se oli siihen astisen elämäni paras hetki.

      • Anonyymi

        Silloinhan sinä kerroit kaiken menneen paremmin kuin hyvin. Taisit vähän kaunistella? :) Pystytkö nyt jo kertomaan palstan ätmeille, mikä ekalla kerralla voi olla vähemmän hohdokasta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silloinhan sinä kerroit kaiken menneen paremmin kuin hyvin. Taisit vähän kaunistella? :) Pystytkö nyt jo kertomaan palstan ätmeille, mikä ekalla kerralla voi olla vähemmän hohdokasta?

        No ihan ekalla kerralla en saanut hoidettua hommaa loppuun asti muuten kuin heivaamalla kortsun pois ja käyttämällä oman käden oikeutta. Olin välillä myös epävarma olimmeko kunnolla sisäkkäin. Vaikeaa löytää hyvää asentoa jne.

        Tokalla ja näillä näkymin viimeisellä kerralla tän naisen kanssa laukesin kumiin ja tunsin itseni mieheksi siitä lähtien.


    • Anonyymi

      Parasta pitkään aikaan : menin ihan eka kertaa ns Deittisivustoille vastailin huitaisten johonkin ihme profiilikysymyksiin ja kas kummaa sieltähän tuli mainosluontoisesti kiinnostuneita-mutta mutta sinnehän olisikin pitänyt ensin maksaa joten homma tyssäsi siihen eteen päässyt profiiliini katsomaan-parasta on se että tajusin että homma onkin hyvin hanskassa itsellä-ähkin ja puhkin kun palveluun ei salasana millään kelvannut nyt tajuan että pääsy estettiin palvelusta käsin siis parasta on että yhä pää toimii ja opin taas jotain uutta! Sinne se evp jäi!!!!

    • Anonyymi

      Olin 36 vuotiaana seksisuhteessa 17 v tytön kanssa 8kk ajan. Se oli kyllä parasta mitä on tapahtunut.

      • Ja kehtaat kertoa siitä!


      • Anonyymi

        Tuo olisi kyllä ihan parasta, valitettavasti moni meistä ainoastaan haaveilee vastaavasta.


    • Anonyymi

      Parhaita asioita on paljonkin. Henkilökohtaisia, eikä mulla ole tapana niistä huudella täällä. Enkä tiedä ehkä tapahtumista, koska tapahtumattomuus voi olla hyvä juttu myös.

      Löydän helposti hyviä asioita ympäriltäni.

      xL

    • Elämä on tasapaksu jana päästä päähän. Ei mitään huippuhetkiä.

    • Anonyymi

      Sitä vieläkin odottelen, olenkin jo 70 ja 80 v välillä.
      Edellisessä elämässäni parasta oli kuoleman kokemus. Voi sitä sanoinkuvaamattoman uskomatonta iloa ja riemua, kun tunsi pääsevänsä täältä pois!
      Tapahtui ehkä hivenen yli sata vuotta sitten melko keskellä Suomea. Ja oman tyhmyyden sekä liiallisen kiltteyden takia.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe