https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pysayttava-lista-paljastaa-mita-kaikkea-naiset-tekevat-jotta-eivat-joutuisi-raiskatuiksi-tama-on-normaalia-mutta-sen-ei-pitaisi-olla/7097190#gs.zxeal2
Mies voi aina halutessaan panna helposti väkisin, tuossa on pitkä lista asioista joita naiset joutuvat tekemään välttäkseen raiskauksen eivätkä nuo siltikään estä miestä. Naisen elämä on täyttä helvettiä.
Naiset joutuvat ekemään paljon asioita, jotta eivät joutuisi raiskatuksi!!
36
54
Vastaukset
- Anonyymi
"Katie Kalua-Walker puolestaan uskoo, ettei pelkkien äitien panos riitä kulttuurin muuttamiseen: myös isien, isoisien, enojen ja veljien täytyy lakata edistämästä raiskauskulttuuria.
– Miten lopetamme naisten yliseksualisoimisen? Miten luomme kulttuurin, jossa naiset ja miehet ovat oikeasti tasa-arvoisia, Kalua-Walker kysyy."
Miten lopetamme naisten yliseksualisoimisen? Presidentti Tavja Halonen on keksinyt siihen ratkaisun: unohtakaa naisellisuus.Miten miehet voisivat osallistua?
Ei Tavja Halonen ole mies! Tonttu!
Pitäisi olla valistusta enemmän kouluissa. Kotona isien, setien, ukkien pitäisi lopetella toksiset jutut maskuliinisuudesta. Lopettaa naisen esineellistäminen, yleistäminen. Tietty vaikeaahan se on, jos itse on kasvanut siihen muottiin...
Siksi minusta sitä kannattaisi valistaa kouluissa ja intissä esimerkiksi, mutta inttikin on täynnä toksista maskuliinisuutta.
Tässä ois varmaan työnsarkaa joillain ammattilaisilla.- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Miten miehet voisivat osallistua?
Pitäisi olla valistusta enemmän kouluissa. Kotona isien, setien, ukkien pitäisi lopetella toksiset jutut maskuliinisuudesta. Lopettaa naisen esineellistäminen, yleistäminen. Tietty vaikeaahan se on, jos itse on kasvanut siihen muottiin...
Siksi minusta sitä kannattaisi valistaa kouluissa ja intissä esimerkiksi, mutta inttikin on täynnä toksista maskuliinisuutta.
Tässä ois varmaan työnsarkaa joillain ammattilaisilla.Tavja on tonttu. Niitä ei raiskaile kukaan.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Miten miehet voisivat osallistua?
Tässä ois varmaan työnsarkaa joillain ammattilaisilla.Nainen esineellisetää itse itsensä top5% miehen edessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen esineellisetää itse itsensä top5% miehen edessä.
Noinhan se on.
Sitten ihmetellään jos muutkin miehet käyvät kuumina. Anonyymi kirjoitti:
Nainen esineellisetää itse itsensä top5% miehen edessä.
Miten nainen esineellistää itse itsensä?
- Anonyymi
Esimerkit taitavat olla taas kerran USA:sta jossa turvallisuuskysymykset ovat vähän toista suuruusluokkaa kun Suomessa. Alkaen vaikka siitä, että Suomessa on melko harvinaista tulla ammutuksi sivullisena. USA:ssa ei niinkään. Mutta ammutuksi tuleminen ei ole seksuaalista väkivaltaa, eikä siksi kiinnosta Katie Kalua-Walkeria.
Suomessa naiset joutuvat edelleen useimmiten kokemaan väkivaltaa ja seksuaalista väkivaltaa tuntemansa miehen taholta. Mikä on nähtävissä esim. siinä että ainoa linkki Suomeen ko. jutussa on "Riina-Maria Metso eli yhteensä seitsemän vuotta väkivaltaisissa suhteissa". - Anonyymi
Eipä tuossa listassa taida mikään kohta käsittää erikseen naisia ja erityisesti raiskausten estämistä vaan aivan yhtä hyvin voi koskea miehiä. Vai onkos miehille automaattisesti turvallista mennä yksin, keskellä yötä, päissään jonnekin pimeille parkkialueille tai poluille.
- Anonyymi
Taas jotain puolitotuuksia.
Miehen elämä on samanlaista mutta joutuu varomaan homottelua, hakkaamista ja jopa tappamista. Siksi kuljen pää kenossa aina ulkona että näyttäisin säälittävältä enkä provosoi kilpa miestä taistelemaan reviiristä. Sellasta se on kun ei synny ravintoketjun huipulle...
Miehen yläpuolella ei ole ketään...Naisten yläpuolella on miehet, joten he pelkäävät miehiä.
-Nainen tarvitsee miehen turvamiehekseen.Wwuwuw kirjoitti:
Mies se on turvamieskin.
Turvallisinta on pysyä miehistä kokonaan erossa.Itse olen niin empaattinen ja ns. "rehelliseen oikeellisuuteen" elämässä pyrkivä, Kyse on omantunnon jutuistakin, että en minä voisi naista raiskata missään olosuhteissa... Olisin varmasti naiselle luotettava turvamies.
blade83 kirjoitti:
Itse olen niin empaattinen ja ns. "rehelliseen oikeellisuuteen" elämässä pyrkivä, Kyse on omantunnon jutuistakin, että en minä voisi naista raiskata missään olosuhteissa... Olisin varmasti naiselle luotettava turvamies.
Hah.
Sä olet sovinisti ja rasisti. Ja tietysti homofoobikko..Nuo yleensä kuuluu samaan pakettiin.
Tuollaiset naisten kannattaa kiertää kaukaa ja kaikesta päätellen niin on käynytkin..👍Wwuwuw kirjoitti:
Hah.
Sä olet sovinisti ja rasisti. Ja tietysti homofoobikko..Nuo yleensä kuuluu samaan pakettiin.
Tuollaiset naisten kannattaa kiertää kaukaa ja kaikesta päätellen niin on käynytkin..👍Paras turvamies naiselle olisi toinen nainen. Turvamiesnainen. Miehille kun se turvan tarjoaminen on sairaan usein turpaan tarjoamista..
blade83 kirjoitti:
Itse olen niin empaattinen ja ns. "rehelliseen oikeellisuuteen" elämässä pyrkivä, Kyse on omantunnon jutuistakin, että en minä voisi naista raiskata missään olosuhteissa... Olisin varmasti naiselle luotettava turvamies.
Etpä tietenkään, koska nainen ei anna siihen lupaa.
- Anonyymi
Eipä kaltaisestasi ätmistä mitään turvaa olisi, paitsi jos viet huomion kun saat itse pataasi.
Wwuwuw kirjoitti:
Hah.
Tuollaiset naisten kannattaa kiertää kaukaa ja kaikesta päätellen niin on käynytkin..👍Olipa pahasti sanottu.....No nyt mä loukkaannun.
Anonyymi kirjoitti:
Eipä kaltaisestasi ätmistä mitään turvaa olisi, paitsi jos viet huomion kun saat itse pataasi.
Mitä tarkoitat...Olemmeko me tavanneet joskus vai koetko oman mielikuvituksesi olevan totta?
Jostain luin ajatuksen, että siinä missä nainen pelkää miesten tappavan tämän, niin mies pelkää, että nainen nauraa tälle.
Ja täällähän mä naureskelen.- Anonyymi
Niin no, ei tuo nyt oikein suomalaiseen arkitodellisuuteen tuollaisenaan sovi. Ja kyllähän jenkeissä esim. hälytysjärjestelmät tms ovat ihan muistakin syistä - Suomessa taas niitä on aika harvalla, ja useimmiten niillä ajatellaan estettävän omaisuusrikoksia.
Höpönöpön, täyttä tuubaa. Ai että tällaiset jutut ovat ärsyttäviä.
Nainen ei ole mikään miehen käytössä oleva olio!Jos tarkkaan mietitään, saattaa olla se hätä toisin päin eli miehillä.
Itsemääräämisoikeus. Henkilökohtaisesti muu ei tule edes mieleen.
Mitään ala miesten edessä kyykkimään...
Saavat kuunnella mitä minulla on asiaa.Wwuwuw kirjoitti:
Se on muuten aina ilo nähdä sun nikkis täällä..🤗
Noh kiitos! Kuinkas nyt silleen! :D
Kivasta kommentistasi piristyneenä putosin melkein tuolilta, kuule
-kuin myös! :D
Välillä on tuntunut, että olisi paljon painavaa asiaa sanottavana, mutta juutas kun ei kerkee!misspönttöuuni kirjoitti:
Noh kiitos! Kuinkas nyt silleen! :D
Kivasta kommentistasi piristyneenä putosin melkein tuolilta, kuule
-kuin myös! :D
Välillä on tuntunut, että olisi paljon painavaa asiaa sanottavana, mutta juutas kun ei kerkee!Ai kuin? Niin mä olen aina aatellu.
Piristävä ruiske oot täällä.😄Wwuwuw kirjoitti:
Ai kuin? Niin mä olen aina aatellu.
Piristävä ruiske oot täällä.😄Naah... *naurua*
Eipä sitä aina tiiä.
Minä vaan hypin sinun jalanjäljissäsi, katson "kas, Wuu on tuossa lanannut jo tietä" :)
- Anonyymi
Tjoo, no ne kaikki listatut asiathan oli sellaisia joita täällä turvallisessa, kilittien miesten maassa naisten ei ole tarvinnut tehdä. Toisin on kansainvälisemmillä markkinoilla ja tuleehan ne suomeenkin nuo (osin on jo tulleetkin). Traagisintahan tässä lienee se että naiset itse ovat suurimpia puolestapuhujia sellaisten ilmiöiden tuonnille että joutuvat tulevaisuudessa noita listauksia noudattamaan. Siitä ne sitten syyttää meitä valkoisia kantismiehiä kuitenkin. Kunha n ei kävisi kuten gillettelle:
https://www.kansalainen.fi/miehia-liiasta-maskuliinisuudesta-syyttavasta-mainoskampanjanjasta-seurasi-gillettelle-jattitappiot/
-harmis- - Anonyymi
"Miten luomme kulttuurin, jossa naiset ja miehet ovat oikeasti tasa-arvoisia"
Maailmankaikkeus ei ole tasa-arvoinen. Me elämme saalistavassa maailmankaikkeudessa jossa leijonat ja hyeenat raatelevat toisiaan kuoliaaksi. Kysymyksen esittäjä on lähtökohtaisesti täysin harhainen.
Ja vaikka onnistuisimme luomaan utopian, ulkopuolelta tulee uusi uhka, kun vajaaälyiset ja primitiiviset kehitysmaalaiset tulisivat rajojen yli raiskaamaan joka tapauksessa. Päinvastoin vihervasemmistolaisuus tekee meistä puolustuskyvyttömiä, kun soijapojista ei ole estämään ainuttakaan matun tekemää raiskausta. Ruotsissa raiskataan jopa miehiä, koska heistä on tullut halveksuttavan heikkoja.- Anonyymi
Eläintä ja ihmistä ei voi asettaa samalle viivalle. Eläin toimii vaistonsa mukaan ja näyttää väkivaltaiselta. Ihmisellä on ( pitäisi olla) järki ja hän voi valita mitä tekee. On pelokkaan, jostain syystä, mielipide, että tulee " ulkopuolisia" uhkia sieltä sun täältä. Pelottelu on väkivaltaa jo sinänsä. Mutta muuten hyvä keskustelu täällä, peukutan. Tädtä on hyvä jatkaa.
- Anonyymi
Naiset vai, tuo oli yhden naisen juttu ei kaikki naiset läheskään ajattele että voisivat joutua raiskatuksi. Raiskaaja voi olla joku tuttukin ja niin on tapahtunut monelle naiselle. Ilmeisesti jutun nainen asuu omakotitalossa, kerrostalon kolmannessa kerroksessa ei tarvii pitää ikkunoita kiinni.
- Anonyymi
Lapset ovat useinmiten äitiensä kasvattamia. Miehet suljetaan perheissä ulkopuolelle. Lapset oppivat arvot äidiltään.
Se äidin ajatusmaailma tarttuu myös lapsiin.
Jos miehiä ja isiä arvostettaisiin perheissä enemmän, meillä kaikilla olisi turvallisempi ja parempi maailma.
Jos jo äidinmaidosta imetään miehet on sikoja, miten muuten miehet voisivat käyttäytyä?
Nyt kun itselläni on toisenlaisesta kulttuurista rakas, elämä on paljon parempaa.
Rakkaani kertoo joka ikinen päivä, minun olevan paras mies maailmassa.
Ei liene vaikea arvata, miten yritän siihen vastata.
Eikä se ole kovin vaikeaa koska, saan ja saan antaa rakkautta niin paljon kun vain mahdollista. Myös lapset vaistoavat sen että, äiti on onnellinen. Me aikuiset huolehditaan myös lasten onnellisuudesta eikä pelkästään tarpeista.
Jokaisella on tärkeä rooli perheessämme. Jokaisen mielipidettä arvostetaan. Otamme huomioon myös iso ja isoisovanhemmat. Myönnän että rakkaani on nerokas neuvottelija. Hän yleensä keksii ratkaisun, jos on yhteen sovitettavia asioita. Ratkaisu on valmis vasta kun kaikki on oikeasti tyytyväisiä. Tosin asiaa helpottaa se että, kaikki tietää olevansa rakastettuja ja tärkeitä. Ei tarvitse omaa egoaan pönkittää. - Anonyymi
Terve itsesuojeluvaisto riittää.
- Anonyymi
Ja lisää. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/24199cfb-94bd-4504-abf7-f98c7a926690
Vanhemmat opastakaa ja kasvattakaa lapsianne etteivät he ole 10-vuotiaina tinderissä esittämässä vanhempaa kuin ovat ettei käy kuten linkin jutussa.
"Kiitos" 2015 ja Sipilä jne. - Anonyymi
Kannattaa muuttaa oulusta pois niin ei joudu raiskatuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591194Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11860Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83623Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46554Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501