mitä teet iltapalaksesi

Anonyymi

itse söin päivällä huonosti ja piti tehdä uunimakkaraa tai uunimakkaraa ja keittää perunoita tai muusia mutta teenkin perunaa makkaraa ja silliä ja kananmunia nyt kiehuu perunat

30

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosiaan ilta-pala. Äsken mussutin vadelmia, nyt voiski laittaa teetä ja voikkarin-

Aika tuhti ilta-pala sulla ja maistuis mullekin muuten, mutta sillin kippaisin.

• Anonyymi

Jos liikkuisit Rymättylän Röölässä, niin siellä saisit syödä silliä aivan varmasti.

• Anonyymi

tee ja voikkari on hyvää ja kelpais myös minullekkin ja jos olisit luonani niin silliä ei tarvi ottaa no haluaisitko jotain muuta sillin tilalle jja täytyis tehdä kahdelle yhden sijaan

• Anonyymi kirjoitti:

Jos liikkuisit Rymättylän Röölässä, niin siellä saisit syödä silliä aivan varmasti.

Missäs päin se Rymättylä on? Pitää vissiin taas kattella kuukkelia...

• Anonyymi kirjoitti:

tee ja voikkari on hyvää ja kelpais myös minullekkin ja jos olisit luonani niin silliä ei tarvi ottaa no haluaisitko jotain muuta sillin tilalle jja täytyis tehdä kahdelle yhden sijaan

Ei kai siihen tilalle mitään tarvitse.

• Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

Ei kai siihen tilalle mitään tarvitse.

no jos et silliä ota niin kyllä siihen voi ottaa tilalle jotain muuta esim salaattia vaikka italian tai punajuurisalaattia niin jotain tai tykkäätkö jostain muusta kalasta

• Anonyymi kirjoitti:

no jos et silliä ota niin kyllä siihen voi ottaa tilalle jotain muuta esim salaattia vaikka italian tai punajuurisalaattia niin jotain tai tykkäätkö jostain muusta kalasta

Tykkään kyllä kalasta, en graavatusta kylläkään. Kyllä se sillikin menee.

• Anonyymi

Tykkään kyllä kalasta, en graavatusta kylläkään. Kyllä se sillikin menee.

mikä on suosikki sillisi ja merkkisi itse tykkään matjes juhla sipuli sinappi mauste silleistä kaikki muu käy mutta ei tomaatti silli ja mikä makkara sinusta sopii parhaiten sillin ja perunoiden kanssa

• Anonyymi kirjoitti:

mikä on suosikki sillisi ja merkkisi itse tykkään matjes juhla sipuli sinappi mauste silleistä kaikki muu käy mutta ei tomaatti silli ja mikä makkara sinusta sopii parhaiten sillin ja perunoiden kanssa

Kyllä se sitten on ihan naturell rasvasilli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä v.tun sillipalsta tämä on!?

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä v.tun sillipalsta tämä on!?

Suomi24:n sinkkupalsta.

• Anonyymi

Kyllä se sitten on ihan naturell rasvasilli.

onko se sitä joita myydään vakuumipaketissa olevaa sillifileetä ja entä mikä makkara sopii kyytipojaksi

• Anonyymi

Missäs päin se Rymättylä on? Pitää vissiin taas kattella kuukkelia...

Rymättylä sijaitsee noin 35 km Turusta lounaaseen. Mainiot saaristomaisemat. Ja Röölän kylä sijaitsee noin 5 km Rymättylän citystä etelään. Röölässä on sillilaivan laituri ja kesäisin auki oleva ravintola.

• Anonyymi kirjoitti:

onko se sitä joita myydään vakuumipaketissa olevaa sillifileetä ja entä mikä makkara sopii kyytipojaksi

Sitäpä juuri. Itse en yhdistäisi silliä ja makkaraa samalla aterialla, mutta makunsa kullakin. Tai tietenkin jos syö pitkän kaavan mukaan , voihan sitä silloin yhdistelläkin erilaisia juttuja

• Anonyymi kirjoitti:

Rymättylä sijaitsee noin 35 km Turusta lounaaseen. Mainiot saaristomaisemat. Ja Röölän kylä sijaitsee noin 5 km Rymättylän citystä etelään. Röölässä on sillilaivan laituri ja kesäisin auki oleva ravintola.

Ahaa...siellä päin. Varmasti onkin hienot maisemat siellä, saaristossa.

• Anonyymi

Maisemien lisäksi Rymättylässä on se hieno asia, että siellä ei yksikään mies mieti mitään ulkonäköasioita eikä sitä, että "miksi naiset ei tykkää". Rymättylän miehet ovat kiinnostuneet merestä ja kalastuksesta. Jos joku menee Rymättylään, niin Rymättylän mies kysyy ensimmäiseksi: "Kummonen paatti sul on?"

• Anonyymi kirjoitti:

Maisemien lisäksi Rymättylässä on se hieno asia, että siellä ei yksikään mies mieti mitään ulkonäköasioita eikä sitä, että "miksi naiset ei tykkää". Rymättylän miehet ovat kiinnostuneet merestä ja kalastuksesta. Jos joku menee Rymättylään, niin Rymättylän mies kysyy ensimmäiseksi: "Kummonen paatti sul on?"

Kuulostaa kyllä jo taivaalta.
        Mitenkähän tuo Rymättylä kuulostaa jotenkin tutulta....

• Anonyymi

Se on "iltapala" ei "ilta-pala".

• Anonyymi kirjoitti:

Se on "iltapala" ei "ilta-pala".

Katos vaan....mitähän lienen ajatellut kirjoittaessani....

• Anonyymi

Täällä vietettiin minun synttäreitä marenkikakun kera.

• Onneksi olkoon :)

• Anonyymi

Kiitos😏.

• Anonyymi

Litran halpakaljaa join ja paketin halpalenkkiä söin. Näin juhlisti ikisinkku 75 M elokuun melkein loppua.

• Anonyymi

Laitoin lahnaa.

• Sämlällä vois lähtee nälkä. Oivariinia ja metua, oltermanneineen väliin. Vedellä perille! 😃👌

• Aika ihania iltapaloja :D :D

• En tee iltapalaa, söin tuhdin päivällisen.

Broileria, riisiä, ja kreikkalaista salaattia.

• Anonyymi

Mä taidan syödä kans jotain... on nälkä, kun olin tehnyt tehnyt iltapalat valmiiksi koko porukalle lähdin saunaan. Saunominen vei viimeisetkin mehut minusta, join mukillisen teetä ja suunnistin sänkyyni nukkumaan.
      Mä olen nukkunut tosi sikeesti kuudesta asti noin kymmeneen, nyt oli käytävä vessassa... se tee pyrki jo ulos.

Kaikki iltapaksi tehdyt voileivät näköjään oli syöy loppuun joten otin marjajukurttia, kreikkalaista ja marjoja sekoitin aamiaiselle tarjottavaks.
      Oli koskemattomana vielä jääkaapissa maustumassa, aika makeaa tuntuu olevan, tosin marjat antaa kivan hapokkaan makunsa.
      Puolen litran pullon täytän vedellä ja suunnistan takaisin sänkyyni nukkumaan.

Hyvää yötä, kaikille yö kyöpeleille!
      ex-trollikka

• Vettä.

• Anonyymi

Ehkä keitän porkkanoita ja kauraleivän kanssa? Herkuttelen jugurtin ja suolakalojen kera.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      537
      1768
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      863
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      711
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      697
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      66
      613
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe