Tänä iltana Veromalammentietä klo 21 runkut ja imut
Imatran runkkupaikat
Anonyymi
49541
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
Vastaukset 49
Vanhimmat
Huomenna iltana?
Tänään klo 20 jälkeen
Imetkö?
Imen loppuun asti aamuisin niskan lietteellä. seitsemän aikoihin
täällä myös imuri, jolle käy päivisin siinä viiden tienoilla. paljaalla otan suihin
Oisko tänään illasta imijää? tai jopa paniaa? Imen itsekkin ja runkkaan 21.30 veromaalammentie. Ilmota tähän jos tulet enne kasia, ni ei tuu turhaa ajettuu.
menee kello 22.00 ennen ku ehin paikalle
Tänään imettäjää?
Tänään klo 21.30 tai 22
Huomiseen väkisin,, oisko klo 22 huomenillalla?
Tänään ajelen klo 22. -bi mies-
Oliko illalla tulioita? siinä noin klo 22.00. saa panna, imen runkkaan, saa imeä ja runkata. m.51. 15/3,5
Tänään klo 16.30 runkut imut -toppi reissumies-
Oisko tänään illasta ? saa panna, imen ja runkkaan! klo 22.00
Imen loppuun asti aamuseisokit niskan lietteellä seitsemän aikoihin.
Niskan pururadan maastossa imettävää ja nieltävää? Lenkkeilijät ja muut ulkoilijat. Vanhempi mies imee loppuun asti.
Imettäjää jänhiälän lavalle tänään?
Tänään klo 21.30
Olisko aamuseisokkia imettäväksi aamuisin lietteellä seitsemän jälkeen? Vanhempi mies imee loppuun asti.
Voisin tulla, jos oot paikalla?
Ei näy vanhempaa, eikä nuorempaa...
Kia kuski samalla asialla? Veronalammelle?
Hiljaista oli veronalammellakin, sekä lietteellä edelleen...
Olin paikalla puoli kahdeksaan asti.
juu olin, ja ois ollu kiima, itse asiassa viläkin, mennäänkö nyt? mikä auto sulla?
Jos ei kauheasti sada, vois vanhempi mies tulla lietteelle kävelylenkille siinä neljän, viiden aikoihin. Löytyiskö imettävää?
Tänään seitsemän jälkeen imettävää Niskan pururadan maastossa? 55v mies imee loppuun asti.
Tänä iltana klo 21.45-22 Veromalammentielle. -41v top reissumies-
Tulen, saa panna kortsun kanssa jos ei oo kovin iso!!
Ilmota ootko tulossa?
Sain jo seuraa klo 21.30 ;) Kiitti seurasta ;) -41v top reissumies-
Reissumies hirtetää munista!! ei ollu ketään koko paikassa, itse olin 21.20, paikalla, toki kamu tuli klo 22, mut reissu mies oli reissussa näköjään
Olisikohan vanhaa ukkoa imu runkkukaveriksi
Olisikohan tänään yhden tienoilla kalua imettäväksi Lietteellä? vanhempi mies imee loppuun asti.
Tänään seitsemän jälkeen imettävää ja nieltävää Niskan pururadan maastossa? 55v mies imee loppuun asti.
Tänä iltana Veromalammentielle ;) Klo 21?
Reissumies tulee, tulethan sinäkin, reissumies tulee siisään tai suuhun,,
Vanhempi mies imee loppuun asti aamuseisokit lietteellä seitsemän aikoihin.
Tulkaa Lappeenrantaan
Noei saatana tulla! ku reissunies 41v, päivystää tääl veromalammel, panee ja ottaa hyvin suihin!!
Tänään viiden aikoihin vanhempi mies imee loppuun asti lietteellä tai venerannalla.
Tänään klo 21 Veromalammentietä, imen loppuun ;)
Tänään Niskan pururadan maastossa 19:00 jälkeen, 55v mies imee loppuun asti.
Tänä iltana Veromalammentielle runkut imut
Uusi runkkupaikat kartta täällä: https://cruisingmap.net
Vanhempi mies imee loppuun asti aamuseisokit niskan lietteellä. Imen ja nielen.
Mellonmäki tule sinne nopeasti nin tulen imemään kulliasi nuolen runkkaan ja nielen spermasi. Ja jos tykkäät naida niin auliisti pyllistää en tarjoan perseeni kovaakin nussimiseen!
Vanhempi mies imee loppuun asti niskan lietteellä tai venerannalla kolmen aikoihin.
Melkein joka päivä kolmen aikoihin vanhempi mies imee loppuun asti