Tänä iltana Veromalammentietä klo 21 runkut ja imut
Imatran runkkupaikat
49
423
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenna iltana?
- Anonyymi
Tänään klo 20 jälkeen
- Anonyymi
Imetkö?
- Anonyymi
Imen loppuun asti aamuisin niskan lietteellä. seitsemän aikoihin
- Anonyymi
täällä myös imuri, jolle käy päivisin siinä viiden tienoilla. paljaalla otan suihin
- Anonyymi
Oisko tänään illasta imijää? tai jopa paniaa? Imen itsekkin ja runkkaan 21.30 veromaalammentie. Ilmota tähän jos tulet enne kasia, ni ei tuu turhaa ajettuu.
- Anonyymi
menee kello 22.00 ennen ku ehin paikalle
- Anonyymi
Tänään imettäjää?
- Anonyymi
Tänään klo 21.30 tai 22
- Anonyymi
Huomiseen väkisin,, oisko klo 22 huomenillalla?
- Anonyymi
Tänään ajelen klo 22. -bi mies-
- Anonyymi
Oliko illalla tulioita? siinä noin klo 22.00. saa panna, imen runkkaan, saa imeä ja runkata. m.51. 15/3,5
- Anonyymi
Tänään klo 16.30 runkut imut -toppi reissumies-
- Anonyymi
Oisko tänään illasta ? saa panna, imen ja runkkaan! klo 22.00
- Anonyymi
Imen loppuun asti aamuseisokit niskan lietteellä seitsemän aikoihin.
- Anonyymi
Niskan pururadan maastossa imettävää ja nieltävää? Lenkkeilijät ja muut ulkoilijat. Vanhempi mies imee loppuun asti.
- Anonyymi
Imettäjää jänhiälän lavalle tänään?
- Anonyymi
Tänään klo 21.30
- Anonyymi
Olisko aamuseisokkia imettäväksi aamuisin lietteellä seitsemän jälkeen? Vanhempi mies imee loppuun asti.
- Anonyymi
Voisin tulla, jos oot paikalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin tulla, jos oot paikalla?
Ei näy vanhempaa, eikä nuorempaa...
- Anonyymi
Kia kuski samalla asialla? Veronalammelle?
- Anonyymi
Hiljaista oli veronalammellakin, sekä lietteellä edelleen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näy vanhempaa, eikä nuorempaa...
Olin paikalla puoli kahdeksaan asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kia kuski samalla asialla? Veronalammelle?
juu olin, ja ois ollu kiima, itse asiassa viläkin, mennäänkö nyt? mikä auto sulla?
- Anonyymi
Jos ei kauheasti sada, vois vanhempi mies tulla lietteelle kävelylenkille siinä neljän, viiden aikoihin. Löytyiskö imettävää?
- Anonyymi
Tänään seitsemän jälkeen imettävää Niskan pururadan maastossa? 55v mies imee loppuun asti.
- Anonyymi
Tänä iltana klo 21.45-22 Veromalammentielle. -41v top reissumies-
- Anonyymi
Tulen, saa panna kortsun kanssa jos ei oo kovin iso!!
- Anonyymi
Ilmota ootko tulossa?
- Anonyymi
Sain jo seuraa klo 21.30 ;) Kiitti seurasta ;) -41v top reissumies-
- Anonyymi
Reissumies hirtetää munista!! ei ollu ketään koko paikassa, itse olin 21.20, paikalla, toki kamu tuli klo 22, mut reissu mies oli reissussa näköjään
- Anonyymi
Olisikohan vanhaa ukkoa imu runkkukaveriksi
- Anonyymi
Olisikohan tänään yhden tienoilla kalua imettäväksi Lietteellä? vanhempi mies imee loppuun asti.
- Anonyymi
Tänään seitsemän jälkeen imettävää ja nieltävää Niskan pururadan maastossa? 55v mies imee loppuun asti.
- Anonyymi
Tänä iltana Veromalammentielle ;) Klo 21?
- Anonyymi
Reissumies tulee, tulethan sinäkin, reissumies tulee siisään tai suuhun,,
- Anonyymi
Vanhempi mies imee loppuun asti aamuseisokit lietteellä seitsemän aikoihin.
- Anonyymi
Tulkaa Lappeenrantaan
Noei saatana tulla! ku reissunies 41v, päivystää tääl veromalammel, panee ja ottaa hyvin suihin!!
- Anonyymi
Tänään viiden aikoihin vanhempi mies imee loppuun asti lietteellä tai venerannalla.
- Anonyymi
Tänään klo 21 Veromalammentietä, imen loppuun ;)
- Anonyymi
Tänään Niskan pururadan maastossa 19:00 jälkeen, 55v mies imee loppuun asti.
- Anonyymi
Tänä iltana Veromalammentielle runkut imut
- Anonyymi
Uusi runkkupaikat kartta täällä: https://cruisingmap.net
- Anonyymi
Vanhempi mies imee loppuun asti aamuseisokit niskan lietteellä. Imen ja nielen.
- Anonyymi
Mellonmäki tule sinne nopeasti nin tulen imemään kulliasi nuolen runkkaan ja nielen spermasi. Ja jos tykkäät naida niin auliisti pyllistää en tarjoan perseeni kovaakin nussimiseen!
- Anonyymi
Vanhempi mies imee loppuun asti niskan lietteellä tai venerannalla kolmen aikoihin.
- Anonyymi
Melkein joka päivä kolmen aikoihin vanhempi mies imee loppuun asti
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 834535
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854401Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433749Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163473Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402967Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102744En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä152673IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392073Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581738Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1011288