Subua, sieniä, suonen sisäisiä, poltat, otat nappeja , syöt huume keksejä ja kakkuja, imppaat, vedät nenään tai käytät jotain reseptilääkettä huumaus tarkoituksessa ?
0 ei koskaan
1 noin kerran kuussa, tai harvemmin
2 2-4 krt kuussa
3 2-3 krt viikossa
4 4 krt viikossa, tai useammin
Kuinka usein käytät huumeita
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
0. No en tod. koskaan. Pupillit on laajentuneet ihan muusta syystä. Silmälääkäri laittoi niihin tippoja 🙄
Kukas sut nyt niinku edes näkee?
Itsekin olen ollut silmänpohjan tutkimuksissa lähinnä tuon silmien punotuksen, rähmimisen takia, josta olenkin tänne kertoillut. Ne tipat vaikuttaa jotain 30 min - 1h joten tuskimpa sellasta tarttee mainita kun huumeista puhutaan.
Huumeiden käyttö on elämäntapa eikä se rajoitu 30 minuuttiin.
Itselle on useat useat kerrat tarjottu kokeiltavaksi mm. kannabista ja jotain nappia... ekstaasi? emt.
Mutta en ole halunnut edes kokeilla. Pelännyt liikaa että päänuppi menee johonkin psykoosiin tms. tai sekoaa muuten aivan täysin. Olenkin aina tarjonneille sanonut että tiedän olevani sen verran herkkä ihminen kaikelle vierasaineille etten uskalla edes kokeilla kertaa. Pelkään ettei psyyke kestä taikka saan jonkun sydän pysähdyksen ..
Enkä ymmärrä täysin miksi joku ihminen haluaa aiheuttaa itselleen ongelmia lisää huumeilla? Ne maksaa, psyyke menee sekaisin ja fysiikka alkaa hajoaan.
Itse lopetin alkoholinkin kuukausittaisen käytön koska sekin vaikutti liikaa negatiivisesti terveyteeni.- Anonyymi
Ajattelijan_osa kirjoitti:
Itsekin olen ollut silmänpohjan tutkimuksissa lähinnä tuon silmien punotuksen, rähmimisen takia, josta olenkin tänne kertoillut. Ne tipat vaikuttaa jotain 30 min - 1h joten tuskimpa sellasta tarttee mainita kun huumeista puhutaan.
Itselle on useat useat kerrat tarjottu kokeiltavaksi mm. kannabista ja jotain nappia... ekstaasi? emt.
Mutta en ole halunnut edes kokeilla. Pelännyt liikaa että päänuppi menee johonkin psykoosiin tms. tai sekoaa muuten aivan täysin. Olenkin aina tarjonneille sanonut että tiedän olevani sen verran herkkä ihminen kaikelle vierasaineille etten uskalla edes kokeilla kertaa. Pelkään ettei psyyke kestä taikka saan jonkun sydän pysähdyksen ..
Enkä ymmärrä täysin miksi joku ihminen haluaa aiheuttaa itselleen ongelmia lisää huumeilla? Ne maksaa, psyyke menee sekaisin ja fysiikka alkaa hajoaan.
Itse lopetin alkoholinkin kuukausittaisen käytön koska sekin vaikutti liikaa negatiivisesti terveyteeni.Luitko mun vastauksen alempaa ennen kirjoitusta elämäntavasta? Sekavasti kirjoitettu, mutta, jos viiden vuoden sisällä on 3 kertaa jotakin kokeillut ja mun eliniästä 5 vuotta on hyvin suppea aika
Ei se elämäntapa ole kaikille ihmisille ollenkaan, vaikka kokeillut olisikin, eikä se ihmisestä tee yhtään huonompaa/parempaa onko kokeillut vai ei Anonyymi kirjoitti:
Luitko mun vastauksen alempaa ennen kirjoitusta elämäntavasta? Sekavasti kirjoitettu, mutta, jos viiden vuoden sisällä on 3 kertaa jotakin kokeillut ja mun eliniästä 5 vuotta on hyvin suppea aika
Ei se elämäntapa ole kaikille ihmisille ollenkaan, vaikka kokeillut olisikin, eikä se ihmisestä tee yhtään huonompaa/parempaa onko kokeillut vai eiEn varmaankaan lukenut kun julkaisin oman kommenttini 15.45 ja sinun on julkaistu 15.50
- Anonyymi
Ajattelijan_osa kirjoitti:
Itse lopetin alkoholinkin kuukausittaisen käytön koska sekin vaikutti liikaa negatiivisesti terveyteeni.Eikö edes sen vertaa tiedenaista löydy että empiristisesti kiinnostaisi ottaa selvää eri aineiden vaikutuksista? Elämää tämä on ja joskus kaduttaa ne taakse jätetyt asiat, itse toimin joskus mielenkiinnon vuoksikin juuri toisin.
Ei mihinkään jää kiinni kun päättää että tämä on tässä.
Tästä vähän tietoa miten alkoholi ja nikotiini (tupakka) ovat addiktoivampia huumeita kuin ekstaasi tai edes pilvi.
https://thl.fi/fi/web/alkoholi-tupakka-ja-riippuvuudet/ehkaiseva-paihdetyo/keskeiset-kasitteet/paihteiden-riippuvuus-vertailu
Tässäkin alkoholin addiktoivasta vaikutuksesta, seitsemänneksi vaarallinen huume
https://mentalhealthdaily.com/2014/10/10/10-most-addictive-drugs-list/ Anonyymi kirjoitti:
Eikö edes sen vertaa tiedenaista löydy että empiristisesti kiinnostaisi ottaa selvää eri aineiden vaikutuksista? Elämää tämä on ja joskus kaduttaa ne taakse jätetyt asiat, itse toimin joskus mielenkiinnon vuoksikin juuri toisin.
Ei mihinkään jää kiinni kun päättää että tämä on tässä.
Tästä vähän tietoa miten alkoholi ja nikotiini (tupakka) ovat addiktoivampia huumeita kuin ekstaasi tai edes pilvi.
https://thl.fi/fi/web/alkoholi-tupakka-ja-riippuvuudet/ehkaiseva-paihdetyo/keskeiset-kasitteet/paihteiden-riippuvuus-vertailu
Tässäkin alkoholin addiktoivasta vaikutuksesta, seitsemänneksi vaarallinen huume
https://mentalhealthdaily.com/2014/10/10/10-most-addictive-drugs-list/En välitä saada terveyteeni mitään vipoja tai päänuppiani sekoaan joten ei mulla ole huumeita kohtaan muuta tunnetta kuin pelko
- Anonyymi
Mikä on vastaus viimeks neljä vuotta sit jotakin, siinä taisi olla pari vuotta väliä aiemmin tuota kertaa yhdestä muusta kerrasta ja siitä kerrasta noin vuosi sitä ennen jotain 🤔
Eipä nuo mulle mitään ihmeitä tehnyt, joten ei kiinnosta enää uudelleen kokeilla noita 3 kertaa lukuunottamatta - Anonyymi
Voin kai sanoa 0, vaikka vuosia sitten kun asuin Tanskassa poltin kaksi kertaa hasista.
Nyt asun maassa jossa kannabista voi ostaa jos ei ihan laillisesti mutta vapaasti kuitenkin, ei siihen puututa. Mutta enää ei viehätä, kokeilunhalu oli ja meni. Ei mun juttu. - Anonyymi
Se on 0.
- Anonyymi
Vanhentuneita juttuja mulla jo mutta mdma pitäisi laillistaa ja alkoholi kieltää globaalisti kokonaan (alkoholi addiktoi pahemmin kuin kokaiini) ja yhteiskunnat kokisivat jonkin asteisen valaistumisen kun käyttäminen olisi kontrollissa.
Piriäkin meni joskus ja pilveä monessa muodossa ja sekakäyttöä alkoholin ja tennareiden kanssa.
Nyt vuosia 0 kun oluetkin on alkoholittomia. - Anonyymi
En koskaan
En koskaan tällä hetkellä ainakana käytä, koskaanhan ei teidä ajautuuko ihminen elämässään käyttämään, se voi osua melkein kenen tahansa kohdalle =/
- Anonyymi
En koskaan. En ole koskaan edes nähnyt huumeita livenä. Oma elämä on onneksi siltä osin ollut suojeltua, ettei ole ollut koskaan tarvetta tuollaiseen eikä muidenkaan päihteiden käyttöön. Elämää ja maailmaa voi ihmetellä ilman päihteitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1363145Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2712768Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641728Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2111712- 601618
- 481299
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831259Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781232Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3121107Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391042