Nainen saa uuden miehen ihan tuosta vaan, kuten saamme lukea: https://www.is.fi/viihde/art-2000006231240.html
Göranilla taisi olla aikoinaan 1980-luvulla HIFK aikoina jännämies ******** ****** *****. Tuomiokin tuli. Naisille kelpaa vain ja ainoastaan jännämies.
Naisilla on helppoa
20
<50
Vastaukset
Aina kun nainen menee heterosuhteeseen, niin tiettävästi menee myös mies.
- Anonyymi
Mutta sitä ei voi tietää millainen työ ja tuska miehellä on ollut ennen sitä.
- Anonyymi
Jännämies menee suhteeseen. Lahjonnasta ja parituksesta tuomittu jännämies on naisten mieleen.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sitä ei voi tietää millainen työ ja tuska miehellä on ollut ennen sitä.
Naisilla se työ ja tuska alkaa sitten suhteessa..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Naisilla se työ ja tuska alkaa sitten suhteessa..
Sittenhän se menee aika tasan kun naisten nirsoilusta ja passiivisuudesta katkeroituneet miehet purkavat suhteessa kaikki tuskansa. Järkevämminkin voisi toki hoitaa tämän koko parisuhdekuvion.
Anonyymi kirjoitti:
Sittenhän se menee aika tasan kun naisten nirsoilusta ja passiivisuudesta katkeroituneet miehet purkavat suhteessa kaikki tuskansa. Järkevämminkin voisi toki hoitaa tämän koko parisuhdekuvion.
Paskanjauhantaa koko juttu taas, sano.
- Anonyymi
Ding-Dong -ääni tulee ja sitten vielä että: poliisin poika hei, ding-dong :D'
- Anonyymi
Viinamies on aina alkoholisti ja poilisimies eli ylikomisario.
- Anonyymi
Pukin, ja ketunkolohuollon pitää toimia.
T:Asap - Anonyymi
Oon sanonut että nainen on se joka valitsee miehen. Nainen näyttää miehelle että haluaa miehen sujauttamalla numeron ja homma selvä. Mies ei koskaan saa valita naista ellei ole komea top 10 mies.
Uuden miehen voi saada tuosta vaan, mutta mimmosen onkin eri asia...
Mielummin sitä ottaa semmosen, jonka kanssa viihtyy ja mieluusti pidempääkin kun vaan käymätietä. Joten sitten se ei enää ookkaan niin helppoa.- Anonyymi
Vähän hassuja pointteja noissakin elokuvissa, joku korkea palkkatappaja jonka nimeksi on vain sovittu sillä hetkellä "shakaali" tekemään jotain tehtävää, oikeaa nimeä ei ole ollenkaan :D
Näinhän se on, naisille on kaikki helppoa, ei tarvitse kuin armollisesti viitata ja heti mies juoksee siihen valmiina parisuhteilemaan sen aikaa kuin nainen häntä jaksaa katsella.
- Anonyymi
Kävelee pistooli kädessä kuin james pont ja varmistin pois päältä ja yön pimeydessä melkein ampuu itseään varpaaseen.
Nämä Shakaali-palkkamurhaaja -elokuvat 2kpl vanha ja hyviä aivan, mutta erittäin kylmää ajattelua toisten elämiä kohtaan tuollaiset.
Vanhempi elokuva näistä Shakaali-jutuista kannattaa katsoa ensin ja sitten uudempi. Anonyymi kirjoitti:
Kävelee pistooli kädessä kuin james pont ja varmistin pois päältä ja yön pimeydessä melkein ampuu itseään varpaaseen.
Nämä Shakaali-palkkamurhaaja -elokuvat 2kpl vanha ja hyviä aivan, mutta erittäin kylmää ajattelua toisten elämiä kohtaan tuollaiset.
Vanhempi elokuva näistä Shakaali-jutuista kannattaa katsoa ensin ja sitten uudempi.Varmistamattoman aseen kanssa on vaarallista kävellä, voi tosiaan ampua itseänsä. Se ei taida tuntua kovin hyvältä.
Palkkamurhaajalla ei kai saa kamalasti olle empaattisia tunteita, työ saattaa kärsiä.- Anonyymi
Nuo elokuvat kyllä kannattaa katsella omaksi iloksi :D
Olen kyllä itse tehnyt joskus sellaista että kävelee pistoolin kanssa ja varmistin pois päältä melkein ammuin omaan varpaaseen kyllä :D Anonyymi kirjoitti:
Nuo elokuvat kyllä kannattaa katsella omaksi iloksi :D
Olen kyllä itse tehnyt joskus sellaista että kävelee pistoolin kanssa ja varmistin pois päältä melkein ammuin omaan varpaaseen kyllä :DMeillä isä oli tosi tarkka siitä miten aseitten kanssa pitää toimia.
- Anonyymi
Tuollaisessa on hyvä pointti jos on niin jotenkin tunnettu... ei tarvitse olla oikeaa nimeä itsellä ollenkaan.
- Anonyymi
,,, tuollainenkin sanonta: "juuri sillä hetkellä ei sattunut olemaan varmistin päällä pistoolissakaan" :ÖD
- Anonyymi
Olen viime aikoina alkanut katselemaan erästä puskaa miestä itselleni, mutta hän vaikuttavaa niin ujoilta. Ei vastaa katseeseen, ja säikähtää jos puhun hänelle. Ehkä olen niin ruma, että säikytän hänet. 😣 Tiedän miehen olevan sinkku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 313010
- 951626
- 1271464
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa381306- 821209
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo261099- 541018
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270971MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil230958Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall124937