nainen kumpi olet luonteeltasi suhteessa alistuva vai alistaja eli kysymys on seksissä eli kumpi olet dominatar vai submissive
nainen kumpi olet luonteeltasi
49
58
Vastaukset
- Anonyymi
Ujomman miehen kanssa helposti alistava mutta taitonsa osaavan kanssa helposti alistuva
- Anonyymi
no eikös sitä yleensä olla jompi kumpi eikä molempia ja millainen on taitonsa osaava mies ja miten sinä alistat esim käsketkö nuole pimppiäni ja älä vikise vaan nuole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no eikös sitä yleensä olla jompi kumpi eikä molempia ja millainen on taitonsa osaava mies ja miten sinä alistat esim käsketkö nuole pimppiäni ja älä vikise vaan nuole
vai onko taidokas mies vaan kova ja sanoo polvistu ja tee suullasi hyvää ja sinä tyydytät hänet mutta hän ei sinua niin määräävä mies on talossa laki
- Anonyymi
Alistuva.
- Anonyymi
mitäs jos on kaksi alistuvaa eli vuorotteletteko silloin vai miten se menee
Tiimipelaaja.
- Anonyymi
mutta kumpi olet enemmän
- Anonyymi
niin otatko äkkiä ohjat vai ottaako se toinen ohjat
Anonyymi kirjoitti:
mutta kumpi olet enemmän
Tiimipelaaja vai enemmän tiimipelaaja?
Olen tiimipelaaja = joukkuepelaaja...yhdessä nääs....- Anonyymi
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Tiimipelaaja vai enemmän tiimipelaaja?
Olen tiimipelaaja = joukkuepelaaja...yhdessä nääs....no joo mutta kummasta tykkäät enemmän kun mies ottaa ohjat ja määrää mitä tehdään ja koska vai että sinä määräät tahdin ja kumpaa olet seksissä ja kumpi kotona muuten on boss
Anonyymi kirjoitti:
no joo mutta kummasta tykkäät enemmän kun mies ottaa ohjat ja määrää mitä tehdään ja koska vai että sinä määräät tahdin ja kumpaa olet seksissä ja kumpi kotona muuten on boss
Olen edelleen tiimipelaaja.
Kumpaa sinä olet mielummin, ohjaaja vai ohjattava?- Anonyymi
Olen edelleen tiimipelaaja.
Kumpaa sinä olet mielummin, ohjaaja vai ohjattava?no itse olen kapu joka asiassa ja hienoa heittää nainen sänkyyn ja sanoa nauti kultaseni no joo tykkään siitä mistä kumpikin tykkää
Anonyymi kirjoitti:
no itse olen kapu joka asiassa ja hienoa heittää nainen sänkyyn ja sanoa nauti kultaseni no joo tykkään siitä mistä kumpikin tykkää
Se on aika hyvä lähtökohta, jos tykkää siitä mistä kumpikin tykkää. Kun heität sinä naistasi sinne sänkyyn, oletko koskaan heittänyt sängyn ohi?
- Anonyymi
Se on aika hyvä lähtökohta, jos tykkää siitä mistä kumpikin tykkää. Kun heität sinä naistasi sinne sänkyyn, oletko koskaan heittänyt sängyn ohi?
no eipä ole tullut koskaan heitettyä ja jos heittäisin niin kärsisin niin joskus voi leikkiä vaikka alistumis leikkiä mutta tykkään kun kumpikin nauttii hellästä seksistä tai mten sen sanoisi
Anonyymi kirjoitti:
no eipä ole tullut koskaan heitettyä ja jos heittäisin niin kärsisin niin joskus voi leikkiä vaikka alistumis leikkiä mutta tykkään kun kumpikin nauttii hellästä seksistä tai mten sen sanoisi
Voisihan se olla aika mukava kokemus sekin, jos heittäisi ohi. Ellei siis sattuihi, siitä saisi hyvän kahden välisen jutun, johon voisi aina salaperäisesti viitata ja saada toisen muistamaan ...
Kummankin nautinto kuulostaa kyllä hyvältä seksiltä.- Anonyymi
Voisihan se olla aika mukava kokemus sekin, jos heittäisi ohi. Ellei siis sattuihi, siitä saisi hyvän kahden välisen jutun, johon voisi aina salaperäisesti viitata ja saada toisen muistamaan ...
Kummankin nautinto kuulostaa kyllä hyvältä seksiltä.no empäs nyt tiedä oiskos niin mukava kokemus ja eikä olisi kiva jutun aihe tiedossa ja toinen muistaa sen koko loppu elämän niin ei se kivaa olisi mutta joo kummankin nautinto on tärkeää
Anonyymi kirjoitti:
no empäs nyt tiedä oiskos niin mukava kokemus ja eikä olisi kiva jutun aihe tiedossa ja toinen muistaa sen koko loppu elämän niin ei se kivaa olisi mutta joo kummankin nautinto on tärkeää
Entäs jos nauttii siitä, ettei kumpikaan nauti?
Anonyymi kirjoitti:
no empäs nyt tiedä oiskos niin mukava kokemus ja eikä olisi kiva jutun aihe tiedossa ja toinen muistaa sen koko loppu elämän niin ei se kivaa olisi mutta joo kummankin nautinto on tärkeää
Entä jos sen kumpikin ottaisi huumorilla, että kun oli niin kiihkeätä ja kiire petiin ja ...hups...ja sen jälkeen vielä suuremmalla innolla hommeleihin?
Abrakadabra kirjoitti:
Entäs jos nauttii siitä, ettei kumpikaan nauti?
Minusta se on aika hyvä tilanne :)
- Anonyymi
Entä jos sen kumpikin ottaisi huumorilla, että kun oli niin kiihkeätä ja kiire petiin ja ...hups...ja sen jälkeen vielä suuremmalla innolla hommeleihin?
sitten asia on toinen ja vahingoille ei voi mitään tai kun ei satuteta toista mutta se ei olisi kivaa jos nainen ei ottaisikaan sitä huumorilla vaan kysyy mitäs tuli tehtyä
Anonyymi kirjoitti:
sitten asia on toinen ja vahingoille ei voi mitään tai kun ei satuteta toista mutta se ei olisi kivaa jos nainen ei ottaisikaan sitä huumorilla vaan kysyy mitäs tuli tehtyä
Niin, jos ei ole huumorintajuinen siten, että pitäisi tuollaista huumorina, sitten se on ongelma.
Minusta tuntuu, että itse ottaisin sen huumorina ja siitä voisi tulla meidän kahden välinen intiimi yksityisjuttu, jota voisi käyttää "esileikkinä" jossain ihmisten ilmoilla.- Anonyymi
Minusta se on aika hyvä tilanne :)
Win win situation, tasapeli. 😊
Abris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Win win situation, tasapeli. 😊
AbrisSiltäpä se kyllä vaikuttaa, ei huano tähän maailman aikaan :)
-kaskenpolttaja
PS. Jos ei lennä sängyn ohi, lentää suomi24:stä pihalle.... - Anonyymi
Niin, jos ei ole huumorintajuinen siten, että pitäisi tuollaista huumorina, sitten se on ongelma.
Minusta tuntuu, että itse ottaisin sen huumorina ja siitä voisi tulla meidän kahden välinen intiimi yksityisjuttu, jota voisi käyttää "esileikkinä" jossain ihmisten ilmoilla.epäilen vähän sinua tuskin olet huumori naisia jos mies ottaa pilliin kiinni yhtäkkiä ja heittää sänkyyn ja miehen pitäisi tehdä hyvää sinulle mutta epäilen että huumorin tajusi loppuu siihen ja mies saisi turpiin sinulta mutta mieluummin jotain muuta esileikkiä ihmisten ilmoilla kuin että mies joutuisi käymään kraiveleihisi kiinni
Anonyymi kirjoitti:
epäilen vähän sinua tuskin olet huumori naisia jos mies ottaa pilliin kiinni yhtäkkiä ja heittää sänkyyn ja miehen pitäisi tehdä hyvää sinulle mutta epäilen että huumorin tajusi loppuu siihen ja mies saisi turpiin sinulta mutta mieluummin jotain muuta esileikkiä ihmisten ilmoilla kuin että mies joutuisi käymään kraiveleihisi kiinni
Tuota noin...tässähän ei nyt ollut kyse väkivaltaisesta käytöksestä.
- Anonyymi
Tuota noin...tässähän ei nyt ollut kyse väkivaltaisesta käytöksestä.
no mitä se sitten on jos ei väkivaltaa eli jos mies ottaa yhtäkkiä kiinni ja heittää naisen sänkyyn
Anonyymi kirjoitti:
no mitä se sitten on jos ei väkivaltaa eli jos mies ottaa yhtäkkiä kiinni ja heittää naisen sänkyyn
Mistäpä minä tiedän mitä se sinun tarinassasi on. Tässä nyt taisimme puhua ihan muunlaiseta sänkyyn heittämisestä.
- Anonyymi
Mistäpä minä tiedän mitä se sinun tarinassasi on. Tässä nyt taisimme puhua ihan muunlaiseta sänkyyn heittämisestä.
niin no eikös aika lujaa täydy heittää jos toinen lentää sängyn yli peräseinälle tai lattialle mutta joo parempi kun pysytään normi seksissä eikä mitään väkivalta fantasiaa
Anonyymi kirjoitti:
niin no eikös aika lujaa täydy heittää jos toinen lentää sängyn yli peräseinälle tai lattialle mutta joo parempi kun pysytään normi seksissä eikä mitään väkivalta fantasiaa
Eiköhän se tosiaan ole parempi niin.
Öööh, sooloilija? Mitä veikkaat...?
https://aijaa.com/b3xm1Q
Olisko meistä tullut erinomainen pari? 🤪😜😃- Anonyymi
etkös sinä ole se joka ei tykkää seksistä eikä saada orgasmeja etkä pidä että sinua pidetään hyvänä ja hemmotellaan no tykkäätkö tyydyttää miestäsi yksipuolisesti edes taidat olla aika domina
Anonyymi kirjoitti:
etkös sinä ole se joka ei tykkää seksistä eikä saada orgasmeja etkä pidä että sinua pidetään hyvänä ja hemmotellaan no tykkäätkö tyydyttää miestäsi yksipuolisesti edes taidat olla aika domina
En oo. En tykkää mistään. Piloille lellitty tapaus.. 🤪
- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
En oo. En tykkää mistään. Piloille lellitty tapaus.. 🤪
aika domina olet jos kanssasi seksiä ei ole ja miehesi joutuu tumputtamaan ja olemaan yksin huoneessaan eli alistat miestäsi
Anonyymi kirjoitti:
aika domina olet jos kanssasi seksiä ei ole ja miehesi joutuu tumputtamaan ja olemaan yksin huoneessaan eli alistat miestäsi
Kuten sanoin, en tykkää mistään. ☹️
Pistämma lekkeriksi.- Anonyymi
Abrakadarba pitää voimisteluista ja mahaan taputteluista...
Minä en sen enempää tunne abrista.... mutta niin_: olen varmaankin vaarallisempi kuin lusmu tumma mies erilaisissakin asioissa :D Anonyymi kirjoitti:
Abrakadarba pitää voimisteluista ja mahaan taputteluista...
Minä en sen enempää tunne abrista.... mutta niin_: olen varmaankin vaarallisempi kuin lusmu tumma mies erilaisissakin asioissa :DEiks lusmut oo just vähän arvaamattomia?
- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Eiks lusmut oo just vähän arvaamattomia?
tuo huvittava laulu voimistelulaulu lapsille pää-peppu ja varpaat aamupäivällä oli jotain juttua tuosta :D
Oikeasti olen todella iloinen sellaisesta asiasta kun joku kertoi että: tuo nainen on todellakin .. siis niin vaaralllinen koska ei käy aivan täysillä... _D
Tuollainen laulu on kyllä hyvä aikuisillekin kuunnella jumppaviedeon ohessa.
- Anonyymi
Polvillesi siitä ja heti!
- Anonyymi
Kyllä minä sinut nyljen. Tiedät ja arvaat sen. Sen pituinen se. Sanoi satutäti.
- Anonyymi
Mikä on joku Blackwater Security..... minä saan sellaisista puhua vapaasti mutta tuollainenhan on CIA:n palkkaama yksityinen turvallisuusfirma tuollainen _D
- Anonyymi
Tasa-arvonen eli kumpikaan ei tee mitään, ei vaan oikeelta tulevaa pitää väistää.
- Anonyymi
Sub.
-flowers- Tykkään alistaa mutta myös olla alistettuna jos nainen nauttii siitä että saa alistaa.ja pitää sisällään kaiken tyylilajin...
- Anonyymi
Aika naurattavia juttuja oli aamulla moniakin sellaisia palstalla, tämä oli minulle aika tärkeä kun sain idean erääseen uuteen sarjaan minkä voisin hankkia talviaikaan katsottavaksi: Poltergeist -sarja :D
- Anonyymi
Abris kohta jo taputtelee mahaasi :D
- Anonyymi
Maailmassa ei ole sellaista naista joka ei haluaisi antautua vietäväksi... :)
Määräilijä, mutta jos tekemisissä oikeanlaisen miekkosen kanssa, niin kameleontti :)
- Anonyymi
Naiset on liian usein suhteissaan allapäin.
- Anonyymi
Niin vähintäänkin 40kW-tehoisella painepesurilla varusteltu älypuhelinen olisi hyvä sähköhammasharjan kanssa.... akun pitää kestää kaksi sataa vuottaa 40kW tehoillaan :D
Hammasharja painetehoillaan voisi olla joku Orion Stardust Travels -uusi tuote.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242660
- 951586
- 1211384
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa371174- 751150
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo25994- 53942
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270941MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil216899Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall108830