Kyllä sitä vaan säästyy monelta nololta tilanteelta, kun ei ole naista.
Säästyy myöskin MeeToo naisen ahdistelulta ilman naista, kun nainen voi syytää miestä ahdistelusta, jos mies vaikka hipaisee naista.
Mikään ei olisi niin noloa, kuin olla alasti naisen seurassa.
Arvatkaapa kuinka ruma mies on ilman vaatteita, ihan järkyttävän ruma, että nainen saisi sydänkohtauksen, joten ruman miehen on parasta pitää vaan vaatteet päällä naisen läheisyydessä.
t. Ruma mies
Ilman naista säästyy noloudelta ja muulta
40
<50
Vastaukset
Ai kamala...nyt en kyllä uskalla mennä nukkumaan, näen varmasti painajaisia alastomasta miehestä....apua!!
Kyllä se aika noloa onkin, jos olet naisen seurassa vaikka kaupungilla ja vaatteesi ovat kotona.
Mutta oikeasti, miten sinä haluaisit näihin aloituksiisi vastattavan?- Anonyymi
Että kaikki palstalla toteaisivat, että olen ruma mies, eikä yritetä selitellä, ettei rumia miehiä ole ja että että se on oma päähänpinttymäni.
Jos näkisitte minut, niin saisitte vähintään sydänkohtauksen tai kokovartalo halvauksen.
t. Ruma mies Anonyymi kirjoitti:
Että kaikki palstalla toteaisivat, että olen ruma mies, eikä yritetä selitellä, ettei rumia miehiä ole ja että että se on oma päähänpinttymäni.
Jos näkisitte minut, niin saisitte vähintään sydänkohtauksen tai kokovartalo halvauksen.
t. Ruma miesLaita kuva jakoon, niin arvostellaan.
Anonyymi kirjoitti:
t. Ruma miesMutta ymmärräthän sinä, ettei se sanominen olisi mikään totuus? Kun en ole sinua nähnyt, en tietenkään voi sanoa myöskään että olet minun mielestäni ruma.
Oikeastaan on ihan sama onko rumia miehiä olemassa vai ei, jos oma kokemus on se, että on ruma, mikään määrä toisenlaista informaatiota ei sitä kuitenkaan muuta. Ihan samalla tavalla kuin anorektikko näkee peilistä lihavan ihmisen, näkee itseään rumana pitävä ruman ihmisen.
Miten sinua sitten auttaa se, että kaikki muutkin sanovat sinun olevan ruma?Anonyymi kirjoitti:
t. Ruma miesTeet rumuudesta jotain vähintäin erikoista. Oikein kieriskelet masokismissasi.
Tulisit sinäkin alas sieltä puusta tavallisten ihmisten tasolle.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Teet rumuudesta jotain vähintäin erikoista. Oikein kieriskelet masokismissasi.
Tulisit sinäkin alas sieltä puusta tavallisten ihmisten tasolle.Ärsyttävän negatiivisia kaikki viestisi mitä näkyy kun kävin profiilissasi. Olet inhokkini. Ja se aloitus jossa puolustit darkkista kerran, vai oli se peristä... Hyi helvetti. Juuri näitä kahta suurinta oksetusta palstalla.
Anonyymi kirjoitti:
Ärsyttävän negatiivisia kaikki viestisi mitä näkyy kun kävin profiilissasi. Olet inhokkini. Ja se aloitus jossa puolustit darkkista kerran, vai oli se peristä... Hyi helvetti. Juuri näitä kahta suurinta oksetusta palstalla.
Näkyy se negatiivisuus sinultakin sujuvan.
Ai kamala, älä nyt noin sano! Kaikissa on jotain kaunista/komeaa.
Surullista jos joku ajattelee noin. Ei itseään tarvitse hävetä.- Anonyymi
Kyllä ruma mies ajattelee jatkuvasti joka paikassa omaa rumuuttaan.
Kun ihmisiä tulee vastaan, niin ensimmäiseksi ajattelee, että mitähän ne ajattelevat, kun näin ruma mies kävelee vastaan.
Ennen ajattelin näin naisten osalta, mutta nykyään ajattelen samaa miestenkin osalta, että miehetkin ajattelevat, että onpas siinä ruma mies, no onneksi ei vie meiltä naisia, kun on noin järkyttävän ruma.
Seuraavaksi varmaan alan miettimään, että eläimetkin ajattelevat, että onpas tuossa ruma mies....
Itseäni häpeän tämän ruman pärstän takia, joka seuraa minua joka päivä joka paikkaan, eikä siitä pääse eroon.
Miksi kukaan ei sano, että olen ruma, niin tulisi parempi mieli, kun muutkin toteaisivat rummuteni, eikä siihen mitään kuvia tarvita.
Kun ihmisiä tulee vastaan, niin ensimmäiseksi ajattelee, että mitähän ne ajattelevat, kun näin ruma mies kävelee vastaan.
Ennen ajattelin näin naisten osalta, mutta nykyään ajattelen samaa miestenkin osalta, että miehetkin ajattelevat, että onpas siinä ruma mies, no onneksi ei vie meiltä naisia, kun on noin järkyttävän ruma.
Seuraavaksi varmaan alan miettimään, että eläimetkin ajattelevat, että onpas tuossa ruma mies....
Itseäni häpeän tämän ruman pärstän takia, joka seuraa minua joka päivä joka paikkaan, eikä siitä pääse eroon.
Miksi kukaan ei sano, että olen ruma, niin tulisi parempi mieli, kun muutkin toteaisivat rummuteni, eikä siihen mitään kuvia tarvita.
t. Ruma miesMiten sinulle siitä parempi mieli tulee? Sehän ei kuitenkaan ole sinun rumuudestasi nouseva vastaus , koska emme ole sinua nähneet?
Mutta jos se sinua jotenkin auttaa, voin toki sanoa... olet ruma.
Onko nyt parempi mieli?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
t. Ruma miesUnohdin mainita, että eräs nainen, joka oli terveyskeskusken hammaslääkärinä ja kävin siellä hammaslääkärissä, niin joutui lopettamaan työt, kun minä siellä kävin.
Kuulemma oli tullut jotain allergiaa niistä suojakäsineistä, mutta tosiasia taitaa olla, ettei nainen kestänyt työpaikallaan, kun tiesi, että sieltä se ruma mies tulee 1,5 vuoden välein hammastarkastukseen ja jokainen käynti hammaslääkärissä järkytti tätä naista niin paljon, että häneltä meni yli vuosi toipumiseen.
Tunnen suurta syyllisyyttä asiaan, että minun takia nainen joutui lopettamaan työt.
Tässä on selvä todiste, kuinka ruma mies oikeasti olen, että pilaan muidenkin elämän rumalla ulkonäölläni.
t. Ruma mies - Anonyymi
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Miten sinulle siitä parempi mieli tulee? Sehän ei kuitenkaan ole sinun rumuudestasi nouseva vastaus , koska emme ole sinua nähneet?
Mutta jos se sinua jotenkin auttaa, voin toki sanoa... olet ruma.
Onko nyt parempi mieli?Juu, heti tuli parempi mieli, kun joku sanoo asian kuten se on, että olen todella ruma mies, joka pitäisi valaa sementtiin ja upottaa merenpohjaan.
t. Ruma miesÄlä viitsi olla tuollainen! Ihme pinttymiä sinullakin. Ei sillä pärställä elämää tehdä vaan sillä, miten kannat itseäsi, miten olet rento, miten kohtelet toista, hymyiletkö, vitsailetko, oletko sanojesi mittainen jne., hauskat ihmiset ovat esimerkiksi miellyttäviä :)
Höpsö, taidat kerjätä vaan rapsutusta! :)Anonyymi kirjoitti:
Juu, heti tuli parempi mieli, kun joku sanoo asian kuten se on, että olen todella ruma mies, joka pitäisi valaa sementtiin ja upottaa merenpohjaan.
t. Ruma miesEn sanonut kyllä ihan noin, mutta jos se mieltäsi helpottaa, niin voithan aina kuvitella minun sanoneen tuon.
- Anonyymi
Hieno huomio, kuten itsestäänselvyyksiltä säästyy. Botokspumpatut kulmakarvanvärjääjät on niin rivoja suistaan nykyään.
- Anonyymi
Ajattelin ottaa tatuoinnin "Elvytys kielto" jos joku ystävällinen tatuoija sellaisen minun tatuoisi, vaikka sydämen kohdalle tai näkyvälle paikalle, ettei vaan kukaan ala elvyttämään rumaa miestä eloon, jos tässä jokun sairaskohtauksen saa.
En todellakaan halua, että joku toope elvyttää meikäläisen eloon, vaan rumalle miehelle on paras, ettei kukaan ala elvyttämään.
t. Ruma mies- Anonyymi
Ihan tosiaan olen asia kanssa....
Ihan tosiaan olen asia kanssa....
t. Ruma miesKerrassaan huikaisevaa itsesääliä... Mä antaisin tuosta marttyyrikimarasta miltei täyden kympin, mut 9 miinus.... aina voi parantaa. :oD
- Anonyymi
Ruman miehen mantra jatkuu palstalla, aion olla kiusananne täällä pitkään.......
t. Ruma mies Joku siihen tulee ja sanoo, että minä vaan pussasin, sitä ei lasketa elvytykseksi, ja sitten sinä virkoat :D
- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Joku siihen tulee ja sanoo, että minä vaan pussasin, sitä ei lasketa elvytykseksi, ja sitten sinä virkoat :D
Tuskinpa kukaan rumaa miestä suulle elvyttää tai pussaa, vaan toteavat, että vittu, kun on ruma mies, saa vielä jonkun taudin tuosta...
Tuskinpa kukaan rumaa miestä suulle elvyttää tai pussaa, vaan toteavat, että vittu, kun on ruma mies, saa vielä jonkun taudin tuosta...
t. Ruma miesEt sinä siinä vaiheessa sitä tiedä :D
- Anonyymi
Ainakin elämänasenteeltasi olet selvästi todella ruma mies. Ulkonäkösi tuskin yltää lähellekään luonteesi rumuutta. Hyvä, että et pyri parisuhteeseen kenenkään onnettoman kanssa, säästät meitä sielusi mustuudelta.
- Anonyymi
Kokonaisuus on yhtä rumuutta minussa. Parisuhteeseen en ole sen jälkeen pyrkinyt, kun totesin rumuuteni, en halua pilata yhdenkään naisen elämää, koska nainen tekisi vähintään itsemurhan, jos joutuisi olemaan näin ruman miehen kanssa.
t. Ruma mies - Anonyymi
Huoh. Joskos vähä ajattelisit erilailla itsestäsi.
- Anonyymi
Onko tuo taiteenlaji nimeltään ironia? Aloitin juuri aloittelijoiden piirrustuskurssilla. Palkkaa en voi maksaa, mutta ryhdytkö alastonmallikseni? Itsetuntoani kohottaisi saada malli, jonka kohdalla minun piirrustus päihittää esikuvansa.
- Anonyymi
Helvetti ku täälä jaksetaan jauhaa rumasta miehestä kokoajan:):)
- Anonyymi
Rumuus ei ole este, ettekö sitä tajua, on rumia naisiaki ja neki saa miestä. On lihavaa naista neki saa miestä. On todella ylipainosta miestä, neki saa joskus naista:).
- Anonyymi
Ei kauneus oo rumuutta kauniimpaa ruma on kaunis ja kaunis rumaa Jos ruma on suoraa ja kaunis väärää kuka kauniin säätää ja ruman määrää....
- Anonyymi
Juu ei ruma mies näe alastonta naista koskaan koska ei naiset halua rumaa miestä. Rumat naiset haluaa komeita top 10 miehiä kuten jääkiekkoilijoita ja muita urheilijoita. Olette syystä yksinäisiä ja se on rumuus.
- Anonyymi
Juu ei ole totta. Jauha vain paskaa niinku haluat. Ruma mies voi myös saada naisen.
- Anonyymi
Ei kovin monet jääkiekkoilijat ole mun mielestä kovin komeita:).
Älä välitä, minäkin olen ruma. Kyllä meille tilaa täällä on ja kummasti saadaan lisää, kun lähdetään katuja auraamaan...iiik! Väistykää!!!!
Ihan kun rumuus tarttuisi... :)
Ei se tartu.- Anonyymi
Varakkuuskin tarttuu, rumuus ei abriksesta pysty tarttumaan, kauneus ehkä. Ruostekin tarttuu jos on ruosteinen mersedes-persedes-perselleen-lens on Maseratin läheisyydessä kilometrin etäisyydellä, niin Maserati voi ottaa siitä mersusta tartunnan ruosteeseen.
Corvette sen sijaan on turvallinen auto, ei ruostu koska on kokonaan alumiinia ja muovia :) Anonyymi kirjoitti:
Varakkuuskin tarttuu, rumuus ei abriksesta pysty tarttumaan, kauneus ehkä. Ruostekin tarttuu jos on ruosteinen mersedes-persedes-perselleen-lens on Maseratin läheisyydessä kilometrin etäisyydellä, niin Maserati voi ottaa siitä mersusta tartunnan ruosteeseen.
Corvette sen sijaan on turvallinen auto, ei ruostu koska on kokonaan alumiinia ja muovia :)En kyllä oo huomannu varakkuudenkaan tarttuvan, mullakin on varakkaita tuttavia ja sukulaisiakin. Mutta emmä vaan ole. :(
Kellä on kauneutta, se voi periytyä lapsille vaikkapa muttei tarttua.
Ruostekkaan ei tartu kun takamuksesta alushousun persukseen..tai ruosteiselta puutarhatuolilta voi tarttua kyllä istuessa...- Anonyymi
Määrittele siis varakkuus: montako miljardia euroa pitää olla kotona kassakaapissa kultaharkkoina esim?
Anonyymi kirjoitti:
Määrittele siis varakkuus: montako miljardia euroa pitää olla kotona kassakaapissa kultaharkkoina esim?
Ai minä vai, varakkuusko? Minä pidän ihmistä varakkaana, joka voi ostella huushollin ja mitä nyt tartteekaan ihan käteisellä ilman lainaa. Ilman velkaa.
Ei se tarvi siis olla kuin muutama satatuhatta esimerkiksi. Jos rahasummista jutellaan. Rikas on sitten jo ihminen jolla on yli miljoona varaa tilillä.
Muutama kympitonni ei ihmisestä tee vielä varakasta. :)Abrakadabra kirjoitti:
Ai minä vai, varakkuusko? Minä pidän ihmistä varakkaana, joka voi ostella huushollin ja mitä nyt tartteekaan ihan käteisellä ilman lainaa. Ilman velkaa.
Ei se tarvi siis olla kuin muutama satatuhatta esimerkiksi. Jos rahasummista jutellaan. Rikas on sitten jo ihminen jolla on yli miljoona varaa tilillä.
Muutama kympitonni ei ihmisestä tee vielä varakasta. :)Ja tietysti sitä rahaa virtaa varakkaalle ja rikkaalle helposti myös jatkuvasti lisää. :)
- Anonyymi
Uusi firma taas tulee, kun sen funeau-höpötyksien ansiosta syntyi: Orion Stardust Travels, nyt tulee Omega Inspirations Center :D
Eikös hyviä firmojen nimiä, jää vain ihmeeksi mitä tekevät sitten oikeasti, nimi on mitä ihmeellisin, jotain import/export everything legal activitity. Ja että mitähän noidenkin ihmeellisten nimisten firmojen takana sitten on? Joku Maltalainen tai Panamalainen, tai Luxemburgilainen yhtiö :D
1 asia, kun todella tajusin erään kirjoittelijan kanssa, nainen siis, tajusin että:on juuri sellainen imijä, eli imee itseensä kaikkea toisista ihmisistä ja on hyvin hankala ihminen, olin iloinen kun tajusin tuon.
- Anonyymi
Se kertoo, että on ruma, kun ei kertakaikkiaan ole kelvannut yhdellekään naiselle, eikä naiset kadulla yhden vilkaisun jälkeen muuta tee, kun naama menee happamelle ja kääntyy poispäin rumasta miehestä.
Eipä voi yksikään nainen syyttää rumaa miestä, että olisi pilanut naisen elämän, koska nainen ei olisi rumaa miestä elämäänsä kelpuuttanut.
t. Ruma mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696452
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612957
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331311
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201