Erikoinen valvenäky

Anonyymi

Olin eduskuntatalon edessä ja huusin: tulkaa ulos!
Paikalle oli tullut katselijoita, ja sisältä tuli 2 ministeriä ulos.
Käskin heidät polvilleen ja he tottelivat.
Kysyin heiltä mikä on tehtävänne ja he vastasivat:edustaa ja palvella kansaa.
Niin minä huusin uudelleen, jokainen jonka tehtävä on edustaa kansaa, tulkaa ulos kansan eteen!
Ja sisältä tuli edustajia ja ministereitä ja he asettuivat eduskuntatalon eteen polvilleen kansan eteen.
Muutama sotilas tuli myös ja jäi oven viereen seisomaan kuin vartija seuraamaan tilannetta.
Ja Käskin edustajia vannomaan valansa kansan ja Jumalan edessä ja he vannoivat.
Ja minä käskin heitä kumartamaan kansalle, jota he palvelevat ja he kumarsivat.
Sitten kävelin heidän takanaan ja huusin: jos jollain on tunnustettavaa, niin tunnustakoon nyt, sillä oikeus tulee tutkimaan kaiken.
Muutama nousi peloissaan ja tunnusti, että oli vietelty rahalla palvelemaan muiden etuja. He myös lupasivat kertoa yhteytensä.
Paikalle oli saapunut poliiseja ja lehdistöä ja kansanjoukko kasvoi.
Minä kysyin uudestaan: onko paikalla vielä joku, joka on toiminut valaansa ja tehtäväänsä vastaan?
Ja käsiä alkoi nousta ilmaan vavisten.
Ja lehdistö aloitti suoran lähetyksen tapahtumista ja yksi kerrallaan tuli tunnustuksia ja huusin poliiseille jotka olivat paikalla: Siinä on todistus, tehkää työnne!
Ja poliisit olivat hämmästyneitä ja yksi kerrallaan heitä asteli ylös ja he ottivat heidät mukaansa.
Ja minä huusin, jos jollain on vielä tunnustettavaa, niin lähettäköön viestin tähän numeroon ja annoin numeron ja heti viestejä alkoi tulemaan.
Kansa ihmetteli ja he huusivat: petturi, petturi, petturi!
Minä sanoin kansalle: he ovat tunnustaneet rikoksensa ja heidän tuomionsa tulee olemaan sen mukainen, kuinka he jatkossa palvelevat oikeutta.

2

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tällainen ennustus minulta:

      (en aloita uutta ketjua, koska mulla ei oo Jumalan vakuutusta tästä...)

      Kaikki jää sulaa etelä- ja pohjoisnapa-alueilta.
      Maailman kartta ja vesiraja muuttuu radikaalisti.

      Lohdutukseksi: silloin on jo vahva asutus Marsissa.

      ---
      heisielu

    • Mitä oikeasti tapahtui:

      Vartijat tulivat paikalle ja saattoivat autoon joka vei takaisin suljetulle osastolle. Lääkeannoksen jälkeen houreet laantuivat ja maassa oli jälleen rauha.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe