Mihin katosi hyvä keskustelu?

Anonyymi

Murhaajat pääsevät taivaaseen, uskomalla myöhempinä aikoina elämässään Jeesukseen.
Oliko liian murskaava aihe?

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus on tullut sovittamaan ihan samalla tavalla murhaajien kuin sinunkin syntisi 🤓
      Mikä siinä niin kummallista on❓

      • Anonyymi

        Mitä sanot niille syntymättömille murhaajan tappamille, eikö se ole evoluution vastaista hävittää kauneimmat ja kykenevimmät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sanot niille syntymättömille murhaajan tappamille, eikö se ole evoluution vastaista hävittää kauneimmat ja kykenevimmät.

        Mistä tiedät, että heistä olisi tullut kauneimpia ja kykenevimpiä 😒❓


      • Kummallista on se, että nuo synnit olisivat jotenkin samanarvoisia.

        Voit murhata kymmenen ihmistä ja päästä silti Taivaaseen ihan sukkana.

        Jos taas olet mallikelpoinen kansalainen mutta et voi uskoa Jeesuksen jumaluuteen, joudut ikuiseen grilliin.

        Se, jonka oikeustajun mukaista tuo on, sanokoon ”heppi”.


    • Anonyymi

      Se onkin kummallista että juuri uskosta jaPyhästä Hengestä osattomat luulevat itseään kaikkein synnittömimmiksi, vaikka uskovaisillakaan , joille sentään Pyhä Henki on kirkastanut ettei heissä ole mitään hyvää itsessään, -ei ole sellaisia harhaluuloja itsestään että luulisivat ilman evankeliumin armoa olevansa Jumalalle kelvollisia!

      Voi sokeutta! Syyttää toisia sellaisesta mihin itse on vielä paljon enemmän syyllinen!

      • Anonyymi

        Mitä ateistien kanssa olen jutellut niin mikään ei ole syntiä. Tunsin aikamoista "ei kuulu porukkaan" tunnetta.

        Usko on jokaisen oma asia, näin se on paras ymmärtää. Kaikki väittely ym. täysin on siis täysin turhaa.

        Itse uskon nykyään yksin, eräs tie toteuttaa vakaamustaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ateistien kanssa olen jutellut niin mikään ei ole syntiä. Tunsin aikamoista "ei kuulu porukkaan" tunnetta.

        Usko on jokaisen oma asia, näin se on paras ymmärtää. Kaikki väittely ym. täysin on siis täysin turhaa.

        Itse uskon nykyään yksin, eräs tie toteuttaa vakaamustaan.

        Olen minäkin erään jeesustelijan kanssa tekemisissä, mutta en tosin omasta tahdostani.


    • Anonyymi

      Jep, jos on kääntynyt pois pahoita teiltään ja antaa sovittaa itsenä Jeesuksen kanssa.
      Tosin, pahantekijöiden omaisuus on Taivaassa pienempi, koska eivät ole kartuttaneet taivaallista omaisuutta niin pitkään kuin nuorena kartuttamisen aloittaneet.

      Esim. tuhlaajapoika pääsi Isälleen töihin, mutta ei enää uskollisen pojan veroiseksi.

      "Jumalan talossa" on monta huonetta. Esim. avionrikkojamiehet ja naiset (jokainen) sekä riistäjät ja riistetyt eivät ole samassa huoneessa. Menneitä ei enää muistella, koska se mikä on poissa silmistä on poissa mielestä.

      • Anonyymi

        Selvennyksenä kirjoitan eli tuhlaajapoika tuhalasi isänsä perinnön riettaaseen elämään. Hänen tulee siis tehdä työtä leipänsä eteen.
        Vanhemman pojan perintö on sijoitettu hyvin ja sitä ei jaeta muille. Hän saa elellä "koroilla".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvennyksenä kirjoitan eli tuhlaajapoika tuhalasi isänsä perinnön riettaaseen elämään. Hänen tulee siis tehdä työtä leipänsä eteen.
        Vanhemman pojan perintö on sijoitettu hyvin ja sitä ei jaeta muille. Hän saa elellä "koroilla".

        Niin moni nainen on kärsinyt miesten hareuden ja väkivaltaisuuden tähden, että siksi naiset ovat yleisesti lähempänä Jumalaa kuin keskivertomies. Siksi Jeesus sanoi, että porttokin pääsee ennemmin Taivasten valtakuntaan kuin naisia halveksuvat miehet kuten fariseukset.

        Näin, että miehet ovat kauempana Jumalasta kuin naiset. Miehistä vain ne 144 000 tuhatta ja poikalapset sekä yhden vaimon miehet/neitsytmiehet pääsevät lähelle Jumalaa. Naisista suuri osa pääsee Jumalan lähelle.

        Siksi Raamatussa on kertomuksia, että:
        Luuk. 13:28 "Siellä te itkette hammasta purren, kun näette Abrahamin ja Iisakin ja Jaakobin ja kaikki profeetat Jumalan valtakunnassa mutta huomaatte, että teidät itsenne on suljettu ulos.

        Rikkojat näkevät Jeesuksen kirkkauden, mutta Isän kirkkauden näkee vain kaikkein pyhimmät.
        Abraham ja Jaakob olivat avionrikkojia, joten he viettävät ikänsä "poikaporukalla!"

        Jeesuksen luo pääsee ainakin hetkeksi kaikki, jopa kadotukseen joutuvat. Isän luo vain harvat ja valitut. Jeesus jopa antoi kavaltajansa suudella itseään, mutta Isän luo ei pääse kuin pyhät uudessa ruumiissaan.

        Muistakaa:
        Matt. 22:30 Ei ylösnousemuksessa oteta vaimoa eikä mennä vaimoksi. Ylösnousseet ovat kuin enkelit taivaassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin moni nainen on kärsinyt miesten hareuden ja väkivaltaisuuden tähden, että siksi naiset ovat yleisesti lähempänä Jumalaa kuin keskivertomies. Siksi Jeesus sanoi, että porttokin pääsee ennemmin Taivasten valtakuntaan kuin naisia halveksuvat miehet kuten fariseukset.

        Näin, että miehet ovat kauempana Jumalasta kuin naiset. Miehistä vain ne 144 000 tuhatta ja poikalapset sekä yhden vaimon miehet/neitsytmiehet pääsevät lähelle Jumalaa. Naisista suuri osa pääsee Jumalan lähelle.

        Siksi Raamatussa on kertomuksia, että:
        Luuk. 13:28 "Siellä te itkette hammasta purren, kun näette Abrahamin ja Iisakin ja Jaakobin ja kaikki profeetat Jumalan valtakunnassa mutta huomaatte, että teidät itsenne on suljettu ulos.

        Rikkojat näkevät Jeesuksen kirkkauden, mutta Isän kirkkauden näkee vain kaikkein pyhimmät.
        Abraham ja Jaakob olivat avionrikkojia, joten he viettävät ikänsä "poikaporukalla!"

        Jeesuksen luo pääsee ainakin hetkeksi kaikki, jopa kadotukseen joutuvat. Isän luo vain harvat ja valitut. Jeesus jopa antoi kavaltajansa suudella itseään, mutta Isän luo ei pääse kuin pyhät uudessa ruumiissaan.

        Muistakaa:
        Matt. 22:30 Ei ylösnousemuksessa oteta vaimoa eikä mennä vaimoksi. Ylösnousseet ovat kuin enkelit taivaassa.

        Jos joku miettii, että kannattaako sitten enää kääntyä niin kannattaa toki.

        Tässä ajassa edes mallipomoilla ei ole samanlaista kunniaa kuin Daavidilla, joka oli kunnioitettu hallitsija, kuningas, rikas, usean vaimon mies huusi Jumalalle:

        Ps. 84:10 Parempi on päivä sinun esipihoissasi kuin tuhat päivää muualla. Mieluummin olen kerjäläisenä temppelisi ovella kuin asun jumalattomien katon alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin moni nainen on kärsinyt miesten hareuden ja väkivaltaisuuden tähden, että siksi naiset ovat yleisesti lähempänä Jumalaa kuin keskivertomies. Siksi Jeesus sanoi, että porttokin pääsee ennemmin Taivasten valtakuntaan kuin naisia halveksuvat miehet kuten fariseukset.

        Näin, että miehet ovat kauempana Jumalasta kuin naiset. Miehistä vain ne 144 000 tuhatta ja poikalapset sekä yhden vaimon miehet/neitsytmiehet pääsevät lähelle Jumalaa. Naisista suuri osa pääsee Jumalan lähelle.

        Siksi Raamatussa on kertomuksia, että:
        Luuk. 13:28 "Siellä te itkette hammasta purren, kun näette Abrahamin ja Iisakin ja Jaakobin ja kaikki profeetat Jumalan valtakunnassa mutta huomaatte, että teidät itsenne on suljettu ulos.

        Rikkojat näkevät Jeesuksen kirkkauden, mutta Isän kirkkauden näkee vain kaikkein pyhimmät.
        Abraham ja Jaakob olivat avionrikkojia, joten he viettävät ikänsä "poikaporukalla!"

        Jeesuksen luo pääsee ainakin hetkeksi kaikki, jopa kadotukseen joutuvat. Isän luo vain harvat ja valitut. Jeesus jopa antoi kavaltajansa suudella itseään, mutta Isän luo ei pääse kuin pyhät uudessa ruumiissaan.

        Muistakaa:
        Matt. 22:30 Ei ylösnousemuksessa oteta vaimoa eikä mennä vaimoksi. Ylösnousseet ovat kuin enkelit taivaassa.

        eli Jeesus ja Jahve ovat eri olemuksia,eri jumaluuksia, Vain Paavalin viritelmässä kristinuskoksi on ns kolminaisuusoppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli Jeesus ja Jahve ovat eri olemuksia,eri jumaluuksia, Vain Paavalin viritelmässä kristinuskoksi on ns kolminaisuusoppi.

        Kyllä Jehve Jeesus Pyhä Henki ovat Jumala.
        Ihan oikein Paavali opettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvennyksenä kirjoitan eli tuhlaajapoika tuhalasi isänsä perinnön riettaaseen elämään. Hänen tulee siis tehdä työtä leipänsä eteen.
        Vanhemman pojan perintö on sijoitettu hyvin ja sitä ei jaeta muille. Hän saa elellä "koroilla".

        Missä kohtaa raamatussa näistä kasteista puhutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Jehve Jeesus Pyhä Henki ovat Jumala.
        Ihan oikein Paavali opettaa.

        Unohdit jeesuksen serkun ja siskon.


    • Anonyymi

      me ollaan kaikki syntisiä, jos et tapakkaan ja teet aviorikoksen (seksi ennen aviota) niin olet silti lainrikkoja.

      Lue 4 Evankeliumia, Kuuntele ja Tottele parhaasi mukaan kaikkea mitä JEESUS Sanoi ollaksesi Kristitty = Jeesuksen Kristuksen opetuslapsi! mm:

      "Niin ei myös teistä yksikään, joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on, voi olla minun opetuslapseni. Luukas 14:33.

      "Myykää, mitä teillä on, ja antakaa almuja; hankkikaa itsellenne kulumattomat kukkarot, loppumaton aarre taivaisiin, mihin ei varas ulotu ja missä koi ei turmele. Luukas 12:33.

      "Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa. Matteus 6:24. *jotkut käännökset käyttävät sanaa "rahaa" "mammonan" kohdalla.

      "Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. Markus 16:15.

      Kenenkään ei tarvitse eikä pidä työskennellä rahan tai katoavaisen ruuan eteen, vaan Jumalalle. Jumala huolehtii jokaisen tarpeista, jotka Hänelle työskentelee. Tällä tavalla voimme myös selvitä pedon merkki ja suuren ahdistuksen ajat. Tätä kutsutaan "Elää Uskosta".

      ÄLÄ koskaan ota pedon merkkiä! Lue Ilmestyskirja 13 ja varmuuden vuoksi Ilmestyskirja 22

      Dokumentti aiheeseen liittyen, Englanniksi: https://www.youtube.com/watch?v=B_foDpYGVJc

      Kaikki ilmaisia ja erittäin hyödyllisiä resursseja:

      truthseeking.co.uk / katso ainakin "freesources" ja "articles".

      Youtube soittolista, Jeesuksen Opetuksiin liittyen: https://www.youtube.com/playlist?list=PLSWJU8S4WD3gulrFr5tELMJUP7n_2H3mS

      Miten saada voitto seksuaalisesta synnistä: https://www.youtube.com/watch?v=1c-Km32ZpEQ

      Teot Armo Harmonia 3 osainen soittolista: https://www.youtube.com/playlist?list=PLSWJU8S4WD3jM6iESK-IKSBkNwhtWudKY

      Pyydän että jaat tätä jokaiselle mahdollisesti kiinnostuneelle jokapuolella, Kiitos! Rakkautta ja Rauhaa

      JUMALA Todella RAKASTAA meitä ja Tahtoo Pelastaa meidät kaikki !

      • Anonyymi

        Mitä tuolla postauksellasi tarkoitat? Olen nähnyt tuon saman ainakin 10 kertaa jo, vaikka aika harvakseen täällä olen.

        (kui2)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuolla postauksellasi tarkoitat? Olen nähnyt tuon saman ainakin 10 kertaa jo, vaikka aika harvakseen täällä olen.

        (kui2)

        Minä ymmärsin vasta teologian opiskelun aikana että paha on olemassa. Sitä ennen olin siis "tietämättömänä" tässä maailmassa.Tämän tietoisuuden jälkeen katsomukseni muuttui täysin. Sen takia siirryin "pois" maailmasta, asketismia voi harjoittaa kotonakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ymmärsin vasta teologian opiskelun aikana että paha on olemassa. Sitä ennen olin siis "tietämättömänä" tässä maailmassa.Tämän tietoisuuden jälkeen katsomukseni muuttui täysin. Sen takia siirryin "pois" maailmasta, asketismia voi harjoittaa kotonakin.

        Mutta minä kysyin että mitä tarkoitat kun postaat tuota samaa juttua?

        (kui2)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta minä kysyin että mitä tarkoitat kun postaat tuota samaa juttua?

        (kui2)

        Mitä sinä tarkoitata kun räävit koko ajan uskovia?


      • Anonyymi

        Ryöstö murhaajan, joka tapaa viattoman ihmisen.
        Erotkaan nyt hyvän sään aikana näistä valehtelijoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuolla postauksellasi tarkoitat? Olen nähnyt tuon saman ainakin 10 kertaa jo, vaikka aika harvakseen täällä olen.

        (kui2)

        Hän on minun seuraajani, joka kyselee oleellisia.
        Meitä tervejärkisiä on kohta enemmistö ja silloin teidän ilveilynne loppuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta minä kysyin että mitä tarkoitat kun postaat tuota samaa juttua?

        (kui2)

        Jeesuksella oli seuraajansa niin on kaikella sillä, joka kyseenalaistaa epäkohdat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ymmärsin vasta teologian opiskelun aikana että paha on olemassa. Sitä ennen olin siis "tietämättömänä" tässä maailmassa.Tämän tietoisuuden jälkeen katsomukseni muuttui täysin. Sen takia siirryin "pois" maailmasta, asketismia voi harjoittaa kotonakin.

        Ensi kerran huomaan kommentin, jonka kirjoittaja on lukenut teologiaa.
        Sinulta ehkä voin saada vastauksen elämää suurempaan kysymykseeni:
        Miksi olemme niin tärkeitä, että ansaitsemme ikuisen elämän? Mihin meitä ytrvitaan ikuisuudessa?
        Kun etsimme pelastusta, miltä me pelastumme?
        Yleensä näihin pohdiskeluihini tulee vain irvailevia vastauksia. Olen ajatellut, että kysymykset ovat liian vaikeita tavallisille uskoon kääntyneille.


    • Anonyymi

      Ap. kirjoittajalle:
      Jotta asia olisi ymmärrettävä, lauseen pitää kuulua: Murhaajatkin pääsevät taivaaseen, tunnustamalla pahuutensa ja tekonsa, katumalla ja uskomalla myöhempinä aikoina elämässään Jeesuksen sovitustyöhön hänenkin puolestaan ja anomalla anteeksiantoa kaikista rikkomuksistaan lähimmäisiään ja Jumalaa vastaan. Sovituksen teot ovat osoitus katumuksen syvyydestä, esim huolehtiminen uhrin omaisten hyvinvoinnista.

      • Anonyymi

        Selitä miksi ne murhatun jälkeläiset ei ole enää keskuudessamme, vaan olette korvanneet heidät rikollisilla.


    • Anonyymi

      Jeesuksen kautta pääsee ikuiseen elämään, eikä joudu uudelle kierrokselle kärsimysten kanssa!

      • Mikä sinun kärsimyksesi mahtaa olla,?


    • Anonyymi

      Miten voit tietää, mitä lähtömme jälkeen tapahtuu, Eivät taivaalliset lait ole samat kuin meillä. Emme tiedä, emme tunne. Kukaan ei voi olla varma mistään.

    • Jumalalla on ovi auki jokaiselle ateistillekkin ja kaikille vääryyksien tekijöille..murhaajille ..jne jne kunhan kääntyvät ja ottavat Jeesuksen vastaan Herranaan Kuninkaana ..Pelastajana .Niin se on .Siinä se Jumalan suuri armo on .Anteeksi anto ja sitten kun ihminen tulee uskoon niin KAIKKI entiset synnit pyyhitään pois eikä niitä koskaan enää muisteta.Siitä alkaa kasvu Kristuksen kaltaisuuteen päin .
      Ei pitäisi varmaan ketään harmittaa jos joku ihminen joka on vääryyttä tehnyt ja katuu koko sydämmellään ja haluaa luovuttaa pois sen entisen minän ,joka on ollut paha ja siirtyä kokonaan palvelemaan Rakkautta ja olemaan puhtaassa valossa .

      • Anonyymi

        <<Jumalalla on ovi auki jokaiselle ateistillekkin ja kaikille vääryyksien tekijöille..murhaajille ..jne jne kunhan kääntyvät ja ottavat Jeesuksen vastaan Herranaan Kuninkaana ..Pelastajana .Niin se on .Siinä se Jumalan suuri armo on .Anteeksi anto ja sitten kun ihminen tulee uskoon niin KAIKKI entiset synnit pyyhitään pois eikä niitä koskaan enää muisteta.Siitä alkaa kasvu Kristuksen kaltaisuuteen päin .<<

        Koska Jeesus ei ole puhunut koskaan synnistä, eikä Jumala karkoittanut ihmistä Paratiisista synnin vuoksi, niin meidän on tähänsyntitekstiin laitettava oikeat nimit paikoilleen - Jumala on oikeasti Saatana, Lucifer ja Jeesuksen kohdalla kuuluu tietysti lukea Luciferin pojan nimi, eli Kristus. Lukuohje löytyy Pietarin 2. kirjeestä.

        Jeesus opetuksineen on aivan toisesta maailmasta, hän edustaa tieteitä.


    • Anonyymi

      Joo aika tylsä aihe, kun kukaan ei teoillaan pääse yhtään mihinkään. Usko ratkaisee.
      Ja se ensimmäinen nuhteeton voi heittää kivellä. Hiljaista taitaa olla.

      • Anonyymi

        Niin, jos ei tosissaan usko Jumalan kuolleen, niin voi olla, ettei Jumala kuollutkaan, ja joutuu tuomiolle.


      • Anonyymi

        <<<Ja se ensimmäinen nuhteeton voi heittää kivellä. Hiljaista taitaa olla.<<

        Kyse ei Jeesuksen puheessa (Joh.8.) ollut nuhteettomuudesta, vaan oppinormistosta, kun fariseukset yrittivät saada Jeesuksen kiinni Jumalan pilkasta ja väärästä opetuksesta.

        Tuo kohta myös kertoo, että syntioppi tulee fariseuksilta.

        Oppinormiston mukaan kaikki ovat syntisiä, ja jos joku fariseus olisi kieltänyt oman syntisyyteensä - viskannut sen ensimmäisen kiven, hän olisi syyllistynyt samalla Jumalan pilkkaan.

        Tuo kohta kertaa Jeesuksen näppärästä älystä, että miten hän onnistui pelastamaan tarinan naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        <<<Ja se ensimmäinen nuhteeton voi heittää kivellä. Hiljaista taitaa olla.<<

        Kyse ei Jeesuksen puheessa (Joh.8.) ollut nuhteettomuudesta, vaan oppinormistosta, kun fariseukset yrittivät saada Jeesuksen kiinni Jumalan pilkasta ja väärästä opetuksesta.

        Tuo kohta myös kertoo, että syntioppi tulee fariseuksilta.

        Oppinormiston mukaan kaikki ovat syntisiä, ja jos joku fariseus olisi kieltänyt oman syntisyyteensä - viskannut sen ensimmäisen kiven, hän olisi syyllistynyt samalla Jumalan pilkkaan.

        Tuo kohta kertaa Jeesuksen näppärästä älystä, että miten hän onnistui pelastamaan tarinan naisen.

        <<Kyse ei Jeesuksen puheessa (Joh.8.) ollut nuhteettomuudesta, vaan oppinormistosta, kun fariseukset yrittivät saada Jeesuksen kiinni Jumalan pilkasta ja väärästä opetuksesta.

        Tuo kohta myös kertoo, että syntioppi tulee fariseuksilta.<<

        Kohta kertoo myös sen, että mikä oli Jeesuksen näkemys fariseusten opista, kun hän sanoi, että fariseukset ovat isästä perkeleestä. Kyse on Luciferin seuraamisesta Jeesuksen mukaan - Jeesuksella on sama näkemys silloin myös kristinuskosta, kuten Pietari 2. kirjeessään sanookin, koska Paavalin syntioppi teki Jumalaksi juuri sen Jumalan, jota Jeesus vastusti ja jota hän luonnehti tuossa Raamatun kohdassa itse Isäksi Perkeeleksi. Joten kohta on varmasti Raamatun merkittävin Jeesuksen kommentti ja oma mielipiteensä kristinuskosta, joka hänen kuolemastaan tehtiin.


    • Anonyymi

      Keskustelu ei pysy aisoissa, jos aloittaja ei palauta sitä takaisin ruotuun. Omaa aloitusta pitää seurata ja jatkaa keskustelun aiheen käsittelyä.
      Aihe rönsyilee väkisinkin, ja kun monen puheenvuoron jälkeen joku kommentoi, voi olla, ettei kommentti edes hipaise aloituksen aihetta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe