Osaako suiminaiset mitään muuta kuin valittaa?

https://www.suomenmaa.fi/?app=NeoDirect&com=6/3/543485/b8e2d45fb7

"Vaik­ka so­vit­te­lu ja syy­te­har­kin­ta ovat eril­li­siä pro­ses­se­ja, on to­den­nä­köis­tä, et­tä so­vit­te­lu joh­taa syyt­tä­mät­tä jät­tä­mi­seen ja et­tä sitä pi­de­tään oi­keu­den­käyn­nil­le vaih­to­eh­toi­se­na ta­pa­na kä­si­tel­lä ri­kos­ta, ra­por­tis­sa ar­vos­tel­laan."

Eli onko nyt sitten niin että natsijärjestöjen mielestä naisten kokema väkivalta, väkivalta jonka uhriksi päästäkseen naiset itse on aktiivisesti toimineet hakeutumalla parisuhteeseen jännämiehen kanssa, on parempaa väkivaltaa kuin esim. miehen kokema väkivalta vaikkapa sellaisessa tilanteessa jossa mies kävelee kadulla ja joutuu sitten jonkun tuntemattoman vastaantulijan pahoinpitelemäksi?

Vali vali tuollakin:

https://yle.fi/uutiset/3-10999213?origin=rss

Ja tuollakin naiset vaan valittaa jännämiesvalinnoistaan:

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006253171.html

Vali vali, pitäisi tosiaan laittaa kaikki suominaiset kontteihin ja lähettää lähi-itään vaimoiksi paikallisille. Tuotettaisiin sitten kauko-idästä ahkeria ja aina hymyileväisiä naisia tilalle jotka ei ole koko ajan jostain valittamassa, varsinkaan ihan itse aiheuttamistaan ongelmista. Tekisivät lapsiakin varmaan ihan eri tahtiin kuin aina valittavat uraohjusakat.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siellä sun lempimaassahan saa naisia hakkaa ilman seuraamuksia.

    • jäkä jäkä,
      tuskimpa tuota kovinkaan moni jännämiesoletettu mainostaa potentiaalisille kumppaneille olevansa äkkipikainen ja väkivaltainen ja muutenki vittumainen ihiminen..
      monissa tapauksissa myös se puoliskolleen silkka ihmishirviö on kavereiden ja naapureiden ja kumminkaimojen mielestä ollu ihan kiva ja kunnollinen tyyppi, että "mite se ny noin..?"

      mites muuten tämä parisuhdeväkivaltatapaus, onko mielestäsi syy edelleen uhrin? että mitäs läksi, kikkeliskokkelis..
      https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/9b08f8f6-1500-470a-a39d-823f8010d898

      • Anonyymi

        No täysin turhaanhan jätkä siinä valittaa ihan itse aiheuttamastaan ongelmasta. Pitäis vaan suunsa kiinni.

        (Tuota mieltä hänen on pakko olla.)


      • Anonyymi

        m.wurst: minulla on vieläkin banaaneja syötävänä, kun kuvasi on ja ehdottaa syömään banaaneja tuo hymymy :D


      • Hölmöhän tuo on kun jäänyt jännäjennan pieksettäväksi. Pöljä teki vielä lapsiakin sen kanssa.

        Entäs tämä sitten:

        https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000006260556.html?ref=rss

        "Tekijää nainen ei kuitenkaan missään vaiheessa kertonut. Oikeudessakaan nainen ei halunnut tulla kuulluksi."

        "Koska mitään konkreettista näyttöä Jumiskon syyllisyydestä ei ollut, oikeus hylkäsi syytteen."

        Koska nainen suojelee rakastaan jokatapauksessa eikä sitä saada tuomiolle, menee vaan kymmeniätuhansia veronmaksajien rahaa turhaan pelleilyyn oikeudessa niin pitäisi jättää kokonaan tutkimatta tuollaiset parisuhdeväkivaltajutut, ne kun on itseaiheutettuja kuitenkin.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Hölmöhän tuo on kun jäänyt jännäjennan pieksettäväksi. Pöljä teki vielä lapsiakin sen kanssa.

        Entäs tämä sitten:

        https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000006260556.html?ref=rss

        "Tekijää nainen ei kuitenkaan missään vaiheessa kertonut. Oikeudessakaan nainen ei halunnut tulla kuulluksi."

        "Koska mitään konkreettista näyttöä Jumiskon syyllisyydestä ei ollut, oikeus hylkäsi syytteen."

        Koska nainen suojelee rakastaan jokatapauksessa eikä sitä saada tuomiolle, menee vaan kymmeniätuhansia veronmaksajien rahaa turhaan pelleilyyn oikeudessa niin pitäisi jättää kokonaan tutkimatta tuollaiset parisuhdeväkivaltajutut, ne kun on itseaiheutettuja kuitenkin.

        Eivät vaivaudu edes kuin vähän huomioimaan jotain kouluammuskeluakaan nuo kkk-ihmiset, kun on niin pientä...

        Mutta joo erittäin hyviä musiikki kuulokkeita: KOSS -merkkisiä, millä olen kuunnellut ilolla hyvällä laadulla, Made in Germany.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Hölmöhän tuo on kun jäänyt jännäjennan pieksettäväksi. Pöljä teki vielä lapsiakin sen kanssa.

        Entäs tämä sitten:

        https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000006260556.html?ref=rss

        "Tekijää nainen ei kuitenkaan missään vaiheessa kertonut. Oikeudessakaan nainen ei halunnut tulla kuulluksi."

        "Koska mitään konkreettista näyttöä Jumiskon syyllisyydestä ei ollut, oikeus hylkäsi syytteen."

        Koska nainen suojelee rakastaan jokatapauksessa eikä sitä saada tuomiolle, menee vaan kymmeniätuhansia veronmaksajien rahaa turhaan pelleilyyn oikeudessa niin pitäisi jättää kokonaan tutkimatta tuollaiset parisuhdeväkivaltajutut, ne kun on itseaiheutettuja kuitenkin.

        Siinähän se persuätmien haave onkin, että pääsisivät vapaasti naisia pieksemään, kun sehän olisi sitten niiden omaa syytä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Hölmöhän tuo on kun jäänyt jännäjennan pieksettäväksi. Pöljä teki vielä lapsiakin sen kanssa.

        Entäs tämä sitten:

        https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000006260556.html?ref=rss

        "Tekijää nainen ei kuitenkaan missään vaiheessa kertonut. Oikeudessakaan nainen ei halunnut tulla kuulluksi."

        "Koska mitään konkreettista näyttöä Jumiskon syyllisyydestä ei ollut, oikeus hylkäsi syytteen."

        Koska nainen suojelee rakastaan jokatapauksessa eikä sitä saada tuomiolle, menee vaan kymmeniätuhansia veronmaksajien rahaa turhaan pelleilyyn oikeudessa niin pitäisi jättää kokonaan tutkimatta tuollaiset parisuhdeväkivaltajutut, ne kun on itseaiheutettuja kuitenkin.

        nainen ei halunnut tulla kuulluksi, koska..

        "– Ei saa kertoa, jos sen kertoo, niin hän tappaa perheeni, nainen kertoi puhelimitse hätäkeskukselle."

        samoin tää Alex halusi varmistaa lastensa turvallisuuden jäämällä..


      • m.wurst kirjoitti:

        nainen ei halunnut tulla kuulluksi, koska..

        "– Ei saa kertoa, jos sen kertoo, niin hän tappaa perheeni, nainen kertoi puhelimitse hätäkeskukselle."

        samoin tää Alex halusi varmistaa lastensa turvallisuuden jäämällä..

        "itse aiheutettuja"...

        lainaan tähän yhtä lempikirjailijaani,

        "Itse asiassa murha oli suhteellisen epätavallinen ilmiö Ankh-Morporkissa, mutta itsemurhia tapahtui paljon. Käveleminen yöaikaan Varjoston hämärillä kujilla oli itsemurha. Lyhyen tuopin tilaaminen kääpiöbaarissa oli itsemurha. Peikolle esitetty kysymys 'Kivistääkö päätä?' on itsemurha. Itsemurha oli helppo tehdä, ellei pitänyt varaansa."

        varmaan se kadulla turpiinsa saanut mieskin on sitten tilanteensa "itse aiheuttanut"..
        mitäs oli siellä? oliko pukeutunut jotenkin "väärällä tavalla"/jokin muu ulkoisessa olemuksessa provosoi? oliko katsonut jotakuta väärin, kävellyt jotenkin provosoivalla tavalla..?


    • Anonyymi

      "Osaako suiminaiset mitään muuta kuin valittaa?"

      Sun mielestäsi varmaan ei osatakaan muuta... mutt itsepähän taas kerran kerjäät verta nenästäsi.
      Tavallisen raukka mies, joka naistaan pieksee. Asioista pitäisi miehenkin pystyä puhumaan, mutt voi olla ett juuri sellaiset miehet jotka eivät puhetta ymmärrä itse, eivät osaa ongelmatilanteessa muuta kuin lyödä, potkia, kuristaa tai repiä ainakin tukasta! Opettaa akkaansa tottelemaan... siis tosi miehekkäästi tehden asiat selväksi.
      Miehen sanahan on kaikissa tilanteissa laki ja oikeus.

      Kyllä se on luojan lykky ettet ole avo- tai avioliitossa, muijaasi kävisi sääliksi.
      Noilla ajatuksilla ett erimielisyydet ratkaistaan pahoinpitelyllä, oli kannattajansa vielä viime vuosisadan alussa... kirkonkin piirissä ja papit saarnastuolista sitä vielä korostivat; mies on perheenpää... ja vaimon kuuluu olla nöyrä alamainen miehelleen.

      Nyt ollaan jo vuodessa 2019 ja naisellakin on sanan vapaus, ei tarvitse nöyristellä miehen edessä, jos ei ole syytä. Eikä hänen missään nimessä ole hyväksyttävä olevansa nyrkkeilysäkki. Tuossa kohtaa mä varmaan vastaisin kylmän rauhallisesti valurautapannulla, siis ottaisin hiukan tasoitusta käteen, jos mies olis iso roikale.
      Pienenpi mies ehkä säästyisi... pelkällä takaisin huitaisulla ja korvaus vaatimuksella.

      Joka tapauksessa minä kävelisin ovesta ulos ja se suhde olisi sitten siinä.
      Ei tuollaista tarvitse kenenkään kestää... sukupuolesta riippumatta, sillä kyllä osa naisista myös osaa olla väkivaltaisia, siis aloittaa riitelyn ja lyömisen, raukkamaista.
      Lyö minäkin... mutta vaan puolustaessa itseäni... minä en koskaan tappelua aloita.

      Suukovun kyllä saatan aloittaa... silloin kun oikein harmittaa; tai tunnen kokeneeni vääryyttä. Tervetuloa tälle vuosisadalle... fossiili.
      Hyvää yötä, nuku hyvin... minä ainakin nukun!
      Mun yöuniani sä ett tälläkään p*sk*n jauhannalla pilaa!
      luullakseni tiedät ketä kirjoitti

      • "Kyllä se on luojan lykky ettet ole avo- tai avioliitossa, muijaasi kävisi sääliksi.
        Noilla ajatuksilla ett erimielisyydet ratkaistaan pahoinpitelyllä, oli kannattajansa vielä viime vuosisadan alussa... kirkonkin piirissä ja papit saarnastuolista sitä vielä korostivat; mies on perheenpää... ja vaimon kuuluu olla nöyrä alamainen miehelleen."

        Minä tässä juuurikin yritän kannustaa siihen ettei naiset hakeutuisi tuommoisiin suhteisiin. Te naisethan juuri tuollaisen käytöksen hyväksytte ja sitä kannatatte kun aina etsitte mieheksi tuollaisia kuvaamiasi. Ei pitäisi sitten vinkua kun ne käyttäytyy juurikin niin kuin on ennakoitavissa.

        "Joka tapauksessa minä kävelisin ovesta ulos ja se suhde olisi sitten siinä."

        Sitähän minä tässä koetankin sanoa noin pitäsi toimia eikä jäädä pieksettäväksi ja sitä sitten vinkua kun kerran itse on halunnut siinä asemassa olla.


    • Naisten valituksen määrä on luonnonvakio. Koskaan ja missään maailmanhistoriassa ei tunneta tilannetta, jossa naiset olisi tyytyväisiä.

      • Anonyymi

        Onko ätmien kohdalla sama?
        Ainakin tätä palstaa lukiessa saa sen käsityksen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko ätmien kohdalla sama?
        Ainakin tätä palstaa lukiessa saa sen käsityksen.

        Varmaankin. En tiedä.

        Miesten heikkous vain on kuunnella naisten valitusta. Mutta kaikki on turhaa, tyytymättömyys lisäänty, valitus jatkuu, vain aiheet vaihtuvat.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Varmaankin. En tiedä.

        Miesten heikkous vain on kuunnella naisten valitusta. Mutta kaikki on turhaa, tyytymättömyys lisäänty, valitus jatkuu, vain aiheet vaihtuvat.

        Joohh niin se on jo pariutuneet naiset tulevat tännekin palstalle aina yrittämään valikoimaan parempaa miestä kuin nykyistä kumppania kun hän ei ole tyydyttävä.


      • Anonyymi

        Niin varmaan. Onneksi suomalaiset miehet on niin tyytyväisiä suominaisiin, jatkuvasti saadaan lukea ylistystä... naiset sitä ja tätä. Jos jokin asia ei suju kuten äijät haluaa... ei hätää!
        Loppupeleissä se on aina naisten vika, ollaan yks ja ainoa häiriötekijä... tässä muuten niin tasapainoisessa miesten maailmassa. Vali vali...
        Poistun nöyrästi 64kg läskineni tekemään jotain hyödyllistä!

        Hyvää yötä, teille ilopillerit!


    • Anonyymi
    • Vaikka sinun huomiosi haku on nyt riistäytynyt, kyllä pysyn kiinni puunjuurissa, et saa minua lähetettyä mihinkää muuta kun turvaan.

    • Kieltämättä tuota ensimmäistä linkkiä tavatessa kävi mielessä että tasa-arvon seuraava aalto on jo rantautumassa huuhdellen rantakalliolle teeman jossa naisen paikka ei ole kotona ja miehen paikka on vankilassa.
      Ehkä olen vielä siinä lapsenuskossa että sovinnon teko on pidemmän päälle kantavampi ratkaisu kuin ulkopuolelta annettava rangaistus. Varsinkin kun mielikuvani olisi sellainen että sovittelu on vapaaehtoinen ja siinä ei tehtyä tehdä tekemättömäksi vaan todetaan tilanne ja mietitään miten siitä eteenpäin. Toki ymmärrän järjestöjen huolen siitä että onko sovittelu aidosti vapaaehtoista vai onko uhri siellä vain siksi että pelkää seuraamuksia jos ei suostu.
      Mitä tulee tuohon itseaiheutettuun uhrin tilaan joutumiseen niin minulla on hieman sellainen kuva että useimmin se on mies joka sen selkäsaunan "ansaitsee" jos nyt tuollaita sanaa voi käyttää. Harvempi nainen kotona tekee toimintoja jotka edesauttavat selkäsaunan tulemista mutta usein miesten lyöntitalkoot alkavat jostakin nakkikioskietuiluista joissa kumpikaan ei väistä; kunnes fysiikka kertoo kumpi väistää. Nämä voisi välttää kunniakkaalla perääntymisellä mutta parisuhdeväkivallasta ei niin vain kadota.

      Tuosta toisesta linkistä jäi päällimmäisenä mieleen nuo syöpäseulannat. Ei minulla mitään vastaan siis ole jos rinta- ja kohdunkaulasyövän seulonnat ulotetaan myöhemmillekin ikävuosille jos vain rahaa on ja lääketieteellisesti se on järkevää. Se että tämä tuodaan esille ongelmana tasa-arvon näkökulmasta ja osoituksena naisen huonosta asemasta on hieman hämmästyttävä. Seulontoja on tehty pidemmän aikaa mutta vasta viime vuonna alettiin heräämään siihen että miesten yleisintä syöpää eli eturauhassyöpää voitaisiin ryhtyä seulomaan. Toki seulonta on hieman monimutkaisempi mutta se että vasta nyt siihen on herätty on aika hämmästyttävää. Jos miettii miehen eliniän odotetta niin kuvittelisi että tällä olisi ollut jo suurempikin kiire. Varmaan sama tilanne jos naisen euro olisi miehen 0,8 senttiä niin ei olisi mikään ongelma. Tai sitten vaan kaikkien elämä on yhtä arvokas mutta naiset ensin pelastusveneisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      110
      1764
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1123
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1087
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      905
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      802
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      779
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      724
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      690
    9. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      661
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      656
    Aihe