Käytetyt sähköautot, ladattavat hybridit ja hybridit viedään käsistä ja tinkimättä

Anonyymi

Pilkkaava trolli on kirjoittanut tänne valheellisen ketjun epäkuranteista sähköautoista, ladattavista hybrideistä ja hybrideistä. Asia on kailta osin päinvastainen kuin hän kirjoittaa.

Tässä on oikea tilanne kaikkialla Suomessa:

https://tekniikanmaailma.fi/kaytetyt-sahkoautot-myydaan-nopeasti-suomessa-hyvaan-hintaan-yle-hinnat-putoavat-kunnolla-vasta-muutaman-vuoden-paasta/?page=6

Käytetyt sähköautot napataan autoliikkeistä hetkessä:

https://yle.fi/uutiset/3-10883319

Käytetyt hybridit myydään nopeammin kuin polttomoottoriautot:

http://www.moottori.fi/ajoneuvot/jutut/toyota-prius-1-8-vvt-i-hybrid/

19

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki on näköjään täysin toisinpäin mitä hän kirjoittaa tässä. Syyskuussakin Suomessa rekisteröitiin vain 1376 deiseliä.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasta-argumentin voisi perustella paljon paremminkin, Nyt tämä on ollut pelkkää tyhjää älämölöä.

        Miksi huuhaajuttuja pitäisi alkaa tidistamaan vääräksi pitkillä teksteillä.


    • Anonyymi

      On harmillista että sekä uusia että käytettyjä sähköautoja on ollut vaikea saada.

      • Teslaa myytiin lokakuussa kokonaista 7 kpl; 4kpl model 3, 1 kpl model s ja 2 kpl model x.
        Hurjaa myyntiä....
        Täyssähköautoja ensirekisteröitiin lokakuussa kokonaista 73 kpl, kaikkiaan henkilöautoja ensirekisteröitiin lokakuussa 9366 kpl; sähköautot jyrää….


      • Anonyymi
        kaha53 kirjoitti:

        Teslaa myytiin lokakuussa kokonaista 7 kpl; 4kpl model 3, 1 kpl model s ja 2 kpl model x.
        Hurjaa myyntiä....
        Täyssähköautoja ensirekisteröitiin lokakuussa kokonaista 73 kpl, kaikkiaan henkilöautoja ensirekisteröitiin lokakuussa 9366 kpl; sähköautot jyrää….

        Esson baarin asiantuntija ei taas ymmärrä mitä, missä ja miksi. Ota selvää miksi euroopassa joka kvartaalin alussa rekisteröidään niin vähän Tesloja.
        Mikäli siis osaat käyttää googlea. Jos et osaa niin pyydä naapurin teiniltä apua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Esson baarin asiantuntija ei taas ymmärrä mitä, missä ja miksi. Ota selvää miksi euroopassa joka kvartaalin alussa rekisteröidään niin vähän Tesloja.
        Mikäli siis osaat käyttää googlea. Jos et osaa niin pyydä naapurin teiniltä apua.

        Marraskuussa rekisteröitiin kokonaista 14 kpl Tesloja kun henkilöautoja rekisteröitiin
        8 700 kpl.
        Teslat tulee ja vie meidän työpaikat ja naiset...


    • Anonyymi

      Eihän tos mitään trollattu. Hinnan laskuun saattaa vaikuttaa myös se, että reaali kulutus noissa 3, 4 , tai jopa 5 kertainen luvattuun.
      Kuka haluaa ajaa viiden vuoden päästä autolla, joka kuluttaa 10 l /100km jos et pääse lataamaan.

    • Anonyymi

      "Kuka haluaa ajaa viiden vuoden päästä autolla, joka kuluttaa 10 l /100km jos et pääse lataamaan."
      Kuka tai mikä estäisi lataamisen? Ei sulla kyllä kulje hissi aivan ylös saakka.

      • Anonyymi

        Sulla ei taida hissi kulkea ylös asti! Ei niitä pistorasioita joka paikassa ole, tässä maassa on lukuisia paikkoja, mihin sähkölinjat ei ylety.


    • Anonyymi

      Aloitusotsikon asia on aivan totta. Olen sen tämän viikon aikana itse henkilökohtaisesti kokenut.

    • Anonyymi

      Viimeistään akkutakuun / järjestelmän takuun loppumisen lähestyessä auto laitetaan myyntiin.

      Väitän että tullaan näkemään se että ostajia ei löydy ja arvo putoaa roimasti sen takia.

      Huomattavasti polttomoottorista enemmän.

      Se näkyy jo teslan kohdalla jossa vuosi pari akkutakuuta jäljellä. Kysypä autoliikkeistä hyvitystä

      • Anonyymi

        Mulla on trekin maasturi. Ainoa päästö on pieru, jota pöristän tulemaan aina ku tuloo. Lihapullia ja puurolautanen, sillä se kulkee. Tootta hassua sakkia..


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Osta nyt äkkiä noita käytettyjä polttomoottoriautoja kun vielä saa , re85 ja my diesel ovat kuin terveyshönkäyksiä.

      Muuten joudut hankkimaan viiiiiiitun pitkän jatkotroikan kun akku tekee esson baarit , auto liike ei muuta ku naura kun iniset autoradan autollas karvalakki päässä , lasit huurussa , ..kyselemään mitä sais jos.....

    • Anonyymi

      Sähköjonne jääny tkemään akkuautoonsa , vertaa polttomoottorin päästöjä oman kivihiiliteslan päästöihin , vie se mittari siihen piipun päähän missä tehdään akkuauton käyttövoima ,
      Ei polttomoottorikaan tee mitään päästöjä vaanse polttoaine , jos käytät re85 päästöt -80% jos käytät sinolia , polttomoottoripäästöt 0 . Miksi siis puhumme päästöistä joita moottori ei tee.

      Eihän fonduastiakaan tee päästöjä. Eikä wc pönttö , eikä edes peräreikä.

      Akkuautohuuma meni jo

    • Anonyymi

      Sähköjonne jääny tkemään akkuautoonsa , vertaa polttomoottorin päästöjä oman kivihiiliteslan päästöihin , vie se mittari siihen piipun päähän missä tehdään akkuauton käyttövoima ,
      Ei polttomoottorikaan tee mitään päästöjä vaanse polttoaine , jos käytät re85 päästöt -80% jos käytät sinolia , polttomoottoripäästöt 0 . Miksi siis puhumme päästöistä joita moottori ei tee.

      Eihän fonduastiakaan tee päästöjä. Eikä wc pönttö , eikä edes peräreikä.

      Akkuautohuuma meni jo

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe