Kovaa puhetta, vähän tekoja

Anonyymi

Naiset tunnetusti puhuu mutta tiukan paikan tullen jänistävät.

12

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin säkin sentään ihan teit sen että kirjoitit ihan sinkut palstalle tuon! Huigean jämäkkä teko! 😀💪

Ethän väitä vaan olevas mies? Ethän....🙄

• Anonyymi

Niin voi jänistää mutta se on itsesuojeluvaistoa luultavasti.
      Mikä on tiukka paikka?
      Jos sotiamme miettii niin olihan siellä lottia ja kaikenlaisia naisia auttamassa ihan niinkun miehiäkin.
      Jos nainen on hiukan erilainen kun mies, niin se on vaan rikkaus. Ei heikkous tai huono asia.
      Minä pidän naisista yleensä.
      Onko aloittajalla niin, että nainen uhannut lähteä ja luulet, että jänistää?
      Vai mihin kirjoituksesi liittyy?

• Anonyymi

Samaa mieltä! Kastemadon pujotus koukkuun piti olla ihan helppo juttu.
      Eipä onnistunut.
      Tiukkapaikka oli se, että olisi pitänyt myös toimia kuten puhuu.

• Ehkä hän sääli viatonta matoparkaa, ei halunnut kiduttaa.

Itte oon saanu mato-ongella saalista ku syöttinä on ollu madon sijasta nokare juustoa tai vastaleivottua pullaa.

• Mitä tarkoitat tuolla mimmosta asiaa tai tilannetta?

• Anonyymi

Minkähänlaisista tilanteista nyt puhutaan? Itse ainakin olen aika päinvastaista tyyppiä. En paljon puhu, jollen ole tilanteessa jossa on pakko. Mielummin toimin kun jutustelen turhaa. Toki esim. riitoja yritän ratkoa puhumalla. Siinä kohtaa kun lakkaan puhumasta, niin homma alkaa olla siinä. Kun lupaan/sanon jotakin, niin se todellakin tapahtuu.

Jos siis jotakin tollasta, niin ei kannata tuudittautua luuloon ettei nainen myöskin tee mitä sanoo.

• Anonyymi

Jäikö pillua saamatta.

• Tiukka paikka?
      Synnytys?

• Onhan se noinkin, mut vastaavasti olen kuullut saman kun naiset puhuvat miehistä.

Ehkä toi siks pitäis yleistää ja sukupuolittomuuttaa, Suurin osa ihmisistä nyt vain on tuollaisia. Useimmiten juuri he, jotka valittavat MUIDEN olevan sellaisia.

• Anonyymi

Paljon seksiä ja vähän puhetta, on normia :D

• Mitä tapahtui?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1127
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    6. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      541
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      295
      533
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    Aihe