Miksi te naiset

Anonyymi

Seurustelette sellaisten raivopäisten vaarallisten sekasikiö jännämiesten kanssa? Mistä se johtuu, oletteko kenties itsemurhaa hautovia vai vaan muuten tyhmiä?

8

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ne on yleensä jänniä ja kokeilunhaluisia myös makkarissa. Tai varmempia hyvään seksiin kuin ns. "tylsä ja tavallinen"

      • Anonyymi

        Niin sitä minäkin olen ihmetellyt. Vaikka nainen tietäis tasan tarkkaan, millaisen hä'jyn kanssa on niin hän on vaan. Mutta sehän on kauan sitten huomattu, että naiset on kaksinaamaisia näissä asioissa, vaikka ne puhuu, että kunnon mies ei ryyppää eikä käy vieraossa, niin juuri tälläinen vieraissa käyvä ja ryyppäävä mies on monasti halutumpi kuin se kunnon mies. Lisäksi nainen on lauma eläin joka on kai evoluutio perintö naisilla. Nainen ei osaa tehdä henkilökohtaista valintaa miehen suhteen, se mies josta muutkin naiset tykkää on haluttu. Sama se on nyt tässä ns seksuaalisessa häirinnässä, sekään ei naisilla oo sama kaikkia miehiä kohtaan. Jos tuolla kadulla joku vaatimattoman näköinen kourasee naista perseestä, niin nainen jo huutaa apua, noin liiotellen sanottuna. Mutta jos kourasia on komee mies, niin hymyn saattelemana tulee ilme:- Kiitos tätä täytyy saada lisää!!
        Sitten se, että monasti on se ukkomies naiselle halutumpi kuin poikamies jos molempia mies tyyppejä on tarjolla. En tiiä, mutta kyllä minä niin välillä vihaan koko nais sukupuolta ne on inhottavia nilviäisiä. Kesällä kuletaan ensin lähes perse paljaana ja sitten ollaan muka niin pyhiä omasta mielestään. Julkisesti huuvetaan, jotta se mies katso nyt silleen, että se häiritsi seksuaalisesti !!
        Tähän lopuks varotuksen sana meille miehille. Monelle naiselle me ollaan rahanteko keino, moni mies tekee hyvässä uskossa talon naiselleen, tai jos miehellä on talo jo ennestään, niin nainen pääsee aviooikeuden nojalla osakkaksi miehen omaisuudesta. Siis hyvä veli ota selvää mitkä oikeudet sinulla on avioliitossa, Tee ainakin avio ehto jos sinulla on omaisuutta. Nainen pääsee osille kyllä talostasi ja rahoistasi jos hommaat hänen kanssaan lapsia- näitä keinottelioita on naisen keskuudessa tänäpäivänä paljon. Nainen on nilviäinen ja limanuljaska!!


      • Anonyymi

        Ohhoh, jännämiehet ovat yleensä täynnä itseään tai sitten ovat kyvyttömiä sängyssä - viina, tupakka ja irtosuhteen kuluttaneet !

        Jännämiehet kiinnostavat yleensä naisia, joilla on itsetunto-ongelmia tai eritasoisia riippuvuuksia. Normaalit terveellä itsetunnolla olevat naiset eivät katsokaan jännämiehiin päin.


    • Anonyymi

      Aloittaja on kipeästi katkera ja naiseton.

      T. Kiltin miehen vaimo 30 v

    • Anonyymi

      Enpä tiedä, kun en ole koskaan moisen kanssa seurustellut. Olen aina kiertänyt kaukaa kaikki "pahat pojat", enkä koskaan tuntenut vetoa mihinkään "naisten naurattajiin". Mun miehet on olleet niitä kilttejä ja hiljasia ja rauhallisia ja vähän ujoja. Tyyppejä, joita kaikki luonnehtisi pikemmin tylsiksi kuin jänniksi. Sellasia miehiä, jooden kanssa elämän voisi hyvällä syyllä ajatella olevan turvallista ja rauhallista. Silti olen saanu kerran lyönnistä mustan silmän ja kerran päähäni oikein kunnon vekin, kun mut heitettiin seinää päin. Molemmat eri miehen taholta.

    • Anonyymi

      "oletteko kenties itsemurhaa hautovia vai vaan muuten tyhmiä?"

      Väittäisin sinun olevan tyhmä, päätellen kieliasustasi.

    • Anonyymi

      Aika normaalia on että naisella on mies joka kohtelee huonosti. Eikö naisen itsetunto kestä erota ja etsiä kilttiä miestä.

    • No niissä on sitä jotain jännää, eihän ne muuten ois niitä jännämiehiä =)


      heheheh!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe