ettei missään korkeastikoulutetut naiset väheksy maisa torpan toimintaa vaan puoltaa ja kannustaa sitä mitä maisa teki
oletteko huomanneet
16
<50
Vastaukset
En. Olen vaan huomannut, että olet vielä tollompi kuin mitä kirjoitustyylilläsi annat ymmärtää. 😁
- Anonyymi
Korkeakoulutetut naiset eivät muodosta ryhmää, joilla olisi samat arvot ja mielipiteet. Lähinnä vaan puolustajat varmasti ajattelevat, että tekipä nainen mitä tahansa väärää, hänet tuomitaan miestä rankemmin.
- Anonyymi
mutta seksi ja tinderi asioissa ovat yhtä mieltä niin onhan koulutetut niitä maailman anhimman ammatin tarjoajia varakkaille miehille ja samaistuvat maisaan ja maisa on heidän idoli nainen niin koulutetut ymmärtää ja samaistuu maisaan
En ole huomannut, joten kysyin Nasse-sedältäkin. Ei hänkään ollut seurannut eikä siten huomannut, mutta sanoi, että jos sellaista on tapahtunut, niin Nasse-setä on hyvin, hyvin vihainen. Tosin se on muutenkin tullut ikääntyessään entistä äreämmäksi.👀
Yritti se kysyy multakin, mut mää sanoin jyrkasti, et mä en niiku en puutu rettelöasioihin. 👻- Anonyymi
Miksi pitäisi olla kiinnostunut jonkun julkkiksen elämästä ja parisuhdeasioista? Parisuhteita tulee ja menee julkkiksilla. Ei ole aikaa eikä mielenkiintoa joihinkin 7 päivää -lehden tyyppisiin juttuihin. Luen esimerkiksi Hesaria, jossa on kiinnostavia ajankohtaisia uutisia. Luen myös ammattikirjallisuutta ja romaaneja.
Voisiko siis johtua siitä, että yliopistotutkinnon suorittaneilla on kiinnostavampaa tekemistä kuin spekuloida jonkun julkkiksen elämää.- Anonyymi
kummiskin luet reginaa ja killität taka sivujen seksi novelleja niin siinä on korkeastikoulutettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kummiskin luet reginaa ja killität taka sivujen seksi novelleja niin siinä on korkeastikoulutettu
Sinä niitä näytät lukevan, kun kerran tiedät takasivujen seksinovelleista 😂
- Anonyymi
koulutetuilta tinderinaisilta on kuulunut jo jotain eli heitä harmittaa kun maisa tuli takaisin tinderiin ja kauneimpana naisena vie tinderimiehet muilta eli kaunis maisa vie parhaimmat miehet ja heitä ei huoli kukaan
- Anonyymi
Mä oon siis ihan kyllästynyt, kun niin monet lehdet, ei pelkästään seiska toitottaa koko ajan maisa torpan suhdeasioita. Seiska ei varmasn muusta kirjoitakaan, samoin iltalehti. Siis oikeesti, eikös yks juttu olis riittänyt ja kun tossa ihmisessä ja puolisossaan ei ole mitään kiinnostavaa. Yks shoppailee ja postaa kuviaan, yks istuu autossa ja saastuttaa luontoa.
- Anonyymi
pettäjästä saa puhua ja jokapojan tytöstä niin ei kaikki naiset ole rikkaiden miesten reikiä niin kai se samanlaisia kuin maisa on niin niitä kyllästyttää mutta ei kunnon ihmisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pettäjästä saa puhua ja jokapojan tytöstä niin ei kaikki naiset ole rikkaiden miesten reikiä niin kai se samanlaisia kuin maisa on niin niitä kyllästyttää mutta ei kunnon ihmisiä
Sinun mielestäsi siis ”kunnon ihmisiä” ovat julkkisjuoruista elämänsisältönsä hakevat.
- Anonyymi
Kun asiat eivät kohtaa, miksi niistä puhua?
Jotkut ovat ulkona ja se vaan on niin. Yhden tekevää on, vaikka media syttyisi tuleen mokoman asiansa kanssa. Ei vaan kiinnosta.
Elämä on enemmän kun jonkun toisen elämä. Oma elämä on niin tärkeää, että siinä ei muille sijaa jää.
Lisäksi media on itse itsensä pelannut ulos. Eivät pysty tarjoamaan mitään mielenkiintoista. Aloittajan henkilö? Heheheeee... - Anonyymi
No minä olen korkeasti koulutettu nainen, ja en ole kritisoinut Maisa Torpan toimintaa, koska en tiedä, kuka on Maisa Torppa, enkä myöskään tiedä, mitä hän on tehnyt.
- Anonyymi
Et varmastikaan silloin tunne tätä ali-älykästä ja rumaa mummoa nimeltä: Jenni Hauki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et varmastikaan silloin tunne tätä ali-älykästä ja rumaa mummoa nimeltä: Jenni Hauki?
Tarkoitat runoilija Jenni Haukiota? Minusta hän on vaikuttanut ihan fiksulta naiselta, harmi että joutuu olemaan Niinistön varjossa, mutta ehkä hän on luonteeltaan sen tyyppinen, ettei viihdy esillä.
- Anonyymi
Mä en ole korkeastikoulutettu, mutt ihmettelen naisena; miks yleensäkin minun pitäisi ottaa kantaa joidenkin muiden parisuhde ongelmaan?
Varsinkaan; kun en ole asiaan mitenkään osallinen, hoitakoot itse oman tonttinsa.
Itselläni on ollut ihan tarpeeksi ongelmia omissa ihmissuhteissani... ja lähinnä parisuhteessa mieheen... nekin ihan monikossa, mutt aina yks mies kerrallaan.
Syynä ilmeisemmin minun libidoni, josta olen kertonut niin sata kertaa täälläkin.
Menee kyllä tovin aikaa ett mä ns. sytyn, mutt sammumiseen ei aikaa tuhlaudu,
se on kerrasta poikki... ilman selityksiä; kiitos ja hyvästi!
Miks jonkun kohupariskunnan pitäisi selitellä eroaan lehdistössä?
Ero on useimmille kipeä asia, joskus (lopulta) kummallekin osapuolelle.
ex-trollikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60874
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111823Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla251726- 54709
- 49619
- 57570
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k91540- 22536
- 76533
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai43528