Epävarmuus parisuhteessa

Anonyymi

Voiko parisuhteen dynamiikkaa muuttaa?
Eli meidän suhteessa tavallaan nainen on pomottava.
Miksi?Eli en pärjää kotona kun, tulee riitaa/väittelyä ja ruvennut karttaan konflikteja!
Nainen saa aina tahtonsa läpi, vaikka yritän haastaa häntä.Lopulta on pakko myöntää olevansa alistuvampi.

Aamuisin on keskustelua sängyssä, hän yleensä tarkentaa päivän menot ja jos en heti anna vastauksia niin tulee päälle istumaan,näin tehostaa kysymyksiä.
Hän suunittelee meidän arjen pyörittämiseen, vkolopun ohjelman, lomat ja hoitaa talous asiat.
Jos joskus vaikka vkoloppuna ohjelma antaa vähän tilaa nähdä omia kavereita, niin keksii siihen jotain muuta.
Seksielämä on naisen rytmittämänä, hän määrää tahdin.
Aluksi tilanne tuntu kiehtovalta, mutta en oikein enää tiedä.?

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heippa.
      Uskoisin näin naisena, että ei voi enään muuttaa.Teillä roolit niin selvät.
      Sinun täytyy hyväksyä tilanne tai erota ja etsiä kumppani joka ei ole yhtä kontrolloiva.

• Anonyymi

Kyllähän voit ehdottaa naiselle roolien vaihtamista, Jos oikein haluat itsesi munata! Kyllähän naisesi näkee että ei sinusta ole vastuuseen arjen pyörittämiseen.

• Anonyymi

Olet selvästi alistuvampi!
      Onko fetissi?
      Tee tunne lukko testi!
      Terapeutti voi auttaa jos ongelma alistuminen.

Tsemppiä N20

• Terapeutteja kannattaa karttaa kuin ruttoa. Nykyajan uskontoa, oppia ilman näyttöä, rahankeruuta. Terapeuttien asiakkaista 90 % on naisia (!). Tätä terapeutit eivät kerro. Kertonee ilmiön uskonnollisesta luonteesta.

• Joillakin on äärettömän voimakas halu saada tahtonsa läpi. Minulla oli tällainen naispuolinen työtoveri. Olin häneen nähden määräävässä asemassa, mutta hän halusi määrätä. Hän jaksoi "keskustella" vähäpätöisestäkin asiasta vaikka useita vuorokausia, jos ei saanut tahtoaan läpi. Todella jaksava luonne, toisaalta erittäin vähätöinen.

Ei hän menestynyt kenenkään muunkaan kanssa. Avioerokin tuli, ja työpaikan vaihto. Mutta se jäi mieleen, että loputtoman sitkeä hän oli. Jos tällaisen kanssa on joutunut naimisiin, joka jatkaa ja jatkaa "keskustelua", kunnes on saanut jokaisessa asiassa tahtonsa läpi, eikä ole valmis minkäänlaisiin kompromisseihin, on parantumattomasti luonnevikainen. Ero on ainoa mahdollisuus.

• Anonyymi

Parisuhteessa osat vaihtelevat.
      Tolla menolla kuitenkin ero on edessä.
      Onko se hyvä vai huono asia... siitä varmasti omakin mielipiteesikin vaihtelee.

Suomi exä oli kovin *huolissaan* hän kun lähtee, miten pärjään?

Jestas se vapauden tunne ja ihana rauha kotona.

Hän on selvästikin pettynyt, kun kotini on nyt aina siisti.
      Niitä pursuavia kaappejakin on alkanut tyhjentyä.
      Laadukasta ruokaa aina kaapissa, vain tarvittava määrä.
      Ei mitään liemikuutio, sinappi,ketsuppi, kastikkeita.

Itsekin olen kyl ollut hämmästynyt, miten rahaa jää, kun *taloudenhoitaja* lähti paremman miehen matkaan. Ei tarvitse joka penniä laskea.

Myönnän kyl että piha on haravoimatta. Mut luulen että nopeampaa haravoida kerralla kaikki.

Syyllistäminen loppu, uhkailut loppu, Enää ei tarvitse miettiä, mikähän *Anne* se oikeastaan on, jonka luona nukkuu, kun ei *jaksa kotiin tulla* ?

Eikä tarvitse kotiin tullessa miettiä, mitähän mä nyt olen tehnyt väärin tai unohtanut? Karkaako kissa tms.

Jotenkin hyvin levollinen olo. Nautin rauhasta.

Kohta kuukauden Aasian matka edessä.
      Nyt on elämä täynnä rauhaa ja rakkautta

• Anonyymi

Teidän suhteessa dynamiikkaa ei voi enään muuttaa.Tuskin terapia auttaa ja tuskin naisesi edes lähtisi!Jos kaikki kaikki vapaa aika on tarkoin suunniteltua, etkä saa omaa aikaa niin jos et muuhun enää pysty vaikuttamaan, koita ees sitä vapaa aikaa saada!Uskallatko erota?
      Sitä kannattaa miettiä kyllä, koska naisesi tuskin muuttuu enään.

• Anonyymi

Sinun parisuhteesi on ollut kauhea. Minäkin olen ollut hyvin kontrolloiva ja vielkin sitä joissakin asioissa olen. Väitän kuitenkin että miehellä on tilaa kanssani. Hän harrastaa monenlaisia asioita ja tapailee kavereitaan. Minullakin on tilaa olla. Pystymme sopimaan monista asioista kyllä.

• Anonyymi

Niinpä.Toki Odotin kun myönsin olevani alistuvampi, että saisin ees jotain omaa aikaakin.
        Mutta aika vähän sitä on ollut.

• Anonyymi

Suhteita on monenlaisia ja toiset tykkää, toiset ei!
      Sinänsä tyhmä kysymys,että voiko enään muuttaa?No ei voi!

• Anonyymi

Jos suhteen dynamiikkaa haluaa muuttaa, täytyy käydä ns. *Dynamiittinki*
      Jos se ei auta, niin ratkaisu ei voi olla kuitenkaan Dynamiitti.

Joo anteeks.

• Anonyymi

Joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön!
      En kehtaisi isommin valittaa, jos on itse ajautunut kyseiseen tilanteeseen!!En ihmettele että olet tossun alla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      834
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      783
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      46
      660
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      221
      624
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      44
      559
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      55
      546
    7. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      533
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      516
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      83
      495
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      490
    Aihe