Uskollisen ja ymmärtäväisen orjan nimi vaihtuu!

Anonyymi

Ei ole enään jatkossa faithful and discreet slave vaan prudent.
Katotaas mikä väänös suomeksi.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jehovissa taas oppimuutoksia? "Raamattua ymmärretään paremmin"?

    • Anonyymi

      Voi mikä valtaisa valon välähdys.
      Ihan häikäsee. Tuokaa mulle aurinkolasit.

    • Anonyymi

      Siis suomeksi:" valehtelia kilta". Vai olisiko :" huijari klupi"?

    • Anonyymi

      Kunhan nyt ensinnä selvittävät kahden todistajan muinaisen sääntönsä oikeellisuuden ja viisauden, pedofiliasotkuissaan, niin katsotaan sitten onko siellä viisautta pätkääkään.

      • Anonyymi

        Vilkaisin näitä kirjoitteluja ja tajusin, miten vähän tarvitaan toisten halveksimiseen.
        Itse rukoilin jo nuorena, että oppisin ymmärtämään, miksi maailma on niin täynnä pahutta ja mietin senvuoksi, että eäisimmekö viimeisissä päivissä. Luin paljon Raamattua ja mietin, miten saisin vastauksen mieltäni vaivaaviin kysymyksiin
        Ovelleni tuli kaksi todistajaa ja kysyin heiltä sitä. Toinen heistä luki minulle 2.Tim.3: 1-5, jossa kerrotaan, millaisia ihmiset ovat viimeisinä päivinä. Mietin, että se on aivan totta. Tein heille paljon kysymyksiä . Heidän järkevät ja loogiset vastauksensa, jotka aina perustuivat Raamattuun, teki minuun vaikutuksen.
        Aloin tutkia heidän kanssaan Raamattua ja aloin tajuta, että olin löytänyt totuuden, jota olin etsinyt jo nuoresta lähtien. Olen kiitollinen, että rukouksiini vastattiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vilkaisin näitä kirjoitteluja ja tajusin, miten vähän tarvitaan toisten halveksimiseen.
        Itse rukoilin jo nuorena, että oppisin ymmärtämään, miksi maailma on niin täynnä pahutta ja mietin senvuoksi, että eäisimmekö viimeisissä päivissä. Luin paljon Raamattua ja mietin, miten saisin vastauksen mieltäni vaivaaviin kysymyksiin
        Ovelleni tuli kaksi todistajaa ja kysyin heiltä sitä. Toinen heistä luki minulle 2.Tim.3: 1-5, jossa kerrotaan, millaisia ihmiset ovat viimeisinä päivinä. Mietin, että se on aivan totta. Tein heille paljon kysymyksiä . Heidän järkevät ja loogiset vastauksensa, jotka aina perustuivat Raamattuun, teki minuun vaikutuksen.
        Aloin tutkia heidän kanssaan Raamattua ja aloin tajuta, että olin löytänyt totuuden, jota olin etsinyt jo nuoresta lähtien. Olen kiitollinen, että rukouksiini vastattiin

        "Aloin tutkia raamattua" (UM-pamflettia) heidän kanssaan ja luulin löytäneeni totuuden, mutta jouduinkin ojasta allikkoon.
        Nyt olen aivopesty ja hypnotisoitu vartiotornihölynpölyllä.
        Tuota kait tarkoitit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vilkaisin näitä kirjoitteluja ja tajusin, miten vähän tarvitaan toisten halveksimiseen.
        Itse rukoilin jo nuorena, että oppisin ymmärtämään, miksi maailma on niin täynnä pahutta ja mietin senvuoksi, että eäisimmekö viimeisissä päivissä. Luin paljon Raamattua ja mietin, miten saisin vastauksen mieltäni vaivaaviin kysymyksiin
        Ovelleni tuli kaksi todistajaa ja kysyin heiltä sitä. Toinen heistä luki minulle 2.Tim.3: 1-5, jossa kerrotaan, millaisia ihmiset ovat viimeisinä päivinä. Mietin, että se on aivan totta. Tein heille paljon kysymyksiä . Heidän järkevät ja loogiset vastauksensa, jotka aina perustuivat Raamattuun, teki minuun vaikutuksen.
        Aloin tutkia heidän kanssaan Raamattua ja aloin tajuta, että olin löytänyt totuuden, jota olin etsinyt jo nuoresta lähtien. Olen kiitollinen, että rukouksiini vastattiin

        Mistä vartiotornista siteerasit ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Aloin tutkia raamattua" (UM-pamflettia) heidän kanssaan ja luulin löytäneeni totuuden, mutta jouduinkin ojasta allikkoon.
        Nyt olen aivopesty ja hypnotisoitu vartiotornihölynpölyllä.
        Tuota kait tarkoitit?

        Ehkä tarkoitat itseäsi, koska hypnotisoit itseäsi herjaajaksi viikosta toiseen, tietämättä asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä vartiotornista siteerasit ?

        Tällaista on tapahtunut ja tapahtuu jatkuvasti. Huomaa Jumalan ohjauksen elämässään. Olen kiitollinen siitä, että totuus Raamatusta tuli elämääni. En ole kiinnostunut suurten massojen perässä kulkemisesta, niinkuin karja teurastettavasti. Oikea Jumalan sanan ymmärrys on etusijalla. Pilkatkaa niin paljon kuin haluatte, ei se minua haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tarkoitat itseäsi, koska hypnotisoit itseäsi herjaajaksi viikosta toiseen, tietämättä asioita.

        " tietämättä asioita. "
        Ei nykyään tarvitse olla tietämätön.

        Turunen esittelee lahkon vartiotornisitaatein. Todistajat eivät ole kyenneet löytämään yhtään virhettä Turusesta. Ja kirjasto lainaa sen.

        Veljesseura.org on entisten todistajain foorumi, vastaavat mielellään esim. miksi totesivat aiheelliseksi jättää lahkon.

        Johanneksenpoika kotisivuillaan esittää hyvinkin asiapitoista tietoa lahkosta, kuten kuinka valtakunnansalin rakentamisrahoitus peritään todistajilta kahteenkin kertaan.
        Pedofiiliongelman (ongelma se on ulkopuolisille, miksei se ole lahkossa sitä ?) asiakirjoista, oikeudenkäynneistä, ja oikeudenkäyntien välttämisestä.
        Ja kuinka lahko itse, sen valtaapitävät eivät noudata omia sääntöjään, valtiovallalla vahvistutettuja.

        jk Pyytävätkö nykyisin ovikellon soittajat luvan henkilötietorekisteritietojen kokoamiseen ja rekisterin laatimiseen ?
        Täällä todistaja sanoi sen tapahtuvan asukkaan hyväksi, he eivät tule toiste, kun saavat rekisteriinsä siitä merkinnän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tarkoitat itseäsi, koska hypnotisoit itseäsi herjaajaksi viikosta toiseen, tietämättä asioita.

        Tiedän kuule 50 vuoden kokemuksella tasan tarkkaan mistä kirjoitan.


    • Anonyymi

      Ja tieto vuosikokouksesta toim.huom.

    • "Volyymikaasun uskolliset ja ymmärtämättömät todisteliat" on viimeisin suoraan taivaasta Himmelgerätilläni saama tieto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      39
      7848
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4636
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3301
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2176
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1719
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1536
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1518
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1199
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      278
      1098
    Aihe