Naista naiselle

Anonyymi

Voi kun löytyisi joku nainen joka haluaa nauttia naistenvälisestä läheisyydestä ilman sen kummempia sitomuksia? Missä näitä naisia on? Onko teitä?
Treffipalstoilta ei vaan tahdo löytää!!?? Baareissa käyn harvoin..
Hoiteleisin samantien jonkun jonka kanssa synkkaisi sillai. Tekee vaan niin mieli... naista!

13

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi ei parisuhde kelpaa, jos kerran noin tekee mieli? Silloin saisit "hoidella" oman naisesi joka päivä tai vaikka useamminkin. Ei voi ymmärtää....

• Anonyymi

Ihmisiä on erilaisia. Ehkä mulle ei sovi parisuhde ja haluan erilaista suhdetta tai jopa suhteita.
        Ei kai nykypäivänä ole mitenkään ihmeellistä jos haluaa seksiä ilman parisuhdetta.
        Ei voi ymmärtää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisiä on erilaisia. Ehkä mulle ei sovi parisuhde ja haluan erilaista suhdetta tai jopa suhteita.
        Ei kai nykypäivänä ole mitenkään ihmeellistä jos haluaa seksiä ilman parisuhdetta.
        Ei voi ymmärtää..

Vaan eikö kannattaisi joustaa, kun et kerran muuten saa mitä haluat? Aina voit tietysti olla ilmankin....

• Anonyymi

Monet naiset ei halua tuommoisia puolivillaisia suhteita, kun ei niistä ole kumminkaan mitään iloa, tulee vain pahaa mieltä. Oletko sinä sitoutumiskammoinen? Ei vakinaista suhdetta kannata pelätä, ei siinä ole mitään vaarallista tai ahdistavaa, päinvastoin.

• Anonyymi

Se ahdistavuus varmaan riippuu ihan siitä kenen kanssa sitä hynttyyt pistää yhteen. Jos liian nopeesti toimii eikä tunne toista riittävästi sitä voi päätyä vaikka mihin kuvioon. Kukin valitkoon omalle elämäntyylille sopivan suhteen tai järjestelyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ahdistavuus varmaan riippuu ihan siitä kenen kanssa sitä hynttyyt pistää yhteen. Jos liian nopeesti toimii eikä tunne toista riittävästi sitä voi päätyä vaikka mihin kuvioon. Kukin valitkoon omalle elämäntyylille sopivan suhteen tai järjestelyn.

Kannattaa valita semmoinen nainen ettei ahdista.

• Anonyymi

AP tässä.
      Minähän EN kysynyt täällä että minkälaista suhdetta mulle suosittelisitte jos haluan seksuaalista kanssakäymistä naisen kanssa? :D

Ei hyvää päivää...... :D :D :D

• Anonyymi

Silti voi aina suositella ;)

• Anonyymi

Missä päin asustelet? :) Ikä? Kiinnostaa ;)

• Anonyymi

Ikä 37, Helsinki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikä 37, Helsinki.

Lähellä siis :) Miten saan sinuun yhteyttä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähellä siis :) Miten saan sinuun yhteyttä?

Löytyykö sulta profiilia täältä?

• Anonyymi kirjoitti:

Löytyykö sulta profiilia täältä?

Löytyy kyllä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73