Tietoisuus on todiste uskontoja vastaan

Anonyymi

Kaikki tunnettu tietoisuus perustuu toimiviin aivoihin ja aistijärjestelmään hermoratoineen. Mitään aineen ulkopuolista tietoisuutta ei ole koskaan havaittu. Tiede sulkee vahvasti pois aineettoman hengen olemassaolon. Vain hihhulit uskovat siihen, mutta järkevät ihmiset eivät. Valitettavasti me olemme vielä vähemmistössä, mutta jo neljän vuoden kuluttua olemme enemmistö ja silloin loppuu hihhulointi!

31

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Provo

• Anonyymi

Voi vain kuvitella sitä, mihin Persujen ateistisiiven ja Vihreiden yhdistyminen johtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi vain kuvitella sitä, mihin Persujen ateistisiiven ja Vihreiden yhdistyminen johtaa.

Persujen ja linkolalaisten yhdistyminen onnistuisi.
        Maalailet jeesuksia seinille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä vihreiden ateistisiiven ja persujen? huhhuh. Kaikkea voi tapahtua.

• Anonyymi

Huffparanormal todistaa toisin. Kohta liuta tiedemiehiä perässä.

• Anonyymi

Huffparanormal on huijari, joka jymäyttää jännän puutteessa olevia.

• Anonyymi

Entä jos se tietoisuus on henki? Tiedeukkelit eivät tiedä ihmisestä vielä yhtään mitään.

• Anonyymi

Ei ne tiedä sitäkään mistä kaikki sai alkunsa. Nyt teoriat ovat heittäneet häränpersettä. Huvittaa nämä tiedeukkelit kun leikkivät Jumalaa.

• Anonyymi

Joo. Henki se on. Siis Jumala. Ja synnyttää aineellista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne tiedä sitäkään mistä kaikki sai alkunsa. Nyt teoriat ovat heittäneet häränpersettä. Huvittaa nämä tiedeukkelit kun leikkivät Jumalaa.

No eihän huvita. Minä kuuntelen mielelläni heitä vaikken usko kaikesta samoin.
        Uskominen ei estä kuuntelemasta ja kiinnostumasta. En huvitu kuitenkaan.

• Anonyymi

"Entä jos se tietoisuus on henki? Tiedeukkelit eivät tiedä ihmisestä vielä yhtään mitään."

"Tiedeukkelit" ne vaan saavat asioita aikaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. Henki se on. Siis Jumala. Ja synnyttää aineellista.

Tyhjästäkö?

• Anonyymi

Minä olen ollut tiedostomattomassa tilassa, vaikka olen kommunikoinut.
      Tietoisuuden palattua tiesin, että kuolemaan kaikki päättyy.

• Anonyymi

Tietoisuus ei tietenkään ole materian ominaisuus, vaan hengen.

Korkeampi tietoisuus on sielussa joka on Jumalan luomus. Jumalan luomus on Jumalasta, henki.

Ihminen on samalla ruumis ja sielu. Sielu on siis henki. Ilman henkeä ruumis on vain kuollutta materiaa, eikä ajattele mitään, ei tunne tai tiedä mitään, sillä ei ole tietoisuutta.

Tietoisuus on eri asia kuin tajunta. Tietoisuus on eri asia kuin valvetila. Tietoisuus on sielutietoisuutena kykenevä kohoamaan Jumalan yhteyteen.

• kekek-kekek

Sitten vaan alat esittelemään aineettoman hengen aikaansaannoksia.

• Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

Sitten vaan alat esittelemään aineettoman hengen aikaansaannoksia.

Nasa TV:stä tulee paraikaa kuvaa aikaansaannoksista.

• Anonyymi kirjoitti:

Nasa TV:stä tulee paraikaa kuvaa aikaansaannoksista.

Olen melko varma ettei kyse ole minkään aineettoman aikaansaannoksista.

• Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

Olen melko varma ettei kyse ole minkään aineettoman aikaansaannoksista.

Ja minä olen aivan varma että nimenomaan henki on aikaansaanut kaiken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minä olen aivan varma että nimenomaan henki on aikaansaanut kaiken.

Saat olla, mutta emme jaa innokkuuttasi ennen kuin todistat henkien aikaansaaneen edes jotakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat olla, mutta emme jaa innokkuuttasi ennen kuin todistat henkien aikaansaaneen edes jotakin.

Hölmö luulee että ruumiinsa häntä ohjaa.

• "Kaikki tunnettu tietoisuus perustuu toimiviin aivoihin ja aistijärjestelmään hermoratoineen. Mitään aineen ulkopuolista tietoisuutta ei ole koskaan havaittu."

Aivot ja niiden toiminta todistavat erittäin älykkäästä suunnittelusta ja Suunnittelijasta, joka voi olla ainoastaan Jumala.
      Ilman Jumalaa ei olisi mitään aivoja eikä tietoisuutta.
      Kaikki, mitä havaitsemme ja koemme, ovat objektiivista tieteellistä todistetta Jumalasta.

• Anonyymi

Höpöhöpö.

• Anonyymi

Mark5:n olemassaolo kumoaa älykkään suunnittelun - paitsi jos hän on Suomi24:n älykkäästi suunnittelema provosoitnialgoritmi.

• Anonyymi

Otsikon "Tietoisuus on todiste uskontoja vastaan" on aivan sama kuin väitettäisiin että "Jumala on todiste uskontoja vastaan".

Milloin te ateistit oikein tajuatte miten harhassa olette olleet?

• Anonyymi

"Milloin te ateistit oikein tajuatte miten harhassa olette olleet?"

Näin sanoo henkilö, joka pitää satuja tosina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Milloin te ateistit oikein tajuatte miten harhassa olette olleet?"

Näin sanoo henkilö, joka pitää satuja tosina.

En minä pidä satuja tosina. Jumala on perimmäisenä todellisuutena se, joka tietää tasan, mikä on totuus ja mikä on todellisuutta. Ateistit niitä satuja jankuttavat ja niihin takertuvat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä pidä satuja tosina. Jumala on perimmäisenä todellisuutena se, joka tietää tasan, mikä on totuus ja mikä on todellisuutta. Ateistit niitä satuja jankuttavat ja niihin takertuvat.

Miksei Jumalasta ole mitään todisteita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jumala on perimmäisenä todellisuutena se, joka tietää tasan, mikä on totuus ja mikä on todellisuutta."

Tuo on vain sinun oletuksesi. Todellisuus voi olla jotakin aivan muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei Jumalasta ole mitään todisteita?

Avaa silmäsi ja sydämesi niin näet.

• Anonyymi

> Tiede sulkee vahvasti pois aineettoman hengen olemassaolon.

Minä kun luulin, että tiede ei esitä perusteettomia väitteitä.

• Anonyymi

"Tiede sulkee vahvasti pois aineettoman hengen olemassaolon"

Lähes koko planeetan populaatio ei edes ymmärrä todellisuuden muodostumista, tai ylipäätään, mitä todellisuus on. Olemassaolo, minä, aistimukset, kokemukset, tunteet jne. on heille itsestäänselvyys, joka on pinnallinen tapa nähdä elämä ja olevaisuus. Kuin kalalla, joka ei käsitä, että myös vedenpinnan yläpuolella on jotain.

Vain harva meistä on kyennyt viemään ajatteluaan yli sokean ali-ihmismäisen käsityskyvyn ja alkanut murtamaan kahden eri todellisuuden rajaa, "vedenpintaa". Aivot on suljettu luomisympäristö, jossa ihminen rakentaa ominaisuuksiensa mukaisesti subjektiivista todellisuutta niillä tiedoilla ja mahdollisuuksilla, joita on hänen ulottuvillaan, sekä omien motiiviensa, sekä erilaisten vaikuttimien myötä päättää vastakohdat, eli totuuden ja epätotuuden. Ts. elät aivojesi sisällä syntyneessä "3D-planetaariossa". Vihjeitä uudenlaiseen ajatteluun ja kahden eri todellisuuden olemassaolosta saat siitä, kun oivallat, ettei mielen ulkopuolella ole valoa, ääniä, hajuja, eikä aikaa. Sen jälkeen ehkä mielessäsi muodostuu kysymyksiä, kuten mitä muuta siellä ei ole, minkä kuvittelemme siellä olevan ja mitä siellä on, mitä emme voi aivoissamme, mielessämme, projektoida havaintoelämyksiksi. Todellisuuden pohdiskelu on mielenkiintoinen alue, mutta tuo mukanaan myös epämiellyttäviä asioita, kuten tietyllä tavalla "todellisuudentajun hämärtyminen", kun oivallat, miten keinotekoisessa "matrixissa" ihminen elää.

Sielu/henki ja sieluttomuus/hengettömyys on vain kaksi pinnallista, ali-ihmismäistä, käsitettä ja määritelmää, jotka ovat syntyneet pinnallisesta ja suppeasta näkemyksellisyydestä. Yksi ongelma on siis se, että ihminen ei yleensä kykene antamaan lupaa itselleen, tai edes toisille, murtaa tiettyjä ehdottomuuksina pitämiään asioita. Esim. jumaluskomukset ja tiedeuskomukset. Näihin liittyy ne vaikuttimet, jotka muodostaa kullekin omat motiivit, vapaaehtoisesti ja/tai pakottamalla, joiden mukaan luodaan itselleen kollektiivisesti hyväksytty todellisuuskuva.

Ihminen on tyhmä, vaikka onkin luonut massoittain asioita, käsitteitä, määritelmiä ja tehnyt erilaisia havaintoja yms, joiden mukaan on luotu käsite ja arvo, "olen älykäs, tai tietävä". Mutta silti olemme rajallisen mielemme luomassa katveessa, koska emme tiedä sitä, että onko jotain mitä emme tiedä ja yleismitallisesti käsitettynä se, mitä emme tiedä, ei tietenkään ole olemassa. Ja kun luomme kuitenkin mielikuvallisia käsitteitä asioista, joita emme havaitse, mutta uskomme niiden olevan olemassa. Esim jumalat ja muut olennot, alkuräjähdys, evoluutio jne.

Todellisuuskuvasi on siis se, mikä muodostuu kahdesta vastakohdasta, hyväksytyt asiat / hylätyt asiat, eli todellisuus/epätodellisuus. Kaikki on siis subjektiivista, mutta hyväksytyt asiat nauttii termistä objektiivisuus, joka silti on subjektiivista, kollektiivisesti jaettua tietoa, valtavirtaa yms., miksi ikinä sitä haluaa nimittää. Mutta tähän on tyydyttävä, koska meillä on vain muutama aisti, joiden avulla "vääristämme" todellisuuden ihmismäiseen, ymmärrettävään muotoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      661
      3470
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      100
      2728
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1721
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1612
    5. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      51
      1565
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      80
      1530
    7. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1510
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      364
      1475
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      28
      1359
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1253
    Aihe