Miksi Jehovan todistajat

Anonyymi

Miksi ette kerro ovilla että teitä kiinnostaa ainoastaan tuntien kerääminen?
Kuinkamonella tunnilla (min.) pääseen paratiisiin?
Onko yhdellä tunnilla mitään virkaa?

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yksikin tunti voi riittää, jos ei pysty tekemään enempää. Jos kuitenkin pystyisi tekemään enemmän, mutta ei tee, tämä kertoo jotain kyseisen ihmisen hengellisestä tilasta. Miltä Jehovasta mahtaa tuntua, kun hän on varannut upean tulevaisuuden paratiisimaassa, mutta ihminen ei arvosta sitä sen vertaa, että tekisi kenttää kykyjensä mukaan?

Kymmentä tuntia kuussa voi pitää jo varsin hyvänä saavutuksena, varsinkin jos lisäksi toimii osa-aikaisena tienraivaajana joinakin kuukausina. Ehkä sinäkin voisit tehdä järjestelyjä onnistuaksesi tällaisessa tavoitteessa? Jehova tulee iloiseksi, kun teemme hänen tahtonsa, emme painostuksesta tai mittarin takia, vaan omasta vapaasta tahdostamme.

• Anonyymi

Ei minun tarvitse tehdä mitään järjestelyä asian suhteen, koska raamattu ei sitä vaadi. Mutta sen pitäisi tulla sponttaanisti aina siellä missä olen ja elän.
        Ei myöskään Jeesus vaadi tunteja.
        Älköön vasen kätesi tietäkö mitä oikea tekee, osoittaa sen ,että hyvän tekemistämne ei pidä raportoida. Ei ainakaan ihmisille. Ei myöskään itsellemme.

Jeesus haluaa salassa tapahtuvia tekoja, jopa sellaisia, ettemme itse edes tiedä tehneemme hyvää,
        Tuntien raportoimien on väärin. Laupeutta Jumala tahtoo eikä tunteja.

Tuntien raportoimisessa on kuitenkin eräs hyvä puoli. Nimittäin se että sillä voidaan osoittaa kuinka tehotonta jehovantodistajien työ on. Keskim.10000:lla tunnilla saadaan yksi käännynnäinen.

Se on sitä maiden ja mantujen koluamista jotta sais yhden käännynnäisen. Siinäkin tulos on, tehdä ihmisen elämä viheliäisemmäksi kun se oli ennen.

Joten nyt sitten osoittamaan armeliaisuutta ja lapeutta omalla paikkakunnallasi. Siitä Jehova on iloinen.
        Hobi,hobi nyt. Niinkuin olisi jo.

• jehova-setä hyväksyy myös, jos tuntien sijaan laskee suolikaasua ja hymisee raamatun jakeita omissa oloissa tai koko perheen kanssa. Tämä on aivan uutta valoa, joka otetaan pikku hiljaa käytäntöön. Tämä siksi, koska noi jeesuspartiot ovilla ovat yhtä tyhjän kanssa. Vain yksi uusi höynäytetty 10000 tuntia kohden. Se tulokseton käppäily ja ovikellojen rimputtminen, jos mikä kuulemma vit*ttaa jäseniä.

• Miksi naamasi näyttää sian perseeltä?

• Anonyymi
        Musti.Hintikka kirjoitti:

Miksi naamasi näyttää sian perseeltä?

Arvosteletko Jehovan luomistyötä?

• Musti.Hintikka kirjoitti:

Miksi naamasi näyttää sian perseeltä?

Etkö osaa lukea: se on profiilikuva. Kuva jotenkin kivasti sopii jt-palstalle, muistuttaa muuten paljon erästä jt, jonka aikoinaan tunsin.

• Anonyymi

Tunti kuussa, ikuisuus maassa.

• Anonyymi

Näitä "tolppajulistajia" hieman halveksittiin, mutta ei kartettu.

• Anonyymi

>>Tunti kuussa, ikuisuus maassa.<<

Minä en ole käynyt 35 vuoteen kentällä enkä kokouksissa. Miten minun käy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>>Tunti kuussa, ikuisuus maassa.<<

Minä en ole käynyt 35 vuoteen kentällä enkä kokouksissa. Miten minun käy?

Jehovan todistajien mielestä huonosti. Mutta m.m. mormonien ja adventistien mielestä hyvin, jos käännyt heidän uskontoonsa.

• Anonyymi

Ap:lle

Tyhmä kysyy ja vastaa itse tyhmyyteensä tymällä tavalla, näin tullen edelleen tyhmemmäksi omassa päässään. sananlasku 1.12.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      93
      4730
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      85
      4069
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      163
      3977
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      116
      2658
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      136
      2613
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2177
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2077
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1860
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1729
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1727
    Aihe